abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 222 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník

    Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici

    Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici. Mnoho uživatelů Firefoxu postihl problém, kdy jsou po jeho spuštění nejednou všechny nainstalované doplňky vypnuté s informací, že je Firefox nemohl ověřit. Problém byl způsobený mezilehlým certifikátem, který se používá při podepisování doplňků. Tomuto certifikátu vypršela platnost. První oprava je distribuována mezi uživatele.

    4.5.2019 15:22 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.5.2019 15:54 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Dalsi hrebicek do vlastni rakve :-/
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    4.5.2019 16:03 roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    uz stacilo Mozilla. A aby to bolo uplne, tak som zmazal aj ucet na roote, pretoze tam mi obdobny komentar sudruhovia neodsuhlasili

    (1/1) removing firefox [###################################################################] 100%

    4.5.2019 16:30 Love_Dali | skóre: 24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    +1 Škoda slov, jak Mozilla, tak Root.cz..
    4.5.2019 16:38 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Naprosto souhlasim, ale spravna otazka zni, co pouzivat namisto FF? Predevsim z hlediska bezpecnosti/antitracking? (ghostery, privacy badger atd...)
    4.5.2019 16:45 Love_Dali | skóre: 24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Víš, realisticky si říkám, že prostě neutečeš. Není kam. Takže na to kašlu a jedu Chrome, takže nevím možná Chromium?
    4.5.2019 17:00 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ráno jsem na tuhle chybu koukal jak vejr, ještě ten den večer bylo všechno OK a najednou tohle. Nainstaloval jsem Operu 60 a uvidím. Chybí mi tam skutečná náhrada za Firefoxí NoScript ale jinak vypadá slušně. Vyzkusím a uvidím.
    5.5.2019 15:19 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Nevazite si svobody :(

    Chrome - odesilate spoustu soukromych dat do google. Chromium ma porad dost google sluzeb jako auto-translace, kde posilate obsah webu.

    Opera - komplet proprietarni reseni. Az se rozhodnou udelat neco, co se vam nebude libit, budete se muset podridit. Pokud ji zpoplatni, budete muset platit.

    Firefox je jediny full-featured, svobodny browser. Meli bychom dekovat, ze se z Netscape stala Mozilla. Kdyby se to tehda nestalo, tak mame stale IE, s nekompatibilnimi API a par placenych alternativ. A spousta sluzeb by bezela pouze v IE. Nastudujte si historii Netscape, Mozilla, IE, soudy Billa Gatese https://en.wikipedia.org/wiki/Embrace,_extend,_and_extinguish .

    Skoro bych vam pral tu nesvobodu, ale bohuzel IT se me tyka denodenne a je pro me vyhodnejsi, snazit se vas poucit, v tehle iracionalni dobe. Lidi jsou cim dal hloupejsi a klidne si pod sebou podrezou vetev a jeste u toho budou jasat. Ach jo...
    5.5.2019 15:32 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Namiesto IE tu mame Chrome. Weby sa robia tak, aby fungovali v nom, nejake standardy nikoho nezaujimaju. Podiel Firefoxu je zanedbatelny.
    msk avatar 6.5.2019 13:39 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    LOL
    Darth Phantom avatar 6.5.2019 21:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Nevazite si svobody :( Chrome
    S tím souhlasim, dobře napsáno. S tim nadšením z Mozilly bych se ale sakra krotil. Quantum ma v sobě telemetrii a další sviňarny. Jde to sice vypnout (komplexní řešení je třeba librefox), ale fakt, ze něco takoveho "svobodný" prohlížeč obsahuje, je alarmující.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    k3dAR avatar 4.5.2019 19:49 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Vivaldi + uBlock Origin + Privacy Badger + Google search link fix + HTTPS Everywhere (+ Select like a Boss)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    4.5.2019 21:36 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Dekuji. Akorat... zda se, ze Vivaldi neni k dispozici jako svobodny software per se, neni mozno si ho zkompilovat (pouze auditovat source code) a musime tedy duverovat firme, ze ten kod, ktery muzeme auditovat, je skutecne obsazen v binarce urcene koncovym uzivatelum. Nebo se mylim? Dekuji
    k3dAR avatar 4.5.2019 21:56 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    mylis, jde o castecne opensource (patche nad chromium) dostupne zde a "readable source" coz je cele UI v html/css/js nad tim, to lze vytahnout (vse v txt/citelne/nezprasene) podobne z instalace(nebo balicku) Vivaldi, je to v /opt/vivaldi-snapshot/resources/vivaldi, kompilace je pak mozna, sam sem to pred casem s verzi 1.14 zkousel, kompilace/instalace/pusteni/provoz bez problemu :-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    4.5.2019 22:02 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    musime tedy duverovat firme, ze ten kod, ktery muzeme auditovat, je skutecne obsazen v binarce urcene koncovym uzivatelum.
    presne proto mam odpor podobne produkty pouzivat ackoliv se tvari jako open source

    Mate moznost pouzit verzi ESR a doinstalovat doplnky, ja ted funguju i ublock origin a zalohou svych tzden starych pravidel.
    k3dAR avatar 4.5.2019 22:03 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    neni treba odpor, kdyz jde o neznalost ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    xkucf03 avatar 4.5.2019 22:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Vivaldi

    Proč to nevydají pod svobodnou licencí? Používám samé svobodné programy (např. Firefox, LibreOffice, Thunderbird, Gimp, Krita, KDE, Netbeans, Qt Creator… a spousty dalších), tak proč bych kvůli Vivaldi měl studovat a následně přijímat nějakou speciální licenční smlouvu? Tohle je z principu nedůvěryhodné. Když to ostatní umí vydat pod svobodnou licencí, tak proč mi Vivaldi cpe nějakou EULA licenci? I kdyby v ní nic špatného nebylo, tak tohle je přesně důvod, proč existují typové licence.

    Ještě tam píší:

    Here at Vivaldi, we try to keep things as simple and easy as possible but since this is a legal document, it’s a bit longer than we would like it to be. It’s important that you read this carefully and understand the terms of use.

    Což zní podobně jako lži ve stylu:

    Vaše soukromí je pro nás velice důležité… tady si přečtěte třicet stránek právnického textu a odsouhlaste ho (ve skutečnosti víme, že to nebudete číst a kliknete na „souhlasím“)

    Tohle lze bohužel vidět všude možně. Ale to Vivaldi neomlouvá. Zvlášť když se prezentují takto:

    Take control with Vivaldi

    Vivaldi is built with privacy as a priority and gives you full control of settings critical to keeping your data safe.

    Ať to vydají pod svobodnou licencí, ideálně ať splní DFSG a mají standardní balíček v Debianu, Ubuntu a dalších distribucích… pak to bude mnohem důvěryhodnější a použitelnější.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    k3dAR avatar 4.5.2019 22:47 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi
    Ať to vydají pod svobodnou licencí
    [...]
    pak to bude mnohem důvěryhodnější a použitelnější.
    z prvni(mnou citovanou) casti souhlas, s duverihonosti v druhe castecne take, ale k "pouzitelnejsi" - pro me je to pouzitelnejsi (o nekolik "radu") nez jakejkoliv jinej prohlizec uz ted, preferuju totiz jeho vlastnosti a jako jednomu z mala programu odpoustim nesvobodnou licenci, porad mam lepsi pocit nez kdyz sem spousty let pouzival predchudce Opera<=12 ktera byla vylozene closedsource, ale stale u me jeji "nepremozitelne" vlastnosti prevazovali...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    5.5.2019 12:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi
    Proč to nevydají pod svobodnou licencí?

    Podle toho dokumentu (odkaz "k dispozici" výše) bych řekl, že hlavní důvod je, že to není jejich práce, ale z větší části poskládané komponenty z různých zdrojů, které mají každá svou vlastní licenci.

    xkucf03 avatar 5.5.2019 12:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi

    A to je problém? Firefox taky obsahuje spoustu kódu, který nenapsali v Mozille, viz třeba:

    a nebrání to tomu, aby byl FF svobodný software a měl normální balíčky v distribucích.

    Nebo takový Falkon – taky je postavený nad jádrem Chromia (Blink přes QtWebEngine), můžu si ho nainstalovat přes apt install falkon, zdrojáky má přístupné včetně historie a je licencovaný normálně pod GPL.

    U svobodného softwaru je přece normální, že používáš knihovny nebo začleníš cizí kód, který jsi nenapsal sám.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.5.2019 12:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi
    …pokud to příslušné licence dovolují. Já jsem neprocházel všechny projekty, které tam zmiňují, nekontroloval jejich licence a nezkoumal, jestli to v tomto konkrétním případě je problém nebo ne. Vy snad ano, že v tom máte tak jasno?
    xkucf03 avatar 5.5.2019 13:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi

    Já v tom právě tak jasno nemám – proto se ptám:

    Proč to nevydají pod svobodnou licencí?

    Protože bych rád zjistil, v čem je problém – jestli jim v tom něco brání, neměli na to dosud čas, je jim to jedno, mají s projektem do budoucna jiné plány atd.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.5.2019 13:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi
    Cargo.lock
    LMAO
    Darth Phantom avatar 6.5.2019 21:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vivaldi
    Nebo takový Falkon
    Tak Falkon sám o sobě je košer prohlížeč (sam o sobě nic nikam neposila/nevola domu). Jenže si v něm nenainstaluješ žádný doplňky tuším, nebo jo? A jak prostě chybí nějaká základní odšpízlovací hygiena, tak to je totálně v pytli, s tím se nedá dneska vlezt na web.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.5.2019 22:26 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ok beru. Zdrojovy kod Chromium upravuji i jini nez lidi pracujici v Google?
    k3dAR avatar 4.5.2019 22:52 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    nevim, predpokladam ze kdyz je Chromium opensource, muze prispivat (snad tedy i do mainline) kazdej, tu patche u Vivaldi samozrejme delaj lidi ve Vivaldi, obcas na blogu i ctu ze nektere prevzalo od nich i mainline Chromium, treba ted resej vlastni silou (i s Chromium teamem a Microsoft W10 vyvojarema) bug ve Windows10 kdy je Vivaldi (a castecne i Chromium) mnohem pomalejsi nez ve Windows7, nejake nedostatky odhalili a do Chromium i do Windows se dostanou
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    5.5.2019 13:36 JackBrno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    To bude mozna tim ze W10 vice monetizuje nez W7
    4.5.2019 22:57 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Minimalne je treba mit u nic ucet https://www.chromium.org/for-testers/bug-reporting-guidelines
    4.5.2019 23:01 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jeste jsem zapomel dodat, jelikoz vse probiha na jejich servrech je treba aby kod schvalili?
    4.5.2019 23:09 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Tohle beru zpet, kdyz je open source je to asi mozne prenest treba na open git zcela predelat a vydat s jinym nazvem (treba openChrom), pokud se nepletu?
    4.5.2019 23:35 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jenže to jseš fork a pak si zkus držet krok s tempem vývoje upstreamu, abys stihl všechno od nichmergovat i přes divergenci, kterou tam postupně budou tvoje vlastní patche dělat. Co lidi říkají, tak Google svoje projekty typicky vede tak, aby fork byl těžký y co nejvíc od něj odrazoval. Teoreticky je to open source, ale pak je tu politika tý megakorporace...
    5.5.2019 02:39 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Na druhou stranu i fork se muze stat tim upstreamem pokud jsou zmeny natolik lepsi ze k nemu prikloni vetsina
    6.5.2019 14:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    No a právě proto Google dělá všechno pro to, aby se stát pokud možno nemohl.
    5.5.2019 12:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Pravděpodobně budou požadovat podpis CLA, což sice řadu lidí odradí, ale u velkých firem je to bohužel běžná praxe. A nejen u komerčních firem, třeba FSF to u glibc požadovala taky, když jsem tam kdysi zkusil poslat patch.
    5.5.2019 14:06 debian+
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    4.5.2019 20:37 PetebLazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Po epizodě NN 2.0 až FF 52.9 ESR jsem přešel na Vivaldi (Lin/Win) a Operu (Android).
    k3dAR avatar 4.5.2019 21:22 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    pro Android doporucuju mnooohem lepsi a naprosto jednorucne ovladatelne (vcetne posunu stranku dolu ze muzes tuknout i na vrsek) "OH Web Browser" vice vlastnosti sem rozepsal tuhle tady...

    ta pohodlnost ovladani se ale neda pospsat, dokud nezkusis, neuveris ;-)

    jinak Vivaldi Android se uz pripravuje (odkladali realne pripravy po dodelani Sync u Desktop verze), tak uvidime s cim prijdou :)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    5.5.2019 07:25 PetebLazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Androidem mám v mém případě na mysli tablet Samsung Galaxy Tab S2 8.0 (7,9" 4:3) kde zásadně provozuji prohlížeč v režimu stolní počítač (nesnáším mobilní verze webů). Obouruč použití na šířku je i z důvodu fyziky nutností. ;-) Na telefonu prohlížeč spouštím párkrát za rok.
    Petr Fiedler avatar 5.5.2019 18:44 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici

    Kdybych nebyl nucen zůstat u Firefoxu, nainstaloval bych si Vivaldiho.

    Darth Phantom avatar 6.5.2019 21:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    z hlediska bezpečnosti/antitracking
    Ghostery je tracking company a shromažďuje data za pro svoje účely (samozřejmě komerční). Privacy badger je nanic, skoro nic nenajde v porovnání s ublock origin/umatrix (vyzkoušel jsem). Z hlediska antitracking řešení tedy zmiňovane doplňky nic moc :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.5.2019 18:18 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    No bóže, to se toho zase stalo.

    Firefox mi pořád přijde jako nejlepší varianta. Chrome teda ani nezvažuju, protože to je prostě šmejd kde Google tvrdě tlačí sběr dat a firma je nedůvěryhodná (střet zájmů - místo aby firma hleděla na blaho uživatele, má motivaci starat se jenom o to, jak mu nejlíp nacpat reklamu - protože zákazník je inzerent, uživatel Chromu je produkt).

    A ani klony/forky Chromu nechci, pro změnu protože to už má pomalu monopol na vykreslování webu a zase to všechno deformuje a prasí jako kdysi IE6, nemluvě o antikompetetivních dopadech. Fujtajxl.

    Takový to "ty vylo ten Firefox je hroznej, to už budou rovnou používat Chrome" mi trošku připomíná takový to zblbnutí kdy se člověk z hoaxů a blbostí na internetu rozhodne že EU je fakt děsná a začne kvůli tomu mít rád Putinistán. I když teda chápu, že v tomhle případě k tomu třeba lidiaspoň mají nějaký technický důvody nebo faktory, jako že si zvykli na podobnu/UI Chromu a nechcou měnit.
    Heron avatar 4.5.2019 18:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Asi tak. FF je i přes všechny své vady nejpoužitelnější prohlížeč (pro mě), už jenom díky doplňkům jako TreeStyleTab. Udržuju i starší FF pro běh DownThemAll. Nedovedu si představit, že bych o toto přišel. Chrome je nepoužitelné, tam lze provozovat tak možná 10 tabů (a navíc je neodstranitelný křížek na každém tabu, což mi dost vadí). Aktuálně mám v FF otevřeno přes 110 tabů a dokonce to přežilo i unload a load treestyletab během dne (ff jsem ani nezavíral, někdy odpoledne už to prostě bylo opět ok). Sekundární prohlížeč používám Vivaldi, který je sice taky chromej, ale aspoň umí dát (lineární) seznam tabů na stranu a pár se jich tam vejde (a tuším, že nějaký strom je ve vývoji jako doplněk).
    k3dAR avatar 4.5.2019 19:53 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Vivaldi, lze provozovat stovky tabu, ma odstranitelnej krizek na kazdem tabu, ma nativni "SideTabs", seskupovani tabu, klavesove skratky, rychle volby a, zobrazeni vice stranky najednou (=~dlazdicovani tabu), zoom per domenu, poznamky (se zpetnym otevrenim webu z ktere byli zkopirovane), screenshot fullpage, vypinatelne gif animace, obrazky, a (realne) desitky dalsich vychytavek...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Heron avatar 4.5.2019 20:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    ma nativni "SideTabs"
    Což jsem psal, jenže jednak to neumí tree, ale taky je to nedodělaná práce. Třeba pinned tab se při umístění tab lišty nahoře/dole zmenší do ikony webu a vejde se jich tam víc, tak při umístění seznamu tabů vlevo/vpravo je pinned tab zobrazen jako kterýkoliv jiný a jen je umístěn nahoru nad obyčejné taby a standardně jen nejde zavřít, není ani nijak zvýrazněn. Tady jsem našel dva roky starej feature request. Dost to šetří místo, na místo jednoho tabu si jich tam připneš na jednu řádku třeba 6 a navíc to vypadá poměrně elegantně (tři řádky často používaných stránek odlišených jen ikonami webů, neruší to a nic to nezabírá).

    k3dAR avatar 4.5.2019 21:25 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    prehledl sem tvoji zminku o Vivaldi, uz stavajici Side-Okna ma vetve, ale jen 2 urovne, prvni je pro kazde okno zvlast, druha pak v ramci okna je vetev pripnutejch listu a/nebo vetve seskupenejch tabu
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    4.5.2019 20:58 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Já mám aktuálně v chrome 49 tabů (z toho 28 pinnutých, to jsou taby, které mám otevřené vždy a 12 ve druhém okně na vedlejším LCD) a přijde mi to použitelné. Co teda dělám špatně, když to má být údajně od 10 nepoužitelné? ;-)
    Heron avatar 4.5.2019 21:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Nevím, asi sis zvykl na to, že se nesmíš trefovat na ten terčík (křížek na každém tabu), ale mimo něj ;-) :-D. Jinak každému co mu vyhovuje, mě tohle neskutečně štve a kdykoliv používám chrome, tak mám prsty zkřivené do ctrl+shift+t :-D. Při velkém množství tabů ten křížek, pravda, zmizí, ale zase nejde přečíst název toho webu. Mít tam stovky tabů a vidět od nich jen ikony to taky není příliš použitelné (pro mě).
    k3dAR avatar 4.5.2019 21:18 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Coz jsem psal, ve Vivladi lze zaviraci krizek zrusit(viz nastaveni, zaviram pak pres ctrl+w(aktualni list) nebo prostredni mysi(jakejkoliv list)), a naopak zobrazeni najednou povazuju na 1000x lepsi reseni, nez (pro me) nepouzitelne reseni se skrolovanim kilometry do stran ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Heron avatar 4.5.2019 21:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ano lze, já to píšu o Chrome ;-). Tohle nastavuju mezi prvními věcmi, dneska ve FF lze editovat userChrome.css, dříve se to dalo řešit v addonech typu TabMixPlus apod.

    No já to ovládám zkratkou (ctrl+tab, ctrl+shift+tab), to snad funguje univerzálně ve všech prohlížečích. ctrl+t, ctrl+w, jasná věc.
    k3dAR avatar 4.5.2019 22:02 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    jen blazen by pouzival Chrome/Chromium, kdyz mame Vivaldi ;-) jasne ctrl(+shift)+tab funguje, ale to misto kilometru skrolovani, kilometr namackam :-) ve Vivaldi pak lze pouzit "vseumel" hotkey F2 kde muzes psanim dohledat jak otevrene/zavrene/history taby, tak polozky menu, funkce atd...

    jinak nic proti FF, ale ja (po tom co sem prestal na Internet/WWW pouzivat Amigu) presem pomerne rychle z NN/NC na Operu3, Operu12 sem pouzival do doby nez prisel Vivaldi, kterej byl pro me jasnou volbou (zmrseena Opera >=15 to nebyla/neni ani ve snu :)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Heron avatar 4.5.2019 22:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jasný, taky jsem byl dlouholetým uživatelem Opery, integrovaný mail klient, poznámky, asi byla prvním prohlížečem, který měl vertical tab panel (snad jako default), příkazy v adresním řádku (g vyhledá google, w vyhledá na wiki apod.) apod. Tehdy to byla bomba, uměla všechno v základu a slušně rychle. A měla vlastní render jádro a byla snad první v ACID3 testu (jsem si právě vzpomněl na nekonečné flamy zde na abclinuxu s jistým člověkem, to už je taky let).

    Jenže FF byl vždy jednička co se týče modifikace pomocí addonů. Ještě v době XUL se dalo ovlivnit snad všechno (z bezpečnostního hlediska dost katastrofa, z profesního hlediska chápu nutnost změny). Takže starý FF je sice pomalý moloch (udržuju stále 56 a ten výkonnostní rozdíl je citelný), ale z hlediska vyladění addonů a nastavení pro každého konkrétního člověka to nemělo konkurenci. Pro mě jsou TreeStyleTab, DownThemAll (OneClick), TabMixPlus (nastavení pořadí přepínání tabů, při zavření a vytvoření nového) naprosto nepostradatelné.

    Takže FF jako pracovní prohlížeč-nástroj a Vivaldi na běžný web.
    k3dAR avatar 4.5.2019 22:58 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    ve Vivaldi si UI muze upravit jak chces, tim ze je psane v HTML/CSS/JS, doplnky Opera mela chabe (ale nativnich vlasnosti vetsinu potrebnejch), ve Vivaldi uz doplnku je hromada, ale opet mi stac par kdyz "vse" ve Vivaldi nastavim nativne... btw: ve Vivaldi si take lze urcite poradi tabu pri prepinani, i to na kterej se prepne pri zavreni nebo kde se otevre novej
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Darth Phantom avatar 6.5.2019 20:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    jen blazen by pouzival Chrome/Chromium, kdyz mame Vivaldi

    Jen blázen by používal Chrome/Chromium a proto si nainstalujeme Vivaldi založené na Chromiu :-). Vivaldi je z hlediska funkcionality fajn, používal jsem. Jenže není pod svobodnou licencí a je tady jedno závažné varování: Vivaldi schraňuje u každé instalace unikátní ID. Jednou denně volá domů, ET volá domů. To je pro mě zkrátka nepřekousnutelné, přes to vlak nejede, alespoň u mne.

    Ač se Vivaldi tváří jako open source a něco jako privacy oriented, tak ve skutečnosti je anti-privacy oriented a shromažďuje data o sto péro.

    To tady nikdo nezná/nenarazil ještě na ungoogled Chromium? Ani Chromium není stoprocentně svobodné, obsahuje proprietární sračky od Googlu. A to právě řeší tento projekt, který by mel bejt stopro čistej. Je k dispozici ve formátu appimage, takže jde nainstalovat na libovolný distro, jinak samozřejmě Ubu/Arch a další maj balíčky. Tady ET nevolá domů ani náhodou.

    Musím samozřejmě zmínit i nevýhody. Jelikož dochází k důslednému odstranění googloidnich sraček, vývoj je oproti standardnímu Chromiu o něco opožděn. Odstranění velkého bratra je natolik důsledné, ze prohlížeč neobsahuje spojeni na Chrome webstore. Doplňky se tedy musí instalovat ručně jejich stažením ve formátu .crx. Je to trochu vopruz, ale da se to prekosnout, jako prohlížeč nechci žádnýho ýtýho.

    Kdo by lpěl na Firefoxu Quantum, existuje projekt librefox. Taky ho tady nikdo nezminil. Je to normální firefox, ale pomoci různých úprav je odstraněna telemetrie a další hnusy. Tomu ale moc nevěřím, ty problematické součástí tam porad zůstávají. Ungoogled Chromium by měl byt důsledně vykastrován, tohle je jen nespolehlivá antikoncepce.

    Rada tudíž zní, nepouživejte soudruzi open source potěmkiny a privacy potěmkiny jako je Vivaldi. Pokud tedy nevadí denní raporty a data mining, v tom případě ho klidně používejte. Nevěřím Googlu a už ani Mozille, ungoogled Chromium mi přijde jako asi nejlepší řešení. Pro android Privacy browser nebo Firefox Klar z F-droidu (minimalisticky vykastrovaný Firefox pod skutečně svobodnou licencí).

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    4.5.2019 22:14 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    DownThemAll. Nedovedu si představit, že bych o toto přišel.
    Taky jsem pouzival i flasgot, pote jsem nasel nahradu v ublock origin jeho log zobrazi vse a proto to lze vse zkopirovat .. obrazky, media, playlisty. Pokud tedy DTA nepouzivas nejak specificky .. jako stahovani do slozek?
    Heron avatar 4.5.2019 22:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Tak nevím, zda specificky, ale pokud stránka obsahuje odkazy na (např.) PDF dokumenty, tak je to na 3 kliky (DTA, vybrat typ, OK), další akce na jiné stránce s PDF už je jen o jednom kliku (vytvoří adr dalšího čísla a uloží to tam). Takto lze projít hodně tabů a jedním klikem stáhnout dokumenty vybraného typu. Existuje spousta archivních stránek, které jsou jen seznamem odkazů (třeba ČRo a archiv pořadů v mp3), a tímto se to dá stáhnout velmi snadno. Na větší stahování se dá napsat skript, nějaký crawler, který to projde. Ale DTA má výhodu v integraci v prohlížeči a snadnosti použití (takových addonů existuje hodně, ale tady si dal práci s tím, aby těch kliků bylo minimum a opakovaná akce už nevyžadovala ani otevření DTA formuláře).
    4.5.2019 22:47 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    OK, o poctu kliku se neda prit, ale jinak to lze i bez tech vsech podobnych doplnku. Vlastne taky obcas pouzivam https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/open-in-vlc/ ale i to lze ublockem nahradit jen je treba z logu zkopirovat.
    Jendа avatar 5.5.2019 21:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Než jsem objevil DTA, tak jsem tohle dělal pomocí View source → kopírovat → regexp na něco jako "[^\"]+\.pdf" → wget.
    4.5.2019 19:01 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ja môžem odporučiť vim like prehliadač qutebrowser, postavený na QT, ale osobne som sa po čase som sa vrátil k Vivaldi, ktorý som si dokázal prispôsobiť tak, že FF šiel z domu. Oba prehliadače podporujú vertikálne taby, čo je pre mňa "must have" fíčura a u Vivaldi som si rýchle zvykol aj na quick-commands, čo je obdoba napr. command palette v Sublime. Vivaldi podporuje pluginy z chrome store, takže ublock a cvim je otázka sekundy.

    V poslednej dobe ma ešte zaujal prehliadač "Brave", ale neponúka vertikálne taby
    Polívčička byla..
    4.5.2019 22:17 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Neumi to poradne blokovat reklamu mam to vyzkousene.
    Pavel Stárek avatar 5.5.2019 08:23 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Taky to mám tak. Vyzkoušel jsem ve Fedoře různé prohlížeče (Chromium, Operu, Epiphany) a Firefox je, byť s jistými výhradami, pro mne nejlepší varianta. Jen jsem se tedy naučil používat verzi ESR, nemusím mít hned všechny novinky :-) . Takže nyní, abych dočasně "vyřešil" problém s doplňky, stačilo mi v about:config upravit hodnotu xpinstall.signatures.required na false. Je tedy fakt, že občas mi chybí ten doplňek DownThemAll, ale lze to asi vyřešit instalací staršího FF, jak píše Heron výše.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    5.5.2019 14:09 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Diky za xpinstall.signatures.required :-) Sice moc doplnku nepouzivam, ale kdyz mi to zabilo theme restorer, tak jsem to poznal :-D
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    5.5.2019 11:34 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    +1
    There is no point in being so cool in a cold world.
    4.5.2019 18:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Lol, někdo v Mozzile zapomněl prodloužit certifikát pro kontrolu autenticity rozšíření a skalní fanoušci bezpečnosti a otevřenosti utíkají do náruče Googlu :-D
    4.5.2019 19:03 roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    mozilla si o to koledovala uz dlhsiu dobu..
    4.5.2019 20:44 PetebLazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Petr Fiedler avatar 5.5.2019 19:13 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici

    Super :-D

    MMMMMMMMM avatar 5.5.2019 10:03 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Z root.cz jsem už taky znechucený. A už tam nebudu přispívat.
    5.5.2019 11:20 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    je to od jedného extrému k druhému.. myslím si, že to veľa ľudí znechutí
    Polívčička byla..
    4.5.2019 16:39 paralen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Toto je mega-fail.
    4.5.2019 17:16 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Už chvíli je řešení k dispozici, jedu zase jako ráno se vším. Náhodou ta reakce na chybu je do pár hodin, mě to přijde celkem profesionální.
    k3dAR avatar 4.5.2019 20:01 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    spis "jako vcera" protoze rano ten problem uz byl, ja na nej narazil nekdy ve 2h rano a to uz problem nejakou dobu trval...

    jinak dobre ze to poslali pres "studie", tim to bylo hned a zaroven i do nepodporovanych OS, treba FF v u14.04 :-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    5.5.2019 00:37 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    A kdo nechce/nemůže povolovat studies, tady najde link přímo na patch.
    4.5.2019 18:10 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    To "mezilehlý" je regulérní odborný český ekvivalent "intermediate"? Docela masakr.
    4.5.2019 18:34 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    V dnešní době už používání češtiny v počítačové oblasti začíná působit jako kuriozita.
    6.5.2019 14:26 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    V dřívější době nadměrné používání angličtiny v počítačové oblasti taky působilo jako kuriozita.
    xkucf03 avatar 4.5.2019 21:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici

    Zcela běžný termín, používá se už dlouhé roky resp. ani se nepamatuji, že by se používal nějaký jiný termín, když se o tom v češtině mluví.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.5.2019 20:13 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    No jo, ale je to děsnej překlad, tam se snad dalo vymyslet líp padnoucí slovo.

    To je jak některý šílený překlady ve starejch Windows.
    6.5.2019 19:03 asdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    normalni slovo. chce to vic cist. ;-)
    4.5.2019 18:32 SGOrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Je veľmi vzácne vytvoriť dokonalý program.
    4.5.2019 20:39 PetebLazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    A o to víc mrzí, když program rozhodnutím tvůrců ve jménu pokroku své jedinečné schopnosti příjde.
    Ruža Becelin avatar 5.5.2019 01:08 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jo, pokud pouzivate ESR jako ja, tak vam ten trik se studiemi nepomuze, musite pockat na update.
    Pavel Stárek avatar 5.5.2019 08:29 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ale zase pomůže "trik" v about:config - změna proměnné xpinstall.signatures.required na false. Jedu taky ESR.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    5.5.2019 09:07 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Dik. Funguje.
    5.5.2019 15:08 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    problem je, ze tenhle "trik" vam vypne verifikaci signatur a pokud ji zapomenete zapnout, snadno pak nainstalujete malware addon...
    5.5.2019 21:11 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jestli tvůj prohlížeč bez ptaní instaluje doplňky, tak máš jiný problém.
    5.5.2019 08:30 Milan Straka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Jo, pokud pouzivate ESR jako ja, tak vam ten trik se studiemi nepomuze, musite pockat na update.
    Minimálně ESR na Debianu dovoluje vypnout validaci podpisů doplňkům nastavením xpinstall.signatures.required na false. Jako krátkodobé řešení (za současného neinstalování jiných doplňků) to asi použít jde.
    pepe_ avatar 5.5.2019 07:31 pepe_ | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    https://storage.googleapis.com/moz-fx-normandy-prod-addons/extensions/hotfix-update-xpi-intermediate%40mozilla.com-1.0.2-signed.xpi
    5.5.2019 07:51 jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    https://discourse.mozilla.org/t/certificate-issue-causing-add-ons-to-be-disabled-or-fail-to-install/39047/17
    5.5.2019 09:03 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Copa, soudruzi v chrozille zase neco posrali? Nic novyho pod sluncem ...

    S jejich podilem na urovni statisticky chyby to stejne uz nikoho nezajima.
    6.5.2019 14:36 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Tyhle lidi, co si asiociovali svoje ego s velikostí dominantní firmy/značky/produktu a pak si ho honěj na tom, že schazujou alternativy, mě vždycky pobaví. Jako fandové underdogů mají taky určitou iracionalitu, ale tohle je o dost trapnější :)
    5.5.2019 15:07 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Realna omazita oprava bez studies: staci nainstalovat https://storage.googleapis.com/moz-fx-normandy-prod-addons/extensions/hotfix-update-xpi-intermediate%40mozilla.com-1.0.2-signed.xpi

    Tenhle xpi je podepsany Mozillou, pravdepodobne obsah tech "studies". Je duveryhodny, protoze pokud by vam Firefox nainstaloval nepodepsany nebo spatne podepsany addon, tak tenhle problem co resime, bychom vubec neresili...

    Nevim, proc Mozilla rovnou nezmini tento XPI a spoleha pouze na Studies. Ja jsem mel studies vypnute.

    Zdroj https://news.ycombinator.com/item?id=19826903
    5.5.2019 15:21 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Nainstaloval jsem, ale v ESR v Debianu nezabírá, i po restartu FF jsou doplňky stále zakázány (hláška stejná jako původně), asi by to chtělo je nějak reloadovat, ale jak?
    5.5.2019 18:18 Ptr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Na Reddit byl návod, jak z XPI vypreparovat přímo certifikát a ten ručně nainstalovat (pro staré verze, kde Studies ani ruční instalace XPI nefunguje).
    5.5.2019 22:02 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    https://www.svethardware.cz/ve-firefoxu-prestala-fungovat-vsechna-rozsireni-oprava-je-na-ceste/49253
    k3dAR avatar 6.5.2019 00:03 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    muzes mi rict, proc na otazku kolem ESR verze posilas odkaz kde pisou v posledni (aktualne) update ze pro ESR neni oprava dostupna, pritom v oficialnim(ceskem) odkazu kterej je uveden ve zpravicce je uz od vcera 21h update s odkazem na stazeni opravene ESR (i non-ESR) verze? ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    6.5.2019 01:55 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Protoze "navod" z predposledniho odstavce funguje i na ESR verze.
    k3dAR avatar 6.5.2019 03:46 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    myslis postup co vcera rano uz tu psal Pavel? ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    6.5.2019 10:55 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox kvůli chybě vypíná doplňky, první oprava je k dispozici
    Ne, myslim postup s about:debugging.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.