abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / CAD / X / x
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    x

    29.10.2005 22:57 | X | poslední úprava: 6.7.2006 21:07

    x        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.10.2005 23:00 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Čouhá ti z blogu sláma ;-)
    Copak toho není dost?
    29.10.2005 23:09 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    jj čouhá... ;-)
    vencour avatar 29.10.2005 23:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2

    Ty chceš dělat konkurenci státním (nebo státem podporovaným či chráněným) a jiným producentům drog? Krátký a rychlý konec bude mít Tvá snaha.

    DEBILNÍ EU CHUDÁČKOVÉ? Proč? Tohle mně přijde jako zbytečně ostré slovo. Možná je nechápu, možná mám za to, že mi/jemu/jí škodí, ale je to dost na to, abych jim takhle nadával? Potíž je v celé společnosti. Jen někdo hodně křičí a má ostré lokty a proto on je vyslyšen a třeba dostane dotace. (Zkuste místo ostrých slov více argumentovat, proč si to oslovení zaslouží.)

    Sám jsem tak trošku skeptik, vnímám centralistické snahy, slyším o výhodách pro silné/velké a jen doufám, že jim časem dojde, že pro trvale udržitelný rozvoj je třeba a podstatný prospěch všech (třeba jak je to vidět, řečeno, v Čisté duši).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.10.2005 23:54 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Toto jse mymslel ironicky...To jse napsal proto, protože v jiném blogu jsem měl až pocit že pro některé lidi jsou zemědělci na obtíž a závidí jim dotace. Kdyby byli zemědělci zjistí že není co závidět, spíše je tokrutá realita co je muže udržet na nohou...
    vencour avatar 30.10.2005 00:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2

    Mam pocit, že i v té diskusi zaznělo, že je nutno udržet pole provozuschopná = aby začla v případě nouze do roka (?) plodit. Čili toto není potřeba trhu, ale společnosti, proto i ty dotace.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.10.2005 00:26 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    No tročku si to pomotal. Ale v podstatě máš pravdu. Jde o to že udržet zemědělce v nějaké míře je potřeba společnosti a né trhu.
    29.10.2005 23:39 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Z Ganji by jsme nakrmily králiky
    Proc se to dava kralikum? Ja znam lidi co to davaji slepicim, kralikum, kacenam, ale nevim proc?
    29.10.2005 23:53 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2

    Aby byli veselí :oD

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    30.10.2005 00:09 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    faktem je že jim to chutná. Ale studie na toto myslím neproběhla... Ale užívaní drog tu bylo už od nepaměti a drogy užívají zvířata. Normálně mě muj kámoš veterinář vykládal jak ptaci nalítávají na schnilé bobule a potom jsou z toho opilí... A normálně tam nalítaváj cíleně. pak se válí na zemi a nemužou lítat... :-)))
    Luk avatar 30.10.2005 01:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Vosy také upřednostňují kvasící ovoce. Kočky zase fetují kozlík lékařský, pokud se k němu dostanou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.10.2005 01:13 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Takže v podstatě všichni užívaj drogy. To mě napadá otázka: Jsou drogy potřebné k udržení chodu společnosti a nebo opravdu slouží pouze k uvolnění... ??? :-))
    vencour avatar 30.10.2005 02:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2

    No, třeba to tvoje NEBO není vylučovací?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.10.2005 07:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Chudáčku...
    30.10.2005 09:30 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Tak Robi. Ztrácíš kontrolu nad argumenty, proto se uchyluješ k takovýmto výrazům. Osobně, když jsi mnou byl nazval povrchním primitivem, ti vždy bylo předložen alepoň pár bodu proč a z jakých důvodu. Prosím veď věcnou debatu když už spravuješ chod ABC linuxu... :-))))))
    30.10.2005 13:05 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Ale no. Zatiaľčo R. Krátký si svojimi argumentami a postojom držal určitú úroveň, ty skĺzavaš do výkrikov a la J. Plešinger.
    30.10.2005 14:02 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Asi máš pravdu... promin. :-)
    30.10.2005 14:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Ztrácíš kontrolu nad argumenty, proto se uchyluješ k takovýmto výrazům.
    ...
    30.10.2005 14:29 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Chudáčku? :-)))))))
    30.10.2005 08:47 jrave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    konopi je skutecnou hospodarskou plodinou (s neuveritelne sirokym spektrem vyuziti *1), klidne bych se smiril i s tim aby bylo mozno pestovat ho pouze pro prumyslove vyuziti.

    ale k cemu sakra ten mak ? tolik makovejch buchet neni zase treba, a opiaty zadnej rozumnej clovek podporovat nebude.

    1) z konopi se da vyrabet napriklad papir a drevite desky kvalitnejsi nez ze dreva (konopne vlakno je totiz prekvapive delsi nez drevene. "Drevotriskove" desky z konopi, tmelene konopnou pryskyrici jsou jeste ke vsemu zaru a ohnivzdorne), navic je tato plodina lehce obnovitelna a neuveritelne rychle roste (jak co do vysky tak co do objemu zpracovatelne hmoty). pri zpracovani na vlakno ma vetsi vynosy nez bavlna, a jeste ke vsemu je setrnejsi k pude.

    a pokud vezmeme odrudy pestovane na semeno, to se da vyuzit v potravinarskem prumyslu, kosmetice, k vyrobe paliv a maziv atd.

    to jsem se jeste nezminil o medicinskem vyuziti ...

    PS: proste (nejen) podle me je konopi jedna z nejuniverzalnejsich hospodarskych plodin, ale chtelo by to aby o tom lidi vedeli, a aby kazdy blbecek kdyz slysi konopi nerval "deme se zhulit". presne to si pak mysli hovada v parlamentech, pripoctete k tomu kecy o konopi jako startovaci droze a dalsi famy (napr. nepodlozene reci k tomu ze konopi spousti paranoiu) a mame tu situaci jak v americe, ktera nedovoluje jeho pestovani, ovsem predzpracovane konopi za drsne prachy importuje ...

    takze se prosim snaz psat o necem cemu rozumis, neni prece treba se zbytecne snazit sokovat, a pak byt za debila ;-)))
    30.10.2005 09:25 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Já jsem si byl v článku vědom čeho píšu. Sám proti konopí ani marihuaně nemám. Jenom jsem chtěl poukázat jistým lidem co znají venkov akorát z obrázků pro děti v první třídě kde se učí písmenka, že problém je daleko hlubší než si někteří dokáží představit. Ohledně konopí, jsem naprost přesvědčen o jeho masovém využití. Je to super rostlina. :-)
    30.10.2005 08:53 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Zemědělcům by se měly víc skrouhnout dotace, protože díky nim pěstujou o co není zájem a vůbec se nesnažej respektovat poptávku. Třeba bio zelenina je v ČR naprosto nedostatková už kolik let, značná část bioprodukce je dovážená za násobky cen z EU (např. německá cena+německý příplatek za BIO+dovozné, blbá marmeláda stojí cca 4x tolik).

    Když slyším vola jak v TV brečí že má výkupní cenu brambor 1 korunu, tak bych ho nejradši zavřel. Buran je navíc tak blbej, že ani tu šlychtu co vydává za brambory neumí nacpat do pytle a prodávat ve městě z korby náklaďáku. Hlavně že když jde o stávku, tak do Prahy s tím traktorem dojede. Bodeď by ne, když má dotovanou naftu. Jak jinak z dovozu, o biopalivech vlastní produkce díky státu vůbec neuvažuje.

    Nesvéprávnost by neměla být glejtem k penězům daňovejch poplatníků. A protože ten dobytek má obrovský lány bez mezí nebo stromů, v létě mu vítr odnáží úrodnou zeminu, pak mu trocha dešťů zničí úrodu a spláchne dotovaný chemický splašky do nejbližší vesnice (zase dotace na nápravu škod).

    Takhle zase shrnuju problémy venkova já.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    30.10.2005 09:21 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Budu konstruktivní. Jsi z vesnice? Pokud ano, kde bereš takovou nenávist? Studoval jsi něco s oborem zemědělství že o tom tolik víš? Čistě konstruktivní otázky. :-)
    30.10.2005 09:53 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Nenávist ve skutečnosti necítím (i když to tak asi vyplynulo), spíš vztek. Pramení z toho, ze MUSÍM platit daně na dotace něčeho co nechci a zároveň musím platit vysoké ceny za něco, co by se nemuselo dovážet.

    Abych si tenhle fakt uvědomoval, nemusím být ani z vesnice ani studovanej. Připomíná mi to každá výplatní páska, každé daňové přiznání nebo každý nákup.

    Naopak, titul inženýra v zemědělském oboru nedává nikomu patent na pravdu při posuzování míry přerozdělování a plýtvání veřejných financí vytvořených z MOJICH daní. (Odborníci jsou od toho, aby posoudili zda je něco realizovatelné a případně byli realizace schopni, nikoliv aby za mne rozhodovali! A jejich posudek by se měl držet striktně oboru kterému rozumí a nikoliv posuzovaného celku.)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    30.10.2005 11:29 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    To chápu. Platit dvysoké daně se nechce nikomu, natož mě. Otázkou zustává jak tyto veci komlexně řešit. Systém nemuže být nevyvážený, takže jak třeba vyřešit otázku vesnic a lidí co v nich žijou. Dotační politika se mě taky moc nelíbí, ale momentáně ti nic jiného nezbývá(až na stanovení pevné výkupní ceny). Pokud by jsme totiž nechali zemědělce na čistě tržním prostředí znamenalo by to konec jejich podnikání... tím pádem krach vesnice jako celku a krach národního rázu krajiny. Toto podložím jedním příkladem. Jeden rok se se zemědělec rozhodně že bude dělat třebas obilí, sklidí a zjistí že si moc nevydělal a že je v kurzu řepka. Fajn druhý rok zaseje řepku a ejhle zjistí že tento nápad mělo více zemědělcu. Kde je toho hodně tam je nízká cen... Takže v tomhle je trocha problém. Buď tento efekt mužeš více koordinovat a nebo prostě budeš dotovat zemědělce k tomu aby pěstovali určité produkty v určité výši. Třeba zajímavě je to vyřešené v Rakousku kdy se Prvovýrobci dali do Cechu a koupily si Výkupy, mlékárny atd(akciovky). Tím pádem se mohou totálně koordinovat a prodávat mléčné produkty supermárketům za slušné peníze a ne za almužnu jako se to dost často stává u nás. U nás v podstatě Obchodníci lozej prvovýrobcům po hřbětu a ještě na nich skákají. :-(
    Luk avatar 30.10.2005 14:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    koupily si Výkupy, mlékárny atd(akciovky). Tím pádem se mohou totálně koordinovat a prodávat mléčné produkty supermárketům za slušné peníze
    Nic nebrání zemědělcům u nás udělat totéž. Někdo z nich může říct: "Pojďte, založíme výkupní firmu." Třeba 10000 zemědělců vloží každý 10000 Kč, to už máme 100 milionů, jako základní kapitál do bude stačit. Za ty peníze se vybudují výkupní centra (kam každý bude moci dodávat svoji úrodu) - potravinářským firmám a obchodním řetězcům bude dodávat tato výkupní firma, která bude mít mnohem silnější jednací pozici. Jak prosté, stačí chtít.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.10.2005 14:28 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    no v podstatě nebrání! ale stejně tak bych mohl říct pojdte dáme se my linuxáři dohromady, každý dá 1000kč ročně a zoho uděláme firmu na tvorbu svobodného softwaru, naprogramíme učetnictví, CAD systémy, lety na měsíc, atd. Nechci to zesměšnovat pouze poukázat na složitost věci. Určitě by prospělo kdyby někdo charizmatický dal tyto lidi dohromady. V podstatě by tu vznikdy další odbory akorát s tím rozdílem že by vlastnily komplet prvovýrobu. Ne tu sice agrární komora ale ta dělá akorát prd... Další všcí jesi třeba uvědomit že když někdo už dneska něco vlastní tak to taky nemusí prodat. Tento krok se měl udělat v počátku 90let. To byl správný čas vymyslet dobrý systém. Bohužel v té době byl utopický plán že ma být co nejvíce malých zemědělcu. Což byla uplná pitomoct a všichni malí zkrachovali a zustali akorát velké združení, velcí vlastníci. Takže dnes tu nemáme moc prostoru k manévrování. Ale řešení se určitě najde, ale nebude triviální jak to někteří vidí(nemyslím tebe)...
    Luk avatar 30.10.2005 15:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    stejně tak bych mohl říct pojdte dáme se my linuxáři dohromady, každý dá 1000kč ročně a zoho uděláme firmu na tvorbu svobodného softwaru
    Ano, to je stejné. Problém je ale samozřejmě v tom, že co člověk, to názor. A čím víc lidí, tím víc názorů. Proto...
    Určitě by prospělo kdyby někdo charizmatický dal tyto lidi dohromady.
    Jen by ti lidé museli dobře pohlídat, aby si z toho ten "někdo" neudělal svůj podnik (viz třeba AKČR nebo ÚAMK) a inkasoval všechny zisky.
    Další všcí jesi třeba uvědomit že když někdo už dneska něco vlastní tak to taky nemusí prodat.
    To nemusí, ale není to tak velký problém. Výkup se dá na zelené louce vybudovat poměrně snadno. Se zpracováním je to horší, ale zemědělce trápí spíš samotný výkup - se zpracovatelskými firmami už by se pak jednalo snáze.
    Tento krok se měl udělat v počátku 90let. To byl správný čas vymyslet dobrý systém. Bohužel v té době byl utopický plán že ma být co nejvíce malých zemědělcu.
    Někteří to udělali. Znám případ, kdy větší množství lidí dostalo v restituci svoji půdu (převážně vinice a ovocné sady). Místo aby vystupoval každý za sebe, udělali nejdřív družstvo, pak z něj obchodní společnost, a prosperují. Mají velko- i maloobchod s ovocem, vyrábějí víno atd.

    Ale ani dnes není pozdě. Sdružit se je možné kdykoliv.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.10.2005 16:54 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Tak pod toto se mužu jen podepsat. :-) Možná jenom by mohl protestovat antimonopolní úřad. :-))))
    Luk avatar 30.10.2005 20:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Možná jenom by mohl protestovat antimonopolní úřad.
    Proč? Máme celoevropský trh, vznik dominantního (nebo dokonce monopolního) postavení nehrozí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.10.2005 15:11 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    souhlasim s vasimi nazory a jsem pln obdivu k Francouzum, jak si oni jako narod mnohem vice vazi vlastnich zemedelcu. Jednou jsem to zazil ve Francii, kdyz zase jednou zablokovali zemedelci dalnici, tak cizinci uplne tekli a Francouzi to brali s humorem - a rikali, ze oni jim fandi v tom sporu s vladou a klidne cekali 4 hodiny. (jiste ne kazdy, bylo to ale dobre organizovano, napr, rodina s nemocnym ditetem mohla jet dale).

    Take samozrejme nemam reseni, vzdy jsme zil ve meste a problematiku zemedelstvi jsem nechapal, ale kdyz je clovek starsi, tak si uvedomuje, ze denodenni kvalitni strava je mnohem vetsi zivotni kvalita nez nejaka navsteva NY letecky na 3 dny za 300 EUR. Ja vim ze to vetsina mladych lidi nemuze pochopit, ale je to skutecne tak.

    jen tak mimochodem, jak to vypada s tim CAD?
    30.10.2005 17:03 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Francouzi jsou strašně hrdý národ. Měli by jsme si z nich brát v dost věcech příklad. Na nich je viděť že když davají přednost vlastním technologiím a svým dodavatelům. Ať muže kdokoli říkat že jsou to socialisti, ale už konce 2.svetové války se nikoho neprosí, jsou plně nezávislí na okolním světu a je to jaderná velmoc.

    S CAD systémem to vypadá čím dál tím líp! :-) Momentálně se píše specifikace. Více info na vzima@centrum.cz. Kdo umí programit v C, Python, zná PyQt, OpenGl se muže přidat. :-)

    vencour avatar 30.10.2005 18:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2

    Frantíci jsou jako Pšonky, zahledění do sebe. A okolí si taky zvyká na jejich postoj. Tj. nepadá před nima na pozadí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.10.2005 19:13 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Což znamená že by nám neuškodilo se trošku víc koukat na naše lidi než být po... z okolních velmocí. :-) Souhlas. :-)
    30.10.2005 19:13 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Což znamená že by nám neuškodilo se trošku víc koukat na naše lidi než být po... z okolních velmocí. :-) Souhlas. :-)
    Luk avatar 30.10.2005 20:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ti špatní zemědělci 2
    Francouzi to nezřídka s tou "hrdostí" přehánějí. Nemohu nevzpomenout, jak "profesor" Alain Prost pohřbil svoji stáj F1 tím, že ji chtěl udělat čistě francouzskou (odkopl nefrancouzské sponzory, a ti francouzští to neufinancovali).

    Francouzi jsou také známí tím, že se neradi učí cizí jazyky (ovšem Češi na tom nejsou o moc lépe), i když v poslední době je to čím dál méně pravda.

    Mohl bych vyprávět ještě dlouho, ale je to blbost. Proti Francouzům jako takovým nic nemám, stejně jako proti kterémukoli jinému národu. Vadí mi konkrétní lidé, bez ohledu na národnost nebo státní občanství.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.