Společnost Jolla spustila kampaň na podporu svého nového telefonu Jolla Phone se Sailfish OS. Dodání je plánováno na první polovinu příštího roku. Pokud bude alespoň 2 000 zájemců. Záloha na telefon je 99 €. Cena telefonu v rámci kampaně je 499 €.
Netflix kupuje Warner Bros. včetně jejích filmových a televizních studií HBO Max a HBO. Za 72 miliard dolarů (asi 1,5 bilionu korun).
V Las Vegas dnes končí pětidenní konference AWS re:Invent 2025. Společnost Amazon Web Services (AWS) na ní představila celou řadu novinek. Vypíchnout lze 192jádrový CPU Graviton5 nebo AI chip Trainium3.
Firma Proxmox vydala novou serverovou distribuci Datacenter Manager ve verzi 1.0 (poznámky k vydání). Podobně jako Virtual Environment, Mail Gateway či Backup Server je založená na Debianu, k němuž přidává integraci ZFS, webové administrační rozhraní a další. Datacenter Manager je určený ke správě instalací právě ostatních distribucí Proxmox.
Byla vydána nová verze 2.4.66 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 5 bezpečnostních chyb.
Programovací jazyk JavaScript (Wikipedie) dnes slaví 30 let od svého oficiálního představení 4. prosince 1995.
Byly zveřejněny informace o kritické zranitelnosti CVE-2025-55182 s CVSS 10.0 v React Server Components. Zranitelnost je opravena v Reactu 19.0.1, 19.1.2 a 19.2.1.
Bylo rozhodnuto, že nejnovější Linux 6.18 je jádrem s prodlouženou upstream podporou (LTS). Ta je aktuálně plánována do prosince 2027. LTS jader je aktuálně šest: 5.10, 5.15, 6.1, 6.6, 6.12 a 6.18.
Byla vydána nová stabilní verze 3.23.0, tj. první z nové řady 3.23, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byla vydána verze 6.0 webového aplikačního frameworku napsaného v Pythonu Django (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Tiskni
Sdílej:
9. Po naplnění účelu zpracování je dána povinnost osobní údaje zlikvidovat.(odkaz na UOOU). V principu z tutoho důvodu jsme se o tématu rozepsal.
Kdysi chodil s jednou holkou, co pracovala v call centru. Nemohl to překousnout a ona zse to, jak před ní odpálkovával lidi z call centerSlyšel jsem názor, že lidi z call center jsou horší než kurvy. O ty aspoň někdo stojí...
Ideálne by bolo keby poskytovateľ telefonných služieb neposkytoval telefonné linky smerom von z call centra. Iná možnosť výzva cez SMS, že osoba chce telefonovať s daním call centrom.
Ďalšia vec je, že nie je vhodné prenášať údaje, ktoré sú potencialne citlivé cez nie veľmi bezpečné spojenie. Možné riešenie je systém verejný/súkromný kľuč a symetrický kľúč konkrétného spojenia. Call centrum by mal podpísané verejné kľúče od telekomunikačných a bezpečnostných autorit. Pri akomkoľvek pochybení by boli tieto kľúče zneplatnené čo by malo za následok, že daný hovor od call centra ani neprebehne.
Celkovo je nutné prepracovať koncept call centier.
bez komentára
Jinak jsem slyšel, že Amíci zásadně nezvedají cizí čísla...Toto jsou schopni rict i cesi kteri maji firmu a lidem rozdavaji vizitky s kontakty, telefonem. Na tohle uz neni co dodat.
Zdar Max
+1 (i když tedy většinou nejsem sprostý, jen jim zavěsím telefon – ale naštěstí po telefonu mě nikdo moc neotravuje – možná se už naučili :-)
Zaroven to povazujem za najohladuplnejsie riesenie pre vsetky strany - maximalne setrim svoj aj ich cas, ktory mozu pouzit na niekoho perspektivnejsieho.
Když jsou to nějací šmejdi…
A co s tím má dělat? Bavit se s nimi, aby nemohli otravovat nebo napálit někoho jiného? Alternativa ještě je nechat telefon puštěný a jen jim nic neříkat, to je na chvíli zabaví. Nebo do něj můžeš občas zachrochtat nebo zaštěkat případně na začátku říct něco jako „moment prosím…“ a pak už jen nechat telefon ležet na stole.
Jinak mi kdykoliv a kdekoliv obcas nekdo zavola, ze chce objednat pizzu
Ale tam holt smula, picoska ma jen jinou predvolbu, takze toho se asi nezbavim
Nekdo takhle dal moje cislo i FB, coz je vtipne, protoze se na ten ucet clovek v pohode dostane, kdyz mu poslou smsku
Tak jsem ten ucet zrusil...
Telefonních spamů mám málo, skoro žádné.
Co se týče e-mailu, tam to řeším tak, že když se někde registruji, tak používám unikátní adresu (alias na své doméně) obsahující název toho, u koho se registruji, a náhodný kód. To funguje dobře – na takové adresy chodí minimum spamu a když už se to stane, tak vím, kdo za to může a taky ho snadno zablokuji.