abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 725 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Samolepko-přívěškový zpravodaj

    10.12.2011 14:15 | Přečteno: 2448× | Linux | Výběrový blog | poslední úprava: 10.12.2011 14:13

    Už je to 10 dní od ukončení samolepko-přívěškové akce, začínají mi chodit maily jaktože ještě nepřišla obálka, tak si dovolím pro všechny sem sepsat nějaké info a odkazovat sem.

    Nejprve bych chtěl všechny požádat, nebombardujte mě prosím maily s dotazy kdy to přijde, jednoduše odpovědět nemůžu, protože nevim. Prosím hlavně ne o víkendu :-). A ne, když pošlete 2, 3 nebo 4 maily, opravdu vám rychleji neodpovím a opravdu vám to nepřijde dřív.

    Po opravdu velkých patáliích s objednávkami (maily kvůli svému obsahu často končily ve spamu) akce končila tak, že 28.11 jsem neměl platby od 70% objednávajících, nyní už je to asi jen 10%, což je dost nemilá situace, všechno se prodlužuje a už tak komplikovanou situaci to zesložiťuje.

    Krom toho že maily končily ve spamu, objednávající také hojně zapomínali zaplatit, pár si jich to nakonec po 2 mailech s upozorněním rozmyslelo a někteří moje maily ignorují dodnes :-D

    Překvapilo mě, kolik lidí vlastně neví kde bydlí, cca 20% objednávek nemělo správně vyplněnou dodací adresu, u objednávek mám tedy údaje které postrádají PSČ (nejoblíbenější), město, místo dodací adresy se tam občas najde mailová adresa a někdo to pro jistotu nevyplnil vůbec. Řešit to s každým individuálně je naprostý nesmysl a mrhání časem, proto ve hromadných mailech krom ostatních informací byl i požadavek o zaslání adresy ve vypsaném tvaru, za což jsem byl mnohdy osočován, kde jsem ji ztratil, proč ji sakra musím posílat znovu...

    Velmi mě v dnešní informační době překvapila jistá neschopnost některých dodržet instrukce k platbám, takže mi jich přišla hromada bez jakékoli identifikace, s jiným jménem, a několik dobráků se mi vyprdlo na poznámku a vyplnili třeba jen VS nějakým pěkným číslem s tím, že ho (ne vždy) poslali mailem, Pokoušek si to už přece dohledá, některé platby jsou dosud neidentifikované.

    Objevily se  případy, kdy mi byla vyčítána neserioznost celé akce, opět mi nějaký dobrák vyčetl objednávací formulář, že v mailu nemá vypsaný co si všechno objednal, že maily nemají diakritiku, tak mi pěkně ukázali zač je toho loket - zrušili objednávku.

    Dost už těch negativ (ne že bych nemohl psát dál... do nekonečna..), naopak jsem rád, že lidé kteří zažili některou z předchozích akcí vše berou tak jak bych si představoval, tento článek také slouží ostatním, aby pochopili že tuhle gigantickou akci organizuje jeden člověk, doprovolně, ve volném čase, čistě z nadšenectví pro Linux a komunitu okolo a není to tak úplně jednoduché, jak se asi z druhé strany zdá. Snažím se odpovídat co nejrychleji, vyhovět požadavkům, ale při množství mailů co dostanu se holt stane že občas něco přehlédnu, opomenu, zapomenu, vím že občas udělám chybu, jsem holt jenom člověk, tak prosím není nutno mě osočovat.

    Dále velice děkuji všem co poslali nějakou tu korunu navíc, nějaké to občerstvení "zadarmo" při nadepisování obálek přijde vhod, sice většina těch peněz stejně padne na poštovné (jsem blbec dal tarifní cenu poštovného 11Kč, ale už jsem nedomyslel že některé obálky budou mírně těžší než co mi zpracuje ČP za 11Kč, takže budu muset vysolit více).

    Dobrou zprávou je, že cca od pondělí bych měl začít rozesílat první obálky, z noci na dnešek jsme společně s  Karbym začali nadepisovat první část obálek (viz. foto), bohužel jsem vykoupil všechny obálky co na poště byly, takže musím počkat až se doplní zásoby :-)))

    O všech odeslaných obálkách budou jejich příjemci mailem informováni, ještě jednou všechny prosím, nepište mi už jestli jsem to odeslal a kdy to přijde, zdržuje to od zpracovávání objednávek :)

     

    Nakonec bych si dovolil několik zajímavostí:

    Jeden, spíš můj osobní rekord: 269 přijatých mailů za den (po prvním upozornění na neuhrazení platby).

    Nejžádanější samolepka byla jako vždy ta malá s Tuxíkem - 2363ks.

    Nejžádanější samolepka distribuce byla ta Debianovská - 1150ks, celou dobu objednávkového období pronásledovaná samolepkou Ubuntu - 1095ks, na třetím místě byla Fedora s 496ks.

    Velkým překvapením byla samolepka OpenSuse, jistě si někteří pamatují na minulou akci, kdy se objednaly, ehm, 3. Nyní, díky spolupráci s opensuse.cz se jich rozebralo 438ks, což z ní dělá 4. nejžádanější.

    Ke konci objednávkového období jsem dostal mail od člena freebsd komunity, zda by bylo možné udělat samolepku i pro ně, sice jsem byl trošku skeptický, ale nakonec se z ní stala samolepka s nejprudčím růstem objednaných kusů, za několik dní se jich rozebralo 259.

    S přívěšky byl neustále problém, nejdříve to vypadalo že vůbec nebudou, potom se limitu dosáhlo, ale dříve vypočtená cena se zvýšila, tudíž aby se dosáhlo na určených 50Kč, musel jsem jich objednat hromádku navíc, kdo by potom ještě nějaké chtěl, klidně si o ně napište na mail, pokud se nerozeberou, hodlám je věnovat jako pozornost pro ty méně úspěšné do různých soutěží, třeba tady na abc.

     

    Shrnutí akce? Mnou investovaný čas byl... kolosální, nečekal jsem že mě to bude stát tolik sil, ale nelituji, našel jsem několik linuxáků z okolí, seznámil se se zajímavými lidmi, celkově to hodnotím jako úspěch, doufám že vaše hodnocení bude stejné, že se budou přívěšky i samolepky líbit a že po novém roce se opět sejdeme v pořadí již 5. komunitní akci s rozšířenou nabídkou :-).

    Díky moc spolupracujícím webům abclinuxu.cz, root.cz, linuxexpres.cz, opensuse.cz, mandriva.cz, mageia.cz, sabayon.cz, pclinuxos.cz, ubuntu.cz a hlavně díky moc všem kteří se zůčastnili a podpořili tuto akci, díky Karbymu za neodvděčitelnou pomoc a díky panu Kamenskému za ochotnou  pomoc s platbami ze SR.

     

    PS: Přidávám do přílohy fotku první části nadepsaných obálek (cca 500ks), jenom pro představu že to opravdu není žádná sranda.

    PS 2: Celou noc jsem nadepisoval obálky, sotva mžourám na monitor, do rukou dostávám křeče, odpusťte mi případné chyby v textu, musím se jít vyspat.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Samolepko-přívěškový zpravodaj, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 10.12.2011 14:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Za to bys měl dostat medaili "hrdina komunity" nebo "za zásluhy o propagaci linuxu" :-D Nebo taky diplom "blbec co dělá pro lidi zadarmo a ještě to musí dotovat ze svýho" :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.12.2011 14:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    A doufam že ta moje objednávka bude jakožto VIP osobě vyřízená přednostně ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 10.12.2011 14:32 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Ten pocit co ze sebe mam docela sedí na tvůj příspěvek :D

    Nicméně zatím to vypadá že s penězma vyjdu a poprvé nebudu ve ztrátě :-D

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.12.2011 20:04 peca | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jestli chceš ušetřit jedno poštovný, tak dej vědět a my si pro to s kámošem zajedem osobně. Při tý příležitosti můžem zajít někam třeba na kafe/pivo :D
    Já to nebyl!
    10.12.2011 16:16 gogan | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Dík! A pokud ti zbudou nějaký samolepky FreeBSD určitě si ještě vezmu. I s dýškem (to mě fakt nenapadlo) :) .
    10.12.2011 20:35 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Kotyz, proč jsi odmítl uctívače, kterého jsem ti poslal na jabber?
    10.12.2011 20:36 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    *poslala
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.12.2011 20:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    tsLnox avatar 11.12.2011 00:14 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jsi provalen! Udej svou pravou identitu, padouchu! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.12.2011 10:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    ...sázim korunu na Kolibáče, poslední dobou mi příde ještě víc divnej než bejval... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 11.12.2011 11:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Tohle není můj styl, to bych si vyprosil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.12.2011 12:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    No to je ale logický že jako alterego píšeš jinak...
    Fluttershy, yay! avatar 11.12.2011 13:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    To já neumím. -_- Jinak bych už byl dávno slavný spisovatel. ~,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.12.2011 12:32 anonymousE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    já bych to zase viděl na Jílka nebo Tomeše, poslední dobou jsem o nich nic neslyšela
    Fluttershy, yay! avatar 11.12.2011 13:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    freshmouse!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.12.2011 13:22 anonymousE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    tyvole! to bude on!
    Fluttershy, yay! avatar 11.12.2011 13:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    já bych to zase viděl na Jílka nebo Tomeše, poslední dobou jsem o nich nic neslyšela

    Schíza, co?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 11.12.2011 09:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Teda takhle se provalit… Trolling už není co býval.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 11.12.2011 11:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    To víš, dneska už trolluje každej amatér! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.12.2011 22:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Příloha:
    Byla to zjevná past!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Konqui avatar 10.12.2011 14:29 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    - Částečná chyba je ve webovém rozhraní - není tam přímo "adresa", "ulice", "PSČ" a už vůbec žádná validace - částečně tvoje chyba, nicméně by mě zajímalo kdo by kvůli toho zrušil objednávku

    - Mezi lidmi se vždy najdou kokoti kteří i na neziskové akci pořadatale něčím "ubijí", klidně i jejich vlastní demencí.

    - Omlouvám se za pozdní platbu pokud kvůli mne někdo čekal - Zase mne nenapadlo, že bych mohl přihodit i nějaké "dýško"

    - Těším se na přívěšky

    PS: Pro příště si k tomu něco přiraž i pro "svůj zisk" - pokryjou se ti tak nedomyšlenosti jako třeba dražší poštovné, nebo dražší přívěšky.
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    poky74 avatar 10.12.2011 14:35 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Jo, příště se polepšim a zapracuju na tom, minimálně rozdělim ty kolonky aby bylo jasný co tam člověk má a nemá psát..

    To PS: to nejde, ztratilo by to punc komunitní akce a nechci to přestavět na nějakej zdroj financí, taky bych mohl mít problém s různými vládními organizacemi (daně, živnosťák..) a to bych opravdu nerad, budu rád když z toho získám dobrou večeři, nebo alespoň neskonšim ve ztrátě, a taky jak jsem psal nahoře, ten pocit.. :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.12.2011 14:53 um.email
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Vzhledem k platbám na tvůj účet si nech veškeré doklady, výpisy atd., ze kterých jsou zřejmé náklady, aby nějakého vola nenapadlo po tobě chtít ještě platit daně.
    the.max avatar 11.12.2011 10:24 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    a co treba potom ten 'prebytek' venovat na podporu nejakeho projektu?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    kotyz avatar 11.12.2011 11:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Z přebytku dotovat pitnej režim KERNEL ULTRAS! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.12.2011 14:31 Brumla01 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jakožto jeden z objednatelů bych tímto rád poděkoval za veškerou tvoji obětavost a snahu. Především pak za obrovskou trpělivost. Kritiků se vždycky najde spousta, ale těch co se zvednou a jdou něco dělat ( v tvém případě si se sednou a začnou nadepisovat :-) ) býva jen pár.
    kotyz avatar 10.12.2011 14:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Vážně je nutný nadepisovat ty obálky ručně? Tiskárna by to potisknout neuměla? Některý mají v podavači posuvnou lištu která se dá stáhnout akorát na šířku standardní obálky, no a pak už jen nějakou tu šablonu do LibreOffice ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.12.2011 14:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Nebo to tisknout na arch s bílýma nálepkama a pak to jenom na ty obálky lepit (přesně tak jako to dělaj na poště, různý ty jejich štítky a spol.).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 10.12.2011 14:42 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Což o to, možná i uměla, ale kdo mi jí koupí :-)

    Pokusim se celej proces do příště nějak vypilovat, třeba teď by ještě byl problém v tom že někdo mi napsal nejdřív psč, potom město, nakonec ulici, nejdřív město.. A to prostě chce oko člověka, přinýst to na poštu zpřeházený tak nic z toho nedojde

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 10.12.2011 14:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Příloha:
    Daruju ti jehličkovku, ale chce to novou pásku, ta co tam je už je vybledlá.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 10.12.2011 14:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Doufam že máš ještě paralelní port, jinak ti asi moc neposlouží :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.12.2011 15:30 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Já ji doplnil razítkovou barvou a tiskne perfektně.
    kotyz avatar 10.12.2011 17:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Ona už je i decínko potrhaná ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dreit avatar 10.12.2011 19:25 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Jůůůůů, mám LQ-1050 a je to perfektní stroj, i když momentálně v garáži - potvora mi po dvou měsících roztrhla novou pásku a protože se v okolí nedá sehnat a mám laserovku, tak je teď v garáži. Občas mě napadá ji docela neslušně rozdělat (zatím jsem jen nakouknul co je tam za motory) a postavit si plotter na způsob ALFI  https://www.youtube.com/watch?v=yUmFYzyL9eo ovládání samozřejmě BASHovým skriptem vlastní produkce (ve stádiu vývoje) :-D  Narozdíl od jehličkovky bych moh zapíchnout vrtačku a frézovat :-)

    Nope
    10.12.2011 14:45 um.email
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jsem jedním z těch, co přidali něco málo navíc (opravdu málo), ale to pokryje náklady na poštu, takže nemyslím, že by ti to šlo do kapsy na občerstvení ;-)

    Když vidím ta čísla objednávek a počtu mailů, tak by mě z toho asi kleplo (jako student nebo nezaměstnaný bych to možná odnesl jen vyčerpáním :D), kdybych musel řešit neschopnost lidí odeslat požadované údaje, uvažoval bych o sbalení peněz a útěku do Mexika :D

    Pokud máš problém s přívěškama a hradíš je ze svého, můžeš mi přihodit dva do obálky (ještě napíšu mail, abys věděl o koho jde), zaslal bych ti pak samozřejmě za ně peníze.

    Jestli se budeš ještě někdy pouštět do podobné akce (já bych se na to podle zkušeností co máš vybodl, jsem slaboch :D), přimlouval bych se za mintovské samolepky: http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/045/1/d/linux_mint_sticker_04_by_betosoft-d39l69m.png

    V každém případě díky, nemůžu se dočkat, až tučňáka mrsknu na klíče a nalepím na notebook :-) Ať to máš co nejdříve z krku a můžeš si užít v klidu Vánoce :-)
    10.12.2011 15:25 machy | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Máš můj hluboký obdiv. Ani by mě nenapadlo kolik se sejde objednávek. Škoda, že se vždycky najdou pitomci co umí jen kritizovat. :( Každopádně ode mně velké poděkování.

    machy
    Matelko avatar 10.12.2011 15:33 Matelko | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Já patřím k těm potížistům, chtěl jsem to zaplatit předem, ale protože jsem si zrušil Servis 24 ve spořitelně tak jsem to šel zaplatit na poštu. Tam mi nabídly nějaký způsob bez poplatku, bohužel tam nešli poslat žádný údaje od koho to je. Poky to mohl poznat pouze podle částky která mu přišla na účet.

    A jelikož jsem mu vyplnil i objednávku na Webu tak jsem mu to pěkně zavařil. Myslel jsem to dobře aby neměl strach, že když jsem ho už požádal o výrobu samolepky PCLinuxOS tak, že se potom na něj vyprdnu.

    Nojo příště se polepším, slibuji.
    10.12.2011 15:46 slovakia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    dobra akcia, len tak dalej. nenechajte sa odradit drobnymi problemami :)
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 16:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Teda při pohledu na tu hromadu obálek by mě ani nenapadlo to nadepisovat ručně. V tomhle množství bych už asi věnoval celkem dost úsilí na to, abych s tím měl co nejméně práce.

    Na otázku, zda už jsi to poslal by mohlo odpovědět to webové rozhraní, kde se to objednávalo. Prostě do mailu přidáš odkaz s klíčem (ID objednávky a hash nebo náhodný kód pro ověření), který povede na stránku se stavem objednávky (jeden select na stav a druhý na seznam položek, nic víc). Implementace tohohle je ani ne na hodinku a ušetří to hromadu odpovídání na maily.

    Platby se dají párovat s objednávkama automaticky. Z internetového bankovnictví si vyexportuješ výpis z účtu v nějakém parsovatelném formátu (txt, csv) a ten si pak rozparsuješ a naimportuješ do databáze s objednávkama. Neidentifikované platby sice budeš muset řešit ručně (identifikací a dopsáním ID objednávky do databáze), ale ten zbytek bude prakticky bez práce (čas od času přetáhneš jeden soubor mezi aplikacema).

    Btw, počítal jsi do nákladů i svůj vlastní čas?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    poky74 avatar 10.12.2011 16:27 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Popravdě, na začátku té akce jsem vůbec nečekal takovej zájem, alespoň poučení pro příště :-).

    Odměna za tu práci je přeci to co kdo pošle navíc  :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 16:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Ale poštovné jsi naúčtoval, viď?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    poky74 avatar 10.12.2011 16:48 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Jo, 11Kč (1 Kč obálka, 10Kč samotná doprava)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 16:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    A v čem se tvůj čas liší od poštovného?

    Odměna není to, za co si koupíš svačinu, ale to, co ti zbyde, až svačinu sníš (během lepení obálek).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    poky74 avatar 10.12.2011 17:00 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Je to jednoduchý, dělá mi to radost, dělal bych to i bez sebemenšího zisku (v minulosti jsem to dělal i se ztrátou), to že si tu práci někdo cení a dá něco k tomu je bonus navíc :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 17:44 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Však to ti neberu.

    Ale když budeš mít nějaký zisk, můžeš ho investovat zpět do činnosti, která ti dělá radost (třeba si koupit tiskárnu na obálky) a nebo se díky němu nebudeš muset věnovat jiným činnostem, které ti radost nedělají (vydělávat si na svačinu).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    poky74 avatar 10.12.2011 18:00 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    živnosťák, daně.. brrr ne že bych se v tom vyznal, právě proto se snažim od zisku držet dál :D

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    pavlix avatar 10.12.2011 18:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Je to strašně jednoduchý.... btw, co děláš, studuješ?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dreit avatar 10.12.2011 19:29 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Studuje ;-)

    Nope
    kotyz avatar 10.12.2011 22:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Studuje praskliny na stropě? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dreit avatar 10.12.2011 23:48 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    No popravdě příjde mi že ty studuje víc jak látku, kterou by se měl učit :-D  I když jsem o dva roky výš, tak netušim. Kde studuje se myslim o pár příspěvků v blogu dřív snad psalo (zamyšlení nad novým železem ve škole).

    Nope
    poky74 avatar 10.12.2011 23:55 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Co to, toto, tohleto za lži podivný? Že se nestydíš, takový výplody...

    ->jsem na elektrotechnice, zaměření počítačový systémy

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Dreit avatar 11.12.2011 00:11 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Kníííík, pardon...

    Nope
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 19:58 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Té trochy papírování se neboj, nic na tom není.

    Daně? Jednou do roka vyplníš formulář a zadáš platební příkaz. Vyplnit to zvládne i průměrná cvičená opice. Navíc jako student ti na konci beztak vypadne nula, takže to je jen o tom jednom papíru.

    S tím živnosťákem nevím jak přesně to je, prý 100 Kč a jedna návštěva pár úřadů. Druhá možnost je 5×8 hodin týdně v kanclu s vycházkama. Co si vybereš?

    Ale teď se papírováním netrap a klidně počkej až budeš ve stavu, kdy z toho nějaký příjem bude.

    Btw, nechce na tohle někdo napsat pár (aktuálních) článků? Takové malé howto a pár zkušeností k tomu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 20:07 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Ooops... 1000 Kč ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    pavlix avatar 10.12.2011 21:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jako student nebude platit sociální a zdravotní.... a spočítat si nulovou daň je fakt easy. Je to pár políček z celého daňového přiznání. Vlastní zkušenost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.12.2011 21:45 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jako student nebude platit sociální, ale zdravotní ano - vlastní aktuální zkušenost (pokud se bavíme studentovi a zároveň OSVČ). Dělá to ale celkem malou částku. Myslím, že při uvažování 60% nákladového paušálu, to vychází asi 3 % z příjmů. Na rok následující po zřízení ŽL už pojišťovna předepíše zálohy.

    A na sociální pojištění taky pozor - jako student ho člověk neplatí, ale pokud přesáhnou zisky určitou rozhodnou částku (kolem 60k), třeba jen o korunu, tak se najednou platí úplně normálně a se stanovenou minimální výší - myslím, že ta je kolem 1500 / měsíc. To je celkem nepříjemná věc.

    10.12.2011 16:27 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Kolik tech objednavek vlastne bylo? Tech 500 obalek vypada dost desive...

    Asi bych se pokusil na to nadepisovani sehnat tiskarnu. Na druhou stranu kdyz tam musis nasypat ty spravny veci ve spravnym mnozstvi, nalepit znamku, zalepit... tak tim bys asi stejne usetril jenom par procent casu...
    poky74 avatar 10.12.2011 16:32 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Objednávky, nějaké resty z minule, doobjednávky a přídavky, posílání znova lidem co to nedorazilo, lidi z okolí...

    Celkem to bude něco okolo tisíce.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    10.12.2011 19:02 h0nzZik | blog: Osel a stín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Dobrá práce, to sis asi dal. Pokud by náhodou moje obálka byla těžší, v příští akci ti to vrátím ;) Už se těším, až přijdou. To bude posamolepkovaná celá škola.
    10.12.2011 19:06 elPresidento | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Celkem chápu pokyho nadšení, a i to, že obálky nadepisuje ručně. Člověk kolikrát netuší, že mu to přeroste přes hlavu a pak už je pozdě. Nicméně ručně nadepsanou obálku jsem dostal naposledy asi tak před pěti lety, tak si jí asi také schovám jako raritu ;) .... a .... díky Poky, těším se na samolepky.
    10.12.2011 19:21 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Pekna akce. Drzim palce, at to i dale vychazi.
    Dreit avatar 10.12.2011 19:37 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    A já Pokyho vlastně tak trochu potěšim, protože nemusí nadepisovat obálku, ale předá mi to ve vybraných dnech do vlastních pacek :-)   Pokud teda sebere dost sil na to, aby se dostavil do našeho vzdělávacího ústavu :-D

     

    Tvorů co dokážou rozjet takovou akci, dokončit ji ke spokojenosti všech zůčastněných a stačí jim za to jen ten pocit....už se moc nevidí, máš můj obdiv Poky. A příště až bude nějaká akce, tak mi řekni předem a já ti dám nějakou bednu propisek, mám jich.....řekněme nadbytek ;-)

    Nope
    10.12.2011 20:02 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    zdravim,

    budu Ti do toho trochu kecat, ale mozna mi das za pravdu.

    - Nespolehej se na to, ze Ti lidi vyplni dobre formulare. Adresy res pres databazi z UIR registru. Variabilni symbol generuj.

    - kdyz uz delas komunitni akci, tak nekdo napiste taky komunitne e-shop a vydejte to open-source. Nebo to customizujte a vydejte taky pod nejakou licenci ci jako navod[clanek a portal to muze zaplatit]. Osobne bych si pronajal nejaky e-shop a naplnil to daty. Vcetne placeni pres kreditku.

    - Neni umeni se drit. Umeni je se co nejmin drit. Avsak zkusenosti jsou cenne a to najednu stranu chapu. Zaklad byznysu je automatizace. Bez automatizace bych nerozjizdel dalsi prodejni akci.

    - Nedelej veci se ztratou. Fakt to demotivuje. Vic to cloveka bavi, kdyz to vydelava nebo neprodelava. Pristi rok mam neztratovy provoz na Linuxsoftu - nepocitam do toho prozatim moji praci + muzu zacit postupne lepe platit a zvysovat naklad [snad se ta investice vrati....]. Trvalo to. Reknu klidne, ze jsem to delal blbe a ze ted to uz delam mene blbe. A od nedele mi bude vice cigareta na novem bydlisti na Vinohradke tride chutnat....

    - Vzhledem k tomu, ze mi ted zbydou po par krusnych mesicich finance, tak popremyslim o tom udelat nejake lepsi logo [oprasene] pro Linuxsoftu. A dalo by se to dat na privesky. Prvne to ale zautomatizuj a at objednavky lepe vypadaji.

    - at Ti jenom nerikam, co je blbe... Hodne me prekvapil pocet prodaneho zbozi. A ze jsi to zvladl danymi prostredky v danem mnozstvi.

    gf
    Josef Kufner avatar 10.12.2011 20:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    +1
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    10.12.2011 20:15 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Jeste jsem zapomel na jednu dulezitou vec okolo automatizace. Parovani plateb. Vcelku zajimava prakticka uloha pro programatory [kdyby jste to chtel nekdo kodit]. A zkusil bych se treba zamyslet nad ulohou, kdy nekdo poprve zaplati s variabilnim symbolem a podruhe to zapomene. Pripadne najit nejake dalsi moznosti parovani podle castky, obdobi placeni a objednavky, atd...

    gf
    poky74 avatar 11.12.2011 00:05 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    ahoj,

    jen do toho, vždycky to k něčemu je :-)

    Na začátku jsem si řikal něco ve smyslu "tak přeci lidi nejsou blbí žejo..", omyl, velký omyl..

    Jak už jsem psal, nějakou větší automatizaci jsem nezaváděl, netušil jsem že bude takový zájem a holt v půlce už je pozdě to celý měnit, takže příště

    Jsem rád že už máš po problémech, nový objednávací form už mám, jen ho nasadit, v novém roce to se na to vrhneme :-)

    Díky za všechno;-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Limoto avatar 18.12.2011 18:33 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Jak jsou na tom nálepky? Něco nováho? Pořád nikde nic...

    poky74 avatar 18.12.2011 19:18 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    rozřezáno, 2/3 obálek nadepsány, z celkovýho počtu 3/5 naplněny..

    Zítra jich pár set pošlu, problém je že ještě nemám přívěšky u sebe, takže zatím jen ty obálky do kterých nepatří přívěšky

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Limoto avatar 18.12.2011 20:00 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    A máš nějakej odhad, kdy ty přívěšky budou? Do Vánoc by to bylo super, ale s tím už moc nepočítám...

    poky74 avatar 18.12.2011 20:03 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    V pondělí ráno začnou cestovat ke mě, jedno odpoledne na naházení do obále, problém vidim v tý době dopravy..

    Bohužel se to celé dost protáhlo kvůli platbám, když po 14 dnech po konci chyběly stovky plateb tak jsem to čekání vzdal a objednal vše co bylo objednné s tím že se to snad časem rozebere, nálepky snad do vánoc jo s těma přívěškama opravdu nevím, možná těch pár co si proto přijedou osobně.

    Nebo možná zorganizuju nějakej výlet do prahy a něco tam provedeme :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    21.12.2011 11:32 um_email
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Už jsem si říkal, jestli se neztratila zásilka, když mi nedošla. Ale čtu, že přívěšky ještě nejsou, tak jsem v klidu :) Mně je to fuk, kdy to bude, budu i radši, že to půjde až po Vánocích, bůh ví, jestli by se v bordelu na poště neztratilo.
    poky74 avatar 21.12.2011 12:34 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Přívěšky jsou, zrovna je cpu do obálek, při troše štěstí bych to mohl mít dneska hotové a odeslat to, takže by to mělo dorazit na ty vánoce..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 21.12.2011 12:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Leda bys to poslal EMS, když to pošleš obyčejně, tak to dojde až po Vánocích.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 21.12.2011 13:05 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    kdepak, druhej den (sám jsem nevěřil když druhej den po odeslání první várky začali chodit maily s fotkama =-o)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 21.12.2011 13:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Pošta někdy překvapí, ale já bych jejich schopnosti zbytečně nepřeceňoval ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    poky74 avatar 21.12.2011 13:17 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Podle všeho budou dělat i pátek a sobotu, myslím že by to mělo být ok (pokud to dneska stihnu hodit na poštu)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    23.12.2011 10:28 um_email
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Tak včera jsem dostal od pokyho mail, že je zásilka na cestě, dnes mi dorazila.

    Přívěšky mě překvapily, čekal jsem tvrdší materiál, ale jsou krásně měkké, není to žádný hnus, naopak :)
    poky74 avatar 23.12.2011 11:09 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    paráda, jsem rád že se líbí :-)

    kolik sis jich objednával? jak dopadla obálka? některé byly opravdu dost naplněné a měl jsem strach aby se třeba cestou neroztrhaly nebo nějak víc nepomačkaly...

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    23.12.2011 13:57 um_email
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Když jsem ji viděl, tak jsem se bál, ale uvnitř bylo vše v pohodě, i samolepky.

    Bral jsem čtyři přívěšky. Ještě napíšu mail, aby sis mě mohl odškrtnout a měl na Vánoce o trochu víc klidu :)
    kotyz avatar 23.12.2011 14:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Dneska mi to přišlo, pošta jednou opravdu dodržela to svý "dnes podáte, zítra dodáme". Jsem příjemně šokován ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    buml avatar 23.12.2011 19:44 buml | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj
    Obalka dnes dorazila a musim rict, ze Tux i samolepky jsou super. Diky a hezky svatky.
    To vite, doba ledova je doba ledova.
    Limoto avatar 23.12.2011 19:47 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Samolepko-přívěškový zpravodaj

    Obálka dorazila (neporušená) a hlavně ty přívěšky jsou fakt super :-). K fotkám se snad brzo dostanu...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.