abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 40
    21.6. 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    20.6. 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    9.8.2006 09:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Jedná se o recyklovanou anketu. Jak se situace změnila po roce a půl?
    9.8.2006 09:15 georgo23 | skóre: 26 | blog: instalace_vmwaru | Karviná
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Porad stejny 16Mbit :-).
    jen se učím jak se to naučit .... ...
    10.8.2006 21:02 kabakov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    situace se zmenila podstatne, v te dobe jsem mel jeste tusim 512 kbps a od te doby UPC zrychlilo na 4 Mbps ;).
    11.8.2006 10:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Ale jo, diky za optani :-) Tenkrat dial-up max. o 30kbps, mesicni ucet 300-600 CZK systemem skrblik. Dneska wifina 512/128 neagregovana, bez limitu, za 390 CZK. Jsem skromny, staci mi to ;-)
    13.8.2006 10:50 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    to máš náhodou krásné. Naše síťka má 1Mbit a využití té linky je sotva 30%...nevím nač by člověk potřeboval víc.
    kyknos avatar 9.8.2006 09:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Tak nevím, co mám napsat. Mám Chello, teoreticky down 4Mb, up 512kb, prakticky díky FUP téměř stále 64/64 kb.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.8.2006 10:07 Milan Vančura | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Já jsem na tom podobně, i když se mě FUP netýká - mám CDMA a tam kolísá nejen rychlost, ale i stav mám/nemám připojení k Internetu :-) Takže se dost liší teoretická hodnota od té praktické. Krom toho i na CDMA je samozřejmě rozdíl download/upload.

    Naštěstí obojí je (bezpečně) < 4Mb/s, takže vím, co mám zakliknout :-) :-)
    kyknos avatar 9.8.2006 10:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    No stav mám/nemám mi s UPC kolísá také :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.8.2006 20:29 -zz-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    no dufam, ze to na slovensku upc nezavedie tiez... ze mam/nemam + fup ;). mam 4096/384 a tie 4Mbps to aj taha (zatial).
    10.8.2006 09:18 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    mam chello v brne a tenhle problem se me teda zatim vubec netyka... je pravda ze malokdy neco vetsiho stahuju (sem tam nejake video z avc + gentoo update), ale kdyz to jede, tak to jede ;-)
    never use rm after eight
    kyknos avatar 10.8.2006 12:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Já mám ten problém, že mi UPC jede bez výpadku tak tři pracovní dny v měsíci. O víkendech a v noci to bývá lepší. Úžasná služba za téměř 2000 měsíčně :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Mikos avatar 10.8.2006 14:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Tak si stěžuj :-)

    Já si tedy na UPC stěžovat v žádném případě nemohu ;-) Poslední výpadek sem zažil tak někdy před půl rokem (a to bylo kvůli tomu, že mi odešel kabelový modem), jinak mi UPC chodí neustále plnou rychlostí (4096/512). Mám ho asi cca 4 roky (jestli si to správně pamatuju, tenkrát to byl ještě Dattelkabel) a výpadků opravdu naprosté minimum a vždy vyřešeny během pár hodin. Oblast je Praha 1.

    Jediné co mě skutečně s*re je datový limit, těch 30 GB za měsíc je přecijen docela málo...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kyknos avatar 10.8.2006 23:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    St26uju si po58d, ale k ni4emu to nen9. Jsou tu v domě samí důchodci, Internet mám jediný, takže si stěžuju sám, a to je evidentně malý tlak. Můžu to tak nanejvýš odhlástit, ale nevím, jak bych se připojil jinak.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.8.2006 21:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    FUP je ta nejvetsi svinarna na svete.
    Kuli nemu nemam pripojeni od Chello nebo telecomunistu. Mam svych 256/256 coz je malo, ale zato je to velmi spolehlivy propojeni, rychlost stala, (temer) zadne vypadky, connectivita vyborna - online hry a VoIP dou bezproblemu - nelaguje, zadne datove omezeni, zadnej zasra*ej FUP.
    Jediny naco si muzu stezovat je neverejna IP adresa... ale to se snad taky casem spravi...
    Mikos avatar 12.8.2006 21:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Souhlasím s tím, že FUP je naprostá sviňárna a doufám, že od této nemoci bude Internet časem vyléčen. Nicméně takhle extrémně pomalé připojení tedy zrovna za výhru nepokládám ;-) To já mnohem radši svoje taktéž naprosto spolehlivé (prakticky bez výpadků, pingy po českém internetu okolo 8 ms) UPC Chello 4 Mbity s 30 GB limitem :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 12.8.2006 21:47 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    A hlavně s veřejnou IP adresou. Nazývat připojení s neveřejnou IP připojením k Internetu je mnohem větší zločin než FUP. Neveřejná IP je proti těm nejniternějším zásadám Internetu, to je jen připojení do nějaké vnitřní sítě s jakous takous možností protunelovat se do Internetu, ale připojení k Internetu to není :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    13.8.2006 12:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Vetsi zlocin nez FUP to rozhodne neni, spis bych pokladal za zlocin ze za tu IP chtej prachy...

    30GB FUP .... mno ... nechtel bych .... vona ta rychlost pak ztraci vyznam...

    Ja bych si hrooooozne rad zaridil pripojeni 4Mbit a verejnou IPcu, a bez FUP, ale u nas ve vesnici takova moznost proste neni.
    Myslim ze muzu byt celkom rad ze tu je pripojeni jake mam...
    Vy, mazanci z mesta, to mate o mnoho jednodussi...
    Mikos avatar 13.8.2006 15:09 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    30GB FUP .... mno ... nechtel bych .... vona ta rychlost pak ztraci vyznam...
    Těch 30 GB sice je docela málo (ale nutno dodat, že je to ve skutečnosti 30 GB + 30 GB, upload a download se počítá zvlášť), využil bych v pohodě i dvojnásobek, nicméně s tím že ta rychlost ztrácí význam naprosto nemohu souhlasit. Naopak, na to si člověk strašně moc zvykne - když na něco "dostane chuť", má to třeba do půl hoďky staženo doma :-) Prostě je to nesmírně pohodlné ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    13.8.2006 05:08 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    To by my nestačilo... Já mam za posledních 9 dní nasosáné téměř 50GB :-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    13.8.2006 13:46 Marian Krucina | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    FUP* neni spatny. Se snizenou rychlost preziju, horsi by bylo, kdybych musel platit za MB prenesene navic. Naopak neverejnou IP povazuju za svinarnu, uz aby tu byl IPv6.Ale proti gustu...

    * kdyz je nastaven na rozumnou hodnotu. Nejlevnejsi tarif Telecomu je cisty obchod (nalakani na rychlost a prechod na drazsi tarif).
    Mikos avatar 13.8.2006 15:11 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    FUP tedy rozhodně _je_ špatný, je to mor sopučasného Internetu a absolutní zlo :-) Tedy hned po neveřejné IP, to je ještě větší zlo ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    herne the hunter avatar 9.8.2006 10:10 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    no taky jsem nevěděl jak mám hlasovat, FUP naštěstí nemáme, ale o 2 Mbps linku se nás tu dělí šest. naštěstí půlka z nich ji skoro nevyužívá, ale když se nás tu těch pět/šest sejde, tak je to utrpení :(

    až se tu budete chlubit jak jste na tom oproti mě dobře ;) mohli byste připojit i svýho ISP/tarif

    btw v anketě se kryjou intervaly, takže člověk s 56 kbps linkou může hlasovat pro kteroukoliv z prvních čtyř možností, např. ≤ 4 Mbps ;)

    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    9.8.2006 10:44 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    v anketě se kryjou intervaly, takže člověk s 56 kbps linkou může hlasovat pro kteroukoliv z prvních čtyř možností

    To sice ano, ale jen stupid by takhle hlasoval...

    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    vencour avatar 9.8.2006 21:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?

    Na čem to dvoumego jedete? Máme 1536/384 wifi, na hw AP je qos a zatim se to zdá být funkční na tolik, abychom byli spokojeni. Mam pocit, že nikdo nepoužívá p2p.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    herne the hunter avatar 9.8.2006 23:36 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Mam pocit, že nikdo nepoužívá p2p

    chjo, to se někdo má. dokonce jsem kvůli jednomu sousedovi uvažoval, že vezmu starou šunku, co se mi tu válí v koutě a použiju jako gateway na routování a shapování. bohužel jsem tu malý pívo a ostatní s tím nesouhlasí. resp. on s tím nesouhlasí a ostatním je to zřejmě jedno…

    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    13.8.2006 12:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?

    Mam pocit, že nikdo nepoužívá p2p.

    Pripojeni, kde nejede P2P, neni vyuzite pripojeni.
    9.8.2006 10:33 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Ještě že převážně stahuju... takže mi 4,0/1,5 Mb/s bez limitu stačí. :-)

    REKLAMA – Poskytovatel je Netbox.
    9.8.2006 10:48 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Mam 1024/256 kbps na 5GHz bezdratu. Na domaci surfovani a obcasne stahovani za 358,- Kc s DPH to uplne staci. V praci mame 512/512 kbps pevnou linku a 3096/512 ADSL 1:20 :))
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    9.8.2006 18:54 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    To mas asi hardcore poskytovatele ze uz dela bordel i na 5GHz... 2,4GHz se kompletne z* v cely republice a ted se pokracuje na 5GHz... A divi se snad nekdo, kdyz kazdej druhej klient ma na strese sektorovku?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    10.8.2006 02:25 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    V komunitních sítích už se 5GHz spoje používaj dobrej rok.
    10.8.2006 13:29 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Ovsem ve vetsine pripadech pouze na paterni spoje, nikoliv na spoje s klientama!
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    10.8.2006 11:33 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Je to trosku jinak. Na nasi bytovce je paterni sit 5GHz a dal pokracuji klienti na 2.4GHz. U nas jsme tedy pripojeni pres switch primo na AP (Soekris).
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    frEon avatar 9.8.2006 10:49 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    myslim ze v ankete chyby moznost 2Mbps. Cetl jsem ze, jeto nejpouzivanejsi pripojeni na net v CR. Ostatne vysledek (momentalni) < 4Mbps (33%) to take naznacuje
    Talking about music is like dancing to architecture.
    nemo avatar 9.8.2006 12:33 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Souhlasim. Ja sam 2Mbity mam. Driv jsem mel 512Kbitu, coz bylo po hooodne letech na modemu obrovske vysvobozeni (Do podzimu lonskeho roku u nas v prdelakove nebylo vubec nic - dokonce ani moznost, jak to pritahnout odjinud). Pak mi to navysili na 2Mbity a ja si uvedomil, ze teprve to je "pohodlna" rychlost, kdy je cas potrebny na stahovani "rozumny".

    Jinak pouzivam ADSL 2048/256 Kbitu od firmy NewTel. Tri dny pred tim, nez zmenili obchodni podminky jsem si u nich aktivoval tarif a bylo to to nejlepsi, co jsem snad kdy udelal - za neco pres 750 korun vc. DPH (+ linka zlute sv*ne) mam _skutecne_ neomezeny internet bez limitu, FUP a podobnych svinaren. Po zmene tech podminek uz je tam 5GB limit, ale me, protoze jsem uzavrel puvodni smlouvu, se to netyka (tuk tuk na drevo).
    "Laughter is the best tech support!"
    Ondrej avatar 9.8.2006 13:13 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Ja mam tedka od pulky cervence 6Mbps a sem spokojenej. I kdyz je pravda ze sem chtel 10Mbps ale rodice se rozhodli ze kdyz uz budeme mit internet po kabelu tak k tomu chtej i televizi a tak se musim spokojit s 6Mbps
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    freshmouse avatar 9.8.2006 14:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    No to je hrůza. Jak vám to mohli udělat?!
    Ondrej avatar 9.8.2006 20:42 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Nevim, ale jak tak pozoruju, vyuzili by jsme spis ten desetimegabit nez tu telku. Ale treba se to casem vyrovna
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    freshmouse avatar 9.8.2006 14:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Reálná stahovací rychlost je 220kB/s (dost možná tím myslím 220kb/s), ale "na papíře" je 1MB/s, tuším. Rychlost uploadu je poloviční.
    brk avatar 9.8.2006 22:32 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Jestli to má chodit 1MB/s a přitom to nedosahuje ani čtvrtinové rychlosti, tak to bych na ISP vlítnul. ;-)
    USE="-qt -kde"
    freshmouse avatar 10.8.2006 00:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Hned jim běžím vynadat. ... a protože nemám garantovanou reálnou rychlost, možná mě ani nenechají vyvést z objektu. :-)

    Já jsem spokojený s reálným downloadem 220KB/s (220kb/s?) s měsíčním omezením 10GB za 800Kč/měsíc...
    9.8.2006 14:42 Jerry Sejtys
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    No tak doma mam DIAL UP takze teoreticku 56Kbs, na intraku mam 100Mbs optiku a v robote niecio straaasne pomale oproti intraku ale zase o poznanie rychlejsie ako doma...

    :)
    disposable avatar 9.8.2006 15:36 disposable | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    chyba moznost - sused ma 22mb/s (bez mac filtra, sifrovania) a leechuje ho cele okolie.
    if it ain't broke, don't fix it
    David Watzke avatar 9.8.2006 16:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    5 Mb/s a po aktivaci FUPu (když stáhnu, nebo uploadnu víc než 20GB za měsíc) 250 kbps. Hnůj, co?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.8.2006 16:33 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Hnuj je kdyz ti 4Mbit od UPC spadne na 64/64. Este lepsi je kdyz ti tagle sleti 12Mbit. 192x pomalejsi net je docela znat
    cooler avatar 9.8.2006 16:51 cooler | skóre: 19 | Medzilaborce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    chyba tam moznost... "Byvam na koleji a nechcem sa chvalit"
    9.8.2006 17:49 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Jo, zmena je zivot. Misto vytaceneho telefonu je tu netbox a jeho sladke 4Mb/s.

    A ta anketa je nejednoznacna -- kdo nema zadne pripojeni, muze krom volby "> 4Mbps" zaskrtnout cokoliv ;-)
    θηριον ειμι
    9.8.2006 18:16 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    ne, 0b/s je take pripojeni ;-)
    9.8.2006 20:23 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    dialup rulezz :-), este par rokov a mozno bude aj DSL
    9.8.2006 21:24 n3tman | blog: Pulp_Fiction
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Nevím kolik přesně, ale reálně dosahuju rychlosti downloadu maximálně 60 kB/s. Na dnešní dobu docela chudé, ale jaká to byla radost, když u mě skončila nadvláda dialupu :-D
    Berme život s nadhledem! ;-)
    10.8.2006 08:58 boriz | skóre: 4 | Localhost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    U me je to GPRS routovany do sesti stroju v domacnosti.... sliby: 56kbps realita:`16kbps ..... GPRS je dobry, ale eurotel je strasnej, skoro kazdej den to trikrat padne
    I slackwaristi maji sve dny
    11.8.2006 03:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Nojo, 56kbps platí jenom, když je dobrý signál a v okolí není moc lidí, co se také chtějí připojit.
    Quando omni flunkus moritati
    10.8.2006 11:06 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    3Mbit / 256Kbps, bez FUP s limitem na 20GB s tím, že každých 5GB navíc připlácim a ještě se se mnou veze 10 lidí s naprostou spokojeností.
    Myslím si, že je to čistě jenom o vychování uživatelů.

    A cože to mám vlastně za ISP? Dominatního operátora s logem, které má na pozadí žlutou barvu a modré proužky.
    nemo avatar 10.8.2006 12:08 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Jak uz jsem tu rikal, take mam ADSL a sice 2Mbity/256Kbitu bez FUP a ani limit nemam. Myslim, ze kdyz to driv muj operator zvladl, zvladne to i operator, ktery uz brzo to zlute pozadi mit nebude...
    "Laughter is the best tech support!"
    10.8.2006 21:38 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    100Mbit/100Mbit, FUP na upload 2GB tydne. Ok, tak na koleji nebydlim, i kdyz tam travim vetsinu casu:). 2Mb/500kb 3GB + bonus az 100% za nevycerpani limitu. Kabelovka.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Mikos avatar 10.8.2006 21:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Ty 3 GB je na měsíc? Nezapomněl jste tam jednu nulu za tou trojkou? Jestli jsou to opravdu 3 GB za měsíc, tak takové připojení je na dvě věci...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.8.2006 09:58 Marex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Matfyzaci sosaj ve skole :P (nepatrim k nim, jenom vim :) ) Btw. mam 10/10Mbps bez limitu a celkem to jede :)

    REKLAMA - www.802.cz

    PS. jeste ze jsem si to zaridil uz pred rokem, jinak bych mel jenom 10/4 :)
    11.8.2006 14:02 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Telefónica O2 (zkrátka žluté svině): 512/128, limit 1GB, jinak to stáhnou na 64/64, co si tu taky můžu dovolit že, na týhle připrdlý vesnici (práce tu ani neni, protože lidim nemaj peníze a všechno to jde do řiti)
    vencour avatar 11.8.2006 21:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?

    Ot: jak to vypadá v Hranicích, Němci už nedávaj práci?

    Navíc: Wia má v Aši 5 wifi hotspotů, jste mimo dosah? Jelikož jsme přesně mezi DSLAMy, mimo dosah (i v Praze), tak nám zbylo jen wifi jako alternativa k dial-upu a nakonec si libujem ... skoro ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.8.2006 21:37 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?

    k OT: Prý mají plno. A nějak se práce kazí, není na výplaty (prý), ale to zatím není moje starost. O pár volných místech vím, dokoce hodně blýzko domova, ale nejdříve mám v plánu si udělat kvalifikační kurz (pracuje se na tom)

    k Navíc: Ano, jsem mimo dosah, jeden přípojný bod by byl (asi 500m vzdálený, je ještě jeden asi 1km, ale ten je moc daleko), ale je za stromy:-( Navíc v zimě bych si internetu asi moc neužil. Jediná možnost je tu opravdu jen ADSL (linka Telecom), nebo přes GSM (ale BTSky jsou taky za stromy a je to docela zatížené - monitoroval jsem to). Naštestí po Novém roce se tu má (ve vesnici kde bydlím) instalovat bezdrátové pozemní digitální vysílání TV a podle doslechu dva hostspoty na kostelu, tak přechod bude rychlý:-)

    vencour avatar 11.8.2006 22:35 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?

    Myslíte, že je 1 km dost daleko? Máme 17dB yaginu, AP Alfu AIP-630W, prej je dost citlivá, po bytě máme Linksyse WRT54GL, ten sice nemá možnost regulace výkonu (aspoň se současnym firmwarem), ale na to bych si trouf ... pokud je přímá viditelnost. Na czfree.net jsou i větší extrémy.

    V zimě se bojíte sněhu nebo zasněžení antény?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    nemo avatar 12.8.2006 10:04 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Me by teda 500 metru neodradilo... 500 metru za stromy neni smula. Nejblizsi WiFi 16KM daleko a za tremi kopci - TO JE SMULA!
    "Laughter is the best tech support!"
    12.8.2006 13:08 bk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak rychlé je vaše domácí připojení k internetu?
    Moje 1370 kbps download pripojeni plne hradi danovi poplatnici (praha5.net).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.