abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Půjdu kam chci

    28.1.2011 01:06 | Přečteno: 1057× | poslední úprava: 28.1.2011 03:42

    Tak jsem si dnes zpíval písničku od Radůzy, „půjdu kam chci a nikdy mě nedoženou...” Samozřejmě jsem přitom prohlížel své staré rozšlápnuté botky od Baťy, toho, který krizi považoval za štěstí, a nakonec nekecal, protože v krizi nejvíce vyrostl a rozvinul firmu. Moc se bavím všemi těmi znalci, co mi vždy řeknou něco jako tohle:

    Tak jim řekni lopato svoje oblíbené, že máme tržní hospodářství a volný trh, ať se každý stará sám, takhle to přece furt propaguješ, trubkoune

    Jasně, že bych si přál volný trh, docela věřím, že v zemědělství, v průmyslu by takoví schopní lidé jako Baťa rostli i přes krizi. Docela věřím, že by rostli na základě jejich příkladu i jiní. Věřím, na základě životních zkušeností, že krize je šance ke změně a trocha trápení ukazuje právě tu krásu života, když se zase vede.

    Lidé, kteří píší takové komentáře nepochopili jedno. Byt samostatný, starající se o sebe, vůbec neznamená vykašlat se na druhé. Naopak, ti co se postarají o sebe, nejsou na krku druhým a mají prostor pro solidaritu s druhými. I v tom kapitalismu a tržním hospodářství. Je to jen na nich.

    Půjdu kam chci

    Zapečetěná minulost

    Jo ty botky od Baťy ještě jednu měsíční cestu vydrží. Pomalu a jistě. :-)        

    Hodnocení: 13 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.1.2011 08:06 Anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    „půjdu kam chci a nikdy mě nedoženou...”
    hele, jdi do prd*le, a stavim se ze nikdo se ani nebude snazit dohnat te...
    28.1.2011 08:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    se když tak stav a já tě do ní nekompromisně kopnu. Zalez a neotravuj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1.2011 12:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    se když tak stav a já tě do ní nekompromisně kopnu.
    Už zas? :-D
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 13:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    když ho tam anonym posílal ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 13:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Á, jo vlastně,... Když mě někdo pošle do prdele, tak já ho kopnu. Jak mi mohla tahle logika uniknout :-D

    Mně spíš ale pobavilo to Jílkovo vyhrožování. On totiž dobře ví, že k tomu stejně na 99,999% nedojde.
    28.1.2011 14:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Ty se králíku mýlíš, když mě do prdele pošle face to face zcela určitě tě do tý prdele kopnu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1.2011 14:49 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    To by musel bejt stejnej skret jako ty, a stejne starej a plesnivej, taky na invalidni kare :-) A takovej druhej neexistuje! Ty ses chranena prirodni pamatka :-)
    28.1.2011 15:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    modeno ty si vypitá nula, bez mozku a rozumu, a seš rád, že se rukama nažereš a stojíš na nohou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1.2011 16:32 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    dokaz to registrovanej alkoholiku :-)
    28.1.2011 15:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Dokaž to.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 15:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Džentlmeni volí pistole za ranní mlhy na pokraji lesa za asistence svých sekundantů :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.1.2011 09:43 mordyje,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Džentlmeni volí pistole za ranní mlhy na pokraji lesa za asistence svých sekundantů

    Oba minou, střelí Králíčka.
    29.1.2011 14:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Tady nikdo žádný pistole netahá, to jen JJ občas vytáhne bazuku :-D
    29.1.2011 14:44 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci

    Která je ovšem na druhém konci napojena na výtlačnou hadici fekálního vozu ... :-)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    28.1.2011 17:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    To ti nemusím vypitozo dokazovat, to dokazuješ svým vypitým projevem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 28.1.2011 17:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Ale no tak. Tohle je uhozena reakce. Specialne u Kralyka, ktery se chova slusne a nemyslim, ze ma s chlastem problemy.

    Mel byste se stydet.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.1.2011 17:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    To mělo být modenovi
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 28.1.2011 18:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Aha. Tak to se omlouvam. Tam uz je to celkem pochopitelne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.1.2011 19:38 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    ty mas podobne jako jilek asi nejakou sablonu na lidi, mas s nim neco spolecneho? uvazuj, a pokud ano, honem s tim neco delej!
    belisarivs avatar 28.1.2011 19:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    ty mas podobne jako jilek asi nejakou sablonu na lidi
    Ne. Pozoruju jak kdo reaguje a uvazuju nad tim. Kralyk se tu chova slusne, Dadovi klonove a ostatni clenove party Hic ne. Chovani pana Jilka neschvaluju, ale mam pro nej celkem pochopeni.
    mas s nim neco spolecneho?
    Ne. Vubec nic. Videl jsem ho tak na obrazku.
    uvazuj, a pokud ano, honem s tim neco delej!
    Prikazy prijimam pouze od osob mne nadrizenych. Tebe mezi ne nepocitam, tak ti akorat vzkazu, at si je nechas od cesty.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 05:51 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Pozoruju jak kdo reaguje...Chovani pana Jilka neschvaluju, ale mam pro nej celkem pochopeni.

    A proc ne pro chovani jilkovych ,,nepratel" ? Kdyz uz, tak a/ kritizuju za stejne chovani vsechny b / mam pochopeni pro obe strany. Nejsi objektivni a je to dlouhodobe videt. Do jilkovych nesympatizantu se prilezistostne bez vyzvani) obouvas / i kdyz jejich chovani se od jeho prece jen lisi urovni komunikace a casto i vtipem/, do jilka nikdy ne. Max. napises alibisticky, ze nesouhlasis s jeho chovanim.

    Prikazy

    To nebyl prikaz, bylo to vyjadreni soucitu pri predstave, ze z tebe a z kohokoliv, kde ma jeste sanci, bude mozna jednou nekdo tak ... ehm... neuplny.
    belisarivs avatar 29.1.2011 13:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Pozoruju jak kdo reaguje...Chovani pana Jilka neschvaluju, ale mam pro nej celkem pochopeni.
    A proc ne pro chovani jilkovych ,,nepratel"?
    Protoze oni sem prisli za nim odjinud aby se do nej navezli. Cili je v mych ocich napadeny. Agresi neschvaluji, ale obranu ano.
    Kdyz uz, tak a/ kritizuju za stejne chovani vsechny
    To by platilo, pokud by byli ve stejnem postaveni. Kdyz se navezl neumyslne do Kralyka (proste se spletl, ale to jsem v ten moment nevedel), sdelil jsem mu, ze se mi to nelibi.
    b / mam pochopeni pro obe strany.
    Nemam duvod obhajovat lidi, kteri sem prisli spamovat diskuze.
    Nejsi objektivni a je to dlouhodobe videt.
    To je tvuj nazor, ktery respektuju. Ale nesouhlasim s nim.
    Do jilkovych nesympatizantu se prilezistostne bez vyzvani) obouvas
    Kde? Pokud se za neco pana Jilka kritizuju a nejaky jeho oponent se rozhodne prihrat si polivcicku, tak ho zakonite poslu nekam. Ja nebudu figurka na sachovnici Jilek X opozice.
    i kdyz jejich chovani se od jeho prece jen lisi urovni komunikace a casto i vtipem/, do jilka nikdy ne.
    To je vec nazoru. Ze pan Jilek pouziva nizky jazyk, ktery se mi prici, jsem mu uz rekl. Ale ze by ostatni nezavdali duvod, rici nikdo nemuze.
    Max. napises alibisticky, ze nesouhlasis s jeho chovanim.
    O alibisticke jednani by se jednalo pouze v pripade, ze bych mel potrebu sve jednani obhajovat. Tu nemam. Konstatuji jak co vidim a nazory jinych mi jsou volne.
    To nebyl prikaz, bylo to vyjadreni soucitu pri predstave, ze z tebe a z kohokoliv, kde ma jeste sanci, bude mozna jednou nekdo tak ... ehm... neuplny.
    Tohle je rovnez vec nazoru. A ten ja nesdilim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 13:53 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Kde?

    nebudu uvádět konkrétní příklady, ale mám to ověřené) a dochází k tomu i tam, kde se jj nevyskytuje anebo není o něm řeč... jednoduše ti stačilo, že je to z tvého pohledu spamer odjinud

    Ja nebudu figurka na sachovnici Jilek X opozice.

    chtě - nechtě jsi už tím, že zasahuješ v jeho prospěch

    nemůžeš vědět, které nickyjsou odjinud... třeba je nejeden odtud a je registrovaný, jen má na sobě skafandr proti hnoji ))
    29.1.2011 14:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    no když hnojem sám házíš, tak nějaký tebou hozený na tebe padne. tak už to bývá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.1.2011 16:11 jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    nemůžeš vědět, které nickyjsou odjinud... třeba je nejeden odtud a je registrovaný, jen má na sobě skafandr proti hnoji ))

    Trefils do černého :-)
    belisarivs avatar 29.1.2011 17:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Spis do hnedeho.

    Ano. Vim, ze tu ma schyzofrenni Dad svych X klonu. Nicmene clovek, ktery se takto chova mi stejne nezavdava duvod proc bych jej mel brat jakkoliv vazne.

    Jenom skoda, ze ten skafandr proti hnoji je nepropustny pouze jednostranne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 17:34 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    schyzofrenni

    :-)
    belisarivs avatar 29.1.2011 17:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    nebudu uvádět konkrétní příklady, ale mám to ověřené) a dochází k tomu i tam, kde se jj nevyskytuje anebo není o něm řeč... jednoduše ti stačilo, že je to z tvého pohledu spamer odjinud
    O cloveku, ktery sem jenom prisel delat bordel nemam duvod smyslet v dobrem.

    Ale k tomu, abych se do nekoho navezl musim mit dost dobry duvod protoze jinak jsem v konfliktu s malo kym.
    chtě - nechtě jsi už tím, že zasahuješ v jeho prospěch
    Ne. Nezasahuju. Ja mam sve nazory, ktere se s temi jeho budto prolinaji nebo ne. Ne vzdy se shodneme, ale v konfliktu nejsme. Coz se jeho odpurcum pochopitelne nehodi do kramu, protoze z nej nutne potrebuji udelat hyenu, tak kazdeho, kdo s nim neni ve sporu povazuji za jeho patolizala. S touhle hrou na me nechodte. To Vam nezeru.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 22:07
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    kdo nema v hlave pyliny, je schyzofrenik :-)

    and looks and smells like you.
    Dalibor Smolík avatar 29.1.2011 21:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Max. napises alibisticky, ze nesouhlasis s jeho chovanim.
    Co je na tom alibistického? Dovedete si představit situaci, kdy JJ nějak zareaguje, což se mi třeba nemusí líbit, ale jeho názory na některé konkrétní věci jsou mi blízké, přestože se proti těmto názorům okamžitě rozkřičí smečka? Má se tedy člověk nechat ukřičet, kdy si myslí, že má pravdu, která je třeba podávána způsobem, který se mi nelíbí? Je to prostě složitější. Jde o to, aby se s vaničkou nevylilo i dítě. ;-).
    Ze strany Jílkových nepřátel (lépe řečeno - názorových oponentů) zaznívá málo racionálních argumentů, i když některé jsem tady zaznamenal. V rámci objektivity by určitě neškodily. Pak se diskuze posune konstruktivně dál.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 20:49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    staci si precist tvou paticku a jeden je taky na pochybach o zdravem rozumu
    belisarivs avatar 28.1.2011 22:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Coz me specialne u tebe naprosto nevzrusuje.
    IRC is just multiplayer notepad.
    30.1.2011 01:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    stačí se podívat na prázdný políčko na komentářem a není pochyb o prázdné hlavě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1.2011 17:31 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Mel byste se stydet.

    Was is denn los? To my Jilkovci nezname - to je naka terapije?
    28.1.2011 17:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    maul haulten du trottel
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.1.2011 09:37 mordyje,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Oprava: maul halten du trottel
    29.1.2011 14:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Anglicky: Maul halts the throttle.
    29.1.2011 16:08 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    kdyz to Jenda tak napsal, tak je to spravne. Rod Jilkovic zna vsechno nejvic!
    28.1.2011 19:36 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    DOKAZ TO !!!!))
    Dalibor Smolík avatar 30.1.2011 01:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Když mě někdo pošle do prdele, tak já ho kopnu.
    Jen virtuálně, samozřejmě :-). Jsem proti fyzickému násilí. Když není nezbytně nutné ..:-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.1.2011 02:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    No s chutí a nadšením. :-) škoda rány, která padne vedle.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    tomboytom-deviant avatar 28.1.2011 08:52 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    tebe nedožene asi už nikdo ;)
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 08:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Tak tohle mi nedalo, abych nezareagoval. Anonyme, trochu se zamyslete: jde o příspěvek, nikoliv dlouhý, který někomu něco sděluje pozitivního? Já si myslím, že ano. A teď mě nařknete, že dělám Jílkovi advokáta ;-). Není tomu tak. Všichni víme, že je krize. Odbyt vázne, lidé přicházejí o práci, všechno se zdražuje, zvyšují se daně, odcházejí lékaři. Doba je neradostná. Je třeba hledat, jak z ní vyjít a musíme, ať chceme nebo ne, začít tak trochu u sebe. Třeba se to podaří. Možná taky ne, o tom je život. Tohle nám autor blogu chtěl asi sdělit. A místo toho jej sprostě posíláte do p*. Na svůj názor máte právo. Svaté právo. Ale dá se to říci slušně. Věřím, že na slušný a věcný, nikoliv osobní protiargument nikdo, nebude reagovat agresivně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 13:50 zyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    ...kterým se jílek vnucuje. Nečtu to, čtu jen jílkovy akce - reakce pod blogy. Jílek je vlezlý a neuzná, že o ty jeho moudra a rady nikdo nežádá. Ani s ním nemá nikdo uzavřenou smlouvu, že na něj a jeho hloupost nebude reagovat, pane advokáte ďábla))
    28.1.2011 14:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Kreten tvýho typu reaguje jak si představuji. :-) Nulo plná mindráku a plná strachu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 15:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Nečtu to, čtu jen jílkovy akce - reakce pod blogy.
    Číst můžete cokoliv, co uznáte za vhodné. Ale když čtete "B", bývá vhodné si přečíst i "A". Anebo nečíst ani "B". Tak mi to říká logika. A ne každý, který říká nepohodlné věci, je ďábel, ale třeba J. Jílek rohy má, já jsem se tak důkladně nedíval :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.1.2011 01:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    a já jsem s tebou také neuzavřel žádnou smlouvu, že ti nebudu cpát svoje moudra, tak si zvykej. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.1.2011 11:35 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    na slušný a věcný, nikoliv osobní protiargument nikdo, nebude reagovat agresivně.

    krome autora
    30.1.2011 00:22 mordyje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    .... že na slušný a věcný, nikoliv osobní protiargument nikdo, nebude reagovat agresivně.

    To dá rozum. Nadávkami argumentují děti které ještě nemají dostatek slovní zásoby a zkušeností bránit se útoku věcným protiargumentem.
    30.1.2011 01:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    žádné argumenty hlupáčku nepadly. Takže věcný protiargument je zbytečný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    pavlix avatar 29.1.2011 11:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Ale dá se to říci slušně. Věřím, že na slušný a věcný, nikoliv osobní protiargument nikdo, nebude reagovat agresivně.
    Pane Smolíku, takovouhle naivitu vám nevěřím, na to už dávno nemáte věk (a to už popravdě nemám věk ani já, ročník 86). Vtip by měl být vtipný, tomuhle jsem se ani nezasmál.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 29.1.2011 21:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Co je na tom naivního? Ono stačí nebýt osobní. Popsat prostě svůj názor na předkládaný problém. Jakmile začne být protistrana osobní, zřetelně na to upozornit. v 90 % případů to funguje.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 09:25 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Sakra prace. Ja snad ty vase prispevky zacnu jeste cist. Tento zapisek mi celkem mluvil z duse. :-)
    28.1.2011 10:31 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Postarat se sám o sebe není ctnost, ale povinnost. Role státu (či právního státu) by se striktně měla omezit na zákonodárnou, výkonnou a soudní. Všichni Linuxáci si libují, že v jednoduchosti a konfigurovatelnosti je síla. Čili tohle by měli ctít. Vše ostatní je nevýkonná a brzdící nadstavba, jakési klikátko, mající za úkol pomoci nesamostatným, neschopným se prosadit a podobným. Sem ovšem neřadím skutečně potřebné, jako jsou děti a nemocní či staří lidé. Ovšem sociální nadstavba je vždy na úkor chodu systému. Sladit, optimalizovat poměr mezi základními rolemi státu a nadstavbovou berličkou, je velmi těžké. Já nechci a nemám zájem onu nadstavbu využívat, je to to samé, jako kdyby vy jste pracovali pouze se shellem. Vám to stačí, mně to stačí. Bohužel stát mi vnucuje barevné klikací prostředí s milionem funkcí, které jsem nucen platit a nestojím o ně, nevyužívám je a jsou mi odporné (podpora a propagace nepřizpůsobivých apod). Vidíte, že máme něco společného.
    28.1.2011 10:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Tak pokud máme tohle společně, tak máme společné to základní. Ostatní je nepodstatný zbytek, který si každý přispůsobí sobě.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 10:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    + 1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 12:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    +1
    Kvalitní komentář od Woknaře, všechna čest...

    Neposílá tu pod tímhle nickem komentáře víc lidí?
    houska avatar 28.1.2011 12:46 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    +1 ... doporucuju knizku "ekonomie dobra a zla"
    28.1.2011 12:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    O té jsem tu psal nedávno, setkal jsem se z lehkým výsměchem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 28.1.2011 13:15 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    no rekl bych, ze je to spis tim ze jste to psal vy, mistni osazenstvo ma zvyk vysmivat se vsemu co napisete :/ ... to jste si toho jeste nevsiml?
    28.1.2011 14:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    No všichni ne, ale nepovažuji to za svůj problém. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 28.1.2011 13:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Mel jsem Vas vzdy za vola, kdety sem chodi akorat provokovat. Tuto Vasi reakci ale hodnotim kladne. Uvidime, jestli zase zklouznete zpet do zumpy provokaci a fudu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.1.2011 14:44 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Nejsem takovej vůl, jak si myslíš. Když ale někteří z vás si o to rejpání přímo říkají. Jsou mezi vámi dobří i špatní, rozumní i fanatici, tolerantní i inkvizitoři. Jako bych nic neřekl. Buďmež v klidu.
    AsciiWolf avatar 28.1.2011 16:58 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Problém je, že z většiny tvých příspěvků je "cítit" pouze a jen fanatismus, FUD a trolling.
    belisarivs avatar 28.1.2011 18:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    No prave.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.1.2011 20:14 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Je to tak.

    Zdá se mi, že je Woknař v zásadě rozumný člověk a otravným trollem s tupými provokativními "názory" bývá jen ze sportu.

    To však není polehčující okolnost, ani v nejmenším.
    Dalibor Smolík avatar 28.1.2011 20:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    a otravným trollem s tupými provokativními "názory" bývá jen ze sportu.
    Takových tady bude asi víc. Kdyby s nimi člověk mluvil "face to face", jsou to úplně jiní lidé. Aspoń obvykle.:-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.1.2011 21:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    "face to face"
    Nesklouzávejmež jen k angličtině. Co takhle "vis-à-vis"? :-D
    Případně hezky česky "z očí v oči" ;-)
    29.1.2011 06:02 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    jsou to úplně jiní lidé

    Myslíte lidé, kteri by vam byli po chuti vic ? Chovali by se souhlasněji ? Démon souhlasu :-)!!! Bacha na to, pane Smolíku.
    Dalibor Smolík avatar 29.1.2011 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Po chuti ne, ani by se nemuseli chovat souhlasněji. Do očí se ale hůř říká o někom, že je troll, ale hlavně se některé rozdílné názory rychleji vyříkají. Někdy se zjistí, že jim jde o vlastně totéž, jen se špatně pochopili.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.1.2011 08:25 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    No, já se trollem stal poté, co mi zaměstnavatel vnutil jakožto kancelářskému pracovníkovi Linux a soft na něm běžící. Informatik neustále řešil něco "zásadního", na obyčejné úředníky neměl čas. Takže jsme několik let pracovali s polodotaženými aplikacemi s rozmazaným písmem bez antialiasingu, u kterých se železnou pravidelností vyskakovala nějaká okna že je třeba (asi pod právem roota) dodělat to či ono, popř. "aplikace xy způsobila pád KDE", diakritika se zejména v mailech rozsypávala do nečitelných znaků, nebyly koupeny licence na Arial a další užívaná písma, konverze z Wordu a Excelu do OO.org probíhaly víceméně neúspěšně a výsledek nefungoval, jednou nešla WiFi a jednou zase USB, video jednou šlo a podruhé se sekalo a podobně. Výsledkem bylo, že si většina z nás pořídila vlastní NB a nosili si je do práce, abychom aspoň něco udělali. Protože se jednalo o úřad státní správy a dělali jsme i správní řízení, pracovali jsme nejen s texty, tabulkami, ale i videem, fotkami, video jsme si jakožto podkladový materiál dokonce i sami stříhali, samozřejmě bez efektů a serepetiček, jen jsme skládali záběry do sebe. No a protože pod Linuxem jsme udělali desetinu než pod Win, pochopitelně se nám to zhnusilo natolik, že jsme si to přinesli i do civilu. Kdo si jednou spálí jazyk, ten fouká i do zmrzliny. No a když si pak na Rootu přečteš, jaký je to báječný systém a ty si vzpomeneš, jaká muka jsi s tím prožil, tak si řekneš "to jsou blázni, já mám z toho šedivé vlasy, co jim na tom může vyhovovat"? Nakonec jsem z toho úřadu odešel jinam a právě výpočetní technika byla hlavním důvodem. Dnes mám na desktopu deset let stará XP a nemám s prací absolutně žádný problém...
    29.1.2011 09:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Jo jo, tohle je pochopitelný. Protože my jsme si ten Linux vybrali sami. Tedy já v každém případě. A trpělivě jsem snášel všechno co nešlo, snažil se to rozchodit a ten pocit vítězství, když mě starýmu válečníkovi najednou všechno chodilo. Je fakt, že dnes už je to jiná kapitola a nedá se to srovnat. Navíc Mac OS X, to už je zcela něco jiného pro uživatele.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    AsciiWolf avatar 29.1.2011 11:23 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Tak tady bych ovšem neházel vinu na GNU/Linux, nýbrž na toho vašeho, očividně neschopného admina.
    belisarivs avatar 29.1.2011 13:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Informatik neustále řešil něco "zásadního", na obyčejné úředníky neměl čas.
    Tohle je vina informatika, ne Linuxu.

    rozmazaným písmem bez antialiasingu
    Problem je, ze Subpixel Hinting je patentovany. Proto jej nektere Linuxove distribuce neobsahovaly. Jinak ale antialiasing fungoval uz snad nekdo od GTK 1. A subjektivne mi v Linuxu prijde podstatne lepsi nez ve Windows, kde se nemuzu zbavit pocitu, ze pismo neni cerne, ale cerno zeleno cervene.
    u kterých se železnou pravidelností vyskakovala nějaká okna že je třeba (asi pod právem roota) dodělat to či ono, popř. "aplikace xy způsobila pád KDE"
    Taktez chyba admina.
    diakritika se zejména v mailech rozsypávala do nečitelných znaků
    Ja diakritiku nepouzivam dodnes. Meli jste patrne problemy s kodovanim. Na tom ma MS taky svuj podil.
    nebyly koupeny licence na Arial a další užívaná písma
    Ach jo. To zas nekdo premyslel prdeli a neporesil neco takoveho. :-( Z toho Linux prosim neobvinujte.
    konverze z Wordu a Excelu do OO.org probíhaly víceméně neúspěšně a výsledek nefungoval
    Tohle ale neni vina Linuxu ale toho, ze byl pouzit nevhodny format. MS se prokorumpoval kde to slo a jeho proprietarni bastl (jednu dobu to byl jenom dump pameti na disk, takze v nem jeden klucina nasel e-mail a kus kodu do skoly) proste byl problem schroupat kdekoliv. Koneckoncu, ja mam zase nevesele zkusenosti s MS Office, kde ta podpora formatu taky nic moc, rozsypavalo se kde co a stacilo zmenit tiskarnu, a vse se rozletelo.

    Ostatni jsou taky problem admina, ktery na to byl patrne sam a nestihal.

    Ja si treba vzpominam na galeje s videem ve Windows. To byl des. Hledal jsem porad nejaky dobry prehravac, furt byl nejaky problem s kodekama, instalovaly se kdejake codec packy a ja nevim co. To byl humus.

    V Linuxu mam Mplayer a pohoda. Ani nevite, jakou jsem mel radost, kdyz jsem zjistil, ze ho portovali i na Windows. Super. Jestli chcete klikator, tak SMPlayer to jisti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 16:25 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    No jistě, to máš pravdu, ovšem něco podobného pod Windows jsme si každý uměli spravit za minutu. Když se do toho pouštěl náš admin na Linuxu, vždycky vypadal jak pohanský žrec, chystající se hovořit s bohy, něco si mumlal, akné mu svítilo jak uhlíky, hrozně rychle něco v shellu vkládal a ukládal, nakonec za hodinu rozchodil nějaký kodek načež přestalo jít Kaffeine. A protože ten člověk byl nějaký snad i známý p. Bíbra z tehdejší Mandrivy, tak jsme si mysleli, že se jedná o elitu mezi linuxovými adminy.
    29.1.2011 16:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Na woknech je teď výborný mpc-hc, což je přehrávač s podobnou filosofii jako mplayer. A podporuje (snad jako jediný) DXVA.
    29.1.2011 18:39 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    To není novinka, ten už používám možná dva roky.
    belisarivs avatar 29.1.2011 21:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    Znam. Nejak me nezaujal.

    DXVA je co video akcelerovane pres DX? To mplayer umi taky, ne?
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.1.2011 21:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    MPlayer umí všechno, ae nějak radši používám VLC. Zvyk.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.1.2011 21:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Půjdu kam chci
    DXVA je co video akcelerovane pres DX? To mplayer umi taky, ne?
    Asi jo, nevim, mplayer používám na linuxu.
    28.1.2011 12:59 Hovadko
    Rozbalit Rozbalit vše Boty od Bati
    Boty od Bati jsou dobrej šunt. Vždycky se mi za dva roky rozbily. Bohužel jsem zatím nenarazil na jinýho výrobce, který by měl designově přijatelný a zároveň kvalitní boty :-/
    28.1.2011 13:53 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Boty od Bati
    No vidis, me ochazely uz po roce.
    Prasklou podesev nastesti brali do reklamace bez kecu.
    Vis, ze kvalitni boty dela i Caterpillar?
    29.1.2011 10:11 mordyje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Boty od Bati
    Oni se ty boty musí střídat, jednou prava, pak zas leva. Jo, a taky je nechat pár let vyvětrat, pak vydrží stejně dlouho jak ty od Kálvin Klájn z Číny.
    29.1.2011 14:18 rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Boty od Bati
    Kálvin Klájn z Číny.

    to jsou ty, co se na nich drobí podrážka, když se namočí a pak uschne a ten papír pod ní nevydrží tření, takže člověk se vrátí domů s manžetama namísto bot na nohou

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.