abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Komunita

    Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.7. 17:44 | Zajímavý článek

    Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    20.7. 00:33 | Bezpečnostní upozornění

    V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    20.7. 00:22 | Komunita

    Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.7. 13:22 | Komunita

    Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.7. 14:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.7. 12:00 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.7. 18:44 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (27%)
     (21%)
     (4%)
     (8%)
     (2%)
     (4%)
     (4%)
     (31%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 9, poslední včera 15:56
    Rozcestník

    Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28

    Pokud vám v novém Ubuntu 9.10 (respektive Gnome 2.28) chybí ikony v menu, jistě uvítáte radu, kterou na svém blogu uveřejnil Andrea Ratto. Pomocí ní se snadno vrátíte ke starému nastavení.

    31.10.2009 14:29 | Tomáš Heger (geckon) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.10.2009 14:33 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ještě že má Gnome tenhle registr z Windows :-D
    robotics avatar 31.10.2009 14:47 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    31.10.2009 14:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    a) "Since Gnome 2.28 they decided that applications’ menus should be text only, without any icons." Není pravda.

    b) Není žádný důvod přímo editovat GConf. Člověk si to může normálně naklikat. Stačí otevřít nabídku Systém / Volby, spustit položku Vzhled a tam v kartě Rozhraní zatrhnout přílušnou položku. Takto to lze upravit už kolik járů.

    Seznam se nám tedy rozrůstá.
    vain avatar 31.10.2009 15:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ve Fedoře 11 tam ta karta rozhraní je (gnome 2.26), ovšem ve Fedoře 12, kterou mám na notebooku ta karta chybí zcela (gnome 2.28) ovšem jestli to je jen u Fedory nebo celého Gnome nevím.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    31.10.2009 15:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Teď jsem tu chvilku měl Ubuntu 9.10, kde bylo.
    vain avatar 31.10.2009 15:33 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Aha, ok... tak asi jen ve Fedoře se jim ta karta nelíbila =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    31.10.2009 15:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ještě to raději ověřím spuštěním živého CD.
    Vojtěch Trefný avatar 31.10.2009 15:51 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Nemusíš, v 9.10 to je na 100%.
    robotics avatar 31.10.2009 14:49 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Stejně nechápu proč je odstranili. Je už dávno dokázáno, že člověk si spíš pamatuje podle tvaru a barev, než podle textu. Než očima přečte nápis Nastavení. Tak když tam je ikona tak to prostě vidí hned ty barvy tvar, které si pamatuje a klikne hned.
    31.10.2009 14:55 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Tak to není... občas jsem při vyzkoušení fluxboxu (nebo snad e16?) měl dojem, že se v textovém menu orientuji rychleji. A někdo myslím zmiňoval, že se někteří lidé orientují rychleji podle ikon, někteří podle textu (krátkého).
    31.10.2009 15:01 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    If you think your users are idiots, only idiots will use it.
    31.10.2009 15:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    V tom případě je Linus (autor tohoto citátu) už cca rok idiotem.
    31.10.2009 15:38 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    V tom případě budeš i ty idiotem ne? :-D
    31.10.2009 23:29 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Docela mi to vyhovuje.
    31.10.2009 20:28 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Jsou idioti uživatelé, kteří používají GNOME a potřebují pro orientaci ikonky?

    Nebo jsou idioti uživatelé GNOME, kteří změnu uvítali?

    Ti, kteří to (ne)umějí změnit?

    Ti, kterým (ne)vadí změna defaultu?

    Z definice všichni, kteří nepoužívají tvé oblíbené DE?

    Nebo ti, kdož ho používají?

    Jak ten Linusův výrok ksakru souvisí s tématem?
    1.11.2009 07:47 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Vcelku jasně. Dodneška jsem nepochopil, proč je "vývoj" Gnome založen na ostraňování features a voleb. Kdysi to bylo tak dobré postředí. Dneska je to paskvil, který buď ber jak je, a nebo máš smůlu (evetuelně Gconf).

    Skutečně nechápu, čemu prospěje, když tam téměř nic nepůjde nastavit/změnit?
    Drom avatar 1.11.2009 14:12 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    IMHO jste docela mimo...
    1.11.2009 14:51 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Dobrá. Dejme tomu, že si udělat takovou trivialitu jako je změna ikonky. KDE mi nabídne přímo výběr z ikon příslušného setu. Windows mi nabídne také přímo výběr z ikon. A Gnome? To na mě vyvalí GTK+ file/save dialog a najdi si to v /usr/share/buhvikdetoje sám. Super. Tak je to totiž se vším. Změna ikonky je totiž něco, co přece průměrný uživatel Gnome nemůže potřebovat.
    Konqui avatar 1.11.2009 15:36 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    +1
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Drom avatar 1.11.2009 20:33 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Takze kvuli tomu, ze GNOME nenabizi vyber z ikon aktualiho tema (nebo co to tu pisete), je GNOME...

    "Dneska je to paskvil, který buď ber jak je, a nebo máš smůlu (evetuelně Gconf). "

    ???

    BTW: Co? Nechapu Vas prispevek. Pokud cekate od pracovniho prostredi, ze si budete moc otevrit nastaveni a delat tam orgie spojeny se zmenou uplne vseho, GNOME neni pro Vas a ocividne nechapete, jakej je jeho cil.

    P.S.: Co je slozityho na gconf-editoru? Jo, jasne, neni to klikatko s volbama v okne se zalozkama, pekne roztrideny, a taky je problem si precist popisek, co ktera volba dela...
    31.10.2009 15:02 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Důvodem pro odstranění byla rychlost zobrazování dialogů. Alespoň to jsem někde četl. Podle mě je to kravina, pokud je to rychlejší, tak nepozorovaně. Vrácení ikon byla první věc co jsem po upgradu udělal.
    1.11.2009 00:25 Robert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Podle mne pravym duvodem je mnozstvi ikon, ktere je pak potreba prekreslovat aby to vsechno ladilo. Navic bych rekl, ze to bylo i jiz trochu neprehledne. Tak jak je to nyni mi zcela vyhovuje, akorat jsem zrovna vcera delal GTK tutorial a jeden priklad je tam prave na GtkImageMenuItem a ja si hodinu drbal hlavu proc mi to nejde .)
    Grunt avatar 31.10.2009 15:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Já si myslím, že jediný důvod byla rychlost vyskočení toho dialogu po kliknutí a lennost (je to nejméně pracné řešení). Že je fakt buranské, na tom se asi shodneme všichni. Vždyť ho prostě stačilo předrenderovat do nějaké keše a byl by pokoj.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 31.10.2009 15:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    A hele, dokonce nejsem sám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jan Drábek avatar 31.10.2009 14:58 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Jsem jediný komu přijde divný tenhle ulítlý návod, když se to dá nastavit z posledního tabu nastavení vzhledu?!
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    31.10.2009 15:12 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Nejsi a ty ikony byly odstraněny, údajně kvůli úspoře místa na ploše hlavně u netbooků.
    Grunt avatar 31.10.2009 15:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Příloha:
    No to mi pak asi cosi uniklo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 31.10.2009 15:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Já to chápal tak, že se nejedná o tyhle ikonky, ale například v nautilu ikonky u nabídek v Soubor (nové okno/karta, zavřít apod..) tam chybí.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Grunt avatar 31.10.2009 15:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Příloha:
    Tam je situace obdobná.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 31.10.2009 15:45 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Hm, tak to nevím, u mě to vypadá takhle - 2.26 a 2.28.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Grunt avatar 31.10.2009 15:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Spíš mi jde o to, jak to odstranění pomůže? Vždyť tam stejně ta mezera je, stejně jako mezera mezi nápisem a šipkou a šipka jako kráva samotná.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 31.10.2009 15:50 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Jo to já nevím, líbilo se mi to víc s těmi obrázky.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    blami avatar 1.11.2009 00:20 blami | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    oni to odstranuji protoze neni dost lidi co by to chteli kreslit a pak software vypada nekonzistentne. Myslim ze tu o tom vysla i zpravicka odkazujici na oficialni blogpost.
    Grunt avatar 31.10.2009 15:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Příloha:
    Teda ať to trošičku upřesním…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.11.2009 22:03 Artanis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    U netbooků? :D Ty lepší mají alespoň 1024x600px, takže v tom nevidím problém. Maximálně u nejstarších Aušusů EEE PC s tím rozlišením 800x400px. Jinak ubuntu 9.10 běhá na netboocích(já mám Toshibu NB100-111 naprosto skvěle oproti 9.04)
    31.10.2009 15:18 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Zde je nádherně vidět, jak lze nasrat uživatele. Vývojáři KDE to provedli pomocí svého totálního diletantství při přípravě nové hlavní verze, vývojáři GNOME zase změněním výchozího nastavení zobrazování ikonek. Efekt je však po zásluze úplně stejný. A já se ptám, co jsme komu udělali...
    31.10.2009 15:40 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    No. On bude zajímavý hlavně výsledek. Vývojáři KDE už mají z velké části hotovo. Vývojáři Gnome prakticky ani nezačli.
    1.11.2009 11:08 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ano, KDE spokojnych pouzivatelov stratilo, GNOME este len strati.
    1.11.2009 14:53 Hector
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Tak ono těch ztracených uživatel asi moc nebude. Mědiálně sice kdosi pořvával, ale například v Opensuse je KDE4 nejpoužívanější prostředí. Nezměnilo se od dob KDE3 vůbec nic.
    1.11.2009 16:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    těch ztracených uživatel
    TuxCluster pod dalším nickem?
    1.11.2009 17:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Taky mě to napadlo.
    2.11.2009 13:23 lada1234
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ono nekdy staci malo. Ja jsem linux opustil ve chvili, kdy jsem ztratil Amarok 1.4. Nekdo to treba tezko pochopi, ale mne to smysl dava.
    Grunt avatar 31.10.2009 15:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Který z vás dvou BLEKů freshmousů je ten pravý a který je ten falešný?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.10.2009 17:24 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Tohle me jako uzivatele Win pobavilo. Nejen ze nejaky ... nastavuje ikonky pres terminal, pritom v tom menu jsem to nasel hned i ja (vcera jsem ze zvedavosti najel liveCD), ale jeste o tom napise zapis na blog, aby opet podporil nesmyslny nazor, ze se Linux neda ovladat user friendly, ale jen vkladanim nesrozumitelnych prikazu do terminalu.

    Dalsi vec jsou ty teorie proc ikonky zmizely: nema se tim usetrit misto ani zrychlit nacitani, ale vyresit to, ze hromada vyvojaru app na tvorbu ikonek kasle a bud tam daji hnusny nebo zadny a system pak vypada nejednotne. OS/X to myslim taky nema, takze inspirace, jak problem vyresit, je myslim jasna.
    31.10.2009 18:12 ferko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Tiez si myslim ze cez "pseudo" registry je to zbytocne robit. Ja som si to naklikal v ovladacom centre.
    31.10.2009 19:45 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Bohužel v ovládacím centru nikde nevidím možnost jak ty ikony zapnout i u tlačítek. Tam mi to odstranění ikon vadí snad ještě víc než u těch nabídek. A mít to zapnuté u jednoho a vypnuté u druhého je ještě horší než mít vyputé oboje. Nechápu, proč do toho ovládacího centra nemohli dát volbu pro zapnutí obojího, když už obojí vypnuli. Dýchá na mě z toho stejné diletantství jako z důvodu, proč se to celé vůbec stalo.
    31.10.2009 20:53 akeem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ikony u tlačítek lze snadno zapnout právě přes gconf - desktop/gnome/interface a zatrhnout buttons_have_icons.
    31.10.2009 23:33 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ne, tomu neříkám „snadno“. Snadno se to zapíná v ovládacím centru. A nedává mi absolutně žádný smysl, když do ovládacího centra dají možnost pro zapnutí těch ikonek u nabídek, ale nedají to tam pro tlačítka (stačila by jedna společná volba pro nabídky a tlačítka současně). Buď to do ovládacího centra neměli dávat vůbc, a nebo oboje. Takhle napůl to nedává žádný smysl. Nevidím za tím nic jiného než hloupost autorů. Stejnou hloupost, která je vedla k tomu ty ikony zrušit (a kdo četl ty jejich diskuse, na základě nichž k tomu odstranění dospěli, viděl, že nic jiného než prostá lidská hloupost a chyba komunikace v tom nebylo).
    vain avatar 31.10.2009 18:22 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ty ikonky, o kterých tady je řeč, jsou většinou jednotné, jelikož se berou z ikonek tématu, ne že si každá aplikace dotáhne své (i když samozřejmě může) a pokud je aplikace napsána klasicky (třeba GTK tlačítko Cancel) tak prostě má jednotnou ikonku ať už je v Gajimu, Pidginu nebo v Gimpu. Takže programátor, pokud se s ikonkama srát nechce, tak nemusí a stejně tam budou (pokud je tam chce).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    31.10.2009 19:28 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Je len jeden pravy dovod preco tie ikonky vypli. Lebo su dlhodobo neschopni spravit spickovu temu ikon, podobne ako GNOME-Colors, ktora by mala vsetky ikony na vsetkych velkostiach. Tak sa rozhodli ze z menu tie ikonky odstrania. Ale jaksik zabudli jak je to GNOME zabordeleny kus kodu a preto v paneli menu niektore ikony su a niektore chybaju..
    31.10.2009 21:00 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ten hlavní důvod byl, že menu bez nich je přehlednější.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    31.10.2009 21:12 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ikonky v menu mají význam, jsou-li u pár nejdůležitějších akcí, aby je člověk rychleji našel. K čemu mi ale je v Layer menu Inkscape osm nerozlišitelných ikonek skládající se ze zkosených obdélníků a šipeček v různých kombinacích[*]? Chce-li někdo příklad z nějaké KDE-věci, mohu klidně uvést taky. Je skutečně naprd mít ikonky u všeho.

    Toto řečeno, vývojáři GNOME časem třeba zase přijdou k tomu, že občas ikonky mohou být, ale nejprve je třeba zbavit se nemilosrdně toho balastu.

    [*] A nejde o to, že to mají blbě nakresleno. Počet na první pohled odlišitelných ikonek je prostě omezený.
    31.10.2009 23:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    S prvním odstavcem naprosto souhlasím. A dodávám, že jako další špatný příklad může posloužit třeba nástroj Palimpset*, který má nějaké své speciální ikonky (např. vymazání diskové oblasti), třebaže by stačilo využít ty obecné. To je další extrém, který mi hrozně vadí. Nikomu to nepomůže a navíc si tvůrci sami přidělávají práci.

    Ke druhému odstavci: podle toho, co jsem četl, není cílem odstranit všechny ikonky:

    "GNOME menus and buttons have been standardised across all applications to not display icons by default. Menu items with dynamic objects, including applications, files or bookmarks, and devices are the exception and can display an icon. This change will standardise the look and feel of menus and present a cleaner interface to users."

    * I když... Teď jsem si vyhledal nějaké snímky obrazovky a někde to používalo standardní ikonky...
    31.10.2009 20:59 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vrátit ikony do menu v Ubuntu 9.10/Gnome 2.28
    Ikonky v nabídkách jsou naprd a je dobře, že s nimi konečně zatočili.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.