abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 534 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Perná sobota

    25.9.2010 20:29 | Přečteno: 1243× | poslední úprava: 25.9.2010 20:38

    Musím říct, že tak pernou sobotu jsem už dlouho nezažil. Po půlnoci, když jsem napsal své mínění o některých lidech z abíčka a spokojeně ulehl s tím, že sobotu strávím nicneděláním, pouze si půjdu koupit něco pěkného na sebe, pár knížek a projdu se na čumendu po Praze, tak ani jedno z toho nevyšlo.

    Probudil jsem se, podíval se mobil, kam mám nasměrované pracovní záležitosti a zjistil jsem, že mám několik nečtených SMS. Začal jsem číst a nestačil se divit. Těžko srozumitelné, leč přesto z nich vysvitlo, že člověk, který mi píše z mě neznámého čísla se podle vlastních slov záměrně předávkoval pervitinem. Nebylo z těch SMS plně srozumitelné, jestli jsou adresovány mě, nebo nějaké ženě, o které tam psal. Nevěděl jsem jestli je ještě naživu, takže jsem zkusil zavolat zpátky, nezvedl. Napsal jsem tedy dotaz „kdo a komu vlastně píše?” Neodpověděl. Takže pak jsem použil svůj osvědčený postup, který mám nacvičený.

    Vytočil jsem číslo 158 a ohlásil pokus o sebevraždu.
    Dal jsem policii číslo z něhož jsem obdržel SMS.
    Prohlédl jsem oba telefony, zda neznámé číslo nemám.
    Vzhledem k tomu, že sice šlo o patologického hráče, ale pokus podle SMS byl za pomoci předávkování drogami, vzpomínal jsem kdo by to mohl být.
    Zbyli mi dva. Obvolal jsem své klienty, kteří by mohli ono číslo znát.
    Pokus byl úspěšný, tedy jsem informoval policii o jeho totožnosti.
    Policie mezitím lokalizovala přibližné místo pobytu díky tomu, že nechal mobil zapnutý,
    Spojil jsem se z jeho rodinou a informoval je.
    Předal jsem SMS policii a a byl se mnou sepsán protokol.

    Nakonec se onen člověk se mnou ještě spojil, jeho pokus byl neúspěšný, naštěstí se málo předávkoval. Odmítl se setkat s bratrem, ale komunikuje se mnou. Zatím nevím, jestli ho už policie nechala odvézt do PL, ale v každém případě jsem i jeho informoval o krocích, které jsem podnikl. Vysvětlil jsem mu své důvody. Přijal je.

    Jsem rád, že přežil. Myslím, že nejrozumnější věc, pokud se tohle stane, je neřešit takovou věc sám, nenechat si ji pro sebe, z lidského hlediska a zároveň se tím vyhnout možným potížím pro neposkytnutí pomoci, či jiného opomenutí. Dobré je spojit se s policií, ta má prostředky jak zařídit další. Ten kdo chce být hrdinou, co vše zvládne sám, riskuje především život člověka, který možná tímhle způsobem volá o pomoc.

    Pokud se s vámi spojí, nevytýkat, nemanipulovat, spíše vyslechnout, netlačit, nevyhrožovat. Dát najevo, že vám není lhostejný, nevyčítat, že jste měli s ním problémy. Hlavně ho informovat o tom co jste podnikli v jeho prospěch. Aby věděl, že nekujete pikle za jeho zády. Člověk, který přežije pokus o sebevraždu, většinou tohle vezme jako projev zájmu a přízně. Chce-li být sám, nechce-li komunikovat akceptovat jeho přání, ale pokusit se k němu dostat lékaře a policii. Ti mají své prostředky, své metody a měli by být školeni v navázání kontaktu a zařízení dalších potřebných věcí.

    Moje zásada je. Lepší, když člověk stráví pár dní v blázinci a živý, než věčnost na hřbitově. Nebát se toho zavolat sanitku, lékaře, který se rozhodne co dál. To v případě, že vám někdo vyhrožuje sebevraždou. Také se pokusit udržet kontakt, nenechat ho odejít (je-li to ve vaší moci) dát najevo, že vám bude líto, že chce skončit se životem. Vám osobně, že to bude líto. Projevená emoce je lepší než tuny pouček.

           

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xsubway avatar 25.9.2010 21:26 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Díky za smysluplný a zápisek. Jen doufám, že vaše zkušenosti, v tomto směru, nebudu muset nikdy použít.
    25.9.2010 21:31 Agata
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nemozem si pomoct, ale obcas je pre iste typy ludi jedinym riesenim prave "hrbitov" nakolko stastie a lasku na tomto svete nenajdu...
    kotyz avatar 25.9.2010 22:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    a ze vy vo tom toho tolik vite ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 22:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Sám o tom dost vim a je to kurevská pravda... .. .
    . :-D .
    26.9.2010 01:19 Daniela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nemyslím, že máte pravdu, ale jestli jste tou, co neměla v životě štěstí ani lásku, pak skutečně je pro pro vás nejlepší, co nejrychleji umřít. Netrapte se tolik tím životem.
    ...aneb jak praví klasik: "z tvejch slz mi kytky uvadaj, tak běž, chcípni si o kus dál..." :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 02:02 Yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ty uvadlé kytky potom Agátě položíte na hrob?
    To těžko, já jsem čurák, já nemám ručičky. :-(
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 10:40 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ...a stále volně visící...
    visící
    Vyjmenovaná slova po "v" jsou látka pro třetí třídu základní školy, to ví každej čurák...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    Herr Königstiger zásadně vysí!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 14:00 Yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    vy, vykat, vysoký, vydra, výr, výskat, výt, zvykat, žvýkat, o visení tam není ani slovo.
    Kde tvrdim že jo? (chybí ti tam výkal)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 14:23 Yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nechybí, zrovna vám nějaký padá z úst. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 14:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    "výkal" od slovního spojení "vykalit se"! (BTW: čurák navíc nemá ústa)
    26.9.2010 14:28 Yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak tenhle používá jeden otvor na vše, special product. :-)
    26.9.2010 16:10 Alan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Herr Königstiger, ležící, spící...
    Vyspim se až umřu ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 09:43 Gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jak si vtipný Jene ! Stojíc za tvými zády se jenom směju těm dementům a kreténům, co ti žerou, že jsi jenom obyčejný primitivní blb.
    26.9.2010 10:07 Gothiquenoir.org
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    "A single rose can be my garden... a single friend, my world."
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    jeho pokus byl neúspěšný, naštěstí se málo předávkoval.
    LOL! To je blbost! :-D
    25.9.2010 23:15 goatlord
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Dementní pozér, no. Hezky se s Jílkem doplňují v touze po pozornosti.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 23:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    LOL! Ty si ale debil! :-D jdi si lehnout, třeba se z toho vyspíš a zejtra začneš novej život. ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 22:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Určitě souhlas, co ale dělat, jestli sebevraždou nevyhrožuje. ba ji s určitostí nechce spáchat, ale chce umírat postupně, protože mu to tak vyhovuje?
    Marek Bernát avatar 25.9.2010 22:55 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    umírat postupně

    To znie ako definícia života :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    oprava: "odumírat"
    kotyz avatar 25.9.2010 22:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    zivot jako smrtelna choroba prenasena pohlavni cestou (to sem nevymyslel, tak se menuje nejakej film)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 23:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ...nebo text od hermaphrodith :-D
    kotyz avatar 25.9.2010 23:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    no vida, to sem ani nevedel. tak ted uz to vim! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.9.2010 12:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Pro zájemce. Klient se ozval, komunikuje, a domluvili jsme se, že se setkáme. Mám radost, že to přežil a že chce žít.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 14:14 norma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    A byl to opravdu pokus o sebevraždu, nebo toxická psychóza? Co by to bylo za nápad se zabíjet stimulantem?
    Co by to bylo za nápad se zabíjet stimulantem?
    Tim hovnem z pseudoefedrinu, kolik by toho muselo bejt na kickflash? >4g?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 14:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Myslím, že byl. Ale jak to opravdu bylo, teprve zjistím. Až s ním budu mluvit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 14:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak bylo toho víc než dva gramy, co jsem z těch SMS pochopil, ale zřejmě to nestačilo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 14:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Předávkování pervitinem

    Takže přešlehnout se s ním není nic neobvyklého.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 14:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ...ten článek berte s HODNĚ VELKOU rezervou... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 14:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    To hodně záleží na "zkušenostech", Vyděl jsem frajery, co si dávali 2g a hned na to si rozdělali ještě - a to ještě mokrej kvalitní matroš - to je X-treme mazec! Na druhou stranu Já třeba párkrát nerozdejchal 0.5g, záleží holt na tom, jak dloho, jak intenzivně atd., ale to Vám vysvětlovat nemusim, s tim se setkáváte dnes a denně...
    26.9.2010 14:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jasně, záleží na toleranci na drogu, kvalitě materiálu. Ale na přešlehnutí perník prostě stačí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Ale na přešlehnutí perník prostě stačí.
    Na to stačí i vitamín C, spíš bych to vyděl na stíhy "po", to bejvaj někdy docela hustý "bludy" a člověk neni schopnej od nich oddělit realitu...

    Je to prostě sračka!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 14:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Něco málo jsem o tom slyšel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 15:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nemam rád tyhle věci - dneska už bych se toho bál...
    26.9.2010 15:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Máš recht, drž se od toho co nejdál.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    ...zas by za mně určitě celý noce tahal... :-(
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 17:43 Alan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ze ty si nejake alter ego clena Kernel Ultrafas? a to nechcem ukazovat prstom...
    Nejsem žádné alterego, co jsem zač je jasně napsáno v mém profilu...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 13:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak takový víkend vám nezávidím!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Hmmmm, Marcelka! ...a zrovna jsem dostal chuť na něco sladkého!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 13:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    To patří k věci Marcelo. Ale ta úleva, že to přežil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 16:25 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak vidíte pane Jílku,jak Vás těší dobrodiní a ještě k tomu v sobotu,kdy by to mohlo být s příplatkem.
    26.9.2010 16:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Milý diváku, jdi do prdele se svými úvahami o dobrodiní, jsem terapeut a tohle patří k povolání, jestli jsi dement, tak to tu zas tolik neinzeruj.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 17:25 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Promiňte,pane Jílku.Vím,že slovo dobrodiní na Vás působí jako na býka muleta.Nechápu.Vždyť Vaši přátelé se dopouštějí tolik dobrodiní k Vám.Píšete o tom v blozích.Tak proč Vás to slovo tak vytáčí?A jinak si myslím,že každý dement z ábíčka,kdyby někomu šlo o život,by také vyťukal 158,jen by neměl potřebu o tom zplodit blog.Takoví jsme holt my,dementi z ábíčka.:))))))
    26.9.2010 17:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ne kreténe, každý ne, jsou pitomci, co nehodlají nikomu nic říct a chtějí to zvládnout sami. Ty patříš mezi ně a přinej si, že si dement co si myslí, že by to uměl určitě líp vid. Ale na mě slovo dobrodiní nepůsobí jako hadr na býka, udělal jsem ho víc, než si tvoje tupá hlava umí představit. Hele běž se onanovat někam na web ČT, tam mají pitomci jako ty úplný ráj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 17:42 Alan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    trosku sebakontroly by nezaskodilo - obom... a terapeutovi zvlast...
    26.9.2010 17:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já nemám nic proti tomu aby si se ovládal, tak si klidně posluž.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 17:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jinak kreténe, já o dobrodiní cizích ke mě mluvím, přijde mi to docela hezký k těm co ho prokazují nejen mě, ale i jiným. A tohle nebylo dobrodiní, to byl pouhopouhý profesionální výkon, kdy jsem zvládl situaci. Jak s klientem, tak jeho rodinou. A dal jsem pro méně zkušené návod jak na to, ale na pochopení situace tvoje duševní kapacita nestačí. Ty tak někde někomu zkazit možnost diskuse. To je jediný svedeš, ale to svede kdekdo. By mě zajímalo jak často si při tom onanoval?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:02 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já snad začnu být na sebe pyšný,když samotný Jílek přizná,že jsem mu něco zkazil.Ještě před chvílí jste tvrdil,že se dobře bavíte.Že bych zasáhl nevědomky citlivé místo pana Jílka?Tak se Vám moc omlouvám.
    26.9.2010 18:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Mě si kreténe nic nezkazil, ty jsi zkazil lidem, co tam normálně diskutují, vyjadřují svoje názory, jen tu možnost, já jsem tam nikdy předtím potřebu diskutovat neměl. Já bych ti dal přes tlamu za tohle, stejně jako za to když někdo někde trhá jízdí řády, rozbíjí čekárny, jen aby se vystřík. Jestli potřebuješ k masturbaci úspěch tím, že někomu něco zkazíš, pak se nedá s tím nic dělat. Jen tě chytit do sítě a odvézt na izolaci. Ale i tací žijí mezi námi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:14 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Proč se tak vztekáte?To vypadá,že Vy jste neuspokojen.To Vás opět lituji.Jinak já mám milování časté a pravidelné-s přítelkyní. :))))))))
    26.9.2010 18:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    o Vás opět lituji.Jinak já mám milování časté a pravidelné-s přítelkyní. :))))))))

    Myslíš tu nafikovací pannu? kecáš, ta ti častým používání splaskla a nejde slepit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:21 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Bejt tou vasí stávající sluzkou, tak se docela urazím, ze ji srovnáváte s kanagonem :-(
    27.9.2010 00:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Bejt tou vasí stávající sluzkou,

    Ty říkáš tý svý zákonitý doma služka? Reda u vás mmusí bejt veselo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:28 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Sex s gumovou pannou nebudu komentovat,pane Jílku.To není moje zkušenost,ale pokud byste chtěl napsat o této praktice nějaký blog,rád si přečtu o co přicházím. :)))))))))
    26.9.2010 18:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Aha, já tě přecenil, nemáš a neměl si na gumovou pannu, holt ti musí stačit tvá nemýtá pracka. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 19:23 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nesmíte podle sebe soudit ostatní,pane Jílku.
    27.9.2010 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ne ne, já vycházím z tvého projevu, konečnbě, když nejsi schopný z jasně napsaného blogu pochopit ktroky, tak si ani nepamatuješ způsoby vlastní masturbace.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:07 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Pane Jílku,kolik zdravotníků mimo službu pomůže,pokud se ocitne u nehody a podobně.Vždycky jsou tak skromní,že nestojí o to,aby byli někde zviditelňováni.A když je v televizi prosíme o pár slovíček,je to velké přemlouvání.Jediný jejich argument je,že to by udělal každý.
    26.9.2010 18:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Trubko ještě jednou, udělal jsem návod jak na to, a jeastli ti zdravotníci nedokážou popsat co v takovém případě udělat, pak je to chyba zdravotníků. Tyhle věci je potřeba učit co nejširší okruh lidí. Stejně proto dělám pořady v televizi, aby lidé věděli jak na to, a kreténi jako ty masturbují radostí, když mohou něco zkazit, takže asi tak.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:20 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota

    Vytočil jsem číslo 158 a ohlásil pokus o sebevraždu. Dal jsem policii číslo z něhož jsem obdržel SMS. Tak takový návod opravdu nepotřebuji,pane Jílku.Jinak bych to fakt neudělal ani já,dement!

    A tu ostatní omáčku,co píšete kolem,to je návod pro kolegy terapeuty...nebo to měl být spíše scénář na další díl v ČT?Pak se omlouvám.
    26.9.2010 18:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jo jo, zjistil jsem kdo to je, udržel jsem s ním kontakt, informoval jsem rodinu, udržel jsem kontakt s jeho bratrem aby nepropadl panice, atd... Nepochybně se domníváš, že ty bys to bravurně zvládl na jedničku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jo jo, zjistil jsem kdo to je, udržel jsem s ním kontakt, informoval jsem rodinu, udržel jsem kontakt s jeho bratrem aby nepropadl panice, atd...

    Jinak to je jen hrubý popis toho co je potřeba udělat. Má to svoje kroky. Docela by nebylo špatné, kdyby někdo tohle v televizi jako vzdělávací pořad udělal, i s tím nácvikem postupných kroků.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Problém je v tom, že to někdo udělá a pak se najdou primitivové, co si v diskusi k pořadu začnou dodávat sebevědomí, zahrají si hru na chytřejšího a rozsekají možnost pro ty ostatní se něco víc a podrobněji dozvědět. Takže jestli ti šlo o tohle, tak v tom si byl úspěšný, třeba se ti něco podobnýho při dalším pořadu povede zas. A opět mi budeš pro srandu, jak manipulativní blb, chce ukázat svojí chytrost a ze společenského hlediska je kripl, který nevere ohledy na druhé. To je celý tvůj výsledek, když se dovoláváš toho dobrodiní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:47 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota

    vzpomínal jsem kdo by to mohl být. Zbyli mi dva. Obvolal jsem své klienty, kteří by mohli ono číslo znát. Pokus byl úspěšný, tedy jsem informoval policii o jeho totožnosti.

    >

    Pane Jílku,raději se v tom už nepitvejte.

    1)Dotyčného jste neznal,nebyl Váš klient,jeho číslo jste neměl ve svém seznamu klientů

    2)Řekněte mi,to byla klika,že se omylem strefil do čísla terapeuta Jílka zrovna když mlel z posledního

    Prosím Vás,co je z toho k použití pro člověka,který není terapeutem? Když mi omylem pošle SMS feťák,že chce skončit se životem,tak vyťukám 158 a dám jim jeho číslo.Tím normální dement z ábíčka a ostatní se standardním i nadstandardním intelektem nemůže udělat nic víc. Ovšem,terapeut Jílek může udělat další kroky o kterých píše.Kolik takových omylů se stane,kdy feťák v posledním tažení pošle SMSku přímo terapeutovi ze závislostí?

     

    26.9.2010 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Pitomče, já udělal všechno co jsem mohl, a to je ten základ, člověk který udělá co může, má většinou štěstí. Každý krok může být ten rozhodující. Ty nadstandartní intelekt nemáš, ten ti chybí, protože k němu se pojí ještě sociální dovednost, schopnost spojit souvislosti a tím ze situace vytěžit maximum. já udělal co jsem mohl, co jsem uměl, nezpanikařil sem a nebylo to kreténe poprvé. Ale po několikáté. Takže meleš a a meleš a nemá to hlavu a patu. Hele piš radši jak jsem nevychoval děti, jak nemám vzdělání. To je aspoň sranda, tohle sranda není, tady jde o lidské životy. Stejně jako jde o každou maličkost co člověk udělá, když nekoho najde na ulici. Když ví, kam zavolat jestli třeba vytáhnout jazyk, jestli sundat pásek a zastavit krvácení. Všechno je dobrý. Hele já vím, že nejsi moc sebevědomej a moc chytrej, takže docela chápu, že si na mě dokazuješ svou "velikost. Z toho mám srandu. Z tebe mám srandu. Ale tenhle text nepíšu pro tebe, ty ho nepochopíš, ale třeba pro ty, co to moc neumí a přitom chtějí pomoc, když je potřeba.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 19:11 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já ,narozdíl od Vás si tu ego nehoním,i beru,že jsem dement,tak buďte vůči mě,retardovi trochu ohleduplný a trpělivý a vysvětlete mi,jestli stejně jako já,považujete za ohromnou náhodu,že sjetej feťák se omylem se svou SMSkou dostane přímo k terapeutovi Jílkovi.Nic jiného na vás nechci,jen souhlas,že se stala náhoda,která nemá obdoby.Ale jinak vás chválím.Za dob Vašeho mládí jste to při fotbálku asi dobře kopal do autu.Zůstalo Vám to ve slovní podobě dodnes. V tom jste absolutní jednička a z fleku můžete jít do politiky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 19:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Za dob Vašeho mládí jste to při fotbálku asi dobře kopal do autu.Zůstalo Vám to ve slovní podobě dodnes. V tom jste absolutní jednička a z fleku můžete jít do politiky.
    S tim musim jednoznačně souhlasit :-D tvrdim to už od začátku...
    26.9.2010 20:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Souhlasů můžeš žádat kolik chceš, vysvětlil jsem ti co s e stalo, co jsem udělal a klaplo to. Nevěděl jsem o koho jde, SMS byly zmatený, že jsem luštil co tam je vlastně napsáno, pochopil jsem z nejasného obsahu o co jde a že to není feták, ale hráč, který se zfetoval a chtěl se zabít pervitinem. Takže kdyby si četl, tak to nebylo tak jednoduché. Náhoda to nebyla, on mi napsal, v zoufalství protože chtěl se se mnou rozloučit. Ale to na to hned nevypadalo. Takže jsem musel projevit velkou vynalézavost, dedukovat a dumat komu volat a kam, to až po těch policajtech. Ti se pokusili lokalizovat a já věděl, že ho musím udržet aspoň na SMS aby nevypnul mobil. Ještě neco kreténe, co se onanuješ na webových diskusích?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:05 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Milý diváku, jdi do prdele se svými úvahami o dobrodiní, jsem terapeut a tohle patří k povolání, jestli jsi dement, tak to tu zas tolik neinzeruj.
    ....
    Ještě neco kreténe, co se onanuješ na webových diskusích?
    ....
    Ne kreténe, každý ne, jsou pitomci, co nehodlají nikomu nic říct a chtějí to zvládnout sami. Ty patříš mezi ně a přinej si, že si dement co si myslí, že by to uměl určitě líp vid.
    ....
    Myslíš tu nafikovací pannu? kecáš, ta ti častým používání splaskla a nejde slepit.
    ....
    Pitomče, já udělal všechno co jsem mohl, a to je ten základ, člověk který udělá co může, má většinou štěstí. Každý krok může být ten rozhodující.


    LOL Epic fail :-D Aj terapeut občas potrebuje terapeuta - lebo potom kade chodí tak sa hnevá a nadáva (je jedno či opravnene alebo nie, ale každá záťažova situácia by sa mala zvládnuť bez emocí, nadávok a hlavne s úsmevom - alebo sa mýlim?)... :-D
    26.9.2010 21:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak já jsem v klidu a nějaký ten kretén jako citoslovce o neklidu nesvědčí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:15 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ja len že nadávky mi prídu ako forma vyjadrenia hnevu a neudržaných emócií (a zároveň jeho určitej spoločensky nie príliš prijateľnej ventilácie). No pozerám že nedeľa je pernejšia ako sobota... :-)
    26.9.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    tak já ti to nevyracím, můžeš si to myslet, pro mě nadávky v takovéto společnosti, jsou přirozenou součástí diskuse. Tedy nesmí to platit jen pro jednu stranu, že ona smí mluvit s druhou stranou tímhle tónem. Na takovou úmluvu nepřistoupím. . :-) Jestli máš pernou neděli, tak to máš těžký.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:28 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Myslel som že vy ju máte, aspoň tu na diskusii :-P
    26.9.2010 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já, ne, tohle je sranda, včera to byla dřina, tohle je jen taková lážo plážo zábava. Já totiý vím co je skutečný problém a co je jen hra kohoutků, co si měřej péra a koukají jestli jim už rostou chlupy a fousy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:43 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ako už vyššie bolo povedané - aj keď každý zachránený život "poteší" - sú ale existencie ktorým pomoci niet... Každopadne je vaša práca chválihodná, nie každý to dokáže... A keď sa človeku podarí zachrániť aspoň jeden ľudský život, stojí tá námaha za to... (sám som raz jeden mladý zachránil, viem o čom vravím...)
    26.9.2010 21:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak gratuluji, bez ironie. Já jsem profesionál, který prostě pracuje v práci na plno a když nepracuje, baví se. Je to nutné abych se z toho nezbláznil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 21:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    nadávok a hlavne s úsmevom - alebo sa mýlim

    mýlíš, já sice nadávám s úsměvem na tváři, ale bavím se pokud se někdo opírá do mě. nejsem vzteklý ani rozčilený. Jinak každý má právo i na negativní emoce a má právo je vyjádřit jak uzná za vhodné. Nese si za to důsledky.

    Takže, když někomu řeknu kreténe, nebo čubko, tak si za to nesu důsledky, třeba tím, že jsem považován za sprosťáka. Dlouho jsem se v diskusích tady vyhýbal těm oslovením, ale pochopil jsem, že je to tu pro některé norma a klidně jsem přizpůsobil své chování. Norma někoho v diskusi urážet. Začqal jsem soudruhy a komunisty, přešel k dementům a kreténům.

    Zajímavé, že to valná většina účastníků ono hrubé chování ke mě považovala za něco, co je samozřejmé. Konečně vždyt jsem starej důchodce, takže co by si netroufli. na netu a v pohodlí domova.

    Jsem jen mezi svejma sprostákama. Oni jsou sprostí jinak, ne méně než já, používají jinou strategii. |Já používám mozek právě při takových příležitostech kdy o něco jde. Tady nejde o nic, jen o zábavu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:21 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Hmmm.... Hlavne že si to viete vhodne zdôvodniť :-) Ale beriem...
    26.9.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Mě nedělá zdůvodnit cokoliv. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 19:32 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Víte,pane Jílku,jsem asi příliš pečlivý nejen Váš divák,ale i čtenář a tak mi občas něco není jasné.Zatím jste mi nikdy nic ,z toho,co mi nebylo jasné,nevysvětlil.Tady mi nehraje ta náhoda s tím číslem,víte.Pořádně sjetýho feťáka jsem viděl jen jednou na Florenci.Klepal se jak osika.Nedovedu si představit,že by u toho ještě psal smsku.Asi jsem takový šťoural,moje přítelkyně taky nemá ráda,když ji pořád chytám za slovíčka.
    26.9.2010 20:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    no číst se to moc nedalo, srozumitelný to taky moc nebylo. Ale sem nadanej.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 19:38 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Pane Jílku,tak si alespoň pro dementa diváka vymyslete milosrdnou lež,a napište mi,že ten feťák se k Vám zrovna chystal a kámoši-Vaši klienti mu dali Vaše číslo mobilu.Moje přítelkyně už tu zoufá,že se jí nevěnuji.Tak odcházím s nevysvětlenou záhadou,těšíc se na ráno,že tu konečně najdu Vaši uzemňující odpověď.
    26.9.2010 20:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    No kreténe, nedali, prostě měl potřebu se mnou mluvit aspoň touhle formou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:19 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Marná snaha vysvetlit egoprimitivovi cokoliv, kdyz on poslouchá jenom sebe.

    Ale vono to s ním sekne, jenom sedí u PC, zírá na skrýn a zoufale plodí svoje namyslený zvásty urcite jeste na milionu jinejch blogu a chatu. Sice asi pridá historky, jak vsem rozbil a rozbije hubu, ale to uz je labutí písen Faunova velmi pozdního odpoledne :-)
    26.9.2010 18:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jednou třeba ji seknu tobě, na to nepotřebuju být mladý. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 18:39 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Mladý mozná ne, ale funkcní. Coz poloinvalida v sedesátce, který má za jedinej sport podle svého vyjádrení relaxacní jógu, infarkt a rozpadlý kolena, jaxi není, dedulo. Fandi si, ale radejc zustan srazen pri zemi :-)
    26.9.2010 18:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Šmudlo, tak to prubni, třeba si na poloinvalidovi uděláš jméno. :-) Zatím ze strachu jen píšeš jako anonym. protože kdyby si se vyjevil svým jménem zjistili by ti vedle tebe jakýho mají za souseda, kolegu nebo kamaráda dementa. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 22:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já tahle slova moc nepoužívám, ale vy jste fakt neskutečná svině. Hotový Červivec z Pána prstenů. Taky podle svého jednání dopadl.. Tak to funguje i v životě, nejen v románu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Dneska jste neobyčejně sexy... ;-)
    26.9.2010 23:18 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Dneska jste neobyčejně sexy... ;-)
    To já vždycky :-)

    PS: Neuvízla vám kůstka v hrdle?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 23:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Nebojte, všechny jsem pouze vášnivě olízl...
    26.9.2010 23:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Hmmm. Labužníku!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.9.2010 23:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    To jako já Márcelo? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 23:16 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Divák 2 /18.39h/
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.9.2010 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    tak to jo, asi taky poznáte sprosťáka i když ani nemusí mluvit sprostě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Zajímavej styl s tou diakritikou, používejte aspoň jeden nick...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 18:49 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Warum, hr. Freund?
    ...protože v tom začínám mít bordel, podle mně tu diskutují tak 3-4 lidi a jeden pyj. :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 18:52 divák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jestli to nebude tím,pane,že "divák" není "divák2". I když s jeho psaním celkem souhlasím.
    Netvrdim, že divák a divák2 jsou jedna osoba, to lze poznat už při letmém pohledu na komentáře, nicméně divák2 tu rozhodně řádí pod více nicky, když někdo používá dlouhá písmena, ale háčky ne, tak to praští přes oči i slepýho... :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 19:49 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Kvůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůli tobě to budu psát s kroužkama, háčkama i čárkama :-), a budu pravidelně měnit nyky a registrovaná jména
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 20:19 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    26.9.2010 20:31 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Máš neuvěřitelně rychlou ruku, takhle tam sekat registrace. Já jsem nekdy jen na Blackberry a tudížžžžžžžž bez všeho kromě čáááááááááááárek :-)
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 20:41 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    what do you talking about?
    26.9.2010 21:52 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    what do you talking about?

    What are you talking about? Bez smajlíka.
    GothiqueNoir avatar 26.9.2010 21:55 GothiqueNoir | skóre: 3 | blog: Blog De Noir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    jj do/are ... ale neodpovedal si....
    Kvůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůli tobě to budu psát s kroužkama, háčkama i čárkama
    To bys spíš měl udělat spíš kvůli sobě, aby tě lidi kvůli tvýmu písemnýmu projevu neměli za dementa...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    26.9.2010 21:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    to že by mohli? :-) Takový projev na úrovni
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 21:55 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    To je jediný svedeš, ale to svede kdekdo

    Takový projev na úrovni svědčí o kvalitním teoretickém vzdělání.
    26.9.2010 22:00 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    to je dobrý, to už tady dlouho nebylo .... Tak a co dál, opět osvědčený refrén, Jílek: "já mám dcery já mám dcery, já mám dcery dvě až čtyři" "já mám ženy narozdíl od vás (to se trochu nerýmuje uznávám)" - tak do rytmu "já mám školy já mám školy já mám školy" Kdokoliv: "nemáš školy nemáš školy mý"
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    26.9.2010 22:19 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Takový projev na úrovni To je jediný svedeš, ale to svede kdekdo

    paní rito-gabrielo, či kolik jmen vlastníte s malými písmeny, šlo o reakci na výše uvedenou primitivní reakci vašeho vzdělance. Pokud sám nezvládá interpunkci či stavbu vět, těžko se dočká potlesku od dementního stáda na Linuxu, když si troufne na slabý led. Ten jeho je velmi slabý.
    26.9.2010 22:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    kreténe, mě můj styl vyhovuje, ty si zatím nic mimo přiblblých komnetářů nenapsal, stavba vět je libovolná, hlavně aby lidi četli a to čtou. :-) Dokonce se to s úspěchem prodává. Hele demente i bejvalý favoritky si píšou o knížy a co je s podivem, ještě je zaplatěj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 22:29 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Děkuji za odpověď v češtině, lahodící oku.

    Dobrý na blba, kterému 'si píšou o knížy'.
    26.9.2010 22:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    eště máš nějakej problém, nebo už ti došly fazole? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 22:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    kreténe, že ty si říkal, že máš dva semestry psychologie? Z tebe tam teda museli bejt na větvi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 23:01 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    A to jsem říkal kde dědulo? Nemyslels ty svoje kurzy na Lidové škole umění pro vysloužilé feťáky? Tak ty teda opravdu nemám, můj životopis by asi nestačil pro přijetí.
    26.9.2010 23:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    No kreténe, (sakra, tohle oslovení k tobě pasuje) já bych řekl, že jo, jako Ládíček Láník, ale fakt je, že se můžu mýlit. :-) Tedy s tím kreténem ne, jen s tím Ládíčkem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 23:17 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Skleróza co? Běžné v tomhle věku, ještě když se mozek intelektuálně namáhá tak max. slovníkem dlaždičů a feťáků
    27.9.2010 00:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jako že si uplně kretén hraboš? Jo to si, máš krátkou pamět. Kratší než mistr Čelekovský, to byl panečku dlaždič. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 22:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Potlesk vole není nutnej, nutný sou prachy na účtě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.9.2010 22:31 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Příloha:
    jo jo, jmen mám dost, a Vám se moje reakce na Váš komentář nelíbí? Já se totiž skvěle bavím
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    26.9.2010 23:03 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Já se totiž skvěle bavím

    Šťastná to žena - každý se ukájí nečím jiným.

    Co takhle vlastní stavbu vět? Nebo to už staroušek zakázal?
    26.9.2010 23:16 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    nerozumět? mám si snad vymyslet vlastní češtin? Nebo vy jste snad studovaný češtin? Nebo když už nemůžete najít chybu v obsahu, tak ji nutně musíte podsouvat do formy sdělení? Píšete jak tatar, myšlenka nikde. Mě jinak pravopis radí taková ta funkce ve wordu, "kontrola pravopisu" se to jmenuje. To jste měl na mysli? Ta funkce je v tom programu už hodně dlouho.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    26.9.2010 23:22 Divák2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    nerozumět?

    Tak to už vůbec netuším, která bije. Vaše tatarka mne nezajímá, myšlenky pro vašeho tupouna nejsou potřeba, stačí jen vyguglovat slovník nadávek z minulého století.

    Jinak vám teda nezávidím, kontrolu pravopisu musíte provádět pokaždé, když něco napíšete? Pak máte asi stejné školy, jako ten váš klempíř.
    26.9.2010 23:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jděte se už vycpat, kreténe.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 23:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ale FUJ! To se k vám nehodí Makrelko. ;-)
    Fuj! Fuj! Fuj! K Vám bych se hodil spíš Já. ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    27.9.2010 08:34 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Ale FUJ? A to, co tady předvádí divák2 se vám nezdá fuj? Na to byla má reakce, jestli vám to nedošlo, zlato.

    Hodí nehodí, k vám se taky nehodí ta hovínka, s nimiž tu často žonglujete. Já nehezkými výrazy aspoň nečastuji lidi, kteří tu slušně a věcně diskutují. Neřkuli lidi spřátelené. ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.9.2010 12:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    A to, co tady předvádí divák2 se vám nezdá fuj?
    Cílená provokace, útočící na nejzákladnější pudy každýho normálního člověka, vy jste holt tu návnadu spolkla okamžitě, na tom neni nic špatnýho, jste holt dobrá duše, ale on teď už (taky) ví jak na Vás.

    Žonglování hovínkama? To musím zkusit, pár jich tu mám v "kočičím záchůdku". ;-)
    27.9.2010 13:10 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Souhlasím s tebou, že tvoje oblíbená ryba si nabíhá téměř ideálně, smeče jsou jedna radost. Ale musím ji pochválit, i když někdy ví všechno nejlíp, i jak postavit vodní elektrárnu na Jupiteru, tak není z těch pipinek ta nejblbější.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Podle toho videa z ČT má hlavně libovej zadeček... .. . :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    27.9.2010 00:37 Anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Neukojená kvočna tak vlídně radí všem v diskuzi, nebo má někoho oblíbeného na mysli?

    Radost na kultivovaností dámského projevu.
    27.9.2010 08:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Neradím, říkám, aby se šel už vycpat anonymní kretén, kterému očividně jde pouze o to provokovat, urážet, škodit. Máte nějaký kultivovaný výraz pro takového kreténa, potažmo pro sebe? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    28.9.2010 10:46 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    kterému očividně jde pouze o to provokovat, urážet, škodit. Máte nějaký kultivovaný výraz pro takového kreténa

    Mám prosím - Jílek!!!!!
    Nobody can give you as much as I can promise you
    28.9.2010 10:49 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Čím je pan Jílek prosím pěkně škodný?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.9.2010 23:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    teď jste akorát předvedl, že nejste schopný pochopit psaný text. I když, překvapuje mě to? U Vás? Ne ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    26.9.2010 23:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Tak to už vůbec netuším, která bije.

    to je teda novinka, tolik to neinzeruj, to sou známý informace. Jinak demente, ty musíš bejt teda nadrženej, takhle ti hrabat. Budeme ti říkat "kretén hraboš"
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 23:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Mě jinak pravopis radí taková ta funkce ve wordu, "kontrola pravopisu" se to jmenuje.

    mega- LOL! :-D

    Nešlo by to z toho "wordu" nějak rozšířit i na jiný programy? O takovou funkci by přece byla škoda svět ochudit... :-D
    26.9.2010 22:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Zatím kreténe podle tvého projevu se dá usoudit, že máš čtyři taneční, ty si dělal telefonicky, dvě pomocný a jednu vysokou v osmým patře. To byla nástavba na tu pomocnou, trojtřídka.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.9.2010 07:57 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    ...riskuje především život člověka, který možná tímhle způsobem volá o pomoc.

    S uvedenym usudkem se absolutne shoduji. Nejsem psychotherapeut, jen jsem pracovala par let pro 'Post traumatic pomoc' pro obeti kriminalnich aktu, nasili a pod.
    27.9.2010 10:58 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Všichni jsou kreténi, jenom Jílkův dámský spolek je letadlo. Jak snadné. Intelektuální prožitek z vaší víkendové diskuze jistě nejenom mne obohatil o poznatek, čím se může bavit ta vaše spodina. Nechcete táhnout, odkud jste na jaře přišli, prosím? Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti
    27.9.2010 15:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Mily Karle, az se ty a tobe podobni prestanou plest do cizich zivotu a budou se zajimat o predmet diskuse, pak zrejme nebudes muset cist takova svinstva. Jinak se svym pozadavkem bez do prdele a nevracej se. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.9.2010 15:14 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Připadáte mi přízemně vulgární, zcela manipulačním způsobem jste to vy, kdo tady škatulkuje ostatní chatující, pokud vám nepodkuřují jako vaše pipinky.

    Jak už někdo někde uvedl:

    Are you born as an idiot, or did you develop yourself?
    28.9.2010 11:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Milý Karle, když tě pošlu do prdele, není to manipulace, ale přímý požadavek, který nevydávám za tvé dobro, ale za svůj zájem. Prostě budeš v prdeli a nebudeš rušit moje kruhy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.9.2010 13:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    28.9.2010 15:14 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Milý Jeníčku, tvému požadavku se nevyhovuje, ať je přímý nebo nepřímý. Tvoje manipulace trénovaného feťáka (prý momentálně v pauze) mne neberou a svoje kruhy si dej kam chceš. I když ty od Amiga si můžeš ve svým věku a zdrav. stavu tak max. přibodnout použitou stříkačkou do uší, moc by ti slušely.
    28.9.2010 15:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Chudáčku malej, že ty ses nevyspal, a tolik blouzníš? Já ti jen vysvětlil, že přímý požadavek není manipulace, ale to ti nedošlo. Jsi omezený v chápavosti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.9.2010 15:30 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Perná sobota
    Jsem skutečně naprosto omezen, pokud jde o chápání chování takového debila, jako je pauzírující feťák. Možná ti ani Jeníku nedošlo, že tvoje vysvětlivky nebyly vyžádány, takže si s nima namaž prsa. Nebo své konkubíny, pokud teda...
    Hele, kájo, ty si ale fakt ubohej, kolik ti je? 12? 13? Dospělej asi nebudeš, to bys byl furt bit hned jak otevřeš hubu...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.