abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 507 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    WePad - linuxový konkurent pro iPad

    WePad je linuxový tablet s Androidem od německé firmy Neofonie. Navíc oproti iPadu nabízí (kromě vtipného názvu) webkameru, 2 USB porty, čtečku karet, HDMI port a opravdový multitasking. WePad běží na procesoru Intel Atom N450 (1,66 Ghz), má úhlopříčku displeje 11,6" (o dva palce více než iPad) a rozlišení 1366x768. Hmotnost 800 g, což je o 120 g víc než iPad. Výdrž na baterii má být 6 hodin. K předobjednání bude od 27. dubna, k dispozici v srpnu. Vizte také video s ukázkou WePadu v akci.

    13.4.2010 11:59 | Robert Krátký | Nasazení Linuxu


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.4.2010 12:12 Dan Brown
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Krasne a slobodne...
    Dent avatar 13.4.2010 12:31 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Zase ten atom...
    13.4.2010 18:43 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Přesně. Kdyby to byl "windowsovský" tablet, tak tam by to mělo smysl, ale proč je nutné se zuby nehty držet x86 i v případě, kdy na tyom poběží Linux, který nemá s neintelovskýmí procesory žádný problém. Dokonce i ten proklatý Flash, pokud vím, na ARMech chodí a s podobnými CPU by výdrž pravděpodobně byla o dost větší.
    Vykook avatar 13.4.2010 20:50 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Urcitou cast lidi bude zajimat ten HW, ale budou chtit i Windows. Vyrobce by tuhle skupinu zakazniku odstrihnul a vzhledem k tomu ze bude pomerne dost pocetna, tak se mu do toho prilis nechce.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    13.4.2010 12:32 Veterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Kdysi jsem četl následující historku. "Můj program bude mít dvakrát tolik funkcí, bude rychlejší, krásnější. Co můžeš zákazníkům nabídnout ty?" "Můj se již dávno prodává."

    A zde je to stejné. Je krásné, že něco bude svobodnější, rychlejší, vybavenější, když konkurent již obsadil zásadní pozici na trhu. A zatímco jeho reklama dávno na výrobek upozornila celý svět, o tom druhém (třetím, čtvrtém...) v pořadí se již nemluví.
    13.4.2010 12:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Asus EEE také svět upozornil na netbooku, ale neřekl bych, že se nyní ostatním výrobcům nedaří.
    13.4.2010 16:40 Veterán
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Jenže všichni používají prakticky jednotné prostředí pro uživatelské programy, navíc přenositelné z normálních PC. Zde vstupuje nová platforma a linuxové programy bude třeba upravit. Srovnejte to s nabídkou programů pro produkty Apple, zvláště s ohledem na nepočítačové uživatele.
    13.4.2010 17:36 Quak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Před Eee byl MacBook Air. V diskusích všichni psali co je to za nesmysl, notebook bez CD mechaniky a nakonec Asus ukázal, že to jde. Myslel asi jinak než ti, kteří myslí jinak. A kde je teď MacBook Air.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.4.2010 19:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Ktery Asus ma unibody konstrukci, vykon minimalne jako Air (zadnej cipset od Intelu a k tomu Atom, Celeron nebo ULV Core 2 Duo -- vsechno stejna verbez), vydrz 5 hodin surfovani pres Wi-Fi, vahu a rozmery Airu, LED podsviceni a navic optickou mechaniku?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.4.2010 20:10 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    A kde do toho Airu připojím ethernetový kabel? :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.4.2010 20:40 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    http://store.apple.com/us/product/MB442Z/A?fnode=MTY1NDEyMQ&mco=MTA4NzI5MTg

    Air je stroj do terenu. Je pro lidi, kteri se do situaci, kdy je ethernet jedinou volbou, dostavaji minimalne... Prenositelnost je pro nej alfou a omegou a podrizuje ji maximum. Nemas tuhle potrebu, nekupuj :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    14.4.2010 09:54 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    A za aku cenu? BTW. niektore Eee PC vydrzia viac ako 5 hodin.
    14.4.2010 09:04 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Utrapřenosné notebooky bez optické mechaniky byly už thinkpady řady X, které jsou na trhu snad deset let.
    14.4.2010 09:50 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Presne tak. A vzdy boli drahe - rovnako ako ten MacBook Air. Asus ukazal, ze to moze byt aj lacne.
    Sešívaný avatar 14.4.2010 11:23 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Asus EEE bylo uvedeno 16. října 2007, Macbook Air 15. ledna 2008. V době, kdy vyšel, už Asus prodal půl milionu EEE. Air byla jen drahá odpověď na netbooky a prostě se to nechytlo.
    brk avatar 13.4.2010 21:43 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Přesně. Snad denně čtu, že výrobce X.Y představil, nabídne, ..., ale prodat mi to nikdo nechce a já zatím pořád nemám s čím chodit srát. :o(
    USE="-qt -kde"
    Vykook avatar 13.4.2010 21:53 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Ja chodim s notebookem, navic v zime prijemne zahreje ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    13.4.2010 22:08 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Jj, nepredava. Obvzlast nie toto alebo toto alebo toto.
    P.S.: Uvedomujem si, ze tie zariadenia nie su uplne priama konkurencia(imho su pouzitelnejsie, ohladom tohto sa skutocne odmietam hadat(uz len preto, ze to je imho...)).
    13.4.2010 22:44 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    +1
    Faktem zůstává, že Apple byl vždy ten co přitáhl pozornost. Všechny technologie už tu byly, dokonce i místy realizované a nepochopené... před iPodem,iPhonem i iPadem a dalšíma iPitomostma... Jen Apple si může dovolit obyčejným uživatelům vnutit nové myšlení... je to o důvěře ve značku, nic víc. Kdyby Always Innovating měla stejnou důvěru (uživatelů i investorů), prodalo by se Touchbooku taky první den 300 tisíc kousků. A rozhodně by nevadilo, že by ne vše bylo odladěné. Apple to taky tak nemá ;-)
    Jendа avatar 14.4.2010 20:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Kdyby Always Innovating měla stejnou důvěru (uživatelů i investorů), prodalo by se Touchbooku taky první den 300 tisíc kousků.
    Ano, kdyby těch 300 000 kusů dokázali vyrobit. Už půl roku čekám a vypadá to zatím tak na květen :-(.
    14.4.2010 20:05 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Já bych to zrušil a počkal si rovnou na další generaci. :-)
    14.4.2010 20:32 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    No právě tohle je IMHO také o té důvěře - o důvěře investorů. Když nikdo nevěří, že by tolik kousků mohli prodat, tak nikdo AI nedá peníze na slušné výrobní kapacity.... a je to škoda, konkrétně touchbook mohl být zabijákem iPadu dávno před iPadem..
    Jendа avatar 14.4.2010 21:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    No když vidím na fóru ten popis nabíjení akumulátorů, stav měniče pro USB (chcípání při větší zátěži) nebo alchymii s RTC, tak nevím, nevím… Pro nás je to určitě pěkná věc, ale normálnímu uživateli bych to nedal.
    13.4.2010 12:47 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Teraz sa budu vyrobcovia pretekat v tom, ze kto ma vacsi...tablet. Cim vacsi, tazsi a s mensou vydrzou na baterie, tym lepsie.
    randy avatar 13.4.2010 13:03 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    aj to funguje, alebo to vie prehrat len to jedno video? :) chcelo by to porovnavacie video - ovladania, vyberu aplikacii a hlavne zhodnotenia vydrze...
    R>
    Bedňa avatar 13.4.2010 13:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Zato iPad má výhody že nemá webkameru, 2 USB porty, čítačku karet, HDMI port a ozajstný multitasking :-) :-D zabudol som na closed OS :-D ,mrdanie vývojárov :-D a veľa ďalších výhod ...
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.4.2010 13:48 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Podložka pod kratší nohu stolu ... nyní i s Linuxem. Blé...
    13.4.2010 14:00 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Je to pěkné. Ale Apple má výhodu (zatím především v USA) v tom, že je pro něj hromada obsahu, který si může uživatel koupit, aniž by ho musel někde hledat a relativně levně a snadno zakoupit. Aplikace, hudba, filmy, knihy, komixy a kdo ví co všechno ještě.

    S tím se těžko soupeří. Tím tuplem když v USA je iTunes synonymem pro online nákup hudby, videa a teď i knih a časopisů.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 13.4.2010 18:46 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Intel Atom :-D OK, tak to mluvi za vse. A tech 6 hodin, jak to v tom jejich PDFku porovnavaji s iPadem... tak jim tam nejakou uuuuplnou nahodou vyklouzlo, ze iPad tech 10 hod nema ve standby, ale pri prehravni videa. A podle testu i vice. Ve standby bude mit temer mesic. WePad bude s Atomem mit tech 6 hod. pri cem...? Mod "zhasni displej a nedotykej se me?" :-D Jojo, x86, idealni vec pro portable trh... :-D

    A pry to bude umet eBooky v PDF a TXT. To iPad zcela jiste neumi, tedy samozrejme podle toho jejich srovnani...

    A tech aplikaci, co pro to je! Java, Flash, Android, nativni apps... to bude krasna poulicni smes. UX heaven. Nu coz, hlavne, ze tam bude Apache a sshd.

    Opiji zakazniky blabolama o skutecnem multitaskingu (ktery temer nikoho nezajima), HDMI portem (ten bude hodne potreba, na tu hodku videa nez dojde baterka) a dvema USB porty, ktere taky urcite budou neustale plne vytizene... typicka strategie znama z notebookoveho trhu.

    Kdyby se to zarizeni explicitne nevymezovalo proti iPadu a nebo bylo alespon vzdalene schopne mu konkurovat, nerekl bych jedine slovo. Ale tohle je vrchol trapnosti. Predpotopni technologie, nulove portfolio optimalizovanych aplikaci cilenych primo na dane zarizeni, ale hlavne, ze maji plnou hubu iPadu, uzavrenosti, roku 1984... a opravdoveho jemneho kremoveho multitaaaaskingu!! :-D

    Kdyby si skutecne verili, nemeli by potrebu se do iPadu strefovat ani v narazkach.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    13.4.2010 19:21 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    :Jojo, x86, idealni vec pro portable trh

    Nokia 9110, cpu x86. Myslím že tam bola 486, ale nechce sa mi ten archaizmus pchať na nabíjačku.
    13.4.2010 23:57 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    WePad bude s Atomem mit tech 6 hod. pri cem...?
    Nevim, jak ma mit WePad velkou baterku, ale me Eee 901, kdyz bylo nove, tak 7 hodin prehravani videa vydrzelo.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.4.2010 10:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Maly detail: velikost a tloustka EEE oproti iPadu... udelej produkt o rozmerech iPadu a s jeho baterkou a dej do nej Atom a o tech 7 hodinach se ti bude jen zdat. Navic nejake SD video to mozna prehralo, ale kdybys na tom chtel hrat hry takoveho kalibru, jake budou pro iPad, ani si neskrtnes... vypocetni vykon Atomu a nejake te aby-to-vubec-umelo-neco-vykreslit-na-displej grafiky, co maji EEEcka, se s iPadem neda absolutne srovnavat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Fluttershy, yay! avatar 21.4.2010 10:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Jako jo, atom není optimální (akorát je to x86 -- kompatibilita), ale což takhle srovnávat třeba s tegrou?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    14.4.2010 04:48 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Ja zasnu ze te jeste furt bavi vysvetlovat "think different". iPad bude neco jako iPhone, bude tu tri roky a vyrobci se ho porad budou snazit napodobit, ale nejak se jim to nebude darit, mezitm bude iPadu prodanejch nekolik desitek milionu, ale konkurence bude mit usbcka, kamery, vodotrysky ale nikoho to zajimat nebude.... Ctu krasne recenze na iPady zabijaky, ale recenzenti obvykle zapomenou uvest ze recenzuji PREDSTAVY vyrobcu.... Uz se na iPad strasne tesim, o aplikacich ktery ma iPhone OS se vetsine muze jenom zdat i na desktopech, ti co iPhone OS maji toto vedi a ostatni nechapou a vykrikuji o uzavrenosti, ktera uzivatele nezajima, jejich predstavy skoncily u obarveneho xtermu nebo u flash her. Nejvic me ovsem dostavaji nazory na to jak jsou ti programatori na iPhone OS buzerovani a omezovani, tito lide nevedi ze za jednu povedenou aplikaci si programator vydelal statisice dolaru. Jen namatkou 2do.app cena nejakych 6babek, prodano 500 000, je na store od zari nebo rijna, PocketMoney taktez a tech aplikaci jsou mraky, hodne povedeny hry atd..... Svobodni programatori at si svobodne tvori pro svobodnou komunitu, mozna jim da i najist.
    hmm
    14.4.2010 05:01 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Pro ty co neverej taptap ja verim ze vetsina z vas co tady vykrikuje a umi programovat by toto zvladla taky, ale presvedceni je presvedceni, pritom by stacilo investovat do blbyho jabka par desitek tisic CZK a neco vymyslet a udelat a dat na store.... Aplikaci ktery umej to co je v odkazu jsou na store urcite desitky a presto pul milionu stazeni za 4 mesice? Dobry ne.
    hmm
    zoul avatar 14.4.2010 07:57 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    … tito lide nevedi ze za jednu povedenou aplikaci si programator vydelal statisice dolaru.
    My máme v App Storu asi šest aplikací a kdybychom v jednu chvíli neměli kliku, nevydělali bychom si ani na vývojářský hardware. Drtivá většina App Storu svým vývojářům prodělává a mediálně tolik oblíbených appstorových milionářů jsou řádově jednotky, nejvýš desítky.
    14.4.2010 08:12 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Tak jasne ze ne vsechno ma uspech, asi neblogujete, netwiterujete proste jak mam na vasi aplikaci narazit? Nebo stoji za prd? Proc sem treba nedas odkaz? Takhle se vazne nic neproda.... Slovensky AirVideo ma treba uspech jak krava-ta aplikace je k necemu, pokud jste udelali nejakou blbustku tak tech jsou mraky a potrebujou o to vetsi reklamu, protoze maj jepici zivot.
    hmm
    15.4.2010 11:42 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    hmm tak to se nedivim ze jste s prodejem nespokojeni kdyz nejste schopen za tricet hodin odpovedet....
    hmm
    zoul avatar 15.4.2010 17:32 zoul | skóre: 43 | blog: | Boskovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Neodpovídal jsem, protože jsem si nebyl jistý, jestli by ta diskuse někam vedla :)
    Tak jasne ze ne vsechno ma uspech, asi neblogujete, netwiterujete proste jak mam na vasi aplikaci narazit?
    Ty nějaké aplikace v App Storu máš? Podařilo se ti je slušně prodat blogováním a twitterováním? Řekněme alespoň tisíce kusů?
    Slovensky AirVideo ma treba uspech jak krava (…)
    To ale nic neříká o zbytku App Storu, že ano. Trvám na tom, že velká většina vývojářů v App Storu spláče nad výdělkem a vzhledem k obrovské konkurenci a stlačeným cenám prodělávají i kvalitní projekty. Čili App Store není žádný velký Klondajk, jak by se dalo soudit podle tvých příspěvků.
    …pokud jste udelali nejakou blbustku tak tech jsou mraky a potrebujou o to vetsi reklamu, protoze maj jepici zivot.
    Paradoxně to byla právě úplná cipovina, která nám vydělala na další vývoj.
    14.4.2010 11:58 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Já žasnu z tohole vzájemného "poplácávání se" apple-evangelistů.. Jako by to něco takového potřebovalo. Apple není o moc víc "different" než jiné značky. Akorát to má napsané dost velkými písmeny. Jak jsem napsal výše, jde o důvěru. Výrobky apple jsou zase jen krabičky plné tranzistorů, stejně jako konkurenční výrobky. Také mají své problémy, občas na facku (a nemluvím o nějaké uzavřenosti, jsou to například i vyloženě odfláklé, nedosedající konektory, přehřívání, atp..). iPad má plno problémů, řekl bych víc než první generace touchbooku (který tu byl mnohem dřív, a byl IMHO defuckto vzorem pro HW podobu iPadu ;-))

    Apple to je něco jako nike nebo adidas. Většinou ta značka znamená, že výrobek bude kvalitnější, zvláště je-li to podepřeno cenou. Ale pořád je to jen výrobek. Má svoje plusy a mínusy, chyby se časem opravují. Pravdou je že apple má tu důvěru - možná především Jobs má tu důvěru. Já bych mu své peníze svěřil. Vím že dokáže ze zákazníků vytáhnout 5x tolik :-)
    15.4.2010 05:40 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WePad - linuxový konkurent pro iPad
    Podle http://www.neofonie.de/files/product_specifications_WePad_1004014.pdf by měl stát 449 EUR resp. 569 EUR za verzi s 32GB pamětí a 3G modulem.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.