abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:44 | IT novinky

    Představen byl notebook TUXEDO InfinityBook Pro 15 Gen10 s procesorem AMD Ryzen AI 300, integrovanou grafikou AMD Radeon 800M, 15,3 palcovým displejem s rozlišením 2560x1600 pixelů. V konfiguraci si lze vybrat až 128 GB RAM. Koupit jej lze s nainstalovaným TUXEDO OS nebo Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 13:44 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.41 byla vydána nová verze 2.42 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Vypíchnout lze například podporu SFrame. Opraveny jsou zranitelnosti CVE-2025-0395, CVE-2025-5702, CVE-2025-5745 a CVE-2025-8058.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.7. 21:22 | Zajímavý software

    Společnost CORSAIR podporuje svůj systém iCUE LINK pouze ve Windows a macOS. Jak jej ovládat v Linuxu? OpenLinkHub (GitHub) je open source linuxové rozhraní k iCUE LINK. Z webového rozhraní na adrese http://localhost:27003 lze ovládat RGB osvětlení, rychlost ventilátorů, nastavovat klávesnice, myši, headsety…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.7. 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    28.7. 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.7. 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (28%)
     (5%)
     (6%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 171 hlasů
     Komentářů: 20, poslední včera 23:13
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.5.2008 21:23 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Mě se RC docela zamlouvá. Upgradoval jsem z 2.0.0.14 a první čeho jsem si všiml je menší spotřeba paměti při otevřených oknech s Flashem apod. Ale stále stejně pomalu startuje.
    Ilfirin avatar 21.5.2008 21:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Tomeš tě ztrestá! :-D ;-)
    21.5.2008 23:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ne, proč? Napsal názor a zkušenost. To ty se tu tlemíš jako magor a vytahuješ cizí jména jako OT.
    pushkin avatar 22.5.2008 09:47 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Vidíš, a teď ztrestal tebe :-D
    Bluebear avatar 21.5.2008 21:58 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Mě Firefox 3 sice také zklamal, hlavně tím, že je dost stejný jako dvojka a co nešlo ve dvojce, nejde ani teď, ale takové psí kusy, které líčíš, mi neprováděl. Nedošlo k chybě při kompilaci nebo instalaci? Pokud používáš Gentoo, hledal bych problém v nastaveních kompilace.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    atan avatar 21.5.2008 22:03 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ja nepresel na FF3 RC jen kvuli tomu ze v Gentoo jeste nebyl pro nej adaptovany mplayerplug-in. Stve me ze v Ubuntu uz davno je.
    21.5.2008 22:14 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    ubuntu rulez!
    Marián Kyral avatar 22.5.2008 13:14 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Pokud ten mplayerplug-in přeložíš oproti FF2, nebo xulrunner 1.8, tak ho můžeš používat i ve FF3.
    21.5.2008 22:17 grim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    na Winckách (XP) zlobí about:about taky (Firefox can't find the file at jar:file:///<path_to_ff>/chrome/toolkit.jar!/content/global/aboutAbout.html.) . Problém s kurzorem nepozoruju a ani jiné neřesti (zmatky, GUI..) se v porovnání s beta5 neobjevily (nebo jsem si aspoň ničeho nevšiml). Teda... nefunguje mi polovina extensions, grrrr.... (All-in-one Gestures, Extended statusbar, Fasterfox, Forecast l10n, Minimize To Tray, text/plain a Phoenity Modern).

    OT: nevíte někdo, jak přinutit FF, aby je znovu povolil, když jsem v install.rdf každého extension dodatečně zvýšil maxVersion? Tj něco jako "znovu ověř, jestli je možné nainstalované extensions použít se současnou verzí FF"? Varianta "odinstalovat-nainstalovat" se mi nelíbí.
    21.5.2008 23:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Co má dělat about:about? Jsem o tom nikdy neslyšel.
    22.5.2008 08:42 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    podle hlasek o tom nikdy neslysel ani firefox
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    22.5.2008 10:05 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ne, podle hlášek Firefox 3 něco poztrácel. FF 2 tu adresu pokud vím zobrazí (kdyby aspoň parametr -no-remote ráčil dělat, co dělat má, vyzkoušel bych to, ale pokusit se spustit různé verze FF je evidentně zlá, ošklivá věc) a i Firefox 3 tu adresu zná, ale nemá pro ní obsah. Zkuste si zadat třeba adresu about:nic – dostanete jinou chybovou hlášku.
    22.5.2008 13:18 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    mam tu ted jenom FF2, pri zadani about: zobrazi logo firefoxu a verzi, ale pri zadani about:about nezobrazi vubec nic, nepochopi ze by mel jit na jine stranky
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    22.5.2008 13:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    about:about někdy fungovalo jako seznam všech stránek dostupných protokolem about:. Před chvílí jsem to zkoušel s FF 1.5 i FF 2 a about:about nezobrazí nic. Pokud ale zadáte about:nic nebo about:nesmysl, zobrazí se chybová hláška, že adresa neexistuje. Takže je tam přeci jen nějaká chyba, protože adresu about:about to zná, ale nenajde to její obsah.
    22.5.2008 12:54 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    No, nedělá to nic. Vyjede prázdná stránka, jejíž zdrojáč je
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
    <html><head><title></title></head><body></body></html>
    
    Původně to je celé na jeden řádek, pro přehlednost jsem za direktivou DOCTYPE zalomil.

    Jo, a tohle udělá FireFox 2.0.0.14 (anglická en_US Windows verze)
    22.5.2008 15:31 eXEden | skóre: 13 | blog: Plkoviny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Tenhle zdroják dostaneš i pokud si jen otevřeš novou záložku - tudíž to není vlastnost about:about
    22.5.2008 20:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    No to má být něco podobného dialogu Nápověda->O aplikaci mozilla firefox.
    Ne že by to byla nějaká norma nebo tak něco, ale je to už taková konvence, takej zvyk, že tohle browsery uměj, měl to Netscape blahé paměti, Mozilla, Opera to taky umí (promptně přesměruje na opera:about a zobrazí logo nějaké informace o systému a cestách), mám dojem, že i Konqueror a ostatní...
    Ve ff měli zřejmě tendence tam něco dát, ale někde se to zaseklo...
    23.5.2008 00:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Na to je tam přece odpradávna about:. about: ani about:about nefunguje v IE 6, nevím, jak v jiných verzích, tak jakápak konvence?
    23.5.2008 08:27 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    nefunguje v IE 6, tak jakápak konvence
    On je tenhle „syndrom Firefoxu“ vážně asi nakažlivý. Hlavně doufám, že to nepronikne i do Bugzilly, která pochází taky od Mozilly. Aby se pak do Bugzilly k libovolnému programu nemusela k chybě vždy vyplňovat povinná kolonka „a co na to MSIE?“…
    23.5.2008 10:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Tak jsem zadal about:about do Opery a žádná taková adresa neexistuje a přesměrovává se jinam. Tak nevím, co tu všichni plácáte. Jako by nestačil dialog o aplikaci nebo prostě a jednoduše about:
    23.5.2008 12:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Vzhledem k tomu, že v about:about mají být jiné informace než v dialogu o aplikace, opravdu není dialog o aplikaci plnohodnotná náhrada. Ale o to tady nejde. Jde o to, že když Firefoxu tu adresu zná, ale pak zobrazí chybovou hlášku, že pro ní vlastně nemá obsah, je to chyba. Kdyby na about:about vypsal, že ta adresa neexistuje, je to v pořádku.
    23.5.2008 13:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Dobře, tak až to někdo oznámí jako chybu, tak ať to tu odkáže.
    23.5.2008 13:24 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    349451 A je jenom rok a půl stará…
    23.5.2008 15:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Kdyby sis odpustil ty narážky na stáří chyb, nepůsobilo by to hloupě.

    Xoatlicue: the age of bugs, and other useless information...

    David Baron's weblog: The age of bugs
    23.5.2008 22:35 ivdo | skóre: 6 | blog: ivdo | Ostrava 49° 50' 52" N, 18° 17' 01" E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Někdo se tady namlsal ve staré dobré mozille? wikipedia.org viz Common about: addresses

    Chybí to jenom ve firefoxu, naštěstí máme pluginy about-about a je to tam zpátky :-)
    hikikomori82 avatar 21.5.2008 22:17 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    2 pre mna podstatne novinky vo FF3: - na obrazkoch uz je konecne "Kopirovat obrazok" (toto vo windows fungovalo uz predtym)
    - odstranili konfliktnu skratku Alt+D (adresny riadok) pri otvorenom vyhladavani (Ctrl+F) Co mi vadi - denne mi 10 az 20x padne
    - flash ide iba cez swfdec (velmi pomali, cpu 100%, niekedy nejde vobec)
    - je pomalsi ako FF 2.x
    21.5.2008 22:26 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    - je pomalsi ako FF 2.x

    tak to jsi měl přiložit i číslo buildu; PT by ti vysvětlil, že daný build je zaměřený na odstranění konfliktních zkratek a nikoli na rychlost a že jsme debilové, když to nechápeme

    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    21.5.2008 23:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ne, vysvětll bych, že mi podsouváš pitomosti vycucané z prstíčku.
    21.5.2008 23:05 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Co se týče toho kurzoru ve stránce, zkuste zmáčknout F7. U dvojkového FF to pomáhá, takže to snad pomůže i tady (a když o tom člověk ví, je to v některých situacích docela šikovná funkce ;-) ).
    21.5.2008 23:09 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ano, prohlížení kurzorem se hodí. Možná se to nějakým omylem aktivovalo?
    22.5.2008 20:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Jo to je přesne vono díky! ;-)
    stativ avatar 22.5.2008 10:11 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ad textový kurzor) Zmáčkni F7 a tím to vypneš/zapneš.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    tsLnox avatar 22.5.2008 11:11 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...

    Včera sem updatnul (gentoo) na verzi 3.0_rc1-r1, nezkoušel jsem moc do detailů, ale používal jsem skoro všechny předchozí 3.*, mám tyto zkušenosti:

    -padá jen občas (max. jednou, dvakrát za pár dní)
    -při několika záložkách s flashem zamrzne (ale nespadne, odstřelit ho musím sám :-D)
    -po odstřelení nebo ukončení někdy zůstane viset xulrunner, sežere většinu RAM i CPU, ale po odstřelení je to v pohodě
    -pozoruju ale celkové zrychlení (bez flashe) oproti FF2.

    To s flashem mi ale nevadí, když chci nějaká videa z youtube nebo dailymotionu, tak si je najdu v konqueroru (s flashem celkem pomalej) nebo opeře (zamrzne až při cca 20-25 záložkách), potom si projíždím ty linky a stahuju přes clive :-D Je to celkem neohrabaný, ale lepší než zámrz-po-půl-hodině

    Když to vezmu okem uživatele, tak vidím to, že Opera i Konqueror jsou hodně kvalitní, Firefox mám sice radši, ale GUI je moc pomalý. A za všechny problémy s flashem může Adobe, chlapci, něco s tím udělejte :-D

    22.5.2008 11:19 cthulhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    v Kubuntu 8.04 (Ubuntu?) je idiotsky bug minimalne od nejake beta verze - FF3 je zavisly na stavu internetu, ktery dostane od network-manageru (ktery hovado to vymyslelo?), ja network-manager nepouzivam a pripojuji se na wi-fi pres svuj skript (kteremu verim vic). Ale co se nestane - FF se nastartuje v "Offline modu" a ja musim rucne "Work Offline" vypnout a dat refresh (tusim ze to ignoruje i vytacene pripojeni viz. launchpad). O chybe se vi uz strasne dlouho a nikdo to neresi. Proc proboha ta aplikace se sama nepokusi o pripojeni? Kdyz nastartuju FF s 20 ulozenejma tabama, tak musim dat 20x refresh na vsech tabech..boze. Proc neni na FF3, ktera je default v distribuci, lokalizacni balicek? Preinstaloval jsem system po 2 letech (Kubuntu Dapper->Hardy) a porad to vyzaduje ten samy babysitting..bluetooth rucne pres rfcomm.conf, wifi rucne pres skripty (klikatka v kubuntu jsou na nic, "wicd" crashuje)..rucne nainstalovat lokalizaci (ne, pri instalaci systemu k internetu pripojeny nejsem, protoze wi-fi)..porad ta sama otrava. aptitude remove network-manager-kde nework-manager to nakonec vyresilo.
    22.5.2008 20:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    A v about:config se ten problém s připojením pořešit nedá?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.5.2008 12:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Firefox jsem odsunul na kolej oznacenou "Nastroje pro vyvoj" a jeho misto bezneho prohlizece zaujal Epiphany -- a nelituju. Pokud ti nevadi GTK+ a nejsi pro pripady bezneho brouzdani zivotne zavisly na nekterem z rozsireni pro FF, doporucoval bych ti Epiphany taky omrknout.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    hikikomori82 avatar 22.5.2008 12:53 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Ano, epiphany ujde ale neda sa tam blokovat obsah
    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.5.2008 13:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Tak to mas dost stare informace :-) ja ho blokuju jako o zivot... to rozsireji je v zakladni sade epiphany extensions.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Josef Kufner avatar 22.5.2008 15:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Klasický adblock z mozilly tam funguje.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    22.5.2008 14:11 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    "nevím v čem je enhanced, ale každopádně se mi teď z ňějakého mě naprosto neznámého důvodu zobrazuje v holandštině!"

    enhanced v tomhle případě říká nauč se holandsky a rozšíříš si znalosti :-)
    22.5.2008 20:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    No jistě už rozšiřuju :-D
    Např. "Skyet" zřejmě znamená něco jako oblačno, anebo "Fredag" bude pravděpodobně pátek atp...

    Ale holandština to asi není, spíš něco skandinávského, páč holandskej slovník ty výrzy nezná...
    23.5.2008 00:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Včera upgradovala maminka a forecastfox se ji aktualizoval normálně opět do češtiny. Oznámil jsi chybu?
    23.5.2008 15:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Oznámil jsi chybu?
    Ne, příliš velká lenost... (zatím)
    4.6.2008 08:00 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    Příloha:
    Firefox byl lepší než IE když byl štíhlý a mladý, teď je nedotažený, má spoustu drobných chyb, a bohužel musím konstatovat, že IE chodí svižněji. Potíže se správou paměti pořád nejsou úplně vyřešené. Jinak když už jsem na linuxáckém fóru - proč guys nepřejdete na Windows? Je na ně spousta programů, počítače pod nimi líp chodí, a ve Vistách moloch opravil většinu věcí, co mi na XP vadila. Já taky neměl Microsoft rád, a teď jsem s Velkým Bratrem jedna ruka. Ta vaše sekta nemá perspektivu, konec světa nepřijde...
    4.6.2008 16:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 3 RC - wtf? ... zklamání ...
    počítače pod nimi líp chodí
    No já jsem teda radši, když počítač nikam nechodí a zůstává pod stolem :-D
    ovšem když mu nutíš Visty tak to se nedivim, že se snaží utéct...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.