abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 885 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Čeho zde není nikdy dost?

    1.7.2020 13:06 | Přečteno: 2479× | Linux - IT | poslední úprava: 1.7.2020 15:43

    Reaguji na vlákno uživatele s vyjádřením, že kam jinam chodit "na linux" než na tento portál.
    Co byste nejvíc ocenili, co vám chybí, čeho není nikdy dost?
    <UPDATE>: Já netvrdim, že něco nebo všechno zajistim, ale časem aspoň něčím se pokusim přispět.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Rádi byste zde na portálu uvítali:
     (72 %)
     (46 %)
     (44 %)
     (26 %)
     (34 %)
     (25 %)
     (18 %)
     (16 %)
     (16 %)
    Celkem 61 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.7.2020 16:01 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Já osobně bych tedy uvítal méně anonymních diskutérů. Ani idiot by se neměl stydět za svou identitu.
    1.7.2020 16:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    dream on pleško
    1.7.2020 17:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Zrovna na tebe jsem myslel slaboduchý brachu ;-)
    1.7.2020 18:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To budeš muset víc rozepsat, Radovani jsou tu nejméně tři :-D
    1.7.2020 19:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Ano, nejméně.
    1.7.2020 19:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Opravdu minimálně? Pánů času mělo být jen 13, jen 13 regenerací měli celkem. A když zachraňovali Gallifrey, bylo jich mnohem víc ... Geronýmó
    1.7.2020 19:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Pravdu díš

    Gallifrey stands

    Možná i tohle by bylo řešení pro AbcL, malý kapesní vesmír a v něm tento kus všehomíra zmražený.
    1.7.2020 16:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Víš proč policajti chodi na akce v kuklach?
    1.7.2020 17:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Ty seš policajt? No to potěš koště.
    1.7.2020 18:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    na otázku se neodpovídá otázkou
    1.7.2020 18:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    O tom bys měl povyprávět mému synu.
    1.7.2020 19:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    syn z toho třeba vyroste - co myslíš - povede se to i Tobě?
    vencour avatar 1.7.2020 19:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Jsou oba svéprávní? Musí být identičtí? Mohou být tak jako plnoprávnými členy společnosti. Jeden klasik říká, že Vesmír je tak velký, že válčení a spory ztrácejí smysl, jelikož každý si najde to svoje. Může najít.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2020 10:48 BioGaia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Anonymove jsou zpetna vazba co drzi na uzde grafomany. Jdi na root.cz Vsichni jsou registrovani, pekne hezky cenzurovani a protoze neexistuje moznost napsat Jirsakovi nebo Silhavemu "drz hubu, hovno vis" tak maji tihle grafomani Eldorado a normalni diskuteri vymreli.
    2.7.2020 11:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Máte pocit, že taková anonymní reakce něčemu pomůže? Podle mne je to spíš utvrdí v přesvědčení o obecné méněcennosti jejich odpůrců a posílí jejich posílí jejich zápal.
    2.7.2020 11:20 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nepomůže, tady máme Kubečka a to je horší grafomanský blb, než oba zmínění z rootu dohromady.
    2.7.2020 12:48 BioGaia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To zavisi od toho co si pod pojmem "pomuze" predstavujete. Je lepsi mit nejakou moznost nez zadnou. Kolik lidi tolik chuti, mne osobne staci lhare usvedcit, trola pretrolit, debilovi vynadat a s pocitem blaha se jdu venovat realnemu zivotu.
    2.7.2020 14:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Z vašeho příspěvku jsem měl pocit, že si od toho slibujete, že to tu jejich… kvantitativní dominanci může nějak omezit. Tomu nevěřím. Pokud jde opravdu jen o to, abyste si ulevil, tak to ano, ale mám své pochybnosti o tom, jak to zvýší celkovou kvalitu diskuse.
    2.7.2020 16:54 BioGaia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    A to je nejake objektivni meritko ta "kvalita diskuze" ? Zivot neni jen zdrojovy kod. I puvodne vecna diskuze, kde chce nejaky chudak poradit v Perlu co se pak zvrtne v kvalitni antiperl plamen muze uspokojit mnoho diskutujicich. Nekdo se zasmeje, nekdo si vyhoni ego, nekdo ma duvod se rozcilit a nekdo to treba vezme vazne a da Perlu vale. O tom je diskuze - jsme ruzni a mame ruzne ocekavani. Chtit od diskuze jen kvalitu je blahove. Obzvlast na ceskem (sic) linuxovem (sic) volnomyslenkarskem (sic) foru bez cenzury. Chce to proste trosku asertivity a nebrat to tu az tak vazne.
    2.7.2020 17:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Vyžene to zlo zlem, vyhnáním takového Literáka kvalita diskuze stoupne.
    vencour avatar 2.7.2020 17:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    A tohle píše který z Radovanů?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2020 17:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    2.7.2020 20:00 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Z vašeho příspěvku jsem měl pocit, že si od toho slibujete, že to tu jejich… kvantitativní dominanci může nějak omezit. Tomu nevěřím. Pokud jde opravdu jen o to, abyste si ulevil, tak to ano, ale mám své pochybnosti o tom, jak to zvýší celkovou kvalitu diskuse.
    Není potřeba si něco slibovat a něčemu věřit - množí z nás to pamatují a o nějakém "omezení" nemůže být ani řeči. Nepamatuji že by někdo někdy Filipa Jirsáka unavil!

    Trochu jiná věc je, co si někteří představí pod pojmem "normální diskutér".

    vencour avatar 2.7.2020 14:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    On i Odin troloval se svejma příbuznejma, co museli na východní frontě mrznout.
    A zatim, zdá se, dal pokoj.
    Vlastně je to jak mezi válkama, člověk by neměl ustupovat zlu ... vezmi si pušku a JDI!
    Aneb argumentovat, chtít fakta a nechat emoce plavat, co to jen jde.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 12:56 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    I přihlášený člověk může být anonymní. Nemusí zde uvést své pravé jméno tak jako ty, nebo já, ale může si nějaké vymyslet. Před tím na něj založí někde e-mail a je to. Vlastně nechápu, proč to tak anonymové nedělají. Ani by nemuseli používat falešné jméno, jen nick. To, že někdo je hrdina pouze inkognito teď nechávám stranou. Já jsem to kdysi taky řešil a rozhodl jsem se, že se nebudu nikde krčit, nebo schovávat. Nestydím se za sebe, byť mé poznání ohledně IT je oproti jiným zde malé.

    3.7.2020 13:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Vlastně nechápu, proč to tak anonymové nedělají. Ani by nemuseli používat falešné jméno, jen nick.
    Třeba protože ne každý má potřebu se identifikovat a někam přihlašovat. A musel bys uvést pádný důvod proč to někomu vnutit.

    Reasons might vary.
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:11 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Nejsem zastáncem vnucování. Ale ani krčení a schovávání. To bychom tu kvůli kamerám na ulicích mohli začít chodit v kuklách. Tam ti to nevadí?

    3.7.2020 13:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Akorát že to krčení a schovávání je jenom v tvojí hlavě. Ostatně, nejméně tři lidi z ábíčka na mě kontakt mají a nic se neděje ;-)
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:38 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Ještě řekni, že ta ostatní podtržítka :-D

    3.7.2020 13:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To ne, kolovaly na jednom IRC kanálu, kde se schází/scházelo pár lidí z ábíčka, spolu s návrhy co mi udělat (variace na to někde si na mě počkat). Ale je to už pár let zpět (kus před GDPR, i když asi i tehdy to nebylo košér sdílet, legálně obdržené to být nemohlo) a furt nic, ani jedna SMS.

    Tolik k hrozbě autistů z pokojíčků.
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:12 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    A mohl bys mi prosím napsat, co tě vede k tomu být v anonymitě? Opravdu mě to upřímně zajímá.

    vencour avatar 3.7.2020 13:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Je to jeho "Já", "ID", ego nebo jak se tomu říká. Je na něm, jak se vybarví. A když ho budou další podtržítka štvát, tak jedno z nich se pochlapí a vybarví.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2020 13:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    No dál od pravdy být nemůžeš; podtržítko je fajn nick, protože v některých programovacích jazycích označuje lvalue jako nepodstatnou. Já chápu že jsi tlučhuba a výsostný hovnogenerátor, ale zaměnit ego za jeho absenci je i na tebe dost výkon.
    vencour avatar 3.7.2020 13:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Ok, tak přesnější je ego, superego a id. Ale podstata je stejná, podtržítko má nějakou svobodnou vůli nebo co to je a může být anonymní.
    A i tohle je diskuse.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2020 13:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nemyslím si, že Freud je dneska kdovíjak uznávaný (spíš vůbec kromě historie psychoanalýzy, co vím). Ne všechno o čem si přečteš nebo vidíš v seriálu má nějakou intrinsickou hodnotu.
    vencour avatar 3.7.2020 14:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Co si z toho mam vybrat? Píšete bílé i černé.
    Já opravdu o všem, co vím, jen tak neplácam, i když to nezmiňuju, ale na tohle můžu odkázat ... ČTv - Záhady duše (1/12)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    AraxoN avatar 7.7.2020 10:13 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    co tě vede k tomu být v anonymitě?

    Ja tomu celkom rozumiem. Raz sem napíšeš niečo nevinné pod vlastným menom, potom prejde dvadsať rokov a nejaký novodobý kádrovák to vyhrabe, pozrie sa na to morálkou tej budúcej novej doby a spraví Ti zo života peklo. V princípe nemáš ako predvídať, či to bude kádrovák biely, zelený, alebo hnedý, ľavicový, pravicový, český, čínsky, alebo mimozemský. Rovnako tak netušíš, čo presne ho naštve, ako sa zmení za tú dobu optika, a ako veľmi Tvoje slová vytrhne z kontextu. Človek potom váha, pod čo všetko sa ešte podpíše, a čo by už radšej napísal anonymne.
    Petr Fiedler avatar 7.7.2020 22:27 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Kdysi jsem také tak uvažoval, ale rozhodl jsem se, že si budu stát za svým. I před nějakým kádrovákem.

    BTW: kdyby někdo opravdu chtěl, tak zjistí, kdo je kdo.

    7.7.2020 22:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Petr Fiedler avatar 8.7.2020 19:43 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Já nevím jak ty, ale já budu vždy tvrdit, že 2 + 2 = 4.

    To už je na každém, jestli bude volit to, co je snadné, nebo to, co je správné. Párkrát v životě už jsem v té pozici byl a vždy jsem se snažil zvolit to správné. A někdy šlo opravdu o hodně a držel jsem se toho k vlastní škodě a neulehčil si to. A jsem rád, že jsem takový.

    JiK avatar 10.7.2020 00:33 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Já nevím jak ty, ale já budu vždy tvrdit, že 2 + 2 = 4.

    no, to si Winston Smith rikal taky.
    10.7.2020 11:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Protože byl slaboch.
    8.7.2020 06:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tak kádrovak treba muže zařídit, ze na základě tvého názoru nepustí tvoje děti studovat - příkladu najdeš v minulosti dost a objevuje se to znova...
    Petr Fiedler avatar 8.7.2020 19:50 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Pokud by tu taková situace nastala (vrátila se), tak bude potřeba se tomu postavit (pravdou). Pokud by se to neudělalo, museli bychom v tom žít. Podívej se na KLDR. Chtěl bys v tom žít? Není dobře, že u nás proběhl 17. listopad? Zlu je třeba čelit. Ale je jasné, že to chce rozvahu. Někdy může být lepší mlčet, ale ne vždy. K čemu takový život, když nemůžeš svobodně mluvit?

    9.7.2020 08:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    No - pokud by tu - to záleží jak to bereš

    Pokud to “tu” znamená u nás v ČR tak máme asi ještě chvíli klid - i když těžko říct co se děleje s logovaním diskuzí na různých serverech (i těch co se tváří jako echo svobodné)

    Pokud to “tu” myslíš jako v EU, tak už si tak jistý nejsem - třeba o tom, jak politikovi za “nesystémovou” stranu nechtěli vzít dítě do školky, se už psalo možná rok zpátky...

    Ono je jednoduché bojovat za ideály pokud máš zodpovědnost jen o sebe...
    9.7.2020 08:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Děje - ne děleje a echt - ne echo - sorry
    3.7.2020 13:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    IMHO proto, že i když to není jméno z občanky, je takový dlouhodobě používaný nick pořád identitou se svou vlastní reputací. Lze to samozřejmě řešit i tak, že si člověk založí dva účty, jeden na vážně míněné komentáře a druhý na trolling a urážky, ale to není moc praktické a čím déle se to dělá, tím těžší je se neprozradit. Takže nakonec je asi jednodušší se prostě nepřihlašovat a když už se troll s nějakým nickem ztrapní moc, jednoduše přejde na další.
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:37 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    A anonyma taky vlastně nejde blokovat.

    3.7.2020 13:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Podtržítka, Radovany a debian+ můžeš hromadně zablokovat, teď jsem to zkusil a funguje to, zase tolik těch přeskakování mezi nicky není.
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:42 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem blokaci účtu adminy.

    1.7.2020 16:02 Miroslav Holub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Já bych uvítal, kdyby tu byla samostatná sekce s pozvánkami na různé akce. A bylo by dobré, kdyby to šlo filtrovat podle různých kritérií, jako např.
    • registrace nutná
    • bezplatný vstup
    • káva
    • občerstvení
    • oběd
    • večeře či pivo v hospodě po akci
    • při odchodu kontrolují aktovky a kabelky
    My už jsme totiž taky dost automatizovali a snažíme se hledat nejefektivnější kombinace, na které akce chodit. A jak pominula ta epidemie, tak se nám už zase plní kalendáře a nejde stihnout všechno. Člověk si musí vybírat.
    Jendа avatar 1.7.2020 16:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    1.7.2020 16:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Pozvánka na trachtaci. Má to ovšem tři podmínky. Registrace nutná. Sehnat 50 tisíc podpisů recesistů a následně zpitomět 2,8 milionů oprávněných voličů ČR. Pak už bude vše zdarma v neomezném množství na náš účet.
    1.7.2020 18:28 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Už sháněj jen 49999 podpisů... :-)
    vencour avatar 1.7.2020 19:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Hezky, kalendář. No jo.
    Já tohle spáchal hlavně za sebe. Pokud se nikdo nerozhoupe, tak "do konce prázdnin" můžu něco zkusit, už teď mám dost restů.
    Co s tim GDPR ... to ještě musim zvážit, co se vlastně dá dotáhnout do konce a co s tím ještě bude souviset.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.7.2020 21:59 z_sk | skóre: 34 | blog: analyzy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Kto si? Vyvojar portalu? Nerozpravas uplne ako bezne clovek, a nikde nie je uvedene (osoba), ktora to vyvija, kto je hlavna zodpovedna osoba.
    debian.plus@protonmail.com
    vencour avatar 1.7.2020 22:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Jestli je potřeba jen kalendář, tak stačí dát odkaz na web. Netřeba měnit něco interně. Takhle jsem už rozhýbal aspoň dvě akce. Hele, občanská společnost fakt neni až taková věda.
    Všechny "starý páky" měly možnost chodit na srazy uživatelů. Já tam byl občas a něco jsem pochytil, nic víc.
    A jelikož jsem tu tak dlouho, tak i proto tu zůstávám a "držím prapor nahoře".
    Pokud bys sledoval, co se tu děje, občas prosákne i informace, že "byly vynaloženy zdroje na úpravu kódu, i když se to běžně nedělá".
    Ve "Jménu růže" dává Connery příklad "všímej si, jak se lidé pohybují, odkud kam, jak se chovají". Tak nějak lze poradit i tady - oni ti důležití čas od času taky něco napíšou. Já to nejsem, já tu jen pindam a držim ten prapor.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2020 12:08 Eva Holubová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tady je dost mrtvo, nevím, jestli se tu něčeho dočkáš...

    My se teď začali scházet na CB [čti síbíčko]. Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje, ale je to supr. Trochu nevýhoda je, že si musíš domluvit konkrétní čas a kanál, ale zase tam neprudí žádná CAPTCHA jako tady nebo cenzor jako na Rootu. Když tak se ozvi (ty víš jak), poskytnu "koordináty".
    vencour avatar 2.7.2020 14:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    A hele, další mořská včela :-)
    No, pro mne osobně je lepší psaná komunikace, až takový underground (tady) nevedeme, zatím.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.7.2020 07:17 OK3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nepřítel naslouchá!
    4.7.2020 22:36 Eva Holubová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Ty si z toho děláš legraci, ale ono jo! Bylo mi řečeno, že na CB jsme z důvodu toho, že na HAMu (fakt se tomu tak říká?) pořád poslouchají nějací důchodci a mohli by nám to tam přijít tzv. vyžrat. Prý se tam scházejí každý den v jednu a povídají si, jaké je počasí nebo, co měli k obědu. Už to vidím, jak večer dorazí na naši pečlivě vytipovanou akci a na nás pak nic nezbude. Kdežto na tom CB jsou prý jen tiráci, kteří zrovna jedou někam pryč, takže ti večer nepřijdou, a stejně jich je tam málo.
    1.7.2020 20:12 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Má cenu sem psát blogy o programování? A případně které jazyky byste preferovali?
    vencour avatar 1.7.2020 21:10 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Za mne +1. Programátor primárně nejsem, zajímalo by mne i to, co na co použít a proč - příklady z praxe nebo aspoň ty "tradiční", předpokládám, že se pak strhne flejm, že píšete bláboly a že to už dávno není pravda :-)

    Ještě jinak: ANO, i tohle může pomoct k restartu :-) nebo rebootu
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Ježek avatar 1.7.2020 21:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nemá. Za 25 let stejně budou všechno programovat čínský umělý inteligence a všichni ti dnešní faváci, matfyzáci a další podobná chamraď budou v kauflandu pípat za kasou.
    1.7.2020 21:43 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Za 25 let už žádné kasy nebudou.
    Gréta avatar 2.7.2020 00:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    sem myslela že pani věštkyně jolanda umřela noa koukám vona jakoby věští dál :O :O :D ;D

    2.7.2020 00:36 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Vsadil bych si, že i za 25 let bude formát H.264 označovat jako x264. ;-)
    David Ježek avatar 13.7.2020 09:27 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Formát H.264 označuji jako H.264, jeho implementaci x264 pak jako x264.
    Gréta avatar 2.7.2020 00:14 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    jo :D ;D

    noa třeba nějakej suprdivnej funglcionacionální jazyk nebo třeba nejvíc nejnovější c++20 jak ho vodhlasovali letos v praze nějak těsně ještě před rouškama ale jako spíš si vyber jazyk kterej bude bavit hlavně tebe :D ;D

    2.7.2020 06:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Opravdový programátor zpracovává seznamy ve FORTRANu.

    Opravdový programátor pracuje s texty ve FORTRANu.

    Opravdový programátor řeší zpracování hromadných dat (když už to dělá) ve FORTRANu.

    Opravdový programátor řeší umělou inteligenci ve FORTRANu.

    http://www.logix.cz/michal/humornik/Pojidaci.Kolacu.xp
    2.7.2020 07:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tenhle programátor řeší leda křížovky, protože už je v důchodu.
    2.7.2020 08:33 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To je skoda, aspon jednoho bychom potrebovali
    2.7.2020 10:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tak nedávejte inzerci na web, ale pověste inzeráty do míst kde se scházejí důchodci.
    2.7.2020 10:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Vždyť je tu správně.
    2.7.2020 11:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nesuďte všechny podle sebe. My vám ten důchod přejem, ale většinou máme do něj ještě daleko.
    2.7.2020 17:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tak podle sebe fakt nesoudím, je mezi námi rozdíl tak dvou generací, boomere :-D
    2.7.2020 19:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To je možné. Protože tvoje výplody tomu odpovídají.
    2.7.2020 19:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Nápodobně, senyle.
    2.7.2020 19:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To těžko. Ty si totiž tak vymaštěný, že se to ani napodobit nedá.
    2.7.2020 19:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Pořád lepší boomer než mlamoj. Zkušenosti vs. prázdná makovice...
    2.7.2020 19:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    *vysypaná makovice, mozek dědků je jak vyfouknutá pneumatika.
    vencour avatar 2.7.2020 19:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To je podle pravděpodobnosti nebo statistiky?

    Werich říkal něco jako, že jsou osmdesátiletý, co mají pořád co říct i hromada třicátníků, který už nikoho nezajímaj a nic nechápou ... Co jste vy?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2020 20:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    W: "Bernard Shaw byl živ sto let, řekněme. Byl to krátký anebo dlouhý život ?"

    H: "Sto let - dlouhej život."

    W: "Krátkej život, protože Bernard Shaw tady moh bejt ještě dvěstěpadesát let, protože pořád měl co říct. ... Takhle je to. ... Zatím co v této chvíli po celém glóbusu je roztroušeno já nevím kolik třicetiletých, který tady už čtyřistapadesát let nemuseli bejt."
    http://ufo.fme.vutbr.cz/JWMH/Werich1.html

    Ještě říkal něco o osmdesátiletých mladících a spoustě třicetiletých starců...
    2.7.2020 20:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Tak to je snad známá věc, že lidský mozek začíná někdy po dvacítce degenerovat. Možná nepřipouštět si to a kompenzovat to pocitem nadřazenosti je jeden ze symptomů.
    vencour avatar 2.7.2020 20:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Jejda vy jste tak pokorný, vy jste jiné než toto podtržítko?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2020 20:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Jiné, když ti na tom tak záleží.
    2.7.2020 11:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Osobně, jestli se nějakého důchodu v téhle zemi vůbec dožiju, nebudu mít důvod ubíjet čas v debatách na abclinuxu. Teď se toho bohužel při práci moc kloudného, co by nesouviselo s počítačem, dělat nedá.
    2.7.2020 20:14 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Je tu málo flamu
    vencour avatar 2.7.2020 20:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    A množí se tu podtržítka :-)

    Že by tu byli rozumní diskutující?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2020 07:29 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Jo taky mi to chybi. Jinak ze podtrzitko si davaji jen lidi s poruchou erekce vis ?
    3.7.2020 11:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    V tuhle chvíli bych nejvíc uvítal, kdyby ten fórový statistik z vedlejšího blogu šel tapetovat někam jinam.
    Quando omni flunkus moritati
    3.7.2020 11:58  ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    A kam když ho odevšad vyhazují?
    Petr Fiedler avatar 3.7.2020 13:06 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Já bych byl rád, kdyby zde někdo rozvíjel učebici. Lehce srozumitelné články v češtině na různá témata - šifrování, LVM, virtualizace, RAID, BTRFS atd. Jak to funguje, jak na to, příklady atd.

    Petr Fiedler avatar 4.7.2020 23:39 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Třeba tohle. Je to ještě vůbec aktuální a má nějaký smysl se tím zabývat/zkoumat/zkoušet?

    4.7.2020 22:38 Eva Holubová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Slyšela jsem, že sem prý chodí tzv. trollové. Tak bych měla návrh na anketu: Jaký je váš oblíbený troll?
    vencour avatar 4.7.2020 22:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    U nás je to asi Shrek.

    A kdyby obrazně ... i Radovan píše hezky, i když nevím, který z nich to je. Pan Ponkrác taky dokázal hezky přispět k diskusi. A poškádlit.

    No jo, prořídlo to tu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.7.2020 23:39 Pastýř trollů
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    To je špatný pojem. Něco jak počítačový pirát. Každý chce být pirát je to cool. Stejné je to s trollem, trolové jsou cool, každý je má rád a každý si z času načas s chutí zatrolí. Kdyby piráty nazvali zlodějma a troly hulvátma tak by to bylo jiné. Ale holt trolení je sexy a kvalitní trolling jaký zažiješ na linux webech nemáš všude. Linuxáci jsou totiž málo zběhlí v sarkazmu, všechno berou vážně a vtipy znají jen o systemd. Přidej ještě k tomu českou náturu kde si naschvál volíme politiky jen aby sme se nechali trolit a bylo na co pindat a máš ideální substrát - český linuxák, doporučuje 5 z 5ti trolů :-)
    7.7.2020 11:30 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?
    Za sebe můžu říct jediné, piráty ani Piráty nebrat! Ti první byli vrazi a hrdlořezové, ti druzí mi připadají, že jsou ochotni, a bohužel i schopni, zavést diktaturu, minimálně její digitální vatiantu.

    Jinak je u nás doma nejoblíbenějším trollem ten, co ve stejnojmenném filmu prdí třpytky.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    Petr Fiedler avatar 6.7.2020 16:26 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeho zde není nikdy dost?

    Rozumných, laskavých a ochotných lidí!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.