abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:33 | IT novinky

    Vláda jmenovala novým zmocněncem pro digitalizaci a strategickou bezpečnost prvního náměstka ministra vnitra Lukáše Klučku. Ten ve funkci nahradil poslance Roberta Králíčka poté, co Králíček na tento post vládního zmocněnce rezignoval. Klučka chce do roka digitalizovat všechny státní služby tak, aby vyhověly zákonu o právu na digitální služby, přičemž dosavadní plán Fialovy vlády počítal s dokončením digitalizace až někdy v roce

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 13:55 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 149.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Vypíchnout lze bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně, zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view) nebo možnost přidat poznámky k panelům (Firefox Labs). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 149 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 13:22 | Nová verze

    Byly vydány nové verze 5.3.0 a 6.0.0 svobodného multiplatformního programu pro skicování, malování a úpravu obrázků Krita (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Obě verze vycházejí ze stejného zdrojového kódu – rozdíl je v použitých verzích Qt a KDE Frameworks. Krita 6.0.0 je první vydání postavené na Qt 6 a stále je považovaná za experimentální. Má lepší podporu Waylandu. Přináší podporu protokolu Wayland

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.2 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky Immich, Immich Machine Learning, uv a RustDesk Client.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    TypeScript (Wikipedie), tj. JavaScript rozšířený o statické typování a další atributy, byl vydán v nové verzi 6.0. Příští verze 7.0 je kvůli výkonu přepisována do programovacího jazyka Go.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Zajímavý článek

    Christian Schaller z Red Hatu na svém blogu popsal své zkušenosti s používáním AI při vývoji open source aplikací pro Linux. Pomocí různých AI aktualizoval nebo vytvořil aplikace Elgato Light GNOME Shell extension, Dell Ultrasharp Webcam 4K, Red Hat Planet, WMDock, XMMS resuscitated (aktualizace z GTK 2 a Esound na GTK 4, GStreamer a PipeWire) a Monkey Bubble. SANE ovladač pro skener Plustek OpticFilm 8200i se mu zatím nepovedl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 19:44 | IT novinky

    Americké firmy Tesla a SpaceX postaví v texaském Austinu moderní komplex na výrobu čipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí projektu s názvem Terafab budou dvě moderní továrny na výrobu čipů – jedna se zaměří na automobily a humanoidní roboty, druhá na datová centra ve vesmíru. Uvedl to generální ředitel těchto firem Elon Musk. Projekt by podle odhadů měl stát 20 miliard USD (zhruba 425 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.11 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Bezpečnostní upozornění

    Ubuntu 26.04 patrně bude ve výchozím nastavení zobrazovat hvězdičky při zadávání hesla příkazu sudo, změna vychází z nové verze sudo-rs. Ta sice zlepší použitelnost systému pro nové uživatele, na které mohlo 'tiché sudo' působit dojmem, že systém 'zamrzl' a nijak nereaguje na stisky kláves, na druhou stranu se jedná o možnou bezpečnostní slabinu, neboť zobrazování hvězdiček v terminálu odhaluje délku hesla. Původní chování příkazu sudo

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    22.3. 21:33 | Komunita

    Projekt systemd schválil kontroverzní pull request, který do JSON záznamů uživatelů přidává nové pole 'birthDate', datum narození, tedy údaj vyžadovaný zákony o ověřování věku v Kalifornii, Coloradu a Brazílii. Jiný pull request, který tuto změnu napravoval, byl správcem projektu Lennartem Poetteringem zamítnut s následujícím zdůvodněním:

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 32
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1144 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    |🇵🇸 avatar 24.9.2009 22:18 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Podívej se na moje skóre (2^6)... a to v podstatě jenom opravuju diakritiku a formátování zápisků ve wiki. Ale kdyby na to došlo, mohl bych si honit nad tím, že jsem v "top 10".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    24.9.2009 22:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Ale i to je prinosna cinnost, takze si jej zaslouzis.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Jendа avatar 24.9.2009 22:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ano, pěstuji kult osobnosti, a vždycky, když se zvýší, dělám oslavné tance.

    A teď vážně. Na skóre nevěřím, protože Grunt má jenom 4 a Luk má taky nějak podezřele málo.
    Luk avatar 24.9.2009 22:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Luk má taky nějak podezřele málo.
    Protože v poslední době maximálně tak kecám v diskusích a nepíšu články do abíčka (a moc ani do blogu, nějak není chuť). Nejhorší je, že jsem Robertovi před pár týdny slíbil seriál, mám ze tří čtvrtin hotový první díl, ale zbytek zatím není. U LinuxEXPRESu už jsem se polepšil a začal dodávat články, ale tady mi to zatím nějak nejde :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 22:41 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Tytyty, takhle zanedbavat abicko :-)

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luk avatar 24.9.2009 23:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Polepším se ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2009 01:59 volvox | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Hned bych mu pár bodů strhnul ;-)
    Max avatar 24.9.2009 23:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Jsem natom stejně. Hafo aktivit okolo a články dopsaný a není čas ověřit postupy :(. A nelajznu si publukovat postupy, které mohou být díky upsání se chybné :-/.
    Nicméně počítám, že mojí hlavní zátěž (správa webových stránek jedné hodně živé firmy) asi pošlu do ... a budu se konečně věnovat věcem, které chci.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 24.9.2009 22:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Já jenom tiše doufám, že se podle skóre neřídí tazatelé v poradně.
    Jendа avatar 24.9.2009 22:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Radím snad já nebo Šobáň špatně? :-P
    Heron avatar 25.9.2009 08:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Když se mrkneš na můj zcela první dotaz v poradně, co tam vidíš? Ano, skóre 41. To je prosím dotaz a komentář přes 4 roky starý. Jednak v té době ještě nebylo zavedeno počítání skóre, ale hlavně jsem měl pouze roční amatérské zkušenosti.

    To znamená, že někdo odpoví ve svých prvních nadšeneckých letech zcela špatně, někdo tu poradnu za 5 let prohledá a uvidí u té odpovědi jeho nynější vysoké skóre a bude té odpovědi věřit více, než kvalifikované odpovědi kolemjdoucího bez skóre.

    To je první problém - dynamická změna skóre i u starších odpovědí.

    Druhý problém je, že skóre nijak nesouvisí s linuxovou kvalifikací. Na to naráží David Ježek. Jinými slovy sebevětší číslo znamená jen to, kolik úprav (viz David Kolibáč) člověk na ábíčku udělal.

    Já byl proti skóre už v době jeho nasazení. Mnohem lépe se mi libí moderovaná poradna stylu elektrika.cz, kde kvalifikovaní odborníci mažou nesmyslné odpovědi. Tedy, ve vyhledávání člověk najde jen relevantní obsah.

    Teď Leoš chystá označování dobrých odpovědí, což by mohl být první krůček.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2009 09:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Teď Leoš chystá označování dobrých odpovědí, což by mohl být první krůček.
    jj, to bude velikej plus.
    25.9.2009 11:40 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Bezva bude, ze ty hlasy budou neanonymni, takze uvidite konkretniho cloveka, ktery komentar povazuje za reseni.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2009 15:13 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Už se na to těším, je to podle mě velmi přínosný krok.
    vencour avatar 25.9.2009 22:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Joj, to znamená, když někde mi přijde odpověď v diskusi jasná, základ tam je, jen ji uživatel nechápe a ptá se, nimrá se dál, takže bude vidět, že jsem to odfajfkoval já?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 25.9.2009 22:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Což tedy v mém podání znamená, že říkám tazateli "věř tomu a pohni prstama, to musíš už udělat sám nebo doplnit, proč to tak neni".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.9.2009 11:44 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Nenapadlo me, ze by lidi skore zamenovali za odbornost uzivatele, ja to vytvarel jen jako ukazatel aktivity uzivatele. Mozna by fakt melo smysl zavest dalsi cislo pocitane jen z poctu komentaru oznacenych nekym jinym jako reseni.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2009 18:56 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Tohle taky není špatný nápad.
    24.9.2009 22:29 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    V případě některých platí, že čím větší skore, tím větší hovadina :-)

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    25.9.2009 15:12 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    To já taky. Skóre mi trochu narostlo ze zpráviček a úprav ve wiki (imho nadměrně, když si vezmu, že mám skóre jen o jedna nižší než např. níže zmíněný David Ježek), ale rozhodně neodráží mé schopnosti ;-)
    25.9.2009 19:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Staci zmenit koeficienty pro jednotlive typy akce a zitra budou cisla uplne jinak rozlozena.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2009 19:19 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Moje skóre taky spíš neodráží mé schopnosti. ;-) Ale spíš to, že tady na ábíčku už působím nějakej ten rok.

    24.9.2009 22:36 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Skore ukazuje, jak je uzivatel aktivni a prinosny komunite portalu. Psani clanku je hodnoceno pomerne vysoko. Vice ve FAQ.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2009 00:05 gsdfgdfsgdfsg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Pokud je přínosem  "copy/paste" z PR materiálů nebo cizích webů ("Hardware novinky") , pak budiž, skore je zasloužené.

    Heron avatar 25.9.2009 08:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Co vám kurva Ježek udělal? To nemáte prachy na nový HW, tak musíte házet závistivě špínu na člověka o něm informujícího? Nebo vám vadí to, že ve svém hardwarovém koutku nezmiňuje jediný správný OS? Nebo snad preferuje jistou značku hw a za to si zaslouží být neustále urážen? Víte jak je těžké každý týden shánět informace na článek? I když je to "jenom" copy paste? A co má jako dělat? Vyrábět ten HW sám, aby o tom mohl referovat? Běžte už s tím konečně doprdele.
    Max avatar 25.9.2009 09:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ty zřejmě asi nemáš vyrovanné Jing a Jang, že? :D. Né, klid ..., dej si sklenku/flaštičku dobrého vína a bude líp ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 25.9.2009 09:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Asi jo, koupím dvě láhve z Lampelbergu a ztřískám se jak amigapower.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2009 09:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    :-D :-D :-D :-D :-D Tak teď jsem se fakt od srce zasmál! +1
    vencour avatar 25.9.2009 22:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Muj pohled: taky "jen" kopíruju, srovnávám data, hledam souvislosti, až takoví sranda to neni, když to má vypadat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Ježek avatar 25.9.2009 09:07 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    kdybys seriál četl, jistě by sis všiml, že jsou tam pravidelně informace, které ve zdroji nenajdeš. zdroj je vždy uveden, takže si to můžeš porovnat. pochopitelně ne vždy tomu tak je, ale to je normální.

    jinak slušný člověk, když už nepíše zalogovaný, tak aspoň místo několika chaotických znaků uvede své jméno, aby "nařčený autor" měl představu, s kým má tu čest a komu tak leží v žaludku jeho práce.
    25.9.2009 15:09 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Nevím jak je na tom seriál s čteností, ale určitě ne moc špatně (jinak by asi nevycházel, nemýlím se?). Já jej sice nečtu pravidelně, ale alespoň čas od času do něj nahlédnu a za přínos jej považuji. Pokud ty ne, tak ho prostě nečti a nenavážej se do lidí, kteří něco dělají, prosím.
    27.9.2009 19:49 loketnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    +1, sice by te ostatni nejradeji ukamenovali, ale ja s tebou souhlasim.

    Max avatar 24.9.2009 22:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Já si myslím, že to je celkem dobře udávaná hodnota. Ať děláš co děláš, pořád něco děláš a to o tobě říká score. Není to žádnou hodnotou, která by určovala výši linuxového guru, ale prostě jen působení na portále. Všechno je přínosem ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.9.2009 22:39 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ono je tu nejaké skóre? No toto! Už som si našiel príslušnú položku FAQ, ale bez tohto zápisku by som si to možno ani nevšimol.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    vencour avatar 24.9.2009 23:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Dokud jsem měl malý skóre, tak jsem čekal na to, až bude větší. Teď si vzhledem k mé aktivitě i hodnotě příspěvků spíš připadam trapně.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 24.9.2009 23:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Dokud jsem měl malý skóre, tak jsem čekal na to, až bude větší.
    Jé, to by byl dobrý spam: Sc0re 3nla'rgmnet :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 23:26 Jindra Plachý
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    50 není číslice. Dál jsem nečetl, jak vidno k zodpovězení otázky stačila bohatě první věta...
    David Ježek avatar 24.9.2009 23:27 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    ok, není to číslice, ale číslo, hluboce se omlouvám.
    27.9.2009 19:50 loketnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    +1

    microcz avatar 24.9.2009 23:37 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    já bych řekl, že ty se nemáš za co kát, jsi jeden z těch kdo je aktivní a jeho články mají úroveň, ale jinak s tebou souhlasím, také bych nebodoval například zápisky osobního charakteru v blogu a podobně, jako pěst na oko potom působí skupinka jistých a nám všem dobře známým kontraverzních jedinců s vysokým skóre, jinak skóre neřeším je u mě pouze ukazatelem toho jak moc se zde člověk pohybuje

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2009 09:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Je fakt, že ze začátku jsem to skóre honil, ani moc dobře nerozumim jak jsem se dostal na nějakejch 10-15? Pak už jsem to nějak přestal vnímat, jen vim že mi to teď někdy po dlouhý době poskočilo asi o jeden nebo dva bodíky, přičítám to poradně do který docela často koukám, protože se tam sem-tam najde řešení na potíže který bych jinak neřešil (prkotiny kvůli kterým bych novej dotaz nepokládal), no a když myslim že znám na něco řešení, odpovim...
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2009 09:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    ...ještě dodám, že skóre moje linuxový znalosti rozhodně neodráží, vidim se tak na jednocifernou hodnotu.
    25.9.2009 12:47 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ja bych mel mit nulu, pro abicko jsem nikdy nic neudal, jen jsem blbe kecal v poradne, mozna by to chtelo zahrnout cas do skore, kdyz se nic noveho neprida skore poleze dolu, treba jeden bod tydne, to se teprve poznaj zavyslaci na abclinuxu a hned by se mohli naprasit zamestanavatelum :-)
    hmm
    25.9.2009 13:06 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Jo, třeba Robert Krátký by se měl zaměstnavateli naprášit hned, že pořád jen sedí u ábíčka :-D
    25.9.2009 13:32 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?

    Ma to v popisu prace :-)

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2009 19:21 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ehm, to byl ten vtip :-)
    |🇵🇸 avatar 25.9.2009 13:04 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Ale mohly by se jinak bodově hodnotit blogy a blogy ve výběru...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    25.9.2009 16:51 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Není. Když se tu člověk pohybuje delší dobu, tak stačí jméno a už ví, na čem je.
    26.9.2009 09:05 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je pro vás skóre směrodatné?
    Mno me pripada, ze kdyz ma nekdo vetsi skore - neco o linuxu tu pise - neco komunite dava. Lidi s nizsim skore (zatim) jen berou (uci se).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.