abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 563 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    vain avatar 7.11.2012 09:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Ono asi nikoho nepřekvapuje, že to jde, když se chce.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2012 09:43 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Mě spíše překvapuje, že to měli tak zprasené, že výkon byl degradovaný na méně než polovinu možného... :-)
    7.11.2012 10:05 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    A přitom být stále rychlejší než ATI... :-D
    vain avatar 7.11.2012 10:08 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Hehe, teď jsem se fakt zasmál =) +1
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    D.A.Tiger avatar 7.11.2012 10:29 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Já zas tak moc ne. I moje zkušennosti to potvrzují a to bych k tomu dodal i "bezproblémovější".
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    vain avatar 7.11.2012 10:38 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jistě, je to takový černý humor, ale co zbývá, než se tomu zasmát.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    AsciiWolf avatar 7.11.2012 11:27 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    +1 :-D
    7.11.2012 17:09 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Ale asi mate na mysli stare Ati pred akviziciou AMD

    " ATI R300/400 Linux Performance Published on September 05, 2007 In Quake 4 with the lowest available settings, the performance improvement was 54x faster! Yes, fifty-four times faster. "

    Tato verzia si mozno uz zaluszila nazovov Catalyst= katalizator, tie predtym by mali evidentne presnejsi nazor Inibiter- inhibitor...
    7.11.2012 17:10 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    este som zabudol odkaz http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=822&num=4
    the.max avatar 7.11.2012 22:05 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Ilfirin avatar 7.11.2012 09:35 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jako pochopím 10%. Ale o více než 100%? To tam byla bota jako kráva, nebo se teď vykreslování fláká (viz optimalizace ovladačů pro hru), nebo jak se to může stát?
    7.11.2012 18:00 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    No, ve všech měřeních to tak zdaleka nebude, že :)

    Stačí najít dostatečně obskurní test case...
    7.11.2012 21:46 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Mno ... jednoduse secti % narustu vykonu uvadeny s kazdou dalsi verzi, a zjistis, ze vlastne nemusis vymenovat HW, protoze jeho vykon rocne naroste jen vymenou ovladacu o minimalne 30%. Takze pokud vemes nejakyho toho "dedecka" (rekneme 4kova rada u NV),t ak musi byt dnes zakonite nasobne rychlejsi, nez neodladeny novinky ... ;D Nebo ne?
    7.11.2012 10:01 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    310.33 nikde nevidim :) hlavne ze je to tu zmineno ze je to na geforce.com v download sekci a prd. Bud jsem slepej, nebo to tam vazne neni. Je tam posledni beta 310.14, ktery davno pouzivam. Btw.doufam,ze se mi zvysi vykon na StarCraftu2ce a budu moct parit jako na widlich s 60FPS na ULTRA a ne s 40FPS na VERY LOW :P
    7.11.2012 10:09 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Aha.. tak uz vim proc jsem je nenasel, protoze 310.33 jsou pro widle. V tom pripade je zajimavy, jakto ze je sdelen narust vykonu u 310.14, ktery jsou na svete uz skoro mesic.
    Bedňa avatar 7.11.2012 11:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Nepíše sa že včera vyšiel nový ovládač, ale že NVidia vypustila tlačovú správu a to bolo včera.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    the.max avatar 7.11.2012 22:08 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    mno, ja taky asi budu muset jit za chvili vypustit tlacovu spravu nebo se mi provali bok.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    7.11.2012 11:23 Kaacz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    1) Nvidia má několik ftpserverů a ne na všech je poslední verze pro linux. Už mne to potrápilo když jsem si dělal skript na automatické stažení last verze. Již jsem na třetím ftp. Prostě to tam přestanou dávat a last verze je jjinde. Trošku bordeláři.

    2) je přeci dobré svézt se na vlně kladných emocí uživatelů, kterých se to týká.. :)
    7.11.2012 12:16 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Koukal jsem, že jsou minimálně 64-bitový verze pro GF8xxx a vyšší, pro GF7300 už ale není :-(
    7.11.2012 10:23 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jinými slovy: Brzdili jsme vám to, vy bazmeci linuxoví, ale teď vám to teda milostivě povolíme, protože by z toho mohlo něco být...
    7.11.2012 10:33 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Predpokladám, že ide len o optimalizácie špecifické pre tú hru (alebo pre hry postavené na tom istom systéme).
    7.11.2012 21:48 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Ano, to se dela tak, ze se detekuje nazev binarky (prevazne) a vypne se natvrdo trebas AA - ac se hra tvari, ze je zaple ... a nedela to samo jen NV, delaji to tak vsichni, staci zmenit nazev binarky a ...
    7.11.2012 11:17 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Proč bazmeci? NVIDIA není charita nebo nějaká nadace. Proč by optimalizovali ovladače na hry na Linux, když se tam prakticky nehrají. Když je zasponzoruješ, tak ti určitě vyjdou vstříc.
    vain avatar 7.11.2012 11:50 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Já je zasponzoroval, když jsem si od nich koupil výrobek, od kterého jsem očekával takový výkon, jaky při prodeji slibovali.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2012 12:02 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Pokud nefunguje jak má, tak reklamace, ale obecně výrobce GPU určitě nesliboval výkon v aplikacích třetích stran. Nikdy jsem to u GPU neviděl. Akorát popis standardů, které podporuje, a teoretický výpočetní výkon, ale to je vše. Ani nikde na internetu jsem neviděl nějaký slib, ukázku, nebo test, že na Linuxu poběží hry jako na Windows.
    vain avatar 7.11.2012 12:07 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Nesliboval? Nikdy jsi to neviděl? Tak si posháněj oficiální slajdy z různých prezentací ATI nebo nVidie.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2012 12:13 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Fakt jsem nikde neviděl, že by dělali slajdy z prezentací o hrách, který se týkaji Linuxu. Pošli link, rád se podívám.
    vain avatar 7.11.2012 12:49 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Linuxu? Kdo mluví o Linuxu? Oni nikde nerozlišují platformy a proč by měl být Linux diskriminován, když je podporován podle oficiálních stránek nVidie.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2012 12:58 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jasně, nikdy a nikde se nerozlišuje platforma. A tahle tisková zpráva přišla z Marsu.
    vain avatar 7.11.2012 13:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    V prezentacích představujících výkon nových karet. Obvykle ti musí lidi vysvětlovat takhle každý příspěvek? Nechceš si to prostě vygooglit?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.11.2012 13:27 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Vysvětluji si to jedině tím, že ta zpráva skutečně přišla z Marsu, a ty jsi z Venuše :D.
    vain avatar 7.11.2012 14:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    To ty se tady snažíš naznačit, že Windows uživatelé mají za stejnou cenu nárok na větší výkon a Linuxáci, pokud jej chtějí, musí nVidii sponzorovat ještě jinak, než ze jim zaplatí za produkt stejnou cenu jako Windowsáci. Tvá domovská planeta je asi Uranus.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Hans1024 avatar 7.11.2012 18:11 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Takovou planetu neznam, je to daleko?
    Veni, vidi, copi
    7.11.2012 20:34 9x0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    A oni na tych slajdoch pisu niekde o vykone pod Linuxom? Ak existuje operacny system (na 99,9 % je mysleny Windows), na ktorom to v danej hre dava inzerovany pocet fps, tak ti predsa neklamali. Nikto ti nesluboval vykon pod Linuxom, alebo ano? Ak si kupis mobil a pod vodou nefunguje, tak sa tiez nestazujes, ze ta oklamali, teda ak nemal byt vodotesny :). Inak nic proti Linuxu alebo mobilom :)
    7.11.2012 12:05 ilja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Přesně tak. Ne každý z uživatelů open source stojí o zveřejnění zdrojových kódů grafických karet, o to přece nejde! Jde o to, že když si uživatel jakéhokoliv OS, ať už Windows, GNU/Linuxu, BSD, atd. koupí=zaplatí grafickou kartu, tak pochopitelně chce, aby také 100% fungovala! Také vám nemohou prodat auto bez motoru. Proto by výrobci grafických karet měli mít povinnost přikládat na instalační CD i drivery gk i k jiným OS, se snadnou instalací. Jinak to je okrádání zákazníků o plnou funkčnost gk.
    7.11.2012 12:22 Kojot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Pokud nefunguje na 100%, tak reklamace. Ty ovladače by byly fajn, ale stejně si pak člověk stahuje aktuální z internetu, takže mi to osobně zas tak nevadí.
    8.11.2012 14:53 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Cos cekal od firmy, ktera umele zarizne vykon svych produktu aby mohla stejnou vec prodat za 10ti nasobek ceny... f**k you in the ass with a rake, nvidia..
    kouzer avatar 7.11.2012 11:30 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jedno fuck you od Linuse a hned se to hýbe... :-D
    Linux user #448944.
    Václav 7.11.2012 11:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Spíš popíchnutí od Valve.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.11.2012 11:47 Franta <xkucf03/>
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Nová metodika: FuckYou Driven Development – FYDD.
    7.11.2012 12:30 cita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    +1
    Saljack avatar 7.11.2012 13:47 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    +1
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.11.2012 16:25 Klon
    Rozbalit Rozbalit vše Yo
    :-D
    8.11.2012 11:22 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    +1
    7.11.2012 11:45 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Zrovna včera jsem hrál OpenArenu a Extreme Tux Racera s Nouveau ovladači. Šlo to pěkně :-) Jestli někdo nemá co dělat, tak ať radši vylepšuje a zrychluje tyhle ovladače.
    7.11.2012 12:15 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Ja je zkousel pred 2ma mesici na SC2 a hruza des :D Ve sve podstate jsem nic nevidel :D vsude cerno, jenom se sem tam neco hybalo :P
    7.11.2012 12:20 Franta <xkucf03/>
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Tohle mi dělalo v Kubuntu 11.10, ve 12.10 s novějším Nouveau mi to už funguje o dost líp.
    7.11.2012 12:42 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    O dost je o kolik? Mas nejaky cisla? Ja mam 40FPS na LOW s NVIDIAckyma ovladacema.
    xkucf03 avatar 9.11.2012 00:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux

    Nouveau, Kubuntu 12.10, GeForce 8400 GS:

    Extreme Tux Racer:

    • 1920×1080: 45-55 FPS
    • 800×600: 75-100 FPS

    OpenArena:

    • 1024×576: cca 90 FPS
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 9.11.2012 20:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Nouveau + Wine + Mafia
    Dneska jsem zkusil ještě Mafii pod Wine a dá se to hrát! Ne jako před rokem :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 9.11.2012 08:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    To si spravíš skript na súšťanie hry
    #!/bin/sh
    xgamma -gamma 2.0 # Číslo si zmen podľa potreby
    ./sc2 # Zmen na súbor s hrou
    xgamma -gamma 1.0 # Vráti gammu naspäť
    Viac v man xgamma
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.11.2012 11:30 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    nene.. spatne jsem to napsal.. vse nebylo cerny, ale jenom urcity veci, jako budovy a tak.. nejaky casti proste grafiky mely cerny textury, nebo jim chybely., neco bylo napr. dobre zobrazeno, a nedalo se to hrat, desne malo FPS..

    Zkusim se juknout na stranky nouveau... hmm.. vypada to, ze 3D je komplet fcni, jestli se dobre divam pro mou GTS450 :P

    Ze bych to prubl :P
    7.12.2012 10:17 Rovano | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Zlepšilo se to? Dělalo mi to to samé. Proto jsem Nvidiu vyměnil.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    7.11.2012 12:24 asfasf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    So nVidia - fuck you ATI...
    D.A.Tiger avatar 7.11.2012 13:31 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    ... AMD
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    xvasek avatar 7.11.2012 14:11 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Co mě trochu zaráží je, že Left 4 Dead na Linux zatím ve Steamu nevyšlo, co to teda kurnik zoptimalizovali??? :-)
    frantisekz avatar 7.11.2012 14:17 frantisekz | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Že by pro neveřejnou beta verzi? ;)
    First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
    7.11.2012 14:19 Attila
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Možno použili nejaké dobré časti kódu z projektu Nouveau.
    7.11.2012 14:48 ilja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Tak jen tak pro informaci.

    Používám OS FreeBSD 9.0 "Isotope" + GUI = PC-BSD 9.0 "Isotope".

    A hraji hlavně tyto hry:

    FlightGear 2.8 - vše zapnuto = 40-60 fps RedEclipse = 180-200 fps Xonotic = 200-600 fps VegaStrike = 100-140 fps UrbanTerror = 180-200 fps TORCS = 120-340 fps

    GK - nVidia GTX 550 Ti 1GB

    Tyto hry hraji ve full 22" 16:10, rozlišení 1680*1050 A co se týče driveru GK - 290.10
    7.11.2012 15:01 nou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    zeby opravily tu regresiu vykonu pri pouzitii kompozitneho vystupu polovicne FPS? pri vypnuti kompozitneho vystupu ste zrazu mali dvojnasobne FPS. mozete sa pozriet na phoronix kde to parkrat testovali. AMD ale napriklad tymto netrpi alebo aspon nie v takej miere.
    little.owl avatar 7.11.2012 15:09 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Otazka zni, co je vlastne rychlejsi a zdali tam nejsou nejake regrese jinde. Zoptimalizovani driveru na miru jedne ci nekolika her muze byt zajimave pro hrace onech her, hezke PR, ale pro ostatni to uz takovy benefit byt vubec nemusi.
    A former Red Hat freeloader.
    7.11.2012 21:19 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    To, že lze zvýšit výkon o 100 procent je fakt prasárna. To, že většina výrobců na linux kašle je známá věc. Fakt těm kurvám přeju, aby Apple a následně pak i Microsoft dotáhli své snahy do konce a do těch svých "skvělých" OS zabudovali to, že lze instalovat aplikace pouze s oficiálního app storu a z každé takové aplikace vybírat 30 procent. Už vidím, jak Adobe nebo třeba Autodesk platí Applu nebo Microsoftu 30 procent za každý prodaná Photoshop, Illustrator nebo Autocad. To by bylo do půl roku vše naportováno na Linux. Paradoxne nejlepší službu Linuxu může udělat právě Microsoft. Merto, Market Place a podobné prasárny přivedou k Linuxu více firem. Stejně jako třeba Valve. Osobně si myslím, že kdyby Adobe mělo své produkty i pro Linux, tak to může Apple zabalit. Za cenu PowerMaca mám stejně výkonný kompl s linuxem a k tomu legální soft od Adobe. Jenže právě Adobe je sviňská firma, které pro linux zařízla i flash player. Nebýt Googlu, tak mám pořád flash player 11.2. Google má v chromu 23 verzi 11.5.něco. Takže čekat, že by Adobe pro linux předělat Illustratora je naivní.
    7.11.2012 21:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    #ifdef __GNUC__
     #ifdef __LINUS_MIDDLE_FINGER__
      #define NV_DELAY ""
     #else
      #define NV_DELAY "out 0xed,al"
     #endif
    ...
    #endif /*__GNUC__*/
    
    mov dx,0x3d8
    NV_DELAY
    mov al,0x39
    NV_DELAY
    out dx,al
    NV_DELAY
    ...
    
    :-D
    8.11.2012 08:56 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Tak jsem vcera zjistil, ze jaksi hrat SC2 se zaplymi efekty KWinu, se neda. Cili pokud neco upravili, aby to slo ve hrach lepe, tak neco domrsili a se zaplym compozitorem se hrat uz vubec neda :P Nice job.. NVidia...
    little.owl avatar 8.11.2012 11:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Podobna zkusenost na Tegre ... optimalizace vykonu u Nvidie nejsou zadarmo.
    A former Red Hat freeloader.
    8.11.2012 16:10 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Spomalenie s použitím kompozitora je, podľa mňa, problém toho kompozitora. Mimochodom nemá kwin vypínať kompozitné efekty keď je aplikácia vo fulscreen móde?
    8.11.2012 18:14 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Aha.. tak to mi uniklo :) Zkusim pohledat esi to jde nastavit v System settings :P
    Grunt avatar 8.11.2012 13:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Jsem jediný člověk, který z toho není moc nadšený?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 8.11.2012 13:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Důvod?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 8.11.2012 13:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Príchod BFU.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    D.A.Tiger avatar 8.11.2012 13:45 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    S tím už asi nic nenaděláš, už je na to asi pozdě. Dobré by bylo, kdyby se jich dařilo držet více-méně v BFU distrech (typu Ubuntu), ale obávám se, že trend bude asi trochu jiný.

    To je těžké, pořád se pláče, že nejsou uživatelé, ...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    8.11.2012 13:43 ml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA zvyšuje herní výkon ovladačů pro Linux
    Nepsalo se náhodou nedávno o tom, že Left 4 dead dával víc fps na Linuxu než na Widlích (rozuměj - se starejma ovladačema a na nVidii). S těma novejma to teda poletí jako blesk!

    Valve claims Left 4 Dead 2 runs faster on Linux than Windows

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.