abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 576 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Aktivity WikiLeaks

    plně podporuji
    69% (639)
    podporuji, ale nezveřejňoval bych vše
    24% (224)
    nepodporuji
    6% (58)

    Celkem 921 hlasů
    Vytvořeno: 7.12.2010 12:43

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    drc avatar 7.12.2010 15:40 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Doporučuji článek Marka Švehly "S Putinem v posteli" z aktuálního čísla (49/2010) Respektu. Článek bohužel není zdarma online. (Osobně bych se s ním +/- ztotožnil.)

    Link: http://respekt.ihned.cz/c1-48452100-s-putinem-v-posteli
    11.12.2010 21:56 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    A o cem to tedy je? Z nazvu mi prijde, ze jen "bla bla zatim nevime bla bla..."
    8.12.2010 00:30 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    nevim(a to ne proto, ze bych deni poslednich dni nesledoval)

    To je tak tezke udelat anketu, aby se mohl zucastnit kazdy?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.12.2010 00:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    A proč by se měl ankety zúčastnit každý?
    8.12.2010 01:30 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Protoze jinak nema anketa vypovidajici hodnotu. Kdyz bude vysledkem ankety, ze 90% lidi voli jednu ze tri moznosti, ale ve skutecnosti hlasovalo kvuli omezenym moznostem vyberu jen 10% lidi, tak to neznamena, ze ta moznost drtive zvitezila(coz je interpretace, ktera se nejvic nabizi), ale ze jedna z moznosti ma devitiprocentni podporu, coz uz neni tek pusobive.
    8.12.2010 13:09 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    +1
    vain avatar 8.12.2010 13:14 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Zrovna v tomhle případě a v této odpovědi, tedy "Nevím" to nijak do ničeho nezasahuje. Jde o to, jestli jsou lidé spíš přikloněni k aktivitám WikiLeaks nebo nejsou. Ti co neví, jsou v tomto případě irelevantní.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    8.12.2010 18:59 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    On je velky rozdil mezi "nevim" a "nevim o co se jedna". V pripade toho druheho bych souhlasil, ze jejich zanedbani ma na spravnou interpretaci vysledku mensi vliv.
    vain avatar 8.12.2010 20:00 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Jistě, že je v tom rozdíl, ale tady nejde o veřejné mínění, jestli někdo ví, nebo neví vůbec, o co se jedná. Od takových se už vůbec nepočítá, že budou hlasovat. Takže si stále stojím za tím, co jsem napsal předtím, a opravdu šlo o "Nevím" a ne "Nevím, o co se jedná."
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.12.2010 00:56 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    Predstav si nasledujici anketu:

    Muslimy:

    • miluju
    • nenavidim

    Co je na teto ankete spatneho? Dostanes hlasy jen od velmi omezeneho vzorku lidi(extremistu) a treba ti ani nedojde, ze ta anketa je uplne pitoma a z nabizenych moznosti si drtiva vetsina lidi nevybere. Proste se zitra v bulvaru docteme, ze 95% ctenaru abclinuxu nenavidi muslimy(no dobre, je to scifi, ale slouzi jen pro ilustraci).

    poky74 avatar 10.12.2010 05:55 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    Ta tvoje anketa má ale zcela viditelný cíl, zjistit jestli je více čtenářů abíčka co muslimy milují nebo nenávidí, pokud "nevíš" tak nehlasuj, protože anketa se tě netýká. Stejně tak jako anketa jestli podporuješ wikileaks je zaměřena na lidi co je podporují, podporují s omezením nebo nepodporují, proč bychom se měli zabývat lidmi co "neví", když nás jejich názor nezajímá (protože oni neví), Anketa je mířena na lidi co mají svůj názor, názor někoho kdo neví či se nedokáží vyjádřit je k ničemu a tedy se zde nabízí původní otázka: A proč by se měl ankety zúčastnit každý, když nás zajímají jen ti kteří mají názor?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.12.2010 13:22 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    protoze nazorem je i projeveni nezajmu.
    poky74 avatar 10.12.2010 13:26 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    A když tě téma nezajímá, jak na něj můžeš mít názor?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.12.2010 17:15 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    pokud nepoznas rozdil mezi:

    aktivnim __dopln podstatne jmeno__, hanicim __dopln podstatne jmeno__, snazivym blbcem, vypocitavym jedincem, ktery ma momentalne jine priority presto si zbezne tema prosel a udelal si na ne nazor, ze mu nestoji za jakoukoliv aktivitu

    tak se vrat do skolky.
    poky74 avatar 10.12.2010 17:58 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    Podvědomí si vytváří názor během poznávání, takže pokud sis téma prošel, nějaký názor mít musíš.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    12.12.2010 20:25 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    ten ale neni vyjadreny v ankete a odpovidala by mu moznost nezajem cili ani kladny ani zaporny ohlas.
    10.12.2010 13:23 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    jinak zrejme podle tvych formulaci patris k tem co maji modro oranzovo cerveno cerne videni sveta, ze? ze by treba mohla byt vsechno seda brecka uz te nenapadlo...
    vain avatar 10.12.2010 09:38 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Poky ti napsal co bych ti napsal já, tak si to přeber =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    10.12.2010 20:59 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Bulvár může napsat leccos, tedy i takovouto nepravdu, ale podstatné je, že jsou v závorce absolutní čísla, takže pravdivé tvrzení by bylo třeba že "13 lidí nenávidí muslimy" nebo že "95% hlasujících", ale ne že 95% čtenářů, to není pravda a pokud to někdo chce psát, může, ale není to problém ankety ale toho dotyčného.
    otula avatar 13.12.2010 17:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    nebo že "95% hlasujících"
    I tohle je zavádějící, pokud čtenáři neznají možnosti, které v anketě byly. Ad absurdum: Budu mít anketu Můj postoj k sushi. A jedinou možnost: miluji ho. A pak by se někde objevilo, že 100 % hlasujících v anketě vyjádřilo, že miluje sushi.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    10.12.2010 13:20 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    jsem pro moznost. nezajem/nevim.
    pavlix avatar 10.12.2010 00:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Jde o to, jestli jsou lidé spíš přikloněni k aktivitám WikiLeaks nebo nejsou. Ti co neví, jsou v tomto případě irelevantní.
    Sám jsi irelevantní. A nenadávej :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 10.12.2010 00:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    A proč by se měl ankety zúčastnit každý?
    Protože anketa zde je společenská aktivita.

    Protože se lidi chtějí účastit a dělá jim to radost.

    Protože lidi chtějí vyjádřit svůj názor a vidět kolik ostatních se s nimi shodne.

    Zkus mi říct jediný důvod, proč z ankety někoho vynechávat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.12.2010 21:04 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Protože vytvořit dokonalou anketu je obtížné? Měly by se tedy přidat odpovědi "Vím o co se jedná ale nevím jestli podporuji nebo ne (nejsem schopen sebeuvědomění)", "Nevím o co se jedná takže se nemohu přiklonit ani k jedné straně", "Vím o co se jedná ale jsem nestranný", a jistě by se našly ještě další odpovědi. Celkově by měl být počet odpovědí o něco větší než počet rejpalů, aby byli uspokojeni všichni. Ale tím by se anketa stala příliš dlouhou a nudnou.
    11.12.2010 15:33 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Zase zjednodusujes. Kdyz si nedokazes vybrat z nabizenych moznosti v(libovolne) ankete, tak to znamena, ze nejsi schopen sebeuvedomeni(btw to jsem taky moc nepochopil). A ze by pak anketa byla nudna si nemyslim. Vetsine lidi prinasi poteseni si vybirat.
    pavlix avatar 13.12.2010 01:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Protože vytvořit dokonalou...
    Nikdo nikdy po nikom nechtěl dokonalou anketu... jen trochu snahy.

    Nicméně někdo (Luboš) se tu ptal na důvod, proč by měl každý mít možnost přispět do ankety, pokud to jen trochu jde. Tedy zřejmě nechápal samotnou podstatu toho, proč se snažit.
    Ale tím by se anketa stala příliš dlouhou a nudnou.

    Tak to je fajn, když máme u většiny anket jenom tři rejpaly. Počítej se mnou...

    1) Ano

    2) Ne

    3) Nevím

    4) Je mi to jedno

    To jsem vymyslel během deseti vteřin, věřím, že průměrný člověk to zvládne ve srovnatelném čase. Opravdu nevím, co je na tom tak těžkého.

    Ve speciálních případech lze zkoušet přidat další odpovědi, ale bez toho se dá žít. Lidi se vyjádří v diskuzi (potom, co vyberou základní možnost).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2010 22:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Já nikoho nevynechávám, já se snažím zjistit názor. A "nevím" není názor.
    11.12.2010 17:31 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Mozno by bolo vhodne kopirovat slashdot:

    Don't complain about lack of options. You've got to pick a few when you do multiple choice. Those are the breaks. Feel free to suggest poll ideas if you're feeling creative. I'd strongly suggest reading the past polls first. This whole thing is wildly inaccurate. Rounding errors, ballot stuffers, dynamic IPs, firewalls. If you're using these numbers to do anything important, you're insane.

    12.12.2010 00:35 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Fajn. Jak je mozne stat se anketarem abclinuxu?
    Fluttershy, yay! avatar 12.12.2010 00:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Snadno, můžeš psát návrhy do Vzkazů správcům.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 13.12.2010 01:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Kopírovat se dá ledacos :), ale...

    Pokud nechcete mít anketu kritizovanou, zakažte pod ní diskuzi :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.12.2010 19:46 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Ankety sa mozu kritizovat kludne dalej (na slashdote sa tiez objavuju prispevky tykajuce missing options). Disclaimer akurat hovori ze rovnako efektivne mozes hadzat hrach na stenu.
    pavlix avatar 14.12.2010 23:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Ankety sa mozu kritizovat kludne dalej (na slashdote sa tiez objavuju prispevky tykajuce missing options). Disclaimer akurat hovori ze rovnako efektivne mozes hadzat hrach na stenu.
    Totéž se dá říct o těch z vás, kteří se kritizujícím snaží vysvětlit, že to nemá cenu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 13.12.2010 01:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Já nikoho nevynechávám, já se snažím zjistit názor. A "nevím" není názor.

    Zajímavé, že "nevím" jako názor či hlasovací hodnota je všeobecně uznávaná možnost, jak se člověk může vyjádřit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 13.12.2010 09:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    U voleb se to řeší například tak, že člověk (a) k urně vůbec nejde, nebo (b) odevzdá neplatný hlas. Nehlasovat je také volba. Je fascinující, že pořád mají kecy furt ti samí lidé, ale nevšiml jsem si, že by kdy hnuli prstem.

    Myslím, že nadešel čas na...

    10.4. 21:53 Návrh na anketu, kralyk

    Rozumíte této anketní otázce?

    • Ano
    • Ne, otázka je nejednoznačná, nelze odpovědět!
    • Nemůžu hlasovat! V odpovědích nejsou všechny možnosti!
    • Chybí mi checkboxy
    • Nevím
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 13.12.2010 19:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    U voleb se to řeší například tak, že člověk (a) k urně vůbec nejde, nebo (b) odevzdá neplatný hlas. Nehlasovat je také volba. Je fascinující, že pořád mají kecy furt ti samí lidé, ale nevšiml jsem si, že by kdy hnuli prstem.
    No a co jako? Já se klidně vyjádřím pod každou anketou, na kterou nebudu moct odpovědět, a přesto mě nikdo nemůže nutit ankety psát.

    Takhle, kdyby mi někdo slušně řekl, že neumí psát anketní odpovědi, a jestli bych mu nezkusil anketu opravit, než se spustí, tak klidně pomůžu. Ale zatím mě nikdo o nic takového nežádal :).

    Pokud jde o volby, tak ty nejsou zrovna dobrým příkladem, aspoň u nás. Byly by, pokud by byly nastavené tak, aby výsledky voleb vedly ke spokojenosti voličů aspoň v době vyhlášení výsledků. Příznivci menších stran mi jistě dají za pravdu.

    Dokud neprosadíž zákaz diskuze pod anketou, budeš mít v diskuzi kritiku ankety :). Tak to prostě je. A čím hůře navržená anketa bude, tím více té kritiky nejspíš bude.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xxx avatar 13.12.2010 20:25 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    U voleb znas celkovy pocet lidi, kteri mohou hlasovat. Takze jsi schopen urcit pocet lidi co voli moznost "nevim".

    Tu v tomto pripade nemas, nebot neznas pocet navstevniku AbcL, kteri si anketu precetli. Taky si vsimni, ze u nekterych voleb (treba do ruznych ak. senat) je nutna nejaka minimalni ucast.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 13.12.2010 20:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Tu v tomto pripade nemas, nebot neznas pocet navstevniku AbcL, kteri si anketu precetli.

    Není pravda. Je triviální zjistit si počet registrovaných uživatelů, což je stejné jako znalost počtu potenciálních voličů... kteří také o volbách nemusejí vědět nebo se o ně nemusejí zajímat (ač je to nesnadné).

    Taky si vsimni, ze u nekterych voleb (treba do ruznych ak. senat) je nutna nejaka minimalni ucast.

    Aby byly z výsledků voleb vyvozovány důsledky, což se zde ale neděje.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xxx avatar 13.12.2010 21:43 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks

    Nepřirovnávej. Je to dost ošemetný, protože i tobě je alespoň trochu jasné, že to nesedí. (Poznámka "ač je to nesnadné". Navíc jsi si trochu naběh. Těch uživatelů bude přes 20k (tvoje id je cca 14000 a jsi registrovaný v r. 2007). Takže té ankety se z reg. čtenářů AbcL nehlasovalo ani 5% pro jednu ze tří nabízených možností.

    Ad vyvozování důsledku. To může být i tvrzení, že: "Aktivity WikiLeaks plně podporuje 69%...". Ale z čeho. Ze všech čtenářů AbcL ne, protože ti nehlasovali. Takže z 5% čtenářů AbcL. Tím jsme se vrátili na začátek diskuze, kde kdosi napadal výběr vzorku hlasujících (což nepadlo zrovna na úrodnou půdu). Protože pokud ho nevybereš správně, tak ti pak anketa nedovolí vyvodit žádné závěry.

    Nicméně vzhledem k formě ankety, ten vzorek hlasujících nikdy nebude úplně v pořádku. Správně by jsi měl vybrat náhodně nějaký počet reg. uživatelů a ty nechat zahlasovat.

    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 13.12.2010 21:45 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Chtěl jsem napsat, že v té anketě hlasovalo jen 5% čtenářů pro jednu z nabízených možností.
    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 13.12.2010 21:47 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Jo a pokavaď bych měl napadnout to přirovnání, tak je to jako kdybys do voličů počítal i mrtvé občany. Tedy takové, kteří na AbcL už nechodí.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 13.12.2010 22:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Cílem je vyvodit nějaké závěry? Anketu jsem kdysi chápal jako námět k diskuzi, nicméně poté, co nám ji schovali až kamsi dolů, už není dobrá ani k tomu.

    Nehledě k tomu, že by se daly použít i statistiky návštěvnosti, pokud by byly k dispozici, o čemž nevím (oni možná můžou hlasovat i neregistrovaní, netuším).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.12.2010 16:09 Joelp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    8.12.2010 21:59 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Nesprávné otázky. Správnou otázkou je: Podporujete svobodu internetu? Mám s podporou čehosi, co je akcí jakési intelligence, problémy pro zveřejnění předem dobře vybraných dat a zatajení jiných. Ale podporuji svobodu provádět akce tajných služeb prostřednictvím svobodného internetu - komunita slídilů vždy vyslídí, odkud ten datový vítr fouká...
    m1c4a1 avatar 9.12.2010 03:36 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Nejsem zcela proti, ale třeba nechápu, k čemu je veřejnosti vědět rozmístění strategických pozic vojska.
    9.12.2010 11:28 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    +1 asi tak.
    9.12.2010 19:17 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    jaké rozmístění strategických pozic vojska? nějaký link na ty pozice by byl?
    gtz avatar 12.12.2010 22:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    rozmístění myslím nebylo uvolněno, bylo uvolněny jen dokumenty, které by mohly USA někde zranit/oslabit. Prostě seznam cílů. seznam
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    10.12.2010 12:36 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    by jsi, soudruhu, věděl - máš-li do betoooonu přidat olovo, baryum a podobně.

    To víš, pravděpodobnost přežití se zvětšuje. :D
    11.12.2010 23:04 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    No ale strategické pozice vojska snad obsahem úniku nejsou, už proto že jde převážně o korespondenci diplomatů (kteří o nich IMHO taky prd ví). Ale je možné že se mýlím - ty zprávy jsem nečetl.
    Fluttershy, yay! avatar 11.12.2010 23:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    V jednom úniku byly strategické body (fabriky, zdroje, spoje atd.).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    11.12.2010 22:10 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Ta anketa je trochu zavadejici. Narozdil od jinych zdejsich diskutujicich jsem se trochu informoval a tak vim, ze Wikileaks nezverejnuji _uplne_ vsechno, ale ziskane informace rediguji.

    Ti co hlasuji pro "nezverejnoval bych vsechno" by meli na konkretnim priklade ukazat, co Wikileaks zverejnili a nemeli by. (Nekdo tady pise o jakychsi pozicich vojsk, to je blbost protoze pokud vim, vsechny zverejnene informace jsou nejmene 6 mesicu stare.)
    D.A.Tiger avatar 11.12.2010 23:57 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Ano, Wikileaks je podle mě dobrá věc, protože je to to jediné co vlády a mocné dnešního světa alespoň silně znervózňuje. Jinak jsme jim všichni někde u .... A alespoň se dozvím střípky skutečnosti přímo od pramenů, nebo co nejbližších zdrojů.

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    13.12.2010 20:35 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    Jen jestli nejsou cele wikileaks jen zaminkou k utazeni sroubu.
    14.12.2010 19:31 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Aktivity WikiLeaks
    zminka se vzdycky nejaka najde...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.