abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    První část služeb Jabbim bude převedena na VIP

    Jan Pinkas oznámil, že první část služeb, které poskytuje Jabbim, bude od 15. listopadu dostupná pouze pro VIP uživatele. Konkrétně se jedná o ICQ transporty icq.netlab.cz a icq.jabber.cz, Gadu Gadu transporty gg.jabbim.pl a gadu-gadu.jabster.pl, SMS transport sms.netlab.cz, MSN/WLM transport msn.netlab.cz, AIM transport aim.netlab.cz a Yahoo transport yahoo.netlab.cz. VIP uživatelé platí 190 Kč ročně.

    10.11.2010 08:05 | Tomáš Heger (geckon) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Petr Tomášek avatar 10.11.2010 08:30 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    who cares?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bedňa avatar 10.11.2010 14:09 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Napríklad mňa zaujíma, prečo sa tu propaguje platená služba bežiaca na Widle servery?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xkucf03 avatar 10.11.2010 14:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    bežiaca na Widle servery?
    ???
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 10.11.2010 17:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    MS Widle, je to zrozumiteľnejšie :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    10.11.2010 17:44 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Na všech (včetně toho nejposlednějšího) serverech Jabbimu běží Debian Linux. To, že nemáte smysl pro humor, je druhá věc.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    xkucf03 avatar 10.11.2010 18:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    uff :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.11.2010 18:45 MiCHi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    to asi bylo mysleny na to, co vraci jabber disk (vcard z Psi):
    jdisk (0)
    Poslední stav @ st 10. 11 18:24:40 2010
    Používání: JabberDisk 0.2 / Windows Server 2008
    11.11.2010 07:24 Mystic Playboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    jj
    Resource: jdisk
    Status: Available: 12.0KiB / 101.0MiB used, 101.0MiB free
    Operating System: Windows Server 2008
    Client: JabberDisk 0.2
    
    11.11.2010 07:42 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Možná blbý, ale přesto fórek.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    11.11.2010 09:39 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Povedený. :)
    Bedňa avatar 11.11.2010 09:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Vtip by bolo podľa mňa GNU/Hurd 1.0 :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Chytrex avatar 12.11.2010 00:16 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Souhlas, to by byl pochopitelný fórek..:)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    10.11.2010 09:21 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    kdyby hned po tom oznámení nepadly všechny servery, určitě by se platící lákali lépe
    vain avatar 10.11.2010 09:23 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Jsou věci, které se prostě lépe naplánovat nedají ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Saljack avatar 10.11.2010 09:53 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Mě příjde, že jim to v poslední době padá jak listí.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    rincewind avatar 10.11.2010 10:03 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Rikal jsem si to same :(
    Tarmaq avatar 10.11.2010 10:28 Tarmaq | skóre: 39
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    podle jejich twitteru to vypada na vypadek konektivity, zrejme za to nemuzou.. ale je fakt ze jmeno jim to dobry nedela..
    Don't panic!
    10.11.2010 10:42 sdfgchjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    urcite za to nemuzou, protoze to chcipla sit superhosting/supernetworks, takze nejelo nic, co tam je hostovane. nejela vcelku vetsina ceskeho netu.
    10.11.2010 10:56 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Většina českého netu? :) a jaká že je definice "český net"? :)
    10.11.2010 11:01 vdfvdfvbs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    bylo to mineno ve smyslu, ze tam hostuje velka vetsina cz webu (at uz malych, ci velkych a generuje to malem cely nix traffic). vim, byla to nepresna formulace.
    10.11.2010 11:09 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Malem cely nix traffic je trochu prehnane: http://www.nix.cz/graf3/nix-all-day.png
    10.11.2010 12:19 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    To ta většina cz webů taky :)) Pokud tedy chápeme většinu >50%
    10.11.2010 12:58 hjtzhsgy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    co se tyce webu (hostingu), predpokladam, ze pres SH moc domacnosti/firem (co generuje celkem slusny podil trafficu v nixu) pripojeno neni
    11.11.2010 00:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Pokud si dobře vzpomínám, tak se dokonce mluvilo o tom, že SH z nixu vykopnou za špatné chování. (Něco ve smyslu "buď s námi budete mír přímý peering, nebo vám budeme směrovat nova.cz přes zahraničí.")
    Quando omni flunkus moritati
    hwsoft avatar 11.11.2010 10:50 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Taky uz zmrd Cendra dostal po prstech, IMHO si to priste rozmysli, buzerovat slusny firmy. Ale je fakt neskutecne doternej, jen ho vyhodis dverma uz se k tobe cpe oknama :).

    Na druhou stranu, mit placenou sluzbu u Jabbimu zavislou na jedny pseudo firme, to je celkem odvaha.
    10.11.2010 10:20 a7dfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Ja jsem zvedavej jestli zacnou blokovat transporty z jinych serveru.
    10.11.2010 13:24 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    To urcite nie, pretoze Tvoj klient pri registracii na transport ineho servera komunikuje cez XMPP protokol s tymto serverom priamo a nie cez server, kde mas registrovane Jabber konto. To je vyhoda tejto otvorenej IM siete.
    11.11.2010 02:36 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Nesmysl. Klient je připojen jedním c2s spojením pouze k uživatelovu serveru a přes něj komunikuje se všemi dalšími entitami.
    11.11.2010 20:04 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    A takto to aj dava zmysel.

    ...ako velmi nemam rad ludi, ktori taraju nezmysly :-)
    pavlix avatar 11.11.2010 03:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    To urcite nie, pretoze Tvoj klient pri registracii na transport ineho servera komunikuje cez XMPP protokol s tymto serverom priamo a nie cez server, kde mas registrovane Jabber konto.
    Tak to dost těžko.

    Nejen, že to takhle není, ono to tak být ani nemůže (například kvůli adresaci).
    To je vyhoda tejto otvorenej IM siete.

    :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.11.2010 10:25 Michalxo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Aku vyhodu ma pouzivanie jabbim.cz? Pouzivam gnulinux.cz a mam vsetko zadarmo a bezproblemove. Linjab.cz detto.

    Nechcem byt drzy, ale zda sa mi to na hlavu, platit za nieco, za co vobec nemusim. :-/
    10.11.2010 10:44 ertgzh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    hezci jmeno? support? sluzby? nevim, preferuji jbr@vlastni-domena, ale mozna pro lamky je jabbim dobra vec.
    the.max avatar 10.11.2010 16:35 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    a v cem je problem? Kdyz uz mam vlastni domenu, mam obvykle pristup i k jejimu DNS. Pak uz jen staci se dmluvit s nekym, kdo nejaky ten jabber server provozuje aby spustil virtualhost a mam taky jabber na vlastni domene. A obvykle to je take zadarmo:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Migi avatar 10.11.2010 10:44 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Nema to vyhodu, Jabbim ve snaze nalakat co nejvic uzivatelu poskytoval vice služeb, než je možno ekonomicky rozumně utahnout.
    10.11.2010 10:49 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    A na pepetuum mobile taky věříš?

    Provoz těch služeb něco stojí. Takže nevidím problém v tom, abych za ně zaplatil částku, která je přiměřená užitku, který z nich mám. A 190 CZK ročně?
    pavlix avatar 11.11.2010 03:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    A 190 CZK ročně?
    Za to pořídíš vlastní doménu ;).

    Teď vážně... ty chceš někoho, kdo je spokojený s bezplatnou službou předvědčovat, aby dal jen tak za nic 190 Kč ročně?

    Neřeknu, kdyby mu něco chybělo, jsou to drobný, člověk si rád připlatí, ale pro Michalxo zřejmě ta částka přiměřená (podle něj nulovému) užitku nebude.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    hwsoft avatar 11.11.2010 10:53 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    No nevim provoz linjabu plati tri lidi a nevim ze by je to nejak ruinovalo :). Pokud jde o moji cast, klidne ji i dal potahnu tech par korun me fakt nevytrhne, provoz vlastniho jabber serveru ma vyhody, ktery mi tuto investici zaplati.
    11.11.2010 13:34 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Platil jsem to sám, když tam bylo i pár tisíc lidí. Teď je jich tam ale zhruba 200x víc než na LinJabu. A náklady nejsou jen samotný provoz serveru. Je třeba také podpora...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Bedňa avatar 11.11.2010 13:46 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Nieje začo sa ospravedlňovať, len čas ukáže, či si tie služby ľudia budú chcieť zaplatiť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xkucf03 avatar 11.11.2010 14:23 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Tady se krásně ukazuje výhoda decentralizovaných služeb a internetu – u malých serverů o „pár lidech“ ani není potřeba vymýšlet nějaký obchodní model* – zatímco služby jako Seznam e-mail nebo Facebook tímhle způsobem provozovat nejde a je potřeba řešit, jak z lidí vytáhnout peníze a jak to všechno zaplatit.

    *) resp. ten model spočívá v tom, že to někdo dotuje ze svého (peníze + čas) a odměnou je mu to, že ho ostatní mají rádi a udělá si nějaké jméno – nebo to dělá pro sebe („server bych měl tak jako tak – když tam vezmu pár kamarádů, tak mne to nezabije“)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Chytrex avatar 12.11.2010 00:19 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    tesat do kamene..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    10.11.2010 11:07 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Jednoducho je to moderne zarabat na verejnych sluzbach. Bohuzial dnes vela ludi, ktori prevadzkuju takuto 'free' verejnu sluzbu, chce na nej aj zarobit. Toz sa na jabber.sk nemoze stat. ;-)

    Ako tak pozeram, asi by sme mali cim skor spustit aj Yahoo transport.

    Inou vecou je, ze v nasich koncinach nie je zauzivane (aj) financne podporovat taketo sluzby, pripadne ine verejne projekty. Samozrejme cest vynimkam - daju sa najst firmy a ludia, ktori radi pomozu, ale nie je to jednoduche.

    Pri velkosti servera jabbim.cz sa uz asi neda spoliehat len na vlastne zdroje a p. Pinkas nenasiel inu cestu ako zabezpecit chod sluzby. Snad sa mu to podari 'ukocirovat'. Pre celu Jabber komunitu by bolo velmi zle, pokial by sluzbu musel stopnut. Aj ked vzdy je platne prislovie, ze 'vsetko zle je na nieco dobre'. A aj pre ostatnych prevadzkovatelov takychto verejnych sluzieb je jabbim.cz prikladom, z ktoreho sa mozu poucit.
    10.11.2010 11:49 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Provoz takovýchto služeb NENÍ veřejnou službou.

    Provoz a údržbu je nejčastěji možné hradit:
    • z vlastní kapsy,
    • ze sponzorských darů nebo dobrovolných příspěvků,
    • reklamou,
    • platbami za služby na komerční bázi,
    • "členskými" příspěvky (u komunitního projektu).
    Nebo kombinací těchto možností.

    Hradit to z vlastní kapsy je pitomost. Najít sponzory je téměř nemožné, dobrovolných přispěvatelů také nebývá dostek. Výhosy z reklamy v případě relativně malého projektu nemusí být dostatečné (navíc u takovéto služby je problém s umístěním reklamy). Takže zbývá buďto "komunitní" model (hkfree.net, czfree.net), nebo "komerční" vztah poskytovatel - zákazník.
    10.11.2010 13:13 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Jabber.sk od svojho zaciatku financovany z 'vlastnej kapsy' a zatial je to v rozmere jabber.sk fungujuci model. Aj do buducnosti planujeme ostat pri modeli z 'vlastnej kapsy a sponzorskych darov', pripadne ho rozsirit na 'z dobrovolnych prispevkov'. ;-)

    Ja si nemyslim, ze je to hlupost. Nie je to rentabilne, ale to neznamena, ze je to hlupost. :-)
    10.11.2010 13:36 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    +1, S tim souhlasim. Na druhou stranu se mi otvira kudla v kapse kdyz ctu jak nekdo povazuje poskytovani jabber serveru za nejakou samozrejmost a malem verejnou povinnost.
    10.11.2010 14:35 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Financování "z vlastní kapsy" dokážu pochopit v okamžiku, kdy je ta služba přidanou hodnotou u projektu, jehož zbylé části dokáží ten přívažek uživit. Jinak je to dlouhodobě neudržitelný stav. Pokud tedy nejsi miliardář. ;-)
    10.11.2010 15:07 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Samozrejme pokial chces, aby verejna sluzba, ktoru prevadzkujes bola uspesna, tak sa skor-neskor dostanes do stavu, kedy budes potrebovat minimalne sponzorske dary.

    Napriklad jabber.sk nie je sucastou ziadneho projektu v pravom slova zmysle. Len zdiela HW prostriedky s inymi projektami, ktorych ulohou je v buducnosti vyrabat peniaze.

    Pocas poslednych troch rokov sme dokonca platili vsetky vydavky spojene s jabber.sk traja ludia a bezalo to formou 'z vlastnej kapsy'. Dokonca sa nam, dovolim si tvrdit, podarilo kvalitu jabber.sk pozdvihnut. Ale mas pravdu, dlhodobo je to neudrzatelne. Za tie tri roky nas to stalo dost prebdenych noci a penazi (a nikto z nas nie je ziaden bohac).

    Snad sa blyska na lepsie casy. ;-)
    pavlix avatar 11.11.2010 03:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Pokud tedy nejsi miliardář.
    Vtipálku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.11.2010 08:48 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Původně jsem chtěl říct milionář. Ale vzhledem k ceně nemovitostí jsou milionářů mraky. Leda že bys přepnul na EUR. Pak by jich rapidně ubylo. Tak jsem zkrátka šel o jeden řád výš. Myslím, že v kontextu komentáře to dává smysl. Kdo to chce pochopit, pochopí. ;-)
    pavlix avatar 12.11.2010 04:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Myslím, že v kontextu komentáře to dává smysl. Kdo to chce pochopit, pochopí. ;-)
    Jistě, ten kdo si chce myslet, že server nelze provozovat v kroužku přátel, pochopí :). My co ty servery tímto způsobem provozujeme, máme holt s tím chápáním, že to nejde, trošku potíže. Ale co, rádi se něco přiučíme od zkušenějších :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Chytrex avatar 14.11.2010 03:32 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    10.11.2010 12:25 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Já jsem problem s IM službami vyřešil jednoduše. Prostě jsem je přestal používat. Předcházelo tomu stadium půl roku invisible...což ale nic nevyřešilo protože mi psali lidi od invisible proč jsem odpojenej.

    Stejně to jen žere čas a reálně se přes IM nic nevyřeší (jelikož vás furt otravují lidé, se kterýma zrovna teď mluvit nechcete). Kdo mi něco chce, tak ať napíše mail. A kdo to chce hned, tak ať zavolá nebo pošle SMS. Při dnešních možnostech různých vnitrofiremních paušálů za nula nula nic, VOIP a podobně to už přestává mít smysl.
    10.11.2010 12:33 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    To já bych zase radši zahodil mobil za IM... IM zprávu člověk může ignorovat, pokud zrovna něco dělá... když mu mobil na stole dělá vyrvál a pak ho drží u ucha, musí se soustředit na to co říká, protistrana vyžaduje okamžitou reakci... brrr, to radši im :)
    xkucf03 avatar 10.11.2010 14:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    +1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.11.2010 17:11 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    naučil jsme se vypnout zvonění a většinou i vibrace a jde to - odpadá takový ten stres "kurva určitě to teď zazvoní" a nelekám se tolik, když to začne někde vyřvávat
    default avatar 10.11.2010 20:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Mně se osvědčil Offline Mode. :-D
    10.11.2010 13:19 skupko | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    A co takto Ti zavolat na Jabber cez Jingle? ;-)

    Ovela vacsim postrachom a zracom/otravovacom casu su v dnesnej dobe socialne siete.
    xkucf03 avatar 10.11.2010 15:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Když tě lidi otravují po IM, jak to, že tě neotravují po telefonu? S voip nebo s firemním paušálem je to zadarmo (navíc zmáčknout tlačítko na telefonu je pro hodně lidí pohodlnější než něco ťukat do klávesnice). Přiznám se, že mě víc otravuje mobil než IM.

    A jak se liší SMS od IM (kromě ceny, i když ta je u firemních mobilů taky nulová)? SMS můžeš ignorovat nebo odpovědět později, na IM zprávu totéž – kdo tě nutí odpovídat hned nebo hned číst? U IM máš sice zveřejněný stav, ale u mobilu se zase předpokládá, že ho máš s sebou i třeba v tramvaji a že tě ta SMSka zastihne všude. U toho IM to zastižení není tak jisté, protože můžeš třeba odejít na oběd a přitom jsi pořád online.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.11.2010 16:26 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    To nevím :-) Ale funguje to docela spolehlivě tak, že pokud mi někdo nechce něco důležitého (hospoda, škola, obchodní věci -- ne nutně v tomto pořadí :-)), tak mi nenapíše ani nezavolá. Takže odfiltruju tak 90 % informačního spamu.

    Ono je to asi taky dáno tím, že pokud to není někdo z firmy, tak jsou to placené služby, a narozdíl od IM mi asi jen těžko bude 5x za hodinu volat nebo psát 20 zpráv "jen tak protože se nudí". Na e-mailu ten efekt placené služby sice není ale pořád je složitější napsat e-mail než dvakrát kliknout na člověka v contact listu.

    Sociální sítě jsou určitě žrout času ale naštěstí se mi nějaký message spam zatím výhýbá. Navíc někoho si po dvou spamech vyhodit z přátel a nadobro zablokovat je docela snadné.

    Abych to shrnul...je mi celkem jedno, jak je možné, že mě teď lidi méně obtěžují s nesmysly, hlavně, že tomu tak je :-)
    10.11.2010 22:51 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Je to taky o lidech, co člověk v těch kontaktech má... mě třeba povětšinou nikdo takhle moc neobtěžuje ani přes im, takže mám klid... u im je zásadní výhoda, že je vidět, zda daný člověk ještě žije či nikoli... typicky když je něco potřeba pozdě večer a nechcete dotyčného vzbudit...
    Marián Kyral avatar 10.11.2010 21:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Řekl bych, že icq transport už zase běží v pohodě. Mnohem více problémů mám teď s email.cz (email.seznam.cz). Ta jejich hláška "Některá součást systému neběží" či jak, se mi poslední dobou objevuje na můj vkus až moc často. Přemýšlím o změně. Jenže kam?
    SYSMAN avatar 11.11.2010 10:55 SYSMAN | skóre: 24 | blog: SYSMAN | Veselí nad Moravou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Jabber server zdarma

    Reaguji na přechod na placené služby serveru jabbim.cz. Zcela chápu Pinkiho jeho reakci, ale tímto chci upozornit uživatele, kterým se tento krok nelíbí, že jsou zde stále free servery jako například silper.cz (s 5511 uživatelskými účty) nebo sysman.cz . Na nich fungují i transporty do ostatních sítí, samozřejmosti je ICQ, MSN ....Takže ten, kdo nemá zájem platit na serveru jabbim.cz může přestoupit.
    11.11.2010 13:32 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První část služeb Jabbim bude převedena na VIP
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.