abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:11 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 161 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:44 | Nová verze

    Po delší době vývoje vyšla nativní linuxová verze virtuálního bubeníka MT-PowerDrumKit 2 ve formátu VST3. Mezi testovanými hosty jsou Reaper, Ardour, Bitwig a Carla.

    balda | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.1. 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (8%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (49%)
    Celkem 381 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 10.1. 23:18
    Rozcestník

    Otevřený dopis Jolly komunitě

    Společnosti Jolla stojící za stejnojmenným chytrým telefonem, tabletem a operačním systémem Sailfish OS (Wikipedie) napsala otevřený dopis své komunitě. Jolla má vážné finanční problémy, většina zaměstnanců musela být dočasně propuštěna, budoucnost Jolly je nejistá.

    25.11.2015 08:38 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    jiri.one avatar 25.11.2015 08:57 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Chtělo by to, aby je koupil nějaký velký hráč, ideálně některý z výrobců mobilů, který si brousí zuby na vlastní systém.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    25.11.2015 09:36 mrtwosh | skóre: 3 | Nesluša
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Nokia :-D
    jiri.one avatar 25.11.2015 09:39 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    +1 :))))
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    25.11.2015 09:52 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Zatím s nákupem jejich software nepočítám. Ale přesto bych na OS (nebo spíš GUI) diverzitu byl ochotný přispět (třeba 4kkč), ale za jasných podmínek a jejich splnění. Pokud někdo sepíše petici/otevřený dopis za komunitu a Jolla přistoupí na podmínky nějakého nezávislého kickstarteru, který vybere peníze na zafinancování vývoje otevřeného prostředí pro mobilní zařízení, tak se přidám. Ale takto placený stack musí být plně otevřený a ideálně pod LGP s právy předanými nadaci mimo Jollu. Financování/odkoupení ve stylu Blenderu, který se mnoho let díky tomuto kroku úspěšně rozvíjí.

    Za současné situace, kdy Jolla porušila podmínky, které sama při propagaci prostředí vyzdvihovala (otevřenost atd), tak nemám žádný důvod truchlit nad jejich pádem a zmizením dalšího polouzavřeného zkapitalizování otevřených technologií FOS projektů.

    Víte tedy někdo o aktivitě, která ve výše uvedeném smyslu s Jollou jedná?
    xkucf03 avatar 25.11.2015 10:44 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Mobilní platforma

    Chce to 1) podporu spouštění androidích aplikací 2) zaujmout čínské výrobce, aby ten OS začali dávat do telefonů (včetně těch levných). Jedna firma to nemá šanci utáhnout – je potřeba do toho zapojit více výrobců a distributorů, kteří z toho budou mít svůj zisk.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    little.owl avatar 25.11.2015 12:33 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobilní platforma
    1) podporu spouštění androidích aplikací
    Jolla to mela, stejne jako Blackberry, a neni to reseni.
    2) zaujmout čínské výrobce, aby ten OS začali dávat do telefonů (včetně těch levných).
    A proc, kdyz jim nikdo nebrani vzit hotovy Android a delat si s nim co chteji?
    A former Red Hat freeloader.
    Rezza avatar 25.11.2015 13:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobilní platforma
    Spousteni Android aplikaci je reseni, na BB10 je proste Android aplikace nativni jako jakakoliv jina. Jen lidi stejne resi jen Google Play a pocet aplikaci v nem. Nic vic. Vi o tom Amazon sve. Pritom 90% aplikaci je tam opravdovy odpad.

    Me to vyhovuje - mam super system, ktery je pro me pouziti o nekolik lig jinde, ale zaroven pustim i to, co obcas clovek potrebuje. I kdyz v dnesni dobe respozivniho webu, velkeho displeje, krasneho rozliseni, lezu spis pres web. Nez pres aplikace delane pro 3" displeje roky zpet s tim, ze kdyz ji ma konkurence, musime mit taky, ale aby to moc nestalo.
    mirec avatar 25.11.2015 13:44 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobilní platforma

    BB10 je mŕtve. Žiaľ.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Rezza avatar 25.11.2015 14:12 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobilní platforma
    No to uz vic nez rok, ale porad jsem stary Passport vymenil za SE, protoze nic lepsiho neni. A za par let trebas neco rozumneho prijde. Ano, bude to vetsi a vetsi opruz s neudrzovanym systemem, ale i tak bude lepsi nez mnohe dneska udrzovane :D. Jo a usetrim penize. Kdyby byl Priv s BB10, tak uz jsem si ho na hrani objednal.
    joejoe avatar 25.11.2015 10:47 joejoe | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    +1

    Bohuzel Jolla nemuze zverejnit vsechno (t.j. aby bootoval/telefonoval Jolla telefon), protoze ma nejakou smlouvu s Qualcommem. Kdyz by zverejnili to co muzou a vic spolupracovali s komunitou (napr. vzali si za svuj nas preklad do cestiny), tak maji mozna sanci prezit.
    little.owl avatar 25.11.2015 12:53 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    protoze ma nejakou smlouvu s Qualcommem.
    Jako kazdy Android, ale to nebyl problem. Problem je UI, ktere je ted fakticky closed source.
    A former Red Hat freeloader.
    joejoe avatar 25.11.2015 13:15 joejoe | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Ano problemy jsou dva.

    UI je closed source, ale to Jolla resit muze a je to IMHO jenom manazerske rozhodnuti. Souhlasim s tim, ze by to meli pustit (v zajmu lidi co jejich telefon pouzivaji).

    Cast of Qualcomu (asi drivery ke gms?) je closed a to je druhy problem. S tim toho zas tak moc Jolla delat nemuze. Z pohledu "bezneho uzivatele" (koncoveho zakaznika) je problem, ze si po rozbiti systemu nemuze ani (legalne) telefon preflashovat. Spoustu lidi proste licencni ujednani resi.

    Proto zverejneni zdrojaku UI paradoxne moc nepomuze lidem kteri si koupili telefon, ale spis tem, kteri chteji maji androidi telefon s rozmunym jadrem.
    25.11.2015 14:07 M4rtinK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Proto zverejneni zdrojaku UI paradoxne moc nepomuze lidem kteri si koupili telefon, ale spis tem, kteri chteji maji androidi telefon s rozmunym jadrem.
    Tak je to předpoklad toho aby Sailfish OS měl nějakou budoucnou za předpokladu, že by to Jolla opravdu musela zabalit.

    A myslím si, že I uživatelům Jolla telefonu by to pomohlo díky možnosti konečně ofixovat bugy a přidat funkce, jejichž absence lidem vadí, ale k jejichž implementaci se zatím lidé z Jolly díky brutální přetíženosti nedostali.
    pavlix avatar 25.11.2015 12:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Otázka je, jeslti už to neprosrali.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 25.11.2015 13:19 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Tak on jejich byznys plan bylo vyrobit neco jako N9 pro bezne lidi a ve velkem mnozstvi, ne niche platformu pro sice malou, ale silnou FOSS komunitu. A myslim si, ze ta by dokazala maleho vyrobce bez obrich ambici uzivit. Zase davat si male cile...
    little.owl avatar 25.11.2015 12:55 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    A co lide co si predplatili jejich tablet? Tipuji, ze asi prijdou o sve penize.
    A former Red Hat freeloader.
    Rezza avatar 25.11.2015 13:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Asi uz to tak bude. Nedavno jeste slibovali moznost refundace, ale asi jsou uz uplne bez penez. Pokud by refundace alespon casti nakonec byla, tak do toho jdu. Kupovat DOA zarizeni je o nicem. Max jako pekny HW na beh trebas Plasmy...
    25.11.2015 14:03 M4rtinK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Tak jako zase myslím si, že pokud se jim podaří nějaké financování získat (a tedy přežít), tak pořešit tablety pořád bude prioritou vzhledem k tomu, že 10000 naštvaných lidí je teď asi to poslední co potřebují.
    Rezza avatar 25.11.2015 14:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Njn, ale velmi casto tyhle problemy vedou ke ztrate duvery a to jak investoru. Ja jim samozrejme porad preji uspech.
    25.11.2015 14:15 Ruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Doufám, že tohle škemrání peněz už skončí, včetně Kickstarteru a jemu podobných. V kapitalismu máme takový hezký institut jmenuje se to akciová společnost, ta si veme peníze od lidí, je jim odpovědná a taky jim může vyplácet dividendy. Jistě chtělo by to trošku pružnější legislativu a pomohl by i návrat burzy k jejímu původnímu smyslu.

    Teda ne že by ti co vybírají podobným stylem peníze, nebyli kapitalisti! Naopak! Za sliby a nulové garance dostanou peníze, za které si rozjedou firmu a získají první zákazníky. Ale už v další iteraci výrobku, software nebo služby na původní dav zapomínají.
    Luk avatar 25.11.2015 14:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Doufám, že tohle škemrání peněz už skončí, včetně Kickstarteru a jemu podobných. V kapitalismu máme takový hezký institut jmenuje se to akciová společnost, ta si veme peníze od lidí, je jim odpovědná a taky jim může vyplácet dividendy.

    Crowdfunding je zcela legitimní způsob, jak shánět peníze na realizaci svého záměru. Je to prostě jedna z možností, vedle vydávání akcií, tichého společenství, vydávání dluhopisů či směnek, bankovních i nebankovních úvěrů...

    Jistě chtělo by to trošku pružnější legislativu a pomohl by i návrat burzy k jejímu původnímu smyslu.

    Ano, burzy i neburzovní trhy s CP jsou značně přeregulované, u nás i jinde. Na burzách mohou získávat peníze jen opravdu velké firmy. U neburzovních trhů (což u nás dříve býval RM systém, ale i ten už je dnes oficiálně burzou) je situace o něco jednodušší kvůli menším regulacím, ale zase tam investoři nejsou příliš zvyklí chodit.

    Teda ne že by ti co vybírají podobným stylem peníze, nebyli kapitalisti! Naopak! Za sliby a nulové garance dostanou peníze, za které si rozjedou firmu a získají první zákazníky. Ale už v další iteraci výrobku, software nebo služby na původní dav zapomínají.

    Tohle je prostě riziko tohoto způsobu "investování" (většinou to není investice v pravém slova smyslu, člověk si obvykle předplatí nějaký zajímavý výrobek nebo službu, obvykle za výhodnější cenu, než bude ta obvyklá). Záleží pak na tom, do jaké míry je projekt vůbec realizovatelný, do jaké míry je realizace schopen jeho tým, jak je tento tým ekonomicky silný (aby byl schopen zvládnout navýšení nákladů nad vybranou částku) a samozřejmě jaké jsou skutečné úmysly členů týmu.

    Například přispět na výrobu routeru Turris Omnia (resp. vlastně předplacení routeru za výhodnější cenu) je prakticky bezrizikové, protože tým už zvládl rozjet výrobu původního Turrisu a případné navýšení nákladů je odkud pokrýt. Něco jiného jsou dobrodruzi, které napadne něco skvělého, takže si požádají o nějak odhadnutou sumu peněz - jenže po dokončení 30 % práce mají všechno utracené a je vymalováno. A to nemluvím o skutečných podvodnících, kteří do toho jdou už s tím, že si chtějí peníze někam ulít a nic nevytvořit (nebo jen naoko).

    Prostě to u crowdfundingu chce přemýšlet, a to na obou stranách. Ale to je stejné jako u investování třeba přes akcie. Crowdfunding není dobro ani zlo, je to prostě finanční model jako všechny ostatní.

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.11.2015 23:29 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Crowdfunding je zcela legitimní způsob, jak shánět peníze na realizaci svého záměru.
    IMHO to je legitimni pro neziskove projekty, ale u komercnich projektu me to spis prijde jako obirani hejlu o penize, kdy financne negramotni lide poskytnou svuj kapital za nizsi cenu, nez je jeho realna hodnota.
    Hans1024 avatar 26.11.2015 11:39 Hans1024 | skóre: 5 | blog: hansovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Kdyz se treba necha programator zaplatit za implementaci nejakych featur, je to komercni, a je to casto efektivni, a nemyslim, ze by tim nekdo nekoho obiral. (Akorat treba u Gnome Builderu mi trochu vadila castka 30000$ za 3 mesice, kterou programator udajne potreboval, protoze zije v drahe lokalite. No mohl se z toho misto nej 3 roky platit nekdo kdo zije v Rusku :-D)
    Veni, vidi, copi
    Saljack avatar 26.11.2015 12:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    S timhle presne souhlasim. Protoze je to potom stejne jako s OpenCard (nebo necim podobnym), kde Praha zaplatila vyvoj a dostala nejakou sluzbu, ale zdrojove kody ji nepatri.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    FoxVK avatar 29.11.2015 10:13 FoxVK | skóre: 1 | blog: Nora linuxáka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Tak ale furt je to o tom přemýšlet. Tady není povinnost do něčeho investovat. Když mi někdo dá balík peněz, ale neřekne si o zdrojáky tak bych škodil sám sobě kdybych mu je dal.
    Josef Kufner avatar 25.11.2015 15:08 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Crowdfunding je narozdíl od akciií krátkodobá záležitost. Nevzniká tam ten dlouhodobý závazek, že někdo v podstatě vlastní část tvé firmy. Proto je to daleko přívětivější pro zájemce o investici. Prostě proběhne kampaň, vnikne tím závazek, závazek se splní a hotovo. Žádné starosti do budoucna.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    xkucf03 avatar 25.11.2015 16:33 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě

    V tomhle se to moc neliší – kdyby zkrachovala firma, tak tvoje akcie nebo dluhopisy jsou bezcenné a taky máš smůlu.

    Rozdíl je v tom, že tady nejde primárně o zisk, ale o poskytnutí nějakých výrobků, které na trhu zatím nejsou. Investoři jsou zároveň zákazníci.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.11.2015 21:52 Šrotovací stolice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Někomu možná nejde o zisk, ale podívej se tam, většinu subjektů tam prostě přitáhli prachy. Protože se ukázalo, že je hodně snadné je tam z lidí vytahat, mnohem snadnější než na běžném trhu.

    A taky tam ti důvěřivci mají dost slabou ochranu, takže je mnohem snazší prachy vybrat a pak s nima fouknout. KS ani nemá moc motivaci proti tomu nějak konat a když na to přijde, často strkají hlavu do písku, protože to je práce navíc, která jim už nepřinese love.
    xkucf03 avatar 25.11.2015 23:03 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Podnikání
    Protože se ukázalo, že je hodně snadné je tam z lidí vytahat, mnohem snadnější než na běžném trhu.

    IMHO to zase tak snadné není – tenhle dojem je způsobený tím, že média informují jen o těch úspěšných – každou chvíli se dočteš o tom, že někdo vybral X set/desítek tisíc dolarů, ale už se nedočteš o těch neúspěšných (těch bude mnohonásobně víc), kteří buď neprošli filtrem a vůbec se na seznam nedostali nebo nevybrali dost peněz a zrušili to.

    Podobné je to u klasického podnikání – taky se píše o těch úspěšných, ne o těch, kteří se rok dva o něco snažili a pak to zabalili, splácí dluhy nebo prošustrovali rodinný majetek… o těch se píše, leda když něco ukradnou nebo vytunelují, ale normální zkrachovalci nikoho nezajímají :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Luk avatar 26.11.2015 00:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podnikání
    IMHO to zase tak snadné není – tenhle dojem je způsobený tím, že média informují jen o těch úspěšných – každou chvíli se dočteš o tom, že někdo vybral X set/desítek tisíc dolarů, ale už se nedočteš o těch neúspěšných (těch bude mnohonásobně víc), kteří buď neprošli filtrem a vůbec se na seznam nedostali nebo nevybrali dost peněz a zrušili to.

    Opravdu to snadné není. Hlavně pokud to není projekt "na oči", tedy u kterého lze něco líbivého ukázat. Zkoušel jsem takhle na Indiegogo získat peníze na další vývoj programu incron, protože jsem neměl čas na něm pracovat a lít do toho nemálo vlastních peněz pro blaho lidu jsem zase nechtěl. Bohužel, incron je zrovna příklad projektu, kde se moc ukázat nedá, protože si žije pod kapotou systému a občas pro administrátora něco užitečného vykoná. Čili nejenže se nepodařilo vybrat požadovanou částku, ale nepodařilo se vybrat vůbec nic (přestože mi přišlo pár reakcí, že je to zajímavý projekt - peníze ale nikdo neposlal).

    Samozřejmě, kdyby se k tomu udělala nějaká působivá prezentace, tak by to asi trochu zabralo, ale výsledek by byl i tak nejistý. Takže po neúspěchu jsem projekt zcela zastavil. Po nějaké době se ozval zájemce o převzetí incronu, tak jsem mu to předal a víc se o to nestarám.

    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    mirec avatar 26.11.2015 08:24 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě

    Ľudia sú blbí. Aj bez kampane boli niektorí blbci schopný naliať do uBeam viacej než 20M USD. Nedávno zverejnené "podrobné" informácie o tom ako uBeam funguje medzi inými odhaľujú prečo je pre ľudí bezpečný. Nevadí, že na tom diagrame je elektromagnetické vlnenie, ale dokonale to popisuje prečo je ultrazvuk o sile 155+ dB bezpečný.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    FoxVK avatar 29.11.2015 10:21 FoxVK | skóre: 1 | blog: Nora linuxáka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Ty kokos - to jsou věci :D
    Rezza avatar 26.11.2015 11:15 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otevřený dopis Jolly komunitě
    Tak kapitalismus je o ziskani kapitalu a taky o tom, ze se proste lidi dohodnou, jak si ten kapital vymeni (ti co ho maji s temi co ho nemaji) a jake vyhody ci rizika pro ne z toho plynou. Je to dokonce castejsi, nez zakladani akciovych spolecnosti v pripade soukrome vlastnenych... Ja si Jollu objednal i s tim, ze jsem vedel, ze tam je risk, ze to nedodaji. Dokonce i kdyz jsem ten samotny tablet nechtel, ale chtel jsem podporit jeden zajimavy projekt. Protoze dodnes jsem use case pro tablet nenasel. Zena chtela do skoly a na ten use case je to taky nepouzitelne (a nemela to tam ani jednou). Takze jedine co na tom delam, ze ctu Tyden, jehoz predplatne bylo v cene. Ale hlavne - udelal jsem to zcela dobrovolne, bez natlaku!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.