abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:30 | IT novinky

    Seznam dělá každé úterý odstávku svého datacentra a simuluje tak správnost jejich HA řešení. Dnes se ovšem něco pokazilo a má kompletní výpadek. Nejdou webové služby, mapy apod. Kdo by rád věděl něco více o tom, na čem Seznam běží, tak nelze nepřipomenout LinuxDays 2023: Podvozek Seznamu - od cloudu až po Datacentrum (Michal Toužín, Miroslav Bezdička).

    Max | Komentářů: 6
    dnes 12:00 | Komunita

    Na stránkách konference Den IPv6 2024, jež proběhla 6. června v Praze, byly zveřejněny prezentace a videozáznamy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | IT novinky

    Kyberkriminální skupina LockBit se prý nabourala do Federálního rezervního systému (FED) [Security Affairs].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | IT novinky

    Zakladatel WikiLeaks Julian Assange je na svobodě (𝕏, 𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Transport NZ - CZ

    11.10.2009 16:12 | Přečteno: 2059× | ...ze světa vyjímečných | poslední úprava: 11.10.2009 16:12

    Ahoj kucí

    Když nevíš co s dotazem, hoď ho na ábíčko ;-) Přibližně před dvěma měsíci jsem objevil ideální, nádhernou kočičku pro můj chov, její cena je v celku směšná, podstatně horší je ale cena dopravy, kočička se totiž narodila na Novém Zélandě. Bohužel vám nemůžu představit fotku, protože celá záležitost je "TOP SECRET", ale věřte mi, že většího ufouna jste ječtě neviděli, kočička je černá tygrovaně pruhovaná, tzn. že je celá opravdu light světle šedá, s drobnýmy černými proužky ve stylu tigra. Pokud bych ji nechal letět DHL, zaplatím něco okolo 38 000Kč + 2 dny hotel v Hanoveru, v současný chvíli je to na mně moc, musel bych si polovinu půjčit a žít na hranici chudoby. Neznáte někdo nějakou levnější variantu transportu? (pro vtipálky: kočku samozřejmě potřebuju živou) Ideálním řešením by bylo vzít jí jako příruční zavazadlo, neznáte někoho, kdo ke konci roku poletí z NZ? Nechci to zadarmo, to že kabelku si paní zabalí do kufru, vynahradím opravdu královsky, v případě převezení až do ČR/SR/PL, jsem ochotnej dát fakt slušnou sumu, jinak samozřejmě přijedu kdekoliv v centrálnim EU. Seriózní nabídky prosím rovnou na Email, dík.        

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AraxoN avatar 11.10.2009 16:30 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    A je to vôbec legálne - dovoz živých zvierat do EÚ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 16:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    WTF?
    kotyz avatar 11.10.2009 19:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    vsechno je legalni, jde jen o to kolik penez je treba zaplatit, kolik papiru vyplnit, kolik kulatejch razitek ziskat a jaky saskarny absolvovat a kolik dni/mesicu/let pockat. melo by jit legalne dovezt i tygra z indie nebo sibire, ale pro normalniho cloveka to je mission impossible. domaci kocky nastesti nejsou v priloze 1 dohody CITES ani v cerveny knize ohrozenejch druhu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.10.2009 16:33 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Jara Cimmerman vymyslel zpusob jak k doprave spesnych zasilek pouzit polniho delostrelectva. Urcite predpovidal i moznost vyuziti v budoucnu balistickych raket dlouheho doletu a to bude ta prava varianta pro tebe.
    kotyz avatar 11.10.2009 17:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    transportni paprsek! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 11.10.2009 16:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    pro vtipálky: kočku samozřejmě potřebuju živou
    Škoda, to je dost omezující… Pokud bys z tohoto požadavku slevil, věděl bych o velmi levné možnosti dopravy.
    Fluttershy, yay! avatar 11.10.2009 16:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Jistě, pak samozřejmě půjde aplikovat živou vodu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 16:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    To je mi jasný, bohužel potřebuju konstruktivní řešení, protože jinbak nebudu mít kočku, nebo vypláznu 40 litrů který potřebuju na auto...
    11.10.2009 16:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    to si jenom myslis... na dovoz masa (obecne) plati velice prisne predpisy. takze dovezt zive zvire bude mozna ve svem dusledku mnohem snazsi.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    11.10.2009 16:51 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Take bych mel pak napad. Ted uz jen zjistit jak prelozit do anglictiny slovo "konzervarna" ;-)
    11.10.2009 16:45 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    za 38000 bych si pro ni zaletel sam :-)

    pridavam se k dotazu jak je to s legislativou? a kde kocka bydli na NZ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 16:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Legislativa je v pořádku, je třeba jen dvouměsíční karaténa. Bombay, Auckland, New Zealand
    11.10.2009 23:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nejsem si jistý, jestli je to tak snadné. Obyčejný převoz koček z ČR do Anglie byl před dvěma lety neuvěřitelný byrokraticko-očkovací opruz: Stěhování do Anglie. Jakýkoliv pohyb ze země mimo EU by byl podle tehdejších pravidel ještě horší.
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2009 07:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Angličané jsou magoři.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 08:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Anglie je ještě v pohodě, Švédsko je horší. Tyhle dvě země mají nejtvrdší předpisy na světě, ale týkají se jen dovozu, nikoliv vývozu.
    kyknos avatar 12.10.2009 08:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    tvrdší než třeba Austrálie? dost pochybuji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.10.2009 08:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    +1

    Navíc mám pocit, že když je ČR v EU, tak tu přinejmenším nějaká omezení dovozu budou také.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 09:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Známej před půl rokem importoval BUR kocoura z NZ, EU nepožaduje prakticky nic vyjímečnýho, očkování proti vzteklině a měsíční karanténu, to je všechno. Jak je to s exportem nevim, Austrálie a NZ tušim chtějí testy na obsah protilátek v organismu.
    12.10.2009 09:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    máš nějaký reálný podklad pro svoje pochybnosti?
    kyknos avatar 12.10.2009 13:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ano
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.10.2009 15:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    dobře, můžeš být prosím konkrétní? - v čem mají Nový Zéland a Švédsko měkčí importní předpisy pro zvířata než Austrálie? nebo tvrdíš, že je mají stejně tvrdé?
    kyknos avatar 12.10.2009 15:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nevim proc do toho pletes Novy Zeland - mluvilo se o Anglii a Svedsku. Nejsem pravnik a nestudoval jsem predpisy, toliko vim, ze do Anglie a Svedska se dovazi zvirata (alespon ta o jejichz dovoz se zajimam, kocek je tu dost) bezne, zatimco Australani proste spoustu veci dovezt ani nemohou.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 12.10.2009 15:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    A mezi Svedskem a CR neni zadna kontrolovana hranice - tzn. v praxi dovoz do Svedska nemuze byt slozitejsi nez dovoz sem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 18:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ

    Požadavky pro cestování se psem z České republiky do ostatních států EU mimo Velké Británie, Irska a Švédska

    • pes musí mít vystavený mezinárodní průkaz pro malá zvířata- tak zvaný pas.
    • pes musí být identifikačně označen. Uznávány jsou dva způsoby
      a)tetování
      b)mikročip
    • pes musí mít platné očkování proti vzteklině
    • mláďata mladší 3 měsíců , která nejsou očkována mohou cestovat pokud mají vystavený pas a od narození pobývala na stejném místě a nepřišla do kontaktu s volně žijícími zvířaty nebo jsou provázena matkou, na které jsou závislá

    Požadavky pro cestování se zvířaty z České republiky do Velké Británie, Irska a Švédska

    • pes musí mít vystavený mezinárodní průkaz pro malá zvířata- tak zvaný pas.
    • pes musí být identifikačně označen mikročipem
    • pes musí mít platné očkování proti vzteklině
    • musí být provedeno sérologické vyšetření na vzteklinu . Minimální hodnota titru ochranných protilátek musí být 0,5 m.j./ml. Do určité míry se rozcházejí požadované časové lhůty. Např. Velká Británie a Irsko údajně požadují, aby vyšetření hladiny protilátek na vzteklinu bylo provedeno šest měsíců před vstupem zvířete na jejich území , jinak bude pes dán do dlouhodobé a finančně náročné karantény. Kdo by tedy chtěl prožít se svým psem Štědrý den 2004 v Londýně, musel by mít vyšetření provedeno nejpozději do 23. června. Švédsko pro změnu požaduje, aby uvedené vyšetření bylo provedeno nejdříve 120 dní po očkování.
    • štěňata mladší 3 měsíců nesmí , pokud jim výše uvedené státy neposkytly vyjímku, cestovat.

    Požadavky na cestování se zvířaty z vyjmenovaných třetích států – dovoz nebo zpětný návrat (tyto požadavky se vztahují na některé nečlenské státy EU, např. USA, Kanadu, Chorvatsko atd - přesný seznam je uveden na internetových stránkách Státní veterinární správy ČR) (PDF - Austrálie a Nový Zéland)

    • pas nebo doklad o splnění podmínek dovozu
    • identifikační označení čipem nebo tetováním
    • pes musí mít platné očkování proti vzteklině
    • štěňata mladší 3 měsíců , která nejsou očkována mohou být dovezena, pokud to dovoluje výskyt vztekliny v zemi původu.
    kyknos avatar 12.10.2009 21:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    VB a Irsko maji hranici, do Svedska clovek dojede bez jakekoliv kontroly. Nevymahatelny ci nevymahany zakon je mozne ignmorovat :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 12.10.2009 21:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    jo, tyhlencty obstrukce sem mel presne namysli ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kyknos avatar 12.10.2009 22:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    nemas potuchy, co jsou skutecne obstrukce
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 22:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    No, mně už papíry od koček dost důkladně kontrolovali i na česko-polský hranici, prostě ti ukážou plácačku a jedou, zkontrolovali každou blbou nálepku od očkování, potil sem se jak prase s těma osmi géčkama pod páčkou nastavení volantu... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 22:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nehledě na to, že kdybych nějaký to očkování neměl, tak jdou kočky do karantény a to bych v případě třeba takovýho švédska musel asi prodat byt, když si představim tu pálku... :-D
    kyknos avatar 12.10.2009 23:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    kdyz uz vypadas jak paserak, tak nejezdi pres prechody ale projdi zelenou hranici... nebo tam posli kocku samotnou, vetsina kocek ma nohy :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.10.2009 08:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Přes zelenou hranici s Novym Zélandem a ještě pěšky. :-D :-D :-D
    kyknos avatar 13.10.2009 10:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    cesko polska hranice je s novym zelandem?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.10.2009 10:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Na začátku byla řeč o Polsko-Novozélandský...
    kyknos avatar 13.10.2009 10:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ja ale mluvim o tvych problemech na polsko cesky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.10.2009 11:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    12.10.2009 23:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nevim proc do toho pletes Novy Zeland - mluvilo se o Anglii a Svedsku.
    hm, hlavněže samotný titulek blogu je "Transport NZ - CZ" ... to "NZ" tedy znamená Anglii nebo Švédsko? :-)

    reagoval jsi na: Anglie je ještě v pohodě, Švédsko je horší. Tyhle dvě země mají nejtvrdší předpisy na světě, ale týkají se jen dovozu, nikoliv vývozu.

    jelikož "Anglie je v pohodě", chápu "tyhle dvě země" jako Švédsko a Nový Zéland - říct, že nejtvrdší předpisy na světě má země, která "je ještě v pohodě" by nedávalo prachžádný smysl
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 23:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ...ty bys moh z fleku dělat politiku :-D
    13.10.2009 09:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nevim proc do toho pletes Novy Zeland - mluvilo se o Anglii a Svedsku.
    soryvoleeror
    12.10.2009 14:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    daff.gov.au/aqis
    12.10.2009 15:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    a to Švédsko?
    12.10.2009 15:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ... a Nový Zéland samozřejmě :)
    12.10.2009 16:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Co prosím? Otázka zněla, jestli má Austrálie tvrdší podmínky než Anglie či Švédsko. Proč do toho pleteš NZ? (Mimochodem, NZ má podmínky v podstatě totožné s Austrálií.)
    12.10.2009 23:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    co prosím? - proč do toho pleteš Anglii, kterou kolega vyloučil slovy, že Anglie je ještě v pohodě?
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 23:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ...he, angle je v pohodě oproti švédsku který chce ještě navíc testy na tasemnici, nebo tak něco. Jinak si můžou podat ruce. "Ty dvě země" - Anglie a Švédsko ;-)
    13.10.2009 09:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    eh sorry, ale to jsem fakt nepochopil ... mluvils' o Zélandu, Robert ti oponoval s Agnlií, tys' jemu oponoval, že Anglie je v pohodě, tak jsem fakt myslel, že to o tom nejtvrdším myslíš na ten Zéland (a nově zmíněné Švédsko) ...
    kotyz avatar 11.10.2009 16:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    A co prohlidky, karantena, papirovani? Ono snad v EU existuje i neco jako cestovni pas pro zvirata (ale sem linej to ted googlit, ale urcite to nebude jen tak, nekam se nesmi vozit ani blbej salam natoz zivy zvire) ...

    To v tom mas zapocitany i tyhle vicenaklady?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 16:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kotyz! Spoko! To sou fakt banality! 2 měsíce karantény a test na protilátky proti vzteklině, to je všechno... ;-)
    kotyz avatar 11.10.2009 17:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ó kchej
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 17:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ó bej
    11.10.2009 17:26 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kruci kočky cestují dráž než stokilový chlap. Skus specialisty na zvířata http://www.petair.de/English/01EngHome.html nebo jí nekupuj první třídu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 17:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    znám, na NZ ti nikdo nepoletí :-(
    11.10.2009 18:16 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Poslední nápad, když jsme dělali pro ZOO, tak jim někdy zajišťovala dopravu firma Source Prague. Potrap net myslím, že někdo z jejich skupiny měl pobočku v Aucklandu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 18:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    dík, potrápim ;-)
    11.10.2009 17:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Učitě exisují spediční firmy, co umožňují posílání živých zvířat a mají zastoupení jak u nás (nebo někde v EU), tak na NZ. Kočky se přece přepravují v letadlech jak zavazadla celkem běžně, takže by neměl být problém s leteckou přepravou (jo kdyby to bylo několik beden živých a jedovatých hadů, to by bylo něco jiného :-) ), a i když by cena asi nebyla nejmenši, určitě by byla levnější než zpáteční letenka na NZ. Třeba tato firma se tím zaobírá jako hlavní náplní práce ...

    BTW: Kdyby se jednalo o méně obludnou a více chlupatou kočku, zkusil bych najít nějakou turistku, aby jí propašovala jako součást garderóby :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 18:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    BTW: Kdyby se jednalo o méně obludnou a více chlupatou kočku, zkusil bych najít nějakou turistku, aby jí propašovala jako součást garderóby :-)
    To jsem právě zmiňoval...
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 18:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    o méně obludnou a více chlupatou kočku
    ...dotkni se, zpřátrel se a už v životě nic takovýho nenapíšeš, nebuď měkkej a zkus to, uvidíš že změníš názor...
    kotyz avatar 11.10.2009 18:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ja bych si taky chtel sahnout, ale neznam nikoho kdo by mel takovou kocku a zaroven nebyl nekde nekolik set kilometru daleko. nepojedes nahodou nekdy na nakou vystavu kocek do plzne?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 18:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kurva, jestli pojedu domu, tak ty si nejen sahnes... plzeň je 80 a dobrej kamarád je víc než cokoliv....
    xkucf03 avatar 11.10.2009 22:32 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ja bych si taky chtel sahnout, ale neznam nikoho kdo by mel takovou kocku

    Narazit na holou kočku snad dneska není takový problém, ne? :-D

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    holou kočku
    ...holou? Jako na Sfinxe, Don Sfinxe a Peterbalda?
    houska avatar 12.10.2009 12:11 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    asi myslel na neco jineho
    kotyz avatar 12.10.2009 12:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    lol, ty ses ale lempl, tak holy cici se ti zachtelo, jo? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    houska avatar 12.10.2009 12:27 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ

    to chtel xkucf03

    ... i kdyz ja bych si s dovolenim take vzal

    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 12:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ...kdo by si nelíznul, že? :-D
    Fluttershy, yay! avatar 11.10.2009 18:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kožíšek žádný, maso však bílé... (střešní králíček Azurit)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 11.10.2009 18:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    to si pletes se sphinxem, devon rex kozisek ma, ikdyz hodne kratkej. ale porad delsi nez vlasy skinheda vyholenyho trojkou :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.10.2009 19:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ...won se nezdá, ale má to zmáklý---
    12.10.2009 08:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Holt je v jidle vybiravej...
    11.10.2009 18:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Jeden znamy tam prave ted na pul roku, na rok odletel. Ale jako ho znam, tak ten by si ji mozna pri mezipristani v Soulu nechal upravit s nudlemi :-)
    kotyz avatar 11.10.2009 19:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    OT: v kolika cizich jazycich umis rict "kocka"? ja jen asi v sesti ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.10.2009 19:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    A s veledulezitou vetou "jedno pivo (prosim)" sem na tom podobne ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    mkoubik avatar 11.10.2009 19:52 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Tuhle větu jinde než ve vybraných slovanských státech neriskuju.
    kotyz avatar 11.10.2009 19:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    reckej mythos byl pitelnej, spanelskej san miguel taky. ale naky cinsky nebo nedejboze africky pivo bych asi taky neriskoval :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kyknos avatar 11.10.2009 20:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    veliko točeno pivo je taky obvykle pitelné :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.10.2009 08:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    jenze to je slovansky... A stejne dopadnes jako ja ve Slovinsku. Dal jsem si veliko toceno za dve eura. Staropramen...
    kyknos avatar 12.10.2009 08:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    germani maji lepsi piva nez slovani, kdyz jsme u toho :)

    v chorvatske hospode jsem byl dvakrat, poprve to bylo zdarma, podruhe za -10 tchore :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.10.2009 08:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    To je otazka vkusu... me nikdy moc nesedly. V Chorvatsku jsem mel mistni, Ozujsko, Karlovacko, neco srbskyho, od deseti lasicek vys. Vetsinou to docela slo. Ale Svijany to nebyly :-)
    mkoubik avatar 12.10.2009 13:09 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Špatný nejsou, ale je to něco trochu jinýho, než čemu my říkáme pivo. A takovej Royal Dutch bych nepřál nikomu.
    kyknos avatar 12.10.2009 13:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Já třeba v Bavorsku bývám spokojen. Je rozhodně větší pravděpodobnost, že si v náhodně zvolené hospodě pochutnám na pivu v Bavorsku, než v Česku, kde se gambrihnus a podobná nepiva šíří jako rakovina :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    12.10.2009 08:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Africky pivo pijes i doma :-)

    Po letech, kdy jsme do Francie tahali metraky plzni v plechu jsme presedlali na mistni nejlevnejsi supermarketovy a k memu podivu mi chutnalo vic nez vechny ty Heinekeny a Stelly. Ale uz ten nazev... Bierre Blonde de Luxe :-)
    12.10.2009 16:31 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    To je jen otázka ochoty experimentovat a (ne)víry v pivní globalizaci. Tiger Beer ze Singapuru (a okolních států JV Asie) vaří Heineken skrytý za Asia-Pacific Breweries a je docela pitelný. Čínské Tsingtao je také ok, dělal to Anheuser-Busch, něž to prodali Japoncům z Asashi. Egyptský pivovat Al-Ahram taky patří Heinekenu a Sakkara Gold je výborná. Stella byla slabší. Licencovaný Meister a Heineken nic moc. Pšeničný Luxor "s příchutí banánů" byl fakt hodně hnusný.
    vencour avatar 11.10.2009 19:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ

    Slovensky je to mačka a maďarsky maczka ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    kyknos avatar 11.10.2009 19:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    bez googlování: mačka (hornouhersky), macska (dolnouhersky), mačka (chorvatsky), cath (velssky), cat (anglicky), kat (dansky), chat (francouzsky), gato (spanelsky), felis (latinsky), katze (nemecky), gata (recky),
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 11.10.2009 19:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    a neko japonsky. dneska sem koukal na dvd na neko no ongaeshi (cesky jako kralovstvi kocek, anglicky jako the cat returns).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.10.2009 19:39 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kontinentálny drift (posun kontinentov). NZ sa vzdaluje od Australie rychlostou niekolko cm za rok. Zachvilu preplava cely Pacifik.
    kotyz avatar 11.10.2009 19:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    chvilka to neni ani z geologickyho hlediska, nakejch par desitek milionu let to trvat bude. a priblizne ve stejny dobe se antarktida dostane na rovnik a pokryje ji tropickej prales (a odhali zapomenuty mesta antiku). :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    bazil avatar 11.10.2009 22:11 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ

    ale neee zapomenutý města antiků, ale obrannou základnu ;-) (SG1)

    kotyz avatar 12.10.2009 10:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    tak o ty uz vime, ale muzou tam bejt dalsi, o kterejch este nevime ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.10.2009 09:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    jak už bylo zmíněno přede mnou, řešil bych to přes speciální firmu, vraž do Googla "pet transport" a vyjede ti jich hafo (a mně hned na prvním místě vyjela australská; jinak site:.nz vypadá plná roztomilých rodinných firmiček ...)

    jinak kámoš zanedlouho odlítá tím směrem, ale kdy se vrací, to zatím neví ani on :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 10:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    dík ;-)
    12.10.2009 10:19 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Brácha jede 22.10., vrací se pravděpodobně o cca dva měsíce později, takže kolem Vánoc. Nevím, zdali by do toho šel. Ale zeptat se můžu.
    houska avatar 12.10.2009 12:16 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ

    neni ti lito tech penez? verim ze na potuleni je to super, ale dat do toho takovy prachy bych asi nemohl

    je to kote alespon tak krasny jako tohle?

    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 12:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    O penězích to neni, někdo tuninguje auta, někdo strká peníze do muziky, ty lidi chtěji něčeho konkrétního dosáhnout a tak tomu věnují všechno. No a já potřebuju krevní linie který tady nikdo nemá... ;-)

    PS: kotě mně mě rozstřelilo, nejdřív sem myslel, že to je malej šarpej.
    kyknos avatar 12.10.2009 13:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kocky jsou jako sex nebo software - ty nejlepsi jsou zadarmo :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 12.10.2009 13:11 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    no nevim Metro je taky gratis a za moc nestoji ...

    amiga jsi doma? jestli jo nemohl bys stouchnout do tech kotat? vypadaj dost staticky

    kyknos avatar 12.10.2009 13:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Souložíš s Metrem? :)))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 12.10.2009 13:22 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    no jasne, jsem metrosexual ... neznas?
    kyknos avatar 12.10.2009 13:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    :DDD
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 14:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Jsem v rachotě a ta kamera už 3 měsíce nejede :-D
    kyknos avatar 12.10.2009 14:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Nekecej. Určitě jsi vyráběl bonsai koťátka a moc se ti to nepovedlo.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    houska avatar 12.10.2009 16:22 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    :/ ... tak navrhuju aby sis to dal do loznize ... vis ze bys nam to lizatko ukazal v praxi
    14.10.2009 18:31 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    To jako kupuješ kocoura v pytli? To ji snad musíš osobně vidět a pak už si ji prostě odvezeš s sebou.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2009 19:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Ne, kočku v přenosce, nepotřebuju jí osobně vidět, stačí mi znát chov a odchovy ch.s. a její předky, jedna větev rodokmenu sice končí už v roce 1979, ale zbytek je skoro kompletní až do roku 1960. ;-)
    kotyz avatar 15.10.2009 19:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    1960, jakej to ma ekvivalent v rodokmenech u lidi? 18. stoleti? aby ta kocka nemela delsi rodokmen nez ten co se nam vali v nekolika nabitejch sanonech v supliku ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.10.2009 21:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Takhle třeba vypadá rodokmen Dony (prvních 40 generací), v první části v poslednim sloupku skoro úplně dole je kočka Jarama Cua Sim-La, F, DRX ns 24, od ní pokračuje druhá část až ke kocourovi Kirlee, M, DRX n, 1960 (což je první DRX), rodokmen jde samozřejmě ještě dál, ale to už jsou jen předci ras který byly později s DRX křížený...
    kotyz avatar 16.10.2009 00:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    40 generaci? tak to by ten nas rodokmen hadam musel bejt nekam do 11. stoleti aby se tomu vyrovnal. ze se ty potvurky ale rychle mnozej ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.10.2009 00:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Dál jsem to nijak moc nezkoumal, protože to je strašný práce, ale nejstarší udokumentovanej předek Dony ke kterýmu jsem se zatim dopátral je "Susa, SIA n 33, 1892-08-29" ;-) ...nějakejch 117 let...
    kotyz avatar 16.10.2009 10:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    husty!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 16.10.2009 10:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    cili jestli sem to z toho zbeznyho nahlidnuti pochopil dobre, tak predkove devon rexu (DRX) byly barmky (BUR) a siamky (SIA) a to plemeno jako takovy neexistuje zase tak dlouho (asi druha pulka 20. stol.)?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 16.10.2009 11:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    tak sem vygooglil ze prvni rex se objevil v roce 1960
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.10.2009 17:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Zhruba v roce 1960 se objevila první kočka s kudrnatou srstí nepocházející z genu CRX, ani GRX, no a baba kocoura začla křížit s domácíma kočkama, potom se přikřižovali SIA, BUR, BRI, PER a jiné, kvůli získání určitých vlastností...
    kyknos avatar 18.10.2009 17:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    mne tohle slechteni kocek pripada jak nejaka nacisticka ideologie ciste rasy :)

    i kdyz ja mam tedy co povidat, mam persanku s papiry a nejakymi medailemi, ovsem dostal jsme ji jako opustenou, sam bych si poridil neco z ulice

    a stejne je divna, necha se tahat jako ragdoll ale pritom je to krvelacny lovec a malem zabila dospeleho vlcaka
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.10.2009 00:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    malem zabila dospeleho vlcaka
    to jakože mu zaskočila v krku?
    kyknos avatar 21.10.2009 08:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Ne, to jako ze mu rozrezala xicht.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.10.2009 11:17 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    takže to "dospělého" mělo znamenat "přestárlého, neschopného pohybu"? - ten pes nemohl bejt v pořádku, malá kočka normálně nemá na vlčáka sebemenší šanci, může tak nanejvejš utéct na strom
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.10.2009 11:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    V tom článku o čs vlčákovi jsou celkem srozumitelně popsaný ty základní věci o křížení... ;-)
    kyknos avatar 21.10.2009 13:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    asi jsi nikdy nevidel kocku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 21.10.2009 13:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    nasranou kocku :) pes nema sanci z jednoho rposteho duvodu - pohybuje se tak trikrat pomaleji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.10.2009 15:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    hm, asi jsem fakt ještě neviděl kočku tak moc nasranou, aby její rychlost by byla trojnásobkem rychlosti psa ...

    při vší úctě a vědomí, že je to ad hominem, neidealizují si náhodou příznivci koček své mazlíčky daleko za hranice reality?

    byv lehce obeznámen se situací kolem psů, uznávám, že po světě pobíhá, či spíše se pobelhává, velká spousta degenerovaných jedinců, resp. celých plemen, kteří by nedokázali zakousnout ani malé kotě, leč to by neměl být případ zdravého dospělého jedince ČSV ...
    kyknos avatar 21.10.2009 15:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Ja si neidealizuji nic, veterinare jsem platil ja.

    Stary ani nemocny nevypadal.

    Nicmene jsem jeste nevidel psa, ktery by se pohyboval tak rychle, ze bych ho nedokazal ocima sledovat. Kdyz se nasere kocka, vnimam to temer jako teleportaci.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 21.10.2009 15:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    A abych rekl pravdu, jako biologa me to vubec neprekvapuje. Kocka je lovec, umi lovit samostatne, lovi mrstna zvirata vcetne ptaku a hlavne lovi i dnes. Pes v prirode lovil ve smeckach mnohem mene pohyblivou korist a poziral mrsiny... a dnes se vali na gauci, v lepsi pripade se obcas s paneckem trosku probehne. Povazujito pro psa za nerovny souboj, i kdyz je nekolikrat tezsi.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 21.10.2009 17:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Leckterý pes i dnes loví například hmyz, zvěř,... nebo kočky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.10.2009 19:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ...nebo mláďata lidí ;-)
    kyknos avatar 21.10.2009 23:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    nezaopatrene psy vidam spis zebrat a vybirat popelnice nez lovit

    ale i o tom byl ten odkazovany clanek
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.10.2009 14:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    nezaopatrene psy vidam spis zebrat a vybirat popelnice nez lovit
    LOL

    a v Tatrách vybírají popelnice medvědi ... vypovídá to o tom, že medvědi již ztratili schopnost lovit a bez lidské pomoci by nepřežili?

    btw, a kočky jsi kolem popelnic ještě neviděl?

    a btw, jak často chodíš kolem popelnic, a jak často kolem kořisti ve volné přírodě (aniž bys vyplašil kořist nebo lovce)?

    ... argumentace opravdu hodná biologa :-D
    kyknos avatar 22.10.2009 15:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    skutecna argumentace je drap me kocky v cumaku v podstate libovolneho psa
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.10.2009 16:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    ok, můžeme udělat praktický experiment ... ale postexperimentální péči si hradí každý sám ;-)

    (tedy až tak circa za půl roku, po operaci, přeci jen pokročilý šedý zákal je trošku větší handicap ...)
    kyknos avatar 22.10.2009 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Neni problem. Porid svemu psu pleny :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.10.2009 14:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Kocka je lovec, umi lovit samostatne, lovi mrstna zvirata vcetne ptaku a hlavne lovi i dnes. Pes v prirode lovil ve smeckach mnohem mene pohyblivou korist a poziral mrsiny... a dnes se vali na gauci, v lepsi pripade se obcas s paneckem trosku probehne.
    neidealizují si náhodou příznivci koček své mazlíčky daleko za hranice reality?
    Pes ... a dnes se vali na gauci, v lepsi pripade se obcas s paneckem trosku probehne.
    uznávám, že po světě pobíhá, či spíše se pobelhává, velká spousta degenerovaných jedinců, resp. celých plemen, kteří by nedokázali zakousnout ani malé kotě, leč to by neměl být případ zdravého dospělého jedince ČSV ...
    22.10.2009 13:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Stary ani nemocny nevypadal.
    hm, všechny neurologické poruchy (čili dost možná příčina zpomalených reflexů) se poznají jen tak od oka?
    Nicmene jsem jeste nevidel psa, ktery by se pohyboval tak rychle, ze bych ho nedokazal ocima sledovat.
    ok, stav se někdy u nás - když naší obludě šlápneš na ocas, jsem zvědav, jestli postřehneš, jak se vzala jeho tlama těsně u tvojí nohy

    ovšem nejvíce fascinující na tomto je, že během toho bleskového pohybu ještě stihne vyhodnotit, co se děje, a kousnutí ubrzdí
    kyknos avatar 22.10.2009 15:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    jiste, je mozne, ze vsichni psi, kteri se dostali do konfliktu s moji kockou meli neurologicke onemocneni :)

    ovsem ja pouzivam occamovu britvu a spokojim se s jednodussi teorii :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    22.10.2009 16:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    všichni? - byla řeč o jednom ...

    já se prozměnu mohu vytasit s pozorováním, že všechny kočky, co se dostaly do konfliktu s mým psem (a to on je nevyvolává, za kočkou se sám od sebe pustí jen když ona utíká čímž připomíná kořist), stěží uchránily život (ne vždy zdraví)

    můj pes je vcelku průměrný malamut, ČSV je rozhodně hbitější, pročež si myslím, že poněkud "bájíš" - už jenom to vyjádření výše na téma, že všechny kočky dodnes loví, zatímco všichni psi se dnes válí na gauči (jistě, pohraničníci v padesátých letech minulého století určitě potřebovali vyšlechtit správného gaučového společníka ...)
    kyknos avatar 22.10.2009 20:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    Rec byla sice o jednom, ale bylo jich vic.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.10.2009 09:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    mne tohle slechteni kocek pripada jak nejaka nacisticka ideologie ciste rasy :)
    kočky, kočky, kočky, se psama je to to samý! jezevčík s buldogem jsou O.K. jen proto, že je vidíš deně, původního psa (kterýho si představuju jako vlka, nebo dyngo) připomínaj daleko míň, než třeba moje kočky kočku domácí. Je to všechno jen o předsutkách...
    kyknos avatar 21.10.2009 09:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    psi me netrapi, protoze je moc nemusim - tedy az na nekolik konkretnich psich individui

    http://www.psy-q.ch/lovecraft/html/catsdogs.htm
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.10.2009 10:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    anglicky, nechytám se... :-(
    21.10.2009 11:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    a ještě navíc s anglickým humorem :-p
    kyknos avatar 21.10.2009 13:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    novoanglickým, když už
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.10.2009 15:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    což je pořád propastný rozdíl oproti americkému ... koneckonců, například i češi se pokouší vymýšlet skotské vtipy (!= vtipy o skotech)
    kyknos avatar 21.10.2009 15:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    americky humor? dobry kamenak
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.10.2009 11:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    pche... 40 generací... my chovatelé kvasinek :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 16.10.2009 11:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Transport NZ - CZ
    jen se nevytahuj :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.