abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | Humor

    Asociace repair.org udělila anticeny těm nejhorším produktům představeným na veletrhu CES 2026. Oceněnými jsou například šmírující kamery Amazon Ring AI, chytrý běžecký pás od společnosti Merach, která otevřeně přiznává, že nedokáže zabezpečit osobní data uživatelů, případně jednorázové lízátko, které rozvibrovává čelisti uživatele a tak přehrává hudbu. Absolutním vítězem je lednička od Samsungu, která zobrazuje reklamy a kterou lze otevřít pouze hlasovým příkazem přes cloudovou službu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 12:00 | IT novinky

    Íránští protirežimní aktivisté si všímají 30% až 80% ztráty packetů při komunikaci se satelity služby Starlink. Mohlo by se jednat o vedlejší důsledek rušení GPS, kterou pozemní přijímače Starlinku používají k výpočtu polohy satelitů a kterou se režim rovněž snaží blokovat, podle bezpečnostního experta a iranisty Amira Rashidiho je ale pravděpodobnější příčinou terestrické rušení přímo satelitní komunikace Starlinku podobnou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | IT novinky

    Evropská komise (EK) zvažuje, že zařadí komunikační službu WhatsApp americké společnosti Meta mezi velké internetové platformy, které podléhají přísnější regulaci podle unijního nařízení o digitálních službách (DSA). Firmy s více než 45 miliony uživatelů jsou podle DSA považovány za velmi velké on-line platformy (Very Large Online Platforms; VLOP) a podléhají přísnějším pravidlům EU pro internetový obsah. Pravidla po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 00:44 | IT novinky

    Tržní hodnota technologické společnosti Alphabet poprvé v historii přesáhla čtyři biliony dolarů (83 bilionů Kč). Stalo se tak poté, co Apple oznámil, že bude na poli umělé inteligence (AI) spolupracovat s dceřinou firmou Alphabetu, společností Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:11 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 161 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Nová verze

    Po delší době vývoje vyšla nativní linuxová verze virtuálního bubeníka MT-PowerDrumKit 2 ve formátu VST3. Mezi testovanými hosty jsou Reaper, Ardour, Bitwig a Carla.

    balda | Komentářů: 1
    11.1. 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    11.1. 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.1. 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (49%)
    Celkem 388 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 12:33
    Rozcestník

    I já Python Challengim:)

    11.8.2006 19:50 | Přečteno: 1063× | Linux | poslední úprava: 11.8.2006 19:51

    Při mém minulém se strhla menší _diskuzička_ o Python Challenge.
    K PC jsem se dostal ale až teď a musim sdělit své dojmy:

    Je to výborná cesta k zdokonalování svého Python umění, bezpochyby. Ale dělat z lidí blbce ;)...

    Udělal jsem nultý level. Hodně obtížnou cestou. Co sem se kouk na řešení od nich...No prostě se musim červenat. Moje řešení:

    x = 1
    i = 1
    
    while(x <= 38):
                i=i*2
                x=x+1
                print i
    

    Jejich řešení:

    2**38
    

    Otázka: Proč sem to dělal jako id*ot takhle složitě?! Stydim se za sebe:[
    Ještě horší je, že si v prvním levelu nevim rady. Nevim co mam dělat. Bratrněco zamumlal o ASCII. Napadlo mě teda převíst ty znaky to ASCII a sečíst to, ale já to neumim. Vo to de:)
    Du si sednout do rohu a budu se asi stydět:)

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.8.2006 20:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No, já nultý level řešil v kalkulačce :-)
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 20:35 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Sem to chtěl udělat v Pythonu;):P
    11.8.2006 20:15 rajcze | skóre: 6 | blog: rajcze | kus od Brna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    hint1:
    tak se poradne podivej co je na tom papiru napsany
    k -> m
    o -> q
    e -> g

    hint2:
    g fmnc wms bgblr rpylqjyrc gr zw fylb. rfyrq ufyr amknsrcpq ypc dmp. bmgle gr gl zw fylb gq glcddgagclr ylb rfyr'q ufw rfgq rcvr gq qm jmle. sqgle qrpgle.kyicrpylq() gq pcamkkclbcb. lmu ynnjw ml rfc spj.
    je smysluplny text :)

    tes se na dalsi levely :) ja sem dosel do 19 a nektery sou dost hardcore, ale za tu srandu to stoji :)
    Rules of Optimization: Rule 1: Don't do it. Rule 2 (for experts only): Don't do it yet.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Hm, ja som sa za chvíľku dostal tuším do 12. Začali tam byť samé obrázky a bolo treba používať stále PIL. Prípadne ImageMagick :-) Ale dokolečka to isté, len raz vymeniť riadky, inokedy niečo posúnúť a prestalo ma to baviť. Je potom neskôr opäť niečo zaujímavé?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Taky jsem měl v jednu chvíli docela krizi s obrázkama. Ale pak už to bylo zase něco jiného. XML, cookies... moc jsem si toho ale neužil, u 17. levelu kvasím doteď :o)
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:48 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No ja som mal krízu, ale tá spočívala v nude. Zbavil som sa jej tak, že som to prestal riešiť. Neznášam rutinu a inak periodické veci, ktoré musím vykonávať.

    XML a cookies vravíš? Tak nič. Sranda to bola tak do šiesteho levelu, tie, ehm, hackerské postupy stáli za to :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Holt ne každej je bohužel takovej superman, aby se u toho nudil...
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Tak som to nemyslel. To bolo kvôli tomu, že pár levelov po sebe išlo o transformáciu obrázkov. Síce sa to jemne líšilo, ale bolo to na jedno kopyto a to ma nudilo.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ja vím, že jsi to tak nemyslel, ono to bylo taky trochu ze srandy ;o)

    Jinak ta soutěž pro mě byla přínosem v tom, že jelikož jsem ji začal dělat hned, když jsem si jakž takž osvojil základy Pythonu, tak jsem byl příjemně překvapen tím, co všechno Python velice jednoduše dovede. Do té doby jsem věci, které se v té soutěži používají, nikdy nepoužil. A od té doby koneckonců taky ne, ale tahdy jsem z toho všeho byl příjemně překvapen :o)
    11.8.2006 21:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Bylo to něco s XML RPC tuším... už to bude půl roku. Docela zajímavý to bylo, do té doby jsem o něčem podobném neslyšel.
    11.8.2006 21:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    O XML-RPC slyším každý den a moc zajímavé mi to tedy už nepřijde :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Jj, Web 2.0, AJAX, SOAP, Java, …; to je heslo ostatných rokov. A kto nejde s nimi ide proti nim :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Z tohoto dalšího seznamu se mě naštěstí až na jednu malou výjimku nic netýká :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:25 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Koho sa nič z toho netýka, ten ide tiež proti nim a nie že nie :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Já jsem jenom proti tomu. Jenom v tom posledním uvedeném případě jsem udělal chybu a jsem proti tomu moc pozdě :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:44 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Moc pozdě? Ty už akože končíš? :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 22:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Rád bych.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 22:48 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Niečo ti bráni?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 22:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ne, v podstatě ne. Jenom pocit, že když už to je z velké části hotové, že by už přeci jen byla škoda to vyhodit :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 23:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Tomu sa hovorí tradícia. Kto by to do teba povedal, že si taký folklórny typ človeka :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Já jsem si stanovil podmínky, za nichž nastal čas rychle zdrhnout. První je dokončení té věci do nějakého konkrétního stavu, druhá je timeout a třetí první použití XML jmenných prostorů.
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 21:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Mně tehdy ano...
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 22:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ony sa tieto technológie všetky vyznačujú jednou vecou. Sú zaujímavé, len kým programátor nezistí, že sú od základu vadné (zbytočné, nedotiahnuté, whatever). To zistenie trvá od pár dní po celý život :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Přesně tak, zájem o "nové technologie" jsem ztratil ve chvíli, kdy jsem objevil Lisp a Forth a po chvíli rozkoukávání se jsem si vzpomněl na to přísloví o tom, čím musí projít člověk, který zapomene svou historii... :-D A kromě toho, I'd rather use a socket... :-D ;-)
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:04 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Pekná linka :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 11:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    I'd rather use a socket.
    Mám stejný názor :o) Ale v mém případě je to spíš z nouze ctnost, poněvadž pod SOAP si představím tak akorát mýdlo ;o)
    11.8.2006 23:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    S tím naprosto souhlasím. Použil jsem to jednou - právě v Python Challenge :o) A od té doby jsem si na to až do teď nevzpomněl.
    11.8.2006 23:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    XML-RPC? To ještě tak zlý není, to je věc téměř až dobrá. Jedinou chybu to má. XML-RPC to začíná, SOAPem to pokračuje a v léčebně to končí.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kéžby. Končí to tak, že máme spoločnosti s desaťtisícmi programátorov a každý z nich kliká v BEA Weblogic na tlačítka, ktoré im automaticky generujú milióny riadkov kódu pre automatickú komunikáciu medzi serverovými úlohami a nadštandardný load-balancich zaručený nízkoúrovňovým kódom zabezpečuje plynulosť behu a dokonalú obranu proti všetkým útokom z vonku, z vnútra a zo vzduchu :-D

    Doporučujem každému na jeden deň sa zamestnať vo väčšej firme a prečítať si ľubovoľný denný súhrn, alebo niečo podobné. Potom pochopí, kam v skutočnosti tieto technológie vedú ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 00:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kam to vede celkově, to je mi jedno. Zajímá mě, kam to povede v mém případě a to je v mém předchozím komentáři napsáno zcela jasně :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kam to vede celkově, to je mi jedno.
    Hm, tak to asi nepoužívaš internet banking, lebo to je jedno zmiest, kde sa môžeš pohodlne niekoľko sekúnd čudovať, že prečo musíš toľko čakať, kým sa ti podarí spraviť ľubovoľnú vec. Podobne kopa služieb, ktoré bežia serverovo na týchto, ehm, technológiách.

    Kam to povedie v tvojom prípade ti môže byť celkom jedno. Ani taký blázinec nemusí byť na zahodenie :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 00:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ale nojo, ono to sice běží možná blbě, ale na druhou stranu aspoń to běží. AbcLinuxu je taky Java. A je pravda, že když jsem se do toho teď nedávno díval, nepřišlo mi to o moc lepší než průměrný PHP kód, byť je to děs trochu jiným způsobem. No, už mi sice došlo, že takto to sice není udělané dobře, ale furt moc nevidím, jak to dělat radikálně líp :-) To bankování občas použiju, není to tak zlý.

    Blázinec je sice fajn, ale je to takový konec dost neslavný. Lepší hrdinná smrt při obraně nějaké serverovny.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 01:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To že niečo len v Jave až tak nevadí. Až nabastlenie niekoľkých úrovní tých technológií prináša pozorovateľný výsledok. Abclinuxu šlape ako hodinky, takže naňho som svoj komentár určite nemieril.

    Hm, každý z tých jazykov má inú principiálnu chybu a výsledný kód je potom zlý v iných smeroch. V PHP sa proste väčšia aplikácia napísať nedá (hoci sa milióny ľudí denno-denne snažia dokázať opak…), je v tom totiž bordel. A Java má presne opačný problém, obmedzuje ťa, kde sa len dá. Asi si designéri mysleli, že tým že obmedzia programátorov v tom, ako môžu programovať, tak ten kód bude menej humus, ale opak je pravdou, lebo treba používať neľudské niekoľkoriadkové konštrukcie na vykonanie jednoduchých vecí. A to zlepšovanie (1.5: pridanie generics, boxing) je iba iluzórne, pretože základ jazyka sa nemení a stále nedovoľuje vyjadrovať sa, tak ako treba. No jo, Java. To by bolo na dlhé zimné večery :-)

    Pozerávaš príliš filmov. Blázinec je určite lepší ako nejaká hlúpa symbolická smrť ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 01:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Mně to přece bude jedno. Tak je lepší, když mi jednou postaví sochu než být zavřenej někde v blázinci.
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 21:25 rajcze | skóre: 6 | blog: rajcze | kus od Brna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jo, ty obrazkovy me taky dost stvaly, ale jsou tam levely s xml rpc, cookies, diff-em, ale je fakt ze obrazku je tam az hanba - kolikrat treba cesta vede pres 10 kroku kde 6 jsou "zakodovane obrazky"
    Rules of Optimization: Rule 1: Don't do it. Rule 2 (for experts only): Don't do it yet.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Uff, takže som skutočne spravil správne, že som sa na to vykašľal, rutinu rád nemám :-) Ale aj tak, tie prvé levely boli celkom nápadité, takže ako celok to hodnotím kladne.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:34 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jo, diky, to mě napadlo na poprvý. Už sem to zkoušel vyřešit, ale asi se do toho pustim eště jednou:)
    11.8.2006 20:35 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    V čem píšete pythónský kód? Jak je na tom PyDev? Eclipse jsou mi docela sympatické..
    11.8.2006 20:40 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    hmh, pythoooooonsky koooood piiiisuuu v Pythonu;)
    Pokud je to složitější, tak to napíšu v jakémkoli editoru;) Teďka co sem u mámy na notebooku, tak to píšu v Gedit;)
    Ale většinou proste pustim python a jedu:)
    11.8.2006 20:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To záleží jak na co. Na podobné hraní si mi přijde nejlepší spustit interaktivní interpret a dělat to přímo tam :-)
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 20:50 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No měl jsem namysli spíš větší a serióznější projektíky :-D
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:51 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To možno tak na python challange, ale na reálne programovanie treba kód po ukončení práce aj uložiť na disk :-) Preto niet nad kvalitný editor, do ktorého sa dá interpret zaháčknuť. Notepad to síce nevie, ale vimu a emacsu sa celkom darí :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    A nebylo by spíš lepší nahackovat to do interpetru? ;-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Môj názor je, že nie, ale skús sám.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    zsh, vim, emacs, notepad :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Mikos avatar 12.8.2006 11:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Eric, jedině  Eric ;-) Případně pokud nemáte rád Qt, ale radši byste GTK, tak ještě celkem dobrý je SPE (Stani's Python Editor).

    A jako interaktivní interpreter je absolutně nepřekonatelný IPython, bez něj už ani ránu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.8.2006 12:05 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Qt rád mám :-) Díky za tipy, obojí vypadá pěkně.
    12.8.2006 00:46 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jujky, tady je to samej pythonista :-)

    nehledate nekdo nahodou praci?
    Mac OS X je taky unix
    12.8.2006 09:28 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Až se ho naučim, tak klidně:-D
    14.8.2006 18:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    nulty level:

    $ bc bc 1.06 Copyright 1991-1994, 1997, 1998, 2000 Free Software Foundation, Inc. This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY. For details type `warranty'. 2^38 274877906944

    :)
    14.8.2006 18:17 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    preboha, to je bordel. tak este raz:

    $ bc bc 1.06 Copyright 1991-1994, 1997, 1998, 2000 Free Software Foundation, Inc. This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY. For details type `warranty'. 2^38 274877906944
    14.8.2006 18:20 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    toto neni mozne. sak sa chapeme :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.