abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 527 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    OpenOffice.org boom v Belgii

    Poslední dobou v Belgii prudce roste počet uživatelů OpenOffice.org a ODF. OVAM, úřad, který má na starosti zacházení s odpadem a ochranu půdy, používá ODF již delší dobu a nyní čeká na souhlas ministra životního prostředí s migrací svých čtyř set počítačů na OOo. Představitel OVAM řekl, že výhody ODF rozpoznali okamžitě. Dalších 1300 desktopů s OpenOffice.org přibude v antverpském přístavu, kde považují tuto migraci za jednodušší než migraci na Microsoft Office 2007 a Microsoft Windows Vista. Zde dokonce plánují používat ODF jako primární formát při komunikaci s třetími stranami. Osor.eu informuje také o dalších případech nasazení tohoto kancelářského balíku a formátu.

    12.10.2009 18:18 | Tomáš Heger (geckon) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.10.2009 18:50 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    nedivim se ze pouzivaji OO.o, kdyz maj na starosti odpad

    uzivatelske rozhrani OO.o se bohuzel stale neda nazvat jinak :-(
    vlastikroot avatar 12.10.2009 19:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Nejde tu jen o open office, ale spíš o ten ODF formát. Přece jen otevřený formát s (sice velmi rozsáhlou) dokumentací a pár implementacema se opravdu dost hodí na ukládání dat v státních institucích. A co ti vadí na GUI OOo? Podle ohlasú rúzných uživatelú co mám na starosti ma OOo mnohem přehlednější a jasnější ovládání.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.10.2009 19:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Přijde mi, že dříve bylo OpenOpice tak nějak jednodušší. Teď se mu vyhejbám jako čert hákovýmu kříži. Ani nevím, co konkrétně mi vadí... Nejspíš celej koncept. Asi se snažej napodobit MS Opice. Stejně jako miliarda dalších debilních aplikací. Nechápu proč. Jako by někdo ty průvodce faxem a hromadný dopisy používal...
    13.10.2009 05:20 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Stejne kdyz chce nekdo poradne dokumenty a v gui, tak pouzije http://www.lyx.org/Screenshots nebo jinou GUI alternativu, pripadne to udela rovnou v terminalu :-)
    13.10.2009 05:50 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Tak jo, pošli návrh smlouvy klientovo právníkům v LaTeXu, schválně jak dlouho bude trvat, než ji podepíšou :) A nebo když pošlou jejich návrh smlouvy, vrať jim ji revidovanou v LyXu a řekni, ať si změny diffnou.

    LyX jsem používal, dokud jsem dokumenty ve firmě tvořil sám. Měl jsem v adresářích makefily a cronem každých 5 minut přegenerovával PDF, když se změnily zdrojové .lyxy (LyX na headless X serveru) nebo epsové obrázky. V té době nešla z PDF generovaného v LaTeXu kopírovat čeština, diakritika byla přilepená k ASCII znaku. Jakmile s tím chtěl někdo další pracovat, byla konečná. Abych dosáhl aspoň trochu upraveného formátování, musel jsem se stále přepínat do texvského režimu. Z mého pohledu jsem se možná trošku více soustředil na obsah, než by tomu bylo ve wordu, ale tím výhody končily.

    Jo, na dokumenty bez ambicí sdílení a revidování (např. diplomku) určitě super.
    13.10.2009 09:41 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    LaTeX je dobrý jazyk, ale pro výměnu dokumentů je podle mne výhodnější XML. Nevýhodou je malé rozšíření vhodných editorů. Na tvorbu dokumentů by se mohl hodit FreeMind, který se nám zatím ve zkušebním provozu osvědčil.
    xsubway avatar 13.10.2009 10:16 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Zajímá měm, na co všechno ten FreeMind používáte. Nenapadlo mě, že v tom lze psát dokumentaci (zjednodušeně: soubor ve kterém je titulek, obsah, kapitoly, odkazy, ... ) na to je snad lepší Wiki, DocBook, ODF, atp.
    13.10.2009 10:32 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Zatím ve FreeMindu děláme roční plánování, ale postupně se to rozšiřuje na další a další dokumenty podle potřeby. Zatím to má u nás nainstalováno jen asi 30 uživatelů, takže ostatním musím posílat exporty do jiných formátů. Samozřejmě ven jdou jen exporty.
    • Wiki - hezké, jednoduché, byla to jedna z možných alternativ. Zatím není zcela zamítnuta. Chybí mi podpora outline, asi budu muset vyrobit vlastní
    • DocBook - nemáme vhodný editor. Kromě toho se mi DocBook jeví jako málo sémantický, i když je na tom mnohem lépe, než třeba Word.
    • ODF - používá se mezi uživateli, kteří mají nainstalováno OO. Bohužel uživatelé MSO zatím tento formát úspěšně ignorují a vyžadují formát MSO.
    Jendа avatar 12.10.2009 19:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    GUI OO se mi ovládá celkem dobře. Pokud můžu srovnávat 1.1, 2.x a 3, tak 2 a 3 jsou na tom tak nastejno a 1.1 se mi ovládala docela špatně. Spíš mi vadí, že kancelářský balík s načteným několikastránkovým dokumentem udělá klidně 200MB RAM :-(.
    12.10.2009 19:49 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Příloha:
    U mě vypadá openoffice.org docela pěkně (viz příloha). Nenapadá mě, jak jinak by měl textový kancelářský balík vypadat (rozhodně by ale neměl vypadat jako ty nové MS...). Objasníte mi to?
    Jendа avatar 12.10.2009 19:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Zrušil bych tlačítka/roletky Times New Roman - Barva písma. K tomu se používají styly. Když má ta tlačítka člověk na očích, tak to pořád svádí.
    12.10.2009 20:48 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Jo to je fakt, ale tak to je otázka: odemknout panel, vymazat z panelu, zamknout panel :)

    Je pravda, že styly teď moc nepoužívám, jelikož cokoliv rozsáhlejšího píšu v TeXu.
    12.10.2009 21:06 rs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Openoffice pouzivame cela firma - cca 60 PC a nikto z nas hadam este ani raz nepouzil tie styly. Tak len nech tam tie roletky zostanu, my bezni ludkovia ich budeme pouzivat asi vzdy.
    Jendа avatar 12.10.2009 21:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Aúúú!
    vlastikroot avatar 12.10.2009 21:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Proč někdo dělá práci, aniž by jí uměl?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 08:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    což o to, to ještě není tak zlé (koneckonců žádnej učenej z nebe nespad a některý věci žádná škola neučí, ač to asi není zrovna tento případ), ale že se tím chlubí ...
    12.10.2009 23:07 ikarl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Boha jeho, ignoranti^2
    Jendа avatar 13.10.2009 12:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    A jak to řešíte, když chcete všechny odstavce v dokumentu odsadit, změnit font a všechny nadpisy obarvit na zeleno?
    13.10.2009 16:19 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    To by mě zajímalo, jak jste bez stylů řešili jednotné odrážky a číslování, když to jde nastavit jen přes odrážkové styly. Mimochodem dobrá myšlena, ale IMHO trochu horší implementace (divoké názvy stylů, poněkud nevzhledné defaultní styly atd.).
    Jendа avatar 13.10.2009 16:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Číslování? K čemu? Já si normálně napíšu
    1. aaa
    2. bbb
    3. ccc
    4. ddd
    a mám to jednoduše a bez nějakého složitého číslování, ne?

    (Btw. odrážky se dají nastavit bez použití stylů ve Formát → Odrážky a číslování, pokud tedy máme na mysli to samé. A jednotné? Takovíto experti prostě nastaví všechny stejně a když se má třeba změnit odsazení, tak to buď změní u každého zvlášť (nebo odmezerují)).
    13.10.2009 20:21 Nicco | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    napis 1 2 3 ... 9999

    a potom si uvedomis, ze si spravil chybu a vsetko od 834 je posunute o 1. By som ta chcel vidiet, ako to rucne prerabas alebo ti sef povie, ze miesto cisel chce pismena...
    Jendа avatar 13.10.2009 20:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    13.10.2009 08:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    moje řeč ... za nejhorší změnu v UI mezi 1.x a 2.x považuju vypnutí "Stylisty" by default - jistě, zobrazit si ho znova je triviální, ale napadne to takového běžného uživatele, když místo nástroje pro styly má na očích všechny ty buttonky a roletky pro změnu textu na omalovánky?
    13.10.2009 09:59 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Podle mne je největší chybou, že stylista (byť jen částečně) zakrývá okno s textem. Proto ho neustále podle potřeby zapínám a vypínám. Prostě mi opticky překáží. Pokud by z něj byly vytvořeny vhodné ikony v liště a lišta s fyzickým formátováním byla defaultně vypnutá, byl by přechod na logické formátování jednodušší a přirozenější. Uživatelé si až příliš zvykli na klikání na ikony, tak proč toho nevyužít?
    13.10.2009 10:35 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Souhlasím, překrývání textu je nepříjemné.
    13.10.2009 15:51 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Na to jsou ve firmach lidi. Proste si odeprou na den dva solitaire a vrhnou se na to.
    13.10.2009 16:53 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    na to? na hrabani se v zdrojakach a v user-interface openoffice? tak to respekt - nekdo kdo ma na tohle ale i tak celou pracovni dobu hraje soliter :-)

    just joking ...
    14.10.2009 08:00 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Sakra, to melo byt pod ten prispevek o nepouzivani stylu.
    12.10.2009 20:19 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Jde spis o ovladani nez o vzhled. Klidne bych mohl udelat seznam vsech prisernosti v OO.o jak se s nima setkavam ... ale k nicemu by to nebylo. Novy MS Office je celkem pokrok, ale furt se drzi zakladnich konceptu office baliku, ktere jsou jen a jen na nasrani, bolest hlavy, vztek, zlost :-(

    Horsi je to o to, ze se ti koncepty pak projevuji i ve vsudypritomnych formatech (ODF,OOXML,...), ktere je proste potreba podporovat a uz se s tim neda nic delat.

    Ale i tento stary priserny pohled na tvorbu dokumetu, prezentaci, spreadsheetu implemetuje OO.o vylozene priserne co se tyka ovladani.
    12.10.2009 20:49 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    A jak by měl takový koncept vypadat? (Opravdu si moc jiný koncept krom konceptu Vimu neumím představit).
    12.10.2009 21:21 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    dexík si zas nedokaze predstavit kanclerasky balik zalozeny na vimu :-/

    je to sice dost off-topic, ale holt netvorit molocha, ktery se snazi pokryt vsechno ale resi co nejelegatneji(z pohledu uzivatele) nejcastejsi pripady pouzity

    samozrejme, oo.o s takovymto resenim prijit nemuze

    takze tu mame oocalc/excel, ktery nekdo pouziva jako platformu pro napsani maleho ucetnictvi, pristup k databazim, uci ho na skolach uplne vsechny jako uplny zaklad, a zaroven slouzi pro vytvareni jednoduchych tabulek grafu :-(

    (a to jeste nekdo rika, jak je ten excel dobrej, kdyz "vetsina uzivatelu nevyuzije ani 5% funkci"*)

    sranda by byla anketa o nejNEoblibenejsi aplikace/suite open-source desktopu .... kurz na vyhru oo.o - 1.10?

    * pominme to ze je to jen takovej - snad ne dokonce reklamni - kec, ktery jen opakuji - ..... by mohla byt sranda neco takoveho merit :-) - si nedokazu ani moc prestavit u skriptu s peti parametrama :-D

    a sorry za off-topic
    13.10.2009 07:15 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    A konkrétmí příklad softwaru, který se oné ideální představě současného super-duper kancelářského programu blíží? (Něco z MacOS X třeba?)
    13.10.2009 10:11 Kit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Stačí si vyzkoušet pár outline editorů a pochopíš. Word sice funkci outline má, ale kdo ji používá? Třeba Excel předělaný do outline by mohl být hodně zajímavý. Vlastně Excel to na rozdíl od velkého množství jeho uživatelů také umí. Kdysi dávno (to ještě Windows nebyly a Excel byl v plenkách) jsem něco na ten způsob vytvořil na zakázku a mělo to docela úspěch.
    12.10.2009 20:08 arnor | skóre: 2 | blog: moje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Teď mi jeden známý poslal .odt soubor vytvořený na Windows v OO 2.4 a u mě na Ubuntu v OO 3.0 je rozhozené formátování (když si zkusil nainstalovat OO 3.0, tak to pro změnu neotevřel vůbec). Opravdu pokrok proti MS Office :) Ale na druhou stranu, za ty prachy, no nekup to :D
    vlastikroot avatar 12.10.2009 20:12 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    To už asi není záležitost formátu, ale nesprávného použití. Určitě je tam nějaký prvek nesprávnosti (např. nepoužívání stylú, ale rovnou písma, odsazování přes počet mezer - případně tabulátor atd). Pokud je dokument formátovaný správně, je to chyba OOo a měla by se hlásit.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.10.2009 20:52 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    S nekompatibilitou mezi win 2.4 a ubuntu 3.0 se také setkávám. Mám podezření, že 3.0 v ubuntu obsahuje více chyb než 2.4 ve win.
    Jendа avatar 12.10.2009 21:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    V Ubuntu bývala edice go-oo, nevím, možná je go-oo 3 nějaká zprasená…
    vlastikroot avatar 12.10.2009 21:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    V archu jsem zjistil ze go-oo se jinak chová k gtk stylům (celkově doprasenějc - v menu černý písmo na černém pozadí). Třeba ma much víc.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.10.2009 21:34 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Ano, v Ubuntu jsou oo.org děravé (i když v KK jsou docela rychlé a stabilní), mně například nefunguje převod do pdf, pokud mám v textu příliš mnoho vzorců.
    15.10.2009 08:28 Peto_MiG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org boom v Belgii
    Komunikácia 2.4-3.0 naozaj kríva, a najviac keď ide o MS dokumenty. Ale problémy sme mali aj pri ODT.

    Odporúčam nasadiť 3.1, tam sú niektoré chyby už opravené.
    13.10.2009 20:38 Nicco | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Grafy v OOo
    Prave dnes som pal za ulohu naimportovat v Ocku txt subor s vystupom sar-u a vykreslit graf. Nakoniec po 40 minutach som skoncil v exceli, kde mi to trvalo 5 minut.

    Prvym problemom bol import. Ano Excel to vie iba so suboru a Ocku staci copy&paste ale potom nedokaze poriadne skonvertovat stlpce, ci uz mu pevne oznacim tie stlpce alebo pouzijem oddelovac (medzeru v mojom pripade). Naviac excel este v okne importu dokaze zmenit v jednom kroku format bunky (cislo, datum, text,...) pripadne vybrat, co sa importovat nema.

    A potom graf. Nechapen OOo. Oznacim v nom 2 stlpce a vyberiem XY graf. Normalny clovek by takto chcel naniest jeden stlpec na xovu os a druhy na yovu, ale vyvojari v Sune si myslia, ze na x-vu os daju cisla od 1 do ... a na yovu os nanesu obidva stlpce. Kto toto vymysla? V exceli oznacim cely blok 5-tich stlpcov, vyberiem XY graf nanesie mi to prvy stlpec (cas) na xovu os a zvysne 4 na yovu os.

    A uz ani nehovorim o vykone vykreslovania. Skuste si v OOo vykreslit do frafu 5000 hodot. Zarucujem 100%CPU na 2 minuty. V Exceli je to hned a skrolovanie je plynule.

    Na pohlad uz vyvojari Sunu dohliadnu na Microsoftackych a vzdusnou ciarou uz to je blizko, ale medzi nimi lezi hlbokanska priekopa. Asi to iste plati o outlooku a inom e-mail klientovi a o worde a writerovi. Nerad to pisem, ale M$ je v kancelarii King. A v IBM to uz pochopili a tvrdia, ze Linux by sa nemal hnat za Windowsom. Ja dodavam, ze asi by ho nikdy nedohnal na desktope.

    Ale oslavujme. Google ide na desktop. Takze konecne nejaka komercna firma bude robit desktop. Snad sa dockame tahu na branku = pouzitelneho desktopu do kancelarie. Novy desktop kernel scheduler uz mame.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.