abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    Během tradiční ceremonie k oslavě Dne vzniku samostatného československého státu (28. října) byl vyznamenán medailí Za zásluhy (o stát v oblasti hospodářské) vývojář 3D tiskáren Josef Průša. Letos byly uděleny pouze dvě medaile Za zásluhy o stát v oblasti hospodářské, druhou dostal informatik a manažer Ondřej Felix, který se zabývá digitalizací státní správy.

    Gréta | Komentářů: 7
    dnes 04:44 | Nová verze

    Tor Browser, tj. fork webového prohlížeče Mozilla Firefox s integrovaným klientem sítě Tor přednastavený tak, aby přes tuto síť bezpečně komunikoval, byl vydán ve verzi 15.0. Postaven je na Firefoxu ESR 140.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 43. Ve finální verzi vychází šest oficiálních edic: Fedora Workstation a Fedora KDE Plasma Desktop pro desktopové, Fedora Server pro serverové, Fedora IoT pro internet věcí, Fedora Cloud pro cloudové nasazení a Fedora CoreOS pro ty, kteří preferují neměnné systémy. Vedle nich jsou k dispozici také další atomické desktopy, spiny a laby. Podrobný přehled novinek v samostatných článcích na stránkách Fedora Magazinu: Fedora Workstation, Fedora KDE Plasma Desktop, Fedora Silverblue a Fedora Atomic Desktops.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | IT novinky

    Elon Musk oznámil (𝕏) spuštění internetové encyklopedie Grokipedia (Wikipedia). Zatím ve verzi 0.1. Verze 1.0 prý bude 10x lepší, ale i ve verzi 0.1 je podle Elona Muska již lepší než Wikipedia.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 05:44 | Komunita

    PSF (Python Software Foundation) po mnoha měsících práce získala grant ve výši 1,5 milionu dolarů od americké vládní NSF (National Science Foundation) v rámci programu "Bezpečnost, ochrana a soukromí open source ekosystémů" na zvýšení bezpečnosti Pythonu a PyPI. PSF ale nesouhlasí s předloženou podmínkou grantu, že během trvání finanční podpory nebude žádným způsobem podporovat diverzitu, rovnost a inkluzi (DEI). PSF má diverzitu přímo ve svém poslání (Mission) a proto grant odmítla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:55 | Nová verze

    Balík nástrojů Rust Coreutils / uutils coreutils, tj. nástrojů z GNU Coreutils napsaných v programovacím jazyce Rust, byl vydán ve verzi 0.3.0. Z 634 testů kompatibility Rust Coreutils s GNU Coreutils bylo úspěšných 532, tj. 83,91 %. V Ubuntu 25.10 se již používá Rust Coreutils místo GNU Coreutils, což může přinášet problémy, viz například nefunkční automatická aktualizace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.10. 21:00 | IT novinky

    Od 3. listopadu 2025 budou muset nová rozšíření Firefoxu specifikovat, zda shromažďují nebo sdílejí osobní údaje. Po všech rozšířeních to bude vyžadováno někdy v první polovině roku 2026. Tyto informace se zobrazí uživateli, když začne instalovat rozšíření, spolu s veškerými oprávněními, která rozšíření požaduje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.10. 17:11 | Humor

    Jste nuceni pracovat s Linuxem? Chybí vám pohodlí, které vám poskytoval Microsoft, když vás špehoval a sledoval všechno, co děláte? Nebojte se. Recall for Linux vám vrátí všechny skvělé funkce Windows Recall, které vám chyběly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.10. 16:11 | Komunita

    Společnost Fre(i)e Software oznámila, že má budget na práci na Debianu pro tablety s cílem jeho vyžívání pro vzdělávací účely. Jako uživatelské prostředí bude použito Lomiri.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    26.10. 17:11 | IT novinky

    Proběhla hackerská soutěž Pwn2Own Ireland 2025. Celkově bylo vyplaceno 1 024 750 dolarů za 73 unikátních zranitelností nultého dne (0-day). Vítězný Summoning Team si odnesl 187 500 dolarů. Shrnutí po jednotlivých dnech na blogu Zero Day Initiative (1. den, 2. den a 3. den) a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (48%)
     (20%)
     (19%)
     (23%)
     (17%)
     (21%)
     (17%)
     (18%)
    Celkem 280 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Josef Kufner avatar 21.8.2006 01:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Mno, v první řadě si přečti tohle (pohodlněji) a potom si prohlídni třeba tohle. Ale uvědom si, že do konfliktu s autorským zákonem se dostaneš až/už v okamžiku, kdy to budeš šířit dál.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    21.8.2006 07:42 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Vím, proto jsem tam napsal P.S.2: a jak jsem psal nemám možnost to stáhnout (přes GPRS je to prakticky nemožné).
    21.8.2006 08:25 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    OMG, zadne P.S.2 te nechrani, tobe zjevne nedochazi, ze tady verejne vyzyvas k poruseni zakona. Je tu nabidka, nechapu, nac se snazis vymluvit. I kdyby tu nebyla, nic ti nedava zakonnou moznost to ziskat jinak. Koukam, ze masove porusovani autorskeho prava vedlo jednoznacne k tomu, ze lide prestali chapat jeho smysl.

    Vazne by me zajimalo, jak na tohle zneuziti blogu zareaguji admini serveru. Fofrem tohle smaz a bez se stydet do kuta.
    21.8.2006 10:53 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    "Koukam, ze masove porusovani autorskeho prava vedlo jednoznacne k tomu, ze lide prestali chapat jeho smysl."
    A já si zase všiml, že masové porušování historických pozemkových práv typu "na vlastním pozemku jsem pánem od magmatu až do vesmíru" vedlo jednoznačně k tomu, že lidé přestali chápat jeho smysl... :-D To je přeci skandální! Všechna ta letadla by měli sestřelit! :-D
    21.8.2006 11:03 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Pravdu desne vtipne a zcestne.

    Co prijde dal? Zacnou tu blogeri pastovat linky na filmove bittorenty?
    21.8.2006 11:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Já to ale myslel vážně. ;-) Právo není diktátem společenské situace, IMHO vzniká společně s ni v dialektu (šmarjá, snad to nezní příliš komoušsky... :-D). Až budoucnost nám řekne, jak tohle celé jednou nakonec skončí. Zatím vždycky v konfliktech stávajícího zákona a společnosti díkybohu vyhrávala spíš společnost. Na druhou stranu, taková pakáž jako nahrávací společnosti tu už taky dlouho nebyla. Technika díkybohu nakonec odstranila jejich potřebu, tak snad se časem zadusejí vlastní vahou. :-)

    //Disclaimer: Jsem člověk, kterého honoráře na autorská práva na vlastní díla živí, aby mě někdo nepodezíral ze zaujatosti... :-D
    Marián Kyral avatar 21.8.2006 11:50 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Dialekt? Není to spíše Dialog?
    21.8.2006 12:22 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Aaargh! :-D Samozřejmě, dialog. Evidentně mi po probuzení vypadly z celebritního komplexu všechny odporné termity... :-D
    21.8.2006 12:46 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    //Disclaimer: Jsem člověk, kterého honoráře na autorská práva na vlastní díla živí, aby mě někdo nepodezíral ze zaujatosti... :-D
    Vlastni dila pro masovou spotrebu, nebo ciste zakaznicka dila? Netvrdim, ze zboznuji nahravaci studia ci ze souhlasim s jejich postupy. Ale takhle otevrena vyzva tady jen a pouze poskozuje tento server a jeho komunitu.
    21.8.2006 14:10 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Jak po sobě ty texty čtu, masová spotřeba to asi nebude. ;-) Já si taky myslím, že lepší než ptát se veřejně je mít kupříkladu, ehm, dobré kamarády, ale to nemění nic na faktu, že jsem reagoval na výrok, který pro mě tak trošičku vyzněl tak, že jednou udělaný zákon je tu s námi provždy a už s ním nehneme a máme smůlu. ;-) (Podotýkám, že jsem reagoval jen defenzivně, ale možná je to jen alergie na některé jevy v našem "příliš právním státě". ;-))
    msk avatar 21.8.2006 10:54 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Klidek ...
    Marián Kyral avatar 21.8.2006 11:49 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Je tu nabidka, nechapu, nac se snazis vymluvit. I kdyby tu nebyla, nic ti nedava zakonnou moznost to ziskat jinak.
    Omyl, stáhnout, případně okopírovat si to klidně může, to nelegální není. Zákon porušuje až ten, kdo mu to umožní a nemá povolení k šíření (půjčovny, tv, rádia).
    Koukam, ze masove porusovani autorskeho prava vedlo jednoznacne k tomu, ze lide prestali chapat jeho smysl.
    Řekl bych, že je načase jej výrazně omezit. Třeba na maximálně pět let a pak jej pro fyzické osoby uvolnit.

    Jeden příklad ze života: Jezdím teď služebně do Polska. Minulý týden jsem tam viděl v televizi film Selena. Říkal jsem si, že to by se manželce určitě líbil, že bych jí to mohl koupit na svátek. Ovšem WB v ČR s distribucí skončil a nový distributor jej dodá nejdříve v prosinci.

    Jedná se o skoro 10 let starý film a já nemám minimálně do prosince šanci si ten film v ČR legálně koupit! Kdyby tady alespoň fungoval pořádný online prodej. Ale s takovou dostane manželka akorát kytku a nějakou bonboniéru.
    21.8.2006 12:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Omyl, stáhnout, případně okopírovat si to klidně může, to nelegální není. Zákon porušuje až ten, kdo mu to umožní a nemá povolení k šíření (půjčovny, tv, rádia).
    Pokud myslite zneuziti kopie pro vlastni potrebu, tato moznost je postupne bohuzel rusena, prave proto, ze byla zneuzita k necemu jinemu, nez mela puvodne slouzit. A hlavne, autor blogpostu primo navadi druhou stranu k poruseni autorskeho zakona.

    Řekl bych, že je načase jej výrazně omezit. Třeba na maximálně pět let a pak jej pro fyzické osoby uvolnit.

    Jeden příklad ze života: Jezdím teď služebně do Polska. Minulý týden jsem tam viděl v televizi film Selena. Říkal jsem si, že to by se manželce určitě líbil, že bych jí to mohl koupit na svátek. Ovšem WB v ČR s distribucí skončil a nový distributor jej dodá nejdříve v prosinci.

    Jedná se o skoro 10 let starý film a já nemám minimálně do prosince šanci si ten film v ČR legálně koupit! Kdyby tady alespoň fungoval pořádný online prodej. Ale s takovou dostane manželka akorát kytku a nějakou bonboniéru.
    A co jako? Tak si autor nepreje jeho sireni v republice. Kdyz tady nebude dovezeno ani jedno Ferrari z limitovane serie, pojedete ho do zahranici za pet let ukrast? Neni, neni to prima analogie, je to jen ukazka toho, ze je ciste volba tvurce, co se svym dilem udela. Safra, lidi, uvedomte si, ze autor je ten, kdo to dilo vytvoril, on stanovuje podminky, jak s tim nakladat a nikdo Vam nedava pravo jeho prani obchazet.

    A dost uz debaty, ktera s timto nesouvisi. Tento blogpost primo vyzyva k poruseni autorskeho zakona a timto padem tady nema co delat. Napriklad i proto, ze nekteri tvurci hledi na open source pres prsty, protoze jej vidi jako zdroj porusovani svych prav. A tahle spina jim to jen potvrzuje.
    Marián Kyral avatar 21.8.2006 14:02 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    A co jako? Tak si autor nepreje jeho sireni v republice. Kdyz tady nebude dovezeno ani jedno Ferrari z limitovane serie, pojedete ho do zahranici za pet let ukrast?
    No pokud budu chtít přesně tohle ferrari, tak mě to nasere úplně stejně.
    Neni, neni to prima analogie, je to jen ukazka toho, ze je ciste volba tvurce, co se svym dilem udela. Safra, lidi, uvedomte si, ze autor je ten, kdo to dilo vytvoril, on stanovuje podminky, jak s tim nakladat a nikdo Vam nedava pravo jeho prani obchazet.
    Tak jo, já to respektuji, ať si s tím vytře třeba prdel, ale ať potom nepočítá, že si to koupím, když mi to nakonec milostivě umožní. Já mám zájem teď a pokud není schopen mi vyhovět, tak mě přestává zajímat.
    A dost uz debaty, ktera s timto nesouvisi. Tento blogpost primo vyzyva k poruseni autorskeho zakona a timto padem tady nema co delat. Napriklad i proto, ze nekteri tvurci hledi na open source pres prsty, protoze jej vidi jako zdroj porusovani svych prav. A tahle spina jim to jen potvrzuje.
    No řekl bych, že open source s tímhle nemá nic společného. Tohle je spíše problém uživatelů jednoho majoritního OS.
    21.8.2006 17:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Já mám zájem teď a pokud není schopen mi vyhovět, tak mě přestává zajímat.
    To je pochopitelné. Ale tímto postojem vyvracíš svou obhajobu přístupu autora blogpostu ("nemůžu to sehnat, tak mi to někdo vypalte").
    21.8.2006 17:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Vazne by me zajimalo, jak na tohle zneuziti blogu zareaguji admini serveru.
    Nabádání k porušení zákona IMHO nijak trestné není. Když někomu řekneš "jdi a šlohni rohlík", tak se žádného přestupku/trestného činu nedopouštíš.
    21.8.2006 18:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Tak jako schvalovani trestneho cinu je trestne, tak i nabadani k nemu. Doporucuji ke studiu Trestni zakonik. Samozrejme zalezi na stupni nebezpecnosti, ovsem nic to nemeni na tom, ze tento blogpost je za hranici zakona.
    Mikos avatar 21.8.2006 18:16 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Takovýhle rejpaly jako seš ty skutečně "miluju" :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    21.8.2006 19:06 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Já jen doufám, že se mi v jednom pytli s Faunem moc neomlátěj... :-D
    21.8.2006 19:14 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Dik, tohle je prave to, co nesnasim. Zamenovat demokracii s anarchii. Svoboda projevu neni neomezena, i to je soucasti demokracie.

    P.S.: Na rozdil od Fauna nemystifikuji.
    21.8.2006 21:42 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Jenomže i když demokracie a anarchie nemají moc styčných bodů...
    "Proc by melo byt netrestne schvalovani trestneho cinu?"
    ...tak v...ehm...krátkozrakosti si přesto můžete podat ruce, že jo? ;-) Kolega pode mnou to už řekl za mě. Bez práva nesouhlasit se zákonem a třeba ho i nechat změnit, pokud nás bude víc, kterých se bude dotýkat, bychom skončili všichni v obrovský řiti. Myslím, že vím, co je demokracie a také myslím, že vím, kde končí - mimo jiné ve chvíli, kdy se člověk s citovaným názorem dostane k moci.
    22.8.2006 09:08 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Je zasadni rozdil mezi nesouhlasenim s nejakym zakonem a vyzvou k jeho porusovani. Pletete si pojmy s dojmy. Takze opravdu netusite, o cem demokracie je. Zakladem demokracie je dodrzovani zakonu a jejich porusovani. Desim se toho, aby se vlady ujali takovi, kteri primo vyzyvaji k porusovani zakonu, protoze kam to vedlo, uz jsme parkrat zazili.
    21.8.2006 18:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Trestný čin schvalování trestného činu je odporným dědictvím totality a měl být z našeho právního řádu už dávno odstraněn. V tomhle případě by se navíc těžko mohlo jednat o trestný čin, nanejvýš o přestupek a i to je diskutabilní. Blogpost je naprosto v pořádku, vadit nám může nanejvýš osoba autora :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    21.8.2006 19:18 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Proc by melo byt netrestne schvalovani trestneho cinu? Clovek ma byt plne zodpovedny za sve ciny i slova. Svoboda slova neni neomezena, to je zakladni kamen demokracie.

    P.S.: Pokud by to poruseni autorskeho zakona bylo klasifikovano jako prestupek, pak samozrejme je tento prispevek legalni. Ovsem to stale nemeni nic na tom, ze tady aktivne komunita schvaluje a vybizi k porusovani zakona, ktery z pohledu mnohych ma smysl. Neni dokonaly, ale lepsi nez zadny.
    21.8.2006 19:29 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Autor píše, že to stojí 1500 Kč. Takže i kdyby šel do obchodu a skutečně to ukradnul, žádný trestný čin to nebude.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.8.2006 09:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Jde o stupen nebezpecnosti takoveho konani. A muj skromny odhad je, ze takhle verejne konany cin by byl kvalifikovan vyse nez prosta kradez v obchode. To uz je ale ciste vec pravniku.
    Mikos avatar 22.8.2006 15:23 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Až na to že to vubec není krádež :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Josef Kufner avatar 21.8.2006 19:30 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Proc by melo byt netrestne schvalovani trestneho cinu?
    Jak chceš pak napadnout špatný zákon?

    Myslím, že svoboda libovolného projevu by neměla být omezená nijak jinak než svobodou ostatních. Což vylučuje pomluvy bez důkazů a podobné sviňárny, ale rozhodně to nevylučuje schvalování trestného činu. Je věcí ono jednotlivce, co udělá a jen on je za to zodpovědný. Smozřejmě, pokud je donucen někým jiným, tak už to takle přímočaré být nemůže.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    22.8.2006 09:12 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Spatny zakon muzu napadnout bez toho, abych vyzyval k jeho porusovani. Muzu poukazovat na jeho nesmyslnost, ale tim nevyzyvam k jeho porusovani. Argumentace, ze pouze netrestnost schvalovani trestneho cinu umoznuje napadnuti spatneho zakona, je zcestna.
    Josef Kufner avatar 22.8.2006 10:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Pokud nesouhlasíš se zákonem, souhlasíš s činy porušujícími tento zákon. Kromě možnosti "Je mi to jedno." už žádné další nejsou.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    22.8.2006 13:53 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    A to je jaka dedukce? To, ze poukazuju na chyby nejakeho zakona, neznamena, ze vyzyvam k trestnemu cinu ci jej schvaluji.

    Pokud by tomu tak skutecne bylo, tak treba ti, kteri nesouhlasi s paragrafem 165 trestniho zakona, by automaticky souhlasili s tim, ze schvalovani holocaustu je pripustne.
    21.8.2006 21:45 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Hmmm...nikdy jsem nevěřil, že se s Ignorem na nečem shodnu... :-D Pojď, zmlátíme ho spolu, ne? ;-) :-D
    21.8.2006 23:27 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Veřejně vyzývám k tomu, jestli se najde ochotný člověk, který by mi to BG mohl vyálit. V případě verze stažené z netu vím o porušení zákona, to mi nemusíš, moralisto, předhazovat, napsal jsem to veřejně, stejně tak, že by bych rád, kdybych měl originál.
    Stáhnout kopii z Inetu v klidu umí každý. POKUD NEMÁŠ NEBO NECHCEŠ UDĚLAT DOBRÝ SKUTEK VE FORMĚ V JAKÉ JSEM PSAL (ORIGINÁL) PROSÍM ZDRŽ SE DALŠÍCH TRAPNÝCH KOMENTÁŘŮ, JSEM SI PLNĚ VĚDOM TOHO CO PÍŠU.
    Nemám nejmenší důvod se stydět za to, že někoho poprosím o to, aby mi půjčil buď kopii filmu nebo objednal originál ze zahraničí.
    22.8.2006 09:19 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Uklidnil jsi timto projevem sve ego?

    Mimochodem, precti si svuj blogpost, napsal jsi tam, zda by ti nekdo nebyl ochoten to prepalit (nezadal jsi o zapujceni) a pak jsi jako pripadnou alternativu dodal moznost si to objednat z Amazonu. Takze ze sebe tady nedelej bojovnika za svobodu a dobre skutky. Jsi tim trapny.
    Mikos avatar 22.8.2006 15:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Jediný kdo mi v této diskuzi přijde trapný jsi ty, ty jeden "moralisto" :-P Jak už jsem napsal jinde, takový rejpaly jako seš ty opravdu "miluju". Co kdyby ses staral o své?

    Btw. autor jasně napsal že si je vědom toho že by takové přepálení bylo pravděpodobně porušením zákona, ale že je mu to prostě a jednoduše jedno. Takže své ego uklidni ty sám :-)

    (btw. kdybych tu Battlestar Galacticu co sem měl staženou už nesmazal, tak jí autorovi s radostí vypálim)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 21.8.2006 05:58 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Mám stažené kompletní první 2 série :-) Tedy měl sem, už jsem je smazal, bylo potřeba místo na další věci (Stargate SG-1, Stargate Atlantis, 4400, Doctor Who) ;-) Je to výborný sci-fi seriál, ale na Stargate nemá :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    21.8.2006 08:07 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    To je škoda, pokud jsi je smazal :-)
    21.8.2006 09:39 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše .Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Battlestar, SG{A,C}, Babylon 5; The Simpsons, Futurama... základní výbava :))
    21.8.2006 10:23 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?

    Mam prvni i druhou + film

    And they thought they were free
    msk avatar 21.8.2006 10:56 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Star Trek - Máte někdo?
    Ja by som zase nepohrdol ST:TNG so SK dabingom, vysielany na SK v tv markiza niekedy koncom 90tych rokov.
    xxx avatar 21.8.2006 10:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?

    Těch několik málo fotek na úvodní stránce mi bezpečně zařadilo tento seriál do kategorie, "radši nikdy nevidět".

    Ten namakanej chlápek je určitě hlavní superhrdina, co všechno vymyslí a všechny pobije a navíc vždycky přežije.

    Please rise for the Futurama theme song.
    21.8.2006 11:02 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    ani ne... ten seriál za to stojí, už kvůli epicko-lyrickýmu příběhu s dobře zapracovanou alegorií.

    A ten "chlápek", nevím koho myslíš, ale ani jednu z těch vlastností tam žádná postava nemá, v tomhle seriálu moc nefunguje tzv. Character shield.
    21.8.2006 14:22 Deus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Doporučuju přečíst tohle:

    http://bsg-cz.net/bsg.php?page=info
    Mikos avatar 21.8.2006 17:58 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Dál od pravdy už ani být nemůžeš... aneb jak udělat co nejrychlejší unáhlené závěry, viď?
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    xxx avatar 21.8.2006 21:47 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?

    Pokud je to tak kvalitní jak tady někteří tvrdí, tak mají fakt mizerně udělanou první stránku na tom webu. :)

    Jinak máte pravdu, udělal jsem unáhlený závěr. Ale prostě jsem si nemoh pomoct, když jsem viděl tu stránku (hlavně tu fotku v pravém horním rohu (mění se, takže už ji asi nenajdu)).

    Please rise for the Futurama theme song.
    21.8.2006 22:21 Deus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Právě je okurková sezóna, takže jestli myslíš ty fotky z Maximu tak to je proto...

    Doporučuju tenhle trailer... Lehce nastíní o co tam jde: http://bsg-cz.net/download/video/s1/bsg_trailer_01.mov
    21.8.2006 17:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    nebo na Musickatalog.cz, kde je cena oproti Amazonu o více jak 1100 vyšší
    Což bude patrně ještě pořád levnější než to z Amazonu objednat přímo - jejich sazby za poštovné a balné jsou pro ČR skutečně vydřidušské. Když chceš objednávat zahraniční DVD, využij jiné obchody. Z amerických se mi osvědčil např. deepdiscountdvd.com (kde mají většinu lepší ceny a nesrovnatelně nižší poštovné - i když trochu horší výběr). Z evropských třeba dvdzone2.com. Zběžné vyhledávání mi ukázalo, že v obou z těch obchodů nějaké BG mají.
    21.8.2006 23:29 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Battlestar Galactica - Máte někdo?
    Aha, to jsem nevěděl, díky Roberte.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.