abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    22.5. 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    21.5. 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.5. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 517 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Nejoblíbenější roční období?

    jaro
    19% (151)
    léto
    45% (369)
    podzim
    19% (157)
    zima
    17% (134)

    Celkem 811 hlasů
    Vytvořeno: 24.9.2005 18:12

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.9.2005 18:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Bylo to těžké rozhodnout se mezi podzimem a zimou :-)
    Copak toho není dost?
    24.9.2005 18:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    jo, a nakonec jsem se rozhodl pro podzim, nesnasim paraky, proti zime se da branit, proti vedru poradne ne. Podzim je idealni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    25.9.2005 11:46 bl4z4 | skóre: 12 | blog: bl4z4
    Rozbalit Rozbalit vše Podzim, podzim a podzim
    Mam rad podzim a to hned z nekolika duvodu. Neni takovy vedro jako v lete a ani takovy zima jako v zime. Taky nejsou o tolik kratsi dny jako v zime. Je to pro me nejprijemnejsi rocni obdobi.
    Novinář: "Má podle vás umělá inteligence budoucnost?" A. C. Clarke: "Pevně doufám, že ne jen umělá."
    25.9.2005 13:16 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To si tak uplne nemyslim... Kdyz je vedro, clovek se vzdycky necim ochladi, ale v zime se ohrat nemusi byt vzdy tak jednoduche... Radsi se potit nez mrznout :)
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    25.9.2005 19:28 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    kdyz se neumis obliknout do zimy, tak to je s tebou tezky. Ja mam rad, kdyz je mi trosku zima.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.9.2005 11:37 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Naprosto souhlasím: když je teplo, může si člověk zalézt do stínu nebo se ochladit ledovým nápojem, zmrzlinou atd. Ale když člověku leze zima pod kůži nebo pod nehty (jak kdo chce ;o) není, jak se bránit. Když se nabalím několika vrstvami oblečení, pořádně se nejde hýbat a je stejně zima. A běhat pro zahřátí? To taky nejde dokola - a v tom blbým sněhu to jde ztuha :o(.
    26.9.2005 12:16 Bongo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nerikej, ze kdyz je teplota nad 30C tak staci zmrzlina na schlazeni. Kdyz je zima, staci se dobre obleknout, tzn par vrstev takovych, aby slo se hybat a nebyla zima. Kdyz je parak, nepomuze ani stin, proti dusnu se neschovas. V zime se ve vsech budovach i dopravnich prostredcich topi, v lete? Vetsinou je vsude na padnuti

    podzim rulezzz
    Nežijeme přece v Tunisu, abychom nepřežili dusno a ve všech budovách a dopravních prostředcích je nehorázně přetopeno - člověk musí hned všechno svlékat, jinak by při odchodu z místnosti nastydl. V létě se mi tohle nestane!
    26.9.2005 14:15 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Zdroje chladu jsou v létě vzácné, kdežto zdroj tepla o výkonu přes 200 W máš v zimě stále po ruce -- sebe sama. Stačí dobrá izolace, aby teplo neunikalo.

    Tepelnou kapacitu několika desítek ml zmrzliny raději ani nebudu komentovat, stejně jako to, že nechci chladit žaludek.
    To se mě nikdo nezastane :-)? Koukám, že jediný teplomil jsem tady jen já :o(, ale to nevadí! Já se nedám!!! P.S. Přímotop o výkonu 200 W s sebou běžně nenosím, když někam musím vyrazit ;o).
    26.9.2005 14:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Já mám taky radši teplo než zimu. Kdybych si mohl vybrat, žil bych v místě, kde je pořád teplo.
    Jéé :-), tak přeci někdo! Já bych nejradši žila ve městě, kde by se celoročně teploty střídaly mezi 20 - 30 C a pár kilometrů za městem by bylo okolo 0C a mohlo by se lyžovat. Ale žádný tahání sněhu na silnice a chodníky - ať si zůstane na stráni pod vlekem, kam patří ;o).
    26.9.2005 17:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ideální je zhruba rozmezí -15 až +10 (horké léto by bylo dejme tomu 20 stupňů, to je ještě celkem fajn) :-) Ale co nechápu, proč každého při slově zima napadne nějaké lyžování. A navíc, když já už tedy pomyslím na lyže, tak jsou to běžky (stráně, vleky? hehe) :-)

    Skromný jsem navíc ještě v tom, že netrvám na tom aby to bylo město :-)
    Copak toho není dost?
    26.9.2005 15:00 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    ale nosíš
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Japato?
    26.9.2005 15:55 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    cti poradne Yetiho

    zdroj tepla o výkonu přes 200 W máš v zimě stále po ruce -- sebe sama

    teplo pres 200W vyzarujes ty, ty jsi ten zdroj tepla, jde jen o to, ho udrzet, tj. vhodne obleceni
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.9.2005 15:31 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    leto je nejlepsi. nemusim se omezovat, proste vezmu tricko, kratasy a muzu tak behat ve dne v noci. zadny vymejsleni co na sebe aby mi pak nebyla zima.

    A kdo v zime necestuje vlakem ci busem tak nevi o cem mluvi. Neni nic horsiho nez zmrzlej postavat na zastavce. A sednout si na promrzlou lavicku taky nejde.
    26.9.2005 17:05 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    proste vezmu tricko, kratasy a muzu tak behat ve dne v noci.

    je bohužel popis jara nebo podzimu... V létě to vypadá tak, že se ve dne schovávám před sluncem.
    Neni nic horsiho nez zmrzlej postavat na zastavce. A sednout si na promrzlou lavicku taky nejde.

    Jo, to bylo utrpení největší, když jsem ještě jezdila do školy. Přestupovali jsme ráno v 7:00 v Hronově a než abychom čekali půl hodiny na zastávce, radši jsme chodili 1,5 km pěšky.
    24.9.2005 18:38 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dal jsem zimu, měla méně hlasů, ale asi bych vybral cokoliv mimo léta, vedro nesnáším. Co jsi dal ty?

    BTW: asi jsem musel být moc hodný, už druhá anketa na ábíčku a zase ode mě :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.9.2005 18:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dal jsem nakonec tu zimu, ale je to tak půl na půl. Jaro nemám vůbec rád, vůbec. Fuj, fuj.
    Copak toho není dost?
    24.9.2005 20:30 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Už je tu zase to pitomý jaro, ptáci řvou, šeříky smrdí,
    pro samý kuřata není kam plivnout, v teple mi nakyslo strdí.
    Slunce do chalupy protivně leze, sněhulák už se mi hroutí,
    praskají ledy a vysychaj meze, Anička trapně se kroutí.
    Kvůli ňáký pomlázce děti vrbu ničí,
    na zápraží housata jako hadi syčí,
    už je tu zase to pitomý jaro, nechodím raději k oknu,
    zase ty pupence květy a tráva, já jednou na jaře zcvoknu.
    
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.9.2005 01:24 Jakub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    jj, Podzim je nej.
    Priroda je plna barev. To listi, ...
    Navic mam narozeniny. :)
    Takove spojeni podzim + Vaclavek(Dunaj, Rale,....) je proste bajo.
    26.9.2005 07:36 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    ????????

    to je souzvuk

    Vaclavek je genius, Dunaj a Rale uplne miluju
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.9.2005 11:43 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ani se nedivím, že měla zima nejméně hlasů - kdo by ji mohl milovat? Je většinu dne tma nebo šero, vše je jednobarevné a ponuré; člověku je několik měsíců v kuse ,,vlezlo" (aspoň já to tak mám a dost trpím). Všechno dýl trvá, do práce musí jít člověk o cca 15 minut dřív, protože mu zabere neuvěřitelný čas motání šály okolo krku, navlékání rukavic, rovnání té šílené čepice, co jen zelektrizuje vlasy. A když náhodou stihneš oblékání v kratším čase, máš zaručeno, že bude na chodníku břečka a při každém druhém kroku si dáš málem na ústa... Ne ne ne, léto je léto ;o). Sníh mám ráda, stejně tak zasněženou atmosféru Vánoc, ale stačilo by to 14 dní v roce a pak by mohl být jakýsi podzim než by přišlo na řadu LÉTO.
    26.9.2005 14:20 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    cepici nasadim za chuze, salu namotam za chuze, rukavice natahnu za chuze, ztrata - 0s

    jedina ztrata je zimni obuv, jejiz navleceni a zasnerovani mi trva dyl nez letni sandale. Protoze v zimne nechodim v sandalech, ani v lodickach, ale v tezkejch zimnich botach, nebojim se ani brecky. Krom toho v zimne, kdyz je snih, se po ceste na obed a z obeda koulujeme (vek na to uz mam, je mi 25) a o take srandy nas leto pripravuje, zbyvaji jen zpocena tela.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JÁ kdybych se měla strojit teprve za chůze, tak dřív zmrznu než se dostanu k rukavicím :-D. Hold se budu muset odstěhovat do pohostinnějších míst nebo přibrat. Jak říká můj děda: ,,Pak nemáš bejt furt zmrzlá, když nemáš žádný tuky..." :-)

    P.S. V zimě se můžeš koulovat, v létě třeba zkropit vodou z kašny.
    26.9.2005 15:04 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    bohuzel po ceste na obed pobliz zadna kasna neni. U nas je kasna jen na namesti, ale to bych si na obed zasel asi 2km.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    A domů nechodíš kolem kašny? A nebo NE - nos s sebou plastovou lahev a malý nafukovací bazének :-D.
    26.9.2005 21:48 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    to by mozna slo, zkusim se zeptat kolegu jestli na me vzdycky pockaj nez napustim bazenek, aby jsme se mohli po ceste na obed laskovne pocakat. Proste zima je zima, v lete snehulaka nepostavis, leda bláťuláka.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.9.2005 17:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak se musíš v té zimě taky podívat z okna :-) Jaké motání šály kolem krku, rukavice a čepice? (krom toho je to popletené, šála není na žádné motání kolem krku, ale v případě nouze supluje čepici omotáním kolem hlavy) Žádné z těhle hraček jsem v letošním dvacetistupňovém mrazu (ach…) nenosil a žiju :-)

    Nene, na zimu nedám dopustit, procházka v menší vánici a dvaceti centimetrech sněhu má svoje kouzlo a kdo nechápe, holt nechápe :-)
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 20:25 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak tos mě o hodně předběhl, psal bych to samé, letos se však těším na zimu!
    David Watzke avatar 24.9.2005 18:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Léto
    Léto, i když nesnáším pařáky, tak jsou mi milejší, než chodit nabalenej a i přesto zmrzlej. :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Konečně rozumný názor :-) :-) :-)
    David Watzke avatar 26.9.2005 15:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léto
    To jo. :-) Překvapuje mně kolik lidí má rádo zimu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.9.2005 17:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léto
    Jak říká klasik, názory jsou od toho, aby se různily. Mne zase překvapuje, kolik lidí pod vlivem propagandy říká vedrům přes třicet pěkné počasí. Že je to vliv propagandy, usuzuji z toho, že když odvětím, že mi to vedro moc pěkné nepřipadá, většina z nich odpoví, že oni z toho taky žádnou extra radost nemají…
    David Watzke avatar 26.9.2005 17:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Léto
    No já netvdím, že mám rád "pažák" ale víc mi vadí zima, ačkoliv to samý říkám v létě když je vedro... Přesto mám raději 20-25° abych mohl být v tričku a kraťasech. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.9.2005 18:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Ja nehlasuju
    Do tyhle ankety nemuzu hlasovat, protoze
    mam rad vsechny rocni obdobi tak, jak se stridaji,
    No kdyby bylo furt leto, zacal bych si styskat po zime a naopak

    Snad jen zimu a leto mam trochu radsi nez jaro a podzim...
    bazil avatar 25.9.2005 01:04 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ja nehlasuju
    jo tak ja taky nemůžu hlasovat, taky mám rád všechny období, na každým něco :-)
    25.9.2005 11:39 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ja nehlasuju
    taky tak.. :)
    24.9.2005 18:44 Fox | blog: Foxovy zápisy | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše anketa
    Podzim, zimu a jaro miluju ale nakonec jsem dal podzim - všecko se barví zvířátka schánějí poslední zasoby na zimu...

    Léto bych zrušil - moc horko ;-)
    Heron avatar 24.9.2005 19:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Leoš
    Tu anketu určitě vymyslel Leoš Literák a moc bych se nedivil, kdyby s přehledem vyhrálo léto. (Tím samozřejmě nechci říct, že by to Leoš snad chtěl zmanipulovat, ale chyba v DB taky udělá své).

    :-)
    24.9.2005 19:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Omyl, byl jsem to , ale inspirovala mě diskuze pod Leošovým titulkem :-D.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.9.2005 19:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    kruci, pod Leošovou patičkou
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 24.9.2005 19:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Hmm tak Leoš bude ovlivňovat jenom výsledky :-).

    Nejlepší patičku máš stejně ty. To je prostě bomba. Proč mě tohle nikdy nenapadne :-( Já dokážu tak maximálně opisovat z DooMa :-)
    25.9.2005 00:18 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Ano, ta paticka je maximalne super. Ked som to cital prvykrat, tak som sa neudrzal na stolicke. Je to asi najlepsi vtip, aky som kedy cital.

    A inak mam rad zimu :)
    25.9.2005 08:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Já jsem si patičku musel nejprve vygooglit (o Schrödingerovu kočku jsem ve škole nezavadil...), ale pak už mi to přišlo vtipné taky :-).

    Připomnělo mi to však Cimrmanovy odborné vtipy. Teď si vzpomínám jen na chemický:
    H SO
     2  5
    (bohužel není povolen tag SUB)
    26.9.2005 22:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    "Tuto sloučeninu sice již dnes vyrobit umíme, jde o kyselinu pentaoxysírovou, ale já si myslím, že takovými detaily si nemusíme tento krásný Cimrmanův vtip kazit."

    Ještě je optický s Cyranem (spoň myslím), který si koupil brýle a pak vynadal manželce, že ve svém věku dělá stojky.

    Na další od Cimrmana si taky nevzpomenu.
    Quando omni flunkus moritati
    26.9.2005 23:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    "V této sloučenině by totiž síra musela být osmimocná, což je pro chemika něco tak strašně komického..."
    27.9.2005 07:53 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Cyrino si ke staru poridi bryle, jednou prijde ke sve Roxane a rika ji, Roxano, ze se nestydis, je ti pres padesat, a delas mi tu stojky.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 07:54 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    oprava - Cyrano, Cyrano de Bergerac
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    24.9.2005 19:37 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    No jo, ale jaktože léto vede? Vždyť se smí hlasovat jenom jednou! Leoši...?!
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    vencour avatar 24.9.2005 21:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš

    Hlasovat lze z více ajpin, pokud se nepřihlásíte, ověřil jsem, když jsem lobboval za příspěvky pro ABC.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.9.2005 22:16 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Ta patička byla moc pěkná. ;-)
    Léto budiž pochváleno
    25.9.2005 13:15 Cubic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    musel jsem hlasovat dvakrat a to pro podzim a jaro. Leto - nechutny vedro. Zima - morky boty a slana bracka na silnicich.
    25.9.2005 22:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Leoš
    Ja se prave ted vratil z Frenstatu, takze jsem to nebyl :-)

    A tak si muzu jen zpivat s rodackou (a vzdalenou pribuznou):

    Leto, leto my, ...
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    24.9.2005 19:39 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Těžké rozhodování
    Kdysi bych byl jasně pro zimu, teď to mají podzim a zima na sympatie tak půl na půl. Ne že bych jaro a léto neměl rád, ale podzim a zima mají pro mě svoje kouzlo. Teď tu poslední zimu jsem se ale na jaro těšil - že by obrat? Uvidíme ;)
    24.9.2005 19:44 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Q
    Mám radši zimu ... je jednodušší nějaký těleso zahřát, než ochladit ... to platí jak o strojích, tak o lidech :))
    24.9.2005 20:09 matej
    Rozbalit Rozbalit vše leto
    Leto budiz pochvaleno ;-)
    25.9.2005 22:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: leto
    Ha, moje (pro nekoho provokativni) paticka jeste zije. :-) Nicmene letosni leto byla provokace i pro mne. Brrrr. Stesti, ze jsem se nadopoval sluncem uz v cervnu v Egypte, u nas bych to pres leto nedohnal.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Dalibor Smolík avatar 26.9.2005 14:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: leto
    To jsi měl Leoši štěstí. Já jsem strávil 14 dní na Jadranu, a z toho 4 dny svítilo slunce. Nepršelo pouhé 2 dny .. Jednou byla teplota 12˚C v poledne.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.9.2005 20:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: leto
    Tak to je fakt smula. Proto na dovolenou jezdime zasadne do opravdu teplych krajin. Zatim nam to vzdycky vyslo. Po pravde receno, kdyz v Egypte je pres leto je prumerny pocet destivych dnu nula, tak se deste bat nemusim :-) A cenove to vyjde mnohem lepe, nez Evropa (s vyjimkou Jadranu a vlastni ci autobusove dopravy).
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    26.9.2005 20:56 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: leto
    Fascinující, že i na takových šílených místech může existovat nějaký život :-)
    Copak toho není dost?
    to ja mam nejradeji podzim, uz jen proto, ze je takovy ponury. Mam rad ponurou atmosferu, dest, vlhko, vitr atd. proste podzim se vsim vsudy ;)
    24.9.2005 21:03 Mexiko | skóre: 25 | Chrudim
    Rozbalit Rozbalit vše Babí léto
    .... to tam chybí, babí léto mám nejraději. Nejsou takové pařáky, začíná se zbarvovat listí ......

    Nemám rád vedra - do něj se z vlastní kůže nesvleču, ale v zimě se můžu obléci do jiných kůží (teda spíše látek a podobných materiálů).

    A už se tak trochu začínám těšit na lyžovačku.
    24.9.2005 21:03 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše jaro a podzim
    Mám rád jaro a podzim, bylo těžké se rozhodnout, ale na konec to vyhrálo jaro.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Fill avatar 24.9.2005 23:55 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Setrvačnost
    Hlasoval jsem pro podzim, kvůli klimatu a taky možná ze setrvačnosti. Po osm let strávených v Praze to bylo období, které mi nejvíc sedlo (léto nesnesitelná vedra doma i v práci, v zácpách..., v zimě bez peněz a času na hory nuda, do přírody jsem se zkrátka dostal nejvíc na podzim a v dubnu, ten mám taky rád).

    Teď, na maloměstě, mám outdoorové vyžití pořád, vedra mám kde strávit, lyžování na vysočině každých 20km za pusu, takže miluju snad každý měsíc ;-)

    Třebíč budiž pochválen(o/a ? ;-) )
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 26.9.2005 11:08 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Setrvačnost
    Správně je to: Třebíč budiž pochválenA. Byla tak zalozena temi mnichy uz nekdy pred sestisty lety (asi uz vic :-) existuje o tom snad i zaznam - tusim ze jsem to vyzvedel v Basilice, nebo na tradicni vystave betlemu.
    25.9.2005 00:22 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Zima
    Vitazom moze byt jednoznacne zima. Ak niekto hlasuje za nieco ine, tak urcite sa este nesnazil uchladit serverovu farmu za vlastne peniaze :)
    Dalibor Smolík avatar 25.9.2005 01:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Roční období?
    Nevím, jaká jsou letos roční období. V březnu sníh, v létě je zima a prší, na podzim léto, co bude o Vánocích, těžko říct ... ještě tu chybí ty hurikány.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Max avatar 25.9.2005 01:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Roční období?
    Hmm, tady mne nekdo o nejakou tu minutku predbehl :-/, ale budiz :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 25.9.2005 01:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše jde to vsechno do kyblu
    Rad plavu a zamiloval jsem si snowboard, ale zima neni zima a leto uz nejni leto :(. V zime malo snehu a letos v lete bylo pocasi na koupani velice ojedinele :(, jde to vsechno do kyblu :(
    Zdar Max
    PS:v lete mne brani muj novy spesl vetrak a v zime super hafani backory (takovy ty s usima a cumakem, ty moje maj i nohy :) )
    Měl jsem sen ... :(
    25.9.2005 10:36 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše hm
    na jaru a letu je fajn ze zensky chodej pekne oblikany...jen ten krk me porad boli:-)
    V podstatě nic nevím
    26.9.2005 17:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    Pěkně (i nepěkně) oblíkané chodí celý rok. Ale pokud to berete tak, že nejhezčí oblečení jsou císařovy nové šaty a čím je toho oblečení více, tím je to "ošklivější", pak bych tomu rozuměl.
    26.9.2005 11:45 Pablos
    Rozbalit Rozbalit vše jednoznacne leto
    samozrejmne jedine leto, miluju kdy je poradne vedro a sviti slunicko. a zimu nesnasim, a hlavni duvod u mne je ze v zime se neda skoro nic delat jedine pokud jezdite na lyzich a nebo sedet doma u compu ale v lete se da jit k vode nebo na kolo ,zahrat si fotbalek je toho hodne , zdar
    26.9.2005 13:37 Přemek Jordák | skóre: 12 | Beroun
    Rozbalit Rozbalit vše Je to různý
    To, co mám rád (nejradši) je různý. Když bude zima celá zima na bahně a bude pořád břečka tak budu mít radši léto a naopak, když bude jiskřivá zima se sněhem a lehkým mrazem, tak ji budu mít daleko radši než léto, který celý proprší a nebude se dát nic kloudnýho dělat.

    Ale obecně mám asi nejradši přechod mezi jarem a létem, kdy už je pěkný počasí ale není ješte takový vedro. Jenom mě mrzí, že tohle období vždycky strávím nad učením:(
    Blogy neprohlížím, nepíši a ani se jim valně nesměji
    26.9.2005 14:16 HonzaRez
    Rozbalit Rozbalit vše Podzim
    Miluju podzim. Ten drobný chladný deštík, který mží do vlasů a zalézá pod oděv a to kolo, jak se boří do rozbahněné, nasáklé půdy a všude ta hnijící kaše z listí a ty stromy, co bez listí vypadají jako mrtvoly a ta mlha, která nedovoluje dohlédnout ani na druhý konec mostu a ty osobní plechovky, co stříkají vodu z louží na všechny kolemjdoucí a kolemjedoucí a to slunce, které se z posledních sil snaží prodrat těžkým olovem oblohy, aby pak bez hlesu červánků odumřelo v denní době, ve které v normálním ročním období žhaví jako járovka a ta voda, která ještě před pár dny byla příjemně chladivá a najednou je ostře mrazivá jako čepel Svatého Clause a ti lidé, kteří se ještě nedávno sympaticky oblékali do barevných lehkých hadříků, se najednou promění v neforemné odpudivé emzáky nepochopitelných tvarů... A já?! Já se taky musím stát jedním z nich, navleču si emzácký skafandr a budu se potit a potit a potit - Kua kde mám ten provaz!
    26.9.2005 22:01 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Samozrejme podzim
    Nejlepsi pro me je samozrejme podzim.

    Nenavidim leto s jeho protivnymi vedry a oslnujicim sluncem. V zime me stve ten bo.del a spina vsude kolem (bahno, periodicky tajici a znovu padajici snih). Jaro je prijatelne.
    Nevim, jak to vyjadrit, ale napodzim (pulka zari az pulka listopadu) se citim vzdy nejlepe - idealni odjet nekam z mesta na chalupu - vse je takove klidne a privetive.
    1.10.2005 02:23 x
    Rozbalit Rozbalit vše jaro, leto, podzim, zima
    ...v hospode je stale prima

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.