abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.2 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky Immich, Immich Machine Learning, uv a RustDesk Client.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    TypeScript (Wikipedie), tj. JavaScript rozšířený o statické typování a další atributy, byl vydán v nové verzi 6.0. Příští verze 7.0 je kvůli výkonu přepisována do programovacího jazyka Go.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Zajímavý článek

    Christian Schaller z Red Hatu na svém blogu popsal své zkušenosti s používáním AI při vývoji open source aplikací pro Linux. Pomocí různých AI aktualizoval nebo vytvořil aplikace Elgato Light GNOME Shell extension, Dell Ultrasharp Webcam 4K, Red Hat Planet, WMDock, XMMS resuscitated (aktualizace z GTK 2 a Esound na GTK 4, GStreamer a PipeWire) a Monkey Bubble. SANE ovladač pro skener Plustek OpticFilm 8200i se mu zatím nepovedl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 19:44 | IT novinky

    Americké firmy Tesla a SpaceX postaví v texaském Austinu moderní komplex na výrobu čipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí projektu s názvem Terafab budou dvě moderní továrny na výrobu čipů – jedna se zaměří na automobily a humanoidní roboty, druhá na datová centra ve vesmíru. Uvedl to generální ředitel těchto firem Elon Musk. Projekt by podle odhadů měl stát 20 miliard USD (zhruba 425 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.11 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Bezpečnostní upozornění

    Ubuntu 26.04 patrně bude ve výchozím nastavení zobrazovat hvězdičky při zadávání hesla příkazu sudo, změna vychází z nové verze sudo-rs. Ta sice zlepší použitelnost systému pro nové uživatele, na které mohlo 'tiché sudo' působit dojmem, že systém 'zamrzl' a nijak nereaguje na stisky kláves, na druhou stranu se jedná o možnou bezpečnostní slabinu, neboť zobrazování hvězdiček v terminálu odhaluje délku hesla. Původní chování příkazu sudo

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 13
    22.3. 21:33 | Komunita

    Projekt systemd schválil kontroverzní pull request, který do JSON záznamů uživatelů přidává nové pole 'birthDate', datum narození, tedy údaj vyžadovaný zákony o ověřování věku v Kalifornii, Coloradu a Brazílii. Jiný pull request, který tuto změnu napravoval, byl správcem projektu Lennartem Poetteringem zamítnut s následujícím zdůvodněním:

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 31
    22.3. 17:22 | Nová verze

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 163 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.3. 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    21.3. 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1142 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    kotyz avatar 1.7.2008 18:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Jo ZSWI, to nam, studentum prvniho rocniku jednooborovy informatiky na FPE, udelalo caru pres rozpocet. Po prvni hodine sme si to sli na studijni nechat zmenit na dvouoborovy, aby sme se ZSWI vyhli (chteli tam po nas veci, ktery sme se teprv meli ucit v zakladech programovani a spol.).

    A protoze sem lempl, tak po prvnim roce koncim i s tim dvouoborem ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Tomáš Medek avatar 1.7.2008 18:20 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    V prváku, bych to asi těžko rozdejchával, ale v druháku to bylo rozhodně zajímavý. Jak říkal jeden doktorand "Zkusíte si udělat nějakej reálnej projekt, nejde zas tak o to, abyste ho dotáhli, ale abyste padli na hubu a odnesli si něco do života." Nebo nějak tak :-) V pěti lidech, kteří teprve před rokem a půl zjistili, co to je Java byl kompletní Bug Reporting nástroj celkem hustá věc :-D Obzvášť, když se pokouší užívat JEE technologie. Lidi od Sunu se museli otáčet v hr... spíš asi na židlích :-D
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    1.7.2008 18:35 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    "kompletní Bug Reporting" v Javě má být náročná věc? To jste nedělali překladač/interpret? :-)
    1.7.2008 20:27 Tomáš Medek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Vzhledem k tomu, že byl potřeba plán projektu, analýza a návrh před první implementací :-) bez znalosti technologií, které jsme se rozhodli použít, mírně jsme si naběhli. Neříkám, že napsat BR v Javě je těžký, jen pokud se s tím člověk zároveň učí technologie a tu byrokracii kolem, není to trifka... Ne překladač jsme nedělali, ten na nás vybalí až ve čtvrťáku ;-)
    1.7.2008 18:41 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Pokud si pamatuju, tak říkal, že to bude první předmět, kde většina z nás semestálku nedokončí :-)
    1.7.2008 20:16 Tomáš Medek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Nějak tak... Už je to přece jenom víc jak půlrok :-)
    kotyz avatar 1.7.2008 21:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    A to sme se smali kdyz nam rikali ze nam to jednooborovy silne nedoporucujou. Nakonec sme poznali proc. Na FAV to maji az ve druhaku ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 1.7.2008 21:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    No co sem tam slysel na ty uvodni hodine tak pulka nabizenejch projektu byly naky neuronovy site a zpracovani EEG (a ty neuronovy site delal uz muj bejvalej spoluzak z gymplu co je na FAVce loni nebo predloni a je to tam furt). Pak tam byly dve veci pro linux - automounter a pam moduly. Kdybych umel programovat tak bych si to nejspis vzal ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Tomáš Medek avatar 1.7.2008 21:41 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Letošní hit byl česko-čínský slovník tuším že pro Palackého univerzitu :-D
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    alblaho avatar 1.7.2008 21:22 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Sice se říká, že na vzdělání zas tak moc nezáleží, ale hlavně na známých, příležitostech, ale hlavně ty známí.
    Tak nevím, tohle platilo možná tak za komančů. V moderní společnosti na vzdělání _velmi_ záleží. Já jsem absolvent favky a můžu tě ujistit, že toho času a úsilí nelituju.

    Ta "posraná tři písmenka" (FAV) (jak říká můj kamarád, co se po pěti letech nechal vyhodit a teď při práci mastí aspoň toho bakaláře) znamenají bezproblémové shánění práce minimálně v Plzni a ohrnovat nos ani pražští mastodonti typu Accenture.

    Formální vzdělání samo samo o sobě nedefinuje, co všechno umíš nebo neumíš a jak moc jsi dobrý, ale minimálně říká, že jsi byl schopen dotáhnout něco do konce. Jestli budu někdy brát lidi do firmy, tak si piš, že budu mít velké problémy akceptovat někoho, kdo neudělal ani toho bakaláře a když přijde někdo s inženýrským titulem z FAV ZČU, FEL ČVUT nebo dokonce magistr MMF UK, tak s ním budu jednat úplně jinak!
    1.7.2008 21:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    dokonce magistr MMF UK
    řekl bych, že nikdo z MMF UK se u tebe o práci ucházet nebude. :-)
    1.7.2008 21:27 Tomáš Medek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou

    Ta "posraná tři písmenka" (FAV)

    :-D

    Formální vzdělání samo samo o sobě nedefinuje, co všechno umíš nebo neumíš a jak moc jsi dobrý, ale minimálně říká, že jsi byl schopen dotáhnout něco do konce.

    Poslední dobou zjišťuju, že vo-vo-vo tom to je :-)

    kotyz avatar 1.7.2008 21:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Jo, je to vo tom ze clovek neni lempl (jako ja) a nenecha se vyhodit.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.7.2008 21:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Není to jen o tom.
    1.7.2008 23:03 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Jestli budu někdy brát lidi do firmy, tak si piš, že budu mít velké problémy akceptovat někoho, kdo neudělal ani toho bakaláře
    A mne? :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    alblaho avatar 2.7.2008 00:08 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Při psaní toho komentáře jsem si na tebe samozřejmě vzpomněl :-).

    Co na to říct. Ty si ale určitě nemyslíš, že vzdělání není potřeba, možná si to myslíš o titulech :-)

    Zkrátka je dost dobře možné, že se budeš muset u nějakého pohovoru snažit víc, než nějaký druhý makáč, co to do toho titulu dokopal. Předsudky jsou sviňa.
    alblaho avatar 2.7.2008 09:44 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Musím ještě dodat, že osobní reference je samozřejmě lepší než jakýkoliv titul.
    2.7.2008 10:33 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Jasně. Nedávno jsem četl na blogu nějakého javisty prakticky totéž, co jsem říkal už před čtyřmi roky (a přede mnou určitě už spousta chytřejších lidí): programátory se dneska lidi nestávají proto, že je to zajímá a baví, ale proto, že si přečtou, kolik takový programátor bere.

    Takovému člověku FAVka pomůže akorát tak do nějakého molocha (řekněme programátorské oddělení čítající několik desítek lidí a víc), kde se uplatní i průměrní programátoři s životností několika málo let, do nějaké malé agilní firmy těžko (vím o takových případech tady v Plzni). Nemluvě o research & development.

    A takoví lidi si určitě taky nebudou objednávat z Amazonu knížky jako Programming Language Pragmatics, Virtual Machines, The Compiler Design Handbook: Optimizations and Machine Code Generation, Natural Language Processing for Online Applications nebo Computer Architecture: A Quantitative Approach :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    2.7.2008 21:57 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Nedávno jsem četl na blogu nějakého javisty
    Teď jsem to náhodou našel: Java Isn't The Problem. Akorát to teda není javista :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    alblaho avatar 3.7.2008 11:16 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Vyveď mě z omylu. Není to tak, že malé agilní firmičky špatně platí, kdežto mološské firmy jsou schopné zaplatit o dost víc. Pravda, člověk je tam jen malinké kolečko, ale míra stresu je IMHO stejná.

    Jinak co na to říct. Když někdo dělá programátora "pro kariéru", aniž by ho to bavilo, tak nikdy nebude opravdu dobrý. A není to tak, že koho to zajímá, tak se chce hodně dozvědět a VŠ není špatný způsob jak toho dosáhnout?
    3.7.2008 11:28 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Intelli je extrém :-) I když samotný vývojový proces v Reusu byl z mého pohledu téměř ideální :-)

    Míra stresu stejná asi bude, ale možnost seberealizace… nevím, u žádného molocha jsem nepracoval a nejsem si jistý, jestli chci. To je právě o té kariéře versus entusiasmu – v obrovské firmě asi uděláš snadno kariéru, ale taky ti tam tu práci můžou snadno znechutit. Si myslím.

    VŠ určitě je dobrý způsob, jak se ledacos dozvědět, ale je to pouhý začátek. Jenom s VŠ dobrý programátor nevystačí.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    2.7.2008 08:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Podle jakých kritérií si vybíráš lidí je tvoje věc, ovšem vysoká škola - byť sebezvučnějšího jména, není zárukou kvality. Ale o tom tě poučí život. Jsou prostě lidé co se místo obrážení VŠ věnují tomu co je baví.
    alblaho avatar 2.7.2008 09:56 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    To jsem taky psal, zárukou kvality to není. Ale korelace tam je.

    Jistěže inženýr může být nepoužitelný trotl (pár znám). Ale zase někdo s "master degree" má typicky lepší přehled než většina talentovaných samouků, prostě proto, že se museli naučit spoustu užitečných věcí, které člověka za tak nebaví. Kolik lidí se naučí něco o P/NP problémech jen tak z entusiasmu? Kolik samouků tuší něco o numerických výpočtech?

    Možná se bavíme o různých věcech, dobrý admin může být i samouk. Programovat se musí naučit také každý sám, ale dobrý programátor potřebuje i trochu matematiky atd.
    2.7.2008 11:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Programovat se musí naučit také každý sám, ale dobrý programátor potřebuje i trochu matematiky atd.
    Trochu? :-) A to se snad nemůže naučit sám? Art of Computer Programming se dá koupit.
    2.7.2008 11:21 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Art of Computer Programming se dá koupit.
    Až vyjde i pátý díl, budu nad tím uvažovat :-D

    Dobře taky vypadá Concrete Mathematics: A Foundation for Computer Science.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    alblaho avatar 2.7.2008 12:49 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Myslel jsem takový ten všeobecný přehled. Vědět něco z analýzy, co to znamená konvergovat, divergovat, aproximovat funkci polynomem... Lineární algebru, hodnost matice, prostory, ortogonalita... Pár zásad k numerickým výpočtům, podmíněnost úlohy... Vědet, proč jsou NPC úlohy prakticky imunní proti zvyšování výkonu počítačů... Samozřejmě teorie grafů... Hodí se znát i něco z kybernetiky (stabilita systémů).

    Přiznám svou nevzdělanost, TACP jsem nečetl (jen občas nějakou kapitolku k řešení konkrétního problému). Ale může si ji maturant otevřít a jen tak číst? Nepotřebuje k tomu nějaké základy, které se dají nejlíp naučit na VŠ?

    Znám makáče, kteří žádný titul nemají, to je jasné. Ale myslím že všichni nějakou tu VŠ aspoň ze dva roky studovali.
    2.7.2008 14:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Ano může si ji maturant jen tak otevřít. Nechápu proč by k tomu potřeboval nějakou VŠ.
    Nepotřebuje k tomu nějaké základy, které se dají nejlíp naučit na VŠ?
    Na to si přišel jak? Proč by se to zrovna měl nejlépe naučit na VŠ?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.7.2008 15:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Některé z vyjmenovaných věcí jsou jako teoretický základ zajímavé, ale v praktickém programování nevidím moc využití.

    Měl bych takovou otázku ze zvědavosti. Dejme tomu, že bych teď nešel na vysokou školu, ale můj kamarád ano. Za tři roky by kamarád měl toho bakaláře a za sebou tři roky programování na VŠ. Já bych v tu dobu neměl sice ani rok vysoké školy, ale měl bych 10 let programování v C++, Javě, PHP atd., a to dejme tomu i včetně praxe. Koho z nás dvou bys vzal?
    2.7.2008 16:49 pexxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    S tymto suhlasim. Mnoho ludi sa ohana diplomom a pri tom diplom ani ine "papierovacky" vobec nerozhoduju o tom, ci clovek moze alebo nemoze byt uspesny programator, ci iny IT pracovnik. Su samozrejme aj vynimky, kde sa naozaj rozvija aj tvorivy duch a schopnost riesit problemy z praxe (Cisco NA, atd...), ale takychto vynimiek je vyrazne menej nez "byrokratickych zalezitosti"...

    Odporucam tento clanok.
    2.7.2008 18:01 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Za tři roky by kamarád měl toho bakaláře a za sebou tři roky programování na VŠ. Já bych v tu dobu neměl sice ani rok vysoké školy, ale měl bych 10 let programování v C++, Javě, PHP atd., a to dejme tomu i včetně praxe. Koho z nás dvou bys vzal?
    Ono hodne zalezi na tom, co od toho cloveka ocekavas. Jestli to, ze analytik udela analyzu, SW architekt to navrhne, dostanes class a sekvencni diagramy etc. a ty mas nabusit kod a v podstate nad tim moc nepremyslet, pak je volba jasna... Otazka je, jestli zrovna tohle chces delat. Ja se teda v oblasti profesionalniho programovani moc dlouho nepohyboval, tak nemuzu az tak soudit, jestli je to potreba i v programovani (ale bych rekl, ze asi uplne vsude, kde chce byt clovek delat neco na urovni), ze krom znalosti z VS je jeji hlavni smysl v tom (pokud za neco stojis a neproflakas ji), ze ti otevre uplne jiny obzory a nauci uplne jinak myslet, naucit klast dobre otazky, ktere vedou k reseni problemu... (ne, ze by se to clovek nemohl naucit sam, ale je tady mnohme vetsi sance se dostat na scesti, stejne tak jako na spatny vysoky). A neni to jen v tom, ze se tam musis naucit pracovat s hodne abstraktnimi pojmy (treba funkcionala, diferencialni geometrie), ale i v tech lidech kolem. Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze cist knihu od chytreho cloveka a tyden dohromady pracovat s chytrym clovekem jsou dve dost rozdilne veci.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.7.2008 19:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Tak s tím souhlasím. Jen jsem neměl dojem, že zrovna vyjmenovaná matematická témata dělají dobrého programátora. Spíš bych se to snažil chápat tak, že když se dotyčný prokopal touhle matikou, tak mu to asi dost myslí, takže by mu mělo jít i to programování.
    2.7.2008 21:10 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Pravdou ale je, že bez té matematiky se takový programátor dostane tak maximálně k použití pole. :-)
    2.7.2008 16:58 pexxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    Clovek ktory nie je schopny naucit sa sam obtiaznejsie veci, nie je pre tento svet stavany a moze ist robit napr. na linku... Pokial chcem tazit z VS vedomosti do konca zivota, tak to asi daleko nedotiahnem... ;-) ;-)
    2.7.2008 16:54 pexxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Druhý rok za mnou
    No, myslim si, ze keby si rozdeloval ludi na "papierovych" (s diplomom ci inymi osvedceniami) a nepapierovych a podla toho s nimi jednal, tak tvoja firma asi uspesna nebude, kedze zamestnancov, v takom dynamickom sektore ako IT, asi tazko zozenies, resp. udrzis... To si mozu dovolit akurat tak velke firmy, kde je zaujem 1000 zamestnancov na jedno miesto a kazdy je iba "cislo v Personalnom informacnom systeme".

    Tazko hodnotit cloveka podla "dotiahnutej skoly", jednoducho, ked ho ta skola nebavila a nedavala mu nic nove, naco by ju "dotahoval"... ked moze ist hned do praxe a ziskavat realne skusenosti nie iba vysokoskolsku "syntetiku" (cest vynimkam, na kazdej univerzite sa najdu...)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.