Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Závodní automobilový simulátor TORCS si vysloužil svůj fork. Šest vývojářů nebylo spokojeno s konzervativním vedením projektu, tak se udělali pro sebe a slibují, snad ještě letos, vydání první verze TORCS-NG, která bude mít nová auta, dráhy a inteligentní soupeře a v budoucnu např. také síťové závodění. Blog hlavního vývojáře, zdroj ProLinux.de.
Tiskni
Sdílej:
Ano, občas si zajezdím.
Co jste chtěl říci těmi tečkami? Předem vás varuji, že TORCS je simulátor, ne bitevní hra.
udělat se/zařídit se pro sebe
(dosud závislý čl., partner, účastník n. nesamostatné dítě ap., obv. ve smyslu vlastního podniku, obchodu n. domácnosti a bytu:) osamostatnit se
Ano, je to zřídkavé, možná zastaralé použití, takže lepší se tomu vyhnout.
("Známej z filmu Hladová Srna. Na ní se udělal - rychle a dobře...")
Mně není cizí. V literatuře nebo ve filmech se určitě používá.
Kdybych to měl nějak pojmenovat, tak by to byl archaismus. Nikdy jsem to neslyšel.
Neřekl bych. Je to běžný výraz.
Racer ani Vdrift nespustím většinou na svých počítačích (Intel a Nvidia), když si dám tu práci a rozchodím to na té NVIDII tak se mi to kouše (málo FPS). Torcs funguje všude zatím bez problémů... I když ta grafika je taková jednoduchá
Každopádně uvidíme co přinesou.
Ja tu hru pouzivam a je soucast moji diplomove prace :) Vynikajici simulator
ale hraje to tu někdo?"Jak blázen". Už pár mesiacov
Kdyby se tak všichni vývojáři "závodních her" pro Linux spojili a udělali něco pořádného ...
PS: Na screenshotech je to vždy pěkné, ale když si to pustím ...
To jsem tak nešikovnej, nebo se to z klávesnice skoro nedá ovládat?seš ... ale jestli tě to potěší, tak nejseš sám, já to z klávesnice taky moc nedávám a btw, jak se nahoře píše o tom, že to není akční hra ale simulátor - no já nevím, ale ta fyzika je občas dost v rozporu s mými reálnými zkušenostmi (chápu, že smyk ve feldě vypadá o něco jinak než v nějakém závodním speciálu, ale vektor hybnosti je vektor hybnosti ...)
Já bych to tak hrozně neviděl. Problém asi je, že na rozdíl od reality na hráče nepůsobí zrychlení, takže auto ve hře sedí a najednou se utrhne. (Kdo má čas sledovat vektor zrychlení vpravo dole?) Ale pak opravdu letí po tečně, dokud se se nezastaví.
Kdyby ta fyzika byla udělána detailněji, tak bych na trati zůstal sám, protože by mi to stroj neutáhl. Ale je pravda, že mi přijde, že rozdíly mezi některými auty jsou skutečně propastné.
On taky je výpočetní problém, že se nesimulují jen auta, ale i řidiči.