abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 577 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1

    Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1, kterým je skutečnost, že Microsoft má majoritní podíl na trhu. Odůvodňuje to tím, že výpočetní technika se od roku 2004 značně změnila hlavně díky mobilním zařízením. Na trhu je teď díky Androidu a iOS rozumná konkurence.

    30.5.2013 15:18 | Luboš Doležel (Doli) | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.5.2013 15:54 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    cize minoritou na zariadeniach, kde windows nikdy nebol konkurenciou, sa vyriesila majorita na pocitacoch.

    vtipe, vylez
    pushkin avatar 30.5.2013 16:24 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    No co, asi měl dneska nějakou slavnostní náladu, tak si řekl: "Uzavřu jedničku!" :-)
    30.5.2013 16:38 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Jak jako, že na nich MS nikdy nebyl konkurencí? Nejdřív úplně zlikvidoval Palm na PDAčkách (v podstatě předchůdci dnešních tabletů) a v jednu chvíli měl slušně nakročeno i k válcování konkurence na smartphonech. To opravdu stačí taková chvilka, aby na to lidi zapomněli?
    mikirc avatar 30.5.2013 21:41 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Coz je zajimave jak neco co bylo hrozne, mohlo likvidovat konkurenci. Osobne jsem founa s Windows Mobile mel, a telefon ktery byl o 5let starsi byl v zakladnich cinnostech mnohonasobne rychlejsi. Nemluve o tom, ze system zamrzl a kdyz vam nekdo volal, tak mu to zvonilo, ale vas telefon mrznul dal. A neprislo tlacitko reset na telefonech nahodou s WM?
    Byl jednou jeden...
    31.5.2013 09:27 Mendoza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ne, neprislo. Btw ten popis wm docela sedi na spoustu droidich telefonu.
    31.5.2013 16:44 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Tak to teda nevim. Měl jsem několik zařízení s WM (z toho mobil jenom jeden, protože ta zkušenost mi bohatě stačila) a několik s Androidem. Android sice není dokonalý, ale ty věci, co předváděly WM, do toho má ještě hooooodně daleko.
    1.6.2013 12:36 Mendoza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Prošel jsem si cestou Palm (pda i telefony) - WM - Android a kupodivu při zpětném hodnocení jsem byl nejvíc spokojený s WM. Telefon sice po nákupu stál za kulové a teprve časem se objevila vymazlená romka WM6.5, která byla pekelně rychlá a stabilní. Tady vidím docela rozdíl s Androidem. Mám momentálně 4 zařízení s Androidem (Huhlavej g300, tf101, MK808B, Šintung Galaxy Mini S3) a na všech čtyřech se najde několik much i když používám romky, které ostatní uživatelé označují za nejmíň bugovaté. U Androidu už jsem si prostě zvykl na všechny ty zátuhy, restarty a podobné radosti. Tím ale nechci říct, že by byl Android na prd. Vidím to spíš tak, že dneska je ve stejné pozici, jako byly WM, kdy výrobci chrlili telefony s mizerným hw a nevyladěným sw a tím dost kazili pověst celkem kvalitnímu systému.
    1.6.2013 22:56 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Asi smůla a štěstí na zařízení. To PPC s GSM často dělalo to, že GSM se kouslo - nechodily SMS ani hovory, jinak to fungovalo normálně. Po restartu OK. Každou chvíli se to kouslo nebo to dělalo nějakou jinou haluz (poslední PDA s oblibou hlásilo při spuštění aplikace cosi s jejím certifikátem a nepustilo jí to). Oproti tomu poslední mobil s androidem se mi za celou dobu zasekl jednou (neoficiální cyanogenmod), table ani jednou (originální ROM).
    Vykook avatar 31.5.2013 10:23 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Zvláštní, podobně se choval můj Android :)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    31.5.2013 10:36 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    zvlastni, asi to bude rukama
    Vykook avatar 31.5.2013 15:13 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    To asi nebude.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Agent avatar 31.5.2013 17:23 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    To asi bude...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    31.5.2013 20:29 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    +1
    Vykook avatar 1.6.2013 02:50 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Protože kritizuju, tebou evidentně glorifikovaný, android? Závidím ti, že žiješ v jednoduchém, černobílém světě...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    belisarivs avatar 2.6.2013 14:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Fakt?

    Hm. Mam Nexus 4 s Androidem 4.2.2 a zatim bez problemu. Ale mozna to vyvadely starsi verze.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Vykook avatar 2.6.2013 22:08 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ano,je starší a lowend(Galaxy ACE). Pomalost a to, že tam nejelo plynule to, co jelo na stařičkém iphonu 3G, bych mu odpustil. Zázraky jsem za tu cenu zkrátka nečekal. Ale nemožnost občas zvednout hovor, padání když jsem vylezl z dosahu wifi aniž bych jí nejdřív ručně vypnul. Je neomluvitelný, to nesmí dělat ani ten nejlevnější šmejd.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    2.6.2013 23:05 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Oni sa dajú prenášať programy z iPhone do Samsung Galaxy?
    Vykook avatar 3.6.2013 10:09 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ne, ale Angry Birds jsou pro oboje.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    3.6.2013 21:16 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    To potom všetko vysvetluje. Telefón slúžiaci primárne na Angry Birds.
    Vykook avatar 4.6.2013 17:49 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Možná by jsi si měl zopakovat základy logiky, doporučuji knihu od Švejdara.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    5.6.2013 13:26 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Za všetky prípady doložíme iba jeden. A ten následne poprieme. Ty pracuješ pre beck? V tom prípade také chovanie dokážem pochopiť, i keď akceptovať už nie.
    Vykook avatar 5.6.2013 16:18 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Prober se, nic jsem nepopřel. P.S.: Toho Švejdara jsi si už sehnal?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    5.6.2013 17:56 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Tým sa to potvrdzuje. Mimochodom, mám rozčítaného Barucha Spinózu, takže ku komixom odbehávať nebudem.
    Vykook avatar 6.6.2013 08:33 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Obvykle se v diskuzích vyhýbám urážkám, ale na většího idiota jsem už dost dlouho nenarazil. => ignore.

    P.S.: Vcelku by mě zajímalo, na čem by jsi bez logiky, psal ty své pošahané příspěvky. Ty komixy jeden. :D
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    6.6.2013 10:51 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Takže keď nemáš argumenty, tak začneš používať urážky. To je pochopiteľné u človeka čo meria stabilitu telefónu pomocou rýchlosti Angry Birds. Ale, akceptovateľné to nie je. I keď je to opakujúce sa.
    2.6.2013 23:37 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Zrovna rychlost iphonu 3G je značně diskutabilní... přítelkyně to má jako služební s verzí softu 4.něco a něco tak šíleně pomalýho jsem neviděl. Moje bývalá G1, do který jsem dohrál 2.2 ROMku byla proti tomu rychlík.
    31.5.2013 16:30 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Prostě o bylo barevné, hýbalo se to a byly na to hry, stejně jako v případě windows na desktopech. Kromě toho Palm po přechodu na ARM měl snad ještě víc problémů než PocketPC a na smartphonech konkurence v podobě Symbianu taky nebyla kdoví co.
    30.5.2013 16:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Microsoft už skutečně ztrácí majoritní podíl na trhu. Protože ve stávající monokultuře začíná dominovat Apple a Google.
    30.5.2013 17:38 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Jenže to je monokultura hraček. Na seriózních počítačích MS pořád bohužel dominuje.
    30.5.2013 19:47 ASdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    A supercomputers a rozne routre,NAS,switche su hracky alebo seriozne pocitace? :)
    30.5.2013 20:52 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ani jedno. Je to podpurna infrastruktura, kterou uzivatel neuziva na primo a MS v ni nedominoval nikdy.
    30.5.2013 22:19 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Užívateľ to využije. Napríklad na analýzu obsahu hlasovej komunikácie v skype.
    lucorp avatar 30.5.2013 20:44 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    to samozrejme zalezi od toho, co povazujes za seriozny pocitac. Desktopy v kancelariach vyuzivane ako pisacie stroje? Domace PC na ktorych sa hravaju hry? Webservery? Servery kritickych aplikacii?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    31.5.2013 01:04 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Jenže to je monokultura hraček. Na seriózních počítačích MS pořád bohužel dominuje.
    Fujtajbl doba, kdy budou věci jako iOS a Android dominovat na *počítačích*.
    31.5.2013 07:44 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Vy si dovedete představit, že byste třeba v laboratoři měl PC s iOS nebo Androidem? Já tedy opravdu ne - ty opravdu patří do hovadin nebo do telefonů a ne do PC. To už i ta divná Windows jsou daleko lepší řešení.
    31.5.2013 12:03 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    No. Tak já tedy nechci sýčkovat, ale u nás se tyhle "hovadiny" objevují čím dál častěji.
    31.5.2013 16:37 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Já si to tedy představit dovedu. Je to jen otázka vhodného launcheru a existence příslušných aplikací. A namísto hučící bedny malinkatá krabička, kde člověk vůbec nemusí řešit systém ani ovladače.
    1.6.2013 20:37 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Jasně, protože GPIB kartu pro googlí placičku přece pořídíš na každém rohu...
    1.6.2013 21:12 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Určite áno. Toto mi našlo vyhľadávanie slov "IEEE 488 prevodník" hneď na prvej strane. Funkčnosť v Androide som nesledoval, ale nemal by to byť až taký problém.
    31.5.2013 16:46 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ono domácí PC u běžných uživatelů je prakticky úplně stejná hovadina...
    31.5.2013 11:35 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Mark vychdza zpo ZDNet-u, ktory som tednto rok ukazoval studentom na Unixe aj architeklturach pocitacov

    December 12, 2012 Further, although Microsoft was the leading OS provider for compute devices in 2000 at 97% share, today the consumer compute market (1.07bn devices) is led by Android at 42% share, followed by Apple at 24%, Microsoft at 20% and other vendors at 14%."

    eeker predicts, the Apple- and Android-dominated smartphone and tablets installed base will be greater than the Windows PC installed base. Today, by Meeker's numbers, Apple iOS and Google Android have 45% of the market to Windows' 35% .

    http://www.zdnet.com/windows-has-fallen-behind-apple-ios-and-google-android-7000008699/
    the.max avatar 31.5.2013 13:45 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    njn, je to kaspar.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    30.5.2013 21:50 wr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Business people budou vždycky používat Outlook, Powerpoint a hlavně Excel. Windows hned tak nevymizí.
    vain avatar 31.5.2013 06:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Uf, to jsem rád, že ti "Business people" neposílají ty své výtvory v Powerpointu a Excelu i mě. Ne děkuji. Naposledy, kdy jsem viděl Powerpoint prezentaci, bylo u kolegyně, když jí někdo poslal vtipné obrázky na slajdech, to jsem si jen pomyslel, že to je to pravé využití Powerpointu =) Dnes vídám prezentace spíš v pdf.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    pushkin avatar 31.5.2013 12:07 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    A hlavně si ti business people budou myslet, že tím, že se naučili ovládat MS Office, sežrali veškerou moudrost světa. Aneb jak praví přísloví: "Dej blbovi Excel a stvoří formulář."
    Jakub Lucký avatar 31.5.2013 12:42 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    kdyby formulář... celý business systém (viz) nebo celý firemní reporting (jako jedna nejmenovaná velká česká banka)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    3.6.2013 09:28 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Kteří jsou to ti "buzines"...?
    3.6.2013 13:00 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ale to máš přece putna.
    3.6.2013 13:38 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    +1 :D
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    31.5.2013 09:58 veselostsama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    tak jeste zlikvidovat facebook a snad uz budem tam kde jsme byli pred 5 lety
    xkucf03 avatar 31.5.2013 21:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1

    Microsoft je na ústupu, to je zřejmé, nicméně v požadavku je:

    What should happen:
    
    A majority of the PCs for sale should include only free software.
    
         * http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.html
         * http://www.debian.org/social_contract#guidelines
         * http://www.opensource.org/docs/osd

    což jaksi zatím splněno není (je otázka, jestli mobily považovat za PC, ale pro mne je PC stolní počítač případně notebook).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    1.6.2013 00:48 d.c. | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Coz o to "Personal Computer" to byt muze i u mobilu, ale ze by neco obsahovalo *pouze* free SW (a to uz kdyz jdou do prodeje)... Ukazte mi aspon jeden takovy pristroj!
    1.6.2013 20:22 Ferdinand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Uzavřeno kvůli dlouhodobému otevření, aniž by se problém vyřešil.

    Bohužel pro open source projekty poměrně typické.
    1.6.2013 20:41 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    Ano, pro open source projekty je totiž typické veřejný bug tracker vůbec mít.
    2.6.2013 13:07 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mark Shuttleworth uzavřel Ubuntu bug #1
    :-D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.