abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 713 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Básníci a ti další

    27.6.2012 14:17 | Přečteno: 917×

    Ministr Pospíšil je odvolán a zase je tu něco ke psaní. Pro jiné, rád si na tohle téma přečtu pár blogů od renomovaných znalců. Já se budu držet svého a budu psát jen obyčejných věcech, které se člověku sem tam přihodí. Mám čas, čekal jsem klienta, leč volal mi jeho kamarád, že se nedostaví, neboť ho vyhodili z práce za fetování. Ač jsem mu minulý týden naznačil tuhle možnost, protože jsem měl informace. Právě od jeho kolegy a kamaráda, že jeho šéf s ním pomalu ztrácí trpělivost.

    Inu stane se. Jen doufám, že také ex-ministra Pospíšila nevyhodili z vlády za fetování. Snad ne, zdá se to být mladý nadějný muž. Jako můj klient. Tomu jsem už minule doporučil aby navštívil příjmový pavilon v PL Bohnice a neodkladně požádal o přijetí. Nebude to zas až tak jednoduché, protože místa nejsou, ale třeba bude mít kliku, když na mě dá. Ministr Pospíšil to bude mít zřejmě i přes vyhazov z vlády jednodušší.

    Sledoval jsem přes víkend zajímavý web Mises.cz kde jsem objevil spoustu zajímavého povídání o ekonomice, liberalismu, svobodném životě. Poslechl jsem si Petera Schiffa, Paula Rona a další. Přečetl pár zajímavých článků, třeba ten o dobrovolné solidaritě v Čechách v devatenáctém století i jiné. Prostě mi ten pohled z hlediska rakouské školy, kterou reprezentuje Ludwig von Mises vyhovuje. Myslím si, že by to mohla být cesta ze socializujícího se evropského ekonomického pekla. Pochopitelně socani to budou vidět zřejmě jinak, ale na názory socanů na ekonomiku jaksi neberu zřetel.

    Ono by už konečně bylo na čase, aby ten skutečný kapitalismus s plnou osobní odpovědností začal. S žádnou státní pojišťovnou za zády. Vymýšlet, vyrábět, prodávat laciné, kvalitní věci. Líbil se mi výrok Petera Schiffa o tom, že před sto lety Ford platil nejvyšší mzdy na světě svým zaměstnancům a zároveň vyráběl kvalitní a laciná auta. A v jiném videu, když velmi srozumitelně vysvětloval, že nízké mzdy ze začátku znamenají nízké ceny jiných výrobků a tedy tím pádem díky zvyšující se produkci i podstatný vzrůst životní úrovně. Za stejné peníze více zboží pro zákazníka. Tohle všem těm grafomanům, co pořád malují jak se životní úroveň snižuje by mohlo docela dojít.

    Západ dost dlouho postupně životní úroveň zvyšoval. Nebylo to díky dělnickým bouřím, ale díky právě stabilní měně plus vzrůstající produkci a malých daní. Jen málokdo chápe, v tom socializujícím, všepečujícím světě, který se stává pomalu světem bez osobní odpovědnosti, že zvyšovat, nebo udržet životní úroveň se dá jen tehdy, když jsou lidé ochotni osobního nasazení. Vysokého nasazení, protože mají motiv, pokud jim vláda nesebere víc jak 50% výdělku na přerozdělení. To se to vládním úředníkům přerozděluje, když mají takový balík.

    Jistě, může mi kdokoliv vysvětlit, že by si kdokoliv nešetřil na stáří. Někdo opravdu ne, někdo zvolí třeba tohle Pološero Třeba se rozhodne, pro divadelní společnost, než pro učení ekonomie. Proč ne, má recht. Nebo neplatí alimenty a vydává to za komunistický odboj. Sedí v kriminále jako příživník, co sice byl svinský zákon na ochranu pětiletky, ale pak odbojářů v tomto případě bylo desetitísice. Holt jim dnešní režim statut odbojáře nepřiznal a tedy nemají důchod. Oni by ho totiž neměli ani za totáče. Neměli by na něj nárok, neměli by odpracovaná léta. Takových odbojářů jsem znal. Po měsících odsezené roky. Jak říkám, zákon to byl svinský. Jenže když si vyberu tenhle způsob života, musím přijmout i skutečnost, že mi nikdo nic nedluží. Mám pak právo na soukromou solidaritu, leč právo nerovná se nárok. Právo mám říci co chci, ovšem nemám nárok na to to říkat v parlamentu, když mě tam nezvolili.

    Dokonce si myslím, že být básníkem je bezva, stejně jako je bezva být dlaždičem, nebo burzovním makléřem, ale pořád by měly být všechny tyto činnosti na vlastní riziko. Solidarita, kterou si lidé dobrovolně projevují, je úžasná věc. Jenže stejně jako lásku si nejde vynutit, tedy lze si vynutit nějaký druh soužití, tak si nejde vynutit solidaritu. Lze sice sebrat lidem peníze, na charitu, třeba charita pro vládní úředníky, ovšem to vnímám pod vlivem „rakouské školy” jako čirou zlodějnu. Lásku si nelze na rozdíl solidarity ani vyprosit. Ale to je jiné téma.

    Vrátím se k tomu pořadu „Těžký život básníků.” Jsou lidé, kteří se domnívají, že by je stát měl podpořit. Jenže stát sem i já. Já mám poesii, rád, dokonce si ji i kupuji, natolik jsem romantický, leč si myslím, že tady by podpora stejně jako u jiných potřebných věcí, měla jít ze soukromých zdrojů. Nikoliv státních. I u těch nositelů cen. Podobně jak je tomu například u Open Source. Firmy a jednotlivci podporují vývojáře. Také dělají důležité věci pro jiné lidi, také jsou stejně jako básníci důležití, nebo sochaři, malíři a jiní umělci.

           

    Hodnocení: 53 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.6.2012 14:34 Pindal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Kdesi v lodi buší,
    buch, buch, buch.
    Též škrábání je slyšet,
    škráby, škráby, škráb.
    Voda teče!
    Hola, hola kapitáne, kde jsi?
    Krysy zlomili mu vaz.
    
    27.6.2012 14:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Vida, koutek poezie
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Agent avatar 27.6.2012 17:11 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    "Ono by už konečně bylo na čase, aby ten skutečný kapitalismus s plnou osobní odpovědností začal".

    Proč ne. Proč bychom měli doplácet na neschopné bankéře a sanovat jejich ztráty? Stejně tak bych chtěl o zákonech rozhodovat přímo v referendu. Nechť každý zapojí svou osobní odpovědnost. Byl bych zvědav, kolik lidí by se dostavilo. Myslím, že většina by stejnak zůstala v hospodě a dál by nadávala.

    "...nízké mzdy ze začátku znamenají nízké ceny jiných výrobků a tedy tím pádem díky zvyšující se produkci i podstatný vzrůst životní úrovně". Ano. Tohle slyšíme od revoluce. Utáhneme si opasky a pak bude dobře. Ale nikdo už neřekl na jak dlouho budem utahovat a že životní úroveň podstatně vzroste jen pár vyvoleným. To nám už jaksi zapomněli sdělit.

    Prej sme si žili nad poměry. Tím myslí koho? Já si nad poměry nežiju. Co vydělám, z toho něco utratím, něco našetřím. A k tomu ještě ze svých daní přispívám na různé pochybné korupční kauzy.

    "Já se budu držet svého a budu psát jen obyčejných věcech, které se člověku sem tam přihodí".

    Zaplať pánbu. Takové články mám nejradši. Jak se říká, ševče, drž se svého kopyta!
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    27.6.2012 17:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Proč ne. Proč bychom měli doplácet na neschopné bankéře a sanovat jejich ztráty? Stejně tak bych chtěl o zákonech rozhodovat přímo v referendu. Nechť každý zapojí svou osobní odpovědnost. Byl bych zvědav, kolik lidí by se dostavilo. Myslím, že většina by stejnak zůstala v hospodě a dál by nadávala

    Jasně, a už má mnhý důvod se o nic nepokusit, protože se bojí neuspěchu, neb je ti druzi stejne nepodpoří
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 27.6.2012 20:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Sanace bank a kampeliček celkem úspěšně u nás proběhla. Sanace kampeliček byla také odsouhlasena i když se jednalo o klienty soukromých bankovních domů. Tedy vkladatelé neměli dle zákona nárok na navrácení peněž. A jak to pak dopadlo? Část peněz se jim vrátila a bankéři se jen chechtají...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.6.2012 07:47 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Malo sa s nimi zatočiť v duchu rakúskych teórií... to by bolo chechotu...
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 10:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Je pravda, že lidé by se měli naučit, kam zodpovědně ukládat své peníze, ale pojištění vkladů do určité výše je podle mě správné, aby nedošlo ke zhroucení celé části ekonomiky. Není v dnešní době dost možné, aby obyčejný střadatel rozpoznal solventnost bankovního domu. Jiná věc je, že když někdo nabízí třeba úrok 15 % za vklady. To už by měl každý soudný člověk s IQ nad 50 zpozornět.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 10:27 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    proti poisteniu vkladov hadam nikto nema vyhrady... ked do toho nebude rypat stat (prinajhorsom staci vymahat plnenie poistnej zmluvy)
    30.6.2012 11:51 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    ked do toho nebude rypat stat

    Uz aby tu byl ten pravy kapitalizmus.V kapitalistickych zemich do urcite hodnoty zarucuje vklady STAT. Zaroven umoznuji vklady do omezene hodnoty bez zdaneni uroku, cimz se snazi pokryt inflaci celkove hodnoty vkladu.
    28.6.2012 10:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Dalibore, myslím že se shodneme, stát jako takový je na to aby hlídal pravidla a aby ty chudé nikdo beztrestně neokrádal, třeba o jejich peníze v bankách. Jinak státu do ničeho jiného nic není.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 10:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Vy fakt nevíte jak se tvoří penízky v Bankách viďte? Jinak by jste takovej blábol nemohl napsat. :-)))
    28.6.2012 10:46 mumik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    v libertarianskom svete sa tie peniaze tak lahko nebudu vyrabat... bez centralnej banky...
    28.6.2012 11:55 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Když se přestanou prachy na počítači prachy tak to bude jenom dobře. :-) Bohužel druhá stránka libertariánství spočívá ve volném trhu a malém státu, což je totální voda na mlýn korporacím. Takže ve svém dusledku libertariánství zajistí neexistenci půjček, což totálně převrátí běh obyčejných lidí (v podstatě žádná hypoteka, žádná pujčka, atd...) a zárověn žádnou jistotu pro obyvatelstvo. V podstatě Libertariánství je jenom metastav vedoucí k NeoFeudalismu. :-))
    28.6.2012 12:20 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další

    Obávam sa, že píšeš o niečo inom, pretože libertariánska ekonomika nebráni existencii pôžičiek.

    Ten bytový neofeudalizmus spôsobuje skôr štát napr.: vyrábanie peňazí z ničoho, štátny fond rozvoja bývania, štátny príspevok pre mladých (tzv. hypotekárny úver pre mladých), územné plánovanie, technické normy, stavebné konanie, korupcia v stavebnom konaní (len bez tejto poslednej položky by byty v Bratislave mohli byť o 10% lacnejšie) a možno ešte niečo ďalšie.

    28.6.2012 12:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Samozřejmě že pučky by existovali i v libert... systému To nevyvracím. Jen odhaduji že by těch pujček mnoho nebylo, což o to mně osobně by toto nevadilo. :-) Mě spíše vadí na libertariánství to že se chce zbavit státních ochranných záležitostí spolu s nemožností si chránit své trhy. Volný trh je totiž o silných a pokud máte před sebou obra typu třebas Dupont tak jak chete konkurovat na volném trhu něčemu co se mohlo vyvíjet leta v chráněném prostoru s velkým trhem??? To ve velikosti české republiky nemáte šanci a nebo vlemi malou. Tkaže výsledek je ten že nám tu při existenci volného trhu zbejvá šmelit a nebo být vzdělaní a za "nizkou" mzdu makat pro velké korporace, v podstatě otroctví...
    28.6.2012 12:42 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další

    Tá ochrana nie je zadarmo, takže začneš konkurovať niečim, v čom sa náklady ochrany prejavujú najvýraznejšie.

    Každopádne nikto tebe a tvojim kamarátom nebude brániť chrániť si niečo.

    3.7.2012 10:16 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    za "nizkou" mzdu makat pro velké korporace, v podstatě otroctví... Pracuji pro korporaci za dobrou mzdu protoze korporace si muze dobrou mzdu a bonusy dovolit.
    Dalibor Smolík avatar 3.7.2012 10:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Tady taky platí "kdo umí, ten umí". Prosperující korporace dokáže dobré zaměstnance řádně ohodnotit, protože nechce o ně přijít.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.7.2012 16:58 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Nevím, jestli všechny. Znám mezinárodní pojišťovnu, která nutně potřebuje specialisty s jazyky pro menšinová teriotoria. Složitě a draze je přes poradenskou firmu sežene, dá jim nějakých 30.000 nástupní plat, a když po roce projeví zájem o navýšení nástupního platu dejme tomu o 10%, tak řeknou - nic, nebo skončíte. A kolotoč začne znovu, s novými lidmi, kteří prvních 6 měsíců nejsou schopni objektivně plnit svou pracovní funkci. Ptal jsem se jejich HR šéfky, a ona mi téměř nerozuměla, proč by jako měla stabilizovat personál a tím ušetřit firmě, protože ona musí čerpat svůj HR budget.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    pavlix avatar 3.7.2012 23:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Jinak nevím kolik se dnes platí agenturám za sehnání člověka, ale tipoval bych že pod 50k to ani nezkoušejí, spíš více.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.7.2012 00:10 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Spolužačka dělá takovou náborářku, odborně Senior HR Manager - ty prachy tipuješ dobře, ale hodně se to liší podle požadovaného rankingu člověka, top je za šestimístnou částku. Spíš mne ale překvapuje, že za ty prachy nic moc nakonec nedodají, a firma musí hledat znovu. Holt to mají v rozpočtu, a ze svých řad obvykle hledat nechtějí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    28.6.2012 12:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    pretože libertariánska ekonomika nebráni existencii pôžičiek.

    Řekl bych naopak, ona říká, že finanční zdroje, které banka nepůjčuje na státní projekty, zbývají na soukromé projekty. Soukromé projekty, které vytvoří přirozenou a potřebnou skladbu pracovních míst a zajistí požadovanou produkci zboží.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 19:08 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    :-))))))) To je teda myšlenka. :-)))
    29.6.2012 20:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    To je myšlenka několika docela uznávaných ekonomů rakouské školy. Takže asi zřejmě dobrá. Třeba tahle

    Peter Schiff
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.6.2012 20:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Nebo tahle

    Peter Schiff II
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 10:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Co to s tím má společného? Tady mluvíme o pravidlech. Třeba o povinném pojištní vkladů. Se samotnou tvorbou peněz to nemá nic společného. Samozřejmě, že se pojištění projeví na výši bankovních poplatků, to je jiná. Ale běžní střadatelé nepříjdou na buben, v případě krachu některého z ústavů. Jo, kdyby zkrachoval stát (třeba pro zadluženost), pak by nebyly ani důchody ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 12:02 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    V kapitalistickém systému nejsou a nikdy nebudou k dispozici všem lidem jejich uspory protože jsou rozpučované jiným lidem. Pojištění je jenom obchod se strachem fungující pokud vám krachne tak třebas jenom jedna banka ze 30. V případě krachu, si typnu, nadpolovičního počtu bank Vám pojištění nic nezaručí. Prachy jsou pořád jenom prachy a ty se multiplikují. Pojištovna nedělá nic jiného než že vybírá prachy a ty zase točí v kapitalistickém kasínu. Táákže mluvit o tom že vám kapitalismus zaručí vklady je matematický nesmysl. Pokud se bude multiplikovat nikdy Vám nikdo nic reálně nezaručí....
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 12:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    V případě krachu, si typnu, nadpolovičního počtu bank Vám pojištění nic nezaručí.
    Když se na Titaniku roztrhl plášť lodě u 6 komor, taky šel ke dnu. Ale u většiny lodí tento systém tu loď i cestující zachránil. Jestliže krachne polovina bank, je to průser velkého formátu. Může se výjimečně stát. Ale tady jde o to, že když bouchne banka, kam jsem si dal životní úspory já, tak je aspoň částečně dostanu zpět. To je jako u pojištění auta. Stejný princip. O tom je přesně život, musí se s určitým rizikem počítat. Absolutní jistotu může zajistit jen krchov.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 12:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Tak, absolutní jistota není nikdy a nidke. A proto ani kapitalistický ani komunistický ani žádný jiný systém není lepší než ten druhý, každý má něco pro a proti. Co se týká pojištění, odpovím asi takhle: někdo spoléhá na stát, někdo na soukromé banky, někdo investuje, někdo se učí sejt obilí, někdo plodí děti a nebo se vzdělává.... At si každej dělá co chce.
    28.6.2012 12:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Pro tebe, starý, ale pořád platný, dívěj se, možná něco málo pochopíš. Jak funguje vláda
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    A modří už ví. :-)
    28.6.2012 10:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Vy fakt nevíte jak se tvoří penízky v Bankách viďte?

    my ty socanský kecy známe, to je jen výsledek keynesianství a opuštění zlatého standardu. :-) Přečti si i něco jinýho, než toho blábola Marxe a jeho živitele Engelse. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Bohužel historie Vám taky nic neřiká, protože by jste jinak tento Váš blábol nemohl vypustit. To co tu totiž máme bylo započato tím že se popustily udzdy právě bankovnímu sektoru. V podstatě se poslouchali neolibeberální sračky typu volný trh, globalizace, tisknutí peněz na dluh atd.. bla bla bla a výledek je přesně to co vidíme. Jeto krach. A vy chcete vyřešit problém všeho schopného bankovního sektoru tím že ho ještě více pustíte z otěží? Dochází Vám to ve vašem malém mozečku? :-))))
    28.6.2012 12:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    To je vidět Zimo, že jsis nic nepřečetl od Misese nebo Hayeka. Tam jsou právě proti centrální bance, opuštění zlatého standardu, mizernému právnímu prostředí atd. Tištění peněz na dluh, přesně si popsal keynesiánský způsob řešení. Si holt bolševik a bolševikem zůstaneš, hlavně život bez rizika. Socialistický způsob vidění světa. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    hele to co se tu děje jede přesně k tvému vysněnému kapitalistickému systému. Takže tobě stačí jenom koukat z balkonu socialistického paneláku a s náručí ho vyhlížet. :-))) Hlavně si ulož dost peněz v našich bankách abys měl alespon na svuj pohřeb... rád si potom pujdu do banky a "tvoje" prachy si pujčím. :-))))
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 12:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    tisknutí peněz na dluh atd..
    Tomu nerozumím ..to je neoliberální teorie? Politik, který říkal, že dluhy se nemusejí splácet, ale jen úroky, k neoliberálům určitě nepatřil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 12:42 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Libertariánská asi ne, neoliberální asi jo, ale děje se tak desítky a desítky let.... Když se podíváte dozadu do historie za posledních 50let tak se tu postupně děje přesně podle neoliberálních hovadin a výledek je ten co tu máme. Dluh který se nedá splatit, obrovksé ziska korporací které jsou silnější než samotné státy a v podstatě je už řídí, demokracie už slouží pouze jako zástěrka toho že nám vládnou finančníci a lidé měli jakž takž pocit nějaký falešný svobody.... Mužete si to probrat zleva z prava ale všechno je o moci a majetku a když my už nic nemáme, nemám žádnou moc a nemužeme se efektivně bránit. Zatímco lidé si dobrovolně utahují opasky tak ti chytří co mají majetek se topí ještě ve větším majetku...
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 13:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Dluh, který nelze splatit, je spíš výsledkem neokeynesiánských teorií, které tvrdí, že ekonomika se nemůže rozběhnout bez náležitých investic (což je sice pravda, ale funguje to jen za určitých okolností). Výsledkem je spousta předražených projektů, které nemají návratnost. Další kapitolou jsou náklady na státní správu. Ale to, že finančníci řídí svět, nepopírám a vzájemně se to nevylučuje.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 18:00 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Možná máte i pravdu s tím dluhem ,ale to že se popustili otěže finančnímu sektoru muže jenom a pouze Neoliberalismus, který tvrdí že čím méně budeme regulovat tím lépe nám bude a výsledek je vidět všude kolem, tečka. Dělali to ve spojených státech demokraté tak republikáni, a začal to Regan. V Evropě je to to samé, jsme ohon USA... V Chile zkoušeli neoliberalismus, neuspěli. respektive začali bejt uspěšní až když přestali poslouchat ty Neoliberalistický hovada všetně Norberta Freedmana a jeho šokovou terapii za kterou snad dostal i Nobelovku dement jeden. To samé v Jižní Americe. MMF což jsou Neoliberalisté každým coulem doporučovali to samé jak se děje už 20 let tady. Prodat státní majetek, osekat sociální stát a utahovat si opasky. Výsledkem byl v jižní americe totální krach. To samé se děje u nás v republice, doporučují nám pořád a s¨tále metody a funkce které se nikde neosvědčily, s vidinou lepšího zítřku. Připadá mě to naprosto identické jak ože se v reálném socialismu pořád čekalo na ten skvělej Komunismua on pořád nikde. Tak si i libertiáni vysnili svoje absurdum aby se nemuseli hlásit k tomu chybnému kapitalismu a přitom pokračovali v ještě zrudnější formě kapitalismu... Je to celé padlé na hlavu ale komu není rady tomu není pomoci... Ps v jistých vašich větách jste si v podstatě odpověděl sám.
    28.6.2012 18:36 Dement
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další

    Hej, Reagan bol možno neoliberál, ale určite nie libertarián. Fakt by to chcelo ujasniť si pojmológiu, určite sa nechceš zaradiť na úroveň p. Jílka, pre ktorého čo socdemák, to boľševik. Potom človeka napadne, že komuznimus nemusí byť o strieľaní na hraniciach (pokiaľ to náhodou nie je pán fabrikant).

    28.6.2012 18:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    a to jsem snad někde tvrdil? :-) mluvil jsem o obecném trendu. :-)
    28.6.2012 20:13 Dement
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Takže imanentnou súčasťou socializmu na území bývalej ČSSR je strieľanie ľudí na hraniciach. Ešte skúsiť ten neoliberalizmus, nech si z dvoch zlých vecí vieme vybrať lepšiu...
    Dalibor Smolík avatar 29.6.2012 08:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    ale to že se popustili otěže finančnímu sektoru muže jenom a pouze Neoliberalismus
    Vladimíre, na to je se potřeba podívat z většího nadhledu. Finanční sektor vytvořil nové produkty, jako jsou deriváty apod. v polovině 90. let, ale to bylo vyvoláno nikoliv volným trhem, ale určitým opatřením americké vlády - vyhlášením hesla "slušné bydlení pro všechny". Vznikaly hypotéky jak houby po dešti i u lidí, kteří je evidentně neměli čím splácet. Banky na to reagovaly různými balíčky více a méně hodnotných hypoték, míchaly to dohromady a prodávaly, až najednou začaly prodávat vzduch. Na to se nabalily další události.
    Jižní Amerika byla typickým příkladem, kdy se nechal státní dluh přerůst přes hlavu a když se to chtělo řešit, už bylo pozdě. Bez katastrofy to nešlo. Právě proto včasné (a nepopulární) řešení může tuto situaci v Evropě odvrátit. Netvrdím, že je kapitalismus bez problémů. Problémy jsou a ještě budou. Jde o to, aby se včas hledalo řešení a to i řešení méně populární s tím, že do budoucna se zachrání hospodářství.
    doporučují nám pořád a s¨tále metody a funkce které se nikde neosvědčily
    Co se neosvědčilo? Hospodařit "za své a ne u vypůjčeného?" To se osvědčilo vždycky. Jediným rizikem je zpomalení ekonomiky, které se nedostává peněz na investice. Pokud se dělá uvážlivá úvěrová politika, dá se toto riziko eliminovat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.6.2012 11:59 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Takže z toho co jste napsal vyplývá že pokud Vláda popustí oteže finančnímu sektoru tak to jde dohajzlu. Což se stalo nejsme v rozepři. Kdyby ty omezení nebyly tak ty balíčky banky vytvoří už dávno protože jde o to točit prachy. Taky ty banky tyhle kroky dělat nemuseli a nemuseli prodávat takovýhle hypotéky. A když se přišlo na to že je to v podstatě bezcené tak zase přijde stát a sanuje ty samé banky. To už rovnou ty banky mužou bejt státní, když do toho sype stát prachy svých občanů... V případě Jižní Ameriky v podstatě taky nejsme v rozepři. Z vašeho textu vyplývá že ty kroky už dělat ani nemuseli. Nechápu proč by měl státní sektor když zkrachuje platit investorům své dluhy když zkrachoval a nemá na žrádlo svých lidí. A stejně jak ov řecku se tyhle problémy s dluhem řeší vytvořením dalšího dluhu. Žádná investice není bez rizika a banky s těmi riziky musí počítat. Zase nevim proč by měl někomu něco platit když není z čeho... Celá takováhle agenda s dluhy je ve svém dusledku past jak se zadlužit a zprivatizovat majetek občanů a států. Státy pak krachují, chudnou a bohatí tak mají možnot zobnout za babku něco co se jen tak na trhu nevyskytuje. Potažmo když ty prachy které se pujčůjí státům jsou už v samotném principu dlužné peníze. Nenexistují tak nevim proč bych na neexistující peníze měl platit reálnej urok kdžy nemám. Vim že jsem na tenkém ledě. :-) Cose týká hospodaření za své to je dobrá myšlenka, bohužel když si pujčujou všichni a vy potřebujete na volném trhu držet s ostatními krok tak to musíte dělat také. :-)))
    Dalibor Smolík avatar 29.6.2012 12:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Ty banky hypotéky prodávat nemusely, ale je to pro ně kšeft a do určitého rizika šly, jen se snažily to riziko přehodit na někoho jiného a to jednání z jejich pohledu celkem chápu ;-). Dnes se hledají určitá opatření, aby se toto neopakovalo, omezení nebudou třeba, protože hypotéky v tomhle rozsahu určitě už nebudou. Je to určitá zkušenost. Státy si budou aspoň trochu hlídat finance. Ekonomika se zpomalí, ale bude zdravější. To bude výsledek téhle krize. Časem zase příjde něco jiného .. tak už to chodí. Řecko dneska hledá východisko, aby to moc nebolelo a přitom splnilo potřebná kritéria. Nebude to jednoduché. Ale jak jsem již psal. Je to poučení pro příště. Musíme vzít v úvahu, že od konce války žádná taková krize dosud nebyla. (Pomineme-li dílčí krize a ropnou krizi v 70. letech).
    Cose týká hospodaření za své to je dobrá myšlenka, bohužel když si pujčujou všichni a vy potřebujete na volném trhu držet s ostatními krok tak to musíte dělat také.
    Jo, souhlas. Jde jen o to, aby to byla půjčka promyšlená s přijatelnou dobou návratu investice. Jinak jde všechno do kytek.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 28.6.2012 20:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    pane Smolík, ale já nemám nic proti pojištění vkladů, ale kampeličky toto pojištění neměly. Garance státu se vztahovala na banky, ale ne na soukromé firmy co nabízejí půjčky a zhodnocení vkladů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Agent avatar 27.6.2012 17:13 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Když už sme u té poezie, taky sem kdysi něco složil:

    Stoupá mi stoupá

    tak poď a nebuď hloupá

    šoupnu ti ho do dírky

    až mi prdnou trenýrky...

    Toť můj zkromný příspěvek. Děkuji.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    AsciiWolf avatar 28.6.2012 13:24 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    :-D
    27.6.2012 17:20 Ochjoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Kapitalizmus nikdy nemôže fungovať a už vôbec nie v nejakej extrémistickej rakúskej forme. Žiadna demokracia, žiadne istoty, žiadne súdy, žiadna ochrana, iba veľké nadnárodné fašistické diktátorské monopolné korporácie.
    27.6.2012 17:33 dejv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    nauc se cist ty pitomej bolseviku. ('ja se bavim'). Jde o ten 'spravny' (TM) kapitalismus, debile.
    27.6.2012 21:37 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Co je to za blbost? Jak žádná demokracie, žádné soudy ani ochrana? Jaké nadnárodní diktátorské korporace? Libertarianismus je sice asi tak utopický jako komunismus, ale na rozdíl od toho komunismu to aspoň teoreticky dává smysl a nic z toho, o čem píšeš, v něm nehrozí.
    27.6.2012 21:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Libertarianismus je sice asi tak utopický jako komunismus,

    v čem je utopický? Zatím se mi zdá utopický každý jiný systém mimo libertianismu. Pokud v Americe fungoval, i když ne zcela, pak Amerika rostla, životní úroveň se zvedala dlouhodobě. Zhruba o procento ročně, v momentě kdy Amerika opustila zlatý standard, šla dolu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 06:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    hmm tak to je na urovni teze moje babička má kozu a proto všichni ostatní mají kozu taky...
    Dalibor Smolík avatar 28.6.2012 11:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Babička, která má kozu, mimořádně prosperovala, protože tu kozu měla?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.6.2012 11:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Babička má kozu a socialistický závazek, že koza dojí mlíko. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Možná se budete divit, ale koza mlíko opravdu dojí... :-)))) Bože to myslíte fakt vážně? :-)))
    28.6.2012 14:37 bolsevik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    ne, nemyslí, to on je tak setsakramentsky vtipnej, královsky se baví
    28.6.2012 18:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    a přitom si dojí kozy? :-))
    27.6.2012 17:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Ono by už konečně bylo na čase, aby ten skutečný kapitalismus s plnou osobní odpovědností začal.
    Nevím, jestli mám správné informace, ale nejsi ty státní zaměstnanec?
    27.6.2012 19:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Jistě, že jsem, je to celá jedna desetina mého celého příjmu, jinak devět desetin vydělávám na volné noze. Pokud opustím ten státní institut, tak vydělám asi o devadesát procent více. Jsem tam protože to považuji za prospěšné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 06:39 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Ale ta jistota ve státním smrádečku... :-)))
    28.6.2012 08:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Jasně, Zimo, já pořád, že tak něco páchne, když přijdeš. A on státní smrad. Tvůj.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 10:36 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Jasně, já jsem typický příklad státního zaměstnance! :-)))))
    28.6.2012 10:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Ty si Zimo nepochopil, že mě je zcela u prdele,kdo jsi? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Kdyby to byla pravda, tak by jsi mě neodepisoval šuline. :-))) )
    28.6.2012 12:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Tak ještě jednou. Je mi u prdele, kdo jsi a čím si. Pochopil, nebo ti to mám hláskovat? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 12:49 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    No hlavně že ti nejsou uprdele tvoje děti. :-)))
    28.6.2012 12:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Ne, mě jsi zcela u prdele ty, a dokonale, bolševiku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 14:08 jestli myslíš, že jsem vozejk, tak se mýlíš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    dáváš nevyžádané informace, hajzle ..
    28.6.2012 15:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    dáváš nevyžádané informace, hajzle ..

    Nuda, nuda nic než nuda
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 11:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Paroubek Jirka vám de příkladem socanská holoto, tak do toho. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.6.2012 16:02 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další

    Len sa nesmej. Keďže máme zdravotníctvo tak trocha štátne (na Slovensku možno aj fašistické) a nemôžeš sa ho len tak vzdať, možno sa raz dočkáme povinných rozcvičiek. Veď ako by to vyzeralo, keby každý mohol len tak tučnieť a potom by si musel platiť následky nadváhy/obezity? Nie, nenecháme ho zomrieť!

    Prilby už povinné sú, aj pásy, fajčenie sa zdaňuje, možno sa raz dočkáme aj povinných spartakiád.

    28.6.2012 16:03 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    aj keď Paroubek... hm...
    11.7.2012 22:12 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Básníci a ti další
    Můžete si prosím opravit odkaz na Pološero? Musel jsem kouknout do zdrojáku stránky, abych viděl kam to vede. Děkuji.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.