abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné

    Poté, co se v Německu platí od r. 2007 koncesionářské poplatky i za PC připojené k internetu, rozhodla německá rada pro rádiové vysílání, že od r. 2013 bude zavedena povinnost platit poplatky pro každou domácnost bez ohledu na to, jestli vlastní nějaký příjmač, či nikoliv.

    9.6.2010 23:52 | Petr Tomášek | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    tomboytom-deviant avatar 9.6.2010 23:58 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Socialismem k lepším zítřkům a s EU na věčné časy.
    10.6.2010 08:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    A taky nutno dodat s Karlem, Vondrou a Ráďou.... :-(
    10.6.2010 08:55 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    V Nemecku su socialisti v opozicii, ale toto je vymysel nasich socilaistov zo strany SMER-SD

    Nový zákon o úhrade za služby verejnosti poskytované Slovenskou televíziou a Slovenským rozhlasom (tzv. zástrčkový zákon), ktorý nahrádza zákon o koncesionárskych poplatkoch nadobudne účinnosť od 1. apríla 2008. V tejto súvislosti by sme Vás preto radi informovali o zmenách, ktoré so sebou spomínaný zákon prináša.

    Nový zákon zavádza celoplošné vyberanie poplatkov za STV a SRo.

    Poplatky bude platiť každá domácnosť, ktorá odberá elektrinu či zamestnávateľ s viac ako tromi zamestnancami http://www.sse.sk/portal/page/portal/stranka_SSE/spravy/Zastrckovy_zakon
    10.6.2010 13:39 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    V Nemecku su socialisti v opozicii
    To nejsou, jsou u vesla. Už dlouho. Spíš jste chtěl napsat: "V Německu jsou SPD, Die Linke a zelení v opozici."
    tomboytom-deviant avatar 10.6.2010 13:42 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jsem myslel, že se politika pojmenovává podle reálného dopadu, ne podle názvů strany.
    10.6.2010 15:58 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    mam fotovoltaiku - sobestacny ostrovni system - neodebiram klasickou elektriku, ani ji neprodavam. Kdybych byl na slovensku, vztahovaly by se na me koncesionarske poplatky? Nejsem pripojen ke klasicke siti el.en. A nebo to nemam nikomu rikat aby se nevymyslel zakon ze to plati i pro napajeni z FV ? (napada me ze oni tu databazi poplatniku udelaji z databaze platcu el.en., coz lide jako ja nejsou :D )
    13.6.2010 19:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    mam fotovoltaiku - sobestacny ostrovni system - neodebiram klasickou elektriku, ani ji neprodavam. Kdybych byl na slovensku, vztahovaly by se na me koncesionarske poplatky? Nejsem pripojen ke klasicke siti el.en. A nebo to nemam nikomu rikat aby se nevymyslel zakon ze to plati i pro napajeni z FV ?
    Radši to nikomu neříkejte, nebo si koledujete o návštěvu minimálně URNy, přepadového komanda ČEZu, hloubkové inspekce financů a vůbec označení za nepřítele státu, civilizace a lidstva vůbec. Tohle si totiž v "pravicově-neoliberálním volnotržním světě" nemůžete dovolovat, nebýt závislý. Nějaké TV-poplatky by pak byly asi vaše poslední starost.
    9.6.2010 23:59 DoubleR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No nazdar, to se máme na co těšit! Sice kolem toho bude humbuk, ale nakonec nás to stejně potrefí.
    10.6.2010 00:47 solomon jerusalem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    aneb co se nepovedlo adolfovi, dokončí merkelová
    10.6.2010 01:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    modprobe sarcasm
    No co každej svým tělem vstřebává část energie z vysílačů. :-(
    10.6.2010 01:52 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No ono tak ani nejde o poplatky jako takove, ale o to, ze muzou do budoucna rust.

    Popravde, to co predvadi verejnopravni media za amaterizmus a vlezdpordelizmus vladnoucimu establishmentu a penezum, to je dost cerny humor.

    Kdyz si vezmu ze tenhle moloch je mnohem drazsi nez TV Nova, tak je neco spatne, ja bych je zprivatizoval, stejne tam maji reklamu a tim zrusil verejnopravni medium, to je ted stejne internet.
    10.6.2010 01:56 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jeste bych dodal, pan Hrusinsky kdysi v nejakem rozhovoru rekl: Ja uvadim na scenu stejny pocet premier jako narodni divadlo .... staci mi na to 3 urednici, narodni divadlo ma vice uredniku nez hercu ... a ja dodam ze i vice nez premier/rok ....

    Tedy tyhle polostatni organizace plytvaji kde to jen jde, buduji nepruzny byrokraticky aparat, jsou nepruzne a vytvari si vlastni prekazky ... ktere pak roztaci nekonkurenceschopnost, neflexibilitu a komercni upadek, tedy se do nich musi lit neustale penize a dluzno dodat ze vice a vice.
    10.6.2010 08:50 TnT | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ona Vám TV Nova ale nezajistí takové věci jako přímé přenosy z olympiády, mistrovství světa v hokeji a fotbale, kde vysílací práva určitě nejsou levná, přenosy různých státních návštěv, reportáže svých zpravodajů z Číny a USA, diskuzní pořady s erudovanými hosty, zpravodajství 18 hodin denně, pořady pro menšiny atp. Kvalita něco stojí.
    Heron avatar 10.6.2010 09:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    diskuzní pořady s erudovanými hosty

    Co jsem měl tu čest vidět diskuse a zprávy z oblastí kterým rozumím, tak bych si o ty erudované hosty neopřel ani kolo. "V CERNu se podařilo vygenerovat napětí o 7 bilionech voltů", "IP protokol je důležitý pro policii" atp. Do tzv odborných diskusí si zvou hlavně mediálně známé tváře, např. pana Krčmáře jako experta na zabezpečení Windows, nikoliv experty.

    pořady pro menšiny

    Pokud zůstanu u té své tak je to neskutečně trapné, ubohé.

    Komerční TV jsou na tom o mnoho hůř, ale ty si alespoň neplatím (no já neplatím ani státní, rozhlasový ani televizní přijímač nemám).

    U těch veřejnoprávních TV občas zvednou laťku převzaté pořady o vědě, ale to se raději podívám na YouTube MIT channel, nottingham science apod, tam je to odbornější a často i vtipnější.

    Ruža Becelin avatar 10.6.2010 10:54 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    To je sice pravda, ale reklamy by tam byt nemusely, kdyz je to verejnopravni televize placena z koncesionarskych poplatku.
    10.6.2010 13:49 TnT | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Z https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/faq.php: Současně se zvyšováním televizního poplatku se postupně snižuje podíl reklamního vysílání v programech České televize. Od 1.1.2008 dochází ke zrušení reklamního vysílání, s výjimkou období přechodu z analogového na digitální vysílání, kdy podle zákona č. 304/2007 Sb. (tzv. diginovela) budou výnosy z reklam použity účelově pouze pro rozvoj zemského digitálního televizního vysílání, pro digitalizaci archivu ČT a pro podporu a rozvoj české kinematografie.
    Ruža Becelin avatar 10.6.2010 14:50 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No uvidime.
    10.6.2010 16:02 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Nebyl bych prilisny optimista. Co jsem cetl v tisku, tak CT se hodne hrne do product placementu, coz je taky reklama...
    default avatar 10.6.2010 16:49 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Já zase začetl něco o masivním teleshoppingu. :-)
    Drom avatar 10.6.2010 19:21 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ten uz snad je, ne? Ja kolem televize sice chodim jen parkrat za den, ale super nabidku s Ludkem Nekudou sem videl uz asi milionkrat :(
    default avatar 10.6.2010 19:36 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jasně že je. Ale oni se snaží napasovat klasické reklamy do pravidel Teleshoppingu. A to se pár lidem moc nelíbí. :-)
    Drom avatar 10.6.2010 11:07 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Kvalita něco stojí.

    Me prijde, ze kvalita v posledni dobe stoji... docela za h*vno. Viz co pise Heron.
    10.6.2010 11:46 maor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Videli ste niekedy Správy STV alebo ktorýkoľvek program, ktorý vyrába STV??? Ak áno, potom si vážte vašu verejnoprávnu ČT. STV produkuje posledných x rokov len odpad, kde sa o kvalite nedá hovoriť vôbec.
    Saljack avatar 10.6.2010 11:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No ona ČT tak zrovna není žádná výhra, ty zprávy totiž nejsou od komerční televize rozeznatelné. Kolikrát se až divím, že to do těch zpráv můžou vůbec dávat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 14:01 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ať už STV plodí jakýkoli odpad, jsem si jist, že ČT se jí hravě vyrovná. Slyšel jste někdy o Václavu Moravcovi? A proč ČT vysílá (nebo aspoň vysílala) minimálně dva pořady pro homouše, ale žádný pro heterosexuály? Proč byly po před volbami i po volbách bojkotovány některé strany (jiné naopak zviditelňovány)?
    10.6.2010 16:09 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No, a toto jsme potřebovali: sám ses přiznal, že akorát pustě žvaníš, STV jsi patrně neviděl spoustu let a nemáš vůbec představu co vysílá.
    10.6.2010 16:29 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ano, nevím, co vysílá STV, ale vím, co vysílá ČT. A tu hodnotím. Z mého příspěvku to tak i vyznívá.
    xxxs avatar 10.6.2010 16:33 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    ct2 ma celkom slusny program. stv pri nej vyzera ako latrina.
    10.6.2010 21:05 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    ČT2 je 1/4 kanálů ČT. Navíc si nemyslím, že by to byl takový zázrak. Nicméně ano - ze všech kanálů ČT je ČT2 asi nejlepší (subjektivně).
    11.6.2010 12:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Zrovna Václav Moravec mi přijde jako profík na svém místě :)
    Proč byly po před volbami i po volbách bojkotovány některé strany (jiné naopak zviditelňovány)?
    Čuchám čuchám Bobošíkovou! Zřejmě proto, že není možné uspořádat diskuzi s představiteli všech 25 politických stran ve všech krajích. Tedy nějakých 350 lidí. Tak se vzaly dle průzkumu největší strany - to je stejné jako stěžovat si, že chovatelé skákajících mravenců nemají v televizi žádnou podporu. Ach jo.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    12.6.2010 12:40 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Mě přijde, že krom filmového klubu na ČT2 a pár dokumentárních pořadů je TV v ČR obecně na hovno.

    Jedinou výhodu „veřejnoprávní TV“ vidím v tom, že nevychovává lidi k tuposti, hlouposti a vypatlanosti (a v čehož důsledku taky ke snadné zmanipulovatelnosti), jako TV H@vn@ a podobné sr*čky. Nebo přinejmenším to dělá v daleko menší míře, než komerční stanice...
    Saljack avatar 10.6.2010 11:36 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ale hovna o sportovní přenosy se poperou všechny televize a s tím jejich vysílání mistrovství světa v hokeji to taky zas tak slavné není. Místo toho vysílají na ČT4 samí nezajímaví sporty např. požární sport, neříkám že to není zajímavé ale když to budu chtít vidět tak se na to zajdu podívat. A zpravodajství ze zahraničí taky není nic neobvyklého i u ostatních televizí. To, že česká televize má zpravodajskou a sportovní program akorát porušuje soutěž, protože ta naše (deblní) veřejnoprávní televize si s našima poplatky akorát vytírá pr.... a směje se nám do ksichtu. Nechápu jak můžem platit za ČT stejně jako za komerční televize to si raději místo těch 4 programů, na které stejně vůbec nekoukám (možná leda na Uvolněte se prosím jednou za půl roku) zaplatím nějaký komerční sportovní kanál a budu se koukat na to co mě opravdu zajímá a ne na ten jejich plevel. Jediné co česká televize měla dobrého za pořad co koupily byly Simpsonovi a ty pustily. Navíc ty jejich seriály no to bych z toho blil.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Drom avatar 10.6.2010 19:35 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    No ja bych sportovni porady na CT povazoval spis za pozitivum, treba komentatori na Nove se nedaji poslouchat. I to zpravodajstvi je imho o rad vejs, nez na Prime nebo Nove (to je fakt komedie :)).

    Poplatkama si vytira zadek v okamziku, kdy souperi o divackej podil s komercnima televizema (imho prave kvuli reklame), nakupuje drahy ptakoviny a toci svoje podivny vytvory.

    Reklama at konecne z verejnopravni televize zmizi, jakakoliv, at je financovana z poplatku a at vysila to, co nevysilaji komercni televize.

    A co se tyce poplatku, nevidim duvod, proc to nedelat jako u placenych kanalu, kdo o CT stoji, at si tu moznost zaplati, kdo ne, at mu daji pokoj.
    Saljack avatar 10.6.2010 22:25 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    S tím zpravodajstvím naprosto nesouhlasím je to všechno naprosto stejný aspoň mě to v poslední době příjde. Jenže kdyby aspoň soupeřili s něčím s čím jakžtakž zaujmou jenže to co nakoupí jsou většinou braky. Já se raději podívám na nějakou debilní komedii nebo hrozně vtipný béčkoví akční film. Ale abych na ně nenadával tak v pátek dávají Uvolněte se prosím a Californication. Třeba NHL na Nova sport je komentovaný celkem dobře akorát nechápu proč to tam komentují Slováci (teď vysílají i na Slovensku ale předtím nevysílaly). Nova sport se s Nováckým sportem nedá srovnat. Abych pravdu řekl tak i v tom hokeji ty komentáře nejsou žádná sláva, ale člověk je na to zvyklí a podle toho měří ty ostatní.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Drom avatar 10.6.2010 23:56 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Zpravy na Nove, to je 15 mrtvych na uvod, pak dojemnej pribeh Franty Joudy z Horni dolni, chvilka straseni naroda naprosto zcestnyma a tendencnima informacema, nejaky dalsi kecy a zviratka na konec nahradila pozvanka na TN.cz, kde je uplne vsechno.

    Zpravy na CT, na uvod nejaky kecy z politiky nebo podobne, pak nejaky kecy z nejaky diry na druhym konci sveta, vyjimecne neco zajmavyho (ale podstatny informace si clovek musi najit sam), pak nejaka zbytecna vypln a nakonec reklama na Ceskou televizi.

    Jo, oboji stoji za houby, ale ta Nova (nebo Prima, to clovek nepozna, kretej program je kterej), to jsou nekdy zpravy jak smradlava noha. Ten obsah vybira nejakej vasnivej ctenar bulvaru ci co, tak by asi vypadal Blesk, kdyby to nebyl "casopis", ale porad. V zajemnym pomeru je ale CT imho lepsi, uz proto, ze akteri jejich poradu umi (o neco lepe) cesky a i pres to, ze vetsina prispevku jsou blbosti, neni to tak libivej bulvarni odpad, s prominutim.
    Saljack avatar 11.6.2010 09:24 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    S těma mrtvíma je to i na ČT. Že umí česky je sice hezký, ale to že 1/4 všech moderátorů na ČT 24 má vadu řeči nikomu nevadí? ČT dělá naprosto to samé co Nova, Prima a všechny televize ty zprávy nemají prostě hlavu ani patu.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    11.6.2010 00:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Uvolněte se prosím
    Tak to tě asi zklamu :-(.
    Saljack avatar 11.6.2010 09:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Tak a je po srandě, teď už se opravdu na českou televizi nebudu vůbec dívat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Drom avatar 11.6.2010 09:58 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Este davaj Kouzelnou skolku!!!
    Saljack avatar 11.6.2010 12:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Na to málo chlastám :-( jednou jsem na to koukal jak dělají větrník pak ho dali do květináče a zalili a on jim vyrostl jsem na to čuměl jestli si dělají srandu nebo to myslí vážně.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    11.6.2010 19:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Moudronos !!! :-D.
    Drom avatar 11.6.2010 22:08 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Kdepak, Kostkac, to je borec, Moudronos je slabej odvar :)
    12.6.2010 00:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ale toho už snad nedávaj :-(.
    Drom avatar 12.6.2010 11:29 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Nevim, jak ho zkouknul cca pred mesicem na DVD :)
    Jendа avatar 12.6.2010 11:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Asi o hodně přicházím, když už se na to deset let nedívám, že?
    12.6.2010 14:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Tak jsem se koukal na čsfd a ono to je z roku 94 :-O.
    Jendа avatar 12.6.2010 14:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Vždyť jo. Díval jsem se na to, když mi bylo tak 6 :-).
    12.6.2010 17:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jsem myslel, že to je mnohem novější. Já jsem to poprvé viděl snad až po roce 2000.
    10.6.2010 13:51 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    :))) No to je gól. A jasný důkaz, že braní drog škodí jejich uživateli.
    10.6.2010 15:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    diskuzní pořady s erudovanými hosty
    <joke>Njn pan Jílek je asi drahej :-D </joke>
    Jendа avatar 10.6.2010 16:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    takové věci jako přímé přenosy z olympiády, mistrovství světa v hokeji a fotbale, kde vysílací práva určitě nejsou levná, přenosy různých státních návštěv
    O tato témata nestojím, a o těchto událostech dokáží informovat i soukromá média. Sportovní přenosy a další věci se navíc vysílají i v zemích, kde žádné státní kanály nemají.
    reportáže svých zpravodajů z Číny a USA, diskuzní pořady s erudovanými hosty, zpravodajství 18 hodin denně
    Když vidím, kolik bludů je v reportážích z oborů, kterým jakš-takš rozumím, tak se na ostatní radši nedívám, protože předpokládám, že to tam bude podobné.
    Solitary avatar 10.6.2010 04:41 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Tohle prece nemuzu myslet vazne, vzdyt jakmile zavedou povinnost platit poplatek bez ohledu na okolnosti, tak z toho vytvareji prakticky prachsprostou dalsi dan. Ktera je navic tezce neferova vuci nemajetnym, jelikoz je to pausalni poplatek a nikoliv procentualni vypocet.
    frEon avatar 10.6.2010 09:49 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    tak o ferovosti procent se da taky polemizovat. Precejenom, platit bych mel podle toho, kolik spotrebovavam, ne podle toho, kolik vlastni pili vydelam.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Solitary avatar 10.6.2010 12:20 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    To jsem samozrejme ani nezminoval, to je pochybne kazdopadne...
    10.6.2010 07:54 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Co si pamatuju, tak na tom Nemecku je nejlepsi, ze ty poplatky za Internet (dokonce i na mobilnim telefonu) si verejnopravni televize prosadila s tim, ze poskytuje spoustu materialu na webu. Nasledne ale verejnopravni televize (tusim ZDF) prohrala spor s nejakou soukromou firmu, ktere se nelibilo, ze verejnopravni televize deformuje trh s medialnim obsahem na Internetu. Soud to tedy televizi zatrhl. Takze Nemci plati za neco, co vlastne ani nedostanou.
    Drom avatar 10.6.2010 11:14 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    ty poplatky za Internet (dokonce i na mobilnim telefonu) si verejnopravni televize prosadila s tim, ze poskytuje spoustu materialu na webu

    To jsem slysel i v souvislosti s Ceskou Televizi, jako duvod pro stejne opatreni u nas. Ja teda nevim, ale to, ze neco davaji na net je jejich volba. Ja taky nechci po nikom 10,- Kc / mesic proto, ze ja neco zverejnuju na netu.
    10.6.2010 09:38 Antonín Slejška | Krásná Lípa
    Rozbalit Rozbalit vše Je to otázka nákladů
    Změna koncesionářských poplatků na plošnou daň je trend, kterému je těžké se vyhnout. Počítače, televize, chytré telefony, MIDy a mnoho jiných zařízení je schopno televizní vysílání přijímat. Kontrola je tedy čím dál tím složitější a tudíž i dražší. Zavedení plošné daně ušetří mnoho peněz a přihlouplé administrativy.

    Otázkou tedy není, zda platit plošně nebo adresně, ale zda chceme, aby veřejnoprávní média existovala či nikoliv a případně, kolik jim chceme dávat. Dále je možné diskutovat, zda chceme podporovat menšinové žánry, kulturu, sport,... v médiích prostřednictvím veřejnoprávních médií a nebo prostřednictvím grantů, kterých by se mohly účastnit i jiná než veřejnoprávní média.

    Podotýkám, že v naší domácnosti máme jenom počítače a rádia. Televizi nemáme a ani její koupi neplánujeme...
    alblaho avatar 10.6.2010 13:03 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to otázka nákladů
    Moc pěkně napsáno.

    Já bych pro rozmanitost veřejnou službu nechal, ale ČT bych ořezal na kost, zůstal by jen kanál ČT24 a možná ČT2 na úchylárny typu přenosy z divadla.
    10.6.2010 16:00 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je to otázka nákladů
    No konečně jeden věcný a erudovaný příspěvek. Osobně si taky myslím, že je to především záležitost "veřejnoprávnosti". Já osobně TV nekonzumuji vůbec, nemám přijímač, nekoukám na TV produkci ani na PC a přesto si cením toho, že žiji ve společnosti, která má možnost se na veřejnoprávní médium dívat. Toho si cením natolik, že jsem ochoten za to platit ze svých daní. Mám k tomu, ale jednu podmínku, chci, aby ta částka byla jednou daná zákonem, který zároveň stanoví její valorizaci navázanou třeba na inflaci. To vše proto aby se její zvyšování nemohlo stát předmětem častého politického kupčení. Jestli se nemýlím, tak nějakým podobným způsobem byla financována BBC, nebo ještě je.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    Pavel Stárek avatar 10.6.2010 09:47 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Mám obavy, že to zde bude zavedeno dříve či později taky :-( . Je to jednoduché, stát (vláda) v rámci úsporných opatření a protože je "celosvětová ekonomická krize" a je nutné "šetřit", sdělí ČTV a ČRo že jim nedají na provoz tolik peněz, ale tyto instituce si na oplátku u vlády vymůžou zákon na zavedení celoplošných koncesionářských poplatků.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Amarok avatar 10.6.2010 10:05 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jasne ze to tady prevezmou taky, tady se vse spatne prebira z Nemecka, ale ze by prevzali taky ty dobre veci, co tam jsou, do toho se jim nechce...
    GNUniverse - May the source be with you...
    Pavel Čejka avatar 10.6.2010 10:18 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné

    Kvalitu vysílání nemohu soudit, neviděl jsem za posledních několik let nic ani na komerčních, ani na "veřejnoprávních" stanicích (tím myslím rádia i TV). Poslouchám sice několik různých internetových rádií, ale ani jedno není tuzemské.

    Domnívám se, že poplatky na veřejnoprávní vysílání čehokoliv jsou přežitek a veřejnoprávní média zcela zbytečná.

    Vím o tom, že veřejnoprávní média by měla být nezávislá na komerci a proto poskytovat zpravodajství vyvážené. Ale podle toho, co se dočítám, tak to spíš funguje tak, že veřejnoprávní média jsou první na ráně. Snaží se je ovlivnit všichni, zvláště politické strany (jen to s různou mírou úspěchu maskují). I inzerce aktuálně produkují stejně jako média komerční (díky kličce v zákonu). Nechápu tedy smysl.

    Naopak, jako cestu vidím kvalitní internetové zpravodajství a z pohledu uživatele kombinaci mnoha zdrojů současně, protože jednomu se nikdy nedá věřit zcela.

    Jo a samozřejmě poplatky za TV platím (o to víc mne to sere), protože TV doma mám (analogovou), připojuji k ní různé osmibitové počítače ze své malé sbírky. TV vysílání na ní naladěno ještě nebylo (od nákupu 2 roky), ale zákon bohužel hovoří jasně, přístroj = poplatek. Způsob využití není důležitý.

    10.6.2010 11:34 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Proste dalsi dan, hovno poplatek.

    Maji plnou hubu kecu o zprostredkovani informaci mensinam apod. a pritom dusi medium kde se tyhle informace daji najit. Aspon budou mit dost penez na ruzne kabarety a filmy pro cerne homosexualni lezby s jednou nohou.
    Saljack avatar 10.6.2010 11:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Co se tady všichni divíte vždyť u nás se ta daň platí podle elektriky.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 11:42 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Neplati, staci napsat cestne prohlaseni a platit nemusis. Za tech 1200,- rocne ten jeden dopis stoji.
    Saljack avatar 10.6.2010 11:45 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    To je sice hezké, ale pokud vlastníš přijímač, tak jednáš proti zákoně a vím, že třeba ČT ty poplatky může vymáhat i zpětně.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 11:56 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jenze ja prijmac nevlastnim. Praktiky Ceske Televize a rozhlasu se mi hnusi, fakt je nechci podporovat.
    Saljack avatar 10.6.2010 12:04 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    To nemáš rádio, radio v mobilu, radio v autě? Já je taky nesnáším a podporovat je taky nechci.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 12:07 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ziju v Irsku, takze je to trochu off topic :-)

    Saljack avatar 10.6.2010 12:10 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Tak to jo a mají tam taky něco jako veřejnoprávní media?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 12:35 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Jo, ale neplatim. Bednu a radio nemam (v aute neni zapojene).
    Amarok avatar 10.6.2010 13:06 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    To bys jako nařídil platit za rádio v mobilu? Já za to nemůžu že tam to rádio je, to samé foťák, furt ho tam cpou a prostě ho tam nechci a neubráním se :(
    GNUniverse - May the source be with you...
    10.6.2010 13:34 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    A neplati to tak jiz nahodou? Pokud to CT a CRo muzu verit, tak jiz dostavaji poplatek za 20 000 mobilu s radiem.
    Saljack avatar 10.6.2010 13:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Platí je jedno co je přijímač, prostě to jednou můžeš přijímat tak máš smůlu, to že jsi ČRo neposlouchal nikoho nezajímá. Tohle jsou praktiky "moderního" států, protože kdyby jim za to lidi neplatily, tak by ty sra..... zanikly a neštěknul by po nich ani pes. Teď naposled jsem chtěl poslouchat ČRo a zjistil jsem, že už na něm ani nevysílají hokejové přenosy jako předtím, tím u mě naprosto klesnul mezi špínu. Mimochodem přijímač může být i okap se sluchátky.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 17:33 Adam Pribyl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    U nas jsou poplatky rozdelny do dvou skupin - pro domacnosti a podnikatele. V domacnosti platis "pausal" - libovolne mnozstvi pristroju, jedny poplatky, jako podnikatel platis za pristroj.

    Je to v podstate dalsi dan. At tak ci tak. Stejne jako "poplatky" za odpady, za dalnice, psi atd.. vse by slo hradit z dani (z prijmu atd.), jenze kdyz uz neni jak, zavede se poplatek, misto zvyseni dane.
    Saljack avatar 10.6.2010 22:27 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Což je normální podvod. Navíc nechápu proč mají podnikatelé platit za přístroj, těm je stejně nějaká veřejnoprávní televize u pr....., to je prostě zlodějna.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    10.6.2010 12:30 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Vyházel bych celé PR oddělení. Měli napsat: Zušili jsme koncesionářské poplatky! A zavést daň.

    Nemám televizní ani rozhlasový přijímač, ale je mi vcelku putna, zda toto dojde do ČR. Mé daně jdou na o několik řádů větší kraviny než ČT&R, a nemohu s tím dělat nic.
    multi avatar 10.6.2010 12:38 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    to maji byt poplatky za verejnopravni sluzbu? to ma byt prece zdarma, neb to obcan plati v danich
    10.6.2010 14:07 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    to ma byt prece zdarma, neb to obcan plati v danich
    Proč si protiřečíš? Tak zdarma, nebo z daní?
    Solitary avatar 10.6.2010 19:42 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    A proc ty zas rejpes? Vsak moc dobre vis jak to myslel...
    10.6.2010 21:02 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Upřímně, multi se zde vždy projevoval jako méně bystrý.

    Navíc - pro mnoho socanů a dalších pitomců je "zadarmo" skutečně všechno, co neplatí vyndáním bankovky z vlastní peněženky...
    default avatar 10.6.2010 21:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Upřímně, multi se zde vždy projevoval jako méně bystrý.
    Houby s voctem! Méně bystrý jsem tady já. :-D
    10.6.2010 21:50 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ale ne méně než multi. :)
    Solitary avatar 11.6.2010 02:39 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Ok, neznam tu zakuslini vztahy a IQ jednotlivych uzivatelu :) slo mi jen o to, ze sam nemam takove vyrejpavani hnid misto normalni diskuze moc v lasce, bohuzel a nanestesti je to pomerne casta vlastnost lidi, kteri chodi praveze na takove weby jako tento :)
    multi avatar 22.6.2010 12:03 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    10.6.2010 13:22 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    V cechach by to bylo nejlepsi [sz]privatizovat, nebo zrusit. Beztak se na to divat moc neda, jelikoz kvalita pokulhava.
    10.6.2010 13:47 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    Aby se to nestalo i u nás, ČT by se měla (jako "veřejnoprávní" TV) preventivně zrušit.

    Oproti jiným TV stejně nepřináší nic navíc, krom toho si ji při "televizní krizi" přivlastnila partička havlisticko-trockistických idiotů, kteří tam dodnes (pod dohledem bolševické divize ČT - Janeček a spol.) blábolí "nezávislé" pindy. Majetek ČT rozprodat, zaměstnance vyhodit.

    Zavolejte soudruhu Rumlovi, ať vybalí spacáky.

    "Novináři" si o sobě moc myslí, viz třeba vloupání se nacisty (teď vlastně už antifašisty) Pavlíka Eichlerů do cizího domu ("ale já měl novinářskej průkaz, páni policajti!").

    ČT je zbytečná instituce, navíc přímo škodlivá.
    multi avatar 22.6.2010 12:04 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Německu od 2013 koncesionářské poplatky povinné
    ja bych spis zrusil TV Noha, na CT se obsat koukat jeste da

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.