abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 0
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.4. 23:00 | Zajímavý projekt

    VOID (Video Object and Interaction Deletion) je nový open-source VLM model pro editaci videa, který dokáže z videí odstraňovat objekty včetně všech jejich fyzikálních interakcí v rámci scény (pády, kolize, stíny...) pomocí quadmaskingu (čtyřhodnotová maska, která člení pixely scény do čtyř kategorií: objekt určený k odstranění, překrývající se oblasti, objektem ovlivněné oblasti a pozadí scény) a dvoufázového inpaintingu. Za projektem stojí výzkumníci ze společnosti Netflix.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    5.4. 05:22 | Zajímavý software

    Design (GitHub) je 2D CAD pro GNOME. Instalovat lze i z Flathubu. Běží také ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (1%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1245 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Journal - strukturované logování

    Lennart Poettering a Kay Sievers zveřejnili návrh a počáteční implementaci systému pro strukturované logování Journal. Ten má poskytovat zajímavé možnosti ve srovnání s klasickým syslogem a může ho buď nahradit, nebo být nasazen zároveň s ním.

    19.11.2011 16:20 | michich | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    stativ avatar 19.11.2011 16:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Bojím se to vůbec číst.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    blami avatar 19.11.2011 16:38 blami | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    +1
    xkucf03 avatar 19.11.2011 17:39 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše XML
    Nevidím tam žádné XML, škoda :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.11.2011 17:44 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Jako obvykle to obsahuje dobré postřehy a smysluplné návrhy -- v důsledku jejichž implementace se všem s velkou slávou totálně rozeserou jejich systémy.
    19.11.2011 19:35 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Tak co, v prvni vlne to nebude poznat a v druhe vlne to uz bude odladene a lidi se budou muset akorat preucit jak cist logy.

    Zajimalo by me, co si o tom mysli cesti kluci z Red Hatu.
    19.11.2011 22:22 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Jejich postrehy by me taky zajimaly.
    19.11.2011 22:22 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    To uz je proste svet GNU/Linuxu. Kdyz pouzivas bleeding edge distro jako je fedora a nebo podiviny jako ubuntu, tak musi pocitat s tim, ze se neco rozbije pri kazdym upgradu. Na stabilitu a bezpecny upgrady tu mame jiny lidi.
    19.11.2011 23:00 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Používám bleeding edge distro, někde dokonce na testing-updates, poradím si se SELinuxem i systemd... Ale že by se fakt v každé nové verzi muselo nahradit něco, co funguje v Unixu 20 let, něčím, co nikdo nikdy neviděl a nevyzkoušel? Kdyby tak raději Poetteringa napadlo nahradit něčím CUPS. Nepochopitelnější by ten výsledek už mohl být jen stěží...
    20.11.2011 17:02 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Hmm, me spis stve, ze Lennart si mysli, ze konfigurace site je v pohode a libi se mu NetworkManager. IMO je to krap a uz dlouho by to chtelo decentni nahradu.

    Do CUPSu nevidim, nedelam tisk profesionalne.
    pavlix avatar 20.11.2011 17:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Mě CUPS přijde naprosto OK. Neříkám skvělý nebo nenahraditelný, to určitě ne. Ale přijde mi funkční, dá se používat s protokoly IPP i LPD, konfigurace přes GUI či web docela ok, ručně se dá v nejhorším konfigurovat taky...

    To spíš ten syslog fakt stojí za vylepšování, takže se děsím i těším, s čím přijdou :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.11.2011 20:14 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Na notebook je network manager perfektny. Killer featura oproti klasickemu Win desktopu.
    21.11.2011 08:47 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    jeste ze ma linux majoritni pokryti na noteboocicha ne treba na serverech
    21.11.2011 09:16 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    A kto koho nuti pouzivat NM na serveroch?
    pavlix avatar 21.11.2011 13:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    On není velký problém ho používat ani na serverech. Pravda, je to vrstva navíc, ale pokud je důvod používat a serveru DHCP klienta, tak se to s NM IMO zvládá lépe než bez něj.

    Jinak samozřejmě nic proti Debianu, /etc/network/interfaces, pre-up, post-up, pre-down, post-down, a statické konfiguraci adres (plus třeba ještě BIRD).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 21.11.2011 13:47 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Jinak samozřejmě nic proti Debianu, /etc/network/interfaces, pre-up, post-up, pre-down, post-down
    Ty post-up, pre-down atd. jsou celkem fajn, ale samotné /etc/network/interfaces by zasloužilo předělat (i když je to pořád lepší než drátem do oka).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jakub Lucký avatar 21.11.2011 20:29 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Co se na něm nelíbí? Mně to nepřijde zlé...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    xkucf03 avatar 21.11.2011 20:44 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Už jsem to tu jednou psal. Ne že by to bylo úplně nepoužitelné, ale mohlo by to být lepší :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 21.11.2011 22:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Jasně, známé nedostatky, absence CIDR notace, více IP adres, zmatená konfigurace, ale pořád ještě nenarazíš na nic, co by bylo ve všech ohledech vyloženě lepší.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 21.11.2011 23:11 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    nenarazíš na nic, co by bylo ve všech ohledech vyloženě lepší.
    Jo, teprve to píšu :-) ale nevím, jestli by se ti to líbilo…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 22.11.2011 00:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Jo, teprve to píšu :-) ale nevím, jestli by se ti to líbilo…
    Tak ukaž.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 00:42 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Je to plné XML…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pavlix avatar 22.11.2011 01:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    To se mi nebude líbit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 11:22 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Ty máš doma snad věšteckou kouli :-)
    22.11.2011 11:10 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Zdaleka to jeste neni hotove, implementace neni zatim ani ve stavu alpha :-) Ale princip je takovy, ze konfigurak se "zkompiluje" do shell skriptu a ten vsechno nastavi. A ten konfigurak by mel byt prehlednejsi a logictejsi, nez ten soucasny v Debianu.
    pavlix avatar 22.11.2011 15:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Když to přepíšeš z XML do rozumného konfiguračního formátu, tak to beru :). Hlavně ať je to deklarativní, robustní a ať to umí ifup/ifdown na jednotlivá rozhraní.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 22.11.2011 15:49 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    XML je rozumný a vhodný formát ;-)

    Deklarativní to bude určitě a ty ostatní věci se taky pokusím splnit. Ale jak jsem psal: ještě to zdaleka není hotové a použitelné.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 22.11.2011 17:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    XML je rozumný a vhodný formát ;-)
    Q.E.D.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 21.11.2011 13:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    jeste ze ma linux majoritni pokryti na noteboocicha ne treba na serverech
    U mě doma má linux majoritní pokrytí na noteboocích, protože už jsem dávno ztratil důvod provozovat server, když doma to žere elektřinu a mimo domov je to zadarmo (tedy alespoň pro mě).

    Jak to mají ostatní, to je převážně jejich problém, že?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 21.11.2011 13:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    To musím potvrdit, a navíc umí hromadu různých způsobů připojení přes jedno celkem přehledné rozhraní. Musí se tomu jenom vychitat mouchi :) (a že se jich dost vychytalo).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 00:03 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    A co je to vlastne GNU/Linux? Je to jeste porad open-source implementace Unixu anebo uz je Linux nekde dal? A kde? Nejak nechapu proc se na Linuxu porad vymysli neco noveho, kdyz nektere veci na komercnich Unixech funguji lepe.
    pavlix avatar 22.11.2011 00:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Proč se potom na komerční Unixy instalují GNU nástroje? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 09:41 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Aby som si nemusel pamatat parametre blbeho ls pre kazdy os zvlast
    pavlix avatar 22.11.2011 15:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Zřejmě jsi nepochopil smysl otázky :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 16:01 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Asi nie, ale dovod preco pouzivam GNU nastroje na unixoch to je :)
    alblaho avatar 21.11.2011 11:37 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Tak jsem to přečetl a líbí se mi to. Ale stejně z toho mám takový pocit, že se to bude podobat logování na windows.

    Celé je to o tom, jaké na to budou příkazové utility.
    21.11.2011 15:15 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Mám spíš pocit, že to bude klasická lennartovina - všeobecně použitelné to bude až tehdy, kdy se Lennartova pozornost soustředí někam jinam a nějaký maintainer dotáhne věci na které Lennart nechce programově sáhnout. :-)
    21.11.2011 17:10 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Myslím, že se to postupně lepší a občas už i poslouchá, co říkají ostatní...
    21.11.2011 20:39 anonymous_coward | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    pulseaudio, systemd, journalog? Kdo chce, ať to použije, ale jestli si ten pán myslí, že se všichni hromadně poserou a budou používat log s metadaty :-D
    S odchovanci klikoidních grafických systémů a Wordoidních editorů bohužel neumím najít společnou řeč. -- Petr Olšák --
    pavlix avatar 21.11.2011 22:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    U systemd už se tak stalo, pulseaudio víceméně taky, takže se můžeš těšit :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 01:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Lidi si na to zvyknou rychle, reálně se to bude používat podobně jako ps.
    pavlix avatar 22.11.2011 01:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    bude používat podobně jako ps.
    Tak to potěš koště.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 01:10 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Proč, co se ti na tom nelíbí? Zapamatuješ si pár věcí, které budeš používat, a zbytek můžeš v klidu ignorovat. Původně jsem chtěl napsat, že to bude jako dmesg, ale to je přeci jen na filtrovací opšny poměrně chudé. ;-)
    pavlix avatar 22.11.2011 01:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Proč, co se ti na tom nelíbí?
    Ovládání? Na seznam procesů to jde přežít, ale na logy?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2011 02:04 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Ďábel je v detailech. Pokud budou jůzrspejs jutility dobře zpracované, bude se to používat líp, než současné logy. Pokud nějaká podstatná vlastnost nebude, bude to průser. V tuhle chvíli těžko říct, jak to bude.
    xkucf03 avatar 22.11.2011 14:15 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Stejně by to byla krása mít logy v XML a filtrovat si je pomocí XPath :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 22.11.2011 15:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Tímhle X* nadšením jsem si taky kdysi prošel. Ale přešlo mě to naštěstí celkem rychle.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 22.11.2011 16:04 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Ten předchozí komentář je trochu nadsázka* a zkusme se bavit obecně, nemusí to být jen logy. Textové soubory se dají grepovat řádek po řádku, nad XML soubory můžeš používat XPath, nad relační databází můžeš používat SQL, ale jaké jsou další možnosti? Snad leda si nepsat vlastní program v nějakém obecném programovacím jazyce – ale to se mi obvykle nechce dělat, když chci jen zjistit pár údajů – v takové chvíli jsou daleko lepší deklarativní/dotazovací jazyky. Jaké máme potenciálně použitelné dotazovací jazyky? Napíšeme si nový dotazovací jazyk, nebo použijeme nějaký hotový?

    *) logy beru hlavně jako protokol, archivace událostí, ne něco, co by se mělo dál zpracovat, nedejbože periodicky vyžírat ty logovací soubory a na základě toho něco dělat – od toho jsou přece jiné nástroje. Takže strukturované logy mne až tak neberou – ne že by mi vadily, ale celkem mi stačí logování tak, jak je.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    stativ avatar 22.11.2011 09:57 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Máš starý dmesg, protože dmesg už umí docela dobře filtrovat zprávy podle místa původu (jádro, autentifikace…) a podle úrovně (chyba, varování, debug…)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    22.11.2011 10:04 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Toto ma zaujima, ako to spravim? Mam dmesg z ubuntu 10.04 a nic take tam nevidim (man stranka)
    michich avatar 22.11.2011 10:48 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Umí to od verze util-linux-2.20. Ty máš starší.
    Tomáš Bžatek avatar 21.11.2011 22:17 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Taky by moh konecne dodelat posilani hodnot zmenenych vlastnosti d-bus daemonu v systemd. Je to hruza delat workaroundy jen kvuli jeho lenosti. Ani David mu nemuze domluvit :-)
    Koupim litajiciho tucnaka
    22.11.2011 01:02 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Journal - strukturované logování
    Ani David mu nemuze domluvit :-)
    A to už je co říct. :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.