abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.18.2 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Zajímavý článek

    Na blogu programovacího jazyka Swift byl publikován příspěvek Psaní aplikací pro GNOME v programovacím jazyce Swift. Používá se Adwaita pro Swift.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | Zajímavý software

    egui je GUI knihovna pro programovací jazyk Rust běžící na webu i nativně. Vydána byla verze 0.27.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.1 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.13. Thunderbird na verzi 115.9.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | IT novinky

    Linka STOPonline.cz v roce 2023 přijala 3700 hlášení závadného obsahu na internetu, 22 bylo předáno PČR, 23 bylo předáno ISP a 944 závadových domén zobrazujících dětskou nahotu či pornografii bylo nahráno do mezinárodního systému ICCAM, který je spravován asociací INHOPE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    26.3. 20:44 | Zajímavý článek

    Byla publikována podrobná analýza v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby CVE-2024-1086 v Linuxu v nf_tables.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v obsáhlých poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 18:22 | Nová verze

    Úkolníček Taskwarrior (Wikipedie) pro správu úkolů z příkazového řádku byl vydán ve verzi 3.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.3. 16:33 | IT novinky

    Společnost Canva stojící za stejnojmenným webovým grafickým editorem koupila společnost Serif stojící za grafickým editorem Affinity.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    26.3. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 40, tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 16. dubna. Z novinek (ChangeSet) lze vypíchnout podporu frameworku pro strojové učení PyTorch. Fedora KDE Plasma Desktop přichází s Plasmou 6 a běží nad Waylandem. Fedora Workstation přichází s GNOME 46.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Steam
     (24%)
     (29%)
     (14%)
     (9%)
     (24%)
    Celkem 380 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 25.3. 18:16
    Rozcestník

    VirtualBox 3.2.0 Beta 1

    Vyšel VirtualBox 3.2.0 Beta 1. Proběhlo přeznačení ze Sun na Oracle. Přináší experimentální podporu Mac OS X guestů, umožňuje dynamicky měnit množství přidělené RAM (pouze pro 64-bit hostitele), CPU hot-plug, mazání snapshotů za běhu VM. Přináší emulaci USB tabletu/klávesnice, když nejsou dostupné přídavky pro guesta. Novinkou je také akcelerace RDP videa.

    28.4.2010 16:56 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vain avatar 28.4.2010 18:09 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jo, to je důležité, blbečci z Oraclu tam přelepili nálepku, aby se nepos*ali.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 18:25 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To je snad to nejmenší na produktu, který dávají k dispozici zdarma ne? Aby ses neposral spíš ty.
    vain avatar 28.4.2010 18:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To tedy není. Jo a pro záznam, juchni si hňupe.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 20:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Tomu říkám pádný argument.
    vain avatar 28.4.2010 20:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Úplně na stejné úrovni jak ten tvůj, jelikož jediné co Oracle zatím s výrobky Sunu udělal, je, že je přeznačkoval světelnou rychlostí, takže o nějakém nabízení produktu zdarma se nedá mluvit, jelikož to je jejich produkt asi jako zpoplatněný plugin do MS Officu pro podporu ODF. Jen čekám, kdy to rozjedou ve velkém.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 20:44 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Dělá to, co jakýkoliv komerční subjekt. Já bych ani nechtěl produkt od firmy, která si nedokáže ohlídat marketing, protože pak je něco špatně... O nabízení produktu zdarma se dá mluvit, protože _zdarma_ je (VirtualBox), takže si nejspíš bude třeba ujasnit pojmy.
    vain avatar 28.4.2010 20:51 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ale prd, na značce jako Sun by správná firma naopak stavěla, jak to předvádí například IBM - to je marketing, ne ji vymazala z povrchu zemského - a to celkem brutálním způsobem. A i kdyby to bylo tak, jak říkáš, tak se to Oraclu moc nedaří, jelikož jen na stránce Contribute na virtualbox.org se nacházi "Sun" 12x.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 21:51 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Svým hospodařením se Sun vymazal z povrchu zemského sám. Asi si pleteš akvizici s jiným druhem spojení společností. IBM staví na jaké značce prosímtě? Kromě té svojí. To že se někde vyskytuje řetězec "Sun" na webu, to není berná mince. Ale nechat to v logu název společnosti to by byla hloupost.
    29.4.2010 15:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    IBM staví na jaké značce prosímtě? Kromě té svojí.
    Napadá mě třeba Lotus
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.4.2010 16:08 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To je fakt, ten mě nenapadl. Ale právně je to pořád nezávislá firma ne?
    D.A.Tiger avatar 28.4.2010 22:01 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jj. souhlas. Jednak jsem tam zahlédl těch změn o něco málo víc, a jednak, nevím co by někteří dělali, kdyby - nedej bože, tehdy koupil produkty Sunu třeba takový Apple, nebo Microsoft. Asi by si hodili smyčku...

    Podle mě je prozatím mnohem důležitější, že ten projekt žije. Jestli to, že jej získal právě Oracle, je dobře, nebo ne, se ukáže až časem. Těžko soudit po tak krátké době, zvlášť u kroku, který mohl každý soudný člověk už dopředu očekávat...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    lmanik avatar 28.4.2010 18:51 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1

    Jsi si upraskl ne?

    A komu to cpes?
    vain avatar 28.4.2010 18:53 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ne, myslím to smrtelně vážně, Oracle na co sáhl, to po.. a jen vidím jejich logo, je mi k pláči, takže se nediv, že jsem proti nim afektovaný.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    lmanik avatar 28.4.2010 19:00 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1

    Jo takto, to je vec jina. Ja se o Oracle moz nezajimam, takze je defakto neznam. V tom pripade stahuju ten muj prásk a pridavam si ho k memu komentari :-D.

    A komu to cpes?
    vain avatar 28.4.2010 19:02 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ne v pohodě, já si ten názor měl spíš nechat pro sebe, nebylo to moc adekvátní to takhle napsat...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    stativ avatar 28.4.2010 19:19 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    btrfs, databáze… Ani se mi nezdá.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    vain avatar 28.4.2010 19:26 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To je ovšem jen zlomek toho, co koupil a zpackal. A ta databáze, budiž, i u nás běží a spolehlivě, ovšem nedej bože když vyjde nová verze a má se z nějakého hloupého důvodu migrovat. A není to tak dávno, kdy se pokoušeli odříznout od databáze vše vyjma jejich "OracleHat", prostě bleh tahle firma.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 20:12 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To je ale zajímavý, že Oracle je jednou z nejlepších značek na trhu (konkrétně jde o 19. nejhodnotnější značku na světě co se ceny týče). Jako podvozek si ho zvolil např. SAP. Vydávají zdarma super nástroje typu SQL developer, data modeler apod. A když už jsi u té migrace, právě jsem prováděl migraci databáze SAPu, z 9.2 na 10gR2, a průběh naprosto bez problému. Takže co třeba přestat kecal o něčem, čemu evidentně nerozumíš, akorát máš nějaký dětinský blok?
    vain avatar 28.4.2010 20:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Já se bavím o kompatibilitě mezi verzemi, ne o upgradu server side. Tak nepindej o tom, co se ti hodí do karet.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 20:45 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    A upgrade řeší jako co podle tebe? Podle mě kompatibilitu mezi verzemi.
    vain avatar 28.4.2010 20:52 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jestli jsou podle tebe verze Oracle databáze mezi sebou kompatibilní, tak používáš asi dost růžové brýle.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    28.4.2010 21:53 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Co to zase plácáš? Kde jsem tohle řekl? Snad jsem jasně psal, že jsem prováděl upgrade z 9 na 10, a že byla třeba migrace. Zní ti to jako že si myslím, že jsou mezi sebou verze kompatibilní? Pouze jsem říkal, že ta migrace je naprosto bezproblémová.
    default avatar 29.4.2010 10:50 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    super nástroje typu SQL developer
    SQL Developer je tak nechutná sračka, že jsem dlouho větší neviděl. Docela se bojím o Javu, když neuměj napsat ani blbou desktopovou aplikaci. Další ukázkou je třeba Enterprise Manager. První, co po instalaci databáze dělám, je, že přesně tohle vypínám.

    Ale jinak mám Oracle rád. Jejich databáze je nejlepší počítačová hra, kterou jsem v životě poznal.
    29.4.2010 11:31 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Takovýhle obecný hnůj bez jakéhokoliv náznaku nečeho konkrétního lze nicméně hodit na zcela cokoliv. SQL developer používám, a osobně mi přijde dost dobrý a vymakaný. Když to třeba srovnám s ostatními dostupnými aplikacemi podobného ražení, třeba MySQL workbench, přijde mi co se možností a propracovanosti jako nebe a dudy. S Enterprise Managerem jsem přišel do styku jen párkrát, do oka mi nepadl, přišel mi nepřehledný, ale budiž. V každém případě by to chtělo psát konkrétní připomínky, pokud má být tvůj "příspěvek" (samo o sobě zní tohle spojení srandovně) brán vážně.
    default avatar 29.4.2010 12:19 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Chceš seznam? Tady je jeho začátek:
    • Sdílení jedné database connection vícero SQL worksheety a náhledovými taby (tabulky, procedury, atd.). Když connection "zabije" nějaký náročnější dotaz a člověk náhodou klikne třeba na tabulku (nebo i do DB Explorer tree), celé GUI vytuhne a začne reagovat až dotaz dojede.
    • Když v SQL worksheetu běží dotaz, skript nelze editovat.
    • Defaultní akce při otevření procedury, funkce, package headeru či package body je vždy read only mód. Pro editaci se musí buď kliknout na tlačítko, nebo otevírat přes kontextovou nabídku. Naprosto zbytečný krok.
    • Když se zabaluje Package v DB Explorer tree a klik není dostatečně rychlý, otevře se náhled package headeru.
    • Defaultně se používá právě jeden tab pro tabulky, pohledy, atd. To jde změnit auto-stickem. Pak ale taby rostou jako houby po dešti a zalejzají za roh. Scrollování kolečkem v tab baru nefunguje jako třeba v NetBeans. Musí se trefovat na malinký ikonky.
    • Zhruba po dvou měsících si SQL Developer sám rozmrdá konfiguraci tak, že přestanou fungovat v editorech například kurzorové klávesy. Řešením je smazání profilu a kompletní rekonfigurace.
    • Defaultní formát string pro DATE je bez času.
    • Cache management. SQL Developer si kešuje kdejakou kravinu. Keše ale nevylejvá. To má za následek, že adresář ~/.sqldeveloper/ či ~/Library/Application Support/SQL Developer/ nechutně natejká.
    • Spoustu problémů řeší verze 2, jenže je nepoužitelná, protože:
      • je nehorázně pomalá,
      • nelze změnit statement delimiter na /, což má za následek, že celý skript je podbarven červenou vlnovkou.
    • Automatické doplňování vpodstatě nefunguje. V SELECT klauzuli například nabízí BULK a INTO. Což je v SQL módu fakt užitečný. Když se v dotazu vyskytuje OUTER JOIN, SQL Developer již není schopen dohledat a nabídnout sloupky. V PL/SQL doplňování nefunguje vůbec.
    • Při spuštění dotazu SQL Worksheet odscrolluje na začátek dotazu. Což je cool u dotazů, které mají tři až čtyři Á čtverky.
    • Nelze zvolit lokalizaci. Tady mám německej stroj a mluví to na mě německy. Já to chci v angličtině.
    • Nelze vytvořit nový script soubor aniž bych nebyl připojen do databáze. Řešením je mít někde prázdný soubor empty.sql a tím začínat.
    • Import a export z flat fajlů je nepoužitelný. Možnosti konfigurace jsou tristní. Nepodporuje pevnou délku věty. Export do Excelu končí výjimkou.
    • a tak dále, a tak dále, a tak dále...
    Nic ve zlém, ale vypadá to, že ten software moc nepoužíváš.

    Ano, souhlasím, SQL Developer je jeden z nejlepších. Když srovnám třeba s PL/SQL Developerem od Workaround Automations nebo přeplácaným Toadem. Ale pořád mi to prostě nestačí. Zvlášť, když jsem zvyklej na standard nastavený společnostmi jako Apple, Adobe či Ableton.

    Navíc spousta těch problémů naznačuje, že se jedná o špatný návrh v základech aplikace.
    default avatar 29.4.2010 12:21 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jo, o Result Set tabulce radši nic psát nebudu. Ta je fakt radikální. Ukázkovej GUI anti-pattern. :-)
    29.4.2010 12:31 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Tomuhle říkáš argumenty, na tohle se nic moc nedá říct. Je teda pravda, že já používám verzi 2 (konkrétně 2.1.1.64), která má spoustu věcí opravených (namátkou třeba ta editace nového SQL skriptu bez připojení k databázi). Zase až tak pomalá se mi nezdá, já mám celkem normální noťas, s Pentium M 2GHz, 1GB RAM. Běhá mi to celkem svižně, subjektivně. Hodně těch věcí co popisuješ jsou spíš nepohodlnosti, než chyby. Mě třeba štve že si nemůžu nastavit NLS per connection, ale pouze centrálně. Ale jo, námitky chápu :-) I tak si ale myslím, že jde o dobrou aplikačku, která dělá co má, pokud si člověk na pár much zvykne.
    default avatar 29.4.2010 13:07 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    No, ono když s tím softwarem děláš přes čtyři roky dvanáct a více hodin denně, tak se to začne zajídat. :-) Zvlášť když podobnými potížemi netrpěly ani NetBeans ve verzi tři, který teda vypadaly! Jak hrušky na podzim!

    A když už jsme u těch NetBeans, tak teď ty poslední, co mám, tuším 6.8, to teda taky jako nic moc. Je hezký, že tam je JavaFX a další voloviny, ale jsou znatelně pomalejší. Se slzou v oku vzpomínám na mou oblíbenou verzi 5.5. Jo; zase zamíchali klávesový zkratky. To je jak u blbejch na dvorku. :-D
    Mě třeba štve že si nemůžu nastavit NLS per connection, ale pouze centrálně.
    Si napiš skript s ALTER SESSION statementy. Jen je škoda, že SQL Developer neumí při připojení rovnou nějaký skript spustit. Ale třeba ta dvojková verze to už bude umět...
    29.4.2010 13:18 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1

    Jasně, to chápu, takovýhle pocity já zažívám se SAPGUI :-) NetBeans jsem pustil snad jen jednou, já znám spíš Eclipse, jelikož NW Developer Studio.

    Myslím, že skript po připojení neumí ani dvojka, jak jsem zběžně koukal. Jinak jasně, napsat si skript jde, ale je to právě jedna z těch maličkostí, co nejsou chyba, ale nedokonalost, která umí otrávit.

    4.5.2010 11:34 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Defaultní formát string pro DATE je bez času.
    Zatvaram oci a skusam si predstavit co pomenovane DATE by asi tak splnalo princip najmensieho prekvapenia ... zeby DATUM? :-D

    default avatar 4.5.2010 12:38 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Boha jeho! Další expert!

    RTFM, hned první věta:
    The DATE datatype stores date and time information.
    default avatar 4.5.2010 12:45 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jo. A při čtení doporučuji nechat oči otevřené. :-D
    7.5.2010 09:45 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ale staznost nebola na to, co DATE uklada, ale ako ho prezentuje. :-)
    default avatar 7.5.2010 10:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Když on ten čas je nepodstatný zhruba v deseti procentech případů. V těch zbylých devadesáti je důležitý.

    Ale ať si každej dělá co chce a jak chce. :-)
    7.5.2010 11:17 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ja som len chcel naznacit, ze ta defaultna volba nie je az taka nelogicka, alebo ze je prinajmensom zdovodnitelna. :-)
    28.4.2010 19:09 vlastagf | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ja se hlavne divim, jak rychle se takove znacky zbavuji.

    Je tam pouzito alespon to smisene logo nebo ciste oracle?
    David Watzke avatar 28.4.2010 19:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Se mrkni na houmpáž a zkus hádat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.4.2010 19:58 Vredy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jake znacky? Neni to tak davno co Sun koupil Innotek a preznackoval VirtualBox na Sun, ted se to preznackuje na Oracle. VirtualBox neni tedy s firmou Sun nijak zvlast svazan.
    msk avatar 29.4.2010 09:40 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Som hrozne rad, ze si na to este vobec niekto spomenul. Aky je rozdiel medzi InnoTek->Sun a Sun->Oracle?
    default avatar 29.4.2010 20:04 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Hele. Když Sun dělal na Javě pro Linux před zveřejněním zdrojáků, to bylo nenávistnejch keců, jak je Sun špatnej a Java na hovno. Tak dlouho se toho komunita držela, že teď odstraňuje ze závislostí Mono. :-D :-D :-D

    Výkřiky trošku ustaly, když Sun Javu uvolnil. Teď to koupil Oracle a je původcem všeho zla.

    Hale. Do Oracle mi nekopej, páč je to výrobce mý nejoblíbenější počítačový hry a — — — a užij si Mono. :-D
    Vykook avatar 28.4.2010 20:00 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Tak kdypak se nam vyskytne zalobicka? Apple totiz licenci umoznuje virtualizovat jenom serverovou edici OS X a to jenom na jeho zeleze...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    28.4.2010 20:49 asdfghjkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    To snad můžou zažalovat toho chudáka, který si to tam nainstaluje (tedy svého vlastního zákazníka), nikoli tvůrce VM.
    28.4.2010 21:34 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    V Amerike môžu všetko - zažalujú ich za to, že tomu nezabránili...
    Vykook avatar 28.4.2010 21:43 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Znicili Psystar a to i presto ze ke konci sve kratke existence uz OS X neinstaloval, pouze jeho instalaci umoznoval.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Shadow avatar 28.4.2010 20:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Jak to asi bude s budoucností VBoxu? Budou se nové vlastnosti přidávat už výhradně jen do proprietární verze? Nebo naopak prostoupí současné proprietární vlastnosti do FOSS verze? Či se FOSS verze zruší?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    msk avatar 29.4.2010 09:43 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Ja si myslim, ze vsetko zostane postarom. FOSS verzia sa predsa nemoze zrusit, jedine do nej moze Oracle prestat contribuovat. A vobec kurva neviem, co tu vsetci histercite. Je VirtualBox komercny produkt? Je. Vydaval InnoTek/Sun/Oracle jeho skoro_uplne_plnohodnotnu verziu ako opensource ZA SVOJE PENIAZE? Vydaval. Tak budme radi. Spocitajte si kolko je to prace a potom to preratajte na peniaze. Budete sa podaktori mozno dost divit...
    Shadow avatar 29.4.2010 11:49 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VirtualBox 3.2.0 Beta 1
    Já vás doplním. VirtualBox je komerční produkt založený na (nebo čerpající z) FOSS projektu Qemu.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.