abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.4. 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    22.4. 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 697 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Vánoce, černé labutě a NetBSD

    26.12.2011 22:36 | Přečteno: 1321×

    Dostával jsem přání klidných Vánoc, tak všem co mi přáli musím říci, že klidné Vánoce to tedy byly. Jen záliba v obskurních operačních systémech, jako je NetBSD, další z rodiny BSD a sledování biblických filmů, jako David, Šalamoun, přinášelo mírný rozruch do naprosto klidného průběhu Vánoc.

    To, že se ozvala Justýna a další exfavoritky, mi udělalo radost. Nikdo mi netelefonoval smutné zprávy. Blahořečil jsem moderní době, neb jsem mohl vidět vnuka v Londýně v přímém přenosu přes Skype a jak byl jeho vstup do života dramatický, tak jeho život se zatím zdá být v poklidu. Akorát, že se v přímém přenosu zesral, jak pravila dcera. Ale to je v pořádku, tak to má být.

    Nijak jsem nemeditoval na známá témata, protože mě ty meditace nebaví. Když meditaci, tak beze slov. Jen ticho a sledování klidného dechu. Dech i myšlenky chvíli volně plují, dech se sám zklidní, myšlenky se pak samy zastaví. Nic víc není třeba,. Všechny hlubokomyslné úvahy už byly vysloveny a napsány. O Vánocích i jiných událostech. Nemusím se připojovat do té dlouhé řady řečníků o tak důležitých věcech. Nakonec, moc mě ty události ani neděsí. Smrt patří k životu, a dokud o život nejde, vlastně nejde o nic. Zažil jsem mnoho lidí, jejichž odchod ze světa byl interpretován jako nenahraditelná ztráta, ale zatím se ukázalo, že si následovníci, vždy nějak poradili a nebylo to vždy špatně. Spíše dobře a po svém, co je pro mnohé, co věří na jedno správné řešení sice těžko akceptovatelné, ale to už bývá jejich problém.

    Byl jsem skoro celé Vánoce sám a vlastně ani na chvíli jsem neměl pocit samoty. Tohle rozpoložení mě zaujalo. Ono nakonec, jde jen o to, jak celou situaci kdo nahlíží. Jak ji vnímá. Já ji vnímal jako možnost se vyspat, nic neslyšet, co slyšet nechci a číst co zrovna číst nemusím. Tohle je právě na té samotě krásné. Mám-li chuť a zájem mohu se do ní uchýlit kdykoliv si vzpomenu.

    Ověřil jsem si, že má informace o potížích s instalací, nebo lépe řečeno se spuštěním TexLive, na Oracle Solaris a OpenIndiana je pravdivá. Jedno jsem nainstaloval na VM, druhý znova na železo a stejný výsledek i přesto, že jsem napřed skutečně nainstaloval gcc3 a gcc-3-runtime. Tedy, co nabízí repositář. Stejně jsem musel opakovat už uvedený postup. Takže chyba je na straně TeXLive.

    Nerad dávám neověřené informace. To je tedy vše k TexLive, jinak slouží dobře. Snad ty chyby někdo odstraní. S NetBSD 5.1 jsem si pohrál, je to OS, který jsem kdysi preferoval, před FreeBSD, ale trochu ztratil na kouzle. Ale zřejmě to bude jen o pocitu. Nijak se nezhoršil, ani nezlepšil. Co je na něm dobré, že člověk ví, co bude dál a pokud jsou potíže a hledá řešení potíží, tak většinou stejných a nalezne je tam, kde je nalézt má. V manuálu a v Guide.

    Ráno cesta do blázince. Ráno odejdu, večer se vrátím. Neměl bych mít tenhle týden toho tolik. Lidé mají dovolenou a dost jich není v Praze. Byl jsem se projít dnes ve městě, myslel, jsem že kouknu po knížkách, ale obchody měly Vánoce. Což mě překvapilo. V dobrém. Tak až ve středu cestou na skupinu se kouknu, co bych si mohl pořídit. V předvánočním ruchu jsem se nikde moc nemotal.

    Třeba zas na něco zajímavého narazím, jako onehdy na „Černé labutě,” od Nassima Taleba. Napřed jsem si ji koupil, nic moc netušil, neb mě zaujalo a stačilo pouhé prolisování, pak pročetl, sháněl o autorovi víc informací na internetu. Chápu, že mnozí experti, z ní nebudou příliš nadšení, ale je to skutečně chytrá knížka, napsaná člověkem, co uvažuje ve svých kategoriích, nikoliv v těch zaběhlých. Jo, za ty peníze stála. Čtu ji podruhé.

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.12.2011 23:01 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Ja som tie labute čítal požičané z knižnice (VŠE) v pôvodnom znení (majú ju napr. aj v knihkupectve Shakespeare a synové) a nedávno som v metre videl reklamu na český preklad. Dosť som sa divil, že to niekto prekladal a ešte aj robil reklamu. Nepripadá mi, že by sa tá knižka mohla páčiť hromade ľudí. Ako dodatok (alebo úvod) k Čiernej labuti odporúčam knižku Život je jen náhoda od Mlodinowa. Zaoberá sa podobnými témami (aj keď nie priamo tým istým) a podľa mňa je lepšie napísaná.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    26.12.2011 23:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Tuhle jsem na onu doporučovanou knížku koukal, zřejmě si ji tedy koupím, uvidíme... Černé labutě se tedy mě zamlouvají náramně.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 27.12.2011 11:11 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Zažil jsem mnoho lidí, jejichž odchod ze světa byl interpretován jako nenahraditelná ztráta, ale zatím se ukázalo, že si následovníci, vždy nějak poradili a nebylo to vždy špatně.
    Předpokládám, že narážíte na smrt V.H. Pokud vím, nikdo ji neinterpretoval jako událost,kvůli níž by se zastavil svět. On je rozdíl mezi hysterií /jako jsme měli možnost vidět u Kim Čong-Ila/, a mezi spontánním vyjádřením úcty a poklidným rozloučením s člověkem, jenž si ji zasloužil.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.12.2011 11:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Nezklamala jste. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 13:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jak koho... :/
    Marcela* avatar 27.12.2011 15:13 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Když mluvíte o tom zklamání, já bych zas mohla být zklamaná z toho, že jste schopný kvůli názorovým rozdílnostem přizvukovat vypatlanci, který uráží holku, kterou jste chtěl pozvat na kafe... Fakt super.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    já bych zas mohla být zklamaná
    ...ale nejste, protože mně máte v pr... na háku. ;-)
    vypatlanci, který uráží holku
    ...tak moment, ta reakce byla na... ne? Vy myslíte tim vypatlancem...

    Jílka???!!! :-O

    ...neblbněte, to se mam sebrat a jet mu dát do držky? Jsem po operaci kýly, by mně zbil jak psa, vytřel se mnou a prohodil tim zasklenym balkónem (co mu ho Kotyz tak závidí).

    A jestli tim myslíte SADAMa, tak to neni vypatlanec, ale racionálně uvažující inteligentní člověk s vlastním mozkem....
    belisarivs avatar 27.12.2011 15:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Lidi, vy me bavite vic jak diskuze s whisleblower. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    pavlix avatar 27.12.2011 22:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Tím se doufám tvá kulturní úroveň ještě neprojevila naplno :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marcela* avatar 27.12.2011 16:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Už snad máte místo mozku z piva kostku? Vedení až na půdu babylonské věže? :-)

    Pan Jílek mě v životě neurazil, pokud si vzpomínám. Párkrát proběhla výměna názorů, ale vždycky se mnou jedná slušně.

    Oproti vašemu kámošovi Zimovi, který může mít třeba IQ 250, ale co z toho, když se chová jako buran a je trochu mišuge. Protože tohle racionálně uvažující, rozumný člověk vypustit nemůže, tohle je nějaká porucha chování.
    Jsem po operaci kýly
    To byly ty chámovody? :-)
    prohodil tim zasklenym balkónem(co mu ho Kotyz tak závidí)
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2011 18:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    To byly ty chámovody?
    Operaci kýly mám za sebou také, žádná procházka růžovým sadem .. držím mu palce, ať se brzy uzdraví.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 19:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    To byly ty chámovody? :-)
    Jestli myslíte to "zauzlení varlat", tak to měl Bedňa, né já!!! A mimochodem prej to neni vůbec nic příjemnýho. Představte si, že jste chlap a řežou vám šourek... :-(
    kotyz avatar 27.12.2011 21:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Prej se to dělá přes třísla, asi že to pak míň bolí nebo co ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 28.12.2011 10:47 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Ne, já si jen vzpomněla, jak jste si asi před rokem stěžoval, že vás bolí chámovody a že to bude asi tím, jak jste se tahal s tou prsatou milenkou :-).

    O Bedňových varlatech mi není nic známo.

    Představte si, že jste chlap a řežou vám šourek... :-(
    Tak to je těžké. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 15:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Ale On jenom napsal, že jste nezklamala a to má pravdu. Nechyběl ani humanistickej pohled, ani přednáška...

    Já teda na to kafe s Váma půjdu, ukecala ste mně, ale ani nepípnete o politice... ;-)
    gtz avatar 27.12.2011 17:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jaká káva? Ty si dáš jedno/dvě orosené a dáma si dá dobré moravské víno. A hned se Vám bude lépe povídat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marcela* avatar 27.12.2011 15:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    To je dobře ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    bambas avatar 27.12.2011 12:14 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Bezte uz s tim Havlem nekam, kdo je na to (nebo i na nej) zvedavej? Furt se to propira. Dela se z toho akorat fraska.
    Marcela* avatar 27.12.2011 15:09 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Když nejste zvědavý, nezabývejte se jím. Nikdo vás nenutí mu věnovat pozornost.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.12.2011 13:43 otecko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Hysterii vytvářely média. Jak v případě "zlého" skřeta tak v případě toho "hodného".
    27.12.2011 14:40 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jó, my jsme jako děti taky kdysi spontánně vyjadřovali úctu Brežněvovi. Tradice je holt tradice, dnešní děti, kterým rušili kvůli nějakému jim neznámému chlápkovi vánoční besídky a musely mu "spontánně" vyjadřovat úctu, si budou pamatovat pro změnu Havla...

    Sám si tedy spontánnost představuji jinak, o poklidném rozloučení nemluvě. Ale možná žijete v jiném světě, kde soukromý pohřeb proběhl klidně a vkusně a nebyla kolem něj ta hysterie, co jsem viděl já...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 14:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Marcela* avatar 27.12.2011 15:06 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Závidíte, trhá vám to žíly? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 15:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Já si nestěžuju ;-) Na kočky dobrý, ne?
    Poslední přístup:       27.12.2011 15:33:13
    Celkem přístupů 	36877
    Celkem sessions 	14476
    Rok (sessions)     	2009	6401
    Rok (přístupy)  	2009	16331
    Měsíc (sessions)	11/2008	927
    Měsíc (přístupy)	3/2009	2822
    Marcela* avatar 27.12.2011 15:08 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Já tu dobu zažila a spontánní úctu vyjadřovali možná vrcholní komunisti /pokud to nebylo z povinnosti/ a nějací zfanatizovaní jedinci...

    Já osobně, a i moje rodina, cítila k ponetnátům všechno možné, jenom ne úctu.
    nebyla kolem něj ta hysterie, co jsem viděl já...
    Můžete prosím, konkrétněji popsat, jaká se konala kolem pohřbu VH hysterie? Viděl jste snad něco takového?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 27.12.2011 15:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Nahodou ... byl to prvni dil nejsmutnejsiho sovetskeho serialu.

    Breznev, Cernenko, Andropov. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 15:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Rusakov, Kotěnočkin, Tarasov. :-D
    gtz avatar 27.12.2011 16:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Breznev
    pohřeb byl dobrý co dobrý výborný. V přímém přenosu jim spadl na zem a najednou bylo po přenosu. A večer ve zprávách již bylo vše tak jak bylo vše nalajnováno.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    27.12.2011 16:18 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Já tu dobu zažila a spontánní úctu vyjadřovali možná vrcholní komunisti /pokud to nebylo z povinnosti/ a nějací zfanatizovaní jedinci...
    Možná, ale po většině ostatních se to vyžadovalo též. Každopádně se zdá, že vám dělá problém ironie.
    Můžete prosím, konkrétněji popsat, jaká se konala kolem pohřbu VH hysterie? Viděl jste snad něco takového?
    Neviděl, nemám televizi. Zato jsem mohl číst spoustu výkřiků o komunistech proti těm, kteří si dovolili zapochybovat, jestli se to trošku nepřehání. Nemohl jsem si nevšimnout, jak se začalo bez ohledu na pietu kopat do všech, kdo s Havlem nesouhlasili (a to nejen do Klause). Zaznamenal jsem stížnosti na zmiňované rušení dlouho nacvičovaných školních besídek včetně takových prasáren, jako když učitelka potají besídku přece jen zorganizovala (protože nechtěla zklamat děti), přišel jí na to ředitel a sebral jí osobní ohodnocení. Zaznamenal jsem kritiku tepající například radnici Benešova, že nevyjadřuje dostatečně hlasitě soustrast a že ve Vlašimi nikdo ... oficiálně, ani spontánně žádné pietní místo nevytvořil, nikdy nebylo možné se zapsat do kondolenčních archů - a tohle není jediný případ. <nadsazka>Teď už fakt jen čekám, kdy začnou domovní důvěrníci hlásit, kdo dostatečně netruchlil.</nadsazka>
    Marcela* avatar 27.12.2011 16:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Každopádně se zdá, že vám dělá problém ironie.
    Ech? Můžete to rozvést?
    Neviděl, nemám televizi
    K tomu tv nepotřebujete.
    Zato jsem mohl číst spoustu výkřiků o komunistech proti těm, kteří si dovolili zapochybovat, jestli se to trošku nepřehání.
    Já sama jsem minulý týden zapochybovala, zda se to mediálně nepřehání. To ale odvádíte řeč jinam. Já mluvila o spontánním pohnutí mnoha lidí, kteří se přišli v tichosti z vlastní vůle rozloučit.
    Zaznamenal jsem stížnosti na zmiňované rušení dlouho nacvičovaných školních besídek včetně takových prasáren, jako když učitelka potají besídku přece jen zorganizovala (protože nechtěla zklamat děti), přišel jí na to ředitel a sebral jí osobní ohodnocení.
    O ničem takovém jsem neslyšela, ale je to možné. Lidská hloupost se vyskytne všude. Ve škole kam chodí dcerka, ředitel vytvořil v zádveří malinké pietní místo se zapálenou svíčkou, na budově visely vlajky, ale všechny akce a besídky se konaly. Proč by taky ne?

    Co uvádíte v odkaze, je názor, zrovna jako ten váš. Žádná hysterie.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.12.2011 16:43 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Ech? Můžete to rozvést?
    Ne.
    Já sama jsem minulý týden zapochybovala, zda se to mediálně nepřehání. To ale odvádíte řeč jinam. Já mluvila o spontánním pohnutí mnoha lidí, kteří se přišli v tichosti z vlastní vůle rozloučit.
    Nevím, kdo tu odvádí pozornost. Takže ocituji co jste napsala na začátku a na co jsem zareagoval:
    Pokud vím, nikdo ji neinterpretoval jako událost,kvůli níž by se zastavil svět. On je rozdíl mezi hysterií /jako jsme měli možnost vidět u Kim Čong-Ila/, a mezi spontánním vyjádřením úcty a poklidným rozloučením s člověkem, jenž si ji zasloužil.
    Asi opravdu žijeme každý v jiném světě. Nemá cenu to dál řešit. Užijte si to a necpěte to druhým. Když už to jiní nedokážou.

    Já jdu dělat zase něco užitečnějšího.
    27.12.2011 17:54 hihi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Ech? Můžete to rozvést?

    Ne.

    Dobra odpoved blondyne :-)
    27.12.2011 20:35 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    No, abych pravdu řekl, tak:
    • Neznám barvu její kštice.
    • Některé blondýny, které znám, jsou velmi chytré.
    • Stejně bych odpověděl, i kdyby to byl plešatej chlap...
    Marcela* avatar 28.12.2011 10:47 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Díky za dobrou odpověď trotlovi :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 28.12.2011 10:43 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    No nevadí, jen mě zajímalo, v čem bych měla mít problém s ironií. Když nechcete, už se v tom nebudem patlat.

    Ještě napíšu jeden důvod, proč považuji vše, co se dělo kolem rozlučky s VH za velmi pozitivní. Mně osobně udělalo radost, když jsem viděla, že po dlouhé době mnoha lidem /a bylo tam i dost mladých/ stálo za to přijít, zastavit se, zavzpomínat a vyjádřit svoje city. V dnešní době lhostejnosti, skepse, a tíhnutí především k materiálním hodnotám, mi tohle přišlo moc hezký. Že jeden člověk, po svém odchodu /do té doby na něj spíš lidi plivali/, tohle dokázal probudit v mnoha lidech. I to byl jeho dar pro společnost.

    Jinak beru váš názor, máte na něj pochopitelně právo, tak jako já mám právo na svůj. Nikomu nic necpu, tak jako, doufám, ani vy necpete :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 28.12.2011 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Velmi hezky napsáno. Jak jsem již mnohokrát uvedl, nesouhlasil jsem s některými názory V.H. zejména v ekonomické oblasti, ale fakt, že se s tímto člověkem přišlo rozloučit tolik lidí, o něčem svědčí. Nikdo je nenahnal, nikdo si nepsal žádné čárky, jako tomu je třeba u pohřbu Kim-Čong-Ila. V tom je zásadní rozdíl mezi demokracií a totalitou (diskuze na toto téma se vede jinde). Ale je vidět, že lidé mají v sobě ještě i jiné hodnoty, než jen peníze a materiální bohatství. A to je dobře.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.12.2011 12:44 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Mladí lidé jsou nejsnáze manipulovatelnou skupinou. Stačí jim dát iluzi, že jsou odlišní (lepší, uvědomělejší) než zbytek a že proti něčemu bojují. A taky možnost to viditelně demonstrovat světu. Třeba Apple tohle dobře chápe...

    Proč je dnešní doba horší než ty předchozí v míře "tíhnutí k materiálním hodnotám"? Kdo nebo co za to může? Lze opravdu říct, že na vzpomínkové akce lidi nikdo nenahnal (stejně jako je nikdo nenahání do obchodů pro nový model iPhonu)? Havel byl důležitý, to je zřejmé, o jeho úmrtí se přece zajímá celý svět, je to na titulních stránkách všech světových novin. Jeho významnost lze změřit počtem zahraničních politiků, kteří se zúčastní jeho pohřbu. Změřit a snadno komunikovat lidem. Jak si někdo může dovolit nebýt součástí něčeho tak významného, jak si někdo může dovolit nekoupit rodině zahradní bazén a okrádat ji tak o štěstí?

    Havel byl výjimečný tím, že to myslel upřímně. O kom z dnešních vrcholových politiků se to dá říct?
    Marcela* avatar 28.12.2011 18:29 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Já bych do toho iPhony ani bazény netahala :-)... Ani bych si ty mladé lidi /kromě toho tam byli lidé všech věkových kategorií/, kteří se rozhodli přijít poklonit památce V.H. netroufla označit za zmanipulované. Takhle jednoduše to nefunguje, aby se dal někdo snadno zmanipulovat k tomu, mít někoho rád ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.12.2011 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Postavit se čistě emocionálně a striktně nepoliticky k něčí soukromě-politický památce? Si děláte srandu, nejsem politolog profesionál - kartotékovej onanista, abych vypliv výsledek studie... :-D
    27.12.2011 22:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    jak se začalo bez ohledu na pietu kopat do všech, kdo s Havlem nesouhlasili
    Já si myslim, že to je dost vzájemný...
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2011 18:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Říká se, že každý je nahraditelný - a je to pravda, všichni bychom si to měli uvědomit. Na druhé straně někteří lidé toho pro svět udělali méně, jiní více. Člověk, který neudělal ve svém životě výrazné zlo, by měl být po smrti zhodnocen sice realisticky, ale s určitou pietou. Samozřejmě - je obrovský rozdíl mezi V. H. a "slavným" Kimem ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2011 21:00 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Samozřejmě - je obrovský rozdíl mezi V. H. a "slavným" Kimem ;-)

    A jaky a pro koho? Media masiruji jednosmernymi komentari, diskuze vsude pod clanky zakazny. Treba je vic lidi, kteri meli radi Kima, nez humanitarniho bombera........

    Pro tupejsi poznamka - jde o nadsazka. Pro DS - ta poznamka neplati na vas :-)
    Dalibor Smolík avatar 27.12.2011 22:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Dík, tu poznámku samozřejmě nepotřebuji :-), jinak by to byla diskuze na dlouho, zda je možnost srovnávání a volby pro občany KLDR atd. Do toho se pouštět nechci ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.12.2011 22:07 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD

    Média sice masírují, ale otázka je, proč. Nemyslím si, že třeba Idnesu jde o něco víc, než o kliknutí .... chci říct, že kdyby to lidi nečetli, tak by o tom nepsali.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    27.12.2011 22:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Zdravím, víte já bych chtěl napsat jendu věc. Když si poslehnu, nebo přečtu Havlovi některé texty a nebo přednesy, tak s nimi po humanitární stránce většinou bezmezně souhlasím a málo kdy jsem s ním v těch jeho textech a předneseh nesouhlasil. Jenže pak se podíváte do reality a zjistíte co ten chlapík vlastně ve skutečnosti dělal. A logicky vám vyjde dilema dvouh možných vysvětlení: 1) buď to byla ukrutná svině o dvou tvářích, 2) nebo byl najivní asi jako 3 letý děcko... Nevim co je horší na státníka typu prezident... Osobně v této otázce nemám jasno ale jediný v čem mám jasno že obé varianty nejsou slučitelné se vzdáváním pocty. Takže ať si klidně prdí do hlíny mě je to šumák... :-)
    27.12.2011 22:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jenže pak se podíváte do reality...
    A ty ses podíval na realitu? Z tvých komentářů to moc nevypadá... :-D Teda takhle, neříkám, že já jo, on každej vidí tu realitu jinak. No a krom toho, představ si, že bys měl nějaký humanistický ideály a pak se stal prezidentem... Seš si opravdu tak jistej, že by to dopadlo líp?
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.12.2011 23:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Víš co je realita? Střelil sem svýho Escorta za pětikilo a frajer ho pouští za 6999 :-D
    27.12.2011 23:57 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD

    To si někdo koupí na stavbu a tam ho dodělá ... čest jeho památce!

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    28.12.2011 00:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    fakta? realita? :-))))) Hledej hošíku. :-) Jinak si žij v čem chceš. :-) tvoje otroctví to je! :-)))
    28.12.2011 01:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jo, jasně. Miluju tyhle lidi, kteří mají pocit, že právě oni jsou ti osvícení, kteří znají onu Velikou Pravdu, a ostatní jsou ovce v otroctví. Prostě "Máš na věc jiný názor? Aha, takže seš ovce." Automaticky, bez rozmyslu. Přitom tahle jejich Pravda se obvykle zakládá přinejlepším na pár pofidérních, nedoložených ale "zaručeně pravdivých" spekulací nalezených někde na internetu (jako např. lunatické zápisky Jiřího Wolfa a podobné "spolehlivé" zdroje...).
    28.12.2011 01:48 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Muhehe, jediný čím se řídím je logika věci a zpracovávání informací. :-) Nemušíš vubec hleat v neoficiálních zdrojích a stačí se pouze a jenom koukat na ty oficiální aby jsi pochopil jací jsou to lháři, nebo nekompetentní pošuci. :-))) Prostě si vyber, buď byl pro tebe Havel nekompetentní děcko, nebo saň o dvou tvářích. :-) V podstatě není o čem diskutovat, protože není o čem, fakta jsou jedny! :-) Jenže dneska jsou lidi jako ty tupí jako poleno a nemají žádnou logiku, nepřemýšlí, nedávají si věci do souvisloti. :-( ku příkaldu Irák, ty jsi snad někde slyšel o tom že se tam našli zbraně hromadného ničení? tak a tedka si to dej logicky dohromady kdo to podporoval a podepsal. :-)))) Bože lidi jsou tupí. :-)
    28.12.2011 14:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Prostě si vyber, buď byl pro tebe Havel nekompetentní děcko, nebo saň o dvou tvářích.
    Ně, děkuji, nemám rád výběr mezi dvouma opačnýma extrémníma názorama, z nichž každý ze své podstaty nemůže mít pravdu. Typický znak manipulace.
    ku příkaldu Irák, ty jsi snad někde slyšel o tom že se tam našli zbraně hromadného ničení?
    Ne, neslyšel, a taky s tím nesouhlasím. Pálí tě ještě něco dalšího?
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.12.2011 14:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Pálí tě ještě něco dalšího?
    Typický znak manipulace. :-D
    28.12.2011 14:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Tady to je manipulace kam se podíváš :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.12.2011 15:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Okamžitě mně přestaň manipulovat!!! :-D
    28.12.2011 15:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Okamžitě mně přestaň manipulovat!!! :-D
    Á, klasická manipulace pomocí "omylem" napsané pravopysné chyby... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.12.2011 15:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Hajzle! :-D
    28.12.2011 17:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Takže si to shrňme dle logiky. Vy jste 1) nedokázal logicky zpracovat mnou navrhované možné závěry, natož aby jste si z nich vybral. 2) snažíte se odklonit debatu tam kde by jste si byl svojí chabou argumentační schopností více jist: "Manipulace, ble ble ble... atd, pořád dokola." 3) dle reakce na moji větu soudím že nesouhlasíte s fakty, lepe řečeno s faktem že tam žádné zbraně hromadného ničení nebyli nalezeny? Vy si myslíte že tam stále nějaké jsou a že je dostanete kupříkladu příští rok na Ježíška? :-)))) Závěr: nechápete logiku, nechápete vazbu příčiny a důsledku, nechápete odpovědnost morální odpovědnost politiků za své činy atd atd.... Ale já se vás snažím pochopit, pochopit jak lidé jako vy přemýšlí, protože pochopení vaší mysli je klíčem k úspěchu a spokojené společnosti! :-)
    28.12.2011 18:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Takže si to shrňme dle logiky. Vy jste 1) nedokázal logicky zpracovat mnou navrhované možné závěry, natož aby jste si z nich vybral.
    :-D :-D :-D Mám pocit, že pleteš logiku s nějakým zvláštním náboženstvím... Tvoje návrhy jsem logicky zpracoval, jedná se o false dilema.

    Asi ti nedochází, že to zdaleka nejsou jediné dva možné (logicky konzistentní) závěry...
    dle reakce na moji větu soudím že nesouhlasíte s fakty, lepe řečeno s faktem že tam žádné zbraně hromadného ničení nebyli nalezeny?
    Tak to soudíš špatně. Nevím o tom, že by tam nějaké nalezené byly. Tu invazi osobně odsuzuju (a následně i to, že byl Havel pro). Spíš by mě ale zajímalo, jestli ti na Havlovi vadí jen tahle věc, nebo i něco dalšího.
    Závěr: nechápete logiku, nechápete vazbu příčiny a důsledku, nechápete odpovědnost morální odpovědnost politiků za své činy atd atd....
    Jo, jasný. Tohle je jediný, co se z diskuse z tebou dá zjistit: že vlastně nechápu vůbec nic a jsem vlastně naprostej kretén. Asi takhle teda vypadá diskuse s "racionálně uvažujícím člověkem"... Ještě bys mohl přidat nějaké to "proč lžeš?" Nebo "seš retartovaný" a bylo by to dokonalý...
    29.12.2011 10:43 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    a jeje... Takže 1) navrhni další možná řešení. :-) 2) dobře odsuzuješ invazi. A co z toho vyplývá? Pro mě z toho vyplývá několik věcí: a) invaze byla neoprávněná, b) za dobu invaze máme zkoro milion mrtvých c) ten kdo schaloval utok na irák má nést za své činy odpovědnost d) Havel je morálně odpovědný za svoje činy. :-) Co chceš na této záležitosti řešit? Mám opravdu pocit že v tvém případě se bavím s nelogickým tatarem kterému nedocházejí jisté věci... :-(q Dál už se bavit nehodlám, protože to nemá smysl. radši pujdu vydělávat prachy a nebo dělat nějaké věci pro Opensource, je to duležitejší než se bavit s TATAREM.... :-)))) BRUS VOE! :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.12.2011 11:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    vejce / slepice - řešíte něco podobnýho...
    29.12.2011 12:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Jo no, při sezení u počítače si člověk přisedne vejce, a pak je v diskusích nevrlej :-D
    29.12.2011 12:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce, černé labutě a NetBSD
    Havel je morálně odpovědný za svoje činy. Co chceš na této záležitosti řešit?
    Nic na tom nechci řešit, tahle stránka se mi u Havla taky nelíbí, ale není to pro mě důvod, aby ho odsoudil celýho se vším všade.

    Krom toho, řekl bych, že Havel počet mrtvých mohl ovlivnit jen minimálně, páč USA by tam imho nakráčeli, i kdyby se milej Havel postavil na hlavu... Vem si, kolik významenjch států bylo proti, a pomohlo to něčemu? Ne...
    Dál už se bavit nehodlám, protože to nemá smysl. radši pujdu vydělávat prachy a nebo dělat nějaké věci pro Opensource
    Máš recht, bude to pro nás oba lepší :-D Tak ať se daří ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.