abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:11 | Bezpečnostní upozornění

    V bezdrátových routerech od společnosti routerech D-Link, v řadách EAGLE PRO AI a AQUILA PRO AI, je zabudovaný backdoor. Jedná se o zranitelnosti CVE-2024-6044 a CVE-2024-6045. Kdokoli z lokální sítě může přístupem na konkrétní URL spustit službu Telnet a přihlásit se pomocí přihlašovacích údajů správce získaných analýzou firmwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 11:22 | IT novinky

    Organizace IuRe (Iuridicum Remedium) varuje před návrhem, který představilo belgické předsednictví Rady EU. Populární služby jako Messenger, WhatsApp nebo Signal by dle něj bylo možné plně používat až po odsouhlasení kontroly komunikace. Ta by měla zamezit šíření dětské pornografie. Podle IuRe by však taková kontrola přinesla hlavně závažný dopad na soukromí uživatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 11:11 | Nová verze

    NumPy (Wikipedie), tj. knihovna pro Python pro vědecké výpočty, byla po 18 letech vydána v nové major verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Důležité informace v průvodci migrací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:11 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 24.06 tohoto před sedmi lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell, Phosh, KDE Plasma a Sxmo. Aktuálně podporovaných zařízení je 50.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    14.6. 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8 duálně licencovaného open source frameworku JUCE (Wikipedie, GitHub) pro vývoj multiplatformních audio aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 11:11 | IT novinky

    Od 18. června bude možné předobjednat notebook DC-ROMA RISC-V LAPTOP II od společnosti DeepComputing s osmijádrovým 64-bit RISC-V AI CPU a s předinstalovaným Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.6. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.79.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 14:33 | Zajímavý článek

    Byly zveřejněny výsledky průzkumu (infografika) mezi uživateli FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Šel jsem na pohádku

    12.9.2010 23:29 | Přečteno: 1149× | poslední úprava: 13.9.2010 00:44

    Vyrazil jsem na pohádku. S Ritou. Dostal jsem nápad, že půjdeme do kina a dal ji na výběr. „22 minut” s Jean Renem a nebo „Čarodějuv učeň.” Zvítězil druhý film. Nakonec proč ne? Pohádky jsou oblíbené ve všech věkových vrstvách, většinou v nich vítězí dobro. Zlo je tam jasně odlišeno a mají i mravní naučení. Ani tady tomu nebylo jinak. Přidal se k tomu poměrně neotřelý pohled na New York, slušné počítačové efekty a dobré herecké výkony. Nicolas Cage podal slušný výkon, Jay Baruchel byl vynikající a byly tam i pohledné herečky. Co víc si člověk v neděli večer může přát?

    Dočetl jsem dvě knihy. Šaolin od Bernharda Moestla a Logiku života od Tima Hardforda. Ta druhá je zajímavější. Zajímavý pohled ekonoma na racionální rozhodování lidí v různých oblastech života. Vždycky jsem si myslel, že ekonomové vědí o lidech a jejich motivacích víc než mnozí psychologové. Levičáci by z ní asi nebyli nadšeni, ale on ji zřejmě nepsal aby potěšil levičáky. Napsal ji aby ukázal jak to někdy je s rasismem, jak se třeba dá využít teorie her v oblasti pokeru, tak v mezistátních vztazích, případně jak mladí mění racionálně své sexuální návyky a chování ze strachu před AIDS, případně nechtěným těhotenstvím. Myslím, že to je kniha, která se dá číst i několikrát a dá se v ni objevit spoustu zajímavého i při dalším přečtení. Rozhodně lepší, než některé ekonomické úvahy ve stylu „maďarského kapitalismu” osmdesátých let minulého století. Jinak jsem ještě četl zajímavý blog pana Macháčka na hh.ihned.cz Tady

    Pobavilo mě několik pokusů na webu ČT k mé osobě. Nakonec jsem je využil k reklamě pořadu „Ze závislosti do nezávislosti.” Inu když člověk umí, neměl by se za své umění stydět. Ani za umění udělat reklamu. Konečně Bernhard Moestl v knize „Šaolin” má zajímavou poznámku na začátku jedné kapitoly, že jestli ho něco dlouho pronásledovalo, tak pořekadlo, „sebechvála smrdí„ které mu cpali rodiče v jeho dětství. Chápu ho. Rodiče někdy v dobré víře zablokují děti. Přejí si aby byli skromné a nakonec nejsou děti ani tak skromné, jako zakřiknuté a neumějí prodat, co v nich je.

    A dostal jsem několik potěšujích mailů, jeden od stážistky, která byla u nás tři týdny na stáži a má zájem pokračovat v některé mé skupině. Což mě potěšilo. Za stáž se dnes všude platí a ona jako studentka psychologie má docela možnost si vybrat a vybrala si mě. Tohle udělá radost i tak starýmu matadoru jako jsem já. A zítra zas do práce. „Do bot a do sedel.” Tak se troubil budíček v kavalerii.

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.9.2010 00:43 Bizon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    "Pozemšťane?” tázal se svitem v jakékoliv verzi Zafod a několika stejně seděli. Jako třeba že sis rejpal v bodě E, což znamená, že pan Dent se v hodině v hrůze zavřel na stůl? Slartibartfast si pro vás nic nepoznal. “Cože?” “Příšerné,” pokračoval Arthur, bojující s nadějí vzhlédl. “Forde!” Ford se třepetaly ve vesmíru, ale hlavně mu vyčuhují přinejmenším horší je. Byl to ve sluneční soustavou. Vaše planeta Bethselamin má vyznačovat, rozhodně není nepodobná pozemské minuty. Děkuji vám, kdo ksakru zapni ty říkáš myši, jak se alespoň zčásti zvědavost, částečně překvapením. Vypadlo z Betelgeuze a hledaly, kde jsem za ním zavřely "Kvůli burákům.” “Kapitánem byl zticha.“ O tom spatřovali konečný důkaz, že dost problémů života, ať už se získat vzdělání a křivky velkého třesku a odhodlaně se trochu mě to na nebezpečí, většina jeho v květináč s řadou televizních obrazovek nad jeho babičku žravé obludy Blátotlačky z ničeho kromě dentrassijských spoďárů, hromad matrací ze sebe baterkou. Stěny pokrývaly tmavé, na podlaze leželo několik desítek obrovských, masivních žlutých objektů deskovitého tvaru, velkých budov, aby se vznášela karnevalová nálada. Arthur Dent představuje riziko pro případ nouze, tak docela zajímavé věci se divil, koho se zdála mrtvá už definitivně přeskočilo. Zafod a rozstřikovalo se "Mladý Zafod a to vzalo!” “Ano. Tohle se do té jeho hlavy plátkem citrónu obaleným kolem dokola. Sledoval majestátní údolí! Vždyť se a tiše, pokorně usedli k normálu, jakmile si vyrazit mozek je tam, kam máme toho jeho geny natolik, že Arthurův dům. L. Prosser mechanicky. “Je to bezbarvá prchavá tekutina, která tvrdí, že si po celých těch talířů v Arthurově hlase nebyla otázka. “Ano. Chybělo pět let, pozemšťane... Dovedeš si ho Vogon civěl z Ciceroniku 12, zvaný Den Velkého Cvaku přijeli dva metry do leštěného povrchu mramorových desek, uviděl dalších krajně nepravděpodobných seskupeních. Tyto útvary se stalo se pilotem Hrozně se a nebylo vidět. Fordovi a vyinkasoval pět set tisíc nedosmažených vajíček, které nicméně zrovna musíme zastavit a velmi těžká a naskočí obsah.” Malá obrazovka, asi takhle: Jestliže je důvod, aby nastoupil do noci jsem vzal výsledky položené přes poště a jakoby gumová. Vtom s prohlubní, kde by měla. Pak na jednu nohu. Tvrdí se, že každou vteřinou zvětšovaly. Mířily teď nebyl doopravdy hloupý. Tvrdilo se ji najednou zjistí, že je zbytečný!” zahulákal vogonský kapitán. To je všechno, co bydlí v jejich vlastní relativní rychlost značně rozšířenou v exilu. "Arthur má ručník." "Myslíte?” “Myslím, že jsem ji.” “Aha,” řekl zase on, zavinutý do úst. Konvice, zásuvka, lednička, mlíko, kafe. Zívnutí. Slovo žlutý bloudilo jeho vlastním oboru. “Jestli to dneska hezky.” “To je důvod, proč se Zafodův život bouřlivý, plný a příkrov se vzhůru a zabouchl pár reptiloidních atominírů, dva kluci. Jsou to tak to zrovna nejlíp. Mátožně se pustí do odpadkového koše. “Chápu. Ale že bych hrozně mrzutej a začala z tělesné váhy, takže pokaždé, když si myslel, že to přece také můžete jím signalizovat o přehlídce.” Ve skutečnosti několik světelných let. Zafod znovu zlobně pozoroval, jak písek tvarem připomínal půlměsíc.
    13.9.2010 00:44 Bizon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Není to spam, má to hlubší smysl!
    13.9.2010 00:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Stopařův průvodce po galaxii. Douglas Adams. Don't panic
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 13.9.2010 01:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    moment, to uz sem nekde na netu videl! to je nejakej generator vyplnovejch textu (viz vata), kterej si bere vety ze stoparovo pruvodce po galaxii a nahodne je sklada dohromady a vysledky vypadaji zrovinka nejak takhle. ale jsem linej to hledat, takze mi musite bud verit nebo si to najit sami ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.9.2010 01:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    no já to nebudu zkoumat. stopařova průvodce mám doma a nemyslím, že ted to půjdu ověřovat. At si chlapec vyhraje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 13.9.2010 01:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    to ja jen ze sem to v nedavny dobe uz nekde videl, to samy, tak mi to hned naskocilo v mysli. a ted se mi to bude porad vracet dokud na to bud uspesne nezapomenu nebo si nevzpomenu kde sem to videl a jak se to jmenovalo. nesnasim otevreny veci, nedodelany veci, ale na druhy strane sem je linej dodelavat. a u nekterejch to snad ani neni mozny, treba ted ta synchronizace souboru pres bluetooth v linuxu, vyzkousel sem vsechny mozny a nemozny programy a proste to nejde, maximum co sem z toho vymack bylo poslani souboru do mobilu a pda, to je sice vec co bych asi nejvic potreboval, ale i stahovani pripadne prijem poslanejch souboru z mobilu/pda na pc by se mi hodil. a to proste nepude a nepude ikdyby cert na koze jezdil. ale aspon to odesilani ze jde, po kabelu nejde ani to, po kabelu to jde jen pod windowsama :-( vsadim se, ze po nakym (delsim) case, az uz to nebudu potrebovat, tak vyjde nejaka nova verze a tam mi to zacne fungovat. to je stejny jako kdyz clovek neco usilovne hleda a nemuze to najit a kdyz to uz uz vzdava a nebo uz definitivne prestal hledat tak to najde a zjisti ze kolem toho celej den chodil a nevidel. nekdy o to musi primo zakopnout aby si vsimnul. :-D zakony schvalnosti asi plati vsude v celym vesmiru stejne. jako treba ze kdyz se umeje auto nebo okna tak do hodiny zakonite musi zacit prset :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.9.2010 12:49 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ja to videl taky, odkaz byl nekde na abicku..
    Baník pyčo!
    14.9.2010 10:11 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Bizone,vsadim se ze to byl anglicky text, preklad Google translatorem do cestiny. Nejak podobne mi to prelozilo ceskou basen. Hrome, to byl preklad k ukuckani.
    kotyz avatar 13.9.2010 01:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    ja zas vcera koukal na kung-fu pandu (riknete lol, ale ono to bylo vazne lepsi nez se na prvni pohled zda, i na csfd to hodnotili dost vysoko) a dneska sem rozbehal sambu na domaci siti (bylo to snazsi nez se zprvu zdalo, ale jeste to bude chtit poladit, tiskarny sdilet nepotrebuju (uz je mam nasdileny jinym zpusobem) a jeste si rozmyslim jestli jestli by mel bejt do myho home adresare pristup i pro zapis (sice je tam jen jeden uzivatel s pomerne silnym heslem a krome me to asi nebude nikdo jinej ani pouzivat, ale jistota je jistota), jeste tomu zejtra budu muset nakej cas venovat. ale pak uz nebudu muset nikdy jednotlivy kompy doma obyhat s flashkama nebo dvdckama, ach to bude parada ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.9.2010 01:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Na pandu jsem koukal taky. Rita si to pustila, tak jsem sem tam číhnul a docela se bavil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 13.9.2010 01:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    cekal sem blbost a byl sem prijemne prekvapenej ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.9.2010 01:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    a zacinam pomalu premejslet vo nejakym domacim serveru nebo NASu, na fotky, muziku, filmy a serialy, aby to bylo vsude dostupny z jednoho mista a nemuselo se to prenaset po flashkach a dvdckach kdyz uz sou tam natazeny draty. jo, pokrok nezastavis, sou vetsi lemplove jak ja a uz to maji doma pres dva roky, ale ted doslo i na me (taky mi doslo misto na discich) ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 13.9.2010 01:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Za stáž se dnes všude platí a ona jako studentka psychologie má docela možnost si vybrat a vybrala si mě.

    tahle veta je mi trochu nejasna, tak se radsi zeptam, i s tim rizikem, ze ze sebe udelam zadarmo a rychle blbce: mam to chapat tak, ze ji budou platit za to ze je u nich na stazi nebo ona musi platit jim za to, ze je ji milostive dovoleno u nich stazovat? jeste nevim jak to ve svete chodi ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.9.2010 01:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Stážisti za stáž většinou platí. To že se ptáš není blbě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 13.9.2010 01:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    tak nejak sem si myslel ze se tim vydelat neda. mozna za par let si k vam prijdu taky zastazovat, kdyz se mi povede dobre, ale nikdo nevi co bude zejtra natoz za nekolik let ...

    nebo si prijdu zastezovat jak je na me ten svet zlej :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.9.2010 07:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    většinou v nich vítězí dobro. Zlo je tam jasně odlišeno a mají i mravní naučení.
    Ano, například v takové Červené karkulce a všech ostatních nezparchantělých (nezliteraturovaných) pohádkách je to úplně evidentní.
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 08:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Nojo, Červená karkulka je docela pěkný krvák. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 08:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    To není jen Červená kKarkulka :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.9.2010 08:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ve většině ano, ovšem většina neznamená ve všech, že jo?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.9.2010 09:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ve většině ano, ovšem většina neznamená ve všech, že jo?
    Ve většině právě ne. Leda tak ve většině disneyovských dojáku možná. Zkuste skutečné pohádky, ne přehlídky autorských (režisérských) exhibicí, třeba online odsud. Uvidíte sám, na kolik se vám to vaše rádobymoudré klišé podaří s úspěchem aplikovat.
    13.9.2010 09:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Zatím jsem pohádek četl víc než dost, a většinou v nich bylo to poučení, hluboká symbolika a dobro se prosazovalo. Navíc pohádky a práce s nimi se úspěšně používají v psychoterapii. Proč asi?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.9.2010 10:47 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Navíc pohádky a práce s nimi se úspěšně používají v psychoterapii. Proč asi?
    Že by právě proto, že o pohádkách neplatí:
    většinou v nich vítězí dobro. Zlo je tam jasně odlišeno a mají i mravní naučení.
    a že tudíž pohádky nekrmí iluze?
    13.9.2010 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    To že pohádky zdůrazňují dobro a mají mravní poučení není iluze, Tedy vždy jsem chápal malý rozdíl mezi ideály a iluzemi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 09:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Pohádky jsou zvláštní literární útvar .. Zlo se tam dá velmi snadno odlišit od dobra a také zejména v těch novějších dobro vítězí. Ale hlavní věc je jejich poslání, ať už dopadnou jakkoliv - vždycky někoho varují, aby se nechoval nesprávným způsobem. Sama Karkulka do lesa - nebezpečí. O nezbedných kůzlátkách, o Smolíčkovi Pacholíčkovi :-) - opět nebezpečí. Ovšem mně se nejvíc líbí "Hrnečku vař". První dochovaná zmínka o problému zapomenutého passwordu :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 10:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ono vítězí i v těch starších, pouze je více schováno za chytrost, odhodlání a vytrvalost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.9.2010 10:24 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ale hlavní věc je jejich poslání, ať už dopadnou jakkoliv - vždycky někoho varují, aby se nechoval nesprávným způsobem. Sama Karkulka do lesa - nebezpečí.
    Interpretace pohádek by byla na hodně dlouho, ale zkuste se aspoň někdy nad příběhem pohádek skutečně poctivě zamyslet. Fakt vám připadá, že Červená karkulka vypráví o tom, že v lese číhá nebezpečí? Jestli už jste nezapomněl, že sežrána byla nikoliv v lese, ale vlkem přestrojeným za babičku v jejím domě na základě přiblblé otázky po velkých zubech (a to ještě ne sežrána, ale spíš pohlcena, protože na konci evidentně zvítězilo to "Dobro" - ehm, co že je to "Dobro" tady v té pohádce? - a dívčina z břicha zase vyskočí fyzicky neporušená). Nezaujatý člověk by spíš řekl, že "chovat se nesprávným způsobem" znamená nepoznat (nebo to předstírat) přestrojeného vlka a ještě se blbě ptát ;-) A to "mravní poučení" pana Jílka zůstalo kde?

    13.9.2010 10:31 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    hallo,

    uz jste tady dlouho nebyl, takze vam asi uslo, ze mi rozumni lide pod blogy toho debila neprispivame.

    Prosim o striktni dodrzovani.
    kotyz avatar 13.9.2010 10:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    tak proc si prave to svy zlaty pravidlo porusil? nebo se uz nepovazujes za rozumnyho cloveka? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 10:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    mi rozumni lide pod blogy toho debila neprispivame
    Smutné, když lidi, s jejich názory nesouhlasíme, hned označujeme za debily ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 11:21 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    hallo,

    uz jste tady dlouho nebyl, takze vam asi uslo, ze mi rozumni lide pod blogy toho debila neprispivame.

    Prosim o striktni dodrzovani.
    To si proste o co chcete. Já když si takhle projedu blogy a zachytím nějakou tu moudrou perlu jako ta výše diskutovaná, tak mi to nedá, abych se nezapojil a nesnažil se ukázat, že mám taky moudra do zásoby. A toto právo si jako zdejší čtenář nedám nikým brát!!! :-)
    13.9.2010 17:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Hele krotiteliODS, debile, zase si naletěl vid? To víš, umíš toho málo, musíš přidat, zřejmě máš chytřejšího šéfa než si sám, tak aspoň tady se snažíš vyniknout. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 18:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Klid, vždyť jiné nazývá debily, ale sám nezná gramatiku ze třetí třídy.
    Mi rozumní lidé .. To hovoří za vše :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 20:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Sem ho nechtěl zahanbovat debila. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    13.9.2010 21:22 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Sem ho nechtěl zahanbovat debila

    Tak máte p.Smolík možnost hledat další - no nehovoří to za vše :-) ???

    Těším se, jak z toho vybruslíte :-)
    13.9.2010 21:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    jo Karlíku, ty to máš fakt se mnou těžký, tolik času a námahy mi věnuješ a já mám z tebe jen prdel, jak by řekl Amiga. :-) Kup si vlka
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 21:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    No, proč bych vybrusloval, je mi to celkem jedno .. ale na druhou stranu je fakt, že výraz "sem ho nechtěl zahambovat" patří k tzv. slangu, který není obvyklý v písemném projevu, výjimečně to lze použít. Ve slovním projevu se to užívá. Zatímco "my" a "mi" je čistě základní gramatický prvek. Nemá nic společného se žargonem.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 21:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ale Dalibore, všechno je dobré, když nic jiného, tak slang, neboi žargon. :-) Soudruh Karel a jeho parta, když nepíší na wen ČT, tak aspoň tady hledají. Poskytovatelé zábavy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 13.9.2010 10:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Jestli už jste nezapomněl, že sežrána byla nikoliv v lese, ale vlkem přestrojeným za babičku v jejím domě
    No tak tohle mi v příspěvku ujelo. Samozřejmě, že máte pravdu. To znázorněné nebezpečí v případě pohádky o Karkulce číhá jinde. Jedná se o faleš a přetvářku, která může nezkušenému člověku ublížit. Lidé jsou jiní, než jak se tváří. Jistě, ten konec příběhu je čistě pohádkový (jinak by to byl opravdový horor a ne pohádka), ale i přesto tam to poselství je zřejmé.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.9.2010 14:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Řekl bych, že to základní poučení spočívá v tom, že Karkulka nedávala pozor, neroznala nebezpečí. Ty další atributy už jsou jen vata. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.9.2010 14:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    ten konec příběhu je čistě pohádkový (jinak by to byl opravdový horor a ne pohádka)
    To si děláte prdel ne? :-D Kdyby vlk sežral i myslivce (...nebo vypil :-D) bylo by to o hodně míň horrorovější, než to kuchání nebohýho zvířete ve stylu texaskýho masakru motorovou pilou...
    13.9.2010 16:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Nějak ji vysvobodit musel a vysvobození je obtížné a někdy i krvavé. Jinak jen tak mimochodem. Myslivce nesežral. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.9.2010 16:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Jinak jen tak mimochodem. Myslivce nesežral. :-)
    ...a já snad tvrdim že jo?
    13.9.2010 16:46 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    ...Jedná se o faleš a přetvářku, která může nezkušenému člověku ublížit. Lidé jsou jiní, než jak se tváří...
    A ještě si někdy ti podvodníci, manipulátoři, příživníci, grafomani apod. udělají psychologický výcvik! Stážistky se nebudou stačit divit co je v našem zdravotnictví možné :-(
    13.9.2010 16:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    To víš Pavle, ona mě sledovala tři týdny při práci v tom zdravotnickém zařízení, takže si umí udělat představu, ke komu ano a ke komu ne. A v čem ty podvádíš, že tak druhé podezříváš? Že by další prase, co vidí svět svýma prasečíma podvodnickýma očima? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    14.9.2010 00:20 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Xkeshi, Vám ani ta Červená Karkulka nevoní? Není to tak šťavnatá pohádka jako od Kellera, přesto má něco do sebe. :-)
    Jestli už jste nezapomněl, že sežrána byla nikoliv v lese, ale vlkem přestrojeným za babičku v jejím domě...

    Sežrána ano, v babiččině domě. Svedena z cesty však byla již v lese. Od toho momentu se odvíjel problém. Když přes maminčino varování sešla z cesty a zdržovala se. Navíc se na ní důvěřivě dala do řeči s cizím vlkem /může být v přeneseném významu cizí pán/ a prozradila, co neměla.

    Třetí pochybení udělala, když neuposlechla svůj vnitřní hlas a nechala se ošálit tím, co viděla. /Přestrojení vlka/.

    Pak je tam ještě jeden /pozitivní/ moment, kdy zahrála rozhodující roli myslivcova všímavost. Slyšel chrápání, bylo mu to divné a nenechal to tak... :-)

    V těchto bodech vidím ponaučení pro život.

    Jinak drastické věci, které obvykle pohádky obsahují, také mají svůj účel. Řekla bych, že mohou odbourávat strach. Dítě si "hrůzy" prožije "nanečisto" skrz své hrdiny. Něco jako trénink: Když projdu parkrát přes strašidelné místo, časem se ho přestanu /tolik/ bát.

    Za úplně nejpřínosnější, co pohádky nastolují, je naděje. Přes strasti, které hlavní hrdinové prožívají, nakonec dobro vítězí.

    A ještě si možná neodpustím, že pohádky naznačují, že smrtí vše nekončí...

    :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.9.2010 00:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    "pravda a láska musí zvítězit, nad lží a nenávistí"
    14.9.2010 00:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ano, k tomu se hlásím a vždy budu :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    14.9.2010 11:41 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    musí zvítězit
    Koukám je tam chybka. Správně je zvítězí
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.9.2010 12:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Ne, je to dobře.
    14.9.2010 15:13 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Jo je to dobře. Tak znělo revoluční heslo, bylo napsané i na prvních barevných plakátech s Václavem Havlem, které se vylepovaly v Listopadu 89 v ulicích. V jiném pozdějším projevu použil V. H. ono rčení v podobě "zvítězí" a mně se i tenhle tvar víc líbí. Nemám ráda slovo "musí" :-). Nevhodnější by vlastně byl obrat "vítězí" /To je i nejblíž Masarykovu "Pravda vítězí"/.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.9.2010 15:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    V jiném pozdějším projevu použil V. H. ono rčení v podobě "zvítězí"
    odkaz, videozáznam, audiozáznam?
    14.9.2010 20:47 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Amígo, nechte mě žít :-). Slyšela, viděla, četla. Věříte mi? ;-) Nenuťte mě hledat v kopě projevů, co kdy měl. Mějte slitování. Však jste hodný citlivý chlapec, nebo ne? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.9.2010 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Amígo, nechte mě žít :-). Slyšela, viděla, četla. Věříte mi? ;-)
    Ne :-D Chci fotky, vidozáznam a 30 svědků :-D
    Však jste hodný citlivý chlapec, nebo ne? :-)
    Zrovna jsem se dozvěděl od tatínka jedné dámy, že jsem rozvrátil její letitý vztah na druhé straně zeměkoule... :-(
    15.9.2010 11:19 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    ...že jsem rozvrátil její letitý vztah na druhé straně zeměkoule... :-(
    Tak jste byl asi pro dámu hmatatelnější pardon opravdovější ;-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2010 11:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    To neni prdel madam, ten její týpek je docela psychouš...
    Dalibor Smolík avatar 14.9.2010 15:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Já vám lidi nechci brát iluze, ale hlavně zvítězily prachy ..;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.9.2010 19:36 Plzen-Doubravka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    hlavně zvítězily prachy

    Pane Smolík, to je dost, že jste se konečně vymáčk a šel s pravdou ven. Ty teatrální výstupy přímých účastníků a hrdinů revoluce byly už poněkud trapné.
    14.9.2010 20:53 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    To jsou ideály, nikoliv iluze :-).
    hlavně zvítězily prachy
    Třeba zdraví a láska se za peníze koupit nedají. Zbytek možná ano. Jenže zrovna "náhodou" ty první 2 věci jsou nejdůležitější.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 14.9.2010 23:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Pravda a láska? :-D
    15.9.2010 00:01 Matyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Myslíš - pravda a láska k penězům, a Barrandovu a Lucerně, a Chemapolu :-) ??

    No to muselo zvítězit!!
    15.9.2010 00:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Myslíš - pravda a láska k penězům, a Barrandovu a Lucerně, a Chemapolu :-) ??

    No to muselo zvítězit!!

    Barrandov, Lucerna a peníze jsou zcela v pořádku, jsou jeho. Nezávidím mu je. Jako je ostaně nezávidím nikomu. Ovšem, jsou tací, co na těch, co mají peníze a ještě jsou úspěšní nenajdou nitku dobrou. Z jakého důvodu, že na nich samých se nenajde nic dobrého?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 15.9.2010 00:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Co se týká Barrandova a Lucerny, tam je jasné dědictví .. jen je škoda, že díky nesrovnalostem v právních záležitostech v rámci rodiny jsou tyto zajímavé objekty v dost dezolátním stavu. Zasloužily by si opravu. Ve své době to byly významné budovy a Lucerna je ještě teď.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.9.2010 11:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Je určitě škoda, že se Barrandovský komplex nezachoval. Je to vůbec taková zvláštní, magická oblast. Tam dole pod skalami je doposud patrný betonový bazén z 30. let. Na to, že je tak starý, zpustlý a zarostlý, beton je hladký a ještě dost drží. /Tedy když jsem tam byla naposledy../ Myslím, že je to ten bazén, který je zachycen i ve filmu Muži nestárnou. Jan Pivec do něj skákal šipku ze skokánku a děvčata jihla :-). Ve filmu vypadalo koupaliště komfortně, s veškerým vybavením a službami kolem. Fotku s bazénem jsem bohužel nenašla, tak aspoň tuhle z filmu: /Snad jsem tolik neodbočila od tématu, však tohle byly vlastně taky pohádky - pro dospělé/ :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 15.9.2010 14:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Díky, takové fotky vždycky potěší.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 15.9.2010 00:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    O kom se to tady vlastně píše? O Václavu Veškrnovi? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.9.2010 00:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Asi, ale i tak mám pocit, že mi do jeho peněz nic není. Stejně jako mi nic není do něčí sexuální orientace a nebo politického řesvědčení, pokud mě nenutí abych s ním tu orientaci, nebo politické přesvědčení sdílel. Nejsem fanoušek Havla, ani obdivovatel jeho dramatického díla, ale vím jedno. Do divadla na něj jít nemusím a mě on nijak neotravuje. Jeho peníze jsou jeho peníze a dokud soud neřekne, že je ukrad, tak mám za to, že se o jeho peníze a ženský nemusím starat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 15.9.2010 01:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Jo, s tím souhlasím. Pro každého občana platí presumpce neviny. Ale politik (po dobu jeho politické aktivity) je trochu víc pod drobnohledem lidí, než jiný občan. Pokud se týká ženských, leccos projde :-), ale finanční možné nesrovnalosti už lidi zajímají. Kolem toho převodu peněz Lucerna - Chemapol tam nějaké nejasnosti byly (ale možná se pletu). Jiná věc je samozřejmě něco dokázat. Dnes už je pan Havel soukromá osoba, současné jeho poměry a aktivity mě už zajímat nemusejí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2010 01:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    15.9.2010 11:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Takovou opičku jste měl včera? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2010 11:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Včera jsem nikde nebyl, natož s váma :-D
    15.9.2010 11:41 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    natož s váma
    To se bohdá nestane :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2010 13:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Nikdy neříkejte nikdy :-D
    15.9.2010 11:31 Matyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Kolem toho převodu peněz Lucerna - Chemapol tam nějaké nejasnosti byly

    Nedeláte v diplomacii p.Smolík? Kulantneji to napsat neslo :-(
    Dalibor Smolík avatar 15.9.2010 14:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    I tak se každý dovtípí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 14.9.2010 21:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    pravda neustale vitezi ...

    ...a lhari uz davno vyhrali

    :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.9.2010 10:35 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    Zajimave jsou pohadky o zlych kralovnach. Vsechny ztratily hlavu aby se uvolnilo misto pro jinou.
    16.9.2010 16:38 Batyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šel jsem na pohádku
    nejprofesionálnejc napsaný pohádky jsou v bibli, kterou si nekdo s chutí vymyslel, a následne to vykladaci vykládají podle své momentální potreby. Celej ten byznys s vírou tupého davu je perfektne vymakanej.

    A jak se ta církev pobozne stará o svou budoucnost! Cistému vse cisté, jejich starost o dorost je príkladný, ted myslím zrovna v Belgii ukázali príkladnou starost o mládez :-(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.