abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 489 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník

    Compiz Fusion, omyl evoluce...

    15.10.2007 21:23 | Přečteno: 2172× | všehochuť do 24.4.2008

    Proč? Proč když něco funguje, přijde někdo s nápadem sloučit to s něčim a vytvořit nepoužitelnou zrůdu...

    Když jsem se po smrti Amigy rozhodl pro poskládání tehdy mnou nenáviděného PC, ještě jsem nevěděl že to není odpor k hardware ale k operačnímu systému... Naštěstí jsem na to přišel velmi rychle, a po cca dvou měsících neustálých bojů, zachrochtalo v mém tehdejším DVD ,které četlo jen CD, cédéčko s MDV2007 One. Nevěděl jsem nic, Linux jsem zkoušel před deseti lety asi hodinku na Amče, ale shell mně velmi rychle přestal bavit... ;)

    Teď jsem objevil systém na který jen těžko hledám české slovo, polské je "zajebisty!", mám nad ním plnou kontrolu, všechno co hledám je tam, kde myslím že by to mělo být, neotravuje mně blbostma a prostě funguje. Zfanatizovanej filmíkama z youtube, jsem okamžitě zapnul Beryl a po kratší válce s ovladačema NVIDIE a nastavením Berylu, už jsem si vesele točil krychlí...

    Teď možná někdo může říc, že všechny ty efekty jsou jenom pózerství majitele kompa. No a částečně má pravdu. Ale na druhou stranu, když mam otevřenejch pár okýnek na výcero plochách a potřebuju se přepnout do některého z nich, není nic jednoduššího než zmáčknout kolečko na myši a zatočit. Okno nemusím nijak hledat, mám ho hned... A všechy ty efekty? Je to dobrý!!! Proč je to dobrý??? Je to dobrý, protože je to hezký!!!

    Potom jsem přešel na MDV2007.1, jako běžný uživatel jsem nepoznal žádnou změnu, kromně toho, že se dekorace změnila ze žlutý "One", na modrou "Free" (koupil jsem novou mechaniku DVD). Beryl jsem už bral jako samozřejmost a užíval jsem si otevřenerjch hub a vytřeštěnejch očí kamarádů, majitelů CoreDuo+WVAero v cene 2x přesahující hodnotu mého 18let starého plechového přibližovadla...

    Pak přišlo nekonečné čekání na MDV2008, kdy můj každodení příchod do práce vypadal tak, že jsem zaparkoval, odpípnul příchod a běžel k počítači, zapnul ho, šel si v klidu udělat kafe, počkal než ta bedna naběhne a hned se vrnul na mandriva.com, ...ještě nic...

    Nakonec jsem se dočkal, první iso mi přítelkyně asi po 4. hodinách stahování asi na 90. procentech omylem zrušila. Když jsem se probral z komatu a vytyčil jí metrovou zónu kolem počítače, kam se nesměla přiblížit, začal jsem stahovat znovu, s každým staženým procentem mi stoupal adrenalin... ...až do momentu, kdy se pánové z elektrárny rozhodli, že dvouminutovej výpadek proudu bude skvělej vtip na zakončení dne... Do třetice všeho dobrého (v mém případě zlého) jsem nad ránem stáhnul iso se špatným kontrolním součtem. S vědomím, že už se mi 4 hodiny stahuje z p2p další iso a až přijdu z přáce budu ho mít, šel jsem si na hoďku a půl lehnout...

    když jsem přišel z práce, vypálil jsem DVD a s menšímy problémy konečně nainstaloval. Po boji s "váš systém nepodporuje 3D prostředí" a následnou instalací NVIDIA drivers (jak jen jsem to před tim dělal...),Jsem se vrhnuj na nastavení Compiz Fusion, jak jen ten Beryl byl jednoduchej...

    otáčení krychle za pomoci stisknutí kolečka myši? jestli používáš mozzilu, zapomeň! Cube Caps? zapomeň! teda bez polofunkčního "extra pluginu" a poloprosvětlování caps obrázku v gimpu. 3D okna? zapomeň! Plugin není ani v "unsupported" pluginech který byly jako rpm pro jinou distribuci kterou ani neznám... No ale to hlavní!!! to hlavní!!! To se vůbec nehejbe!!! Připomíná mi to pokusy o 3D hry na Amigu s procesorem MC68EC020/14Mhz na full screen!!! To je TRAGÉDIE!!! Otázka zní: Proč, Když Beryl i na mojí starý plečce (Athlon barton 2500+, GF2MX/MX400/64MB, 768MB RAM) běhal absolutně (s rukou na srdci a http://pl.youtube.com/watch?v=D_7cwU3zLZs + http://pl.youtube.com/watch?v=WhohpOMsj3k na youtube) v pohodě, bez sebemenšího náznaku trhání. Někdo zvolil pro Compiz Fusion engine Compizu?!?!?! Vždyt to je jako by pří přiloučení Škodovky do koncernu VW, použily pro novýho passata motor z favorita (on je to technologicky ještě pořád motor z 1000MB, jen s hliníkovou hlavou a odlehčenejma válcema)!!! Proč??!! Proč?!?!

    Co teď? kvůli blbýmu 3D Window pluginu přejít na Kubuntu kde ten plugin je? kvůli blbýmu pluginu měnit distro jen proto, že se mi to tak líbí?! éééé tam, to je blbost a nic to neřeší! proč měnit kastli když je na h*vno motor(compiz fusion)? Co jsem tak koukal po netu... ...do MDV2008 už asi nějakim schůdnym způsobem Beryl nedostanu, slovo kompilace a podobné záležitosti ve mně vyvolávají pocit strachu a beznaděje (nejsem úplnej debil, baví mně učit se a vytvářet nový věci, jen jsem takovej pomalejší), Nainstalovat spátky Spring? asi nejlepší východisko v mojí situaci, CHCI mít tu 3D blbost aby fungovala tak jak mám rád...

    v MDV2008 jako normální uživatel (mozzila, fotky, filmy, obrázky, muzyka, sem tam něco napsat + hry typu "zatížení gr.karty 0.001 procenta") stejně nevidim rozdíl od 2007.1 nebo 2007.0

    a závěrem? co dodat? Jsem nas*anej, protože tohle se příčí zdravýmu rozumu... vim, že práce vývojářů není jednoduchá a běžnej uživatel jako já (kterej pro distro nic kromě nabízení DVD kamarádům nemůže kvuli vlastní "tuposti" nic víc udělat), se svíma minimálníma znalostma jí nikdy nedokáže ocenit, ale proč Compiz místo Berylu???!!! Proč?! Proč?!

    autor, žije 2 roky v Polsku kde jsou "i" a "y" úplně obráceně a gramatika úplně jinak,
    navíc nikdy nebyl z češtiny moc dobrej, proto: OMLUVTE PROSÍM SNÍŽENOU KVALITU VÝTVORU ;)
           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 15.10.2007 21:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Nakonec jsem se dočkal, první iso mi přítelkyně asi po 4. hodinách stahování asi na 90. procentech omylem zrušila. Když jsem se probral z komatu a vytyčil jí metrovou zónu kolem počítače, kam se nesměla přiblížit, začal jsem stahovat znovu, s každým staženým procentem mi stoupal adrenalin...
    Great :-D LOL
    16.10.2007 22:53 henrichg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    No ja som si kladny vztah ku compizu zanechal. Zacal som ho skusat este na openSUSE. Sa mi to hodne zapacilo. Taketo hracicky mam proste rad. Potom co som presiel na Ubuntu uz vznikol fork Compizu, Beryl. Nic ine mi ani nezostalo, kedze autor Compizu nebol ochotny prijat patche a nove pluginy od komunity. Preto aj vznikol Beryl. Potom, co sa zasa zlucili, Beryl sa vyvijat prestal. Na Compiz som zasa presiel, ked som zistil, ze vsetky pluginy z Berylu uz su importnute do Compizu. A navyse mal pluginy, ktore v Beryle nie su napr. Expo, Cube reflection. S rychlostou Compizu (a tym padom aj Compiz-Fusion ako komunitneho rozsirenia Compiz Core) to nie je vobec zle. Je to len vec spravneho nastavenia v xorg.conf Jediny problem je s ATI kartami, ktore zatial vyzaduju XGL, ktore som z duse nenavidel. Bolo kedysi nutne aj pre NVidiu a robilo len same problemy. Velka vdaka NVidii, ze EXT_TEXTURE_FROM_PIXMAP implementovali priamo do driveru. Som sa XGL hned zbavil :-) Compiz-Fusion ale nie je len o hracickach. Je tam niekolko pluginov, ktore ulahcuju pracu. Mam rad Expo, ktore umoznuje velmi rychlo prejst na plochu, presuvat okna medzi plochami. Scale zasa je dobry pre rychly prehlad o oknach na ploche a aj prepnutie na okno. EZoom, Negative, Color filter su vyborne pre zrakovo postihnutých. Koleckom na mysi si mozem ztransparentnit okno a vidim co mam pod nim, atd...

    Tot moja oda na Compiz :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2007 00:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    a chybějící 3D okna? kazí to pohled na otáčející se krychli a Widlákum vypadává jen jedno oko místo obou... :-( Jinak expo samozrejmě chválim, ale v Berylu by to byla jen otázka času...
    Ilfirin avatar 17.10.2007 07:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Ajo! Málem jsem přehlédl že chybí 3D okna. Ale přiznejme si, ani v Berylu nebyly žádná slává. Šedá textura na bocích a zaoblení rohů se bralo z nastavení. Tvar okna se ignoroval, což způsobovalo na pár místech přesahy.
    17.10.2007 09:05 henrichg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Nie nechybaju. Obsahuje ich balik unsupported (od verzie 0.6.0), je tam aj napr. balik Snow s Berylu. Je mozne, ze ich openSUSE a Ubuntu nepridali do repozitarov, priznam sa, ze som to v Ubuntu Gutsy nehladal. Proste som to odinstaloval a skompiloval z git :-)
    Ilfirin avatar 17.10.2007 09:09 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Ale jo, v repozitáři jsou, jen je doporučeno je neinstalovat (a oneclick instalace je nemá zaškrtlé). Nicméně díky za info :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2007 20:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    no a MDV nejsou, jak už jsem někde psal...
    24.10.2007 14:59 charlie2806 | Jablonec nad Nisou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    V jakem repozitari ze to najdu prosim?
    Ilfirin avatar 24.10.2007 15:04 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Myslíte u OpenSUSE? V repozitáři X11:XGL, ale ten si přidáte v YASTU v modulu "Komunitní repozitáře", nebo prostě jen nainstalujete Compiz Fusion jedním kliknutím a on se přidá sám (jedná se o soubory s příponou .ymp které jsou na výše zmíněném odkazu). JInak balíček se jmenuje compiz-fusion-plugins-unsupported-verze.architektura.rpm
    Ilfirin avatar 24.10.2007 19:48 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    AJAJAJAJAJAJAJ! Sypu si popel na hlavu. Moc se vám omlouvám za mystifikaci. Unsupported plugins zmíněná 3D okna neobsahují.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.10.2007 21:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Jsou na unofficial, ale nevim jestli i pro Zuzanku. Pro *buntu každopádně ano.

    PS: tak už mi po pěti dnech běhá Beryl, fakt rozdíl, takovej fofr... ;-)
    Ilfirin avatar 24.10.2007 21:29 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Právě že pro Zuzanku ne, zatímco já tvrdil, že ano.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.10.2007 22:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    ale "unofficial" ?
    Ilfirin avatar 24.10.2007 22:34 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    V nich to právě není. Respektive, zuzka ani unofficial nemá. Jen unsupported, které obsahují gestikulace myši a další věci, nikoliv však "3D Windows"
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.10.2007 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    sakra, proč to pro *buntu je a pro .rpm ne?!
    Ilfirin avatar 25.10.2007 08:05 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Asi proto, že je to unsupported. Nu co, počkáme si na to, až to bude supported a v základu další verze. Na druhou stranu, není třeba pospíchat.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.10.2007 09:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Unsupported jde i do MDV nacpat z balíku PcLinuxOSu a fungujou, mně šlo o "unofficial" kde jsou ty 3D okna a ryby ;-)

    ...nicméně já už 3D okna mám :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.10.2007 20:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    tak že by to někde přesahovalo, jsem asi někde přehléhl já... zaoblení se mi vykreslovalo korektně a šířku okna jsem měl jen minimální, takže ta šedá tam ideálně sedla, jen aby bylo vidět, že hrany jsou dvě...
    Michal Fecko avatar 15.10.2007 21:43 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Adres URL zawierał nieprawidłowy identyfikator filmu wideo.
    Poprosim URL este raz.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2007 22:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    nevim proč to URL nefunguje :-( název je "Mandriva spring + Beryl cube" a "Mandriva spring + Beryl Cube - II" to to tam skočí hned ;-)
    Luk avatar 15.10.2007 21:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    že se dekorace změnila ze žlutý "One", na modrou "Free"
    To už je jak barvy v nabídce aut - bílá "Arctic", červená "Sporty", žlutá "One", modrá "Free", zelená "Fresh pea"... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Ilfirin avatar 15.10.2007 22:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Taky mě pomalost Compiz Fusion zarazila. Proto jsem položil i dotaz, zda nedělám něco špatně.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2007 22:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Co jsem koukal, tak všichni všude po fórech píšou že už "poslední rok" je Compiz děsnej lenoch, jestliže byl použit pro engine Compiz Fusion, není se čemu divit, problém zjevně není u vás...
    Jan Drábek avatar 16.10.2007 09:44 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    hmm, já si na pomalost compizu nemůžu stěžovat, nevím co proti němu máte...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Ilfirin avatar 16.10.2007 09:50 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Já bych proti němu moooc rád nic neměl. Ale třeba kvůli hraní ho musím vypnout. Což láká k tomu jej vůbec nezapínat :-(
    Valerius avatar 25.11.2007 22:35 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    JJ mám stený problém... přece jen můj celeron, kterého jsem se zatnutými zuby z 633Mhz vytáhl na 1Ghz, už není poslední výkřik techniky, no... :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2007 10:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    prosím o vaši konfiguraci ;-)
    15.10.2007 23:00 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Exposé je docela dobrá věc, ale jinak mě ty efekty nechávají chladným. Umí už compiz zobrazit všechny plochy naráz a na nich udělat exposé jako na tomhle videjku? To mi přijde dost užitečný...
    Honza Balák avatar 15.10.2007 23:06 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    To video je hustý! :-) CF to myslím neumí (nebo spíš jsem to v tom šíleným nastavovacím centru nenašel) - zlatej Beryl
    <null>
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2007 23:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    umí, plugin "expo" stačí zmáčknout: super+E

    ale i tak... Zlatej Beryl
    15.10.2007 23:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    A ještě by se mi líbilo, kdybych mohl mít textový editor nebo terminál, kde by se pozadí zobrazovalo jenom pod textem a trochu kolem něj - části okna, které nejsou využity pro text by byly průhledné a "prokliknutelné". Nejsem si jistý, zda by to šlo realizovat pomocí Shape rozšíření x serveru, tvar okna by se musel rychle měnit (při změnách textu, scrollování atd.).
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2007 23:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    tak s prokliknutelností to vidim bledě, ale pro konkrétní okno jde nastavit konkrétní průhlednost, takže podle mně jde normálně psát v rámu okna na plochu, na kterou třeba ještě sněží, v kombinaci s poloprůhlednou plochou a uvnitř kostky točícíma se ozubenejma kolama, to asi bude dost efektní...

    když už jsem u toho sněžení, mně to všechno spomalí tak o polovinu...
    16.10.2007 00:00 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    windows to umí - http://www.codeproject.com/vb/net/ClickThroughWindows.asp
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2007 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    ...možná že umí (screenshot chybí), ale rozhodně mu při tom nesněží na točící se poloprůhlednou kostku ve který se něco hejbe, o Athlon-X8 na 20GHz jsem totiž ještě neslyšel... ;-)
    Beetljuice avatar 16.10.2007 09:13 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce ...
    Ačkoliv tento článek měl vyvolat negativní pocit (z Compizu) já se u něj po ránu dobře bavil. Mám rád tento styl vyprávění. Dík :-D
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2007 10:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce ...
    Nechci nikomu vnucovat že je CF na h*vno, na nových mašinách možná chodí v pohodě, ale já takovou nemám a na té mojí běhal Beryl naprosto O.K. Chce to, aby si každý udělal obrázek sám...

    jinak, díky za pozityvní kritiku stylu psaní, jinak než takhle "ujetě" ani psát neumim ;-)
    Beetljuice avatar 17.10.2007 08:28 Beetljuice | skóre: 26 | blog: BeetljuiceBlog | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce ...
    Ještě abych se nevyhýbal tématu, tak u mě na Athlon XP 2200,1GB RAM,AGP nVidia GeForce FX5200 128MB běhá od začátku Beryl skvěle, ale s CF mi padá kde-window decorator a mizí rámy oken. Zbytečně jsem to nerozjeb...l, počkám na Gutsyho (nojo Kubuňťák no) a uvidím.
    Aj dont spík ÍÍngliš :-(
    Ilfirin avatar 17.10.2007 09:08 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce ...
    Kubunťák!!!!!!!!!! :-D (vtípek)

    S padáním kde-window decoratoru mám taky tu zkušenost. Takže chybka není ani na mé ani na tvé straně.
    17.10.2007 10:19 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce ...
    https://bugzilla.novell.com/show_bug.cgi?id=304184
    16.10.2007 13:04 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Mate pravdu. Take ja jsem - po vyzkouseni Compiz-Fusion - svuj kladny vztah k akcelerovanemu desktopu zasadne prehodnotil.
    Ilfirin avatar 23.10.2007 13:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    A nakonec s tebou nesouhlasím ;-)
    Porodn9 bolesti byly, ale Compiz Fusion je lepší než Beryl.
    23.10.2007 14:15 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Ten projekt jen potřebuje ještě trochu uzrát, tak jako každý projekt zodpovědně číslovaný s číslem verze, které má na začátku nulu. Na nové řadě Compiz/Fusion jsou znát pokroky a že je to již relativně solidně použitelné.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2007 15:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Já vám to neberu, za půl roku určitě zkusim, ale teď ne, prostě mně hlavně štve ta absence 3D oken (MDV), pomalost a o proti Berylu nedotaženost některých detailů :-(.
    Ilfirin avatar 23.10.2007 15:33 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Některé ty detaily dotahuje právě 0.6.0 ale na Berylu nebyli efekty moc plynulé (ale ze to kompletně nenáročné). Tohle je tak nějak střední cesta.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2007 17:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    ...no s plynulostí bych to viděl spíš obráceně ;-) Dotaz: Jde už postavit kostka capsem na obrazovku a otáčet kostkou pouze kolečkem muši bez dotýkání klávesnice? díky
    Ilfirin avatar 23.10.2007 17:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    ne, ne, dobrá :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.10.2007 18:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    To je ale fakt škoda :-( ...na druhou stranu mně opravdu nenapadá jiný řešení, než něco zmáčknout, aby se to dalo kolečkem myši otočit v mozille, aniž by to nekolidovalo s "otevřít v novém panelu". ten caps, mně zas tak z funkčního hlediska netrápí, jen když jsem natáčel filmík z obrazovky byl to efektní záčátek a konec :-)
    24.10.2007 15:20 charlie2806 | Jablonec nad Nisou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Compiz Fusion, omyl evoluce...
    Umi nekdo poradit. Mam NB Asus s kartou ATI Mobility Radeon 9700 a Ubuntu 7.04 FF s Berylem chodil fantasticky. Ted jsem presel na 7.10 GG a compiz fusion a vsechno ok. Jen se mi nekolikrat za hodinu pri otevreni nejake aplikace stane, ze zatizeni procesoru vyleti na 100% a pak se v tom pochopitelne neda delat. Zadam v Alt+F2 prikaz Compiz --replace & a je to zase v pohode. Ale je to zkratka otravne

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.