abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:11 | Nová verze

    SolveSpace (Wikipedie), tj. multiplatformní open source parametrický 2D/3D CAD, byl vydán v nové verzi 3.2. Přehled novinek v Changelogu na GitHubu. Vyzkoušet lze novou oficiální webovou verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Pozvánky

    Organizátoři Dne IPv6, tradiční akce věnované tématům spojeným s tímto protokolem, vyhlásili Call for Abstracts. Na webu konference mohou zájemci přihlašovat příspěvky o délce 20 nebo 40 minut či 10minutové lighting talky a to až do 30. dubna. Tvůrci programu uvítají návrhy přednášek z akademického i komerčního sektoru, které mohou být technického i netechnického zaměření. Den IPv6 se letos uskuteční 4. června a místem konání bude i

    … více »
    VSladek | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Zajímavý software

    Euro-Office (Wikipedie) je evropský fork open source kancelářského balíku OnlyOffice. Za forkem stojí koalice firem IONOS, Nextcloud, Eurostack, XWiki, OpenProject, Soverin, Abilian a BTactic. Cílem je zajistit digitální suverenitu Evropy a snížit závislost na neevropských platformách. Projekt vznikl mimo jiné v reakci na nedávné uzavření cloudové služby OnlyOffice. OnlyOffice obviňuje Euro-Office z porušení licenčních podmínek. Na možné problémy upozorňuje i Collabora Online. Jednostranná změna licence není v pořádku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 05:11 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:22 | Komunita

    Během akce Arduino Days 2026 byl publikován Arduino Open Source Report 2025 (pdf) a oznámeno 7 nových produktů kompatibilních s deskou UNO Q (Arduino USB-C Power Supply, USB-C Cable, USB-C Hub, UNO Media Carrier, UNO Breakout Carrier, Bug Hopper, Modulino LED Matrix).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    29.3. 20:22 | IT novinky

    Google v pátek spustil v Česku Vyhledávání Live. Tato novinka umožňuje lidem vést plynulou konverzaci s vyhledávačem v češtině. A to prostřednictvím hlasu, nebo prostřednictvím toho, na co ukážou svým fotoaparátem či kamerou v mobilu. Rozšíření této multimodální funkce je možné díky nasazení Gemini 3.1 Flash Live, nového hlasového a audio modelu, který je od základu vícejazyčný, takže umožňuje lidem po celém světě mluvit na vyhledávač přirozeně a v jazyce, který je jim nejbližší.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    29.3. 12:55 | Zajímavý software

    Jsongrep je open-source nástroj, který efektivně prohledává JSON dokumenty (editovat je neumí). Kompiluje regulérní jazyk dotazu do podoby deterministického konečného automatu (DFA), díky čemuž prochází strom JSON dokumentu pouze jednou a je v tom tedy rychlejší než jiné nástroje jako jsou například jq, JMESPath nebo jql. Jsongrep je napsaný v programovacím jazyce Rust, zdrojový kód je dostupný na GitHubu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    28.3. 05:55 | Komunita

    O víkendu probíhá v Praze na Karlově náměstí 13 konference Installfest 2026. Na programu je celá řada zajímavých přednášek a workshopů. Vstup na konferenci je zcela zdarma, bez nutnosti registrace. Přednášky lze sledovat i online na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    28.3. 05:22 | Komunita

    Mozilla a společnost Mila oznámily strategické partnerství za účelem rozvoje open source a suverénní AI. Cílem je ukázat, že open source AI může konkurovat uzavřeným systémům. Obě organizace chtějí posílit technologickou suverenitu a snížit závislost na hrstce velkých technologických firem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    28.3. 04:00 | Humor

    Adam Rice předvedl, že pomocí DNS lze distribuovat a spustit kompletní hru DOOM. Rozdělil WAD soubory a binárky do téměř 2000 DNS záznamů v Cloudflare zóně (jeden TXT záznam v DNS může nést okolo 2000 znaků textu). Ty pak stáhl PowerShellem, dekomprimoval a spustil přímo v paměti počítače bez nutnosti zápisu na disk, což prakticky dokazuje, že DNS může sloužit jako distribuované úložiště dat a možný kanál pro načítání kódu. Repozitář projektu je na GitHubu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1190 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník

    Křišťálová věž sémantického desktopu

    6.5.2010 19:26 | Přečteno: 1711× | Výběrový blog

    Velmi poučný blog Aarona Seiga ukazuje v čem je problém dnešních KDE. Doporučuji aspoň zběžně kouknout i na kometáře a hned uvidíte kde je čokl zakopán. Aaron se usilovně snaží vysvětlit nám, obyčejným smrtelníkům, budoucí ráj na zemi v podání sématického desktopu. A mezi námi, já mu to žeru. Sémantické součásti KDE jsem kompiloval od svých prvních krůčků s KDE4, a občas je i zkoušel používat. Ne proto, že bych je potřeboval, ale protože mě zajímalo na co by šly upotřebit. A čím víc toho vím, tím víc tomu projektu držím palce. Ale je tady ale.
    What we're asking for is the opportunity to demonstrate the value of these things.
    Co jinak bystrému Aaronovi zcela uniko je, že lidem je vesměs jedno kolik nablýskaných fidlátek jim ta novinka přinese. Nikdo nebude psát rozzuřené kometáře nebo měnit desktop protože mu začalo fungovat lepší indexování dokumentů, hodnocení fotek nebo chytřejší hledání v kontaktech. Lidi jsou naštvaní protože sématický cirkus jim žere strojový čas, vysává baterky, otravuje nesrozumitelnými hláškami a všeobecně leze na nervy.

    Několik zajímavých faktů:

    Proč se v jednom případě zdvihají vlny nevole a ve druhém čokl neštěkne? To skoro vypadá jako nějaké celosvětové spiknutí. Nebo… je tu nějaký vývojář KDE, schopný svým tápajícím kolegům vysvětlit, že sématický desktop uživatele prostě sere?        

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.5.2010 19:46 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Taky tyhle kraviny vypinam hned jako prvni.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    6.5.2010 20:32 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Škoda, že během portování KDE 3 na platformu 4 obětovali framework KPrinter ve prospěch QPrinter, nicméně ten postrádá většinu pokročilých funkcí, které jsou nutné, aby bylo KDE vhodné pro počítačové pooly na univerzitách a ve firmách. To je opravdu něco, co se musí vyřešit jak říká Tobias König, vývojář projektu KDEPIM.
    6.5.2010 20:49 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    k cemu je cups a podobne veci?
    USE="-gnome -kde";turris
    6.5.2010 21:25 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Pomocou KPrinter nastavíš čo potrebuješ a potom sa použije cups (alebo niečo podobné).
    lmanik avatar 6.5.2010 21:29 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu

    Ja jsem za semnaticky desktop rad, dlouhou dobu jsem premyslel jak udelat poradek ve filmech, ted to mam krasne otagovane. Ted staci vyhledat napriklad podle herce a zapnout film :). Jeste kdyz se doladi akonadi tak to bude parada.

    A komu to cpes?
    7.5.2010 10:22 kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Paráda to asi je, ale tagovat sám to nebudu. Chci systém co to udělá za mě :-)
    lmanik avatar 7.5.2010 13:08 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu

    :-D to bych si taky nechal libit, teoreticky by to slo napojit na csfd, zkusim nato hodit oko :)

    A komu to cpes?
    9.5.2010 13:32 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    +1

    Takhle je pro mě jednodušší se 5 sekund zamyslet, kam jsem který soubor dal, než půl dne lozit po disku a tagovat do zblbnutí každou kravinu. Dokud to nebude automatizované (ala Google Goggles), tak to nemá smysl.
    lmanik avatar 9.5.2010 15:01 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu

    Ono se to musi delat od zacatku :) komu by se chtelo tagovat stovky filmu zpetne? Stahnu a otaguji.

    A komu to cpes?
    9.5.2010 16:00 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    To je pravda. Jenže komu se má chtít přetagovávat ta tuna věcí, co se mi válí na disku a postupně migrují operačními systémy a distribucemi z jednoho disku na druhý? :-)
    9.5.2010 19:21 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Jak přeznačovat? Snad jednou se to udělá, uloží se to do rozšířených atributů, a pak to žije se souborem. Nebo jsem moc velký idealista?
    9.5.2010 19:33 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Kdysi dávno to bylo ještě bez tagů bo tagy přehrávače moc nezvládaly. Pak už tagy uměly ale jen do nějakého počtu znaků. Pak už uměly i ten počet znaků ale zase bez češtiny...a tak bych mohl pokračovat. Takže prostě na disku mimo nových dokonale otagovaných věcí s dobře pojmenovanými soubory najdu i opravdu staré věci ala Franta_Vopicka/Best_Of/Track_1.mp3.

    A to jsme jen u hudby! Co takové video nebo dokumenty...
    7.5.2010 07:04 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    * Akonadi je široce nenáviděno kvůli závislosti na MySQL. Leč Amarok 2.x používá (interní či externí) MySQL také, a funguje aniž by vzbuzoval bouře nevole.

    * Strigi není zdaleka jediný diskově intenzivní proces na mém stroji, naopak, ve srovnání třeba s emerge --sync je drobeček. Ale pouze strigi se povedlo naštvat mě do té míry, že jsem ho zfleku zastřelil.

    * Sémantický desktop má široké a hrozivě vypadající závislosti na různých podivných knihovnách a viditelně nedovařených projektech. Ale třeba závislosti TTS systému taky nejsou žádná krása a přesto si na něj nikdo nestěžuje.
    Proč se v jednom případě zdvihají vlny nevole a ve druhém čokl neštěkne?

    Protože Amarok si instaluju svobodně z vlastní vůle a mám možnost se informovat o jeho závislostech. A-Kunda se cpe do systému jako závislost pomalu okenního správce.

    Protože emerge dělám svobodně a z vlastní vůle kdy chci a počítám s tím, že to něco sežere. Strigi se pustí kdy se mu zlíbí, na jak dlouho se mu zlíbí, a pak v rámci ušetření proudu usne a už se nikdy nespustí.

    TTS viz Amarok.
    Ne proto, že bych je potřeboval, ale protože mě zajímalo na co by šly upotřebit.
    Ano a to je celý problém. Sémantický desktop je navrhnut "nožičkama napřed". Místo aby se nejprv našly use-case a pak se k nim udělala technologie, tak se nejprv bastlí technologie, kterou nikdo nechápe a neví jak ji použít. Ta technologie je pak "všechno a nic" a není ani vyzrálá, protože není tažena směrem k nějakému use-case. A celá tahle zbytečnost pak přinejmenším leží ladem na disku.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    |🇵🇸 avatar 7.5.2010 13:22 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Fakt by se mi líbilo, kdybych mohl v Amaroku zadat do vyhledávacího pole kus textu písně (protože mi zrovna vytanul na mysli a nemůžu si absolutně vzpomenout, jak to pokračuje a co je to vlastně za skladbu) a ono mi ji to najde.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    7.5.2010 13:51 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Doporučuju Google, tohle zvládá dobře (sám používám). Skoro se až stydím říct, že je to většinou rychlejší než cokoli hrabat po disku...
    |🇵🇸 avatar 7.5.2010 13:55 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Aneb jak se drbat levou nohou za pravým uchem. Já vím, že to Google zvládá, jenže jednak se mi fakt nechce spouštět kvůli tomu prohlížeč a pak ještě hledat tu skladbu v kolekci, druhak jsem velmi často offline -- Amarok by taky mohl kešovat ty texty, které zobrazuje v příslušném appletu (1.4 to AFAIK uměla).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Marián Kyral avatar 8.5.2010 19:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Dvojka už to zase umí.
    |🇵🇸 avatar 8.5.2010 20:09 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Neumí... nebo nedělá. Navíc jsem u toho vyhledávání narazil na pár podivných bugů (najde, načte a zobrazí jen na pár sekund, pak to zmizí a tvrdí to, že nic nebylo nalezeno). (Amarok 2.3 + Ultimate Lyrics, Kubuntu 9.10, zdroj backports z 10.04)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Marián Kyral avatar 11.5.2010 07:26 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Aha, tak to bude buď vlastnost Liricwiki nebo verze 2.3.0.90 (Gentoo). Večer se snad dostanu k vyzkoušení Ultimate Lyrics. Kdysi mi shazoval Amarok, tak jej nepoužívám.
    8.5.2010 20:17 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Je tam taky ta funkce z Amaroku 1, která, když mám neotagované písničky, mi pomocí MusicBrainz na základě jejich zvuku nabídne tagy?
    |🇵🇸 avatar 8.5.2010 20:34 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Vyšla už 2.3.1? V ní by už podpora MusicBrainz měla být...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.5.2010 20:14 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Ale to není drbání se levou nohou za pravým uchem. Když poslechnete Pohlreichovu hlášku a "vyndáte si tu hlavu z prdele", tak zjistíte, že:
    • Googlem to najdete rychleji, než na lokálním disku
    • Nemusíte nic otravně indexovat
    • Google vám opraví i chyby
    • Když to nemáte, tak si to zkouknete na YT
    Blbě se mi to říká, ale pokud jediná výhoda má být možnost hledat v písničkách offline, je to málo. Indexování dokumentů, kterých je celosvětově jen relativně málo (různých) lokálně považuji za nesmysl, když jakýkoli centralizovaný index, když se dá použít, bude rychlejší.
    |🇵🇸 avatar 8.5.2010 20:33 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Googlem to najdete rychleji, než na lokálním disku

    Ne. Musím spustit prohlížeč (ideálně několik sekund, spíš více) a vůbec být online, což často nejsem (GPRS navíc není ideální druh připojení).

    Nemusíte nic otravně indexovat

    Indexování je fakt to nejmenší. Děje se totiž samo.

    Google vám opraví i chyby

    Anglicky umím a texty znám vesměs zpaměti. Jo, u několika stovek skladeb, akorát jsou to často věci, které si Google plete s věcmi stejnojmennými, ale častěji vyhledávanými.

    Když to nemáte, tak si to zkouknete na YT

    Na TyTrubko to vesměs není, navíc nemám (a nechci) Flash.

    Takže pro někoho, kdo je stále na rychlé lince, je možná Google rychlejší, ale já raději pohodlí. Ostatně je krása, když si ty texty dám do ID3 tagů (jo, myslím, že to jde -- už se mi to jednou nějak povedlo) a nějaký kapesní krám si s tím poradí.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.5.2010 13:38 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Si musím rýpnout :-)

    Ad spuštění prohlížeče: Nevím, jak u tebe, ale já mám stejně nějaký prohlížeč spuštěný stále takže tohle bych jako problém neviděl. Navíc člověk může mít nějaký search widget na desktopu. GPRS je jasná nevýhoda, s tím souhlasím.

    Ad indexování: Ano, děje se sice samo ale žere procesor, disku a hlavně baterku mého počítače. Google nežere nic (z uživatelského pohledu samozřejmě).

    Ad opravování chyb: K tomu asi nic nemám, nezbývá než ti závidět dobrou paměť :-)

    Ad YouTube: myslím, že máme hafo alternativních klientů (např. MiniTube) a začínající podporu HTML5 takže Fleš už přestává být problémem.

    Souhlasím však s výhodou otagovaných věcí nacpaných do mobilních přehrávačů. Vidět na telefonu 150 skladeb s interpretem Artist 001 není fakt nic moc :-)
    |🇵🇸 avatar 9.5.2010 13:49 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Nevím, jak u tebe, ale já mám stejně nějaký prohlížeč spuštěný stále takže tohle bych jako problém neviděl.

    To já úplně pořád ne. Ale furt je tu nutnost přepínat okna apod.

    Ano, děje se sice samo ale žere procesor, disku a hlavně baterku mého počítače.

    Však můžu indexování zapnout, jen když indexovat opravdu chci a můžu. Kolekci v Amaroku taky neaktualizuju co pět minut.

    Ad YouTube: myslím, že máme hafo alternativních klientů (např. MiniTube) a začínající podporu HTML5 takže Fleš už přestává být problémem.

    Pořád je tu GPRS.

    Souhlasím však s výhodou otagovaných věcí nacpaných do mobilních přehrávačů. Vidět na telefonu 150 skladeb s interpretem Artist 001 není fakt nic moc :-)

    Hlavně kdyby ty přehrávače dělali aspoň trochu inteligentní lidi. Teď tu mám jeden "značkový" a vyznačuje se tím, že tagy umí, ale řídí se adresářovou strukturou a skladby řadí zřejmě podle data, ne podle názvu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Josef Kufner avatar 9.5.2010 14:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    A nestačí mít prostě v datech pořádek?

    Pak není potřeba ani google ani lokální indexování ani nic... prostě jen kouknu tam, kam jsem to dal, a mám to.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    |🇵🇸 avatar 9.5.2010 14:42 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Diskuze je ale o tom, že mi naskočí nějaká skladba a chci ji najít, jenže nevím, co je to za skladbu (jméno). To fakt pořádek v adresářové struktuře nevyřeší.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Josef Kufner avatar 9.5.2010 14:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Přehrávač neukazuje jméno přehrávaného souboru?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    |🇵🇸 avatar 9.5.2010 14:58 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Doporučuji si první přečíst tohle vlákno. Když mi v hlavě naskočí skladba a chci si ji pustit, ale nevím, jak se jmenuje, jak to asi mám udělat?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 9.5.2010 16:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    namahat mozek ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    |🇵🇸 avatar 9.5.2010 19:16 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Že to píšeš zrovna ty.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 9.5.2010 21:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    asi ze o tom neco vim, ne? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.5.2010 18:27 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Asi čekáme na online službu typu Shazam, která ale rozpoznává nejen originální skladbu v rádiu nýbrž i její napodobování stylem "na na ná na ná jé jé jé" :-)
    |🇵🇸 avatar 9.5.2010 19:15 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Něco podobného snad umí telefony od SE.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    12.5.2010 15:24 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Křišťálová věž sémantického desktopu
    Tyhlety sémantické desktopy každého... :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.