abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.4. 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 518 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.

    11.8.2016 16:32 | Přečteno: 2026× | Zivot a tak

    Tak jak jsem sice nerad, ale presne odhadl rozdeleni/obsazeni vychodni Ukrajiny, tusim ted dalsi pruser. Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.

    Ruska propaganda pojede na plne koule, bude nekolik narativu, klidne i vzajemne si odporujicich, a bez ostychu plnych lzi, ale neco z toho se chytne. Leitmotiv bude, ze Rusko rekne, ze si za to ukrajina muze sama, ze je svou "agresi" a svou pokracujici existenci vyprovokovala, stejne jako Polsko Hitlera, ze je Ukrajina plna fasistu a nacistu, kteri po nocich zerou deti, tohle na ruske muziky (a jejich zapadni prikyvovace) funguje, a ceska "alternativni" media to budou papouskovat. Bud z blbosti nebo za cizi penize. Ve vysledku je to jedno.

    Jeden slavny rusky spisovatel rekl, ze ukradenim/obsazenim Krymu, ale ne poradneho pristupu k nemu, je ted Rusko ve stejne situaci, jako kdyz nekdo ukradne luxusni smartphone, ale bez unikatni sifrovane nabijecky, bez ktereho ten ukradeny kus nefunguje.

    Na Krymu to za ukrajiny stalo za prd, ale ted je to pry jeste vyrazne horsi. Lidi drzkujou. Kdyz se nad nima bude strilet, ani jim neprijde, ze se maji 2x hur.

    Navic rusaci vnitropoliticky zoufale potrebuji nejaky uspech, a zabrani cizi zeme u nich funguje. Syrii nedobyli, a zadny extra uspech tam nemaji, ale realne penize na lidi a techniku to stoji. Proc potrebuji uspech? Pro domaci publikum. 2 roky zapadnich sankci na zbrane a na dual-use vyrobky jim buhvijak nepomohly (ale ani prilis neuskodily), zbytecne (ale hrde) Ruske protisankce na dovoz zradla z EU jim uz uskodili, ale vse z toho je tak 1/5 te bolesti, 4/5 jsou nizke ceny ropy/plynu, coz je jedine, co ivani umi vyvezt/vyrobit. Jedine "nove" penize, ktere tecou do jejich ekonomiky. Podivejte se na kurs rublu, je to pruser, pro predstavu, jakoby koruna spadla na 60 korun za euro, to by uz lidi sakra reptali, ale zase, kdyz by se jim "vysvetlilo" ze branime Cechy a obsazujeme Viden, asi by to spis zkousli.

    A navic to asi musi byt do konce zari, protoze v RA maji cyklus vycviku zakladaku, a prave na konci leta jsou nejschopnejsi a nejvycvicenejsi, v rijnu zacinaji nove rocniky a meli by pri obsazovani dalsiho uzemi vic ztrat.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Obsadi Rusko do konce roku nove uzemi, nebo se pletu?
     (51 %)
     (49 %)
    Celkem 71 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kyknos avatar 11.8.2016 16:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Bojím se, že máš pravdu. Dal jsem mínus, uklikl jsem se.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.8.2016 18:06 Neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Já si myslím, že Rusko a Putin útočí proti Linuxu. Píše štvavé články proti Luinusu Torvaldsovi a Richardu Stallmanovi. Pokud tomu chcete zabránit, hlaste se jako dobrovolníci U Hillary Clintonové! Zachraňtéééééééééééééé Linůůůůůůůůůůx!!!!

    Kromě toho hned zítra Rusáci zaútočí na střed galaxie, to jsou zaručené zprávy, které jsem získal od JiKa.

    Dovětek: Jestli je celá linuxová komunita tak praštěná a inteligenčně retardovaná jako je tento blogový zápisek, tak by se měla komplet hlásit u Chocholouška. Je to v jejím vlastním zájmu, protože degenerace linuxové komunity už pokročila na stádium, kde bez odborné psychiatrické léčby hrozí velmi smutný konec.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.8.2016 19:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Ty seš furt stejnej psychopat. JiK je Faun
    Grunt avatar 11.8.2016 21:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Už aby to bylo. A mohly by začít některou západnější částí Ukrajiny, třeba Užskou či Zemplínskou župu. Odtud to už je jen kousek k tobě do baráku, ne JiKu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.8.2016 13:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    že je Ukrajina plna fasistu a nacistu
    Zrovna s rozporováním tohohle tvrzení bych byl radši opatrný.
    Syrii nedobyli, a zadny extra uspech tam nemaji, ale realne penize na lidi a techniku to stoji.
    A deklarovali snad někde, že chtějí Sýrii dobýt? Pokud je mi známo, válčili proti Islámskému státu, a to aniž by si kladli nějaké podmínky, jako třeba že zlý diktátor Asad musí odstoupit. Když nic jiného, povedlo se jim zastavit postup ISIS dál do Sýrie. Jejich největší úspěch je nicméně to, že se západ vzdal myšlenky na to, že by se do Sýrie dala vyexportovat nějaká ta demokracie, a tak se do boje proti ISIS přidal.

    Za čí peníze mainstreamová média papouškují, že proti Islámskému státu začaly válčit USA, to bych nechal stranou (samozřejmě pokud se za válčení nepočítá letecký výlet nad Sýrií, kde občas i shodíte nějakou tu munici, ale radši ne moc často.)

    To, že za obranu západní Evropy před Islámským státem vděčíme Rusku, to je vskutku na hlavu padlé, ale to už je dnešní Evropa...
    Quando omni flunkus moritati
    12.8.2016 13:27 LLLL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Jejich největší úspěch je nicméně to, že se západ vzdal myšlenky na to, že by se do Sýrie dala vyexportovat nějaká ta demokracie
    Co máš, ty bolševická zrůdo, proti demokracii?
    12.8.2016 16:16 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    V Sýrii už mají demokracii, a to lidovou, ty nácku!
    24.8.2016 14:00 nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    No, my nic, k naší škodě, ale Rusove proti ní mají S-300, S-400, a Írán si teď taky něco takového pořídil.
    12.8.2016 21:13 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Už ti v tý Americe docela pěkně vypláchli mozek :-(
    If you don't ask, you don't get
    12.8.2016 21:54 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Zřejmě to jako cizinec z východního bloku psát musí, aby ho nepodezírali, že je komunista.
    Petr Tomášek avatar 13.8.2016 20:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Jediný, komu vypláchli mozek, jseš ty.

    Přesně, jako za komančů oficiální média měla plnou hubu západní „propagandy“, přičemž jedinej, kdo se k propagandě (tj. překrucování faktů k obrazu svému) uchyloval, byli právě komančové...

    Bohužel, vypatlancům jako jseš ty, to nikdo nevymluví, protože těm ruským sračkám je tak snadný uvěřit...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    13.8.2016 22:04 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Zkrátka Rusko je špatné a Ukrajina hodná, a kdo bude tvrdit opak nedostane z EU už ani jednu miliardu!
    Petr Tomášek avatar 14.8.2016 08:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Způsob, jakým Rusko narušuje suverenitu Ukrajiny je bezpochyby zlo.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    14.8.2016 11:15 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Takže západ je zlo? (Libye, Syrie...)
    lobotron avatar 14.8.2016 14:39 lobotron | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tam byla narušena suverenita Ukrajiny?
    We must steer between the "romantics" and the "ostriches".
    14.8.2016 16:15 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tak vy jste dobře zdegenerovaný, oba vaši rodiče byli zřejmě bílí. Víte, musíte se na věci dívat s větším nadhledem. Kdyby USA, VB, FR a arabské země nevyzbrojovaly islamisty, tak už by v Sýrii bylo dávno po válce a ani by do Evropy neproudilo tolik uprchlíků, mnoho životů by bylo ušetřeno, jak v Sýrii, tak v Evropě. Západ již zničil několik zemí, chová se mnohem hůře než Rusko, a proto kritika Ruska od těchto zemí zní dost pokrytecký. Kdyby západu skutečně záleželo na lidských právech, tak by bombardoval Rijád, a ne se sním bratříčkoval.
    ⧠ A = 0 avatar 14.8.2016 16:18 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    +1  
    Nevolte zmrdy.
    lobotron avatar 14.8.2016 16:52 lobotron | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Sarcasm
    We must steer between the "romantics" and the "ostriches".
    kyknos avatar 14.8.2016 17:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Jakože budeme měřit v Evropě a Africe stejným metrem? To je trošku praštěné na hlavu, že?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    ⧠ A = 0 avatar 14.8.2016 17:36 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Viděl jsi Cannibal holocaust?
    Nevolte zmrdy.
    14.8.2016 17:40 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Život Afričana má pro tebe menší hodnotu než život Evropana, nácku?
    14.8.2016 22:11 hehe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Pre mna hej.
    kyknos avatar 15.8.2016 07:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Samozřejmě. Stejně jako má život mé přítelkyně větší hodnotu než tvůj. S nacismem to nemá nic společného.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.8.2016 11:44 Aktivista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tak té své přítelkyni hlavně nevykládej, že vraždění v arabských zemích západem omlouváš národnostní nadřazeností, protože by se s tebou mohla rozejít, tedy pokud není nácek jako ty :-)
    kyknos avatar 15.8.2016 17:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    a o národnostní nadřazenosti jsi se dočetl kde?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.8.2016 23:14 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Vyblil ses nádherně, sice trochu nesrozumitelně, ale to je u tebe zřejmě normální
    If you don't ask, you don't get
    Grunt avatar 13.8.2016 23:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Přesně, jako za komančů oficiální média měla plnou hubu západní „propagandy“, přičemž jedinej, kdo se k propagandě (tj. překrucování faktů k obrazu svému) uchyloval, byli právě komančové...
    Blbé je pouze že nelhali…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 14.8.2016 08:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Lhali.

    Blbé je jenom, že existují dementi jako seš ty, co si pořád nalhávají stejný propagandistický sračky...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    13.8.2016 18:41 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Imho euro sankce trestaji spise zapadni firmy a zamestnance, nez ze by trestaly rusko a jejich presidenta. Naopak jsem slysel, jak Putin dokaze obratne z techto sankci vytezit politicke body: zapad je na nas zly, chteji nas vyhladovet a pripravit ruskeho delnika o praci, my se ale nedame a ja se o vas postaram. Nekdy mi prijde, ze bruselske elity putina umyslne timto zpusobem posiluji.

    Nevim, zda bude valka, ale nebojim se ji, je to zivot. Ale vim, ze sankce trestaji akorat tak nase firmy, ktere nemohou plnit sve obchodni zavazky a pripravuji lidi o praci.
    Petr Tomášek avatar 13.8.2016 20:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Smysl sankcí je dát najevo, že putinovy zločiny nejsou EU šumafuk a Evropa reálně něco udělá. Pokud by v Bruselu neudělali alespoň tohle gesto, pak to Putina posílí daleko víc.

    Ale u diktátorskejch zmrdů jako je Putin si prostě nevybereš. Cokoliv uděláš, obrátí proti tobě. Přesně to samý Erdogan. Nebo třeba Zeman či Babiš. Jediný, co pomůže, je kulka mezi oči, a ani to není jistý, že to z něho neudělá mučedníka...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    ⧠ A = 0 avatar 13.8.2016 23:06 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Smysl sankcí je dát najevo, že putinovy zločiny nejsou EU šumafuk a Evropa reálně něco udělá.
    Something has to be done. This is something, therefore it has to be done.
    Nevolte zmrdy.
    Grunt avatar 13.8.2016 23:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Pokud by v Bruselu neudělali alespoň tohle gesto, pak to Putina posílí daleko víc
    Já si myslím že neobsazováním všeho možného okolo Ruska a následným šířením demokracie by oslabilo pozici Putina mnohem víc. Nechtěl bych být vzdělaný Rus, ten to má ve své zemi nejhorší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 14.8.2016 09:01 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To je vidět, jaký jsi debil. On totiž nikdo „všechno možné okolo Ruska“ neobsadil. (Kdo jako měl co obsazovat?)

    Ukrajinci jenom nechtěli, aby jim vládla loutka Ruska. A na to mají právo a Rusko se jim do toho nemá co srát. A jestli Ukrajinci chtějí být v EU nebo v NATO, je to jen jejich rozhodnutí a Rusko se do toho nemá co srát.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 14.8.2016 11:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To je vidět, jaký jsi debil.
    Je? To jsem rád. Naprosto výstavní, kdyby to někoho zajímalo. :-)
    Kdo jako měl co obsazovat?
    Huh? Proto jsou od Japonska, přes Gruzii, Blízký východ, Kosovo, Ukrajinu až po Pobaltí nasrané vojenské instalace Spojených států (a členů NATO!) a rozpadlé sověty trénují poradci vesměs U.S. Army. Co naplat že Rusové obsazují cizí území když hned za dálnicí za plotem už čekají nastražení poradci NATO a některý Bush?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.8.2016 13:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To je vidět, jaký jsi debil.
    Už jsem myslel, že se vrátil Tomeš :-D
    15.8.2016 10:00 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    I ti chudáčci, oni je obklíčili?

    A teď vážně. Ruská federace je skutečně obklopena ze všech stran národy, které nechtějí být Ruskem a jsou ochotné si to pojistit vlastními zbraněmi nebo vojenskými pakty. Stojí to ty národy peníze i čas, cizí základny je stojí kus suverenity, ale zřejmě jim na stabilitě hranic a nezávislosti na Rusku po určitých zkušenostech hodně záleží.

    Národy, kterým to buďto bylo jedno, anebo které naivně místo chrastění zbraněmi zkoušeli přátelskou dohodu, byly už dávno asimilovány a staly se součástí "Federace" vedené stranou "Jednotné Rusko".

    Rusko nemá nač skuhrat, jen sklízí plody své zahraniční politiky za poslední století. A ta sklizeň je ještě dost mírná s ohledem na to, jaká ta politika byla.
    Grunt avatar 15.8.2016 17:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    I ti chudáčci, oni je obklíčili?
    Proces trvající od dob války v Koreii a Vietnamu.
    A teď vážně. Ruská federace je skutečně obklopena ze všech stran národy, které nechtějí být Ruskem a jsou ochotné si to pojistit vlastními zbraněmi nebo vojenskými pakty.
    Podobně jako Osetinci, obyvatelé Abcházie, Krymu a třeba Donbasu zase nechtějí být obyvateli USA či jejich kolonií. Rusové se nenacpou nikam kde nemají podporu domorodého obyvatelstva. Osobně se mi to nelíbí ani tak ani tak a jsem názoru že tyto nárazníkové země měly zůstat po rozpuštění svazu dle nějakých mezinárodních zákonů součástí NAM ať se rozvíjejí kterým směrem chtějí a nikdo na ně neuplatňuje svoje sféry vlivu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.8.2016 17:18 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tou větou o "necpaní se nikam" jsi mne docela pobavil.
    Grunt avatar 15.8.2016 17:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    :-) To je fakt. Rusové se nacpou všude možně…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.8.2016 19:22 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    ale u mna mas dalsi bod :-)
    Agent avatar 13.8.2016 23:41 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tvl, ty budeš dobře vymytej. Je spousta zemí kde se porušují lidská práva a nikoho to netíží. Třeba to Turecko, Saudská arabie. Vážně mě fascinuje, že se ještě dneska najde někdo, kdo věří tomu, že tady jde někomu o lidi.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Petr Tomášek avatar 14.8.2016 09:02 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Aha, takže protože se v Turecku porušují lidská práva, tak je v pořádku, že je Putin zmrd?

    Poněkud nelogické...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    14.8.2016 09:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Není v pořádku, že v Turecku se lidská práva porušují mnohem hůře (vyvražďování Kurdů třeba), ale protože potřebujeme, aby ubytovali uprchlíky, tak se nad tím zavírají oči a kamarádíme se s nimi. Rusko "jenom" obsadilo území, které jim dříve patřilo (a dost možná jim z pohledu mezinárodního práva patřilo trvale a nikdy na Ukrajinu nepřešlo, protože ho Ukrajina oficiálně nepřijala.)
    Quando omni flunkus moritati
    Agent avatar 14.8.2016 11:49 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Asi tak, prostě mi vadí tento dvojí metr. Už proto nevěřim, že ty protiruské sankce jsou motivovány porušováním lidských práv. Dle mě je to jen zástěrka.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    JiK avatar 14.8.2016 17:08 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Ja si vzdycky rad podiskutuju s nekym kdo je dobre informovany a ma nadhled a objektivitu. Co si ty prosim predstavujes pod pojmem protiruske sankce? Co myslis, ze presne zapad svym firmam zakazal a zakazuje v obchode s ruskem?
    15.8.2016 10:04 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Argument "dříve patřilo" je jedna z největších blbostí a argument #1 pro rozpoutání libovolné útočné války. Prakticky celá Evropa dříve patřila jinému státu, než který tam je. To že je v našem okolí relativní mír, je výsledek odvržení myšlenky nároků na území, které někomu "dříve patřilo".

    To, že se někde porušují lidská práva, neomlouvá porušování práv jinde.
    15.8.2016 11:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Hm, jo, jenže v tomhle případě to "dříve patřilo" bylo před tak 25 lety (přepis majetku v rámci Sovětského svazu se nepočítá, bez ohledu na papíry to byl jeden státní celek a jedna vláda.)
    To, že se někde porušují lidská práva, neomlouvá porušování práv jinde.

    Jistěže neomlouvá... ale když se tedy chceme vymezovat proti státům, kde se porušují lidská práva, neměli bychom to dělat buď konzistentně vůči všem? A nebo - když už tedy pouze proti některým - začít u těch, kde je situace nejhorší?
    Quando omni flunkus moritati
    15.8.2016 13:53 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Měli bychom se vymezovat vůči libovolnému omezování lidských práv.

    A ano, pozornost přednostně zasluhují situace, kde je situace nejhorší.

    Ale ještě akutnější je věnovat pozornost zemím, které nejen porušují lidská práva jako na běžícím pásu, ale ještě tuto politiku zkoušejí systematicky protlačit do svého okolí, někdy formou loutek na vlivných vládních postech včetně těch českých, někdy zahraničními dovolenými zelených mužíčků se samopalem, jindy zcela natvrdo tanky a fyzickou likvidací nepohodlných politiků a novinářů.

    Protože jestli se zapomeneme zajímat o tyto země, za pár let může náš zájem o lidská práva nás samotné dostat do kriminálu. Nebylo by to úplně nová situace.
    15.8.2016 15:59 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tak to bysme se měli vymezit proti USA.
    kyknos avatar 15.8.2016 16:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    vymez se, ale mě vynech
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.8.2016 16:49 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Leží-li ti v žaludku zrovna USA víc než cokoli jiného, vymez se klidně proti nim. Perzekuce ze strany USA nebo jiné západní země ti za to nehrozí.

    Samozřejmě tím maličko přispěješ k odpoutání pozornosti od jiných zemí. V závislosti na tvém politickém přesvědčení se ti to může hodit. Ale pokud ti na lidských právech skutečně záleží, najdeš palčivější předměty svého vymezení.
    15.8.2016 16:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Ale ještě akutnější je věnovat pozornost zemím, které nejen porušují lidská práva jako na běžícím pásu, ale ještě tuto politiku zkoušejí systematicky protlačit do svého okolí,...
    ... což se nicméně také moc neděje.
    Quando omni flunkus moritati
    15.8.2016 17:03 np
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To se skutečně moc neděje, protože většinu lidí na téhle planetě lidská práva moc nezajímají, nebo začnou zajímat teprv, když jim samotným hrozí záhuba.

    A na abclinuxu se to také neděje. Zato tu má docela velké zastoupení taková trochu jednostranná sorta lidí, kteří automaticky začnou vykřikovat "USA tohle" a "USA tamto", připadají si jako velcí disidenti proti zlému systému a neřeší/nevidí prakticky nic jiného. A že by bylo co řešit.

    Kdo ví, co bude. Za pár let jim samotným možná půjde také o jejich vlastní lidská práva, ale to už tu mašinerii nedovedou zastavit, protože měli moc dlouho ideologické klapky na očích.

    Ale budou vůbec chtít? Dost možná se zdejší rusofilní klika do té mašinerie úspěšně zapojí, vybudují si na ní kariéru a budou se vozit po ostatních, méně ohebných lidech.
    15.8.2016 23:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Za pár let jim samotným možná půjde také o jejich vlastní lidská práva, ale to už tu mašinerii nedovedou zastavit, protože měli moc dlouho ideologické klapky na očích.

    Abych pravdu řekl, raději budu riskovat lidská práva vzor zlé Rusko než lidská práva vzor hodná EU, které nevadí, že Turecko vraždí "nevhodné" menšiny a že sem Saudská Arábie exportuje radikální islámisty. Když už bych si měl vybrat, tak držet hubu a krok je lepší než pětkrát denně mlátit hlavou o zem a vzývat proroka.
    Quando omni flunkus moritati
    JiK avatar 15.8.2016 23:46 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Jak sam rikas, vzor "zlé Rusko" a vzor "hodná EU" nemusi byt tim, cim se zdaji, ze?

    Jen zkus jeste tu dalsi uvahu, neni to tezke, odpovez si, proc malokdo utika DO Ruska, ale z nej mizi kdekdo, kdo na to ma schopnosti, ktere muze nabidnout jinde, at jiz programatori, vedci, nebo podnikatele...?

    A proc naopak DO EU a do celeho toho "prohnileho" zapadu utika tolik lidi, az nam to dela problemy...

    Ja si totiz nemyslim, ze umrit v Rusku v 59ti, pokud nenaseres batusku cara, je nejaka hitparada.

    * pro informaci, stredni vek doziti u muzu je v Rusku 59, v EU 75.7 a v US 76. No a 76-59 je 17 let zivota, 17 let, ktere ti nikdo neda, ale Rusko sebere :-)
    ⧠ A = 0 avatar 16.8.2016 09:06 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To, že uchlastat se je pro muže v Rusku norma, neznamená, že to je povinnost.
    Nevolte zmrdy.
    16.8.2016 10:08 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Toť otázka. V Rusku jsem sice nebyl, ale z filmů (a z vyprávění lidí, co do Ruska odtud z Ukrajiny jezdí na práci) je vidět, že celá řada věcí, je v obou zemích dost podobná. A to je zrovna alkoholismus.

    Tady na Ukrajině ve městě život na první pohled probíhá normálně, ale celá řada rodin se s alkoholismem těžce potýká. Moji známí vedou středisko pro závislé (i na alkoholu) a tak mám trochu představu. Další známý pracoval v podobné oblasti v Rusku. Má to úplně jinou level než jsem si kdy uměl představit. Drogy jsou kapitola sama pro sebe.

    Ale na vesnicích to může být mnohem horší. Na vesnicích na hřbitovech je pochovaných velké množství lidí kolem čtyřicítky a to povětšinou souvisí s alkoholismem buď přímo (selhání orgánů) nebo nepřímo (přejetí opilým řidičem). Buď piješ nebo jsi v sociálním vyloučení. Jak mi tady řekli, máš tři možnosti: pít, věřící nebo se z vesnice odstěhovat. Když jsem se na konkrétní vesnici pohyboval, tak hned od rána se po ní do obchodu (kde většinu zboží tvořil tvrdý alkohol) ploužili chlapi i mladí (pod 20). To jak vypadali byla hrůza. Jeden, co měl asi 25 mi řekl, že už to takto táhne několik let a nemůže dál, že musí změnit život. Že se dá na víru.

    Takže povinnost to není, ale tlak je opravdu velký. Vždy když to vidím, tak přemýšlím, jestli bych to ustál. Jeden mi řekl, když jsem mu popisoval, že jsem zahlédl v poli nějaký památník, že tam zrovna poprvé pil vodku. Nalil mu to báťuška :(.
    17.8.2016 23:11 boris11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    ak ma rusko problem s alkoholizmom tak potom cesi s nim maju daleko vacsi, kedze uz chlastate viac ako rusi :)
    16.8.2016 09:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    No, tak pro začátek jste vynechal střední věk dožití v té Saudské Arábii, abychom to měli kompletní (se zahrnutím faktorů jako nechci mlátit hlavou o zem a mrzačení žen hned po narození považuju za zrůdnost.) Ale jinak máte v té úvaze malou chybku - o utíkání jsem nemluvil, já mluvil o tom, co bych radši viděl tady, kdybych si měl vybrat. A že nám za pár let / desítek let - pokud někdo nedostane rozum a nedokope orgány EU k řešení problémů místo pseudoproblémů - nejspíš nic jiného nezbude a to ještě není jisté, že vůbec dostaneme na výběr.

    Jestli si myslíte, že těch 17 let po šedesátce je nějaká velká výhra... no, brát vám to nebudu. Ale tak jako tak jste vynechal fakt, že i za Sovětského svazu byla životní úroveň a věk dožití v různých státech východního bloku různá, takže bych se nebál, že sem přijede nějaký věkový regulátor snižovat průměr.
    A proc naopak DO EU a do celeho toho "prohnileho" zapadu utika tolik lidi, az nam to dela problemy...

    Doufám, že si opravdu nemyslíte, že je to kvůli nějaké ideologii, morálním hodnotám nebo něčemu takovému. Tady je to čistě o poměru risk/reward, který má EU nejlepší, protože těm "uprchlíkům" dá spoustu peněz, věcí a služeb zadarmo. A jestli chcete poměřovat státní celky podle toho, kolik peněz vynaloží na přilákání lidí, se kterými budou jenom problémy (různé a odporující si morální hodnoty na stejném území a nezaměstnatelnost pro začátek), no tak při zachování zdravého rozumu byste měl otočit metriku.
    Quando omni flunkus moritati
    kyknos avatar 16.8.2016 09:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Lol, jenže ty roky tady po šedesátce odpovídají rokům v Rusku po čtyřicítce, oni tam neumírají najednou zdravi
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    LukynZ avatar 17.8.2016 07:27 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Tak nejak nevim....kde jsem v zahranici byl a jsem, je to jen samy polak, cosik z balkanu a pak je to tmavsi a tmavsi. Na Rusy jsem narazil asi nejmin. Opravdu nejak nevim, kde tvrzeni o hromadnem uprku rusu z ruska vznika. A nebo prchaji jinam nez by jste cekali :) A hlavne tvrzeni "mizi kdekdo, kdo na to ma schopnosti, ktere muze nabidnout jinde, at jiz programatori, vedci, nebo podnikatele" se da uplne klidne pouzit na jakoukoli zem vychodne od nemecko-rakousko-italske (i kdyz to uz mozna taky ne) hranice. A docela hezky i na CR.
    17.8.2016 11:35 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Nevím, jestli se u Poláků jedná o trvalé vysídlení nebo jsou na západě na práci.

    Jak masové to je nevím, ale osobně znám jednu ruskou rodinu, která došla do stavu, že v Rusku se nedá žít a přestěhovala se do Prahy, ale to bylo už 90. letech, kdy tam byla situace jiná.

    Zajímavý je tento případ: http://www.kp.ru/daily/25846/2816833/

    Ruští patrioti např. Strelkov Girkin tah některých rusů na západ velmi kritizují. Tvrdí, že Putin má kolem sebe zrádce, kteří jsou prozápadní a zničí Rusko. Jejich děti studují na západě případně se tam přesouvají.
    18.8.2016 08:52 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    girkin je anomalia ako zirinovsky polsky polovicny zid a antisemita v rusku nic vyznamne nereprezentuje
    18.8.2016 09:19 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Akorát se tento "dobrák" otevřeně hlásí k tomu, že konflikt na jiho-východě Ukrajiny spustil a nikdo mu to nerozporuje.
    20.8.2016 01:46 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    lebo cvokom sa neodporuje
    20.8.2016 09:25 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Hmm, až na to, že byl velitelem ozbrojených sil a ministrem obrany DNR.
    20.8.2016 09:42 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    v extremnych vypatych situaciach je bezne ze sa k moci dostanu extremisti
    20.8.2016 20:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    A v méně vypjatých situacích se zase dostanou k moci kariéristi. Ti bývají ještě horší, podívej se třeba na Bobošíkovou...
    14.8.2016 09:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Evropa reálně něco udělá
    Při normálním rozhodování se hodnotí
    • jaká je šance, že to "něco" opravdu bude mít nějaký vliv
    • jestli ten vliv povede k něčemu, co chceme
    • jestli by to taky nemohlo mít jiné, škodlivé následky
    Dobrým zvykem taky po nějakém čase bývá vyhodnocení, jestli jsme se trefili a jestli v tom "něčem" je vhodné pokračovat.

    Tady by vůči Rusku bylo stejně efektivní, kdyby evropská komise nosila kšiltovky na stranu, ale aspoň by při tom nepřipravili spoustu lidí o práci. A ano, jak už tady někdo připomněl, jsou jiné země, kde se jednoznačně porušují lidská práva a to mnohem víc než v Rusku, a jsme s nimi velcí kamarádi.
    Quando omni flunkus moritati
    13.8.2016 23:12 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Četl jsem někde, že jedním z prvních výsledků nátlaku na Putina je neskutečně zvýšená produkce zemědělské výroby a obrovské vývozy.
    If you don't ask, you don't get
    ⧠ A = 0 avatar 13.8.2016 23:03 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Rusko má na Ukrajině záklaďáky?
    Nevolte zmrdy.
    14.8.2016 10:43 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To je složitější - podle některých zpráv to napřed podepíšou, takže tam pak vstupují jako profíci na dovolené. Záklaďáci nemůžou v ruské armádě sloužit v zahraničí.
    JiK avatar 14.8.2016 17:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Než ruští vojáci odjedou na Ukrajinu, podepisují žádost o propuštění do civilu. Tak se z nich v očích ruských úřadů stávají dobrovolníci na „dovolené“, kteří nemají s armádou nic společného. Dorži však říká, že on z armády formálně propuštěn nebyl.
    Nejlepe to vysvetlil ten ohorely mongolsky tankista od Debalceva. Podivam-li se, jak je spaleny, tak mu zbytek zivota opravdu nezavidim...Opet se ukazuje, ze naprosto nejlepsi stav vojaka je pro generaly a politiky varianta mrtvy hrdina, protoze on to prezil, a navic jeste mluvi, a chce peci a drzhubne.
    14.8.2016 19:58 hillary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Danger of US and NATO military exercises on Russian border, like a game of nuclear chicken. This could very easily escalate into nuclear war. We must wake up the American people about the danger and encourage our government to move away from this dangerous posturing. We need to put ourselves in the Russians’ shoes. What if Russia had military troops, tanks and bomber planes and missiles on the US border in Canada and Mexico. Wouldn’t we feel threatened? Russian people don’t want war and want to live in peace. The Soviet Union lost 27 million people in World War II because they were not prepared militarily. They will not let that happen again. If attacked, they will fight for their Motherland. Most families lost family members in WWII, so war is very immediate and personal. In the siege of Leningrad between two and three million people perished. US and NATO must take the initiative and show a commitment to living in peace with the Russians and treat them with respect. The Russian people are a very friendly, open, generous and beautiful people. They are not a threat They are proud to be Russians, and want to be seen as an important part of a multi-polar world. Most people that we met were very supportive of Putin. After the break-up of the Soviet Union, they experienced the shock therapy of the neo-liberal model of privatizing everything. In the 1990’s there was tremendous poverty and suffering of the large majority of the people while the oligarchs stole the previously state-owned resources from the country. Putin has given leadership to pull the country together and help improve the lives and well-being of the people. He is standing up to the bullies – the US and NATO – demanding respect from the rest of the world , and not allowing Russia to be pushed around and intimidated by the US. Many Russians we talked with believe that the US is looking for enemies and creating wars in order to get more billions for the war profiteers. The US must stop playing world policeman. It gets us in too much trouble and is not working. We need to give up our Pax Americana policies, acting like we are the most important country, the superpower which can tell the rest of the world how they can live and act. My good Russian friend Voldya says “Don’t believe the propaganda of the political leaders and the corporate media.” The vilifying of Russia and Putin is what makes war possible. If we no longer see the Russians as people and human beings just like us, but make them the enemy, we can then support going to war with them. The US and the European Union should stop the economic sanctions against Russia. They are hurting the Russian people and are counter-productive. The people of Crimea, who are 70-80% Russian in nationality and language, voted in a referendum to become part of Russia as they had been for most of the past two hundred years. One Ukrainian nationality man living in Crimea, who opposed the referendum to join Russia, felt that at least 70% of the people in Crimea voted to join Russia. The people of Kosovo voted to secede from Serbia and the West supported them. The majority of people in Great Britain voted to leave the European Union; Scotland may vote to leave Great Britain. People of every region or country have the right to determine their own future without interference of the rest of the world. The US needs to stop meddling in other nation’s affairs and supporting the overthrow of their governments (regime change) – like Ukraine, Iraq, Libya and Syria. We are creating ever more enemies around the world, and getting ourselves involved in more and more wars. This is not creating security for Americans or anyone else. We need to work for the common security of all peoples, not just one nation at the expense of other nations. National security does not work any more and current US policies cannot even create security in America. Back in 1991 US Secretary of State Baker committed to Gorbachev that NATO would not move one foot eastward towards Russia’s borders in return for the Soviet Union allowing the reunification of Germany. The US and NATO have not kept that agreement and are now have battalions of military troops, tanks, military planes and missiles on Russia’s borders. Ukraine and Georgia may also join NATO, which gets Russia ever more worried about western intentions. When the Warsaw pact was disbanded, the NATO pact should have been disbanded as well. The American people must organize to stop the US and NATO operations on Russia’s borders and stop meddling in Ukraine and Georgia. The future of these countries should be decided by the people of these countries, not by the US. We must resolve our conflicts by negotiations and peaceful means. The future of billions of people on our beloved planet depends on what we do. Thank you for thinking, speaking out and acting to stop this madness. And please share these reflections widely.
    15.8.2016 09:09 hillary2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Recipes for Dutch apple pie go back to the Middle Ages. An early Dutch cookbook from 1514, Een notabel boecxken van cokeryen ("A notable little cookery book"), documents a recipe for Appeltaerten (compare modern Dutch Appeltaarten "apple pies"). This early recipe was a simple one, requiring only a standard pie crust, slices of especially soft apples with their skin and seeds removed, and den selven deeghe daer die taerte af ghemaect es (roughly meaning "the same dough that the pie [crust] is made of") to fill in the top. It was then baked in a typical Dutch oven. Once baked, the top crust (except at the edges) would be cut out from the middle, after which the apple slices were potentially put through a sieve before the pie was stirred with a wooden spoon. At this point the book recommends adding several spices to the pie, namely: cardamom, ginger, cinnamon, nutmeg, clove, mace and powdered sugar. Finally, after mixing the ingredients into the pie with cream, it is once again put into the oven to dry.

    Traditional Dutch apple pie comes in two varieties, a crumb (appelkruimeltaart) and a lattice (appeltaart) style pie. Both recipes are distinct in that they typically call for flavourings of cinnamon and lemon juice to be added and differ in texture, not taste. Dutch apple pies may include ingredients such as full-cream butter, raisins and almond paste, in addition to ingredients such as apples and sugar, which they have in common with other recipes.

    The basis of Dutch apple pie is a crust on the bottom and around the edges. This crust is then filled with pieces or slices of apple, usually a crisp and mildly tart variety such as Goudreinet or Elstar. Cinnamon and sugar are generally mixed in with the apple filling. Atop the filling, strands of dough cover the pie in a lattice holding the filling in place but keeping it visible or cover the pie with crumbs. It can be eaten warm or cold, sometimes with a dash of whipped cream or vanilla ice cream. In the US, "Dutch apple pie" refers specifically to the apple pie style with a crumb, streusel, topping.
    15.8.2016 12:40 hillary1 about the patient JiK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Most experts believe psychopaths and sociopaths share a similar set of traits. People like this have a poor inner sense of right and wrong. They also can't seem to understand or share another person's feelings. But there are some differences, too.

    A key difference between a psychopath and a sociopath is whether he has a conscience, the little voice inside that lets us know when we're doing something wrong. A psychopath doesn't have a conscience. If he lies to you so he can steal your money, he won't feel any moral qualms, though he may pretend to. He may observe others and then act the way they do so he's not “found out”.

    A sociopath typically has a conscience, but it's weak. He may know that taking your money is wrong, and he might feel some guilt or remorse, but that won't stop his behavior. Both lack empathy, the ability to stand in someone else's shoes and understand how they feel. But a psychopath has less regard for others. Someone with this personality type sees others as objects he can use for his own benefit.

    In movies and TV shows, psychopaths and sociopaths are usually the villains who kill or torture innocent people. In real life, some people with antisocial personality disorder can be violent, but most are not. Instead they use manipulation and reckless behavior to get what they want.

    At worst, they're cold, calculating killers. Others are skilled at climbing their way up the corporate ladder, even if they have to hurt someone to get there.

    16.8.2016 10:22 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Letos když jsem sem v červenci jel, tak jsem byl zvědavý, jak to tady (západní Ukrajina) bude vypadat, když je krize. A dost mne překvapilo, že hospody jsou trvale plné lidí a poprvé od roku 2005, kdy jsem tu byl poprvé, byly opravené některé cesty i na vesnicích a vůbec stav cest a značení je úplně jinde než dříve - na obchvatu Lvova se opravuje, že jsou těžké zácpy. Moc mi to nedává smysl, ale zatím jsem se nedobral konce resp. o cestách jsem slyšel, že Ukrajina udělala nějaké reformy zákonů a nyní o penězích rozhodují lokální politici tak jako u nás.

    Mladí lidé vypadají, že mají ve svém životě před sebou perspektivu. Teď mě v jedné kavárně oslovila holka řekl bych tak 17 let, když slyšela, že nejsem Ukrajinec, abych jí řekl, jaké rozdíly v zákonech jsou u nás a na Ukrajině.

    Vůbec si neumím představit, že tito lidi by se stali součástí "ruského světa", jak si třeba představuje pan Strelkov-Girkin.
    16.8.2016 14:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Ukrajina udělala reforem víc, například se rozhodli, že už nebudou průmyslová země závislá na obchodu s Ruskem a nebudou produkovat součásti pro ruský průmysl (pápá letecké motory), ale že teď budou závislí na obchodu se západem a budou produkovat zemědělské výrobky. To je jistě rozumné, akorát západ (EU) má svých vlastních zemědělských produktů nadbytek a dovoz omezuje, takže třeba celoroční kvóta na import medu z Ukrajiny byla vyčerpána v březnu.

    Nicméně to dělají stejně jako v Rusku - za všechny špatné důsledky tohoto přinejlepším nemoudrého rozhodnutí může zlý západ zlé Rusko, my vláda pro vás děláme to nejlepší a kdo nesouhlasí, je zaprodanec cizích mocností. A lidi jim to žerou, přinejmenším dost lidí na to, aby politiky nepověsili na nejbližší kandelábr.
    Quando omni flunkus moritati
    16.8.2016 17:36 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    To je východní politická kultura resp. se tak chovají všichni politici, ale na východě jim to prochází více. Jeden z důvodů je, že je to dlouho zažitý systém. Mezi mladými vidím jiné myšlení - stará generace musí zřejmě vymřít nebo tady bude pořád sovětský svaz.

    Taky bych řekl, že je to vlastně ten původní důvod Majdanu a to proč chtějí do Evropy tj. očekávání lepší politické kultury.

    Já doufám, že už si uvědomili, že věsit politiky na sloupy rozumné není.
    17.8.2016 23:30 boris11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    a bol si sa pozriet aj niekde inde ako v "polskej" casti ukrajiny?:) vies ono tie nazory ukrajincov sa dost lisia podla toho z akeho su regionu

    vo je to podla teba stara generacia? ved taky jacenuk mal 17 rokov ked sa rozpadolo ZSSR a to mal vo vlade este aj daleko mladsich ktory za komancov tahali este len kacerov a pritom jeho vlada bola skorumpovanejsia ako tie za prezidentovania janukovica :)

    dnes je premierom tiez velmi mlady ukrajinec a stale to ide s ukrajinov dolu vodou a ak by nemali toho rusa na vychode tak po ukrajine ani pes nestekne a len vdaka tomu rusovi ich zapad stedro podporuje, ale tiez uz toho zacina mat plne zuby lebo drviva vacsina penazi sa aj tak rozkradne

    a co este mozno horsie, ukrajinci zacinaju vo velkom rehabilitovat banderovcov tie oznacenia, ze na ukrajine vladne fasizmus niesu ziadna ruska propaganda ale jednoduchy fakt. faklove pochody, nacisticke symboli,... toto aj poliakov riadne zaskocilo a neboli na to pripraveny ked podporovali majdanistov :)

    a rozpravali ti ukrajinci aj o tom ako za zahadnych okolnosti zomieraju(samovrazdy, ale obcas aj jasne vrazdy) novinari ktori dostanu nalepku ze su proruski alebo politici z byvalej janukovicovej strany regionov? alebo tymto sa radsej mladi europu vzivajuci ukrajinci nechvalia? :)
    17.8.2016 23:44 kyosuke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    A je na tom snad něco špatného, že umírají kolaboranti s nacistickým Ruskem?
    17.8.2016 23:48 Kotyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Všimni si, komu odpovídáš. "Boris", typicky ruské jméno. "11", číslo v bolševické mystice tradičně symbolizující Lenina.
    18.8.2016 17:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    V autoritativním režimu je to samozřejmě zcela v pořádku, jenže Ukrajina se pokouší tvářit jako demokratická země, která patří "na západ" a ne "na východ". V takovém případě je to špatné určitě, v demokratických zemích zločiny trestá řádný soud.
    Quando omni flunkus moritati
    kyknos avatar 18.8.2016 17:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Ne za valky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    ⧠ A = 0 avatar 18.8.2016 17:58 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    I za války. Zvlášť pokud se jedná o velmi omezený konflikt jako je tento.
    Nevolte zmrdy.
    18.8.2016 10:00 Tabon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    Byl jsem na Krymu (pár dní) před anexí a setkal se s pár lidmi z východu, ale zkušenost s běžným životem nemám.

    V tomto příspěvku jsem měl na mysli západní část Ukrajiny.

    Všechny následující věci jsou součástí toho, co jsem měl na mysli tím východní politická kultura a je to buď stejné nebo v Rusku horší než na Ukrajině. Tedy zůstat v "ruském světě" znamená tyto věci zakonzervovat. Odpojit se od "ruského světa" znamená MOŽNÁ SE JICH PO DLOUHÉ DOBĚ ZAČÍT ZBAVOVAT S VÝSLEDKEM NE 100% JISTÝM. Je naprostý nesmysl si myslet, že zítra tady bude politická kultura podobná jako v EU.

    Co se týká korupce, tak si nemyslím, že se dá vymýtit rychle. Bude to pěkně dlouhý boj na roky. Je to naprostá součást kultury. Korupci v nejvyšších místech posoudit neumím, protože s ní zkušenost nemám, ale v běžném životě nastala celá řada změn. Už jenom z mého pohledu nová policie je naprosto něco jiného a nebojím se tady už řídit auto. Ve zprávách vidím, že se zatýkají lidi zapletení do korupce i na celkem vysokých místech. Už jsem tu dlouho nemusel nic vyřizovat na úřadech, ale zkušenost před Majdanem otřesná. Nakonec jsme museli využít konexí. Ten človíček, který nám tenkrát pomohl, měl prsty ve všem tady. Letos na začátku července mi řekl, že opouští Ukrajinu, že se tady přestalo dát žít. Celé roky mluvil úplně jinak. Naprosto otevřeně se chvástal, jak všechno ovlivňuje. Teď zřejmě ztratil vliv.

    Co se týká Bandery, tak je to opět součást východní politické kultury. Chvilku mi trvalo než jsem pochopil, že je to hra pro lidi na západě. Oni (lidi na východě od nás) prostě myslí jinak. Přijde mi legrační, jak se Evropě předhazuje břídil Bandera ze strany Ruska a v Rusku se staví pomníky vrahům o řády horším. Tedy Bandera je problém a opět bude trvat roky než se to posune kam má, ale rozhodně tomu nepomůže být součástí Ruska.

    Naprosto totéž novináři a političtí odpůrci.

    Jak už jsem psal. Ano, problémy, které popisuješ jsou reálnými problémy současné Ukrajiny. Její šancí je odpoutat se od "ruského světa" a teprve potom se mohou začít měnit, protože jsou to věci, které jsou podstatou "ruského světa". Ale je to běh na roky na nové generace.

    Co ještě patří k "východní politické kultuře". Vezl jsem stopem jednoho kluka, který má půlku rodiny v ATO (sám má výcvik speciálních jednotek a není mi jasné, proč nejsou tihle v bojích - povolali je a pak rozpustili) a jeho otec (veterán z Afgánu) tvrdí, že takový bordel nebyl ani v Afgánu, že obě strany střílí na auta označená červeným křížem a ty kdo nosí raněné. Teď je jen otázka toho, kdo to líp prodá v Evropě.

    Ještě poznámka k Jaceňukovi prožil celé svoje dětství v Sovětském svazu. Z něho nikdy evropan nebude. Šanci mají narození po rozpadu SSSR nebo možná kolem roku 2000.

    Já osobně vidím po Majdanu obrovské skoky Ukrajiny směrem k našemu pojetí demokracie.
    20.8.2016 01:09 wolf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    21.8.2016 11:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.
    15.6.2017 14:59 Penelope
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko brzo obsadi dalsi kus Ukrajiny.

    Wow, lovely website. Thnx ... Feel free to visit my blog 192.168.1.1

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.