abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 882 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Velký bratr z Londýna: sledujme e-maily a web!

    12.7.2005 00:06 | Přečteno: 1156× | Ostatní

    Přečetl jsem si článek na iHned.cz a nevím, jestli se mám smát nebo mám brečet.

    Britský ministr vnitra Charles Clarke na jednání přece jen pojede a bude prosazovat kontrolu e-mailů a navštívených webových stránek trvající nejméně rok.
    Nejen, že si nedovedu představit, jak budou sledovat šifrované e-maily, šifrovaná SMTP spojení nebo HTTPS traffic, ale když si uvědomím jací idioti (v oblasti IT) politici bývají, začínám mít strach, že tohle někdo schválí.

    Jen aby budoucnost nevypadala takto:

    iptables -A PREROUTING -p tcp -s 10.0.0.105 -m httplog --httplog-prefix "User #105 has visited: " -j ACCEPT
    :-/

    Proč si politici po každém teroristickém útoku kladou za cíl omezovat demokracii, osobní svobodu a soukromí lidí? To si myslí, že když tohle udělají, tak je bude volit více lidí?        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.7.2005 00:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Ano, myslí.
    To si myslí, že když tohle udělají, tak je bude volit více lidí?

    Ano. A nejspíš mají pravdu. Je to smutné, ale je to tak.

    12.7.2005 01:00 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše proste reseni
    Kdyz se bude vic sifrovat (btw co si myslet o zlocincich kteri svoje supertajne akce nesifrujou - ze to jsou ty mensi ryby), sifrovane maily se zakazou nejakym zakonem a trestny bude uz jen pokus o predavani utajenych informaci. Jak proste. Pod rouskou boje proti terorismu pujde vsechno.

    Paradoxne tak podobne atentaty jen nahravaji do rukou vladam a zastancum totalni spionaze... ostatne dnes se dalo cist, ze Blairovi atentaty v Londyne pridaly na popularite... a kdyz si vzpomenu na vzrust Bushovy popularity po 11. zari, tak mam obcas tiky uverit tem paranoikum, co vyhlasujou, ze si tohle snad objednavaj...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.7.2005 02:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    Tohle mi připomíná:
    Complex problems sometimes have the simplest solution, Wayne.
    (Sherry Palmer, 24 season 3)
    12.7.2005 07:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    Hm, mně tohle zase připomíná něco trochu jiného:

    Každý složitý problém má nějaké úplně jednoduché řešení… které je úplně špatně.

    Luk avatar 12.7.2005 10:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    Tihle teroristé se bez dálkových komunikačních kanálů bez problémů obejdou. Neobejdeme se bez nich my, takže teroristům přesně vycházejí jejich cíle - a nedá jim to ani moc práce.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.7.2005 15:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    Trochu cynicky by se to dalo označit za DoS útok… :-)
    12.7.2005 16:41 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    a vladam se to naramne hodi k prosazovani zakonu na omezovani vsech moznych svobod. jsou ty utoky vlastne dilem teroristu???
    12.7.2005 11:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: proste reseni
    a kdyz si vzpomenu na vzrust Bushovy popularity po 11. zari, tak mam obcas tiky uverit tem paranoikum, co vyhlasujou, ze si tohle snad objednavaj...
    Na objednané atentáty sice nevěřím, ale jsem přesvědčený o tom, že takové ty "zvýšené stupně nebezpečí" a podobné věci jsou jen berličkou pro překonávání období, kdy už v lidech začíná pomalu ustupovat odhodlání nechat se všemožně sledovat ve jménu boje proti terorismu.

    Bush vyhlásí, že zpravodajské služby mají "indicative intelligence" o chystaných teroristických útocích v New Jersey a je o napětí postaráno. Tupému davu to rozežene pochybnosti o hrozbě, která na ně číhá, a administrativa má volné ruce k prosazování dalších zhovadilostí jako jsou třeba otisky prstů při vstupu do země.
    12.7.2005 08:26 pzad | skóre: 30 | blog: pzad
    Rozbalit Rozbalit vše a
    Pravdepodobnost, ze umriem pri teroristickom utoku je daleko mensia ako ze umriem na infarkt, tak co ma je po nejakych teroristoch.
    12.7.2005 10:50 Ivan Vyoral | skóre: 4 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a
    Právě to, že nebudou peníze na toho doktora, kterého budete potřebovat, protože se budou platit přesčasy hlídkujícím policistům v každé stanici metra.
    Luk avatar 12.7.2005 10:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a
    Je zajímavé, že se mnozí lidé bojí jet autobusem kvůli obavám z útoku, ale nebezpečí nehody (mnohem pravděpodobnější) je prakticky netrápí. Teroristům se prostě daří plnit svůj cíl: vyvolávat atmosféru strachu. Kvůli tomuto strachu pak vyspělá společnost koná sebedestruktivně a teroristé se radují.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.7.2005 12:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a
    Teroristům se prostě daří plnit svůj cíl: vyvolávat atmosféru strachu.
    nějak si nejsem jist, jestli je to cíl teroristů - tedy těch konkrétních lidí, co jsou v tomto případě obecně (čti "tupým davem") za teroristy pokládáni, nikoliv teroristů podle definice pojmu ... atmosféru strachu vyvolávají politici a tisk, nikoliv pár ubožáků, kteří se snaží bojovat za svoji zem (pokud je to vůbec jejich práce)

    btw, nemá náhodou konkrétně v Londýně mnohem víc lidí na svědomí třeba taková IRA? - letěl kvůli tomu hned ochotně strýček Bush starší vybombardovat Irsko, tak jako strýček Bush mladší kvůli dvěma barákům a směšné historce o odvetě jejich (zřejmě již bývalého) rodinného přítele napadl Afgánistán nebo jako o něco později kvůli kdovíčemu vyhnal taktikou spálené země dalšího dobrého známého z Íráku? ... hm, Irové asi mají právo žít, narozdíl od nějakých nekulturních arabů, ti jsou zřejmě méněcenní, snad ani ne lidé - či snad žeby to bylo tím, že nesedí na zásobách ropy a nemají strategickou pozici vůči ovládnutí dalšího kusu země???

    pardon ... jdu blejt :-(
    12.7.2005 12:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a
    atmosféru strachu vyvolávají politici a tisk, nikoliv pár ubožáků, kteří se snaží bojovat za svoji zem
    Jistě, jsou to politici, ale jde o sekundární efekt vyvolaný právě těmi teroristickými útoky. A ti, kteří je mají na svědomí, to velmi dobře vědí - to, že politici a média udělají polovinu práce za ně.

    Vykládá-li Clarke, že teroristé se snaží zničit naši demokracii a podkopat hodnoty, na kterých stojí naše západní civilizace, je to samozřejmě nesmysl; naše demokracie je jim volná. Teroristé se snaží docílit toho, abychom nestrkali nos do Iráku. A to, že toho docílí například tím, že dají politikům dobrý manipulační prostor k likvidaci demokratických principů, to je podružné.
    Dalibor Smolík avatar 12.7.2005 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Terorismus
    tak jako strýček Bush mladší kvůli dvěma barákům
    Z těhle názorů je zase blivno mně. Ty dva "baráky" jsou velké jako naše okresní město. Po bitvě u Lipan upálili 500 bojovníků - sirotků a je to národní tragédie. Tady uhořelo 3000 nevinných lidí (nikoliv vojáků) a to nic není? Nesouhlasím s politikou Bushe, ale je třeba vidět, kdo je skutečný pachatel, co je příčina a co až následek. Neříkám, že životní styl Západu, který kritizují Arabové, je v pořádku, to není. Ale brát právo na život nesmí ani jedna strana.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.7.2005 13:02 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    je třeba vidět, kdo je skutečný pachatel
    Jenze ten pravy pachatel je prave Bush (nebo spise lide kolem nej).
    Neříkám, že životní styl Západu, který kritizují Arabové, je v pořádku, to není. Ale brát právo na život nesmí ani jedna strana.
    Myslim, ze arabove zapad nekritizuji. Jen jim vadi, kdyz jim nekdo chce rikat co maji delat a jak se maji chovat a v tom je docela chapu. Oni maji jinou mentalitu nez lidi tady a proto my nemuzem pochopit jejich mysleni, tak jako oni nechapou nase.
    12.7.2005 13:46 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    kdyz te chytej tak te zabijou jakou nevericiho a ne ze jsi Cech.Btw mam silnou pochybnost ze teroristum jde o irak.Jde jim o jejich moc o jejich penize a o to aby oni mohli vladnout.Po obycejnych iracanech jim nic neni klido kazdyho z fleku zabijou...
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 14:03 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Souhlasim, ze tito "teroriste" jsou silenci a fanatici. Ovsem trochu mi vadi, ze se nasledky jejich cinu prevadi na zbytek arabu a na jejich viru. I oni sami, si myslim, tyto fanatiky mezi sebou odsuzuji. Na druhou stranu je potreba chapat, ze si prece nenechaji vsechno libit a ze to taky nejakym zpusobem daji najevo. Arabove (i jejich vira) totiz nejsou spatni, jsou jen jini, a proto nevidim duvod chovat se k nim jako ke zveri (a i k te by se lidstvo melo chovat dobre).
    12.7.2005 14:11 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    jsou to demagogove co si vysvetlujou koran ve spatnem svetle.To ze se svet obraci proti arabum je vec druha a bohuzel smutna.Stejne mi nejde do hlavy jak se muze nechat doslepi 25 lety mladik zmanipulovat o sebevrazednemu atentatu...
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 14:20 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Sebevrazedny atentatniky k tomu vedou snad uz od detstvi. A kdyz jim to nekdo porad vtlouka do hlavy, ze je to to spravne a ze oni jsou ti vyvoleni, tak se to snad i da pochopit, ...
    12.7.2005 14:31 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    prav ez ene.X krat sme slysel jak cela rodina rikala ze byl naprosto normalni uvazujici clovek a nejakou dobu pred tim nez ho vyslali se schazel s cizima lidma co ho na to navedli.To je prave to zarazejici ze byl z bezny rodiny a nikdo to necekal
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 14:38 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Po pravde me to zas tak neprekvapuje. Kdyz si o nekom vsichni kolem mysli, jak je slusny a mirumilovny, tak pravdou byva opak. Mozna to byvaji duverivi jedinci ... Psychologie je slozita a kdyz budes vedet jak, tak dokazes presvedcit kohokoli na cokoli.
    12.7.2005 14:50 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    to je jako kdybych rek ze nekdo zmanipulujue tebe.Sou to naprosto pohodovy lidi a diky par kokotum je na ne nasranej celej svet.. teda tretina cinanum to asi nevadi
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 14:53 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    to je jako kdybych rek ze nekdo zmanipulujue tebe.
    mozna ... jenze ja uz blazen jsem a poradne trvdohlavy, takze by to se mnou nemel jednoduchy :)
    12.7.2005 14:58 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    uz by byli druhy jo?:-)
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 15:08 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Kdo vi. :) Zalezi na spouste okolnosti, ale myslim si, ze zmanipulovat se da kazdy, jen nekdo snadno, jiny hur a nekteri velmi tezce ...
    12.7.2005 15:18 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    kazdy .. ale jde o to k cemu v tom je ten rozdil
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 15:24 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    zalezi na okolnostech ... ale to by bylo na dlouhe dohadovani (a to je zabavne leda tak u piva, a to tu bohuzel nemam :) ), na ktere nemam ted nemam cas ani naladu ...
    12.7.2005 19:00 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    no na pivo si cas vetsinou udelam:-)
    V podstatě nic nevím
    12.7.2005 19:06 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    :-) Já obyčejne taky, jen když je ale s kým a to nebývá často :-(
    15.7.2005 09:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Btw mam silnou pochybnost ze teroristum jde o irak.Jde jim o jejich moc o jejich penize
    no to by mě zajímalo ... když zorganisuju útok v londýnské MHD, jakou moc a kolik peněz tím získám?
    15.7.2005 10:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Získají tím, že se jim přestaneme vrtat v jejich věcech. Neboli - nepochopil jsi příspěvek, na který reaguješ. Když říkal, že jim nejde o Irák, myslel tím, že nemají na srdci blaho Iráčanů. Jde jim o Irák (a jiné země) jen ze zištných důvodů (což by se dalo říci i o Bushovi, ale to jiná věc).
    17.7.2005 10:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Získají tím, že se jim přestaneme vrtat v jejich věcech.
    což bych jim sice zcela upřímně přál, ale zatím to vcelku jasně vypadá, že tudy cesta nevede ...
    Neboli - nepochopil jsi příspěvek, na který reaguješ. Když říkal, že jim nejde o Irák, myslel tím, že nemají na srdci blaho Iráčanů. Jde jim o Irák (a jiné země) jen ze zištných důvodů (což by se dalo říci i o Bushovi, ale to jiná věc).
    no, já tam stále nevidím tu spojitost mezi útokem a ziskem útočníků - pokud by šlo o osobní profit několika jedinců, pak si dovedu představit, že vydělat se dá i jednodušeji ... pokud jim "jde o Írák", pak blaho Íráčanů z toho IMHO vyplývá přinejmenším jako vedlejší efekt ;-)
    17.7.2005 15:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    ale zatím to vcelku jasně vypadá, že tudy cesta nevede ...
    Nevšiml jsem si, že by se jim v jejich věcech někdo přestal vrtat...
    vydělat se dá i jednodušeji ... pokud jim "jde o Írák", pak blaho Íráčanů z toho IMHO vyplývá přinejmenším jako vedlejší efekt ;-)
    "jde o Irák" by se dalo parafrázovat jako "mít v Iráku volné ruce".

    A že by z toho, až budou mít ti, ze kterých se rekrutují teroristé, v Iráku (nebo jinde) volné ruce, vyplývalo blaho Iráčanů, to je podivné tvrzení. Neboli, teroristům skutečně o žádné blaho Iráčanů nejde.
    17.7.2005 19:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Nevšiml jsem si, že by se jim v jejich věcech někdo přestal vrtat...
    no právě :-/
    "jde o Irák" by se dalo parafrázovat jako "mít v Iráku volné ruce".
    ale k čemu?
    A že by z toho, až budou mít ti, ze kterých se rekrutují teroristé, v Iráku (nebo jinde) volné ruce, vyplývalo blaho Iráčanů, to je podivné tvrzení.
    a z koho se ti teroristé rekrutují?

    momentálně se mi to jeví tak, že celá daná oblast, tedy značná část "obyčejných lidí", je anti-ami, takže pokud se někomu podaří okupanty vykopat, lidé to jistě přivítají - co je na tom podivného? Němce jsme na konci války také s nadšením hnali ... podivný může být nanejvýše ten předpoklad o smýšlení "lidu", leč vskutku se mi nezdá, že by někdo amíky vítal šeříkem, resp. datlemi nebo co jim to tam roste ...
    15.7.2005 09:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Terorismus
    Tady uhořelo 3000 nevinných lidí (nikoliv vojáků) a to nic není?
    neřekl jsem, že o nic nejde - kritizuju ten dvojí metr, k domovu IRA se chováme civilizovaně, ale napadení dvou suverénních států a mrtví civilisté v nich jsou v pořádku a ospravedlnitelné jediným útokem extrémistické organisace? (a to ještě proběhnuvším za velice prapodivných okolností)
    Nesouhlasím s politikou Bushe, ale je třeba vidět, kdo je skutečný pachatel, co je příčina a co až následek.
    již to tu bylo řečeno, ale přesto zopakuji - ano, je třeba vidět příčiny - zkusím to formou otázky: před "jedenáctým zářím", kolikrát operovala afgánská nebo írácká armáda na nebo poblíž území USA, případně jakým způsobem tyto dva státy ovlivňovaly ekonomiku USA? a kolikrát se USA míchaly (i vojensky) do záležitostí států v regionu arabského poloostrova?

    btw, pěkný článek
    12.7.2005 11:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a
    Tobě po nich nic není, protože v našich končinách je ta pravděpodobnost tak malá. Kdybys bydlel v Bagdádu, možná bys o tom mluvil jinak. Tady se všichni posadili na zadek z toho, že díky bombovým útokům přišlo o život přes 50 lidí. Ačkoliv je to strašné, těžko to srovnávat s jinými částmi světa, kde o život přichází každý den kvůli bombám ještě více lidí.

    Co se týče kontroly mailů a podobných věcí, to je sice úplná hovadina, ale dalo se to čekat. Byl jsem během těch útoků v Londýně a v rádiu se v otevřených diskuzích ozývaly např. požadavky na zavedení "exit visas". Kterého soudného člověka by napadlo, že něco takového by chtěli občani jedné z nejstarších demokracií na světě... A přesto - strach o vlastní krk a koryto dělají z lidí tupé stádo.
    12.7.2005 13:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Rozumní Britové
    Já myslím, že britští představitelé mají poměrně rozumné názory
    Potíž je v tom, že sám šéf Scotland Yardu Ian Blair otevřeně připouští, že terorismus nemůže porazit represe policie
    viz článek na BBC, srovnejte s názorem
    "Nejlepší způsob, jak bránit Ameriku, je zůstat v ofenzivě," prohlásil americký prezident.
    Opět BBC

    Ale neumím si představit, co všechno by se zavádělo u nás za opatření, kdyby k něčemu podobnému došlo i u nás :-(.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.7.2005 13:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozumní Britové
    U nás by se nezavedlo nic, protože všechny státní prostředky jsou buď rozbité (vojenská vozidla...) nebo jsou liné (lidi).
    12.7.2005 13:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozumní Britové
    U nás bych to viděl něco ve smyslu, účtenky už za nákupy za 10 korun, podrobná majetková přiznání o stovce stran, povinnost se dvakrát denně hlásit na policii, odposlechy bez povolení, ... . Prostě masivní kontrola občanů ze strany státní správy, která nic nevyřeší, spíš naopak.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.7.2005 13:47 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozumní Britové
    u nas bych terorismus zlegalizoval.Pri prvnim vyplnovani danoveho priznani by se teroriste rozprchli....
    V podstatě nic nevím
    Mikos avatar 12.7.2005 13:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Toho jsem se obával
    Kdykoliv se někde stane nějaký teroristický útok, hnedka toho místní vláda zneužije k zavádění zákonů které jsou naprosto nedemokratické (či lépe řečeno omezují základní osobní svobody). Z mého pohledu je to naprosto děsivé, mnohem děsivější než samotné teroristické útoky. Jistě, takový teroristický útok je něco strašného a rozhodně naprosto neospravedlnitelného, nicméně pokud bych se na to koukl ze statistického hlediska, tak denně umírá ve světě mnohem víc lidí např. jen při autonehodách, než umře na teroristické útoky. Ale co je hlavní - žádný teroristický útok neospravedlňuje omezování svobod a demokracie. Takovým způsobem se ženeme přímo do totality v Otrwellovském pojetí a teroristé nepřímo (s pomocí našich politiků) dosahují toho čeho dosáhnout chtějí... je mi z toho na nic... už sem to tu jednou někde psal, ale musim znovu zopakovat citát Benjamina Franklina:

    "Národ, který je ochoten obětovat svou svobodu za své bezpečí, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečí."

    Benjamin Franklin spolu s Thomasem Jeffersonem se musí obracet v hrobě, když vidí co strejda Bush v americe dělá (a po čem se bohužel už začínají opičit i politici v Evropě)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.7.2005 16:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Protiteroristický zákon
    Podívejte se na Seznam.cz na razii.
    Podniknuty byly podle protiteroristického zákona.
    Proč zdůrazňují ten zákon? To není bez protiteroristických zákonů možno provést razii proti zločincům? Mám z toho pocit, že v Británii chtějí ukázat, jak jsou ty nové zákony vlastně užitečné...
    Luk avatar 12.7.2005 18:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Protiteroristický zákon
    Právě tyhle zákony jsou to nejhorší zvěrstvo, ještě horší než samy útoky. Podobně také zadržování "teroristů" (píšu v uvozovkách, protože jim terorismus nikdo zatím neprokázal) na Guantánamu je superzvěrstvo, protože absolutně nectí zásady civilizovaného práva. Buď jsou podezřelí z trestného činu (a pak by měli být zadržování jen za podmínek, které platí pro vyšetřovací vazbu), anebo jsou to váleční zajatci, a pak by se s nimi mělo zacházet podle ženevských konvencí.

    Nic jiného nepřipadá v úvahu (jinak USA - a státy, které toto podporují - klesají na úroveň Číny, Kuby nebo Severní Koreje, kde je podobné zadržování bez soudu možné).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.