abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    29.5. 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 46
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1020 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Drsný týden

    30.9.2010 16:20 | Přečteno: 1572×

    Tak to někdy chodí. Na světě jsou svině, které vám, vašim blízkým přejí chcípnutí, vzkazují vám, že už máte namále, upozorňují vás, že moc let nezbývá a potom najednou z ničeho nic se dozvíte, že jsou těžce nemocní, mají zhoubný nádor, zhubli až se jeden děsí. A jen si tak říkáte, „no jo, někdy zloba dokáže svoje.”

    Zloba, která člověka sžírá. Pomalu a jistě. Logoterapeuté říkají, že minulost se nedá změnit, ale minulost se dá vytvořit. Je jen na každém, co ve své minulosti zanechá. Jistě, všichni hřešíme, všichni máme skutky, se kterými se nechlubíme, některé pohřbíme, na některé rádi vzpomínáme a v duši nás hřeje. Máme-li v ní jen zlobu, sama zloba nás zničí. I fyzicky.

    Takže, jakou máme minulost je na nás a je na nás, jestli víc toho co nás hřeje, než toho co nás mrazí. Potkal jsem v životě víc lidí, kteří byli slušní, kteří sice mluvili sprostě, ale jejich skutky nebyly sprosté, a potkal jsem pár lidí, jejichž řeč jak med kapala a jejich skutky páchly sírou pekelnou.

    Mám od soboty „záchranářský týden.” Napřed jeden, dnes druhá. Z ničeho nic se dozvím, že mě v Bohnicích hledá divačka mých seriálů, která potřebuje pomoc. Ve čtvrtek, kdy zrovna v Bohnicích nejsem. Je na huntě, uvažuje o sebevraždě, protože, co zažívá doma je peklo. Takže mi zavolá, dorazila na pavilon, dali ji na mě číslo. Jediné, co pro ni mohu udělat je poradit ji, aby šla zpátky na pavilon, kde pracuji, tam se poradila se sestrami, nebo moji šéfovou a aby tam nešla zbytečně, zavolám tam. Mám skvělé kolegyně. Postaraly se o ni, zavolaly na krizové centrum, dovedla ji tam jedna aby zbytečně nebloudila a aby ji dodala odvahy.

    Možná ty seriály nebyly tak umělecké jak by si někdo přál, ale plní účel. Rozhodně to nebyly ze strany televize vyhozené peníze. Kdyby zachránily jen jednoho člověka, prospěly dvěma třem, peníze to vyhozené nebyly a promarněný čas psaním a natáčením také ne. Mám za sebou minulost, kterou mi mnozí velmi rádi připomínají. Připomínají ačkoliv o ni vědí zcela málo. V diskusích, v komentářích stále mluví o mém vypitém mozku a vyfetovaném mozku. Další v blozích mluví o psychopatech. Mluví tak v naději, že mě raní, přizpůsobí, zaženou.

    Jasně, že mám svoji minulost. Ne všechno co říkám je hezké a dobře se to čte a dobře poslouchá. Ale přesto jsou lidé, kteří mi v „poslední hodině” svého života napsali. Napsali mi, protože měli pocit, že jsem ten komu chtějí napsat. Včera jsem vysvětloval jedné dámě, že způsob jakým zachraňuje svého muže je destruktivní. Pro ni destruktivní. Zlobila se na mě. Není první a není snad poslední. Na rozloučenou jsem ji řekl. „Užijte si své pomoci, užijte si tedy chlastu svého muže. Nechcete nic slyšet, než potvrzení, že děláte správně.” Říká se tomu paradoxní intervence. Nevypadá to nijak hezky, nijak hezky se to neříká, ještě méně hezky se to poslouchá, ale funguje tahle intervence. Funguje víc, než vysvětlování, domlouvání, argumentování laskavým hlasem.

    Říkám „ošklivé věci” a lidi mě nemají rádi. Lidem nejvíc vadí jen holá fakta. I mě vadí ty holá fakta. Jsou-li to fakta. Na druhou stranu jsem už tak otrlý, že mi třeba nevadí, když mě klient obviňuje z toho, že na něj křičím, manipuluji s ním a všichni kolem vidí, že křičí on. On manipuluje. Prostě jsem cvičený a jsem za to placený. Zrovna tak mi moc nevadí, když si někdo vezme do úst moji minulost. Zkouší vyhrát a zkouší zranit. Stačí se zeptat jen, co se za tím skrývá. Už jsem psal nedávno. Mohu tomu rozumět, ale nemusím si to nechat líbit. Ono totiž, když si člověk nechá líbit, urážky, rány, zjistí, že se po něm druzí jen tak procházejí. Žádný terapeut a nikdo z nás není na světě pro to, aby se po něm druzí beztrestně procházeli. Tím nikomu neprospějeme. Nejméně sobě samým.        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 30.9.2010 17:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Mam z toho zápisku smíšený pocity...
    kotyz avatar 30.9.2010 17:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    a ktery se ti to konkretne smichali?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 30.9.2010 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Pivo s kontušovkou :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 30.9.2010 17:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    To byl vtip ..samozřejmě, při čtení z toho jde mráz po zádech. Ale jsou lidé, kteří jsou na tom psychicky špatně, někdy potřebují slyšet něco jiného, než běžně slýchávají .. a občas to pomůže. Ale mladším určitě pomůže Janova energie a vůle něco udělat i v 60 letech. Třeba ujít 800 kilometrů :-). To všechno se počítá.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AsciiWolf avatar 30.9.2010 18:41 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    pomůže Janova energie a vůle něco udělat i v 60 letech. Třeba ujít 800 kilometrů :-). To všechno se počítá.

    A nebo schopnost označit všechny s opačným názorem za "socky", schopnost skvěle krmit trolly, či oplácet vulgárnost vulgárností?

    Tohle jsou věci, které mi na panu Jílkovi vadí a i když je to bez pochyb inteligentní a dané problematiky znalý člověk, chová se někdy jako, s prominutím, idiot. (p.s. Pane jílku, neberte to, jako urážku, berte to, jako "konstruktivní kritiku" - rozhodně vás nechci urazit, i když to tak může z mého textu vyznít)

     

    K tématu: Je dokázáno, že lidé, kteří jsou na tom fyzicky/psychicky špatně, případně mají nějakou vážnou chorobu, mohou být frustrovaní, škodolibí a svým způsobem zlí.

    Je to dáno tím, že svým způsobem závidí "těm zdravým, silným jedincům" a proto mají potřebu jim vyhrožovat a mstít se jim za to, že jsou na tom prostě líp, než oni.

    Z jedné (tuším americké) studie vyplývá, že velké procento lovců velkých šelem (vlk, medvěd), lovících pro zábavu, jsou impotentní, či jinak neschopní muži, kteří prostě vidí "to zvíře", které loví, jako "toho zdravého, plodného a dokonalého samce" a proto se mu chtějí pomstít.

    30.9.2010 19:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Ja vas chapu, ne kazdy unese zpusob mluvy, ktery s nekterymi lidmi pouzivam. Bezne, to myslim vazne jsem clovek, ktery si moc hrubostech nelibuje. Ale jak rikam ma-li nekdo pocit ze si to ke me muze dovolit pak nevaham. Budi to potom u okoli pocit ze je to moje prirozenost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 30.9.2010 19:19 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jasne, ale odpovidat na urazku urazkou je proste z meho pohledu blbe. Nicmene podotykam, ze je to pouze muj pohled na vec, vy muzete mit rozdilny nazor. :-)
    30.9.2010 21:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    No já nemám chuť vymýšlet chytré řeči na blbé dotazy, nebo blbá tvrzení
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.10.2010 10:00 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    A co je proste ignorovat?
    1.10.2010 10:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    To byh moh, ale k tomu bych musel ignorovat i vas. Neprijdou mi ty vase nazory tak chytry abych kvuli nim musel hledat extra odpovedi. Mozna to bude tim ze z praktickeho hlediska, levicove myslitele nepovazuji za nejake lumen. Pres vsechny chyby kapitalismu a trzniho hospodarstvi mi oboje prijde asi ta sedmkrat sedm efektivnejsi nez vsechny levicove modely.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 1.10.2010 10:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Pres vsechny chyby kapitalismu a trzniho hospodarstvi mi oboje prijde asi ta sedmkrat sedm efektivnejsi nez vsechny levicove modely.
    Tohle se snažím některým lidem vysvětlit. Ale je to marné, je to marné. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.10.2010 18:48 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Aby ne, kdyz fakta hovori proti. :-)

    Vy sam uznavate, ze neregulovany kapitalismus nemuze fungovat efektivne. Takze o cem znovu je ta diskuse? :-)
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    To není přesné. Já jen tvrdím, že určitá míra přerozdělování je nutná a také je nutné vytvoření sociální záchranné sítě. Nic víc. Co se týká regulací, je třeba využít zkušeností z doby krize a analyzovat příčiny. Někdy regulace stav ještě zhorší. Ale je možné samozřejmě ovlivnit takové činnosti, které bezprostředně ke krizi vedly. Jedním z opatření, která jsou sice nesystémová, ale v dané chvíli pomohla, jsou stoprocentní záruky za vklady v bankách. Toto opatření zapůsobilo velmi psychologicky na běžné střadatele, hodně to pomohlo. Na druhou stranu nedošlo k ozdravění bank, což se vymstí v budoucnosti, takže si vyberte .. je to mince o dvou stranách.
    Je ale jasné, že cyklické fáze hospodářství budou existovat i nadále. Jde jen o to, aby jednak byly vytvořeny prostředky na dobu "špatnou", což zjevně nyní nebyly. Zase jedna zkušenost. A také, aby nedošlo k plošnému zbídačení lidí. A k tomu, na rozdíl od krize ve 30. letech, přece jen nedošlo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.10.2010 13:15 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    No, ja tedy nevim, pokud vam zaruky za vklady a ozdravovani bank pripadaji jako mala regulace bankovniho prumyslu, pak asi mame kazdy trochu jinou predstavu o tom, co je jeste kapitalismus.

    Trochu mi pripominate toho malire, co Feynmmanovi tvrdil, ze dostane zlutou z cervene a bile. Kdyz to pak neslo, tak se vymlouval, ze by to prece jen te zlute chtelo trosku pridat. Pripada mi, ze tak je to u vas s tim kapitalismem (funguje to, jen se to musi trosinku, ale fakt jen malinko, tady a tady poregulovat).
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 15:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    S těmi zárukami vkladů jsem chtěl ukázat na příkladu, jak regulace pomohou krátkodobě, ale dlouhodobě vedou do propasti. A ať se rozhodneme jakkoliv (záruky vkladů zajistit či je naopak odmítnout), je to špatně. ;-)
    Pokud se odmítnou, bude zodpovědnost na každém člověku, jakou banku si vybere - zda půjde o vysokém úroku nebo zda bude přemýšlet, jestli je to rozumné .. Ovšem v případě hrozící krize se může stát, že velké množství bank zkrachuje (i těch zdravých) a obyvatelstvo plošně příjde o úspory. Takže na tohle dilema jsem chtěl upozornit. Stále se bavíme o tomtéž: volný trh znamená rychlý rozvoj a pokrok, ale také velké riziko. Omezení a regulace riziko omezují, ale ekonomika stagnuje. To je vše. Já se domnívám, že určitá míra rizika je nutná. Omezit jen ty nejkřiklavější případy a ty, které lidé vlastní vůlí nemohou ovlivnit nebo rozpoznat (hromadné bankroty bank).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.10.2010 18:47 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Tak me ignorujte. Ja se z toho nepo..

    A s kterymi konkretne levicovymi modely jste kapitalismus srovnaval a jakou metodikou?

    (Zajimave take je, ze konkretne u zdravotnictvi jste tusim uznal, ze skutecne levicovy - tedy statni ve vasi interpretaci - model je efektivnejsi.)
    1.10.2010 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Milý JS, manipulace jsou můj obor, a skutečně jen ve vaši fantazii, jsem něco takového uznal, takže naučte se manipulovat a pak se o manipulacích pobavíme. :-) Na to abych věděl, že kapitalistický model je efektivnější, stačí srovat životní úroven od roku 1917 až do rku 1989 mezi kapitalistickým systémem a socialistickým, levicovým systémem. Objem zboží, výroby, dostatek potravin spotřebního, efektivity a pružnost trhu. . Levicový model zaostával a zaostává ve všech směrech.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.10.2010 13:05 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Akorat, ze byvaly rezim nebyl v moji definici levicovy (protoze sslo o system s vetsi mocenskou nerovnosti, nez mame dnes). Coz byste rychle zjistil, kdybyste poradne cetl, co pisu.

    Nevim, jak jste prisel na to, ze vas manipuluji - nemohu si u kazdeho 100% pamatovat, co kdy rekl. Jsem si ale temer jisty, ze v jedne diskusi pod vasim clankem nekdo uznal, ze zdravotni system v USA skutecne neni ta prava cesta. A kdyz uz jsme tak u toho, myslite si snad ze ano?
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 14:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Akorat, ze byvaly rezim nebyl v moji definici levicovy
    To rád věřím, ale lidé, kteří stavěli základy levicového učení (zhruba od poloviny 19. století) si to také jinak představovali. Jenže každý levicový systém (nemyslím některé prvky v demokracii s tržním hospodářstvím) musí nutně vést ke stejně smutným koncům, ke kterým již jednou vedl.
    Financování zdravonického systému v USA je dost extrémní případ, tam je možné, aby člověk s průměrným příjmem i nadprůměrným z důvodu nemoci člena rodiny upadl do bídy. To samozřejmě být takto řešeno nemusí. Určitá spoluúčast ještě nemusí a neměla by znamenat finanční likvidaci rodiny.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.10.2010 10:31 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Request cannot be realized, too complicated, your entry exceeds the possibilites of the person you spoke to. Exit task!
    Nobody can give you as much as I can promise you
    30.9.2010 20:14 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    závidí "těm zdravým, silným jedincům"

    S prognozou predcasneho odchodu ze zivota je tezke se smirit. Proc se to stalo prave me? Frustrace z postizeni je nekdy stejne zhoubna jako zhoubna nemoc. S impotenci se da zit, neni to otazka zivota a smrti. Cinane preventivne pouzivaji proti impotenci ginseng, zbytek sveta chemikalie. Stari lide zavidi mladym jejich mladi, osklivi lide pohlednejsim jejich krasu, neschopni zavidi schopnejsim, nemocni zdravym lidem. Zivot neni legrace, presto je krasne se dozit vysokeho veku. At je jaky je.
    30.9.2010 22:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Konečně sem zavítal taky slušný a rozumný člověk...

    Zejména tou 2. půlkou komentu jste mě oslovil, vlčíku.

    Může tam jít o nějakou snahu mít převahu, nevybitou agresi a tak... zkrátka o moc.

    U nás to nejsou až tolik lovci velkých šelem, ale převážně borci za volantem. A když zrovna nepirátí na silnicích, zřejmě si odskočí na abc linuxu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.9.2010 23:13 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Konečně sem zavítal taky slušný a rozumný člověk...

    Překládám si to správně, že máte na mysli ¨další slušný a rozumný k vám?¨ Pak opravdu, ale opravdu nechápu, proč svůj drahocenný čas ztrácíte mezi lidmi, pro které je největší zábavou linux.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    1.10.2010 09:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Já moc nerozumím, co jste tím chtěl říct. Asi rád kladete lidem otázky.

    Pokusím se odpovědět.

    Já sem chodím, abych se jednak odreagovala, a také se něco zajímavého dozvěděla. Pod panem Jílkem se nejčastěji vyskytuji proto, že mi jako osoba přijde zajímavá a podnětná. I když zdaleka ne se vším co říká souhlasím. Svým způsobem mi přirostl k srdci a snažím se ho brát takového, jaký je.

    Jinak opravdoví linuxáci, myslím ti, co jsou zaregistrovaní a linuxem se zabývají, jsou většinou inteligentní lidi, kteří též mají co říct. Takže občas si i s ostatními zadiskutuji. V neposlední řadě se tu i semtam vyskytne téma fototechnika, grafika, Photoshop, Gimp, což mě také zajímá.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.10.2010 10:34 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nevim jestli rad kladu otazku, spis na ne rad odpovidam. Vase poznamka byla pro mne zavadejici - proste jsem nepochopil, kdyz vam temer vsichni vadi, proc tady dobrovolne jste. Ted jste svuj duvod vysvetlila, tak uz chapu. Pro mne je to uceni nekterych veci na PC jako dominantni duvod vstupu na web.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    1.10.2010 19:10 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Fuj, jsem použila slovo osoba... :-). Opravuji na člověka
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.9.2010 18:58 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    řekl bych, že s panem Jílkem je to jak se zálohováním - dokud je všechno ok, tak se na něj kašle
    30.9.2010 19:03 psychotherapeut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Říkám „ošklivé věci” a lidi mě nemají rádi.

    vy taky ne
    30.9.2010 19:58 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    ???
    1.10.2010 18:57 psychotherapeut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    ???

    ze mu taky vadí videt se ocima jinych
    30.9.2010 21:34 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Janova energie a vůle něco udělat i v 60 letech. Třeba ujít 800 kilometrů

    To by bylo něco, kdyby třeba ušel 800 km, někam daleko, a zůstal tam, a rozjímal o nesmrtelnosti chrousta, boha a kapitalismu. Východním směrem třeba, vychází to na Bělorusko, tam určitě ještě Jílka nemají.
    Dalibor Smolík avatar 30.9.2010 21:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nevím, kolik je vám let. Dvacet, třicet? To nepoznám. Nicméně si udržet vitalitu a nerezignovat na svět není zase kolem šedesátky rozhodně žádná samozřejmost. Chce to vůli a určitou osobní disciplinu. To mi věřte. Někam dojít nebo se učit pořád něco nového, pro mladého člověka běžná věc. Pro staršího už nikoliv.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.9.2010 21:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Můžeš se přidat, poneseš mi ruksak a budeš mi leštit boty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.9.2010 22:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Myslím toho, co mě posílá do Běloruska, má akorát blbý informace o vzdálenostech, mapu mu nesvěřím.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.9.2010 22:42 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nebuďte smutný, Amígo

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.9.2010 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    1.10.2010 09:52 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Poměrně nechutné. Vypadá to jako vybírání blešek spojené s masáží. A když si představím, jak se potom páníček/panička mucinkuje s kočičkou, tak se mi zvedá žaludek :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 1.10.2010 10:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    My majitelé mazlíčků jsme na něco zvyklí. Nedávno nám na chalupě naše Brenda přinesla v hubě myš, kterou ulovila a pak se chtěla mazlit. :-). Brenda opravdu není kočka, ale kokršpaněl :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.10.2010 19:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Tak na tohle jsem trochu fajnovka :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.10.2010 02:59 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nechutne? Ta masaz je prirozeny pud. Mamince kocicce take masazuji brisko kotatka behem kojeni. A kdyz se muj kocour rozhodne se na me rozvalit, uslape me, prohnete malem k smrti. Zadara kosmeticka masaz.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 12:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Kočka vám nikdy* neolízne hubu (rty), narozdíl od pejska, labužníka v olizování koulí jiných psů a žvýkání cizích výkalků**.

    *drtivá většina
    **měl jsem psa
    2.10.2010 13:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Si člověk nevybere. Pes je čuně, ale věrný mazel, kočka čistotnější, jenže zase až moc nezávislá a odtažitější.

    Já na ty domácí mazlíčky moc nejsem, hlavně v Praze v bytě ne. Z ulic a parků se staly psí WC + výběhy a děti si pomalu nemají kde hrát. A mordovat větší plemeno, jež jsou v módě, celý den v bytě, považuji takřka za týrání.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 14:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Pes je čuně, ale věrný mazel, kočka čistotnější, jenže zase až moc nezávislá a odtažitější.
    Nesmysl!

    ...to vám musel nalhat ten samej člověk, co vám vysvětloval kapitalismus?!
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 14:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Říká se, že kočka jde za domem, pes za člověkem. Jo a kapitalismus? Potřebuje to někdo vysvětlit? :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 14:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jo a kapitalismus? Potřebuje to někdo vysvětlit? :-D :-D
    Ne, chápu to velmi dobře - "vykořisťování člověka člověkem"
    2.10.2010 18:52 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Kdežto scialismus - všechno patří všem a nic nikomu. Aneb mějme se všichni stejně blbě. :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 23:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nicméně byl doktor zadarmo a právo na práci, jak hlásá můj foitr, se kterym se mimochodem na téma politiky non-stoip nhádám. Vysvětlete mu proč celej život dřel a teď má jen směšnej důchod a za doktora musí platit soudfružko kapitalistko...
    2.10.2010 23:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Třicet korun za doktora? Směšný důchod je kolik?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 23:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Doktor byl zadarmo, ale když jsem byl v zahraničí, spousta lidí mě z domova na kolenou prosila, abych jim sehnal v Jugoslávii Brufen, obyčejný lék na bolení zad ;-)
    Pozn. Dnes Iburofen
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.10.2010 23:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    za doktora musí platit soudfružko kapitalistko.
    Máte na mysli těch 30 Kč? To byste musel trochu přitlačit, abyste mohl tvrdit, že platíte doktorovi za práci...

    PS: Mimochodem, proč myslíte, že se oproti době minulé např. zvýšil věk, do kdy se lidé dožívají a snížila dětská úmrtnost?
    celej život dřel a teď má jen směšnej důchod
    Fakt myslíte, že za socialismu byly důchody vyšší??? /V poměru toho, co si za ten důchod mohl člověk koupit?/ Možná pár vyvolených papalášů měl ten nesměšnej důchod. Jinak spoléhat se jen na důchod a celý život si nic neodkládat, pak zbyde jen vztek a pomsta mladým ve formě vhození lístku s třešničkami do urny.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2010 00:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Fakt je, že lidé žijící většinou svého pracovního života v době socialismu, si odložit nic stranou nemohli. A pokud to udělali, spolkla jim to inflace z počátku 90. let. Kdo tenkrát neměl šanci začít podnikat, dnes toho moc nemá. To je fakt.
    Jinak spoléhat se jen na důchod a celý život si nic neodkládat, pak zbyde jen vztek a pomsta mladým ve formě vhození lístku s třešničkami do urny.
    Tak tohle platí naprosto beze zbytku. Ale pro dnešní střední generaci a mladší. Pro ty nejstarší ne - viz poznámka výše.
    Jo k těm důchodům za socialismu - jedna moje babička měla 300 Kčs, druhá 350 Kčs měsíčně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.10.2010 00:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Fakt je, že lidé žijící většinou svého pracovního života v době socialismu, si odložit nic stranou nemohli.

    Tak byli i takoví, co si ušetřili, ale že by jim to stačilo k důchodu aby měli nějaký luxus, to neměli. Problém je myslím v jedné věci. Nikdy v dějinách lidstva se nepodařilo zajistit aby široká vrstva starších lidí, měla stejnou životní úroveň, kterou měli v dobách aktivního života. To se jednoduše nepodařilo žádné společnosti. A těžko podaří. Skutečnost, že stárneme, onemocníme, jsme méně ve stáří výkonní, máme menší životní úroveň je faktem, s ekterým s emusíme smířit. Můžeme zmírnit dopady, ale jen zmírnit, nikoliv vyřešit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2010 01:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Dnes někteří penzisté, kteří jsou na tom zdravotně ještě slušně, mají leckdy šanci si přivydělat, Dokonce ve svém oboru. V minulém režimu většinou končili maximálně jako lustvisiháci ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.10.2010 10:39 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Fakt je, že lidé žijící většinou svého pracovního života v době socialismu, si odložit nic stranou nemohli. A pokud to udělali, spolkla jim to inflace z počátku 90. let
    V tom máte určitě kus pravdy, přesto jak vidím kolem sebe, ovdovělé paní ze sousedství atd, v chudobě a bídě nežijí. Hodně důchodců na pohled vypadá ošuntěle, a pak např. vyjedou na prezentační reklamní "zájezd" a skoupí nádobí či různé elektropřístroje a desítky tisíc. Takže mnozí našetříno mají.

    Ale jistě, jsou tom mnozí hůře, když zaplatí nájem, mnoho nezbyde..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2010 08:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Tak s těmahle argumentama byste mohla jít tak maximálně do prdele, je to slabej čajíček na diskusi s nim... :-D ...ale omlouvá vás fakt, že z toho (ještě) nemáte rozum. Jinak, poslední část komentáře je fakt na facku...
    3.10.2010 10:41 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jasně, jako obvykle. Dojdou-li argumenty, přichází na řadu vulgarismy. Žádné překvapení...

    PS: Ještě jste dnes nežongloval s hovínkama, to ještě možná přijde ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2010 12:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jaký argumenty zase? Tam neni co argumentovat, já v tom komentáři neprosazuju žádnej diskutabilní názor, všiměte si, že já opět pouze stroze konstatuju.

    PS: přiďte mi nějaký natlačit, velmi rád si zažongluju.
    Dalibor Smolík avatar 2.10.2010 19:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Já jsem v době socialismu vykořisťovaný nebyl. Jen jsem měl s vysokou školou a čtyřmi státnicemi dva tisíce hrubého i s přídavky na děti :-)
    Jo, ceny byly nižší, ale i tak to byla katastrofa.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.10.2010 18:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nesmysl!

    ...to vám musel nalhat ten samej člověk, co vám vysvětloval kapitalismus?!

    Nikoliv, obojí znám z vlastní zkušenosti.

    To Vy jste si možná něco někým nechal nabulíkovat o pohádkovém socialismu ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2010 08:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nikoliv, obojí znám z vlastní zkušenosti.
    Z vlastní zkušenosti? Někdy pochybuju, jestli jste už viděla pohlavní úd, ohledně politiky jen tupě papouškujete to co slyšíte v TV od soudruhů z ODS (čti: ODS, ODS1[VV], ODS2[Top09]).

    Dále nechápu, co to zase melete o mně a o socialismu, že vy tam zase něco usrkáváte, případně pošňupáváte?
    3.10.2010 10:44 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Mně je srdečně jedno, o čem pochybujete, já nemám potřebu vám něco vyvracet či dokazovat. Ostatně mne Váš pohlavní život nezajímá...

    V podsouvání docela připomínáte pani ze Slovenska ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2010 11:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Mně je srdečně jedno, o čem pochybujete, já nemám potřebu vám něco vyvracet či dokazovat.
    Pokoušíte se mně parodovat, nebo vám prostě jen zase došly vlastní písmenka? :-D
    3.10.2010 11:10 marcelka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Myslím, že takhle neukojená slepice, co všemu rozumí, někde napsala, že už dělala aktivně revoluci v 16-ti letech, a co nevěděla, že jí řekl tatík.

    Taxe nediv, že i v politice a socialismu má nejenom osobní zkušenosti. Nebuď ironický, a radši ty její nepřeberný znalosti zkoušej využít, kde se ti poštěstí dostávat zdarma takový rady - jediná fucked dobrá linuxačka na webu
    3.10.2010 18:09 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Ano Marcelko, máte-li tíhu na duši, svěřte se tetě Miluši. Nebo strejdovi Amígovi, ten vás psychologicky rozebere až do hovínka ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 3.10.2010 18:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.10.2010 21:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Já bych chtěl rozebrat Vás, ale spíš od kalhotek...
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2010 23:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Pozor, Amígo! Od toho bolejí ruce na zápěstí! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.10.2010 04:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    ...spíš jazyk...
    kotyz avatar 4.10.2010 09:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.10.2010 10:20 nadhera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    hned jsi mi zvednul.... naladu :-).

    To si bude moct deda zavzpominat
    1.10.2010 07:27 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Nadherna fotka, Marcelo. Kam na to chodite? Tenhle zaber by urcite vyhral prvni cenu.
    1.10.2010 09:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Tohle není moje práce, fotku mi poslala kamarádka mailem. Taky se mi moc líbila... Kdyby se mi takový záběr povedl, byla bych na něj patřičně hrdá :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 12:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Taky se mi moc líbila...
    ...schválně, jestlipak třeba o jiném genetickém druhu než kočička s kravičkou, neřeknete, že je to nechutný... :-D
    2.10.2010 13:48 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jakým?

    Jestli mluvíte o snímku, tam snad kočka nemasíruje kravičce pipinku, nebo ano? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.10.2010 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Ne, strčil sem do komentu takový porníčko, ale vono to zmizlo a už to znova hledat nebudu...
    30.9.2010 23:06 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Predne, ano, ja vim, je to Vas blog, kam si kazdy pise, co jej tizi.

    Presto, nechcete prispivat necim zajimavejsim, nez neustalym vyrizovanim si uctu s nejakymi svymi oponenty? Ja nemam nic proti zapiskum mimo tema technologie a Linux, rad to tady procitam a i prispeju nejakym tim komentarem, ale tohle vazne nemuzu. Urcite jste i zajimavy clovek, ktery ma co rict, ale touhle formou alespon me odpuzujete.

    Mimochodem nestalo by ani moc namahy obratit pointu Vaseho vlastniho clanku proti Vam. Kdyz prectu Vasich poslednich par zapisku, tak mi nezbyva nez dojit k zaveru, ze se svymi oponenty zabyvate az chorobnym zpusobem nekolikrat tydne. A to, je-li Vas usudek spravny, nemuze prispivat Vasemu zdravi :-)
    30.9.2010 23:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Někdy nezažívám hezký věci, třeba když se lidi zabíjejí, sami sebe, nebo se chtějí zabíjet, případně, když se dozvím, co se dozvím, nějak jsem si nevšiml, že bych si z někým vyřizoval účty.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.9.2010 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Pokud si vyřizuji účty bývám daleko konkretnější.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.9.2010 23:53 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jediny zpusob, kterym jsem schopny Vase clanky nazrit a chapat, je, ze jde v podstate o nekoncici polemiku s nejakou skupinou lidi, kteri Vam vycitaji napr. dnes, ze jste chlastal a fetoval (nebo si to vymysleli, nebo pribarvili), v nekterych minulych clancich to bylo cosi o Vasi rozpadle rodine a cosi o Vasi snad televizni produkci. Jinou logickou linku ja proste nevidim, je samozrejme mozne, ze jsem A) prilis hloupy, B) nedostatecne vnimavy.

    Taky je mozne, ze jste proste takovy typ vypravece, co ma tendenci hodne personalizovat a vztahovat se k vlastnimu zivotu. Nevim, ja tam proste tu silne osobni linku vidim.

    Pasaze o PL Bohnice a paradoxni intervenci mi prisly zajimave. To, ze si vlastni minulost vytvarime, je dokonce perla, vynikajici postreh, na ktery bych sam neprisel. Ba i hur, mozna bych na to i prisel, ale nenapadlo by me o tom premyslet. Nejsem ani z oboru, ani nemam zkusenosti podobneho kalibru. Lidska psychika je navic tak trochu cerna krabicka, ve ktere se neradi hrabeme, dokud neni neco opravdu hodne v neporadku. I proto jsem napsal, ze si myslim, ze mate co rict. Asi budu muset ten pro me otravny osobni rozmer odfiltrovat.
    1.10.2010 00:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    Jediny zpusob, kterym jsem schopny Vase clanky nazrit a chapat, je, ze jde v podstate o nekoncici polemiku

    Tenhle blog není polemika, to byly tak dva maximálně v poslední době tři. Spíš to je ohlédnutí za týdnem. Bylo toho dost, ale ne na abíčku, spíš tak pracovně. Abíčko není problém, ani ti rejpalové.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    30.9.2010 23:19 psychotherapeut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    nestalo by ani moc namahy obratit pointu Vaseho vlastniho clanku proti Vam...se svymi oponenty zabyvate az chorobnym zpusobem nekolikrat tydne

    ,,V psychologii se jako racionalizace označuje jeden z mechanismů obrany ega v teorii, kterou vybudovala Anna Freudová. Spočívá v tom, že je rozumově zdůvodněno a ospravedlněno chování, které by jinak bylo nepřípustné nebo nevysvětlitelné, popřípadě je nějakému chování přisuzována jiná motivace než skutečná." / z wikipedie/

    a du do postele kluci bavte se dobře

    a zas jeden den v prd.li
    30.9.2010 23:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Drsný týden
    mě psychoanalytici nuděj, tak si nech Annu Freudovou na wikipedii
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.