abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 601 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Muži,ženy a do toho jim mluví feministky

    19.12.2005 10:09 | Přečteno: 1391× | poslední úprava: 6.7.2006 06:57

    O čem sní feministky? Přece o mužích. O mužích, kteří jsou muži a chovají se jako muži. A nemá to co dělat s emancipací. Jak si tak pomalu stárnu, tak vidím,že v dnešní době kdy se ozývají nejrůznější hlasy, hlavně z tábora feministek,všímám si, že nejvíc nespokojenosti z muži projevují emancipované ženy.

    Emancipované ženy zjistily jednu zajímavou věc. Domohly se svých práv, svého postavení a najednou ti machové, kteří si kdysi zakládali na tom že jsou opravdoví muži, a běžně jim otevírali dveře, pouštěli je v městské doopravě sednout, uživit rodinu považovali za svojí povinnost už ani zdaleka tak nečiní. Nemají důvod.

    Přišli na to, že se nemusejí namáhat, feministky se rozhodly z nich udělat slabošské chlapce, kterým budou přikazovat a o nichž budou rozhodovat. Nebudu se zde tvářit, že se tak neděje. Ti chlapci si nic jiného nezaslouží. Samozřejmě pokud muži nejsou opravdovými muži, přistoupí na tuto hru a vymění plné hrnce a bezstarostnost za svobodu a odpovědnost za svůj život. Pak jen plní příkazy žen starají se o jejich děti, a očekávají za to uznání od svých žen, kterého se jim nedostává.

    A ani nedostane. Slabochy nikdo neobdivuje. Nejméně ženy, které jsou schopny se samy o sebe postarat. Ti ze všech nejméně jsou náchylné poskytovat uznání těmto chlapečkům (záměrně píši bez uvozovek), kteří nemají ducha, nemají vůli, nemají odhodlání a odvahu vzít na sebe ten úděl být mužem, který v pravý čas řekne pravé slovo a učiní pravý čin.

    Snad jsou ty emancipované schopné ženy nadějí světa, protože jedině ony svými požadavky na muže, zachrání muže před jejich ztrátou vlastní odpovědností a leností.Protože ženy milují muže, hledají u nich ochranu a bezpečí. To ovšem poskytují jen Muži. Nikoliv chlapci. Chlapci si jen hrají na muže.

    A abych byl spravedlivý, ženy které požadují aby muži byli chlapečky a loutkami v jejich rukou jsou jen nedozrále holčičky. Nikoliv ženy,co se domnívají, že svět je jen místo na hraní a ana nové šaty,nikoliv na vážné žití. Protože pokud je život hra, tak je to hra takového kalibru, že v ní nejde o nic menšího než je vlastní život.

           

    Hodnocení: 63 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.12.2005 10:27 ALiEN211 | blog: ALiENuv | zakupy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky

    emancipace=nemoc silenych krav

    sry..ale nemoh sem si pomoct ;-). Ja mam na feministky dost vyhrazenej nazor, nemam rad zensky co si o sobe myslej buhvico...kdyz rikaj, ze jsou mnohem lepsi nez muzi, protoze ti nikdy nepoznaji bolest porodu atd...kdyz na sebe ukazujou jako, ze jsou to ony, kdo na svete za neco stoji...myslim, ze muzi jsou tu odtoho, aby zeny chranili, zivili a starali se ne..je pravda, ze dnesni doba je trochu jina nez treba doba kamenna, kdy na kazdym rohu cihala smrt, ale i tak si myslim, ze princip zustava porad stejnej...
    19.12.2005 10:55 Lord Norton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Poviem len jedno. Autor to vystihol. Mam kamaratku ktora robi v krizovom centre pre tyrane zeny a je feministka. Je to ono aj ked sa emancipuju aj tak nas potrebuju ako svojhlavych a nie domace zvieratka ktore len pocuvaju ich rozkazy
    19.12.2005 10:55 ))
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky

    Přijde mi to vytržené z kontextu, mělo by se začít smyslem života a existence vůbec.......anebo aspoň "Jak to bylo mezi ženami a muži tehdy a dnes..", pokud v tom je nějáký rozdíl.

    19.12.2005 10:58 ))
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky

    Anebo přesněji definovat kdo je vlastně muž:-)

    19.12.2005 11:02 ))
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky

    Vlastně máš pravdu.

    JiK avatar 19.12.2005 11:09 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    me trebas prijde strasne komicke, jak zenske vzdycky mluvi o tom, jak citliveho, hodneho, verneho a usluzneho partnera by chtely a pak az maji za manzela poslusneho a zzensteleho itelektuala, ulitnou s klasickym alfa samcem, dominantnim vzteklym tyranem a opilcem, zednikem ci instalaterem, ktery pachne pivem a potem a moci jako spravny barbar, mlati je, rozhodne neposloucha jejich nekonecne povidani, je jim jako spravy alfa samec neverny kdykoliv muze a ma z toho jen prdel.

    Reknete sami, sbalili jste nekdy nejakou holku slusnosti, nebo jste se (trebas i nahodou) chovali spis dominantne? Ona to priroda zaridila rozumne - tedy pro nas silne :)
    19.12.2005 11:37 JaSel | skóre: 17 | blog: kseles
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Reknete sami, sbalili jste nekdy nejakou holku slusnosti, nebo jste se (trebas i nahodou) chovali spis dominantne? Ona to priroda zaridila rozumne - tedy pro nas silne :)
    Rozhodně si nemyslím, že slušnost a dominance se vylučují.
    19.12.2005 13:07 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Jo mas recht. Kdykoli sem potkla zenskou ktera me prvnim pohledem dostala a ja se ji snazil ve vsem vyhovet tak to spatne dopadlo.Ale u zeny ktere sme dokazal rici ne nebo nezavolat nenapsat( ozvat se pozdeji)a nechal ji vycukat tak ta o me jevila zajem.Jenze takove ke ktere jsem se to dokazal me moc neinspiruji.A to je ten duvod proc sem tak jednal
    V podstatě nic nevím
    19.12.2005 11:23 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Mohl by autor prosim trochu objasnit rozdíl mezi muži, Muži a chlapci. Rád bych totiž zjistil, zaprvé do jaké skupiny spadnu, ale hlavně jaká jsou kritéria pro toto rozdělení a kdo je určil :) Předem děkuji za odpověď, fakt jsem zvědavej. Holt asi nejsem ted "správnej" muž :-)

    Emancipované ženy zjistily jednu zajímavou věc. Domohly se svých práv, svého postavení a najednou ti machové, kteří si kdysi zakládali na tom že jsou opravdoví muži, a běžně jim otevírali dveře, pouštěli je v městské doopravě sednout, uživit rodinu považovali za svojí povinnost už ani zdaleka tak nečiní. Tomuhle nerozumím - pochybuju, že všichni muži byli vždy, za všech okolností, "mačové" v době kterou ozačujete "kdysi". Teď je prostě jiná doba (nevím jestli lepsí nebo horší - prostě jiná) a ženský který o to stojej se můžou stát pokud se snažej a stojej o to např. ředitelkama, úspěšnýma manažerkama apd. Nevím kterou dobu myslíte když píšete "kdysi", ale dříve za socialismu (cca 1970-85 ) tyto

    příležitostosti neměly a společnost uznávala striktnější,klasické rozdělení rolí než je tomu dnes. Musím říct, že mi je srdečně jedno, pokud ženy vykonávají více manažerské a řídící profese. Osobně bych si nevybral partnerku, která by byla/snažila se být dominantní ve všech/většině aspektech života a snažila by se toto uspořání prosazovat v našem vztahu. Je to jen na Vás koho si vyberete, nikdo Vás přece nenutí akceptovat toto obrácené rozdělení klasických rolí, které naznačujete.

    Ti ze všech nejméně jsou náchylné poskytovat uznání těmto chlapečkům (záměrně píši bez uvozovek), kteří nemají ducha, nemají vůli, nemají odhodlání a odvahu vzít na sebe ten úděl být mužem, který v pravý čas řekne pravé slovo a učiní pravý čin. No co říci k tomuhle. Ve společnosti vždy existuje skupina jedinců, kteří mají menší sebevědomí, zkušenosti, podporu okolí,vzdělání, ruzné handicapy apd. a dovoluji si tvrdit, že se jedná jak o muže, tak i ženy. Zrovna tak existuje skupina jedninců obého pohlaví, kteří sebevědomím, pevnou vůlí atd. překypuje. Zrovna tak jako existují "slabí muži", existují i "silné ženy" ( a naopak ) - v čem je problém ? Koho měla oslovit Vaše úvaha ? Slabé a nerozhodné muže mezi čtenáři tohoto serveru ? Myslíte, že tohle může skutečně fungovat ? Já myslím, že ne, bylo by to takhle moc snadné a nejspíš by dnes už byli všichni skvělí, sebevědomí a úžasní ... Neberte to jako kritiku Vaší osoby, píšete do blogu, takže asi volná diskuse ne ?
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    19.12.2005 11:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Ona to snad matka příroda zase srovná. Pokud nejsme degenerovaný. Ta myšlenka, že když pustim ženu do dveří, tak jí urážím, mne uráží. :-) Mám pocit že většina žen snad také netouží po tom, abych ji, když mi řekne že jsem vůl, napálil pěstí jako správnej chlap chlapu jinému. I ten náš pes se chová k fenkám jinak.
    Jsme jinak nastavený a máme jiný vlohy. Box bych nechal pro muže a paličkování krajek pro ženy. :-)
    wake avatar 19.12.2005 12:37 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    sebevědomí, vlastní názor a vůle nemá vůbec nic do činění s boxem nebo vyšíváním, natož s pohlavím. černý pás v karate ze mne Muže neudělá, vlastnoručně vyrobená bamberská krajka Ženu taky ne.

    v soužití muže a ženy bych hledal trochu víc, než (jen?) sexuální radovánky následované povinnou péčí o výhonky.

    ne na sebe, ale stejným směrem... ;-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    19.12.2005 13:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Jo, já ale blábolil trochu o jiném.
    Já třeba raději horolezčím s ženou, nežli s mužem. S chlapem se hádáme. dohadujem. Žena mi přenechá nastupování do nebezpečí a perfektně spolupracuje. Ženy mají většinou výbornou intuici, lépe snášejí nepohodu (fakt! Hlavně pasivní odolnost mají exelentní). Já jsem zase akčnější a ochotnější riskovat.
    Ovšem v pr*ru dokáží být ženy neuvěřitelně chladnokrevné. Dokud je to jen tak jako, tak kvičí, ale jakmile jde opravdu do tuhýho -- ledová chladnokrevnost. To je nejen moje zkušenost.
    19.12.2005 16:21 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Divne to ja se hadam spis se zenskou.NAvic kdyz je problem chalp me povzbudi daleko vic nez zenska
    V podstatě nic nevím
    19.12.2005 17:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    To co píšu jako "lepší", to jistě není univerzální, ale já s všema vycházel na skalách báječně. Určitě ne s každou líp a né s každým hůř!!! Je to asi i tím, že jsem notorický prvolezec, který má ovšem k druholezcům velikou úctu a ví (jedna stará provokace) jak moc na nich záleží. A taky introvert s velkou nechutí se dohadovat. My máme všechny sféry rozdělený (v lezení i doma -- kdo co řídí) a pak není co řešit. Tím šetříme čas a energii, což v těhle letech a sešlosti je důležité... :-)
    19.12.2005 18:13 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    My máme všechny sféry rozdělený (v lezení i doma -- kdo co řídí)
    manzelka resi takove ty podruznosti, jako treba co s penezi ktere vydelam, kam pojedeme na dovolenou, a ty opravdu dulezite veci, jako treba "jaky je nas vztah k Tchaiwanu", to resim ja :-)
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    19.12.2005 18:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Tak tak. Ovšem mé kompetence jsou daleko vyšší! I vztah rodiny k EU mám pod palcem! Též jsem plně zodpovědný vedoucí všech technických záležitostí (to je od nože na chleba k složitějším). Také energetika -- topím v kamnech. :-)
    19.12.2005 13:08 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    to je amerika tady je to jeste ok
    V podstatě nic nevím
    13.2.2006 21:58 Medvěd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Ona to příroda už srovnává - podívejte se na porodnost v zemích, které ovládá popisovaná pakultura. Pokud se nevzpamatujeme, je to otázka dvou či tří generací a nebudem. Každé biologické společenství, které ztratí schopnost reprodukce, přirozeně zaniká - na naše místo přijdou biologicky funkční společenství - třeba z Asie.
    19.12.2005 12:26 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Urcite nemam take odborne znalosti, ako autor blogu.

    Co ma prekvapuje, ze tie "hlasne" feministky sa dozaduju "rovnopravnosti" v otazkach toho, kto pojde po dieta do skolky, alebo kto bude sefkou firmy, kto bude mat "funkciu". Este som nezazil, ze by sa nejaka feministka bila o miesto zavoznicky, kopacky kanalov, nocnej straznicky, servisnej technicky v napr. Delli, a pod. Ked sa zacnu bit aj o tie menej popularne miesta na pracovnom trhu, aj o tie menej zaujimave povinnosti, tak uverim, ze to myslia uprimne a nie je to len "egotrip".

    Inak mam zeny vcelku rad a kazda nova kolegyna v IT odbore ma tesi :).
    19.12.2005 22:29 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Ja som este nezazil, ze by sa o podobne "atraktivne" miesta bili chlapi. Vzdy som mal pocit, ze to robia typy, ktorym uz nic ine robit neostava. Takze sa nebudem divit nikomu, kto sa nebije o kopanie kanalov.

    BTW, Ty, next, sa o kopanie kanalov bijes?
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    19.12.2005 12:36 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Na tom, že feministky jsou vypatlané opice se myslím shodne i většina ženských .o)
    ^D
    19.12.2005 13:10 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    uraaaaaa:-)
    V podstatě nic nevím
    19.12.2005 13:23 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    aspon ze tak)))
    19.12.2005 13:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Docela je zajímavá jedna věc. Judaismus, Hinduismus, Islám, přisuzují ženám druhořadou úlohu. A v těhle zemích si často volí jako prezidentky ženy. V USA, kde hrnou rovnostářství do extrémů, se to zatím nestalo, v emancipované Evropě se to stává zřídka. Já se o nějaké vysvětlení pokoušel, ale nevím...
    Také jsou zajímavé historické postavy žen, které orientální vladař koupil někde na trhu a za chvíli říši ve skutečnosti vedla ona on jen říkal : "Jak si přeješ drahá." :-)
    Možná je to tím že on je tam muž pánem v rodině, ale žena je pánem v domě. A stát je taková velká domácnost.
    19.12.2005 13:56 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Ako hovorí zľudovelá múdrosť: Muž je hlavou (rodiny, spoločenstva, atď.), ale žena je krkom, ktorý tou hlavou hýbe.
    19.12.2005 14:06 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Judaismus, Hinduismus, Islám, přisuzují ženám druhořadou úlohu.
    Formalne, nikoliv fakticky. Ono i v tech posvatnych textech to vypada spise na styl, aby se vlk nazral a koza zustala cela.
    19.12.2005 14:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    No, přijde mi to také spíš jako takové mužské přání, jak by si to představovali. Ty texty psali oni a tak si představuju, jak ti rabíní, brahmíni, všichni pod pantoflem, nad sepisováním třískaj odvážně do stolu pěstma ("baby" je neslyší, ty by je srovnaly do latě). :-)
    Nééé, tak to je zase má potřeba dělat ze všeho absurdní grotesku.
    20.12.2005 09:16 fghfn | blog: vanoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    moc se díváš na televizi :-)
    20.12.2005 09:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    To asi sotva. :-)
    19.12.2005 15:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Jsem rád, že někteří pochopili, že emancipace není hrozba pro muže a sebevědomý muž není pánem ženy, ale doplňují se -)))
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.12.2005 15:39 Frankie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Hmm, trochu mě zklamalo co tady čtu. Emancipace se nerovná nemoc šílených krav. Taky jsem to není "sebevražedný pokus o opětovné znovunastolení matriarchátu". Podle mě tento pojem znamená osvobození z něčí nadvlády, či zrovnoprávnění. Všichni si dělají z feministek legraci a na celý proces emancipace se pohlíží jako na trapnou záležitost několika zapšklých starých panen.

    Tedy já nevím jak vy, ale já mám partnerku a třeba jednou budu mít i dceru. A že bych si chtěl dělat srandu z toho, že mají hlasovací právo a můžou si vybrat čím chtějí být, to se mě zrovna nechce. Jo, to je snad jasný a že maj ženský práv až dost? A že už si začínají vyskakovat. To snad nikdo ani nemůže myslet vážně.

    Já jsem hlava rodiny a budu jí živit. Bodejď by taky ne, když budu víc vydělávat. Určitě se ozve spousta hlasů, že v některých rodinách je to naopak. To je jasné. Ale vsadím svůj počítač, že ve většině rodin má větší plat muž. Jasně dělá taky těžší práci a může dělat přesčasy. Jasně. A co když to chce někdo tento model naopak než to chodí? Je to prašivý deviant, který si zaslouží viset? No, podle mnoha příspěvků v podobných diskuzích zřejmě ano.

    Já bych rád žil ve světě, kde si každý může vybrat jak chce svůj život prožít. To v podstatě každý může. Ale máme rovné podmínky?

    Myslel jsem, že se v prostředí opensource setkám s trochou více pochopení. Ale nějak jsem zapomněl, že nejméně 90% komunity jsou muži.

    Proč? Ženy jsou od přírody hloupé, ale jsou nadruhé straně obdařeny citem, který jim pomůže vybrat tu správnou barvu omítky. Tomu všichni věříte?

    Kdyby bylo všechno v pořádku, tak bych asi neměl pocit "ještě, že nejsem žena". Když jsem chodil na vysokou, tak sexismus některých vyučujících byl tak očividný, že se ani nedivím, že se holky na technické obory nehrnou.

    Modelový příklad: Mladou dívku na základní škole baví počítače. Koketuje se začátky jednoduchého programování. S čím se setká. Matematika, kterou potřebuje: No, zase Ti to nevyšlo, no nic - holkám to prostě nejde. Rozšířená výuka informatiky (spíš sen) - Ale Janičko, už je tam plno, vyber si radši literární kroužek. Kluci se musí na počítačích naučit, budou to potřebovat. Děvče na to kašle a doma zkouší zbastlit nějakou tu řádku kódu. Rodiče nemají čas a odkážou ji na internet. RTFM děvenko. OK, dokumentaci čte, ale je to pro začátek těžké. Tak se zeptá. Máte vůbec ponětí jakého druhu odpovědi se dočká, když se bude na fóru prezentovat jako holka na fóru kde přispívají mladí kluci? Jaký máš kozy? Jseš z Prahy. Já bych ti ukázal kam se ta klávesnice strká. Nebo - seš stejně kluk.

    No asi si brzo uvědomí, že tohle pro ni moc není. Každý člověk je teoreticky hrdina, ale prakticky jde každý cestou menšího odporu. Proč vynakládat úsilí na něco, co je dost těžké, asi to nikam nevede a všichni ti hází klacky pod nohy. A to hovořím o případě, že to děvče počítače zajímají. Tomu se mnozí podiví. Ale proč. To je jasné. Když je těžké se prosadit v případě zájmu, jaké jsou asi podmínky pro vytvoření tohoto zájmu.

    Jinak k Aničce: Ono dost záleží jak ten feminismus definuje. Pokud je to sprosté slovo a banda žen, které nenávidí muže, tak ano. Jenomže nevím nevím jestli feministka nesnáší muže. Já jsem myslel, že muže nesnáší tzv. Manhaters. A feminismus je hnutí, které má za cíl jenom rovná práva. Nic víc nic míň. Ale to jsou jenom definice.

    Skoro jako ty prašiví hakři, co mě posílaj spam, ty mě děsně serou. A ten frýver, kterej chce stejně po týdnu registraci. Stejně jsou ty linuxáci anarchisti a komunisti. Zkoušel jsem ten oupenofis a normálně tam chyběly i ty základní čudlíky. Prostě nepoužitelný.

    Není to text, který vás nazvedne? Ale co, jsou to jenom definice, a co na tom, že je každý chápe jinak. Jak se pak ale máme domluvit, když každý plameně hájí tu svou bez, toho aby se pokusil nahlédnou za svůj obzor?

    K ostatním: AloneInTheDark - souhlasím next - K těm kopáčům kanálů. Ano, muži v automobilce svařují jednu podlahu za druhou ve vražedně krátkých časech a bez pořádného odpočinku. Ano, ženy sedí u pasu a dělají monotóní práce ve vražedně krátkých časech bez odpočinku. Kvíz: Kdo z nich má víc peněz? Já jsem v jedné takové firmě dělal jako středoškolák na brigádě. Dostal jsem automaticky lehčí práci s větší zodpovědností a za více peněz. Sestra šla na pas. Bylo to proto, že jsem byl lepší?

    Programátoři jsou stejně největší otroci a měli by se také osvobodit, o tom žádná :)

    Teď mě můžete klidně rozcupovat za čárky ve větách. Hned po chuti na pivo je to moje největší slabost.
    19.12.2005 16:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Volební právo snad nikdo ani neřeší. Debata na téma "je lepší žena nebo muž" je neskonale praštěná. Ale vlohy máme různé. To vůbec neznamená, že každý muž má větší sílu a je vyšší nežli každá žena. Tak to nefunguje a to jde snadno změřit. Ale většinou to tak bude. A v méně viditelných věcech je to také. Můj pocit je jen ten, že těch rozdílů je lépe využívat, nežli je popírat. Ty rozdíly jsou. Bylo to vidět na testech, které dělali(y) ti, kteří se rozhodli(y) změnit z muže na ženu a nebo naopak, před a po hormonální léčbě. V něčem byl(y)i náhle lepší a v něčem horší. V něčem, ne ve všem.
    19.12.2005 19:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Ono dost záleží jak ten feminismus definuje. Pokud je to sprosté slovo a banda žen, které nenávidí muže, tak ano. Jenomže nevím nevím jestli feministka nesnáší muže. Já jsem myslel, že muže nesnáší tzv. Manhaters. A feminismus je hnutí, které má za cíl jenom rovná práva. Nic víc nic míň. Ale to jsou jenom definice.

    Pokud by feminismus znamenal "rovná práva," nekřivilan bych mu slovně ani vlas na hlavě. Když se ale podívám, co se píše třeba na feminismus.cz, tak bych brečela. IMHO byl feminismus o rovnoprávnosti naposledy začátkem minulého století...

    Mladou dívku na základní škole baví počítače. Koketuje se začátky jednoduchého programování. S čím se setká. Matematika, kterou potřebuje: No, zase Ti to nevyšlo, no nic - holkám to prostě nejde. Rozšířená výuka informatiky (spíš sen) - Ale Janičko, už je tam plno, vyber si radši literární kroužek. Kluci se musí na počítačích naučit, budou to potřebovat.

    Hmm, to mi nepřipadá jako příklad z reality. Nejsem z té školy zas tak dlouho. Do počítačové třídy jsem na základce nějaký čas chodila a v přijímačkách se na pohlaví ohled nebral. Je to jen otázka vůle.
    ^D
    19.12.2005 21:12 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Modelový příklad: Mladou dívku na základní škole baví počítače. Koketuje se začátky jednoduchého programování. S čím se setká. Matematika, kterou potřebuje: No, zase Ti to nevyšlo, no nic - holkám to prostě nejde. Rozšířená výuka informatiky (spíš sen) - Ale Janičko, už je tam plno, vyber si radši literární kroužek. Kluci se musí na počítačích naučit, budou to potřebovat. Děvče na to kašle a doma zkouší zbastlit nějakou tu řádku kódu. Rodiče nemají čas a odkážou ji na internet. RTFM děvenko. OK, dokumentaci čte, ale je to pro začátek těžké. Tak se zeptá. Máte vůbec ponětí jakého druhu odpovědi se dočká, když se bude na fóru prezentovat jako holka na fóru kde přispívají mladí kluci? Jaký máš kozy? Jseš z Prahy. Já bych ti ukázal kam se ta klávesnice strká. Nebo - seš stejně kluk.
    Nezlob se, ale ten tvůj příklad je dost mimo. Můžeš ho někde podložit? Já mám spíš opačné příklady A nepamatuji si na žádný případ, o kterém mluvíš (spíš naopak, byla tu stížnost na to, že stačí, aby se zeptala ženská a všichni se můžou přetrhnout). Co se týká slabomyslných idiotů Jaký máš kozy? Jseš z Prahy. Já bych ti ukázal kam se ta klávesnice strká., tak ti jsou všude. Je jen ke cti ábíčka, že jich je zde opravdu minimum. Ostatně, ve skutečnosti to může vypadat nějak takto.

    U nás na FIT je těch ženských skutečně pomálu (chodil jsem do kruhu se třemi, tzn. s polovinou všech z ročníku ;-)). Ale, že by byly na škole utlačované jen proto, že jsou to ženské, to si opravdu nemyslím. Spíš mají malinkou výhodu, protože by fakulta ráda vzbudila mezi nimi větší zájem o studium. Co se týká té matematiky, holky z matematického gymnázia byly v matice lepší jak já (průmyslovka).

    Podle mě jde skutečně o přirozené preference a rozdíly, které jsou, holt, v dnešní době politicky nekorektní. Ty společnost pouze posiluje, ale že by to byla diskriminace? Nesmysl, každý dělá to, co má rád a v čem je dobrý. Že jsou naše očekávání řízeny pravděpodobnostím rozložením, to považuji za úplně normální věc.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    19.12.2005 23:37 Frankie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    OK, máš pravdu, že to v IT oblasti není tak špatné. Myslím ty reakce, ne podíl žen.

    Ale s tou školou nevím. To jak na vejšce řekne profesor holce, že látku nepochopí, protože je jenom ženská, jsem zažil. Ale to naštěstí pomalu mizí. Asi dost záleží na tom co člověk studuje, ale přijde mě, že hodně starších vyučujících nemá zrovna ideální manželství, či je ve stádiu pravé zákopové války. A v momentě, kdy stojí před přednáškovou místností plnou kluků, tak přijde nějaký ten vtip na ženy vždy vhod. Jinak jednou jsem byl na přednášce jednoho profesora - obor ekonomie, kterému v drsných sexistických narážkách nezabránilo ani to, že v posluchárně bylo 80 procent žen.

    S těmi reakcemi na ženy ve fórech jsem se rozohnil, díky vzpomínce na trochu jinou věc. Přítelkyně zkoušela nějaké online hry. Co si všechno přečetla, to zde nelze ani publikovat. No v podstatě šlo o děti. A ty jejich názory byly děsivé.

    Jinak se připojuji do hledání jehly v kupce sena: Reverse-Engineering

    Jinak výborný dokument je tento: HOWTO Encourage Women in Linux, ale to asi většina lidí zná.
    20.12.2005 10:28 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    S těmi reakcemi na ženy ve fórech jsem se rozohnil, díky vzpomínce na trochu jinou věc. Přítelkyně zkoušela nějaké online hry. Co si všechno přečetla, to zde nelze ani publikovat. No v podstatě šlo o děti. A ty jejich názory byly děsivé.
    Online hry hraje hodně žen (až překvapivě, rozhodně se podíl nedá srovnávat s většinou jiných oblastí IT). Na druhou stranu je hraje velké množství dětí ve věku 12 až 16 let. Na většině z nich (zvláště na těch českých) je vidět, že je rodiče málo řezali.
    20.12.2005 07:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Stává se. Určitě se občas najde nějakej zamindrákovanej samec a bude pouštět blbý kecy. Ale v té škole by tu potenciální holčičku odrazovala na 95% žena. Učitelé jsou vzácný úkaz.
    Schválně jsem se ptal manželky, jak to vnímala ona, jestli to za našich mladejch... Já myslím že ne a ona si také podceňování, jako ženy, během studia gymnázia a potom teoretické fyziky nevšimla. Jedná se o roky 68--77 a dneska bych čekal, že to bude spíš lepší. Kvasnica prý začínal přednášky:"Pánové a dámo" a jen občas pronesl, že by jim řekl dobrý vtip, ale je zde dáma.
    Já jsem z podceňování žen dostával záchvaty zuřivosti. Bylo to a je občas leckde. Ovšem "co můžeš chtít od chlapa" jsem slyšel také dostkrát.
    19.12.2005 16:14 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    next - K těm kopáčům kanálů. Ano, muži v automobilce svařují jednu podlahu za druhou ve vražedně krátkých časech a bez pořádného odpočinku. Ano, ženy sedí u pasu a dělají monotóní práce ve vražedně krátkých časech bez odpočinku. Kvíz: Kdo z nich má víc peněz? Já jsem v jedné takové firmě dělal jako středoškolák na brigádě. Dostal jsem automaticky lehčí práci s větší zodpovědností a za více peněz. Sestra šla na pas. Bylo to proto, že jsem byl lepší?

    Musim takto, kedze si to nezaradil pod moj prispevok, ale uplne inde. (Oni tie threadovane prispevky ludia nevymysleli pre srandu kralikov.. :).

    Ja som nemal na mysli to, ze zeny maju ist robit kopacky kanalov, ci zeriavnicky, ale to, ze ak kricia "aj my chceme robit tradicne muzske povolania!", tak by mali mat na mysli vsetky, a nie len niektore vybrane.

    Nech sa biju o tie "prijemne" povolania, ja im to doprajem. Ale nech to neskryvaju za nejaku filozofiu rovnosti pohlavi. Inak povedane, pripada mi pokrytecke, ked sa krici "zeny do vedenia firiem", "zeny do politiky" a nikto nekrici "zeny do bagrov", "zeny do dodaviek, co denne vozia mlieko do potravin". Pretoze ak nechcu vsetky povolania, tak tym nepriamo ukazuju, ze existuju povolania nevhodne pre zeny a tym padom sa nemozeme bavit na urovni "zeny maju mat rovnake sance na pracovne pozicie ako muzi" ale iba na urovni "povolania vhodne pre zeny, povolania vhodne pre muzov, povolania vhodne pre obe pohlavia" a diskutovat nad tym, do ktorej kategorie patri ktore povolanie.

    A co sa tyka vacsieho platu na brigade, myslim, ze ste si odpovedal sam - klucove slova "vacsia" a "zodpovednost". Zodpovednost je niekedy vacsou ciastkou platu ako praca samotna. Inak suhlasim s tym, ze za rovnaku pracu by mali zeny dostat rovnaky plat, ako muzi. Aj ked to nedokazem 100% posudit. Predsa len, pravdepodobnost, ze vam zamestnanec muzskeho pohlavia otehotnie, odide na matersku, musite mu drzat pracovne miesto a zaroven za neho potrebujete nahradu (takze niekto bude prijaty s tym, ze je tam na dobu urcitu a podla toho sa bude chovat) je odlisna od tej, ze sa to prihodi so zamestnancom zenskeho pohlavia.
    wake avatar 19.12.2005 16:58 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Predsa len, pravdepodobnost, ze vam zamestnanec muzskeho pohlavia otehotnie, odide na matersku, musite mu drzat pracovne miesto a zaroven za neho potrebujete nahradu (takze niekto bude prijaty s tym, ze je tam na dobu urcitu a podla toho sa bude chovat) je odlisna od tej, ze sa to prihodi so zamestnancom zenskeho pohlavia.
    A tohle je prave ten sexismus. Kdo potrebuje ty prachy vic - nevdana zenska, ktera ceka (ma) bejbino anebo singl? A kdo vic potrebuje homeworking? A praci na pul uvazku? A jeste se feministkam divite?
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    19.12.2005 17:13 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Nie, to nie je sexizmus. To je pragmaticke konstatovanie biologickeho faktu a jeho dopad na vztahy zamestnancov a zamestnavatelov. Sexizmus by bol, keby ta zena za rovnaku pracu dostavala mensi plat ako muz s jej kvalifikaciou na jej pozicii. Sexizmus by bol, keby zena oznamila, ze pojde na matersku a od toho momentu nedostavala premie, skolenia, a pod., ktore predtym dostavala.

    To, ze zeny chodia na materske je biologicky fakt a zamestnavatel na to musi byt pripraveny, kedze zo zakona je povinny jej to miesto podrzat. Nehovorim o tom, ako sa ma na to pripravit. Hovorim, ze sa pripravit musi a pri muzskom zamestnancovi sa na take pripravit nemusi.

    O home working a polovicnom uvazku som nic nehovoril...
    19.12.2005 17:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    A co svobodnej otec s dítětem. Ještě nedávno nemohl jít chlap na mateřskou, ale dneska to jde. Ale chlap neotěhotní. To je fakt.
    19.12.2005 18:21 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    ano, ale i kdyby chlap vychoval 10 deti, driv do duchodu nepujde. I kdyz se zena kurvi a chlasta, dostane na vychovu dite ona. Ano, jsme diskriminovani.

    Jiz dlouho prosazuji ze v zakonech by nemelo byt vubec nikde pouzito slovo muz, zena, ale pouze jen obcan (ci neco podobne) to by se usetrilo zakonu, o registrovanem partnerstvi, o adopcich, zbytecnych zakonu o materske pro muze, o znasilneni (jak dlouho to trvalo, nez se upravil zakon, takze ted muze znasilnit i zena, predtim nemohla). Na vsechno by byl jeden universalni, ale to by asi bylo moc jednoduche.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    19.12.2005 18:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    My už to řešili i tady :-), kde jsem pod občanským jménem. Kde jest i problematika vtahu žen a mužů v zádveří, vzniku horolezení z emancipačních snah etc.
    19.12.2005 19:53 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    odnesl jsem si z toho nekolik zajimavych postrehu.

    1/ zeny se jednou za cca 27 dni citi opravdu bezpecne 2/ muzi jsou dikriminovani, je jim odmitana lekarska pomoc, nikdo jim neudela vysetreni mamografem. 3/ kdyz si pujdu koupit podvazkovej pas, budu za blazna

    Ale panove, i my mame uz nase prukopniky za rovnost pohlavi, napr sochar David Cerny chtel podstoupit operaci, a nechat si udelat prsa. (ma to ale sva rizika, napr to osahavani se, nez si clovek zvykne).

    A já dím, více takových Davidů Černých, víc takových průkopníků, čas jim dá za pravdu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    19.12.2005 19:54 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    ano ano, tak to dopada kdyz si clovek neprohlidne nahled
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    19.12.2005 20:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    :-) fffšechno už ty bylo... fffšechno! :-)
    19.12.2005 16:57 koty | skóre: 22 | blog: Koty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    Tak jo, jsem feministka tak nějak ze situace. Prostě je fajn, že nezavřou mého tátu/manžela/bratra, když něco provedu, nikdo se mě nepokusí znásilnit/zabít, pokud provedou něco naopak oni, mám vlastní občanku, můžu řídit, mít vlastní majetek, volit, kecat do toho, kolik a kdy budu mít dětí, vykonávat práci, která se mi líbí atd. Ano, tohle všechno mimo jiné feminismus znamená.

    A vážím si chlapů a ženských, co po sobě uklízejí (ženský jsou většinou ve skutečnosti strašný bordelářky), dokáží uvařit a péče o dítě pro ně není degradující činnost. Dobře uklidit totiž není sranda, dobré jídlo je umění a u dětí je občas zázrak, že s takovou povahou, co po nás mají, dokázaly přežít tak dlouho :-).

    No a jako dodatek tu mám mírně upravený originální příspěvek, doufám, že původní autor promine:

    O čem sní machové? Přece o ženách. O ženách, které jsou ženy a chovají se jako ženy. A nemá to co dělat s machismem. Jak si tak pomalu stárnu, tak vidím, že v dnešní době, kdy se ozývají nejrůznější hlasy, hlavně z tábora machů, všímám si, že nejvíc nespokojenosti z ženami projevují machové.

    Machové zjistili jednu zajímavou věc. Domohli se svých práv, svého postavení a najednou ty feministky, které si kdysi zakládaly na tom, že jsou opravdové ženy, a běžně jim otevíraly dveře, pouštěly je v městské doopravě sednout, uživit rodinu považovaly za svojí povinnost, už ani zdaleka tak nečiní. Nemají důvod.

    Přišly na to, že se nemusejí namáhat, machové se rozhodli z nich udělat slabošské dívky, kterým budou přikazovat a o nichž budou rozhodovat. Nebudu se zde tvářit, že se tak neděje. Ty dívky si nic jiného nezaslouží. Samozřejmě pokud ženy nejsou opravdovými ženami, přistoupí na tuto hru, a vymění plné hrnce a bezstarostnost za svobodu a odpovědnost za svůj život. Pak jen plní příkazy mužů, starají se o jejich děti, a očekávají za to uznání od svých mužů, kterého se jim nedostává.

    A ani nedostane. Slabochy nikdo neobdivuje. Nejméně muži, kteří jsou schopní se sami o sebe postarat. Ti ze všech nejméně jsou náchylné poskytovat uznání těmto dívenkám (záměrně píši bez uvozovek), kteří nemají ducha, nemají vůli, nemají odhodlání a odvahu vzít na sebe ten úděl být ženou, která v pravý čas řekne pravé slovo a učiní pravý čin.

    Snad jsou ty machové nadějí světa, protože jedině oni svými požadavky na ženy, zachrání ženy před jejich ztrátou vlastní odpovědností a leností.Protože muži milují ženy, hledají u nich ochranu a bezpečí. To ovšem poskytují jen Ženy. Nikoliv dívky. Dívky si jen hrají na ženy.

    A abych byl spravedlivý, muži kteří požadují, aby ženy byly dívenkami a loutkami v jejich rukou jsou jen nedozrálí chlapci. Nikoliv muži,co se domnívají, že svět je jen místo na hraní a ana nové šaty, nikoliv na vážné žití. Protože pokud je život hra, tak je to hra takového kalibru, že v ní nejde o nic menšího než je vlastní život.
    19.12.2005 21:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Muži,ženy a do toho jim mluví feministky
    No prominu nebo nebo neprominu. Byla to spíš konstatování, že cílevědomé ženy chtějí cílevědomé a chytré muže. Tedy pokud jsou ty ženy chytré. Hloupé chtějí stejně hloupé nebo jetě hloupější. Ale zkuste použít vlastní slova a vlastní nápady. Líp to vypadá i pro vás. -))))
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.