abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Komunita

    FFmpeg nechal kvůli porušení autorských práv odstranit z GitHubu jeden z repozitářů patřících čínské technologické firmě Rockchip. Důvodem bylo porušení LGPL ze strany Rockchipu. Rockchip byl FFmpegem na porušování LGPL upozorněn již téměř před dvěma roky.

    🇨🇽 | Komentářů: 5
    dnes 15:44 | Zajímavý software

    K dispozici je nový CLI nástroj witr sloužící k analýze běžících procesů. Název je zkratkou slov why-is-this-running, 'proč tohle běží'. Klade si za cíl v 'jediném, lidsky čitelném, výstupu vysvětlit odkud daný spuštěný proces pochází, jak byl spuštěn a jaký řetězec systémů je zodpovědný za to, že tento proces právě teď běží'. Witr je napsán v jazyce Go.

    🇨🇽 | Komentářů: 0
    dnes 15:33 | Zajímavý software

    Yazi je správce souborů běžící v terminálu. Napsán je v programovacím jazyce Rust. Podporuje asynchronní I/O operace. Vydán byl v nové verzi 25.12.29. Instalovat jej lze také ze Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.12. 18:44 | Komunita

    Od soboty do úterý probíhá v Hamburku konference 39C3 (Chaos Communication Congress) věnovaná také počítačové bezpečnosti nebo hardwaru. Program (jiná verze) slibuje řadu zajímavých přednášek. Streamy a záznamy budou k dispozici na media.ccc.de.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.12. 13:22 | Zajímavý software

    Byl představen nový Xserver Phoenix, kompletně od nuly vyvíjený v programovacím jazyce Zig. Projekt Phoenix si klade za cíl být moderní alternativou k X.Org serveru.

    🇨🇽 | Komentářů: 7
    26.12. 13:11 | Nová verze

    XLibre Xserver byl 21. prosince vydán ve verzi 25.1.0, 'winter solstice release'. Od založení tohoto forku X.Org serveru se jedná o vůbec první novou minor verzi (inkrementovalo se to druhé číslo v číselném kódu verze).

    🇨🇽 | Komentářů: 0
    26.12. 03:33 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.3. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.12. 14:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0.0 programovacího jazyka Ruby (Wikipedie). S Ruby Box a ZJIT. Ruby lze vyzkoušet na webové stránce TryRuby. U příležitosti 30. narozenin, první veřejná verze Ruby 0.95 byla oznámena 21. prosince 1995, proběhl redesign webových stránek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.12. 02:11 | Komunita

    Všem čtenářkám a čtenářům AbcLinuxu krásné Vánoce.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    24.12. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 7.0 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). S kódovým názvem Echo. Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (33%)
     (1%)
     (22%)
     (1%)
     (1%)
     (1%)
     (12%)
     (12%)
     (16%)
    Celkem 171 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 24.12. 15:29
    Rozcestník

    Java pod GPL, první části už dnes

    Sun Microsystems s pravděpodobností hraničící s jistotou vybral licenci pro svou implementaci Java platformy. Je jí GPL v2, s tím, že pro standardní knihovny bude přidána výjimka umožňující psaní uzavřených aplikací v Javě tak jako doposud. Oficiální oznámení od CEO Sunu Jonathana Schwartze můžete zhlédnout živě dnes v 9:30 pacifického času (18:30 našeho) - bude prezentováno i podpůrné video Richarda Stallmana. První komponenty (např. kompilátor) budou dostupné pod GPL už během 24 hodin. Více i v tomto Q&A s představitelem Sunu.

    13.11.2006 10:49 | Boris Dušek | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.11.2006 11:17 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Díky Sluníčko! Teď už nemám proti Javě žádnou vážnější výhradu :-) Pro mě jako příležitostného bastlíře byla Java vždycky jasná volba :-D

    Live Long and Prosper!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    13.11.2006 11:22 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Ještě dodám (zapomněl jsem do zprávičky), že 09.30 PT bude v 18.30 našeho času :) a že Sun si nadále podrží plnou kontrolu nad specifikací Javy.
    vim ~/.emacs
    13.11.2006 11:54 Michal3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Pokud to je opravdu GPL tak ti nebrani nic forknout, pridat svoje genialni ficury. Nesmis tomu pak akorat logicky rikat Java. Je to myslim naprosto v poradku.
    13.11.2006 12:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Ještě dodám (zapomněl jsem do zprávičky), že 09.30 PT bude v 18.30 našeho času :)
    Doplnil jsem.
    13.11.2006 13:00 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Skvělý, díky.
    vim ~/.emacs
    Brabi avatar 13.11.2006 12:06 Brabi | skóre: 8 | blog: Fiend's records | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes

    Áááj džast wont tu selebrejt, celebrate, Yeah! ;-)

    Odteď už Java nebude ďábelskou pastí pohlcující duše nebohých programátorů.

    Pets are always a great help in times of stress. And in times of starvation too, o'course.
    13.11.2006 12:39 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    To je suuuuuuuuuppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr
    13.11.2006 12:41 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    pro standardní knihovny bude přidána výjimka umožňující psaní uzavřených aplikací

    Aky je rozdiel medzi GPL s podobnymi vynimkami a LGPL?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    13.11.2006 12:57 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    LGPL a GPL ma urcite viac rozdielov. ale mozno je to preto, ze fork niecoho pod LGPL moze byt pod GPL a neviem ci to je dovolene u tejto licencie...
    13.11.2006 12:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    13.11.2006 13:16 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Byl byste někdo schopný to video nahrát? Tou dobou dost možná budeme slavit s (možná i core? :-)) developery release Firebirdu 2.0, ale tohle bych chtěl vidět taky. ;-)
    13.11.2006 14:36 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Ty programujes nejakou cast Firefoxu?
    13.11.2006 14:43 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Firebird != Firefox ;-)

    (pozn: první web je teď - patrně kvůli vydání FB 2.0 - přetížený, takže pokud by to nefungovalo, zkuste to třeba tady).
    13.11.2006 14:46 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Ne, ale půjdu poděkovat vývojářům Firebirdu. ;-)
    13.11.2006 14:30 dum8d0g
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Jednoduše - hurá! :))
    13.11.2006 15:32 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    a ja si rikal jestli nemam koupit akcie OCZ :-(
    msk avatar 13.11.2006 16:25 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Nechapem, co je okolo toho taky rozruch. Zatial jedinou fungujucou java aplikaciou, s ktorou som sa stretol, je azureus a potom uz len kopa strasneho balastu, ktory rozbehnut zabere cloveku niekolko dni, pripadne to vobec nefunguje. No a samozrejme nejake tie j2xx veci, ale tie idu mimo mna.
    13.11.2006 16:38 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Během psaní Vašeho komentáře jste se střetl s další fungující Java aplikací (Abíčko) ;-)
    msk avatar 13.11.2006 17:02 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Ano, to viem a vzdavam hold, kupodivu to aj funguje, a vcelku dobre :o)
    Nikola Ciprich avatar 13.11.2006 22:32 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    kopnout si do javy je proste modni :-/
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2006 22:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Já si prostě nemůžu pomoct, ale i když mám hodně silný stroj, tak všechny Java apps jsou oproti nativním programům prokazatelně i subjektivně pomalejší; paměť bych nechal stranou, to by byl zase flame :-D
    13.11.2006 22:56 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Jenze stejny problem jako Java maji i Python i C#.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.11.2006 23:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    S tím souhlasím. Proto vždy preferuji nativní software před Java/Python/Perl. Mono mám natvrdo zamaskované (to mi do systému nesmí).
    13.11.2006 23:28 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    No právě že nemají. Třeba nedávno jsem zjistil, že používám asi deset programů v Pythonu aniž bych poznal, že nejsou nativní aplikace. Zato Java program poznám vždycky, je pomalý a nezapadá do systému ani vzhledem, ani ovládáním.
    cezz avatar 14.11.2006 08:47 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    +1
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    13.11.2006 16:43 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Zatial jedinou fungujucou java aplikaciou, s ktorou som sa stretol, je azureus ... No a samozrejme nejake tie j2xx veci, ale tie idu mimo mna.
    Hm, ako je to vlastne ? Keďže Azureus je j2se aplikacia :-)
    stativ avatar 13.11.2006 20:19 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Jeste bych doplnil skvely Sunflow a jEdit.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Luk avatar 13.11.2006 23:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Přesně tak, nejlepší editor ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 13.11.2006 23:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    A podíval jsem se i na ten Sunflow, vypadá hodně zajímavě :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.11.2006 08:11 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Taky jsem se podíval, a usoudil jsem, že se budu muset podívat ještě jednou až bude víc času. A myslím, že když je v Javě napsané i 3D vykreslování, asi nebude řádově pomalejší, jak se občas někdo pokouší tvrdit.

    Sun v tomhle nějak absolutně nezvládl marketing, protože o pomalosti a paměťové náročnosti Javy mluví kde kdo, kdo sotva spáchal několikařádkový skript v PHP. Od lidí, kteří používají Java aplikace dnes a denně, stížnosti slyšet nejsou. Ale jakmile se někde objeví slovo "Java", hned někdo nezapomene napsat nějaký vtipný komentář o pomalosti – už je to taková vžitá legenda. Jako když někdo napíše o špenátu a nezapomene zdůraznit, že má hodně železa.
    14.11.2006 09:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Sun v tomhle nějak absolutně nezvládl marketing, protože o pomalosti a paměťové náročnosti Javy mluví kde kdo, kdo sotva spáchal několikařádkový skript v PHP.
    Mám tu spuštěného SqlDevelopera a paměti sežere prakticky stejně, co Konqueror s Firefoxem dohromady (oba několik tabů/oken) ;-). Což mi sice nevadí, protože mám paměti víc, než dost, ale takový Jboss nám při větším redeploy dokáže sebrat i víc jak 2GB paměti na serveru (pravda, aplikací je tam víc) ...

    Ale na druhou stranu nevidím v rychlosti aplikací (až na neskutečně pomalý start Java aplikací) takový rozdíl. Jenže prubířským kamenem rychlosti není program pro práci s databází, anebo vývojové prostředí (mám tu i netbeans). Tím bývají hudební aplikace, kde se pořád něco překresluje, hýbe a posunuje ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.11.2006 09:54 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    To tedy závidím tak nízkou žravost paměti Firefoxu. Mně zabírá momentálně Firefox (10 tabů) polovinu toho, co eclipse s otevřenými asi 30 projekty s aktivním debugovacím připojením na J2EE kontejner (který má mimochodem ještě o něco méně než Firefox). Ale těžko říct, co vlastně přesně ta čísla o paměti ve Windows znamenají.

    Souhlasím s tím, že pro Javovské programy je dobré mít víc paměti. Ale nemyslím si, že by to byl nějaký velký extrém. A vlastně přemýšlím o tom, co je to víc paměti – protože to stejné "víc paměti" bych potřeboval i kdybych používal místo eclipse nějaké IDE napsané v C++ (třeba Borlandí nebo Windowsovské). Pak už by vlastně zbývala jen domněnka, že Java potřebuje na Linuxu víc paměti než na Windows – protože s GUI Javou na Linuxu nemám zkušenost, a náročnost Java serverů běžících pod Linuxem nemám s čím srovnat.

    Taky je asi dobré vědět, že Java si pro GC alokuje paměť dopředu, takže sice může mít alokováno velké množství stránek, ty ale ve skutečnosti nemusí být mapovány do paměti, protože se nevyužívají.

    Jinými slovy – myslím, že srovnatelné aplikace v Javě a C++ budou potřebovat v počítači stejné množství paměti pro rozumný běh. Je možné, že při nedostatku paměti se bude chovat aplikace v C++ lépe. Taky je jisté, že v C/C++ jde napsat program, který bude paměťově velmi nenáročný (samozřejmě na úkor nějakého cool chování) – to v Javě prostě nejde. Ale šetřit dnes na paměti do počítače je šetření na nepravém místě.
    14.11.2006 10:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    To tedy závidím tak nízkou žravost paměti Firefoxu.
    To bude tím, že jej používám jenom jako vývojové prostředí. Jako hlavní prohlížeč mám Konqueror :-)

    BTW: můžu zkusit udělat nějaké porovnání Visual Studia, Borland Developeru, Netbeans (a možná ještě Eclipse), až se k nim dostanu ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.11.2006 13:12 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes

    Mně zabírá momentálně Firefox (10 tabů) polovinu toho, co eclipse s otevřenými

    Mě zabírá notepad ve Windows (30 otevřených souborů) setinu toho, co Eclipse s otevřenými 10. Čímž jsem dokázal nenažranost Javy. Aneb drobné pošťouchnutí ve stylu srovnávajte srovnatelné aplikace. :-)

    Sun v tomhle nějak absolutně nezvládl marketing

    Problém Sunu je, že jeho marketink je tak hype, že mu většina lidí prostě nevěří. Jinak řečeno určitě není objektivní.

    myslím, že srovnatelné aplikace v Javě a C++ budou potřebovat v počítači stejné množství paměti pro rozumný běh

    To si ale jenom myslíte, Javu v paměťové nenažranosti hned tak někdo nedožene. Pokud je to IDE psané skutečně v C++, tak je paměťová náročnost opravdu malá. Ovšem poslední IDE od Microsoftu takto psaná nejsou.

    P.S.: Proč se konečně nemůže přiznat pravda. Java aplikace prostě sežerou mnohem více paměti (občas i několikanásobek), než nativní aplikace napsané třeba v C++. Java aplikace nemusí být pomalé, ale určitě nebudou rychlejší, než srovnatelné aplikace v C++, jak dokazují javisti pomocí mnoha zfalšovaných testů. Podle mých zkušeností většina aplikací v Javě, které jsem se snažil používat byla výrazně pomalejší, než jiné, ať už to bylo způsobeno Javou, nebo špatným naprogramováním té aplikace, po tom nepátrám. Tohle všechno je pravda a mělo byt se přiznat, že prostě Java se používá, protože vývojáři v tom chtějí psát a jsou ochotni překousnout tyhle nevýhody, to je celé.

    14.11.2006 19:09 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Mně zabírá momentálně Firefox (10 tabů) polovinu toho, co eclipse s otevřenými
    Mě zabírá notepad ve Windows (30 otevřených souborů) setinu toho, co Eclipse s otevřenými 10. Čímž jsem dokázal nenažranost Javy. Aneb drobné pošťouchnutí ve stylu srovnávajte srovnatelné aplikace. :-)
    Já si s tím srovnáváním IDE a browseru nezačal :-) A hlavně bych řekl, že 10 vykreslených HTML stránek i s renderovacím enginem a skriptovacím enginem by mělo zabírat paměti řádově méně, než moderní IDE s velkým projektem.
    myslím, že srovnatelné aplikace v Javě a C++ budou potřebovat v počítači stejné množství paměti pro rozumný běh
    To si ale jenom myslíte, Javu v paměťové nenažranosti hned tak někdo nedožene. Pokud je to IDE psané skutečně v C++, tak je paměťová náročnost opravdu malá. Ovšem poslední IDE od Microsoftu takto psaná nejsou.
    Nemyslel jsem čisté C++, ale C#, C++ a knihovny apod. – prostě to, v čem se dnes aplikace typu VisualStudio píšou.
    Proč se konečně nemůže přiznat pravda. Java aplikace prostě sežerou mnohem více paměti (občas i několikanásobek), než nativní aplikace napsané třeba v C++. Java aplikace nemusí být pomalé, ale určitě nebudou rychlejší, než srovnatelné aplikace v C++, jak dokazují javisti pomocí mnoha zfalšovaných testů. Podle mých zkušeností většina aplikací v Javě, které jsem se snažil používat byla výrazně pomalejší, než jiné, ať už to bylo způsobeno Javou, nebo špatným naprogramováním té aplikace, po tom nepátrám. Tohle všechno je pravda a mělo byt se přiznat, že prostě Java se používá, protože vývojáři v tom chtějí psát a jsou ochotni překousnout tyhle nevýhody, to je celé.
    S tím mnohem více bych byl opatrný. Zažil jsem třeba přechod z Delphi 3 na C++ Builder 5 – a na počítači, kde Delphi 3 byly svižné byl C++ Builder 5 líná mrcha, jenom než se IDE vůbec spustilo bylo na dlouho. A nemyslím si, že by to bylo tím, že Delphi/Pascal je daleko rychlejší než C++. Prostě C++ Builder 5 byl o dvě generace dál, měl daleko víc různých fíčur. Myslím, že aplikace ve stejné "generaci" budou paměťově zhruba stejně náročné, ať to bude C++ + toolkity, C#, Java nebo cokoli jiného. Rozdíl je v tom, že v C++ můžete psát software i "nižších" generací, rozumné užití Javy začíná až od jisté úrovně (ale podobně to bude i s toolkity pro C++).

    Java aplikace může být v některých případech i rychlejší než běžná implementace téhož v C++, ale v C++ samozřejmě můžete naimplementovat vlastní VM, takže v ideální implementaci nemůže C++ nikdy prohrát. Ale stejně je nesmyslné bavit se o nějakých syntetických testech.

    Já s pomalostí Javovských aplikací, které používám, problém nemám. Navíc mne nezajímá, za kolik desetin vteřiny nebo vteřin mi jaká aplikace naběhne, ale daleko víc mne zajímá, jak efektivně se používá. Dál je pro mne třeba důležitá přenositelnost mezi platformami. A některé z těch dnes užívaných Javovských aplikací jsem používal ještě před tím, než se stala Java tak populární mezi programátory. Takže vámi jediný uváděný důvod pro užívání Javy není jediný, existují i další.

    PS: Nebylo by jednodušší místo pracného vkládání značek <p> a <i> používat <blockquote>, které se vám tlačítkem Citace vloží do textarea i s textem?
    14.11.2006 12:12 unknown
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    Oracle ma vsetky GUI klikacie nastroje pre administraciu v Jave.
    dal by som aj screenshot, ale momentalne mam pristup iba na ostre systemy a to by nebolo vhodne :-)
    14.11.2006 15:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes
    A tohle nestačí? :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.11.2006 19:53 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java pod GPL, první části už dnes

    Posledni dukaz, ze Apokalypsa se nevyhnutelne blizi. Snad jen, ze by vznikly vetsi forky a nasledne by vsechny nekompatibilni verze Sodomy a Gomory vzajemne anihilovaly.

    Ale ne, takovou kliku si lidstvo nezaslouzi, jen at pekne ryjeme drzkou v zemi...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.