abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Letní sídlo kapitalisty

    21.1.2011 00:43 | Přečteno: 1334× | poslední úprava: 21.1.2011 01:24

    Tak jsem se přesvědčil, že wokna vista, vážně nejsou nejlepší operační systém. Rita zjistila, že se ji sít na notebooku s Windows Vista jen tak mimochodem odpojila, přepsalo se samo heslo, jak jsem zjistil. Čím to, naprosto netuším. Přes wokna nešlo nastavit nic. Takže jsem musel vyndat Macbook a přes OS X prostě znovu zkusit nastavit wifi modem. Wifi jsem nastavil, jenže nebylo na woknech jednoduše vidět sít. Až po odinstalaci staré konfigurace, kompletně nové nastavení, se sít uráčila dát vidět. Vzhledem k tomu, že wokna neprovozuji, tak se přiznám, že tahle možnost mě nenapadla. Byl to zoufalý pokus Rity, který vyšel. Jsem rád, že jsem si nekoupil nic od této světově „proslulé” firmy. Zlatý Unix. Samozřejmě Slackware na PC si s tím modemem také poradil hravě.

    Jak se zdá, to že tenhle systém nepoužívám, dost přispívá k mému duševnímu zdraví. Konečně kdo si pořídil wokna, má jen co si zaslouží. Jo není nad to po úspěšném dni, plném práce na dvoudenním kursu zvládání zátěžových situací, (který se mimochodem náramně vyvedl,) nastavovat wokna. Celodenní kurs proti tomu byl procházka růžovou zahradou. Pět pohledných děvčat, po dnešku kdy přibyl jeden gentleman, který přišel na druhou polovinu, pět inteligentních pánů, a všichni bezva spolupracovali. Dokonce to mělo i plný ekonomický úspěch. Opět blíž ke kapitalizaci svých výnosů. Dám si poradit od gentlemanů, co mě stále ve svých komentářích k tomuto kroku nabádají.

    Docela dva dobré dny a pátek volno a dovolená. Život je stejně bezva. Ještě si dám zasklít balkon, pak si na balkoně nechám udělat dřevěnou podlahu, koupím houpací křeslo, přidělám tam hamaku, zavedu elektřinu a budu mít něco jako letní sídlo. Jo jo, není nad to být kapitalista. :-)

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.1.2011 00:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ja sa teda nechcem zastávať Windowsov, ale keby som si mal vybrať medzi tým veriť laikovi, že "on nič nespravil", a tým veriť Windowsom, tak by som skôr veril Windowsom :) Veľmi dobre z domu poznám vyhlásenia typu "ja som nič nespravil/a", "niekam mi to zmizlo", "zrazu to tu nebolo", "to sa samé".
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    21.1.2011 01:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    No říká, že "to samo," tak holt to samo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 01:04 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Každý strojcom šťastia svojho :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    ________________ avatar 21.1.2011 01:02 ________________ | skóre: 5 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ešte by nebolo odveci zadefinovať si pojem kapitalizmus.
    21.1.2011 01:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    On se někdo najde, kdo ho určitě bude definovat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    ________________ avatar 21.1.2011 01:27 ________________ | skóre: 5 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kapitalizmus je systém založený na súkromnom vlastnícve, ktorý absolútne rešpektuje individuálne slobody.

    Sloboda tvojej päste končí na špičke môjho nosu (John Locke).
    21.1.2011 04:39 Friedrich August
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Lock? Ten bolševik ?
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 09:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    No, nedá se říci, že by byl typický bolševik, i když levicové myšlení je u něj zřetelné. Kdysi v mládí jsem od něj četl "An Essay Concerning Human Understanding", nebyl přítelem nahromaděného majetku, ale uvědomil si nutnost inidividální motivace. Zajímavé téma na dobu, ve keré žil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.1.2011 16:13 Friedrich August
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jestli se nemýlím na počátku industriální revoluce )).

    V tom živelním kapital. byl člověk člověku vlkem - jako dnes.Kdo nechtěl být sežrán, sežral bližního svého, a ne jednoho. S jídlem, jak je známo,roste chuť)). Jistá kontrola žravosti je nutná, protože ten, co všechno sežere, pak chcípne na prežrání. ))
    21.1.2011 16:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    "kde se rozhojnil hřích, tam se rozhojnila milost." Píše apoštol Pavel Kde se rozmohl kapitalismus, tam se rozmnožila i nabídka sociálního myšlení. není vše tak jednoduché, jak odmítači toho či onoho říkají. Takže ten vulgární darwinismus a materialismus se jednoduše mýlí, včetně těch co ho prosazují a vidí jen černobíle. V devatenáctém století životní úroveň oproti předchozí době celkově vzrostla, přes veškeré výhrady k tehdejšímu kapitalismu. Také se začalo vyvíjet ono humanistické smýšlení.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 09:29 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    životni úroveň vzrostla díky technologickému pokroku a ten je hlavne dusledkem konkurence myslenek kapitalisti jej podporuji z chtice myslitele z touhy po vedení pro konkurenci myslenek neni nutne pokracovat v kapitalistickem zrizeni)) naopak apitalismus je v stadiu kdy to mysleni omezuje na pro sebe uzitecne a brzdi))
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 17:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    co všechno sežere, pak chcípne na prežrání. ))
    Špatná premisa. Kdo všechno sežere, chcípne hlady. Pak už totiž nebude koho žrát. Jinými slovy: trvalo to dlouho, ale bylo třeba vytvořit střední třídu, která má v celku nejvíc peněz, aby mohla utrácet a mohlo se opět vydělávat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.1.2011 09:32 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    pane smoliku)) dobvra premisa a basnicky obraz
    22.1.2011 09:36 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    s tim hladem mate ale pravdu ten hrozi protoze se systematicky nici puda a ruinuje zemedelstvi v mnohych zemich jen proto ze to neni v zajmu kapitalisteho zisku jinak dobrou chut pokud si date veprove nebo kurata s prebalem na kterem neni uvedeno ze pochazeji z Nemecka oni si k vam cestu najdou ))
    22.1.2011 09:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    hele slinta nám obživla, nikdo ji nehledal a zase se vyloupla chudinka. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 09:44 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    )nevim o cem mluvis mozna ti ten postarek neposlinatala ta tvoje stara ale sam))
    22.1.2011 09:47 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    oprava : v mnoha zwemich... tvuj smajlik : :-)
    22.1.2011 09:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    jasně slinto, zase si nalitá a nemůžeš psát. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 10:05 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    se mas s tim alcoholem ! nekdo to zde uz napsal, ze je to tvuj zakladni nepomijici a celozivotni problem kolem ktereho se vsechno u tebe toci ani si neumis predstavit ze by nekdo ten problem nemel))
    22.1.2011 10:06 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    jiz napsal ? nebo muze byt i uz ? :-) tvuj smajlik
    22.1.2011 10:14 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jenda je prostě super kalič a protože v jeho věku už nemuže spát, tak se mu zdá furt vo chlastu. Holt si myslí, že všichni na světě prochlastali mozek a rodiny jako von.
    22.1.2011 10:27 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    koukam ze je tady den noc))ani nestiham vsechny ty jeho duchU plne)) hlasky precist... cinte se at mam zas o prestavce co cist))
    22.1.2011 10:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    prostě se mi líbí, jak vypitózy reagují. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 10:58 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    ani si neuvedomujes JOUDO ( trochu arachaicky vyraz, ze, ale k tobe se hodi ? ) ze mluvis porad o sobe))
    22.1.2011 11:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ne já mluvím o tobě a tobě podobným co ty ty vylitozní perly produkují. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 09:40 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    opravuji - male stylisticke selhani)) : zemedelstvi a ochrana pudy neni v zajmu kapitalistickeho zisku
    22.1.2011 12:13 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    protoze se systematicky nici puda a ruinuje zemedelstvi

    Průmysl, stavebnictví a obchod - 40%, vládní a ostatní služby - 56%, zemědělství - 4%.
    21.1.2011 09:02 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ale to prece vi kazdy laik, ze Vista je horsi nez XP. Zajimalo by me, jestli po preinstalovani doslo ke ztratam nekterych aplikaci nastavenych vyrobcem.
    21.1.2011 13:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Já jsem fakt woknařský laik, tak ty wokna zas tolik nerozlišuju. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 02:50 abcd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ještě si dám zasklít balkon, pak si na balkoně nechám udělat dřevěnou podlahu, koupím houpací křeslo, přidělám tam hamaku, zavedu elektřinu a budu mít něco jako letní sídlo. Jo jo, není nad to být kapitalista.

    To jsem netušil,že sem kapitalista,když mám zasklený balkon a v něm elektřinu! Doufám,že máš balkon na jihozápad,to je dobrý na prohřátí kostí!
    21.1.2011 07:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    abc Ty nejsi kapitalista, ty jsi jen blbec. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 10:44 efg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nerozčiluj se Jendo a užívej si slunného dne, dokud ti ještě nějaký zbývá :-)
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 11:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Vidím, že se moje hláška (kterou jsem slyšel kdysi na vojně :-)) ujala :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.1.2011 20:35 Vasilij Stokurev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    (kterou jsem slyšel kdysi na vojně :-)
    Tak moment, někde jste tvrdil že jste tu hlášku vymyslel. Takže trochu to sjednotit - buď tak či onak. Stejně tak s tím modrým plamínkem z prdu na vojně - jestli jste to viděl v Tankovém praporu nebo jestli jste to převzal aby zde na abc bylo trochu veseleji :-)
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 21:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kdepak. Tankový prapor byl natočen v roce 1991, já jsem byl na vojně v letech 1979-80. Můj prd byl dřív a jsem na něj hrdý. :-)
    Jinak na vojně jsem zažil spoustu zajímavých věcí, nejvíc v kuchyni, kde jsem se pohyboval nejčastěji. Jednou kuchař nadával, že mu skladník nepřinesl všechny suroviny k ruce. Skladník, který měl v sobě asi litrovku borovičky (oba byli z Podbrezové), v klidu prohlásil něco jako "buď v klidu a užívej si hezkého dne" :-) a kuchař (abstinent) dostal málem z něj infarkt. Slyšelo to víc lidí, tak se to začalo užívat i v jiných situacích, úplně opačných, když někoho štval nějaký přihlouplý lampasák. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.1.2011 22:17 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ten Tankovy prapor nebyl nic moc teda...ale buď v klidu a užívej si hezkého dne v prekladu znamena dej si litr borovicky a ser na to.moooc sofistikovana rada pro vaseho pritele))
    21.1.2011 22:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Mě se líbí ty kreténe přechytralej, jak všechno bereš vážně, všechno zkoumáš, uplně tě vidím, jak se hrabeš v hovně na ulici a zkoumáš co ten pes žere, že tak sere. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:33 Jan Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    buď v klidu a užívej si hezkého dne

    než tě trefí šlak, nebo vypne baterka ;-)
    21.1.2011 22:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ty si na baterky? Aha tak tomu rozumím, že máš strach, že si nevyděláš na tužkový a nevyměníš, zřejmě předpokládáš, že na baterky je každej. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:42 Jan Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Hezky teraprde, seš ve střehu, žádná odpověď bez tvého klempířského moudra.
    22.1.2011 00:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    To víš kreténe, na takové moudro co tu produkuješ, stačí dlaždičské moudro, klempířského je škoda. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 07:24 ROFL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jako vulgární dlaždič se projevuješ stále, hulváte.
    22.1.2011 08:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    To mám od tebe bolševiku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 08:45 ROFL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Co budeš dělat až nebudou bolševici? Sím pančelko, pan Hulvát bude prdět do hlíny.
    21.1.2011 13:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    efg ty už budeš jen blbec dokud ti nějaký den zbývá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 13:34 hij
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nerozčiluj se Jendo a užívej si slunného dne, dokud ti ještě nějaký zbývá :-)
    21.1.2011 13:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    hij budeš blbec čím dál víc až do konce svých dní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 13:46 kkk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    makej joudo, at to stihas nadavat kolem :-)
    21.1.2011 17:41 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Sice jsi teraprde vynadal někomu jinýmu, než mne, ale u tebe je to jedno, čtení jste asi na UK, fakultě pépéef, bohužel nebrali. Zřejmě trpíš poruchou, že z tebe má srandu pouze jeden člověk, viď joudo?
    21.1.2011 17:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    ale srandu, mám spíš já s tebe a tobě podobonejch, napíšu textík a říkám Ritě. "Koukni jak ty volové budou zas perlit, kino budou předvádět." Ty si myslíš ty kreténe, že zkoumám jestli mi píše ta slovenská slinta, nebo ty, případně někdo jinej, dyt si omezenej až Pán Bůh brání. Prostě bavím se dementema, co se mě zkoušej urazit. Je tu pár lidí co chce diskutovat. S těmi diskutuji. A pár omezených kriplů, co chtějí flame, no tak ať ho mají, ať si ho užijou, stejně nic chytrýho nevymyslej, nic co bych v životě nečet, nebo neslyšel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 20:34 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Seš fantastickej Jendo! Jaqi se s tou slípkou dovede bavit, to už ta dnešní generace neumí - to samá diskotéka, koncert, divadlo, výstavy, sportování, hory, prostě hrůůůůůůůůůůůza - ale vy tak pěkně sedíte u počítače, svíčky, štrůdl, a čekáte, až vám někdo odpoví

    Jak někdo napsal - obecní blb, jenom ty rolničky chyběj.
    21.1.2011 22:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    abc už se jen opakuješ, fakt tři výrazy, a pořád jedna a ta samá ujištování jak si kulturní, copak si naposledy četl kulturního na diskotéce? Že tam nejsi? Nemáš na vstup? No jo, budeš muset mi vysvětlit jak to na diskotéce chodí, sem byl na poslední asi před dvaceti lety a když sem tam začal potkávat exoty s "hojnou zásobou" výrazů asi jako máš ty, tak jsem přestal, to člověk pochopí za deset minut a pak už nemusí nic sledovat, ví co přijde. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:46 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Důchodce na diskotéky nepouštěj :-), já jsem o víkendu radši na lyžích. A co ty? No věk už ti moc nedovolí, ale výstavy jsou prý pro důchodce ve středu dopoledne zdarma - dávám ti zcela nezištně tip, abys ušetřil na nákladech. Jenže ty asi nevíš, co bys na výstavě dělal, navštiv třeba toho svýho bráchu, Knížáka, vypadáte a mluvíte úplně stejně :-)
    21.1.2011 22:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    nedávej mi tipy, nech si je pro sebe, kolik si toho přečet a kolik si toho vzdělanče viděl? Pochybuji, že podle toho času co trávíš na počítači, velmi málo, pochybuji, že jsi měl dnes, nebo tenhle týden knížku v ruce. Nebo že si někde byl. To že lyžuješ je kec, nemáš na hory a tady sníh slez. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 23:52 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jendo, ty lyžuješ na sídlišti? No, tak to seš asi zajímavej unikát a atrakce ostatních panelákových kapitalistů.

    Teď už chápu to označení 'obecní blb' - máš při tom lyžování i rolničky? Ty's fakt exot, joudo.
    22.1.2011 00:05
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    + 1 :-) dik - o pulnoci se zasmat predstavou oteklyho dedka s mininozickama na deckejch plastovejch lyzickach, jako ho jeho slepice taha do kopce na nejake halde odpadku na sidlisti, nebo kde to buduje kapitalismus. Jen tak dal, du spat
    22.1.2011 00:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kdepák, ty lyžuješ, já se o lyžování za svou osobu nezminoval. Máš to nejaký popletený, asi se ti tlačí semeno na mozek, tedy na zbytek mozku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 10:05 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Zaskleni je vyborny napad, z JJ se stane kapitalista prez noc. Prvni zaskleny balkon v ulici sousedi neprezijou. Od sklenare bude vybirat poplatek za dohozene zajemce/zavistivce na zaskleni jejich balkonu, popripade vyuzije znalosti z minulych profesi, zaskli jim ty balkony sam. Zamezi znecisteni vlastniho balkonu drzymi holuby, odstehuji se k sousedum. Misto vyklizeni trusu z balkonu, zdatnym zavanem pometlem ziskavat maso na polevku, se bude spokojene houpat na zidli, silenou rychlosti datlovat blog na abicko pro nedockave, netrpelive ctenare. Uznejte sami. Je to genialni napad.
    21.1.2011 10:42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    ja s nazory p. Jilka naprosto souhlasim, navic si P. Jilka za jeho zasluznou praci velmi vazim.

    vrkú vrkú
    21.1.2011 16:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    tak to víš, to píše člověk, který je přesvědčený, že jsem svou prací prospěl jemu i jiným. Takže až tohle napíše někdo tobě, budeš jistě rád. Ale zatím asi nikdo nemá důvod. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 16:31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ale zatím asi nikdo nemá důvod.

    Jen strejda Búch a teraprd Jílek vědí všechno a mohou takové závěry kvalifikovaně prezentovat.
    21.1.2011 16:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    jasně, tak se tolik nerozčiluj, třeba taky někdo o tobě napíše, že jsi někomu prospěl a něco dobrého si pro druhé udělal. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 16:45 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Treba se nekdo nepotrebuje nekde verejne prosit na linuxovem foru o takove vyjadreni. Treba to je nekdo jako vsichni ostatni na Linuxu, kdo se ani nepotrebuje furt prsit, kde zase vydelal par kacek na nemocnych lidech. Tech variant je hodne.

    Treba pripadas nekomu jako praskla guma po dlouhym vytahovani.
    21.1.2011 16:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    abc, ty si prostě jen vytahuješ tričko tady, mám tě zcela na háku a sloužíš mi pod všemi svými nicky jako komická figura. A skáčeš na každý špek, co ti hodím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 16:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    navíc, to jsi sem zkopíroval ty, je to část komentáře pod mými blogy na mém webu, tak si nepřekousni jazyk. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 21.1.2011 10:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    :-)
    Doufám,že máš balkon na jihozápad,to je dobrý na prohřátí kostí!
    To ano. A taky je takový prosklenný balkon, v zimě nevytápěný, dobrý na pěstování citrusů. Podobně jako ve skleníku. Takže se na něm dají vypěstovat pomerančíky či mandarinky, anebo oleandry. Ovšem s těmi kdyžtak opatrně, jsou prudce jedovaté a i vůně z jejich květů může přivodit závratě...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    21.1.2011 22:33 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    anebo oleandry. Ovšem s těmi kdyžtak opatrně, jsou prudce jedovaté a i vůně z jejich květů může přivodit závratě...

    Jednu dalnici na jihu lemuji oleandry asi 10km, byly prave v kvetu. Nadherna vune, doslova dar prirody. Neodolali jsme, zustali jsme prez noc. Byla to nejkrasnejsi noc z celeho vyletu. Prestoze jsme meli hlavy zvracene ke hvezdam, zavrati jsme netrpeli.
    Marcela* avatar 21.1.2011 23:07 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Tam byl luft - vůně se naředila vzduchem :-). Takže narkóza asi byla v ideálním poměru /oproti ev. skleníku JJ/. Proto věřím, že:
    Byla to nejkrasnejsi noc z celeho vyletu.
    :-)

    Jinak, dočetla jsem se, že prý dokonce i med od včel, které se napásly z oleandrů, může být jedovatý :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.1.2011 12:56 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jinak, dočetla jsem se, že prý dokonce i med od včel, které se napásly z oleandrů, může být jedovatý

    Hmno, a co kdyz preventivne zblajznu vcelu misto medu? Jed v malem mnozstvi je lek, rikavala maminka kdyz nam dala ochutnat prasivku kterou neznala. Vymlouvala se ze ji neutahnem, je pro nas moc tezka, holky mejte rozum.
    Marcela* avatar 22.1.2011 22:44 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    zblajznu vcelu misto medu
    To bych raději nezkoušela, možná tak trubci by se dali schroupat. Opražit je na pánvičce, semlet v mouku a přidat do chleba. Když už by to muselo být.
    Jed v malem mnozstvi je lek, rikavala maminka kdyz nam dala ochutnat prasivku kterou neznala.
    To jste měli velké štěstí, že jste nenarazili na muchomůrku zelenou. Jí se prý může člověk otrávit i olíznutím ruky, kterou na ní sahal, tak je ta potvora jedovatá...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    22.1.2011 23:30 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Amanita phalloides, tu znam, odpravi jatra a leviny behem 6ti hodin, neni na ni antidote, jedinou zachranou je okamzita transplantace. Cisar Claudius byl pro zmenu otraven Amanitou virosou.
    21.1.2011 05:09
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    Bedňa avatar 21.1.2011 07:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Toto je moc stručne a povrchne opísané.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 09:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    LOL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.1.2011 10:38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    mam dojem, ze ti tam chybi jeste jeden odkaz, kvuli autorskym pravum :-)
    21.1.2011 12:24 ROFL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Autorská práva jsem neporušil.
    21.1.2011 10:45
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    místo str. 34 má být správně 35 !!!
    21.1.2011 10:25 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ouvej auvajs, do koho's tu dusi dal?
    21.1.2011 12:24
    Rozbalit Rozbalit vše Cenzura aneb klasik jako spam? IMHO LOL
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Spam

    Zobrazit komentář
    21.1.2011 12:48 ROFL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura aneb klasik jako spam? IMHO LOL
    Ale administrátore, tohle považuješ za spam? Takové bolševické manýry bych tedy nečekal.
    21.1.2011 13:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura aneb klasik jako spam? IMHO LOL
    treba soudruh Jilek shromazduje info i na spravce Linuxu. Holt celozivotni trenink bolsevika se nezapre :-(
    21.1.2011 22:38 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura aneb klasik jako spam? IMHO LOL
    Tady nám soudruh teraprd zapomněl sdělit svůj názor, to je hrozný, že nechá některé nadhozené závažné problémy bez svého bystrého komentáře....
    22.1.2011 18:15 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura aneb klasik jako spam? IMHO LOL
    teraprd

    = zeměprd - do země prdící a na věčné věky už za chvíli spící
    21.1.2011 13:42 Nekapitalista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Hele kapitalisto, tos mel vyprodanej stadion na kurzu nebo je spravna info, ze se ti seslo 10 lidi?! To se musis v tech prachach opravdu valet - treba ti platili mincema.

    I ten balkon musi mit ta tvoje panelakova cela dost malej, normalni zaskleni a zatepleni stoji kolem dvacitky, kterou vybral tak max. brutto, kapitalisto :-). Na to osloveni bys musel posunout trosku rady kalkulaci, joudo. Myslim, ze tvoje generace by pro tebe pouzila osloveni *pristipkar*, joudo.
    21.1.2011 13:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    deset lidí na kursu je bezvadný počet. Vydělám za dva dny tolik co ty za dva měsíce, příjemně se s takovým počtem lidí pracuje a hravě to vydělá na to zasklení, a ještě pokud by tvůj rozpočet byl pravdivý, docela dost zbude. Takže ostatní příjmy z toho dne, týdne a měsíce zůstávají na kapitalizaci. :-) Minimální náklady. Moc mi nezávid. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 14:53 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Vydělám za dva dny tolik co ty za dva měsíce

    Jendo, proboha, neurážej naši rodinu, ostatní to mají obráceně, než jsi to napsal.

    Navíc - pokud se ti sešlo 10 lidí za brutto cenu před zdaněním a zaplacením pronájmu a nákladů - cena: 2950 Kč / osoba, tak zase prokazuješ genetické nedostatky rodu Jílků v matematice a ekonomii :-(.

    Ovšem - pokud neplatíš daně, neplatíš pronájem, jídlo a spolupracovnici, pak jdeš skutečně tržně do plusu, ty kapitalisto :-) :-) :-) :-)

    21.1.2011 15:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jasně že jdu do plusu, sem tě to nechal spočítat, pořád jdu do plusu, jestli neumíš počítat. I se zdaněním a spolupracovnicí a náklady, ty víš kolik platím a jaké mám náklady? Trubko vypitá, prober se, jsem úspěšný kapitalista, protože mám minimální náklady. :-) Já tě chápu, máš 15 000 hrubýho, tak máš co dělat a musíš počítat každou korunu, se nerozčiluj kreténku. :-) Do kursu přijdu s rukama v kapsách a co potřebuji, mám na rozdíl od tebe v hlavě. Pořád i po zaplacení těch 20 000 za to zasklení jak si počítal, mi zbývá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 15:06
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    hehehe..............
    21.1.2011 16:33 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Po precteni kalkulace a uvedenych castek jsem take pochopil, jakou kategorii kapitalisty ma jouda na mysli :-)
    21.1.2011 16:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    jo jo, kapitalismus začíná i od malých částek. mě stačí co vydělám, kapitalisticky pracuji, kapitalisticky žiji. Za své, neberu jako můj jmenovec výše soc. dávky a nemusím závidět schopnějším, pro sebe jsem schopný dost. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 20:50 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    A ten tvůj taky končí :-).

    Pane Smolík, vy jste takovej diplomat a přitom kamarád toho kapitalisty - zkusil jste mu to někdy, aspoň rámcově vysvětlit? No, to se jen tak ptám, vy si to s tím kapitalistou nechcete rozházet, tak radši nebudete jeho báječnou kalkulaci a představu tvorby kapitálu komentovat - že jsem to uhád ;-)?
    21.1.2011 22:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    abc, ty jsi nepochopil, že Smolík pravděpodobně vysvětluje jen tomu kdo o vysvětlení žádá. Já ti nepokládám otázky kolik a za co? Mámp rdel z tebe, jak si vždycky naskočíš na cokoliv řeknu a napíšu a hlubooce to rozebíráš a snažíš se dokazovat mé omyly. Jasně že jsem velkokapitalista, zkus to pochopit, přijmout smiř se stím s jako nehynoucí pravdou a kopej ve výkopu, protože jinam nepatříš se svým humorem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:47 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jo, tak teraprd má Smolíka takhle nasmlouvanýho, tak to je jiná, to je investice do vzdělání (dá se dát do nákladů!!)
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 23:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nějak jsem nepochopil, co tím příspěvkem chcete říct ..vy asi nečtete. Já jsem definici kapitalisty, jak ji vidím, už tady několikrát psal, nechci se opakovat. Nebo možná čtete pozorně a já to neumím vyjádřit tak, aby se to dalo pochopit. I to je možné ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 21.1.2011 23:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Tak nakonec zvítězila příroda na dvojce, nad Třetími houslemi :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 23:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Vše se dá ještě napravit. Zítra večer na Barrandově pro změnu "Rukojmí z Bella Vista", filmová, prodloužená verze. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.1.2011 23:49 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ale no tak pane Smolík...., zase klička či úkrok stranou? Nebo chcete tím

    'já to neumím vyjádřit tak, aby se to dalo pochopit'

    zpochybnit absorpční schopnosti chápání váženého kapitalisty Jílka :-) ?
    21.1.2011 23:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    tak zatím zřejmě si nepochopil, že se Dalibor už k definici kapitalismu vyjádřil a ty sis toho ani nevšiml. Možná byla na tebe moc složitá, tak požádej Dalibora aby ti ji sdělil způsobem, který zvládneš. I když to s edalobor nadře, než objeví způsob aby si ppři své omezenosti zvládl tak poměrně jednoduchou věc. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 00:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Já myslel, že si na diskotéce, nebo luyžuješ na horách, případně se mazlíš s nějakou pěknou holkou, a ty místo všech těch příjemných věcí si tu vykládáš ze Smolíkem a pokoušíš se mě nasrat. Bože můj, tomu říkáš "dobře strávené mládí? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 22.1.2011 01:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    O jeho schopnost chápání strach nemám, ale jsou tu jiní .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.1.2011 09:25 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    mate na mysli sebe :-)?
    22.1.2011 11:27 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jste skutečně obchodník?

    Z vašeho vyjadřování to vypadá spíš na politika, kluzký jako had, a hlavně si u soudruha Jílka neudělat mínus. Podle vašich poznámek jste oba jste bojovali 40 let proti nenáviděnému režimu, který vám neumožnil se realizovat, tak na něj teď hážete oba bláto před generací, která ty vaše morální fauly nezažila, ale podle slov vás obou za ně může. Zejména u vás se zahraničním obchodem to sedí ta perzekuce, tam musel někdo (rodiče?) cestičku pěkně dláždit, nějaký kecy o vašem mimořádném talentu, kterej jiný neměli, moc nezabíraj.
    Dalibor Smolík avatar 22.1.2011 17:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    nějaký kecy o vašem mimořádném talentu, kterej jiný neměli
    Uff, nějak si nevzpomínám, že bych o tom svém mluvil ..
    Zejména u vás se zahraničním obchodem to sedí ta perzekuce
    Zase nevím, že bych o nějaké své perzekuci mluvil ..
    Podle vašich poznámek jste oba jste bojovali 40 let proti nenáviděnému režimu
    Nojo, i tady si nevzpomínám o mém popisování boje proti režimu ..
    Fakt už stárnu, asi mám sklerózu. Nebo že by do mých myšlenek někdo vložil něco jiného? :-)
    Takže ano, stále jsem doufám obchodník ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.1.2011 19:21 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nejsem Jílek a nemám databázi toho, co kdy kdo tady přesně řekl. Ale zhruba tohle si pamatuju, protože znám lidi z vaší branže, tak jsem si to tenkrát se zájmem přečetl

    nějaký kecy o vašem mimořádném talentu, kterej jiný neměli - Uff, nějak si nevzpomínám, že bych o tom svém mluvil

    cca. jste uvedl, že byla tenkrát v zahr.obchodě doba nakloněná novým absolventům z VŠ, kteří uměli obor a jazyky (zdaleka ne všichni, co měli talent, mohli vůbec ten obor studovat).

    Zejména u vás se zahraničním obchodem to sedí ta perzekuce - Zase nevím, že bych o nějaké své perzekuci mluvil ..

    Zmiňoval jste obtížnost cestování na Západ, že vy jste byl nakonec vyslán jen do Albánie (?) (byli absolventi stejného oboru, kteří za minulého režimu nevycestovali ani na krátkodobou služební cestu do Maďarska, zejména pro svou politickou pasivitu).

    Teraprd chce vždy vědět zdroj, ze kterého se čerpá, takže - v naší firmě jsou lidi, kteří v tehdejších PZO dělali a dost podrobně kariérní praxi v 80.letech popisují. Perlička? Jeden z nich začínal v Koospolu, jeden dokonce v Centrotexu, věkově asi vaši vrstevníci nebo trochu starší.
    22.1.2011 19:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    že si zloděj a fízl ty, neznamená, že je zloděj a fízl každý, tak se prober frajere, Smolíkovi nejsi ani po paty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 20:16 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Takže stbák Jílek už zakazuje p.Smolíkovi vlastní vyjádření? Hmmm, tak to jsem nečekal, že ta stará generace je až takhle zmanipulovatelná. Prej všichni na sebe něco věděli, ale takhle natvrdo?

    Ostatně, podvodný teraprde, pokud jde o p.Smolíka, tam žádná zmínka o podvodech nebyla. Skutečně jsi správně uvedl, že nikoliv každý (podle tvé vlastní praxe) není podvodník, i když ty si tak kapitalismus představuješ.
    22.1.2011 21:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ne já ti říkám, že jsi kriplík, fízl a podvodník. Takovej malinkatej impotent, co se vzrušuje tím, že by se mu náhodou někdy mohl postavit, ale tobě se nepostaví, prostě z tebe chlap nikdy nebude. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 22:59
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    zcela vážně Jan Jílek: 1/ využívá nepravdivé nebo klamavé reklamy ( uvádí, ze je psychoterapeut, co evokuje predstavu, že má patřičné formální VŠ vzdělání + postgraduál, specializaci, na jednom místě dokonce tvrdí, že jako lektor naučí metody, které sám vyvinul!)

    2/ žádná pomáhající profese není a nemůže být podnikatelskou činností s cílem zisku a pokud o sobě někdo tvrdí, že je podnikatel s lidským neštěštím ( kapitalista ), je buď blázen, nebo bezcharakterní příživník

    3/ je neetické, aby jedinec s evidentními vztahovými a psychickými problémy působil v poradenské a terapeutické profesi ( riziko poškození klienta!)

    4/ přinejmenším nedodržel čestnou dohodu se svou vydavatelkou a mnohokrát i zde lhal a lže ve svých blocích o lidech, ze msty nebo ve snaze vyvinit se ze svých vlastních poklesků

    *živnostenský list má na jakousi pedagogickou činnost, ale on žádnej pedagog není
    22.1.2011 22:29 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Smolíkovi nejsi ani po paty.

    To je klidně možný, neznám jeho velikost. A fízlovské označení si nech na své kolegy z kachlíkárny.

    Ale tak jako vzdělaný terapeut má svou rychlou metodu, jak odhadnout svého kolegu, tak podobně je to mezi obchodníky. Tam se stačí podívat na web firmy - tam je jasno hned, jak se dokáže prezentovat. A prestože neznám vůbec obchodní aktivity p.Smolíka, tak jako potencionální kupec bych si podle jeho webu jeho firmu nevybral ani náhodou (a už vůbec ne v cizí mutaci, i když tady na blogu se p.Smolík prezentuje jako jazykově dobře vybavený).
    23.1.2011 00:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jasně fízle, udával si s tátou, nebo sám? Povíděj jaký to je sebrat jidášský peníze za práskání? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 23.1.2011 00:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    To je klidně možný, neznám jeho velikost.
    Velikost boty devět a půl, výška sto osmdesát jedna. :-) :-). Takže takový normál ..akorát pár kil přes váhu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 23.1.2011 00:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    (zdaleka ne všichni, co měli talent, mohli vůbec ten obor studovat)
    Souhlas, to jsem také napsal. A proto jsem také nemluvil o žádné perzekuci v souvislosti s mou osobou. (Prostě nikdo z příbuzných nebyl emigrant, takže faktor, který člověk ovlivnit nemůže).
    byli absolventi stejného oboru, kteří za minulého režimu nevycestovali ani na krátkodobou služební cestu do Maďarska, zejména pro svou politickou pasivitu
    Totéž, cojsem psal výše. Za aktivitu se považovalo i to, že jsem vedl fotografický kroužek a vybíral odborářské známky. To stačilo k jedné z položek v posudku!
    Jeden z nich začínal v Koospolu, jeden dokonce v Centrotexu
    Zajímavé. V obou organizacích jsem pracoval. :-)
    že vy jste byl nakonec vyslán jen do Albánie (?)
    To "jen" na místě tak úplně není. Nebylo mi v té době ještě třicet, byl jsem jeden z nejmladších. Na tu dobu to byl relativní úspěch.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 23.1.2011 10:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty

    Zákulisí té doby snad dokreslí např. Kouř? Že jste byl snad nejmladší a tak ... i to, že se asi rychle zapomíná.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    23.1.2011 12:29 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Zajímavé. V obou organizacích jsem pracoval.

    Proto jsem to zmínil, pamatuje si ještě na vás.
    Dalibor Smolík avatar 23.1.2011 16:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Svět je malý. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.1.2011 23:10 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Z vašeho vyjadřování to vypadá spíš na politika, kluzký jako had.....Podle vašich poznámek jste oba jste bojovali 40 let proti nenáviděnému režimu, který vám neumožnil se realizovat, tak na něj teď hážete oba bláto před generací, která ty vaše morální fauly nezažila

    Jak se v tom nenavidenem rezimu oproti uspesnemu p. Smolikovi realizovali vasi rodice? Vzpominaji na nej s povdekem?

    22.1.2011 23:16 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Vzpominaji na nej s povdekem?

    Za prvé myslím, že tématem jsou životní osudy diskutujících, a nikoliv jejich příbuzných, za druhé myslím, že kritizováno bylo hlavně to, jak se tady v diskuzi starší generace rychle snaží zapomenout na svou aktivní nebo pasívní účast v bolševickém režimu. Za třetí vám mohu sdělit, že minulý režim pomohl celé naší rodině tím, že odešla přes Rakousko do Holandska, kde rodiče zůstali dodnes. Jestli vám to takhle stačí.
    23.1.2011 00:05 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Staci. Rikalo se kdo utece vyhraje, nekteri se o to pokusili. Vetsina zustala, byl to jejich domov, domov jejich rodicu, pribuznych, snazili se prezit den za dnem jak se dalo. Solidnich lidi kteri se vypracovali jako p. Smolik bylo malo, k tomu bylo zapotrebi neco umet, obzvlast kdyz se politicky neangazovali. Zaslouzi si uznani, ne kritiku.
    23.1.2011 00:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    kdepák frajere, předmětem diskuse je cokoliv, třeba jak tvůj táta s mámou udávali. Přeci ne každý se dostal za hranice podle tebe, takže to musela být protekce, když ho jen tak pustili s celou rodinou ven, za co to asi bylo? :-) Za práskání, nebo za vzornou spolupráci s režimem, dokonce přes Rakousko utíkali. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 00:31 kecy kecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    To už jsi na hranici ubohosti, opilecký synku. Jenom se ukazuje úroveň někoho, kdo se vydává za terapeuta. Jen tak dál, větvičku si pod sebou řež dál...
    23.1.2011 00:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kdepák hochu, já se jen tak přidávám k tvému stylu. Stejná špína, jen se tváříš jako že ty nic, prostě si kriplík co jeho rodina práskala a dnes bude vystupovat jako ta poškozená. :-) Nevyhrožuj mi hloupoučký anonyme, chceš flame, máš ho, tak se nerozčilj a řekni tátovi aby s edal vymazat ze seznamů. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 02:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kapitalismus je ekonomický systém, v němž jsou výrobní prostředky v soukromém vlastnictví a provozovány za účelem dosažení zisku. Ekonomické parametry (např. ceny) jsou určovány prostřednictvím volného trhu (nabídkou a poptávkou), a to i ceny práce, nikoli řízeny pouze zásahy státu (jako v řízených či plánovaných ekonomikách).

    Wikipedie
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 16:25 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    On asi planuje ty kursy komunikace provadet na tom zasklenem balkone coz je velmi chytre protoze se usetri za pronajem. Spolupracovnice by mohla byt v poloz(c)e dobrovolnice - tyhle misionarske polohy jsou pro verici jako stvorene)).
    21.1.2011 16:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jo jo, kdo umí snížit náklady a nesnížit úrověň kursu, ten je jistě v ekonomické výhodě oproti konkurenci. :-) Spolupracovnici platím řádně a včas. :-) Ty jsi bohužel ekonomický analfabet, který sice čte o ekonomii, ale jak říkali tví soudruzi, Uvést teorii do praxe. jenže ty a stejně jako oni to nesvedli a dojeli na to. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 16:40 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Rád se nechám poučit, jak z brutto 29.000 a po odečtení nákladů na pronájem, spolupracovnici, propagaci, občerstvení, atd., zbyde čistého 20.000 na zasklení balkónu. Pokud tam nejsou daňové a sponzorské úniky - pak to ale není podnikání, ale podvádění.

    Pravděpodobně jsem chyběl na některém školení, jak takovou částku převést do praxe. Rozhodně bych za to rád zaplatil, a dost, protože by se to dalo aplikovat i do objemů, které mne už opravdu zajímají. Přestože nemáme spolu podepsanou smlouvu na poskytování informací, třeba tu kalkulaci doplní i někdo jiný, kdo umí takhle vytvářet kapitál.
    21.1.2011 16:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nejsou a prostě zbydou, a je to poctivé, jestli neumíš frajere hospodařit, pak je mi tě líto. Kolik platím za pronájem a spolupracovnici do toho ti nic není, ale ji to vyhovuje, nájemci to také vyhovuje, nikdo nemá pocit, že prodělává a ty si holt děláš vrásky. :-) Jinak pro tvou informaci, platím spolupracovnici procenta z částky. Kolik, to je mezi námi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 17:22 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Děkuji za vysvětlení vašich kalkulací, je vidět, že účetnictví se stále vyvíjí.

    Takhle to já skutečně neumím, takže mi nemusíte oslovovat frajere.
    21.1.2011 17:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    jo frajere, účetnictví se nevyvijí jen prostě počítám. :-) A mám fakt minimální náklady.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 14:57 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ono samo,ono nic nešlo nastavit.Připominaš mně týpky linuxy mně smazaly windows...Popiš to nic - popiš jaks diagnostikoval a nastavoval.Některe postupy první větou odhaluji pro změnu typy o windows vim kulove ale tim víc mluvím.
    21.1.2011 15:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    já o windows nic nevím, a nastavoval jsem modem znovu raději přes Maca. To jsem tam napsal, Z jakého důvodu windows mažou, nebo přepisují heslo na modemu mi není známo, jen vím, že to udělaly.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 21.1.2011 14:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jistě jste se díval na TV, kde byly snímky ze sídla pravého kapitalisty s lidskou tváří. Ta vila u černého moře prý stála skoro 1 MLD CZK.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 21.1.2011 15:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Oprava 1 Miliarda USD
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.1.2011 15:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    já mu ji bratru kapitalistovi přeju :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 21.1.2011 16:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Putinovi?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.1.2011 16:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    já jsem se na to video nedíval, takže nevím čí je,a Putinovi? No s tím pánem nemám co do činění, pokud je to jeho vila, tak mu ji přeji, třeba si na ni vydělal. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 21.1.2011 17:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Nikdo přesně neví komu patří, ale spekuluje se, že patří právě Putinovi. No nevím jak by mohl vydělat skoro 1 mld. USD.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.1.2011 17:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Já taky ne, ale to myslím se asi nedovíme ani jeden.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 19:34 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    koukam ze z jilka se tady stava neco jako obecni blazen
    21.1.2011 19:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    To je dobrá pozice, děti a blázni říkaji pravdu :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 20:18 Vasilij Stokurev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Na tom něco bude strejdo :))). Je ale pozoruhodné že na takového trolltarda jako si ty stále někdo reaguje. A ty z toho máš dětinskou radost jak Pepek Vyskoč lol :))
    21.1.2011 20:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Já mám srandu z blbců, co mi pořád vysvětlujou, že se divěj že někdo reaguje, já se už dávno tady nedivím ničemu. :-) Tak si užij novýho nickau.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 20:45 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Žij spokojeně v přesvědčení, joudo, že si z tebe dědku dělá prdel jenom jeden člověk :-)
    21.1.2011 22:02 lehator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kam se ten jeho trojjediny hrabe na Stokureva)).
    21.1.2011 22:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    abc zřejmě si nečet, že to nezkoumám, jestli debile, jeden, deset nebo dva, ty prostě mi musíš mermomocí sdělit, že jsem blb a mě je to u prdele, pokud, ještě někdo tak to samé. V čem je problém? :-) Já mám srandu ze všech těch co si se mnou takhle povídají, kterým nedošlo, že mi jsou zrovna tak pro srandu jako já jim. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:40 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Hlavně jsem si všimnul, že protože a zejména právě kvůli tomu, tak pak kolikrát ani vůbec, ani bez toho. Jestli si nevšim.
    21.1.2011 22:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    no hlavně když víš co chceš říct, oni si to doma u vás přeberou, tě znají. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:49 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Už jsem se bál, že když ti to takhle polopaticky nenapíšu, že to nepochopíš. Ale je vidět, že ti pálí, holt vodpočatej po dovolený.
    21.1.2011 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    No ty kydy, co tu píšeš nemá cenu ani nějak zkoumat, jako se nehrabu v každým hovně na ulici jako ty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.1.2011 22:40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    pepek vyskoc?
    21.1.2011 22:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    dej pozor aby sis při tom skákání pepku nezlomil nohu, jestlipak víš z kterého díl a vůbec z čeho to je, ta tvoje "originální" výzva? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 11:21 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Ten Blíjek je ještě větší vypatlanec, každým dalším blogem na sebe prozradí další intelektuální perlu. Že mu to ta jeho krůta aspoň trošku nerediguje, ale asi má klepeta od guláše.
    22.1.2011 11:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Zatím jsem nedostalodpověd na svou otázk,jestli víš z čho cituješ, čeho s e to týká a pokud ano z kterého je to dílu.Mudrci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 12:36 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jendo, je s tebou prdel - jsi nafoukanej a tupej blbec - jouda a teraprd, to na tebe sedne jak prdel na hrnec.
    22.1.2011 12:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jo jo, proto si se mnou povídáš, hledáš si k sobě rovného podle tvých představ vid debile. :-) Jenže ty mě hravě v tý debilitě předčíš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 19:23 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jenže ty mě hravě v tý debilitě předčíš.

    Fakticke priznani vlastni debility - to se ti joudo opravdu povedlo :-)
    22.1.2011 19:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    víš vole, vedle Einsteina jsme každý debil, ale ty jsi debil zcela excentní i vedle mě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.1.2011 23:00
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jan Jílek:

    1/ využívá nepravdivé nebo klamavé reklamy ( uvádí, ze je psychoterapeut, co evokuje predstavu, že má patřičné formální VŠ vzdělání + postgraduál, specializaci, na jednom místě dokonce tvrdí, že jako lektor naučí metody, které sám vyvinul!)

    2/ žádná pomáhající profese není a nemůže být podnikatelskou činností s cílem zisku a pokud o sobě někdo tvrdí, že je podnikatel s lidským neštěštím ( kapitalista ), je buď blázen, nebo bezcharakterní příživník

    3/ je neetické, aby jedinec s evidentními vztahovými a psychickými problémy působil v poradenské a terapeutické profesi ( riziko poškození klienta!)

    4/ přinejmenším nedodržel čestnou dohodu se svou vydavatelkou a mnohokrát i zde lhal a lže ve svých blocích o lidech, ze msty nebo ve snaze vyvinit se ze svých vlastních poklesků

    *živnostenský list má na jakousi pedagogickou činnost, ale on žádnej pedagog není
    23.1.2011 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Emblema

    Jo jo hochu podívej se co stojí pomáhající profese a jaký tým nabízí služby, zcela legálně. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 18:49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Je vidět, že vaše konkurence má lepší ceny a kvalifikovaný vysokoškolsky vzdělaný personál - zcela v pořádku. Pokud učí klempíř, tak holt musí podvádět, aby sesmolil pár tisícovek, které ma jeho konkurence za hodinu :-). Holt uměj, díky za odkaz.
    23.1.2011 18:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Kde májí vysokoškolský personál? Terapeuti s vlastní zkušeností jsou najednou vysokoškoláci? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 21:37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    to bylo v máji? - Kde májí

    Když už dáš lopato odkaz na něčí stránky, tak si je taky přečti, vypitý nevodnatý meloune :-(
    23.1.2011 19:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jo jestli si ty komiku představuješ, že si ty peníze jako rozdělej na honoráře za terapii, tak si skutečně prokázal "podnikatelskýho ducha." :-) Navíc, ještě ani nezačali, musí sehnat klienteleu, co jim těch 60 000 měsíčně za jednoho klienta dá, musí si ji udržet a ještě financovat provoz baráku. Pochybuji o jejich tisícových honorářích na hodinu. Bych to tak tipnul 180 kč na hodinu pro jednotlivé terapeuty. :-) Nebude to zas až taková sláva, ale budou mít dobrý pocit, že zachraňují lidi. kdo tohle nedělal roky, neví do čeho jde. Vydrží jen někteří a ted jde o to jaká bude soudržnost týmu. No blci jako ty vždy zaperlí a ujistí mě, že většina lidí o podnikání nemá ani šajnu. I kdyby měli tři vysoké školy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 20:41 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jenda závidí :-) :-)

    Přeci jenom je to něco jiného, než kutloch na zaskleným balkóně. Třeba tě vezmou na mytí podlahy a daj ti tvůj vysněný vozejk, o kterým tady permanentně sníš.
    23.1.2011 20:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    Jo jo, vozejku, už ho máš naleštěnej? Ekonome.

    Tohle je pro tebe aby ses něco naucil. třeba jak podnikat. :-) Ekonomický zázrak
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 21:17 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    moc je neurážej, třeba ti budou ještě dobrý na práci, nebo, až znovu zkolabuješ, tak na léčení.
    23.1.2011 21:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    No já je neurážím, zatím ještě nic nepředvedli, si počkám až ukážou co umí. V té oblasti terapie. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.1.2011 07:44 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Letní sídlo kapitalisty
    No, podobně laděné kraviny za minulého režimu oslavovaly výhody sovětského zřízení před všemi ostatními. Sovětské zřízení také bylo schopno odstranit všechny problémy, se kterými se potýkal prohnilý Západ. A je zajímavé, že jako se to neobjevovalo dřív, tak ani v tomto článku není dovětek "... a přesto nás skoro nikdo nechce, i když mu to naše dobro vnucujeme div ne násilím a zadarmo, a lidé spíše emigrují než imigrují ..."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.