abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Limoto avatar 2.7.2011 15:19 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    10:1, tomu říkám připojení...

    David Watzke avatar 2.7.2011 15:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Když ta desetina znamená 10 Mb/s, tak mi to ani tolik nevadí ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 2.7.2011 15:23 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    No jo, ale ten desetinásobek na druhé straně musí někdo zaplatit ;-)

    David Watzke avatar 2.7.2011 15:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Nechápu jak to myslíš...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 2.7.2011 15:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    No že ta stovka bude mastná...

    David Watzke avatar 2.7.2011 15:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Litr, píšu to v zápisku. Oproti 799 Kč za 50 Mb/s. (Ten rozdíl platím, máma už by mě přetrhla :-D)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 2.7.2011 15:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Kdyby radši nabízeli něco jako 10/5 nebo 20/10 tak za pětikilo. To by bylo skoro ideální.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 2.7.2011 15:34 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    Jo, přesně tohle jsem tady naznačoval :-D

    2.7.2011 21:57 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    a nebo jako u me 50/50 nebo 100/100

    USE="-gnome -kde";turris
    kotyz avatar 2.7.2011 22:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To už je moc luxusní ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.7.2011 11:36 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Luxusní je 1000/1000, 100/100 je takovej normál :))
    3.7.2011 14:56 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    +1 , k tomu tech 100/100 je zhruba za 500kc :), ale vzhledem k triple-play sluzbam se nedostanete pod 900kc:)

    USE="-gnome -kde";turris
    xkucf03 avatar 3.7.2011 15:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Kde je za 500 Kč? Možná tak, kdybych bydlel v serverovně :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 3.7.2011 19:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    100/100 za 500 Kč nelze sehnat prakticky nikde.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Chytrex avatar 3.7.2011 23:01 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    taky sem an nic podobného zatím nenarazil.. ale dá se sehnat 100/20 za 500,-
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    pavlix avatar 4.7.2011 02:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tady těžko.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2011 11:46 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A ve chvílích, kdy to budeš chtít mít neagregované, tak ještě několikanásobně přitlačíš...
    4.7.2011 12:22 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Ale za 750 Kč s DPH už to sehnat jde. A navíc by to mělo být bez agregace a s veřejnou IP adresou.
    pavlix avatar 4.7.2011 14:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Nikdo netvrdí, že to někde sehnat nejde. Ale pro drtivou většinu lidí platí, že to nejde sehnat tady (kde za tady dosadíš místo jejich bydliště či práce).

    A druhá věc je, že papír (web) snese všechno, otázka je jakou rychlost a v jakých časech můžou používat ty lidi opravdu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.7.2011 09:29 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Někdo tvrdil, že
    100/100 za 500 Kč nelze sehnat prakticky nikde.
    Tak jsem na něj reagoval tím, že za cenu o polovinu vyšší to někde sehnat jde. Já to ale nemám, nesedím na optice, takže nemůžu potvrdit reálnou rychlost.
    pavlix avatar 6.7.2011 00:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Někdo tvrdil, že
    100/100 za 500 Kč nelze sehnat prakticky nikde.
    A měl pravdu :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.7.2011 11:51 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No jo, měl pravdu. Za 500 Kč ne, ale za 375 Kč už to někde prakticky jde sehnat. :-) Teď jsem si totiž všimnul, že v NJNetu mají slevu na rok za polovic, takže to není za těch 750 Kč, ale už za nějakých 375 Kč.
    kotyz avatar 2.7.2011 15:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Přílohy:
    Jako to mam já ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.7.2011 15:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A to sem taky z vesnice města s necelýma 2 000 obyvatelama (a žádný UPC tu neni) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 2.7.2011 15:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 2.7.2011 15:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No jo, máš to rychlejší a máš k tomu i veřejnou IP (ikdyž jen dynamickou), mně to ale stačí a mam to o pár stovek levnější.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 2.7.2011 15:57 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    David Watzke avatar 2.7.2011 16:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Počkej, si zatrolluju ze Strahova nebo z práce :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 2.7.2011 16:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Speedtest.net requires at least version 10 of Flash. Please update your client.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 2.7.2011 16:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak si ho updatuj
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 2.7.2011 16:47 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově

    :-D

    kotyz avatar 2.7.2011 16:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Technicky mu v tom snad nic nebrání, tak by moh ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 2.7.2011 17:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já ho mám updatovaný.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    belisarivs avatar 2.7.2011 19:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jestli pouzivas adblock, tak si v nem tu stranku hod do vyjimek.

    Uz se mi parkrat stalo, ze nejakovy flashovy srac (co jsem potreboval) byl vhnizdeny v nejakem javascriptu a tak se mi ani nezobrazil ten cudl na spusteni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    xkucf03 avatar 2.7.2011 19:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Flash netřeba
    Proč vlastně požívat tuhle službu, když jiné měřáky fungují bez Flashe?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    brk avatar 2.7.2011 21:52 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Flash netřeba
    Protože naměří nejvíc. ;o)
    USE="-qt -kde"
    pavlix avatar 2.7.2011 22:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Flash netřeba
    Jestli chceš, udělám ti statický obrázek bez flashe, který bude měřit víc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 2.7.2011 19:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já mam adblock taky a funguje mi to.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 2.7.2011 22:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No ale ty máš asi Flash :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 2.7.2011 22:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já mam úplně všecko :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 2.7.2011 22:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jestli pouzivas adblock, tak si v nem tu stranku hod do vyjimek.
    Momentálně mám ve Firefoxu jen tři pluginy: Certificate Patrol, DNSSEC Validator a HTTPS Everywhere. Méně je někdy více.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 3.7.2011 06:56 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jak můžeš žít bez NoScriptu? :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 3.7.2011 09:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Úplně normálně :). A ty?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 3.7.2011 10:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já ho sice mam, ale vypnutej a taky žiju úplně normálně :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 2.7.2011 17:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To bych ho musel nejdřív nainstalovat :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 2.7.2011 22:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak nějak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 2.7.2011 22:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Další odmítač flashe z náboženskejch důvodů?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Shadow avatar 3.7.2011 09:45 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já jsem taky další odmítač flashe, heč!
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 3.7.2011 09:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Další odmítač flashe z náboženskejch důvodů?
    Ony ty důvody jsou řekl bych docela praktické. Firefox je bez flashe potřeba restartovat v delších časových intervalech. Další adept na odstranění je právě Firefox, pokud budu mít slušnou náhradu, taky mě obviníš z náboženských důvodů, nebo na mě pošleš Tomeše?

    Já jsem flash používal... na každý počítač jsem ho nainstaloval, když jsem k tomu měl dostatečný důvod. Od instalace Fedory 15 (v té době ještě beta) jsem žádný pádný důvod nenašel. Akorát bych ke flashi ještě musel instalovat flashblock. Takhle jsem si dva pluginy ušetřil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 3.7.2011 10:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A to ti vážně nechybí?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 3.7.2011 10:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Zatím ne. A kvůli jednomu odkazu z Abclinuxu, kde dotyčný není ochotný poslat odkaz na něco co funguje (bez flashe a podobných sraček), si ho instalovat nebudu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 3.7.2011 10:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    rychlost.cz by snad bez flashe fungovat měla (ve flashblocku sem odklikával akorát výsledky), sice mají výsledky zobrazený nějakym flashovym tachometrem, ale sou tam i výsledky v obrázcích a pak se dá doklikat ještě na nějakej graf a to taky neni ve flashi.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 3.7.2011 11:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To jo, jenže je to na prd, protože to pořádně nezměří rychlý připojení (malý vzorky, nedostatečně rychlý mirrory).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 3.7.2011 11:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A neni v tom taky to, že ten speedtest naměří vždycky rychlost o něco vyšší? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 3.7.2011 12:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Určitě nenaměří rychlost vyšší, než je reálná. To, co mi naměří speedtest vždy dovedu ověřit prakticky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 3.7.2011 14:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Mě teda vždycky naměří až o 1 Mb/s u downloadu a 500 kb/s u uploadu víc než rychlost.cz a speedtest.cz, možná proto je takovej oblíbenej, že z něj padají hezčí čísla než z jinejch měřáků :-D Jestli to odpovídá realitě nevim a ani mě to moc nezajímá, beru ty čísla jen jako orientačně-zábavnej údaj (jako psychotesty a iq testy na netu) ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.7.2011 14:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    a iq testy na netu
    Nejen na netu...
    kotyz avatar 4.7.2011 12:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Ty seriózní testy měří přesně. Dokonce až moc (na výsledek má vliv každá maličkost), proto ti pokaždý vyjde trochu jiný číslo (a proto by se taky neměli opakovat dřív než po roce). Ale pořád se to pohybuje v jednom pásmu, třeba v pásmu mírnýho nadprůměru a na to se dá spolehnout. Kdybys měl za sebou Obecnou metodologii a Psychodiagnostiku s panem docentem jako já, tak bys to věděl ;-) Seriózní psychotesty nikde na netu nenajdeš, ty se nedostanou do ruk obyčejnejm lidem (což tak má bejt, kdyby to lidi znali, nemohli by se tim testovat, protože by to nemělo validitu). Leda by to někdo "zevnitř" vynes (asi jako se teď vynáší testovací buildy win 8).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 4.7.2011 14:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Proč lžeš?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 4.7.2011 16:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já nelžu, ty kecás ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 4.7.2011 21:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 4.7.2011 22:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Prezentuju jen to co nás naučili. Tak nedráždi kobru bosou nohou ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 4.7.2011 22:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Prezentuju jen to co nás naučili.
    Sračky. (Jen můj osobní názor.)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 5.7.2011 00:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak si ho nech pro sebe. Ten názor.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 5.7.2011 01:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše kralуk + pavlix + kotyz
    Příloha:
    Tohle vznikne, když se v jedné diskusi potká kralуk, pavlix a kotyz.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kotyz avatar 5.7.2011 11:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kralуk + pavlix + kotyz
    Takovýho králíka by byla i škoda sežrat :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 6.7.2011 00:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kralуk + pavlix + kotyz
    I kdyby to byl kotyz :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 5.7.2011 14:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kralуk + pavlix + kotyz
    pavlix avatar 6.7.2011 00:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak si ho nech pro sebe. Ten názor.
    Pozdě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 3.7.2011 19:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jojo, funguje, akorát se mi nechce teď chodit vedle připojit se ke kabelu... divná domácí wifi mě zdržuje cca na 3mbit/7mbit (po restartu AP je na tom obvykle líp :)).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.7.2011 20:53 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A to ti vážně nechybí?

    Nemám Flash. Teda ten od Adobe. Mám gnash odkedy v ňom funguje youtube. Aj to len na jednom z 5 systémov, ktoré používam. A na tom jednom mám vo FF flashblock. Raz za uhorský rok, chcem vidieť nejaké flashové video (typicky linkované zo slashdot-u). Inak mi flash nechýba. A mám silné podozrenie, že je to príčinou toho, že na rozdiel od 99% ľudí nemám pocit, že by FF bol nejaký žrút pamäte.
    pavlix avatar 4.7.2011 02:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A mám silné podozrenie, že je to príčinou toho, že na rozdiel od 99% ľudí nemám pocit, že by FF bol nejaký žrút pamäte.
    Mám Firefox 5, 2 GB RAMky, FF si vzal 60%, procesor využívá na 70%, kvůli čemuž mi hučí větrák. otevřených mám cca 10-12 tabů. Nebo si top vymýšlí a Firefox za nic nemůže?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2011 12:33 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Příloha:
    Ja mám FF pustený od rána 1 června, 11 tabov na stroji so 4GB RAM a top tvrdí:
    23013 rastos    20   0  632m 178m  17m S    2  4.7   6:41.42 firefox-bin

    Z čoho usudzujem na 632MB v najhoršom prípade. To by ani na 2GB RAM nebolo moc. Nedávno som sa dozvedel o url about:memory, ktorá tvrdí Memory mapped: 200,278,016 Memory in use: 146,556,034

    Daily v prílohe.
    pavlix avatar 4.7.2011 14:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    čoho usudzujem na 632MB v najhoršom prípade. To by ani na 2GB RAM nebolo moc.
    To je zatraceně moc! Nehledě na to, že u mě to včera sežralo daleko víc. Asi je firefox vhodný jen na každodenně restartované počítače.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2011 22:40 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Šťastná to žena...
    xkucf03 avatar 4.7.2011 12:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    procesor využívá na 70%
    Kdy? Při navštívení nějaké stránky s náročným/zacykleným Javascriptem?

    S tou RAM jsou na tom dnešní moderní prohlížeče dost podobně, to si moc nevybereš. Ale s tím CPU je to divné, můj FF 5 se takhle nechová :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    2.7.2011 17:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Příloha:
    Kolej...
    kotyz avatar 2.7.2011 17:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    A teď ještě napiš co všechno tam je zablokovaný ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.7.2011 17:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No pokud vim tak nic moc...
    2.7.2011 17:47 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Přes Cesnet? No když myslíš...
    xkucf03 avatar 2.7.2011 18:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Pokud vím, tak Cesnet nic neomezuje (jen sleduje/měří), takže záleží na konkrétní škole/instituci, co svým lidem dovolí (a když jim toho dovolí moc, tak si to pak vyžere, protože tohle připojení se má používat jen pro studijní/vědecké účely – správně by si na tom člověk neměl číst pomalu ani noviny nebo soukromou poštu…)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    2.7.2011 18:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Vode mě (Koleje UK) to nejde přes Cesnet, ale přes Pasnet. (Afaik jsou ty sítě ale nějak propojený...)
    Petr Tomášek avatar 3.7.2011 06:57 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Pasnet je pražský node Cesnetu, woe ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    David Watzke avatar 2.7.2011 18:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Zablokovaný AFAIK nic. Zakázaný je stahování copyrightovaných děl přes BitTorrent (obecně to nijak hlídaný není, ale sem tam je nějakej populárnější torrent sledovanej).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 2.7.2011 18:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To ale sledují vlastníci těch autorských práv a pak s tím prudí* místní správce sítě – a ti mají prudit uživatele, nebo aspoň napsat, že to byl zavirovaný počítač a že ho odpojili/odvšivili.

    *) dokonce na to mají robota, který posílá stížnost v XML podepsaném PGPčkem.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 2.7.2011 18:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Ano, to je pravda.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.7.2011 22:59 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To ale sledují vlastníci těch autorských práv a pak s tím prudí* místní správce sítě – a ti mají prudit uživatele, nebo aspoň napsat, že to byl zavirovaný počítač a že ho odpojili/odvšivili.

    *) dokonce na to mají robota, který posílá stížnost v XML podepsaném PGPčkem.
    Tak me ted napadlo (jako admina) napsat automaticky odpovidac "Vami nahlaseny pocitac jsme vyhledali a proverili a zjistili na nem nekolik viru. Pocitac byl odpojen a preinstalovan" a kdyz ne automaticky odpovidac, tak aspon vytvorit sablonu a manualne pak odpovidat na tyhle hlasky:-)
    David Watzke avatar 3.7.2011 23:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    houska avatar 4.7.2011 15:55 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    xkucf03 avatar 4.7.2011 16:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Proč lžeš? Vždyť se tam píše jen: faster than 99% of CZ.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.7.2011 17:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Příloha:
    :-D
    houska avatar 4.7.2011 21:11 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    jj asi tak ... ovsem jen kdyz mi nestoji
    kotyz avatar 4.7.2011 22:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Nemusí stát, stačí když pevně visí! ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.7.2011 23:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Hm, tak teď jsem dorazil z kolejí domů. Vesnická wifi - e-penis v mrazáku :-D
    http://www.speedtest.net/result/1371163297.png
    Mimochodem asymetrický připojení s vyšším uploadem asi jen tak někdo nemá, lol...
    pavlix avatar 6.7.2011 00:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Taky mám vyšší upload než download :) (můžu využívat veškerou volnou kapacitu a přívody máme symetrické, takže na mě zbývá víc uploadu, který lidi tak nevyužívaj).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.7.2011 18:08 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Otto Šabart avatar 3.7.2011 12:17 Otto Šabart | skóre: 13 | blog: KatiePC blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    hm :D.. kam se to hrabu se svym wifi pripojenim. :-D Hlavne ze mam jeste k tomu vsemu FUP na 2 GB...
    *´¨)¸.·´¨)¸.·***·>>> www.seberm.com
    MMMMMMMMM avatar 3.7.2011 13:41 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    FUP? To dneska ještě někdo praktikuje? Kolik za něco takového platíš? Nedal bych jim víc jak 50Kč/měsíčně za takhle rychlý Internet s FUP :)) (mno já platím 300Kč za reálných 30Mb/s stahování a 4Mb/s upload, 2 věřejné IP, žádné FUP a podobné zvěrstva)
    Otto Šabart avatar 3.7.2011 14:34 Otto Šabart | skóre: 13 | blog: KatiePC blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Nojo:-).

    Proc mu neudelat reklamu:-). Je to ten 6 Mbit Home. Ono v tomhle zapadakove si moc nevyberu. Jsou tu jeste dalsi 2 poskytovatele, ale ta kvalita je snad jeste horsi. Jedine co by bylo urcite realne je ADSL od O2... Ale ted jestli to ma cenu menit kdyz jsme uz u te wifi zaplatili za zarizeni..:-)

    *´¨)¸.·´¨)¸.·***·>>> www.seberm.com
    MMMMMMMMM avatar 3.7.2011 14:42 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Budiž jim alespoň k dobru, že ten limit 2GB je pouze denní limit. A po překročení se jen sníží rychlost. :-)
    pavlix avatar 2.7.2011 15:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    žádný FUP, žádná IPv6 a dynamická veřejná IPv4 za 999 Kč. Jsem si zas jednou udělal radost.
    Tak to bych si radost neudělal...

    Zaplatil bych 999 Kč měsíčně navíc. Přišel bych o veřejný rozsah IPv4 /28. Přišel bych o veřejný rozsah IPv6 /52. Zpomalil by se mi násobně upload.

    Že by se mi zrychlil download, to už by ně k jásání nepřesvědčilo.

    Pravda, bydlím v Praze a občas pracuju pro svého ISP, ale co už :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 2.7.2011 16:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To se máš :-) Já jsem většinu času na Strahově, takže 800 Kč za půl roku, 100/100 Mb/s, IPv6... a nepracuju pro ně :-D Ale musím říct, že v současnosti mi doma jedna dynamická IPv4 stačí ke štěstí. Samozřejmě, že bych jásal, kdyby nahodili IPv6, ale nijak nestrádám.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 2.7.2011 16:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak víš co, já bych tu musel jet přes tunely, protože IPv6 potřebuju... a to mi přijde takový neelegantní. No a 14 statických IP mi ne a ne stačit. Ať to počítám, jak to počítám, stěží to pokrývá fyzické stroje (včetně telefonů). Pak si vygeneruju nějakých 20-30 testovacích virtuálů a už je sypu za NAT.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 2.7.2011 16:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No já tunely nepotřebuju, nic co používám není v6 only a ani pro to nic nevyvíjím. Mám taky samozřejmě víc strojů, než IP adres, takže víc adres by bodlo, ale portů je vcelku dost a do internetu stejně vystavuju pouze jeden z těch kompů - stolní (notebook, mobil, HTPC veřejnou IP tak nutně nepotřebují a vždycky je tu možnost nastavit to na routeru, kdyby jo).

    To ti ale nemusím vysvětlovat :-) Není to dokonalý, ale když si to člověk dobře nastaví, je to pro většinu úkonů pohodlně použitelný.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 2.7.2011 17:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Odmítám používat třeba na SSH rozlišení podle portů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 2.7.2011 17:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    No jo :-) Já odmítat můžu, ale... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 2.7.2011 17:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To už radši ten IPv6 tunel.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 2.7.2011 18:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To je věc názoru.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.8.2011 15:28 Radius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    UPC u 50Mb+ dava 3 verejne dynamicke IP

    ja se nedavno pristehoval do Prahy a celej zhavej jsem si poridil tech 50Mb, u uploadu 2 kroky zpet u downloadu 5 kroku dopredu (oproti minulemu providerovy) a co musim konstatovat, ze 2 mesicu co to mam, tak uz mam minimalne 3 denni vypadek, net uplne nahouno, ja mel predtim wifi a ta mi vypadla 1x za 3 roky asi na 20min a byl o vyhorelej switch u providera.... upc si hodi vypadek na 8h s tvrzenim, na oprave se pracuje, duvod: ruseni na siti a nebo druhy oblibeny, je neplanovany planovany vypadek treti strany (obvykle to hazeji na energetiku)

    z lidi delaj blbce a nevedej, ze ti blbci tomu rozumej a kdyz me fakt vytocej, tak je pak vyvadim z miry dotazama typu: jakou mam vlastne agregaci (neverili by jste tomu, ten opretaro - chlap!!!! netusil co to agregace je a ze mi to posle pomoci sms), nasel jsem ztrhl druhy dotaz, proc mi vypadky nechtej posilat jako sms, kdyz tohle mi poslat muze apod...

    Bordel velebnosti! Karneval byl gut, pak to prodali, byvali majitele si zalozili Rio Media a cela skupina rio Media jde do kopru, koukam ze UPC na tom neni o moc lip.
    Jezekus avatar 3.7.2011 11:55 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Taky mam od UPC, ale jen 50/5Mbit. Na druhou stranu mám dynamické veřejné IP 3 kousky. Není to mnoho ale je to víc jak jedna :-D ke štěstí mi chybí akorát větší upload. Download je příjemný, ale bohatě by mi stačilo 20Mbit kdyby upload byl taky 20Mbit. Ale což, o tom (symetrická linka) si můžu asi nechat jen zdát :-(
    xkucf03 avatar 3.7.2011 12:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To bych radši bral 1 statickou než 3 dynamické.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    AsciiWolf avatar 3.7.2011 13:01 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    +1
    David Watzke avatar 3.7.2011 13:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Měl jsem (za 200 Kč měsíčně), ale nemělo to pro mě význam. Dynamická se mění velice zřídka a dyndns.dk to jistí.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 3.7.2011 14:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Pokud pro ní máš využití tak proč ne. Ale ne každej jí tak nutně potřebuje a vymění jí radši třeba za vyšší rychlost nebo nižší cenu. Já nemam ani jednu veřejnou a necejtim že by mi nějak výrazně v současný době scházela.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 3.7.2011 15:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Já mám od UPC papírově dynamickou a naposledy se změnila před víc než rokem. Nebaví je totiž řešit, když někdo dostane nějakou, kterou měl předtím zavirovaný oknař, a pak je seřvává, že je na blacklistech.
    4.7.2011 11:40 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Na dynamicku verejnu pouzivam DynDNS. Sice len pre osobne pouzitie, ale nenarazil som nikdy na ziaden problem s prekladom pri pristupe zvonku.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    pavlix avatar 3.7.2011 19:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Nojo... já mam asymetrickou linku s rychlejším uploadem :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Watzke avatar 3.7.2011 20:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    To se jen tak nevidí :-D Jakou rychlost?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pavlix avatar 4.7.2011 02:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Tak... abych moc nerušil, tak upload můžu dát někam k 50mbit/s. Down můžu taky tak nějak, ale jenom v noci. Přes den mám omezeno na 10mbit/s, protože jsou na síti lidi. Moje wifi k providerovi utáhne cca 70-80mbit v součtu obou směrů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2011 11:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    10 milibit za sekundu? Doporucuji upgradovat aspon na GPRS. ;–)
    4.7.2011 11:55 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jo, to je celkem obvykle u freenetu a pod. - pokud je linka symetricka a sdilena, tak je typicky download vic vytizen a na uploadu se dosahuji vyssi rychlosti.
    4.7.2011 22:44 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Ovšem zrovna většina CzFree spojů stojí na WiFi technologiích, které jsou half-duplex - a ono zatímco na stahování přes TCP (kde se do uploadu posílají víceméně akorát ACKy) z toho jde vytáhnout celkem slušná rychlost, tak s vzrůstem upload trafficu jde celkem do háje i ten download
    4.7.2011 23:08 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Ovšem zrovna většina CzFree spojů stojí na WiFi technologiích, které jsou half-duplex
    Jak kde, že jo. Není žádné jedno CzFree. Dobrý, i když trochu vyčnívající, příklad je Pilsfree. Tam už je WiFi co se týče počtu lidí myslím v menšině. I freenety dnes staví optiku a profi radiové spoje vč. licenčních pásem nebo gigabitových spojů v 80 GHz.

    Nakonec i to venkovní WiFi je s příchodem "n" čipsetů, a technologií jako MIMO a TDMA už kapacitně někde jinde, když se to udělá dobře.
    5.7.2011 11:38 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jenže přímou výhodu tý optiky / drahých spojů maj tak akorát lidi v panelácích (nebo jiných místech, kde je více zájemců a dá se roztáhnout LANka) - nějaké lepší připojení do domku kabelem má tak akorát pár aktivních zájemců... Nevím jak konkrétně v Pilsfree, ale třeba v KlFree (kde to město je celkem malé) je připojeno poměrně hodně sousedících obcí (nebo okrajových částí města), kde pro ten poslední bod se stejně použije WiFi... Nko samo o sobě tomuhle pomůže taky akorát v momentě, kdy tam ty rádia jsou dvě a každej směr jde po jednom - jenže krom toho, že to trošku žere z volných pásem, tak ty klientská zařízení je třeba těm koncákům koupit (pokud někdo vysolil ty 3 tisíce na AP+anténu a řeknete mu, že má vysolit dalších 1500 na další zařízení, tak s tim většina těch lidí bude mít problém) - to se sice také někde už dělá, ale ne zase všude...
    5.7.2011 14:36 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 100 Mbit/s od UPC v prdelákově
    Jasně, ale právě v Plzni je v těch panelácích zásadní část lidí. Jsou i části, kde je obyčejná 802.11a wifi, a tam ty rychlosti nejsou nic moc. Okrajové části mohou mít dnes radiovou páteř s kapacitou 80 - 150 Mb/s. Pak je potíž s tím koncem, lastmile. Ale i to se dost mění.
    Nko samo o sobě tomuhle pomůže taky akorát v momentě, kdy tam ty rádia jsou dvě a každej směr jde po jednom
    Tohle nemá s "n" co dělat. To se používá mnoho let v normálním "a", např. na Mikrotiku pod názvem nstreme dual, a samozřejmě to vezme 2 kanály.

    Samo o sobě "n" standard přináší především levný hardware s podporou pokročilejších modulačních technik, a skutečného MIMO, resp. "dual chain" a standardizaci 40 MHz kanálu. Když se nad to dá nějaký TDMA protokol - Mikrotik nv2 nebo UBNT AirMax, tak i v point-multipoint nasazení jsou výsledky zajímavé. To MIMO skutečně funguje, použití druhé polarizace navýší propustnost třeba o 70%. Dnes už ani cena není tak hrozná, spíš lidi co už mají nějaké zařízení nechtějí moc dál investovat, protože jim ta vyšší rychlost za to nestojí - ale to je jiný problém. Dá se pak udělat sektor, který v součtu obou směrů reálně pustí třeba 70 Mb/s, na rozumnou vzdálenost.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.