abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Canada_2008 III

    28.4.2010 23:29 | Přečteno: 941× | poslední úprava: 28.4.2010 23:42

    Hrál Yesterday. Hrát Yesterday jsem v životě slyšel mnoho lidí. Na kytary, jako bigbeat případně i orchestrálku. Nejvíckrát samozřejmě Beatles. Sir Paul tenhle song zpívá skvěle a když slyším jej zpívat, neopomenu si zazpívat s ním Yesterday, all my troubles seemed so far away. Now it looks as though they're here to stay Oh, I believe in yesterday...

    Jenže tady to hrál ten člověk na fagot a na mé přání před mým nástupem na dovolenou na páteční odpoledním komunitním programu. Když jsem poprvé jednou ráno na komunitě viděl tři kytary, chrastítko a fagot a onen provizorní orchestr spustil píseň dne Jasná zpráva od Olympicu nevěřil jsem vlastním uším a očím, ale musím říct, že muzika to byla fajn. Hlavně díky onomu fagotistovi. . Skvělý muzikant, který je podle vyjádření jednoho mého známého houslisty evropská špička a mladý. Bohužel chlastá. Teď tedy ne, protože je v blázinci na léčení, ale jestli bude chlastat dál i po léčení bude to hrozná škoda.

    Hrál tedy, já poslouchal a měl jsem pocit, že jdu do nebe. Takhle mimo sira Paula, jsem nikdy nikoho zahrát onu píseň neslyšel. Jo i v blázinci jeden přijde ke skvělým věcem. Konečně, kde mimo blázince může jeden přijít k bigbeatu hranýmu na fagot? Po celý týden se mě lidé ptají jestli mám cestovní horečku, když jedu do Kanady. Odpovídám jim, že nemám, protože je jedno jestli jedu do Kanady, nebo do Tábora. Věcí budu mít stejně a činnost tam budu vykonávat taky stejnou. Dorazím na místo, vyzvedne mě Milada, doveze mě za poníkem, zapřáhnu kobylku jménem Princess, což je jistě pro dámu romantické jméno, ale já ji přejmenuji nějakým bojovým. Přeci jen princezna na pěší tůře, to není zas tak možný, takže mám cestou do Kanady práci vymyslet jméno pro kobylku. Milada mi píše vzkazy v nichž si dělá starosti o mé blaho. Chápu ji. Lidé málokdy domyslí, že chodec je poměrně limitovaný a i když něco ponese, nebo potáhne poník, přesto má možnost vzít jen něco. Tak si Milado starosti nedělej. Jestli to má dopadnout dobře, pak to dobře dopadne. Já udělám všechno pro to abych měl hezkou dovolenou.Takže horečku z cesty nemám.

    Pomalu postupně jsem si během týdne poshledal věci na cestu. Tedy poshledal, vypral jsem ruksak, prohlídnul vařič, nabrousil nůž. Vypráním ruksaku jsem ušetřil za nový, protože když z něho odtekla pod mýdlem a proudem vody špína asi šesti tisíc kilometrů, zjistil jsem že je zcela v pořádku. Také to byla dobrá koupě onehdy než jsem vyrazil na Nový Zéland. Nový Zéland, Chile, Portugalsko a cesta kolem Čech. Pořád drží. A nebyl nijak drahý. Na internetu koupený. Prostě klika. Ruksak se hezky ponese na koňským hřbetě, nebo poveze na vozíku za klapajícími kopyty poníka. I když prý svět je nejkrásnější z koňského hřbetu. Se aspoň říká. Nevím, tolik jsem toho na koni zas nenajezdil. Přeci jen, jsem chodec.

    Zabaleno, zripovaná CD pro Miladu. Připravený video na ukázku jak moje nejstarší dcera skákala padákem v tandemu ze tří tisíc, kterýžto dárek dostala od své sestry k narozeninám. Tvářila se statečně a skočila, ale bylo vidět že to nebylo pro nic nic jednoduchýho. Jo když děti zdědí dobrodružnou povahu po tatínkovi a představu, že jim obrazně sice může týct z kalhot, ale přesto se některý věci udělat musejí. Nemají to zas až tak lehký. Skočila a líbilo se mi jak se z ní pokoušel ten chlap co s ní skákal aby řekla jak to skákání bylo úžasný, úžasnější než soulož a ona si klidně trvala na svým, že ani neví, protože je z toho celá mimo. Konečně, co je mu do toho, jak ona prožívá soulož. Přinesla mi ono video Katka. Dorazili s Romanem. Dostal jsem tradiční jídlo a chutnalo mi. Dobře jsme se bavili, s Romanem samo sebou o počítačích a Katka mi mezitím nastavila přehrávač Verzso něco jako Ipod, který jsem si koupil abych si na něj nahrál kursy angličtiny a muziku a mohl poslouchat v kanadských pralesích. Poslouchat a zpívat.

    Můj zpěv spolehlivě vyplaší medvědy a jinou dravou zvěř, protože i ten největší grizzly, když uslyší neidentifikovatelný zvuk, jak se můj zpěv dá charakterizovat pak odkráčí v přesvědčení, že si zachránil život. Přehrávač jsme se pokoušeli nastavit s Romanem, ale neměli jsme štěstí. Katka ho vzala do ruky, něco zmáčkla a byl nastavený jak jsem potřeboval. Nepamatovala si sice co, ale museli jsme ji ujistit, že je technický talent. Vypínala hruď pýchou nad svým nadáním. Bavili jsme se dobře. Nechala si napsat věnovaní do knížky. Tak jsem ji napsal, Katce, protože je drzá. Nepřekvapilo ji to, strašně se smála. Nejvíc mě potěšila, ale tím, že si knížku o závislosti přečetla a prý si ji v práci chtějí půjčit, tak kolegům říká, že nemá půjčovnu a jestli nemají na knížku tak ať zůstanou nevědomí. Jo jo po kom ty děti fakt jsou? Jedna občas cestuje po Kolumbii, sama blondýna, skáče padákem a druhá se živí byznysem a je fakt neoblomná. a ještě k tomu obě hezké. Nemají to chlapi lehký. No ale co? Budou mít jen co si vybrali.

    Jak jsem tak balil, schválně jsem si to stopl. Trvala mi ona činnost kompletně i s kontrolou spacáku dvacet pět minut. Stárnu, byly časy kdy jsem stejnou činnost dokázal za deset minut. Ale je fakt, že jsem neletěl do Kanady a nebral jsem sebou nějaký věci pro Miladu a různé nabíječky, pro které jsem ještě hledal krabici. Našel jsem jsem starší plechovou, kulatou od bonbónu, která je přesně na tyhle věci. Vešlo se do ní i šití. Pouze u nádobí jsem vyměnil hrnek, protože ten co byl vložený do ešusu už nevypadal reprezentativně. Nosím porcelánový hrnek hezky v ešusu. Je akorát a když piju kafe z porcelánovýho hrnku někde u silnice, mám pocit, že jsem ještě aspoň trochu civilizovaný. Jsem zvědavý, co budou domorodci říkat na mé cestování s poníkem. Jak to budou brát? Mě se splní sen, jestli to tak bude brát kobylka není až tak jistý, ale to mi připomíná, že musím koupit kostkový cukr. Budu jí cestou cvičit a rozmazlovat.

    Jinak jak jsem včera obcházel obchody zakoupil jsem nádobu z igelitu na vodu. 15 litrů, chtěli za ni šedesát korun a má dokonce kohoutek. Konečně když ji potáhne někdo jiný než já, tak aspoň bude mít co pít. Jo jsem vážně zvědavý, jak budeme spolu vycházet. Koníci a hlavně poníci mají svojí hlavu. Já mám taky svojí hlavu a sejdou-li se dva tací, pak je o vzrušení postaráno. Konečně jsem otec čtyř dcer, co mám se třemi maminkami, takže bych mohl uplatnit zkušenosti.

    Je to sice poprvé co na mě někdo bude čekat na letišti a hodlá mi poskytovat nějakou podporu cestou, ale představa to není špatná. Konečně Kanada není vážně Evropa a jak jsem koukal na mapu kudy asi půjdu, obytných míst zas tolik cestou nebude. Takže není na škodu mít někoho za sebou v zádech. Na druhou stranu jestli něco potřebuji je to samota a té v těch pralesích bych mohl celkem užít. Jak se vzdaluji od všeho a cesta se blíží, cítím jak ze mě opadává takovéto pnutí z povinností. Včera jsem ještě udělal poslední konzultaci s jednou klientkou a když jsme s končili, řekl jsem ji. Tak teď od téhle chvíle už mám opravdu dovolenou. Smála se chápavě. Myslím, ale že asi si těžko umí představit. Nasadil jsem Verzso na uši a oddělil se od světa. Hrál jsem si z muzikou pro Miladu. Vybíral jsem samé české věci, protože vozit ji do Kanady nějaké Americké by asi nebylo to pravé. Nakonec ona sama mě žádala o českou muziku a filmy. Ještě ve městě jsem narazil na dva zajímavé. Tak jsem zvědavý jak se Miladě budou líbit.

    Kupodivu cetrum Prahy nebylo ani jako obvykle plné cizinců. Skoro prázdno. Vrátil jsem knížky do knihovny, půjčil si do letadla dvě fantasy od Edinnga abych se nerozptyloval nějakými hrůzami psychologického typu. Než dorazím do Vancouveru, tak je přečtu. Ono se v letadle toho moc dělat nedá. Balit holky v letadle jsem nikdy nezkoušel a když jsem měl chuť balení zkusit, většinou jsem seděl s někým ,kdo byl zcela nezajímavý a nebo strašně smrděl jako onen Turek , co seděl vedle mě, když jsem letěl na Nový Zéland. To nebylo nejlepších dvanáct hodin cestování, co jsem v životě zažil.Toho bych nebalil ani kdybych byl čtyřprocentní. Jsou lidé, co mi říkají, že si užiju lítání. Mě na lítání nepřijde nic dobrodružnýho. Větší autobus a dají mi v něm najíst. Tedy zas tak jako užasnou věc lítání nevnímám. A mezinárodní letiště taky nijakou zvláštní poetikou neoplývají. Takový skoro všude stejný, rozdíl bývá ve velikosti a v cenách produktů. Nejvíc se mi zamlouvalo letiště v Aucklandu a v Singapuru.

    První je takové malé domácké a je zajímavé tam sledovat skladbu cestujících. Nejvíc se lítá po okolí Jižního Pacifiku. To okolí znamená cirka kolem 3000 km. A Singapur byl zvláštní takovým luxusem. Ten jsem viděl jen tam. A dokonce tam měli začátkem roku 2004 internet zdarma. Což všude jinde byla docela drahá záležitost. Zdarma a hojně dostupný. Čekal jsem tam kolem pěti hodin na letadlo, krásně jsem si tam na koberci zacvičil pár jogových technik. Spolucestující sice čuměli, ale mě bylo fajn. Tohle klidně udělám kdekoliv, kde je kousek místa. Má to neuvěřitelné relaxační účinky.

    Nejde mi o žádnou zvláštní duchovnost, ale nebolavý záda jsou celkem príma. Umím dost technik, které se dají dělat ve stoje. Proti bolestem zad. Stačí zout boty, dát je stranou, o ty co se v nich vracím z cesty se bát nemusím. Ty mi zcela zaručeně nikdo neukradne. Tak blbě na tom nikdo není aby potřeboval boty co mají z a sebou skoro 2 500 kilometrů za jednu cestu. A ty co sem se v nich vracel z Novýho Zélandu, měly už za sebou 5000 km, byly hezky vyšláplý pohodlný, ale nevypadaly nijak extra. Klidně jsem je zul, nehlídal, zacvičil, otočil jsem se byly tam, tak je nazul a letěl za hodinu domů. Jak je vidět krása v takových případech je nevýhodná. Ta je výhodná a důležitá u brunety s modrýma očima. Ale u bot na chození preferuji jiné atributy. Pohodlí, pevnost a maximální nepromokavost. Což mi připomíná, že musím naimpregnovat bory a klobouk. Takže za pět týdnů se uvidíme. Když bude příležitost, se ozvu odněkud. Třeba se někde s někým potkáme. Ahoj

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.4.2010 23:47 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Já dnes viděla takovýho blázna, co stál vysvlečený na kousku trávníku mezi zástavbou. Myslela jsem na první dojem, že dělá něj. sex, ale on jen cvičil. Tak jsem si oddychla.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    28.4.2010 23:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    A co je na sexu špatnýho? Tedy když neprší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.4.2010 23:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No já chci mít aspoň na ulici klid :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 00:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Však vás nikdo na ulici k sexu zas tolik nenutí, nebo ano? :-) Jinak je sex pro zábavu, ne povinnost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.4.2010 00:24 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Když exhibuje, nutí se dívat... Jsem pro každou srandu, ale "vocaď pocaď" :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 08:01 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    Tajemstvi fontány mládí je necudná mysl. Sakra. Svlecenej a jenom cvicil...

    29.4.2010 10:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Nějak mi ta příloha nejde otevřít. Zkoušela jste to img src="adr.obr." ? / Na zač. alt< a na konci alt> bez mezer. A nebo když jde o odkaz tak a href . To nás naučil Amígo :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 10:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    <img src má dobře, tady je problém s nataženim toho obrázku z nedostupnýho serveru ;-)

    Ale jinak jste milá, hodná, pomocná šikulka, já bych vám za tohle dal (kromě obvyklých věcí) aspoň "1" do "skóre" :-D
    30.4.2010 07:05 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Paní Marcelo
    to jako ta moje příloha se neotvírá?
    Amigo
    která web je nedostupná? Source mi říká že je všechno správně. Tak kde je chyba? .

    Počátky vydělání jsou hořké, ovoce sladké. - Aristotle -.
    30.4.2010 07:33 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Včera ráno tam byl jen rámeček, který nešel otevřít, večer již ztepilý svalovec. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 10:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ne, pane jílek, sex slouží defaultně k rozmnožování, tedy né jen povinnost, ale dokonce absolutní nutnost... ;-)
    29.4.2010 20:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    frajeři nešukají, ti konfigurují sendmail :-) Slabší jedinci aspoň postfix.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Chytrex avatar 29.4.2010 21:59 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jj a rozmnožují se kopírováním:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    29.4.2010 22:43 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    klonováním
    29.4.2010 18:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    sex pro zábavu, ne povinnost

    ...jak pro koho...

    Zřejmě ne náhodou se o něm mluví jako o "manželské povinnosti".

    Mimochodem v Afgánistánu nebýt přítomnosti Američanů schválili zákon, který měl přikazovat, aby minimálně 1x nebo 2x týdně povinně žena plnila tuto manželskou povinnost, pokud to umožňuje její zdravotní stav.

    Takže zábava ano, hlavně pro muže..¨. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 18:32 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    minimálně 1x nebo 2x týdně povinně žena plnila tuto manželskou povinnost, pokud to umožňuje její zdravotní stav

    Prostě pokud jí nebolí hlava, nebo-li to umožňuje její zdravotní stav, tak je to povinnost. :-)

    Nějak mám ale pocit, že tím Arabové mnoho nedosáhli. :-)

    Jinak chudinky ženy. Po celém světě ženy nemají rády sex a dělají ho pouze z povinnosti vůči mužům. Co by za to každá žena dala, kdyby byla této potupné povinnosti zbavena a už nikdy nemusela mít žádný sex!
    29.4.2010 19:06 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ženy mají rády sex, kdy se jim zachce. Asi jako muži... A protože se jim chce vzhledem k životním a biologickým okolnostem méně často než mužům, pak vzniká pnutí, nepochopení a někdy nátlak.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 19:24 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To asi tak bude.

    Nicméně třeba mně se ani zdaleka nechce povídat si o hodně věcech, které zajímají ženu. Například 45 minutový rozbor toho, že Franta z práce se objevil v jiném tričku, než včera a co to asi znamená.

    Nakupování ve stylu žen není také vždy pro muže zábava.

    Nepočítám pokus mé dávné ex před mnoha lety, že bychom se každý večer spolu dívali na obdobu dnešních Rodinných pout. Po pěti minutách jsem věděl, jak dopadne dalších 18 dílů, i co se dělo v předchozích 30, neb děj to nemělo žádný.

    Nebo občasné excesy stylu „kamarádka něco řekla“ a následuje několik dní dusna.

    Já chci jen říct, že na obou stranách je něco z čeho jde udělat povinnost. Pokud je mezi dvěma lidmi láska, pak to má jinou dimenzi.

    A jaké si to ti dva udělají, takové to budou mít.
    29.4.2010 21:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    A jaké si to ti dva udělají, takové to budou mít

    To každopádně :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 22:16 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Možná, že paní Marcelo tuto povinnost ještě nezkusila - třeba by jí to bavilo??!!
    29.4.2010 22:20 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    I vy šibale! :-) Ale dojal jste mě, že se zajímáte o mé blaho :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 19:39 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    1x nebo 2x týdně? No to je diskriminace jak hrom. Chlapi jsou zákonem povini manželku navštívit minimálně jednou za dva měsíce a musi mít svědka že 'tam' byl.
    Darth Phantom avatar 29.4.2010 21:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Mimochodem v Afgánistánu nebýt přítomnosti Američanů schválili zákon, který měl přikazovat, aby minimálně 1x nebo 2x týdně povinně žena plnila tuto manželskou povinnost>
    Milá soudružko,
    Američtí soudruzi nejsou v Afghánistánu proto, aby zakazovali manželské povinnosti muslimů, ale aby zajistili ropovody, plynovody a pěstování makovic. Blíží se pomalu doba, kdy ropáčtí demokratizátoři odtáhnou po deseti letech se staženými ocasy jako sověti (bez chyceného Usámy bin Ládina). To je ale jen tak mimochodem taková poznámka. To je opravdu chvályhodné, že vám tam leží na srdci práva žen v dalekém Afghánistánu. Otázka je, co z toho zbude, až američtí ropáci odtáhnou.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    29.4.2010 21:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ještě, že se "američtí soudruzi" neřídí představami evropských levicových intelektuálů. To by byl teprve malér, ale až se začnou, pak žádní evropští ntelektuálové nebudou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.4.2010 22:13 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Mám tomu rozumět tak, že věříte, že tam jsou amíci kvůli ideálům? Na to už tam podporovali moc režimů. Zrovna terapeutovi by ten jejich makovicovej byznys měl vadit, ne?
    29.4.2010 23:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Vy rozumíte svým představám, nikoliv politice. Protože Američani jsou tam kvůli svým zájmům, to bych snad ani nezpochybnil a pochybuji, že je v jejich zájmu pěstováni opia. A že si Američané své zájmy hájí, mě docela těší. Fandím jim.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.4.2010 21:33 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Soudruhu Strašidlo,

    máte ode mne ještě vzkaz v blogu pana Hurvínka /robotics/. Jinak, musíte krušný, žít mezi samými soudruhy. Z toho by mne asi, takříkajíc s odpuštěním, jeblo. :-)

    PS: Komunikátorku na řešení geopolitické situace ve mne nenajdete
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 23:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    LOL! :-D Soudruh Strašidlo! já se snad pochčiju smíchy!!! :-D :-D :-D
    29.4.2010 23:37 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    pláštěnku?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 23:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ....hmmmm, a sundavat a nandavat kapucku :-D
    Darth Phantom avatar 30.4.2010 13:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    Vážení soudruzi a soudružky, kolegové ve straně i mimo ní, chovanci, odchovanci i nevychovanci,

    Opravdu nerad se vám míchám do vašeho soudružského kolektivu chovanců a chovankyň. Teď krátce k politickému školení mužstva a ženstva. Opravdu si nemyslím, že Američané cpou do Afghánistánu miliardy dolarů ročně pro lidská práva žen a demokratické ideály. Pokud jim fandíte, soudruhu Jílku, tak fandíte sprostým okupantům, kteří tam opruzují skoro deset let bez jakéhokoliv hmatatelného výsledku a vtrhnou kamkoliv se jim zachce.

    V závěru referátu bych ještě chtěl vyzdvihnout každodenní, řekl bych až mravenčí literární práci s. Jílka a navrhnout jej na titul Hrdina kapitalistické práce. Tací obětaví soudruzi jsou druhým soudruhům příkladem. Lirerární práci čest.

    se soudružským pozdravem
    Váš Phantom
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.4.2010 14:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Neberete si to tolik, jako já si neberu vaše politické školení. Prostě vy si něco myslíte, já si něco myslím a to je vše. Já fandím národům a lidem, co se starají o své zájmy a třeba si ty státy nenechávají zabíjet ve velkém svoje občany, jen proto, že si někdo myslí, že z náboženského hlediska má na zabíjení jiných právo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.4.2010 00:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ale aby zajistili ropovody, plynovody a pěstování makovic.

    Kolik těch plynovodů a ropovodů Američané v Afganistanu mají?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.4.2010 07:25 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    LOL, spletl si to s Irákem. A co vadilo na Afganistanu Rusku? Taky ty makovice?
    30.4.2010 07:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Hodinky a holinky. Obojí se natahuje a s obojím se chodí. :-) Irák, nebo Afganistám. Hlavně, když se mluví.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 30.4.2010 09:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    A co vadilo na Afganistanu Rusku? Taky ty makovice?
    U nás třeba v roce 1968 makovice v takové míře nerostly. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 30.4.2010 13:53 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Rusové poskytovali deset let soudružskou internacionální pomoc afghánskému lidu. Totéž dělají v podstatě i Američané, akorát se to pojmenovává trochu jinak. Akorát ten Usáma bin Ládin se ještě nenašel, stejně jako se nenašly zbraně hromadného ničení v Iráku. Zřejmě bude tento region pro mocnosti něčím zajímavý. Asi svou strategickou polohou a trubkami u Kandaháru. Makovice asi Rusům nevadily, stejně jako nevadí ani Američanům.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.4.2010 20:05 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To je asi moc komplikované na Jílka - když má amíky jako náboženství, tak chápe, že národní zájmy se musí hájit v Peském zálivu i v Aghanistánu, proto se serou i do bývalých kavkazských postsovětských, kde jsou ty trubky s plynem a ropou, o kterých asi on nikdy nečetl. Píše, že furt čučí na filmy, jeden hezkej s Hanksem byl o první americké snaze dobýt Afghanistán v 80.letech - válka Čárlího Wilsna
    30.4.2010 21:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To je komplilovaný na vás Luboši, Velmoce vždy vyplňovaly prázdná místa. To je tak samozřejmé, že jen Luboš a spol na abíčku to není schopen pochopit.

    Velmoc, která nevyplňuje mocenské vákuum, zanechané jinou velmocí není velmoci. Tohle jestli nejste schopen pochopit, pak skutečně zůstanete u nepochopení, že národní zájmy se hájí několik tisíc kilometrů od vlastní země. U každíé skutečné velmoci. Nesmíte chlapci koukat tolik na blbý levicový filmy. Herci za peníze hrají v čemkoliv.

    Jinak k těm knížkám, no asi jsem jich víc přečetl, než jich většina na abíčku viděla. Jen tak mimochodem, to že už některý knížky nečtu, tak jen z toho důvodu, že nic nového neříkají. Diskutovat o postsovětských republikách které hledají oporu proti Rusku, právě u velmocí jako je Amerika a Čína, zatím považuji za zbytečné.

    Ty také hájí svoje zájmy bez ohledu a hledají spojence na mínění antiamerických Lubošu, a dalších jemu podobných. Že to něco stojí. Jansšě že stojí. Nic v životě, není zadarmo. Možná jen v hloupých levicových románech. Prostě chlapci smiřte se s tím, že v mém věku jsme někteří víc o té politice a knížkách víc zapomněli, než vy zatím na Wikipedii, přečetli a v životě prožili. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 10:40 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jestli takhle děláte taky terapii, tak pacoše bůh ochraňuj. Proč furt musíte urážet lidi za jinej názor, Fanton vám dal fakta a vy z něj děláte mladého tupého debila, protože vy jste jedinej, kdo všechno četl, viděl a hlavně ví. Jestli jste tak starej, jak píšete, tak byste mohl bejt taky trochu rozumnej a umět argumentovat a nefakovat jiné.
    Darth Phantom avatar 30.4.2010 21:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    No ono to jsou zajímavé propletence. Usáma je v čudu, i přes ujišťování velikého válečníka a dobyvatele George Bushe, že jej dříve či později dopadne. Uplynulo devět let, a Spojené státy i nadále navyšují počty vojaků v tomto nikdy a nikým nedobytém Afghánistánu. Teď chrabře bojují pomocí bezpilotních letounů (za stále se zvyšujícího počtu civilních obětí) proti Talibanu a už se semtam probíjejí i do sousedního Pakistánu.

    Proti tomu samému Talibánu, který kdysi tak velkoryse podporovali Al kakajdě, kterou si sami vycvičili (John Rambo z filmu by mohl vyprávět). Výsledkem toho všeho je, že v té zemi se prakticky neustále válčí a je sto let za opicema. Průmysl žádný a hrubý domácí produkt Afghánistánu činí prakticky jen makovice, které se po opiové stezce dotávají už v jiné formě do Evropy a do narko-Kosova, které vzniklo za udatné podpory USA, které si tam postavilo ryze demokratickým způsobem jednu z největších vojenských základen v Evropě.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.4.2010 21:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    V té zemi se nepřetržitě válčí bez Američanů a Rusů. Válčí jen tak mezi sebou, práve o ty makovice a vodu třeba. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 04:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    S makovicema je to asi nějak v piči, slyšel sem že je špatnej herák, tzn. slabý dodávky... ;-)
    30.4.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jinak o těhle věcech mě bavilo diskutovat tak do čtyřicceti let. Když pak vaši levicoví soputníci své levicové ideály vyměňovali za kapitalistické posty a peníze, jako třeba chlapci z Green peace, nebo ti co v západní Evropě válčili proti kapitalismu na barikádách. Přestalo mě o těch "čistých ideálech" diskutovat. Zjistil jsem, že ideály mnohé lidi těší mít, když je řádně zpeněží a potřebují ty pohůnky na ulicích, co jim ve věku dvaceti let dělají ozbrojenou pěst, nebo aspoň vyluzují radikální řev. :-) Nemyslím, že by mi tu někdo z velmocenské politiky a praktik mohl poskytnout doplňující školení. Při vší úctě k mnohým diskutujícím. :-)

    Úvahy na téma, co by bylo, kdyby tenkrát ... v Rusku, Americe nebo na Argentinských pampách, už dávno pro mne přestaly být zajímavé. Dnes jen sleduji, co s e opravdu děje a doufám, že západní civilizace aspoň za mého života nepodlehne všem těm "východním spravedlivým pořádkům."
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.4.2010 21:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    PS: Na barikádách válčili v roce 1968, zrovna když východní supervelmoc obsazovala za pomoci 500 000 vojáků, zemi zvanou Československo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 30.4.2010 21:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Co tu furt plácáte o levicovosti/nelevicovosti a ideálech. Když vás to nebaví, tak o tom nediskutujte a oprostěte se od politického školení mužstva.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.4.2010 21:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Dyt já se od něho oproštuji, jen vidím ty antiamerické výlevy, které jsem četl kdysi v Rudém právě. Vy je od sebe padesát let opisujete. Pouze měníte místo a datum. :-) To je ta výhoda vyššího věku. Mladíci se radují, že objevili Ameriku a nevšimli si, že už je objevená a obydlená i jinými národy, než jen Indiány. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 30.4.2010 21:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Tahle diskuze nemá smysl. Vy argumentujete Rudým právem a já jakž takž nějakými fakty. Dobrou, dědku :-D ))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.4.2010 21:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Já jsem se vás na žádná fakta neptal, ani jsem nezačal diskusi o Afganistánu, takže je mi srdečně jedno, že odcházíte, Netřískejte přitom dveřmi. Dělá to kravál a nejsem už nejmladší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.4.2010 21:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Milá soudružko, Američtí soudruzi nejsou v Afghánistánu proto, aby zakazovali manželské povinnosti muslimů, ale aby zajistili ropovody, plynovody a pěstování makovic. Blíží se pomalu doba, kdy ropáčtí demokratizátoři odtáhnou po deseti letech se staženými ocasy jako sověti (bez chyceného Usámy bin Ládina). To je ale jen tak mimochodem taková poznámka. To je opravdu chvályhodné, že vám tam leží na srdci práva žen v dalekém Afghánistánu. Otázka je, co z toho zbude, až američtí ropáci odtáhnou.

    Tímhle to soudruhu začalo, já jsem napsal apúolitický blog o cestě do Kanady. :-) Takže školit jste tu začal vy. Antiamericky, ačkoliv se nikdo na váš názor ohledně vojenské přítomnosti Američanů v Afganistánu, neptal. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 10:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Já jsem se vás na žádná fakta neptal, ani jsem nezačal diskusi o Afganistánu

    Já jsem se vás taky na nic neptal a vy si tu klidně blábolíte, ač jste nebyl tázán, ani vyvolán. Přestaňte mě laskavě koučovat, kdy a na co smím odpovídat, nebo vás verbálně ztrestám :-). Krom toho v diskuzi není snad jediný příspěvek, který by se týkal vašeho apúolitického blogu.

    Já jsem reagoval na tu málo uvědomělou soudružku, která přeběhla tématicky od sexu k bojovým úspěchům amerických osvoboditelů. Tato velice málo uvědomělá soudružka mě má teď ráda, protože jsem jí podstatně rozšířil obzory a objasnil, co se skrývá za za těmito bojovými úspěchy.

    Za práva žen v Afghánistánu Američany chválím. Chtěl bych je pochválit i za svobodné volby, ale ani to bohužel udělat nemůžu. Oni ty volby vůbec nebyly svobodné, a provázely je masivní volební podvody a falšování. Nakonec to ale dopadlo dobře, formálně je u moci šašek v beranici Karzáí, který udělá svým patronům vše, co jim na očích vidí. Když už si tam tedy ti soudruzi hrají na nucené demokratizátory a osvoboditele, tak by to mohli aspoň dělat pořádně. Krom toho bych řekl, že pěstitelům makovic a pasákům koz jsou stejně nějaké volby úplně ukradené. Taky nějak k té demokratizaci chyběla pozvánka, tam se Američané pozvali sami, stejně jako do všech posledních válek a konfliktů se pozvali tito chrabří bojovnící a světoví četníci sami.

    Neopovažujte se na toto jakýmkoili zbůsobem reagovat, aniž byste byl před tím tázán, nebo vyvolán. Kuš! :-D ))))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 11:13 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Přestaňte mě laskavě koučovat, kdy a na co smím odpovídat, nebo vás verbálně ztrestám

    Tady's trefil hlavou o hřebíček. Ten pán má fakt ve zvyku koučovat ostatní, co je správné (podle něj, pochopitelně). Buď je to pracovní úchylka, nebo je to úchylka. Předpokládám, že takhle už prokoučoval hodně životních vztahů, takoví jsou ve společnosti neuvěřitelně oblíbení, už jsem to taky ady předtím noticoval.

    Jinak - on píše, že mladý znaj všechno z Vikipedie, kdežto on všechno všude už zažil. No, já v tom Aghanistánu byl, tak musím souhlasit s tebou, nevím, kde byl v téhle oblasti on....
    1.5.2010 11:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Podle toho co píšete, tak to vypadá, že jste v té oblasti asi i vyrost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 12:04 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Podle toho co píšete, tak to vypadá, že jste v té oblasti asi i vyrost.

    Teď jste se trochu odkopal - to je přesně to, co jsem psal, jak umíte argumentovat - jenom urážet, místo věcné odpovědi.
    1.5.2010 14:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Vy mě nudíte svými postřehy o mé osobě. Stejně jako mě nudíte způsobem diskuse. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 17:11 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Vy mě nudíte svými postřehy o mé osobě. Stejně jako mě nudíte způsobem diskuse

    To musí bejt děsná nuda, když musíte na to porád odpovídat
    1.5.2010 15:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    neuvěřitelně oblíbení, už jsem to taky ady předtím noticoval.

    Dám ti hošánku odkaz, dobře si a pozorně si přečti ten článek, Napsal jsem to sám a nikde jsem to neopsal. Jako ostatně neopisuji na rozdíl od těch "politických komentátorů" typu Phantom Alien nikdy a nikde. :-)

    Stěžuj si a smiř se
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 11:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jo já na ty politický kecy nejsem zvědavej, ani na zkreslený informace informace. Stačí mi noviny. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 11:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Krom toho bych řekl, že pěstitelům makovic a pasákům koz jsou stejně nějaké volby úplně ukradené.

    Tak hlavně, že mají Phantoma Aliena a Luboše. Ti jim vybojují práva ve světě. :-) Děláte tu školení, který si přečtu v každých blbých novinách. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 12:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Nikdo se vás neptal, co jste četl/nečetl v novinách. I přes výslovný zákaz si tady dál neomaleně blábolíte. Jdi už pryč, dědku... :-D :-D )))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 14:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Nenechte se odradit opisováním z novin, budete sice vypadat jako blbec, ale sám před sebou budete mít úctu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 12:04 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Neopovažujte se na toto jakýmkoliv zbůsobem reagovat, aniž byste byl před tím tázán, nebo vyvolán. Kuš! )))) Tak se opovážím reagovat já a zeptat se. Kdykoliv se něco někde semele, koho postižená země žádá o pomoc? Rusy? Na koho se obrátilo bývalé Ceskoslovensko? Také se obrátilo na amíky. Znáte důvod proč nám amíci vojenskou pomoc odmítli a Afgánistanu ne? Jaký zaznamenovali rozdíl mezi temito dvěmi státy?
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 12:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    LOL! To je jak zavřít oči a dít nohy od sebe s čírem na hlavě na skinheadskim koncertě... :-D ...Soudruh Strašidlo tě rozcupuje na kousíčky! :-D
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 12:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Šmankote, zase jsme u politického školení mužstva. Co do toho taháte Rusy. Rusové i Američani Afghánistán sprostě okupovali. Rusové na žádost tehdejší afghánské komunistické vlády a Američanům ty pozvánky jaksi chybějí. Kterou postiženou zemi máte na mysli, která žádala o pomoc Amíky? Afghánistán tou zemí rozhodně není, jako jí není ani Irák a bývalá Jugoslávie. Nejste tak trochu mimoň?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 12:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Vim! Vim! Vim! Amigapower se hlásí!!! Soudruhu Strašidlo, je to Kuvajt! Žejo?! :-D
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 12:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Správně! Kde se vyskytují ve větším množství trubky, ropovody a vrty, tak tam se Američané vždy ochotně a rádi objeví. To byla ale poslední válka s pozvánkou. Máš za jedna, a teď zpátky do lavice a čekej, než budeš vyvolán. :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 12:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Díky! Ještě tématickou básničku! :-D
    Fast as the wind, the invasion has begun
    Shaking the ground with the force of thousand guns
    First into line of fire, first in to hostile land
    Tanks leading the way, leading the way
    
    Charge into lines with the force of a furious storm
    Fast as the lightning, phantom swarm
    200 miles at nightfall, taken within a day
    Thus earning their name, earning the fame
    
    They are the panzer elite, born to compete, never retreat (ghost division)
    Leaving our dead, always ahead, fed by your dread
    
    Always ahead, as the blitzkrieg rages on
    Breaking morale the with the sound of blazing guns
    First into line of fire, first in to hostile land
    Tanks leading the way, leading the way
    
    Leaving a trail of destruction to a foreign land
    Massive assault made to serve the Nazi plan
    Communication's broken, phantom's are far away
    Thus earning their name, earning the fame
    
    They are the panzer elite, born to compete, never retreat (ghost division)
    Leaving our dead, always ahead, fed by your dread
    
    Pushing the frontline forth with a tremendous force
    Making the way for panzer course
    First into line of fire, first in to hostile land
    Tanks leading the way, claiming the fame
    
    They are the panzer elite, born to compete, never retreat (ghost division)
    Leaving our dead, always ahead, fed by your dread
    
    Panzer elite, born to compete, never retreat (ghost division)
    Leaving our dead, always ahead, fed by your dread
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 13:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Dobrý. Teď ještě skoukni pravděpodobný a brzký konec operace v Afghánistánu :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 13:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To jsem viděl, celkem hustej film. Jen sem nevěděl, že tam hraje Bad ze Ženatý se závazky :-D
    1.5.2010 15:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Oni do Afganistánu pozvánku dostali. Usama jim ji poslal s Talibanem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 15:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Usama jim ji poslal s Talibanem.
    Jste si tím opravdu jist? Spojení Usámy bin Ládina s teroristickými útoky 11. září nebylo nikdy prokázáno.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 15:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jasně soudruhu, ono nebylo prokázáno NIC, LEVICOVÁ MLÁDEŽ PŘECE VÍ JAK TO BYLO. 11.ZÁŘÍ SI AMÍCI ZAŘÍDILI SAMI. Tedy to říká levicová mládež, mě nudíš komiku. Umím číst, dokoce i psát, a rozaumím přečtenému, stejně jako slyšenému, běž zas jinam mávat rudým praporem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 15:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Promiňte, pane , jste opravdu velký čůrák. Argumenty žádné, jen politrucké kecy. Nashledanou.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 16:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jasně, není na d patřičně vlídné slovo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 21:04 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Uf, Vy jste tedy, Strašidlo, nevychované a sprosté jak dlaždič!!!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 2.5.2010 21:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Strašidlo, nevychované a sprosté jak dlaždič!!!
    Neurážejte dlaždiče, madam! :-D :-D)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 16:59 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Strejdo, trošku vám tečou nervy, když už zbejvaj jako argumenty tituly 'hošánku a soudruhu'. Ostatně téma 11.9. je pandořinou skříňkou, třeba i vaše pravice o tom četla ve stranickém tisku1

    Psát skutečně umíte, jenom gramaticky blbě,

    ti chlapci s Talibanu skrývali jejích nepřítele

    neprudit dědo a učit se, učit se, učit se, říkal váš ideologický nepřítel, proto asi to manko, ale i v tomhle věku se aspoň základy dají dohnat, současný politický systém umožňuje vzdělání i těm, co ho v mládí nestihli, nebo nechteli stihnout
    1.5.2010 17:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Gramatika se dá naučit, talent ne, 11.9 je jen vámi podsouvaný problém, říká se tomu manipulace. |Prostě podle hesla, co kdyby na tom něco bylo. Takže bychom se bavili o tom, co kdyby na tom něco bylo, že hošánku? Nebo soudruhu?

    Vy možná, já ne. Mě opsané názory z Halo Novin, nebo konspirační úvahy levicových bloudilů, prostě za diskusi nestojí. Současný politický systém od toho předchozího je vlídný i k soudruhům z levého spektra. Což je v pořádku, ale to neznamená, že mám povinnost s nimi diskutovat o všech jejich blábolech a snášet argumenty k jejich vyvrácení, když je vyvrátila sama historie. A oni se sami znemožnili. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 17:29 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    domácí síly, které s nimi rádi a ve svém zájmu spolupracovali.

    Takovej kvíz - kde udělali soudruzi z paroplavby chybu??
    1.5.2010 17:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ale jo spolupracovaly, moc to nekontroluji soudruhu, aledebata o gramnatice neazakryjke nedostatek talentu a logického uvažování a politických znalostí. Tomu s e říká zoufalý pokus jak ze mě udělat blbce. JEN DÁL, UKAŽTE CO JEŠTĚ UMÍTE. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 17:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    víte soudruhu, když už se tu tak někteří oslovujete, tak až budu psát krásný ženský, přečtu si to po sobě, když píšu levicovému nadšenci, nemám zvláštní zájem příliš se zabývat překlepy a omyly, o ničem podstatném s vámi nediskutuji, líbit se vám nemusím, obdiv od vás nežádám a jestli mě čtete, tak jen se zájmu o mou osobu. Na světě je spousta píšících lidí, jejichž knížky si nekoupím, jejichž blogy nečtu, jen z čirého nezájmu o jejich dílo i osobu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 17:49 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    aledebata o gramnatice neazakryjke nedostatek talentu a logického uvažování a politických znalostí. Tomu s e říká zoufalý pokus jak ze mě udělat blbce

    Myslím, že na tom pracujete intenzívně sám.

    Vaše dedukce, že talent, logika a politické uvažování znamená odpovědět na všechny argumenty ostatních nadávkou do soudruhů a nesečtělých levičáků, mne neohromila. Ale vy nechcete diskutovat, jak už jste mnohokrát uvedl. Pak asi chcete jenom vyhrát - zatím to vidím na body s palcem dolů, moc podpory v diskuzi těm 'argumentům' nenaběhlo..
    1.5.2010 17:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Vy jste ve své úvaze zapomněl na jednu věc, když dám najevo, že nestojím o debatu a ten druhý mi ji mermomocí soudruhu cpe, tak se dočká netušených věcí. Já se začnu bavit a hrát si a ti ostatní zuří, pokud chcete zuřit, nic proti tomu nemám, jen tak dál a víc. :-) A podporu? Tady a k čemu? Když nechci diskutovat? Máte to soudruhu jako ostatně běžně levicoví intelektuálové popletený. Bud si hraji a nebo diskutuji. Ke hře podporu nepotřebuji. Vy ano? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 18:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    A co vy vidíte, to pro mne opravdu důležité není. Fakt ne. Protže jsem se rozhodl, že sem budu psát jen o neutrálních věcech a vyhnu se diskusím s levičáky, nebo je to ztráta času. :-) Občas si pohraji, když chtějí diskutovat. To neodolám. Přečíst si Právo lidu, Halo noviny či jiný podobný bolševický plátek svedu. Tedy pokud se snížím k tomu si ho vůbec koupit. A když čtu nezdařené plagiáty pak se musím smát, co s e dá vydávat za intelektuální produkt. Musím uznat, že je to psáno lepší gramatikou, než je ta moje to ano. To je fakt. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 18:26 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Usama jim ji poslal s Talibanem

    Usama bin Ládin je hledán pro teroristické útoky v Nairobi, Tanzánii a Keni. Stránky fbi. O teroristických útocích v New Yorku nikde ani zmínka. To asi nebude náhoda. Jeho spojení s 11. zářím je neprokázané a neprokazatelné, a bin Ládin už možná ani nežije. Usama je terorista a magor, ale s útoky v New Yorku nemá zřejmě nic společného.

    Krom toho si pletete Talibán s jinými organizacemi. Nevím, kde by se vzal v New Yorku Talibán. Čili víte o tom prd, ale hlavně že tu máváte rudými prapory a Právem.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 18:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Soudruhu, diskutujte s těmi co si říkáte čuráci. Třeba s Usámou. Mě vaše kecy nezajímají. Jo? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 18:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Já vím, já jsem věděl, že jste chuj :-D. Není nad hřejivé lidské slovo, které může ve vlahý jarní podvečer potěšit :-D :-D)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 19:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Víte, pokračujte, možná přijdete ještě na další nadávky, pár jich znám, plavecký slovník je bohatší než ten levicový. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 15:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Komiku, politické školení mužstva tu provozujete jen vy, přečtete si úvodník Halo novin a jdete na to. Evropský levicový intelektuál. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 2.5.2010 00:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Rusové na žádost tehdejší afghánské komunistické vlády a Američanům ty pozvánky jaksi chybějí.
    Možná je to polohou,
    že zem tu pálí do nohou.
    Každýho kdo není psanej
    na seznamu hostí.
    Daniel Landa - Nad Afganistánem ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.5.2010 15:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To jsou asi amíci rádi, že je chválíte. V Bílem domě uspořádali hostinu na oslavu vaší pochvaly. Jinak falšování voleb asi nebyl problém Američanů, ale domácích. Jinak komiku. Britové měli kolonie dvěstě let, a jen v několika málo případech se jim podařilo předat tu správu do správných rukou. Potřebovali ještě dalších sto let aby některé obyvatelstvo kolonií třeba v Africe vychovali natolik, že by se uměli demokraticky chovat.

    Američanům se to rozhodně za deset let nemůže podařit. Takže snad budou mít dost sil aby udrželi aspoň něco a podrželi tu invazi islámu na západ ještě pár desetiletí. Jenže to je jiná pohádka. Tu levicový nadšenci opisující z Haló novin a starších ročníků Rudého práva ještě vyprávět neumějí. Možná, že Amíkum v tomhle pomůže i Čína, která má také své velmocenské= zájmy, stejně jako Rusko a kdysi Británie. Chte to číst víc než levicový tisk a brožurky objasnující správný postoj k lidu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 15:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ...správný postoj k lihu. :-)
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 15:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    Aha, tak už jsem se konečně dozvěděl, co tam tedy ti udatní bojovníci pohledávájí. Zabraňují tedy invazi islámu. To vám to tedy dost trvalo, než jste takovou velkolepou myšlenku vypotil. Koho tedy islámsky Afghánistán invadoval, to si opravdu nevzpomínám.

    Obvyklé trapné bláboly o Rudém Právu a Halo novinách se mi ani už nechce komentovat, poněvadž jste s tím již poněkud olezlý otrapa. Kde už nejde nic nového vymyslet, vypomůžeme si Rudým Právem a levicovými nadšenci. Jste opravdu uvědomělý politruk. Jsem rád, že máte takový přehled o všem, i tom co já čtu. Já čtu všechno možné, ale Halo noviny jsem nikdy nečetl.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 16:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Mě je zcela jedno co čtete, pokud jsem si všiml, s tím tvrzením , že jste ultralevičák nejsem sám. mě nebaví ultralevičákům předkládat argumenty. Oni mají víru levicovou. Ale neztrácejte nervy. :-) Nevypadá to hezky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 16:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ale co do toho pletete "pravo-levo"? :-D Jestliže si myslim že to tam přijeli zachránit, budu pravičák a když to nazvu okupací, budu levičák?! :-O LOL!
    1.5.2010 16:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Oni tam nepřijeli nic zachránit, přijeli tam, protože ti chlapci s Talibanu skrývali jejích nepřítele, prý host Usama, no tak využili jíných domácích, co stáli o moc v Afganistánu a přijeli trošku tu invazi Usamy pozdržet, jeho chytnout, a jeho podporovatele poslat do zapomnění.

    Holt není to tak jednoduché jak si to představovali. Každá velmoc, opakuji každá velmoc, která se chce nazývat velmocí by neudělala v jejich případě nic jinýho. Navíc tam byly domácí síly, které s nimi rádi a ve svém zájmu spolupracovali.

    Jenže podobné kecy, čtu padesát let. O americkém četníkovi, atd. Velmoce jsou velmocemi, protože jsou schopny a ochotny své zájmy hájit po celém světě. prosazují svůj vliv, někdy penězi, někdy silou. Tak to bylo, je a bude.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 1.5.2010 18:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    To je první příspěvek, se kterým bych částečně souhlasil. Akorát to trošku poopravím :
    Oni tam nepřijeli nic zachránit, přijeli tam, protože ti chlapci s Talibanu skrývali jejích nepřítele, prý host Usama, no tak využili jíných domácích, co stáli o moc v Afganistánu a přijeli trošku tu invazi Usamy pozdržet
    Ano, oni tam přijeli a přiletěli, s tím bych souhlasil :-). Ale oni jejich bývalí přátelé Talibán skrývali jejich dlouholetého věrného spojence a přítele Usámu bin Ládina :-). Ono to s těmi teoriemi o boji proti světové nadvládě islámu nebude tak horké. On i ten Saddám Hnussein byl v určité době také poměrně dobrý kamarád USA. Ono to s těmi kamarády USA je každou chvíli jinak.
    Každá velmoc, opakuji každá velmoc, která se chce nazývat velmocí by neudělala v jejich případě nic jinýho.
    Tak s tímto souhlasím. To by asi udělala každá velmoc, když by k tomu měla prostředky. Mě se jenom zdá, že ty práva žen a světový boj proti islámu nebude ten pravý důvod :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 18:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jen opravujte, za chvíli zjistíte, že světový proletariát by to měl vzít do ruky a konečně ty imperialisty vypráskat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 21:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ...co to tady pindáte vy dva romantici? Pusťte oba dva ty ocázky, ať z vás ta mílitantnost odteče... :--D
    Darth Phantom avatar 2.5.2010 21:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    a konečně ty imperialisty vypráskat. :-)
    No vidíte, jak to soudruh Lenin, o němž čtete v Halo novinách, předvídal, že imperialismus je nejvyšší stádium kapitalismu a jak se to teď naplňuje :-D :-D )))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.5.2010 23:36 Sunfire
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ....ty práva žen a světový boj proti islámu nebude ten pravý důvod

    Jen tak mimochodem, jeden duvod k obnovování malých ohnisek kdekoliv ve světě je výhodně vyprodat přeplněné sklady konvenčního vojenského arsenálu, vyzkouset a předvest novou technologii. Někdo ty náklady na zbrojení zaplatit musí.
    1.5.2010 17:15 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Podle toho, že víte, co Halo noviny, obsahují, se dá uhodnout, jaký tisk domů nebo do blázince odebíráte
    1.5.2010 18:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    a dál vydedukujete co? Tohle, nebo ještě něco navíc? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 21:19 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jen žasnu, kam se dokáže dostat debata po nevinné poznámce o plnění manželských povinností .. (ještě že jsem šťastně rozvedená)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 21:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No, a já sem vám nabízel mrdání, extra super nadstandard mrdání, fakt ste asi divná...

    Koušete při orálu? ;-)
    1.5.2010 21:32 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Víte, nereaguji na nabídky pouličních prodejců. Ale jste zábavnější téma než levičáci a taliban.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 22:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Co myslíte, mam si dát piersing do pytla? Teda jako mezi pytla a Pana Kōnigstigera? ;-) Líbilo by se vám to?
    Darth Phantom avatar 2.5.2010 21:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ale jste zábavnější téma než levičáci a taliban.
    Tomu rozumím, že Talibán není pro vás atraktivní téma. Tak koušete tedy, nebo ne? :-D ))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.5.2010 21:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    vy neznáte základní poučku ze zdravé výživy, že každé sousto se má pořádně rozkousat, než polknete?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    2.5.2010 21:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ale musíš mít do čeho kousat. Levičáci žijí revolucí, soudruh Phantom Alien, překročil svým dotazem zásady správného soudruha. Asi si ho dají zastřelit pro sabotáž světové revoluce. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 22:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Amigo, ty se živíš šukáním? Máš živnosták? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 22:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    a vy?
    1.5.2010 22:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Já Jeníku nic podobným způsobem nenabízím. To jsem celkem nikdy nedělal. Mě ty slova ani neurážejí ani nemám potřebu zdůrazňovat nadstandard. Dáma se mě bud drží, protože je spokojená i v tomhle směru, ale nabízet až tak nahlas, není můj styl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.5.2010 22:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    jo jo, Amígo, jaký vyšel takovou potkal ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.5.2010 23:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Pokud vám ale nenabídnu ten "nadstandart", nikdy se nedozvíte, že něco takováho vůbec existuje...
    2.5.2010 00:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Potkali se dva, mlčeli a smáli se

    /Pardon, jsem si vypůjčila moudro z dnešního blogu JJ/
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.5.2010 19:23 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No, a já sem vám nabízel mrdání, extra super nadstandard mrdání, fakt ste asi divná...

    Amígo, asi máš smůlu, vypadá to, že šťastně rozvedená je obšťastnovaná šťastným Jílkem, i když oficiálně teskní po své dosavadní nemocné přítelkyni (aspoň tedy tesknil ve svým blogu), možná už to přehodnotil.
    2.5.2010 20:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Karlíku jen tak dál. Zřejmě trpíte mým štěstím...
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.5.2010 20:46 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jane, JEN je zvědavý. Jeho vlastní život je tak nudný, že se musí zabývat tím tvým.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    2.5.2010 20:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No jo chudák, má za to, že bych mu měl vysvětlit, jak žiju.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.5.2010 21:24 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Máte docela zvrácené varianty štěstí - mít svou přítelkyni v nemocnici, a mezitím žít s jinou (podle poznámek v blogu).

    Ale asi to tak je v blázinci normální...
    2.5.2010 21:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Zatím hošíčku o štěstí mluvíte vy, interpretujete vy a staráte se o věci do kterých je vám zcela hovno. Asi tak. Můžete si stěžovat na mou zvrácenost. Nejlépe u admina. prej to pomáhá. Ale nejsem si tím jist. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 3.5.2010 10:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Je možné si také stěžovat na lampárně hlavního nádraží, prý to pomáhá. Aspoň mi to doporučovali na vojně. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 10:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    ...když prší, vezmete si pláštěnku a kondom! :-D
    29.4.2010 11:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    V pláštěnce a s kondomem? Zvláštní zvyk. Ale každý má něco. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 11:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No, to je s toho vtipu, jak milenec vyskočí z vokna, tam leje jak z konve a pod okny běžeckej závod, schová se v pelotonu běžců a jeden se ho ptá: vždycky běháte nahej? ano! a vždycky s kondomem? ne, jen když prší... :-D
    29.4.2010 12:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Aha, no na cestách používám pláštěnku, spíš takové pončo, ale kondom, no... většinou jsem tak utahaný, že bych tu krabičku asi neunes. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 12:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Aha, něco takovýho, jako měli ve Vietnamu? To je asi pro tyhle potřeby dobrý a hlavně je to jen těsně pod prdel ;-)

    29.4.2010 12:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ne, stačí velikostí i přes ruksak a je pod kolena.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 14:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Aha, já myslel takový to vyloženě pončo, ale bez předku, něco jak čtverhranej plášť a přes PP to myslim taky bylo (ale to nechci kecat).
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 14:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ve starém Řecku cvičili i olympionici nazí. Tak na tom není nic špatného. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 29.4.2010 16:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    a jeste natreny olivovym olejem ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.4.2010 18:18 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    No pokoukání to mohlo být docela zábavný. Něco jiného ale je, když cvičenec vybafne zpoza rohu na plácku mezi domy a paneláky, do půl těla nahý v trenkách a v očích má ke všemu tajemný výraz...To se pak nepřipravený člověk i lekne :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 22:45 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Pokoukání to pro ženy nebylo.
    29.4.2010 16:23 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Jen jsem to rychločtením přehlédnul na vteřinu a mozku mi jako obsah článku utkvělo:

    hrál na fagot — nabrousil nůž

    Víc si z obsahu nepamatuji, a ani to dál takové krváky číst nechci. :-)
    29.4.2010 22:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Ano, pochopil jste. Hraje na fagot a to znamená, že brousí nůž. Skutečně geniální rozeznání činností. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 30.4.2010 00:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Hrát na fagot - to bych taky nepochopil. Ještě tak, když ženská hraje na fujaru, to bych asi věděl, co to znamená ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.4.2010 00:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    On hrál na fagot, což není tak obvyklý nástroj. Ale byl požitek ho poslouchat. Uměl, opravdu uměl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 30.4.2010 00:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    Tak to věřím, mohl to být opravdu neobvyklý zážitek ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.4.2010 00:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Fagot
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.11.2019 15:46 Best Retreat not attack!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    I have moved away from Canada to the Greek Retreat Center and will never go back.

    26.11.2019 15:47 Best Retreat not attack!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canada_2008 III

    I have moved away from Canada to the Greek Retreat Center and will never go back.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.