abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    JiK avatar 18.4.2007 06:27 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    nemeli by to byt zaskrkavaci boxy? Co kdyz se ti pristehuje arabsky cernoch s francouzskym pasem a cikanskou manzelskou zidovskoamerickeho puvodu? :-)
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:21 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Myslim ze sused susedovi pas nekontroluje ale spolieha sa predovsetkym na vizualny dojem a nasledne na verbalny prejav.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 06:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Chybi tam moznost "blba"...
    18.4.2007 08:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Přísahám, že mne to napadlo dřív, než jsem se podíval do komentářů… :-)
    18.4.2007 15:33 pv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    "nacka"
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:10 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Chcel som to tam dodat, ale uz to akosi neslo.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 07:02 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Každý, kto posudzuje iného podľa národnosti alebo farby pleti je idiot. Jediný, koho by som nechcel za suseda je idiot.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:10 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Suhlasim....
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 07:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Já bych nechtěl za souseda například toho, jehož jméno jste si vybral jako nick. Což se mi málem mohlo stát, zemřel nedávno.
    18.4.2007 14:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Sorry! Myslím minulý nick. Tedy Šaňo Macha
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:12 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Vy ste mala Sana Macha suseda? Ja som sa tu dozvedel ze meno Sano Mach je nieco ako nalepka nacizmu.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    JiK avatar 18.4.2007 17:51 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    byl Sano Mach ten slovensky ministr, ktery za valky sam iniciativne zaridil transporty slovenskych zidu do Osvetimi nebo ne? Chapu, ze Te bavi provokovat, ale dat si nick treba Adolf Hitler je imho stejne nevkusne jako Lenin, nebo Che Guevara.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 17:59 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Ano, minister propagandy Slovenskeho statu a velitel HG mal meno Alexander (Sano) a priezvisko Mach. Mach sa tusim volala aj postavicka v jednej ceskej rozpravke, pozriem este do zoznamu, kolki ludia sa dopustaju nemiestneho konania tym, ze sa volaju Alexander Mach. Mimochodom Adolfov Hitlerov som uz niekolko nasiel, dokonca aj Hermanov Goringov. Heh Guevara tu tiez je :D
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 22:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Dezidere, nedělejte ze sebe vola. ;-) A z nás. Jména jsou spojena s jejich nejslavnějšími nositeli. Řeknu-li Bachova hudba bez dalšího upřesnění, rozumí se Johan Sebastian, ač i jeho přímí příbuzní skládali hudbu a nikoliv špatnou. A dalších Bachů bude neúrekom, včetně onoho c.k. co poslal na letní byt Karla Havlíčka Borovského, čímž myslím koho?
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 23:09 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Bohuzial ja pravdepodobne na rozdiel od Vas nespajam meno niekoho s medialnymi stereotypmi. Takze dokazem docela dobre rozlisit nositela mena Bach od hudobneho skladatela alebo kancelara toho isteho mena. Meno ako take nema pre mna vyznam, kedze jeho nositel sa on nicim nezasluzil resp. nemoze za meno, ake nesie. Ak by som to mal dalej rozvinut, nemoze ani za rasu v akej sa narodil.

    Prepaty doraz na rec symbolov, medzi ktore patri aj meno nositela, jeho rodovu a rasovu prislusnost patri k tomu okruhu nazorov, ktore sa chcu nejakym sposobom vyclenovat a hlasaju scestnu teoriu o nadradenosti.

    Zhrnute
    :
    1 Sano Mach != 2 Sano Mach
    1 Vladimir Meciar != 2 Vladimir Meciar
    1 Vaclav Klaus != 2 Vaclav Klaus
    "biely,cierny" != [dobry,zly]
    
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 23:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak to máte těžkej život! Narazíte třeba zde na: "Citát týdne: Linus Torvalds." a teď než zjistíte koho tím asi myslí. Ten nick Simon Wiesenthal, to vás jistě také nenapadlo spojovat s nějakým symbolem. Až se tady bude zase probírat třeba Ježíš nebo Darwin, hlavně si to s nikým nespojujte, nenechte se vtáhnout do řeči symbolů spojených s nějakým jménem. Rocková hudba... než se dopátráte, jestli je to hudba z doby šutrové a nebo ta současná. Rómové mohou být občané Říma, takže co s tou římskou otázkou? Co na to ve škole, když se vás zeptali na Cesara a vy se ptal, kterýho?

    Ona tady řeč je možná je na základě společně chápaných symbolů, ale já s vámi soucítím.

    Nemáte-li ovšem vilkuže, houknotina se zpředvčerejšíruje. Lada svičofem drumrorádovat cumbajšpíla.
    18.4.2007 23:42 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    A kterýho Caesara teda?
    18.4.2007 23:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Výrobce rybářského načiní napsal o tomhle koňaku hru.
    19.4.2007 00:05 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Vidím, že jen s obtížemi přijímáš, že latiník slovo „Caesar“ může vnímat jinak. Nu budiž, nemůže každý vědět všechno a tudíž se zákonitě stalo, že jsi vybral špatnou analogii. To ovšem tím spíše ilustruje, že přetížená jména mohou být problém, neboť jiní lidé mohou mít jiný namespace. Já například rád provozuji Kung Fu, a Ty si samozřejmě budeš chybně myslet, že někde hopsám po horách s šavličkama. Kontrolní otázka: Čím tedy ve skutečnosti relaxuji? ;-)
    19.4.2007 00:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    S přepisy jmen je potíž, ale v případě uvedeném se paňčitelka asi ptá.

    Pokud používáte slov Kung Fu v jiném, nežli nejčatěji používaném významu, dělej tak dál. V případě nicku jsem se ptal, zda-li chápu správě.
    19.4.2007 01:42 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Ne, používám ho v jediném významu, který má.
    19.4.2007 08:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Nejčastěji je Kung-fu spojované s jednou z mnoha cest bojových umění, které jsou ve své vlasti spojené se Zen-buddhismem, měli bychom říka chan a nikoliv zen, neb tak je to čínsky.

    Bude se tak jmenovat ovšem nejsíš nějaký film, hudební skupina, bude to něko nick... Někdo může Kung fu používat na označení třeba brmborového salátu, proč ne. Potom bude Kung fu znamenat i bramborový salát, ale pouze v omezeném okruhu lidí. Někdy se nová označení natolik rozšíří, že, (třeba jen v malé skupině), znamená něco trochu, nebo zcela jiného. Třeba Tao, abychom nechodili daleko. Jistě by se našel uživatel Tao Linux, který o Tao te ťing nikdy neslyšel. Onen populární obrázek prolínáni Jin a Jang, (tuším thaj ti ťu), je u nás málokdy spojovaný se symbolikou prolínání protikladů - velkou mapou pólů.

    Některé odborné termíny používá fyzika, filosofie, psychologie... a v každém oboru bývá význam poněkud posunutý (deviace, koincidence, diskrétní...)

    Nicky. Ty si člověk vybírá. Většinou jimi chce něco říct, nebo se jedná o hádanku, nebo chce říct, že nic nechce říct. Jméno známé osobnosti jako nick, je tedy s největší pravděpodobností odkaz na onoho člověka a to, co je s ním spojované. Nick Lenin, bude spojovaný s oním revolucionářem, i když budu nakrásně myslet Pik Lenina, Leninu z Brawe New World... Proč ostatně dal Huxley svým hrdinům jména Lenina, Marx... Proč se v literatůře volí pro ty nahoře jména jako Král a pro neviné dívky třeba Anděla? Co tím chce autor asi říct?

    Pak to může být také provokace. Mohu si dát nick King a s nevinným výrazem odpovídat, že nejsem vůbec nafoukanej, ale mám rád třeba kytaristu Kinga.
    19.4.2007 09:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak to je legrační, páč Wikipedia pro 功夫 na diambiguation stránce uvádí jako první význam: "Kung fu (term), a Chinese term that can be translated into "achievement through great effort"." A jeden z titulů římských císařů byl Caesar, fakt nekecám, představ si. ;-) Holt patřím asi k těm lidem, kterým nestačí lidový přístup k terminologii, co se dá dělat. :-) Ale u překladatele je to asi profesní deformace.

    Jo a určitě to není „chan“, ale „čchan“ (禅).
    19.4.2007 10:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    U nás se velmi často píše Cesar, co nadělám. Dáváte odkaz na Wikipádii Ohledně Caesara, tak Wiki: Jules César je "správně", abyste věděl!

    Chan, Čchan... slova z čínštiny, sanskrtu, hebrejštiny, tibetštiny... se přepisují, jak jinak, foneticky. K nám se dotal poprvé francozský a nebo anglický přepis, tady buddhismus, Bhagavadghíta, Hanah (hebrejsky Hana)... za ta léta jsem viděl tahle slova v tolika přepisech, to byste zíral. A to ve vědeckých publikacích. Čuang je dnes zase Zhuang.
    19.4.2007 10:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Překlepy zde nejsou provokace, ale souběh několika neblahých faktorů.
    19.4.2007 14:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Krom negramotnosti testuji hlasák a píšu bez obrazovky. ;-)
    19.4.2007 10:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak! A máme to oba špatně. Cézar Pokud jsme Češi. :-)
    19.4.2007 13:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak dost. Kurz a pulz se skřípěním zubů přežiju, když mi dovolí psát to i normálně, ale tady už vážně přestává veškerá legrace…
    19.4.2007 14:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Prezidenti gymnázií a univerzit rozhodli. "Z" asi patří budoucnost.

    Já jsem naštěstí pro sebe pologramotný a jednotlivá písmena většinou nevidím (jen celek), tak tolik netrpím.
    19.4.2007 15:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)

    U těchto slov je vývoj spíš opačný, po listopadu 1989 následoval všeobecný příklon k presidentům, gymnasiím a universitám, asi byly formy se z považovány za "komunistické" nebo ještě spíš formy se s evokovaly atmosféru první republiky.

    V tomto ohledu je zajímavá ulička mezi budovami Národního technického muzea, která mívala na jedné straně ceduli muzejní a na druhé musejní. Už jsem tam dlouho nebyl, tak nevím, jestli už to nesjednotili.

    19.4.2007 15:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Technickou univerzitu v Liberci zase obdařili "z".

    Vzhledem k tomu, že často čtu staré knižky, tak musím být flexibilní.
    19.4.2007 20:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak má drahá žena v letech sedmdesátých studovala Karlovu universitu, ale již teoretickou fyziku, leč kolegové ještě filosofii. Občas měla diskuse na téma nějakého *ismu.

    Tak si ona vzpomíná na s a z v těch prehistorických dobách.
    19.4.2007 14:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    A co má jako být? Cézar je vlastní jméno stejně jako Petr a Pavel, ale s G. I. Caesarem to nemá co dělat. A pravidla.cz stejně nejsou normativní zdroj informací, je mi líto.
    19.4.2007 14:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    A proč je normativní anglická verze Wiki a nikoliv francouzská? Já volím formu Masaryka. ;-)
    19.4.2007 15:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Ale nešť. Caesar, ať je klid. ;-)

    Vraceje se zpět k veselému tématu -- kdo ví, koho Masaryk tím: "Ježíš - ne César"... koho vlastně myslel? ;-)

    Já jsem celkem v klidu, i když se mluví o horách jako Everest, K2...
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 23:48 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Zavadzate, zo suvislosti vyplynie o ktoru osobu sa jedna. V texte byva zvycajne aj zmienka o tom, ze Linus Torwalds je autorom povodneho jadra "Linux". Poznam XY ludi, ktorym jeho meno nic nehovori, proste sa o linux nezaujimaju. Podobne to bolo aj s mojim byvalym nickom. Niekto ho tu umelo spojil s historickou osobou bez toho aby som k tomu zavdal nejaku pricinu - takto sa vytvaraju stereotypy, t.j. vedomie vytvarane na zaklade sprostredkovanych informacii, nie na zaklade osobnych skusenosti...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 23:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Odpověděl jste mi v jedné diskusi jak to s nickem Sano Mach myslíte. Copak jste to tenkrát odpověděl? :-) Já se ptal, abych se nespletl.

    Čéče... vyčítat mi lze všechno možné oprávněně. Ale trvání na stereotypech... hmm... To je dobrý, to si schovám! :-)
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 00:00 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tak sem hodte link, co som vam odpovedal a nepiste v inotajoch...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 00:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Co je to "hodit link"? Já jdu spát.

    Dobrou noc a sladké sny! ;-)
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 00:16 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Inak nemusis(te) mi vykat, zle sa mi reaguje :) Asi si myslel toto vlakno
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 00:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Taky netřeba vykat. Já pro jistojistotu vykám i tykajícím hodinkám.

    Jo, asi jo. Podpíchnutí... no...
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 23:18 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Dezidere, nedělejte ze sebe vola. ;-)
    Svoju komunikaciu zacinate zaujimavym sposobom ;) Je to dosledok dislekcie?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 23:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Jakou silnici máte na mysli? Já snad žádnou silnici, ni hradskou nazačal? Nechápu!
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 23:55 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tu so svetlom na konci tunelu :D
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 00:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Za každým tunelem je jen další tunel. Nechodím za mámivým světlem na konci, zažínám světlo v tunelu, abych zjistil že jsem již venku.

    Rychlostí Šaňo Mach 10 se řítí kolem mne lokomotivy do města Roma a César překročil naruby Khon.

    :-)
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 00:24 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    :)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 07:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Můžete Dezidere Lakatoši dělat svými nicky průzkum. To bude mít větší vypovídací hodnotu, nežli anketa. Za čas si dejte Ali Mustafa, pak Izak Khon, potom... a sledujte reakce. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2007 09:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Aha, Dezider Lakatoš. Tak to mi připomíná tenhle vtip:
    Jede ve vlaku muž se ženou a ta stále něco čte. Muž chce
    navázat konverzaci a zeptá se, kam jede. 
    Ona odpovídá: "Jedu ze sexuologické konference. Tam jsem se
    dozvěděla, že nejlepší milenci jsou Maďaři a Indiáni." 
    Nato muž odpoví: "Dovolte, abych se představil: Ištván Vinnetou .."
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:14 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    No uvazujem o tom...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 09:47 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Si blb. Svedčia o tom aj predchádzajúce "zápisky".
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:14 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Dakujem za nazor...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    masožravá palma avatar 18.4.2007 09:56 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Nejspíš tebe. Ne kvůli nicku, ale kvůli tomu, že se tu projevuješ, jako dost velký pitomec a provokatér.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:15 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Blbec mozno, provokater v com?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 10:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Vybavila se mi první lekce v tanečních, kde mistr prohlásil něco ve smyslu: "Představte se celým jménem. Nikdo jste snad neprovedl nic tak strašného, abyste se za své jméno museli stydět."
    18.4.2007 10:18 Jan Březina | skóre: 10 | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Nechtěl bych za souseda omezence, kterej soudí souseda ne podle toho jak se chová, ale podle toho jak vypadá, nedej Bože podle jeho národnosti..
    1. Korintským 13
    18.4.2007 12:32 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    ...a zkusil jsi už někdy žít několik let na periferním sídlišti, kde se sousedi chovali přesně tak, jak vypadali? ;-) Upřímně, je to hodně nepěkná vzpomínka.
    18.4.2007 12:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Když bude někdo dělat rámus, rozbíjet vybavení a ohrožovat mou rodinu, bude mi úplně jedno, jestli je tmavý, žlutý, bílý nebo třeba zelený. Když se bude chovat slušně a nebudou s ním žádné problémy, tak taky…
    18.4.2007 12:41 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    No to nám právě taky bylo jedno. ;-) Ale ta korelace prostě nebyla přehlédnutelná. Naštěstí mě nikdo nenutí bydlet na žádném konkrétním místě...tedy s výjimkou zaměstnání, ale z místa, kde jsem teď, by mě stejně museli vytáhnout asi heverem. ;-) Má to jen jedinou nevýhodu: Žiju v domě se slávisty. Ale člověk občas musí něco vytrpět. :-D
    18.4.2007 13:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    ...a zkusil jsi už někdy žít několik let na periferním sídlišti, kde se sousedi chovali přesně tak, jak vypadali? Myslím s tím, že byste byl tmavšího vybarvení, tedy by vás nikde nechtěli, taky by vás doma nutili ke všemu jinýmu nežli chodit do školy (v té škole by na vás taky nebyli zrovna milý), tedy bez naděje se z toho sídliště dostat.

    Dost možná byste to nenáviděný sídliště demoloval a později vychoval podobně svých deset dětí.

    A nebo ne. Ale (dejme tomu) ze studentského pokoje vybaveného pc se jeví situace jinak, nežli z vybydlenýho bytu, kde žije jiný. Když budete od malinka vídat, že parkety jsou na to, aby se jednou měsíčně navoskovaly pro řádný lesk -- nejspíš tak budete dělat také, nebo ze vzdoru ty parkety nenavoskujete, ale to je tak všechno. Když budete vidět, že jsou dobrým topivem...
    18.4.2007 13:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)

    Ovšem!

    Netřeba mne vážně bráti! Již před lety, na serveru Lezec, jsem byl neznámým jasnozřivcem odhalen.

    Cituji:

    Ty kaštane!!! Každý, kdo se cítí být Čechem, by v té chvíli skákal a pokud Ty ne, sbal si věci a se svými černými bratry táhni zpět do Indie, či odkud jste to přivandrovali!

    Tak, nejinak to se mnou je! ;-) Tedy, tvrdil ten kdosi. Tak já jdu, zatím jen kousek, ovšem několik občanů plus--mínus oné příslušnosti potkám a budu s nimi hovořit, to je fakt.

    26.4.2007 12:20 Jan Březina | skóre: 10 | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    bydlel jsem tam 21 let.. na sidlisti Maj (lide z Ceskych Budejovic uz vi)... jeste nejaky podobne chytry dotaz?
    1. Korintským 13
    Zelená potvora avatar 18.4.2007 13:31 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Nechtel bych za souseda tebe. Soudit lidi podle puvodu, barvy pleti muze jen omezenec...
    http://www.kennel-apbt.com
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 15:18 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Si rychlejsi ako myslienka. Poznas moj nazor aj napriek tomu, ze som sa este nevyjadril.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    18.4.2007 22:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Hmm, a kde je řeč o souzení? Mně to přijde jako ekvivalent toho, že radši nebudu chodit temným neosvětlěným parkem. No jistě, už jsem jím prošel mnohokrát a nic se mi nestalo (== spousta spoluobčanů dotyčného etnika, třeba i drtivá většina, mohou být slušní sousedé), ale proč se to teda s těma neosvětlenejma cestama pořád omílá kolem dokola? (Ač teda nejsem dlouhonohá blondýnka, ale i tak. ;-)) Že by předsudky proti tmavým parkům nebo co?

    Naopak bych rád měl za souseda Němce. A teď mi třeba klidně vynadej, že jsem hnusný xxxista (whatever), že bych dal přednost Němcovi třeba před Maďarem. :-) Nechápu, proč by si člověk nemohl vybrat svoje sousedy třeba úplně stejně, jako svoje nájemníky nebo spolubydlící. Pravda, sousedy si vyberu jen výběrem bydliště, ale stejně. ;-)
    18.4.2007 14:03 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    doslova ma udivuje, ze 'slovak' je na druhom mieste. co proti nam mate ?
    18.4.2007 22:54 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Tipoval bych, že pistole, kulomety a granáty. :-D (Ne, upřímně, taky to netuším. ;-) Asi je i nějaký zvláštní druh Čeravázanů, co nemají rádi Slováky, ví Bůh…)
    19.4.2007 00:10 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    na arzenal som sa fakt nepytal :)
    freshmouse avatar 18.4.2007 16:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Co se týše rasy nebo etnika, tak mi nikdo nevadí. Vadí mi kriminálníci, hluční lidé atd. -- ať mají hubu černou, žlutou nebo bílou. I když, musím se přiznat, vadí mi třeba muslimové. Nechci, aby se šířili do Evropy na úkor Evropanů. Stačí se mrknout do Francie, Německa nebo Holandska. Jednou je tento pseudoliberalismus bude mrzet. Jinak proti "nejmírumilovnějšímu náboženství" (TM)(R)(C)(SP1)(SP2) nic nemám. Jen nechci, aby se provozovalo blízko mě.
    otula avatar 18.4.2007 18:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)

    Dezidere, Dezidere…

    Když už jsi do svého sloupku sesmolil více textu, než máš dohromady ve všech svích blozích, mohl sis alespoň povšimnout, že tento server podporuje unicode, což ti umožňuje psát ruštinu azbukou. Ruské texty psané latinkou jsou totiž naprosto nečitelné.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 18:31 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    To je vporiadku, len text nie je v rustine ale v slovincine. Co sa tyka mnozstva textu, uprednostnujem kvalitu pred kvantitou. Najradsej mam jednoslabycne vyrazy ako chrrrr, hrrr, mnam, glog, stuk, muk, na, tuk a pod..
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    otula avatar 18.4.2007 19:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Aha, tak slovinštinu neznám, ale vypadá to podobně, jako když někdo patle ruštinu latinkou. BTW, také jsem netušil, že ve sloveštině se píše jednoslabycne
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 18.4.2007 19:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Hm, ale raděj už mlčím, protože mi teď málem vypadly oči z důlků, když jsem si po sobě přečetl, že jsem v předchozím příspěvku napsal svích
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 19:59 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Z toho si nic nerob, jazykovy purizmus nie je mojou domenou ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Bosý v tráve avatar 18.4.2007 19:55 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    slabika - najmenšia zvuková jednotka reči, nesúca prozodické vlastnosti ( prízvuk, kvantitu, melódiu).

    Jednoslabicne vyrazy predsa obsahuje aj cesky jazyk, nielen slovensky. Vseobecne slovanske jazyky su bohate na jednoslabicne vyrazy. Milujem minimalizmus ;) wau, jau, fuj, grrg, he, hej, bum, bac :)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    otula avatar 18.4.2007 19:59 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    To byla narážka na to ypsilon
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    stativ avatar 18.4.2007 19:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    Blba.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    21.4.2007 00:05 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zmena nicku pani ;)
    !!! TEBE !!!
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.