abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 276 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    4.9.2005 14:17 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Beta jako MSIE 7 beta?
    Nám, co jsme nuceni se s Windows potkávát, nezbývá než doufat, že to bude jako s betou MSIE 7 – která víc než co jiného znamenala "hele, už jsme našli ty zdrojáky od minulé verze, a jde to i zkompilovat" :-)
    4.9.2005 14:22 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše Zase plagiát?
    V screenshote 1 v okne Control panel mi je to kolečko Additional options nejako nápadne povedomé :-) Či sa mi to len zdá?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.9.2005 14:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase plagiát?
    Pod tím je Add or Remove Programs, iSCSI Initiator, Data Sources (ODBC), VMware Tools a Auxiliary Display.
    4.9.2005 15:26 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase plagiát?
    ...mám ten pocit, že také kolečko sa mi točí v Konquerore pri načítavaní stránky:-)
    4.9.2005 16:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase plagiát?
    V konqueroru je menší, je tušim natočený opačně (bližší strana vpravo) a má asi i trochu jiný barvy. Každopádně je to jedno, takovejch koleček se po netu valej stovky, možná tisíce :)
    4.9.2005 16:57 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase plagiát?
    Aha, tak sorry, tady je taky natočený doprava. Každopádně v Konqueroru tam asi neni ten barevnej přechod.
    Josef Kufner avatar 4.9.2005 19:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase plagiát?
    Aspoň to nebude takový šok pro uživatele přecházející na Linux s KDE...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    4.9.2005 14:36 michal
    Rozbalit Rozbalit vše titulek
    Hmm, masoVisticke sklony... :-) Ale zase na druhej strane treba pripomenut, ze ide o beta verziu, takze tam asi vsetky poskakujuce ikony a okna nebudu (hlavne kvoli konkurencii), a administratorsky ucet je tam asi preto default, lebo ide o vyvojovu verziu, teda to nie je urcene na bezne pouzitie.

    Inac, kamarat si to nainstaloval, ja som to videl, a mozem povedat, ze s tak odflaknutou beta verziou (urcenou pre verejnost) som sa este nestretol. V podstate som to videl iba raz, po prvom boote. Potom po nainstalovani nejakeho nevinneho softu zrejme system podla navykov uzivatela inteligentne vyhodnotil, ze zabavy bolo dost a zacal permanentne hadzat pri boote bluescreeny. Tie odobrate featurky a default admin ucet by som este ako tak bral, ale ze to nebude fungovat vobec... to musi byt naozaj prevratny system, ked ho tak utajuju :-D
    Mikos avatar 4.9.2005 15:18 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Jedině to GUI ujde ;-)
    Asi tak jediné co na Vistě bude z mého pohledu relativně hezké, je její GUI (jsem milovníkem eye-candy :-)) Jinak to zjevně bude totální shit, jako ostatně prakticky každý OS od M$. Jen nějak nechápu proč je to tak náročné na HW, když to GUI má být co sem tak četl akcelerované přes OpenGL (tedy co to kecam... v případě M$ spíš přes Direct3D :-)).

    Akcelerace GUI přes OpenGL/Direct3D je jednoznačně skvělá věc a velký pokrok kupředu (vzhledem k tomu, že 3D část dnešních graf. karet je mnohonásobně výkonnější než část starající se o 2D), ale faktem je že to není nic nového a už na tom nějaký ten pátek pracují i vývojáři X.Org. Jen opravdu nechápu proč má mít tedy Vista takovou HW náročnost pokud je akcelerovaná přes 3D grafiku. Pravda tady se silně projeví to že to jede pod VMWare (ten pokud vím 3D akceleraci nezvládá), nicméně Vista má takové velké HW nároky i když má ject na nativním hardwaru.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    4.9.2005 16:42 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Bezpečnost
    Já bych skoro i věřil tomu, že se Microsoft ze svejch chyb už poučil, koneckonců od Service Packu 2 byl s XP snad jedinej vážnej problém s dírou v UPnP a to řeší každej lepší firewall. Všechno ostatní, pokud vim, byly poměrně nevýznamný dirky, kterejch se i v linuxu najde každou chvíli pár (něco jinýho je doba opravy, ale aspoň víme to, kdy ta oprava bude k dispozici a můžeme se do tý doby bránit jinak). Nepočítám IE, protože to je notoricky děravá věc a v Microsoftu by podle mě udělali nejlíp, kdyby to za ten rok, co jim do vydání novejch Windows zbejvá, od základů přepsali.

    Navíc imho sami musej vidět, jak jim to v boji proti Linuxu, Solarisu a dalším systémům škodí, nemluvě o tom, že to asi neni levný, řešit každej měsíc tolik bezpečnostních děr.

    Z hlediska bezpečnosti Windows já osobně vidim dva hlavní problémy. Prvním je nepochybně integrace IE do celýho systému, což přináší s každou dírou oprávněný obavy o data. Integrace do systému má svý výhody, nicméně by měla bejt ošetřená tak, aby nebyla zneužitelná. Druhym problémem je pak to, že první vytvořenej účet má administrátorský práva.

    Pokud na těhle dvou věcech Microsoft zapracuje (a věřte, že jedna souvisí se druhou), bude jeho systém o poznání lepší.
    8.9.2005 22:27 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bezpečnost
    To není jen integrace IE do systému. To je integrace všeho do všeho :D MSN messenger, IE, Windows Media Player a další... a k těm účtům, vždyť i "omezený" účet má docela volný práva, rozhodně dost na podrytí celýho systému :D
    22.10.2005 19:23 Jakub Hegenbart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bezpečnost
    No jestli tam ponechali shatter attack featuru, tak nepochybně. :-D
    4.9.2005 16:49 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše download
    nemohl by jsi se podělit i odkud jde ta betashit verze stáhnout? Chci si to taky odzkoušet a připsat pár věcí
    Don´t worry, be happy.
    4.9.2005 16:51 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: download
    Hadam, ze treba na www.thepiratebay.org (BitTorrent) :)

    P.S.: Je to nelegalni, Beta 1 neni verejna
    Jiří Němec avatar 4.9.2005 17:58 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Ani ten design...
    Na první pohled se mi to líbilo. Z dálky to vypadá docela pěkně, ale pak jsem ty shoty začal zkoumat podrobněji. Nejhezčí je tam ikonka koše, tak pěknej koš nemá snad ani apple, ale pak pokračují trochu barevně nevyvážené ikonky. Byly asi použity rozdílné způsoby tvorby. Vypadá to jakoby smíchaly 2-3 druhy ikonek.

    To samé pozadí. Na první pohled pěkné, ale nevím jak moc dobře se pracuje na rozmazaném pozadí. Nemám oči úplně v pořádku a asi bych se pak furt snažil ostřit.

    Skin je pěkně černý. Ta lišta dole se jim povedla. Ale dekorace oknen je jak z nějaké hry. Vůbec nešetří místo. Okraje jsou hrozně tlusté. Tlačítka by taky mohly být barevně odděleny.

    Je to ještě beta, ale zatím to není žádný zázrak ani vzhledově. Takhle může vypadat po mírném oskinování klidně první verze kde. Navíc kde nepotřebuje k provozu 3d akceleraci. Uvědomte si, že grafická karta má v 2d módu mnohem (10x) menší odběr.

    Kdoví co nás čeká uvnitř. Win XP byl super systém, když začínal. Win 2000 byly sice při práci trochu rychlejší, ale ve hrách měly XP větší výkon. Samotný Win XP + Office je stabilní systém(při použití slušného hw). Problém nastává až pokud se tam nainstaluje něco od třetí strany(ať už úmyslně, nebo ve formě viru). Otázka jak to dopadne s Vistou až se pro ně/ni oběví software vytvořený z takových různých triků.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    4.9.2005 18:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ani ten design...
    Vy tu někdo používáte vychozí pozadí? Vy tu někdo běžně z vašeho pozadí vidíte víc jak malý kousek v levém dolním rohu? :-)
    Copak toho není dost?
    4.9.2005 18:12 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ani ten design...
    ano mám výchozí pozadí, ale vidím jen dva malé (jeden 64x64 a druhý 64x32) kousky na pravé straně :-)
    4.9.2005 18:23 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ani ten design...
    Ještě bych k tomu hodnocení (se kterym docela souhlasim, jeví se mi to podobně) dodal, že vůbec nechápu smysl toho, že okna nemaj žádnej text v titulku. Přemejšlel jsem nad tim několikrát a ani jednou jsem na důvod nepřišel.
    4.9.2005 18:42 pholie | skóre: 4 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše ty vole
    ty vole, cez 6GB a pritom to je cisty system, ziadne programy? to snad nie je mozne. ti ludia v microsofte su na hlavu, miesto toho aby sa zamerali na podstatne veci, v prvom rade zmenia farbicky a ikonky. ostatne veci nechaju tak a este viac to poseru.... som rad ze nemusim pouzivat nic od MS
    4.9.2005 19:05 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Ty vole, ještě jsi s tim nepracoval a už to kritizuješ. To je úroveň :(

    Víš třeba o tom, že to má docela zásadně předělaný jádro? Četl jsi o tom něco z jinejch zdrojů, než je bulvární žive.cz(sk)?

    To samý můžu říct na základě screenshotů o jakýkoliv nový linuxový distribuci, o nový beta verzi OpenOffice, Firefoxe, čehokoliv. Ale všichni mě budou mít za kreténa, když jsem s tim nedělal a nečetl aspoň changelog. Chceš, aby jsme tě za něj měli?

    P.S.: O těch 6 GB by se dalo úspěšně polemizovat, já to odhaduju na 3, autor tohohle blogpostu asi koukal jen na obsazení disku ve VMWare (jestli ne, ať mě opraví), ale od toho se musí odečíst tak 700 MB na swap, 512 MB na odkládací soubor pro režim spánku a podle nastavení taky něco na soubory funkce Obnovení systému, hádám tak 1 GB. 6 GB na samotnej systém je nereálný, když instalační DVD má asi 2,6 GB.
    4.9.2005 19:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Proč by 6GB nebylo reálný z 2,6GB instalačního DVD? Debian po instalaci úkolu "Desktopový počítač" zabírá 2GB a instaluje se z jednoho CD, takže při stejném poměru komprese by Windows mohly mít i 8GB.
    Quando omni flunkus moritati
    4.9.2005 20:53 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Teoreticky to samozřejmě možný je, ale prakticky (dle zkušeností z předchozích verzí Windows) mi to číslo moc nesedí, spíš bych to viděl tak na 3,5-4 GB a až si najdu čas nainstalovat je, dozvim se to přesně.
    Ondrej avatar 17.9.2005 22:11 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    WinXP - 500MB Image = 1.5GB instalovano. Pomer 1/3. Takze jestli ma instalacni DVD 2.6 (2.5, at se to dobre pocita)GB, tak instalace by mohla klidne tech 6 dat a to by jeste zlepsili pomer. Podle me je tech 6 klidne realny
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.9.2005 21:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Obnovení systému a hibernace jsou zakázány.

    Zkoumal jsem, co zabíralo tolik a byl to nějaký adresář zarvaný temp soubory, které asi instalátor Windows zásadně nemaže - ty soubory se navíc opakovaly. Takže po smazání a odečtení swapu to kleslo na 3,6 GB. Ale i to je dost a určtě to ještě půjde nahoru, jak na tom budou pracovat.

    Kolik má Linux + základní nástroje + KDE s Konquerorem a AmaroKem?
    4.9.2005 21:41 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Hádám, že tak 2 GB (s kompletním KDE), ale jak už tu padlo, nemyslim si, že by ta velikost byla nějak zajímavym faktorem, nějaký 3 procenta disku, čili asi 50 korun, to je podle mě zanedbatelný a nezabejval bych se tim, ta doba nahánění každýho megabajtu je myslim už dávno pryč a i pro český piráty bude za chvíli 3 GB velký instalační médium zanedbatelnej objem, kterej stáhnou třeba za den (a nemalá část z nich už si to může dovolit dneska) a v jejich 100 GB datovym limitu se vedle kopy filmů a her naprosto ztratí.
    8.9.2005 22:35 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Kompletní KDE = hromada programů na skoro všechny desktop použití... to ve Vistě je jen window manager, nějakej texťák, přehrávač, prohlížeč a pár dalších věcí (rozhodně ne Office, kupa her atd :)) takže to takhle srovnávat nejde. Minimální KDE má ~100 MiB, a i tak je v něm víc věcí jak ve Win
    4.9.2005 23:43 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    Kolik má Linux + základní nástroje + KDE s Konquerorem a AmaroKem?
    Můj adresář KDE, kde jsou kromě všeho co souvisí s tímto prostředím i všechny KDEčkové aplikace a doplňky, co používám (a není jich málo), má slabých 190MB.
    5.9.2005 01:35 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    To by asi odpovídalo no, zdrojáky maj, jestli se nepletu, odhadem asi něco přes 250 MB (jestli si to z Gentoo dobře pamatuju)
    5.9.2005 10:08 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    ... ale od toho se musí odečíst tak 700 MB na swap, 512 MB na odkládací soubor pro režim spánku a podle nastavení taky něco na soubory funkce Obnovení systému ...

    Nic se odečítat nebude, když to systém chce, tak ať to má... 6GB je fakt moc a i když jsem o tom příliš nečet, tak si troufám říct, že tam beztak bude pět a půl programu..., pokud nemusí, tak Microsoft zadarmo nic nedá...
    4.9.2005 19:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    No, nevím. Podíval jsem se do ceníku a cena 6 GB diskového prostoru mi vychází na 72 Kč. Jste opravdu přesvědčen, že to je nějaký zásadní problém?
    4.9.2005 22:38 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ty vole
    ...se to bude hůř zálohovat :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    4.9.2005 19:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše bezpečnostní chyby
    Mám někdy pocit, že se nedokáží postavit bezpečnostním chybám čelem a jen podávají žaloby na ty, co je využijí.

    Mám pocit, že spíš podávaji žaloby na ty, kdo o těch bezpečnostních chybách informují veřejnost. Asi proto, že se to snáze dokazuje…

    4.9.2005 22:09 Pat0 | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Ve vsem bych nesouhlasil
    Zdravim,
    uz si nepamatuji presne velikost nainstalovaneho systemu, ale 6GB rozhodne nebyla, jak tu psali jini, po odecteni SWAPu a jeste se mi zda, ze tam nejaky soubor na hibernaci ci tak neco byl to myslim melo tak tu polovinu. Dalsi vec, co bych chtel rict, ze by bylo asi mozna trochu objektivnejsi nainstalovat to na hw primo a ne pres vmware, i kdyz souhlasim, ze by to tam jet mohlo, a pak system radne otestovat. Jinak souhlasim, ze jsem z neho teda na vetvy vubec nebyl a moc ho clovek nemel sanci vyzkouset. Jak jsem jiz zminoval, ze to po me chtelo po par resetech aktivaci a ta nejak krachla (mozna kvuli fw, ted uz nevim, ale stalo se mi to jiz drive v praci na XP), takze bylo po zkouseni. A dalsi vec, ze mne instalace na P4 1,6GHz 512MB RAM trvala asi 1,5h a podle naroku, ktere jsem nekde cetl, je to celkem slimak.
    Tim jsem chtel rict, ze bych si rad precetl dojmy od nekoho, kdo to zkusi na necem lepsim (AMD64 nebo novy P4 ...) a bude mit sanci to poradne otestovat, ale ne na wmvare.
    4.9.2005 22:31 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vsem bych nesouhlasil
    Na nativní instalaci a zkušební provoz se chystám, ale zatim neni čas ani nálada. Do konce měsíce to ale doufám stihnu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.9.2005 22:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vsem bych nesouhlasil
    Já mám P4 2,4 GHz - VMware nijak obzvlášť nesnižuje výpočetní výkon - není to emulace CPU. Jediná znatelná brzda je ve vykreslování. Můžu říct, že KDE 3.4 se za použití akcelerovaných VMware driverů výkonem téměř rovná skutečnému KDE 3.4. Takže si nedělejte představu, že to VMware nějak šíleně zhoršuje - ta pomalost o které píšu není ve vykreslení, ale vy zpracování "něčeho".
    Mikos avatar 5.9.2005 10:23 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vsem bych nesouhlasil
    Vzhledem k tomu, že Vista má pro GUI využívat 3D akceleraci (alespoň sem to všude možně četl, jestli už to tak opravdu je nemám tušení ;-)) přes Direct3D, tak si myslím že nemáte pravdu a že VMWare ten výkon opravdu silně zhoršuje. Nebo už je ve VMWare nějakým způsobem implementována 3D akcelerace? Jako nějaký převod Direct3D --> OpenGL? To by znamenalo že by byl VMWare použitelný i pro nové hry, ale neslyšel sem o tom tedy...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    5.9.2005 11:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ve vsem bych nesouhlasil
    V novinkách VMware Workstation 5.0 jsem něco o podpoře DirectX zahlédl, ale moc jsem to nezkoumal…
    4.9.2005 23:21 Frank J. Tomes | skóre: 29 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše vista
    Ukradenému koni na zuby nekoukej.
    [frank]$ uname -prs FreeBSD 4.11-RELEASE-p25 i386
    8.1.2006 12:33 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vista
    možná mám překroucenou morálku, ale je pro mne čestnější ukrást koně proto, abych mu udělal dentální prohlídku a pak ho vrátil, než proto, abych ho ukradl, nekoukal mu na zuby a vyhrával s ním dostihy :o)

    Ale chápu, že je nemožné ohlídat, aby všichni zloději byli (poctiví) zubaři.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.