abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 726 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Účet pro Microsoft...

    7.4.2006 04:46 | Přečteno: 1494×

    Tak už mám taky blog. A to sem ho tolik nechtěl :-/

    Ale co nadělám, zapsat tohle do diskuze, tak mi ji zamknout a Váš názor bych si rád přečetl.

    Vo co de?

    O úžasném novém hotfixu společnosti M$ jste určitě všichni slyšeli. Spousta z Vás, také koupila někomu z okolí legální widle, někdo odstranil nevhodný hotfix, v lepším případě jste přemigrovali dotyčného na linux.

    Včera nám volali z firmy, které se s kamarádem staráme o počítače, že na jednom počítači managmentu jim to hlásí, že mají nelegální software a co to jako má bejt, ať jim to přijedem opravit?!?

    Shoudou okolností v tu dobu právě reinstaluji jeden jejich widloní pořítač u sebe doma a po instalaci se mi nedaří přes internet systém aktivovat. Po konzultaci s kamarádem se dozvídám, že byl reinstalovaný cca před měsícem a proto se widle "bloknou" a aktivovat je lze pouze telefonicky. Takže mě bude čekat hodinové datlování čísel do telefonu. Jinak super featura.


    Widle a ostatně všechen software mají samozřejmě plně legální. Vzhledem k tomu, že i jejich desktopy a pokladny jsou předražené, i když kvalitní IBMka, opravdu pochybuji, že jsme někde něco přehlédli a jedna instalace není OK (nálepky - certifikáty jsou všude, kde mají nainstalované widle).

    Účet pro Microsoft...

    Firma nás platí 400CZK bez DPH / hodina a 150CZK za výjezd.
    Jen ta pitomost s aktivací WinXP po telefonu zabrala 1/2 hodiny práce (238CZK).
    A to dnes zaplatí výjezd a dle mého soudu nejméně 2 hodiny (cca 1200CZK), které zaplácne řešení s Microshitem po telefonu a možná i následně úspěšný pokus o odstranění hlášky.

    Moje otázka je co byste udělali Vy?


    napadají mě tato řešení:
    1. vyřešit, vystavit fakturu
    2. donutit Microsoft ať pošle někoho kdo to napraví, vystavit fakturu
    3. vyřešit, vystavit fakturu, přemluvit majitele ať Microsoft žaluje o náhradu za odstranění škody (tedy za naši práci)

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.4.2006 06:52 necron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    zasa keby ste im tam dali debian,nezarobili by ste ani tolko.....
    7.4.2006 11:01 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Jo to ne. Protože linux do kanclu prakticky nikdo nechce. A kdyby ho lidi chtěli, tak jsem si jist, že by linux admini nevěděli co dřív...
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    Dalibor Smolík avatar 7.4.2006 15:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Nechce - ale všeho do času. Já ho tam mám - v celé firmě. A už hodně dlouho se nestalo, že bychom k něčemu museli mít bezpodmínečně Windows. Lidé se spíš bojí zkusit něco nového, jiného, zejména pokud jim to nějak šlape. To je fakt. Ale řada firem dnes bojuje s vysokými náklady a obrovskou konkurencí, jednou (možná brzy) příjdou na to, že se dá podstatně ušetřit i použitím OSS:
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 7.4.2006 06:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Tak mě napadá, díky tomu, že tam mají Windows, tak vy máte docela dost práce a tím pádem peněz, je tak?
    7.4.2006 08:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    No mě z toho nějak v podtextu vylezlo, že jim někdo z té firmy řekl: "My máme všechno legální - tady na to máme doklad, tak proč bychom měli platit za váš výjezd a vaši práci, když jste něco zapinkali VY!?" A dotyčný přemýšlí z koho teda teď ty prachy vydyndat.

    Tím nechci říct že si je nezasloužil, ale bohužel - pracuješ s vidlema, tak je ber jaký jsou a nereptej. To jaké jsou pracuje někdy pro zákazníka (který má pocit jak není složité něco nastavit), někdy pro servisní firmu (která ví jak udělat ten jednoduchý úkon co nejzašmodrchanější, tak aby zákazník solil), ale vždy pro MS, který se jistí před nějakou reklamací a eventuálním vrácením peněz na všech frontách.
    7.4.2006 08:30 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    proč bychom měli platit za váš výjezd a vaši práci, když jste něco zapinkali VY!?

    Zapinkali to oni, keď z vlastnej vôle preinštalovali počítač. To nie je užívateľská akcia. Ak im niečo prestalo chodiť, tak mali po správnosti zavolať Teba ako admina. Buď by si to fixol a účtoval si fixnutie, alebo by si sa to rozhodol preinštalovať a vtedy by si si účtoval preinštalovanie vrátane cirkusu s aktiváciou. (Ibaže by si bol príčinou toho prvotného problému Ty.) Oni sa ale rozhodli preinštalovať si to sami a spôsobili si tak problém, za ktorého vyriešenie by mali teraz zaplatiť.

    Je to ako keby som sa pokúšal "opraviť" motor v aute, v ktorom niečo klepe. Pokašlem to a potom by som chcel od servisu aby mi to fixol zadara.

    7.4.2006 10:44 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Právě že tato firma se chová, tak jak má. Na všechno (např. naposled synchronizace mobilu s kompem) ohledně elektroniky volají nás.

    Ten update se provedl automaticky.
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    7.4.2006 12:46 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Tak nech sa rozhodnú. Buď chcú updaty automaticky a musia žiť s vedomím, že im automatický update niečo pokašle, alebo sa automaticky robiť nebudú. So všetkými dôsledkami, čo z toho vyplývajú. (osobne to mám tiež vypnuté ;-) ). Ak Ti chcú niečo dávať za vinu, tak jedine to, že tie automatické updaty neboli zakázané. Mám mierne pochybnosti o tom, že by s tým súhlasili. Proste, ty si neurobil žiadnu aktivitu, ktorá by im urobila problém a preto Ťa nemôžu považovať za vinného.
    8.4.2006 06:27 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    To taky nepovažují, takovéhle chováni bych si nenechal líbit. I když jak jste mě upozornil a samotného nenapadlo o auto update mě nikdo nežádal a nikdo ho neschválil.

    Normálně zavolali ať přijedeme vyřešit problém a protože jsou naučeni hlásit symptomy, tak jsem se dozvěděl tohle...
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    7.4.2006 10:39 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    My máme všechno legální - tady na to máme doklad, tak proč bychom měli platit za váš výjezd a vaši práci, když jste něco zapinkali VY!?"
    Tak s tím problém opravdu není. Tohle je naopak jeden z oblíbených zákazníků... aspoň jednou týdně výjezd kvůli ptákovinám typu dostaňte mi pryč yahoo toolbar z MSIE, a když už jste tady, tak sem někde viděl, že tahle lišta může být stříbrná ;-)
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    Vykook avatar 7.4.2006 08:03 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    jestli vas to nebavi tak ja to za ty penize mile rad budu aktivovat
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    7.4.2006 08:06 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    jo jo, preinstalovat windows za 400/hod je smesne moc, za ty penize by pri tom meli jeste tancovat, a poklidit kancelare.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    7.4.2006 10:53 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Za ty peníze při tom a potom provádíme takové věci jako: "Když už ste tady odstraňte mi ten Yahoo toolbar z MSIE" "Viděl sem tu lištu stříbrnou chci to taky, ta modrá mi neladí s pozadím" ...

    Ale taky za stejné peníze kolega programuje, staráme se o servery, atp.

    Prostě mě štve, že když člověk koněčně narazí na rozumného zákazníka (všechno mimo datlování do wordu a outlooku dělá admin), tak ještě musí platit za chyby produktu, který si zaplatil :-/
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    7.4.2006 14:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Mně tedy 400 Kč pro firmu za hodinu práce systémáka nepřipadá nijak přemrštěná částka.
    Pavel Stárek avatar 7.4.2006 21:07 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    To bych tedy netvrdil. To je dostatečně málo. Když vím co to dá práce, obzvlášť pro firmu. Ono to totiž není jen o tom nainstalovat Windows, ale ještě ovladače, nějaké Nero k vypalovačce, antivir, aktualizace, k tomu MS Office, nastavit zákazníkovy Outlook (nebo poštu obecně) a pak si ještě navymýšlí například tu stříbrnou lištu jak zde bylo zmíněno, dále ještě nastavit síť, tiskárny atd. No já ti řeknu že toho je až docela dost. A časově je to rozhodně víc než hodina. Věř mi, vím o čem mluvím. Chvíli jsem se tím živil.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    7.4.2006 21:31 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Když toho je víc, tak to taky potrvá delší dobu a tudíž to bude stát víc, než hodina práce ;-)

    Ale jinak souhlasím, že 400,-/hod. je solidní rozumná částka.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Pavel Stárek avatar 7.4.2006 23:02 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    To je pravda, že to bude stát více, ale někteří "brečí" i při těch 400 Kč. A to nehovořím o odvirování takového 120GiB disku, zaplněného tak z 80%, to trvá taky pěkně dlouho. A ještě říkají: "Ale já tam měl to ávégéčko, jak je to možný?". No AVG sice měli, ale rok neaktualizované .... takže asi tak.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    7.4.2006 08:05 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    stalo se mi to taky, Win legalni, samolepka nalepena, ale bohuzel ani cvakani cisel po telefonu se nechytlo, prej neni kod spravne, byl, zkousel jsem to nekolikrat, rada od Microsoftu je, ze mam ten PC preinstalovat (a asi se modlit, aby pri preinstalaci to ten kod vzalo).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Vykook avatar 7.4.2006 08:44 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    nejspis nemate koupeny hw detektor samolepky
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xvasek avatar 7.4.2006 09:06 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    A byla ta samolepka určitě od systému, který byl v tom počítači? Home a Pro mají různé čísla a nekompatibilní jsou tuším taky různé jazykové mutace.

    Nechtěl bych nějak obhajovat Microsoft, ale tady toto mi přijde jako nesmysl. Tomuto prostě nevěřím.

    A vůbec - jak se to stalo? Pokud to píše, že systém je nelegální (po tom novém patchi), tak už to k aktivaci vůbec nevyzívá, jenom to napíše, že si máš pořídit legální kopii. To byl ten systém nově instalovaný a nešel aktivovat ani přes telefon? Že si to máš přeinstalovat ti řekl operátor? Jak se to pak vyřešilo?
    7.4.2006 09:47 troolix | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Tak tak, pokud si svym neodbornym zasahem ( reinstalaci vlastnimi silami) zpusobili potize, tak si za to mohou sami a meli by vam radne zaplatit.
    7.4.2006 10:53 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    system jel dost dlouho a po stazeni genuine pise ze mam nelegalni Windows, volal jsem na operatora, a zkouseli jsme ty win znovu preregistrovat z ciselneho stitku, ale to vubec neslo. Tak mi operator rekl at to zkusim preinstalovat.

    Pred asi mesicem se mi stalo ze jsem nemohl zaregistrovat uplne nove koupene Win, ani pres internet, at to zkusim telefonem, ani pres telefon. Musel jsem zavolat operatorovi, vysvetlit mu to, a on mi nadiktoval cislo, a po jeho zadani se to hned zaregistrovalo.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    7.4.2006 10:59 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    asi pred rokem nam odesel zdroj v PC, a protoze to byla nejaka netypicka velikost (rozmery), a my by jsme museli cekat na dodavku, vymenil nam dodavatel celou bednu, aby jsme to meli hned. Ale co se stitkem, volal jsem Microsoftu, jestli jako mam tu starou bednu mit navzdycky ve skrini, nebo jestli mi poslou nahradni samolepku. Ale dostal jsem kvalifikovanou radu, at si ten stitek vyfotime, a nekam schovame tu fotku. PC jede dal, a v supliku mame fotku stare bedny a stitku na ni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    7.4.2006 13:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Co zkusit nůžky na plech? :-)
    xvasek avatar 7.4.2006 12:40 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    system jel dost dlouho a po stazeni genuine pise ze mam nelegalni Windows, volal jsem na operatora, a zkouseli jsme ty win znovu preregistrovat z ciselneho stitku, ale to vubec neslo. Tak mi operator rekl at to zkusim preinstalovat.
    To je nějaké divné. Určitě seděla verze OS v PC a na štítku? Test neprojde, jestliže jsou Windows cracknuté, nebo se jedná o multilicenci s profláknutým klíčem. Nástroj "Genuine check" na webu dokázal přesně říct, co se mu nelíbí a proč danou kopii nepovažuje za pravou. Škoda, že jste to nezkusili.
    Pred asi mesicem se mi stalo ze jsem nemohl zaregistrovat uplne nove koupene Win, ani pres internet, at to zkusim telefonem, ani pres telefon. Musel jsem zavolat operatorovi, vysvetlit mu to, a on mi nadiktoval cislo, a po jeho zadani se to hned zaregistrovalo.
    Tady toto mi taky přijde divné, ale už bych tomu i věřil. Přecejenom ten štítek je na tom originálním balení Windows vidět, takže to číslo mohl použít kdokoli, kdo ho měl fyzicky v ruce.
    7.4.2006 12:45 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    bavil jsem se s clovekem z nejmenovane velke firmy zabyvajici se prodejem PC, prej se jim to stalo i u novejch notebooku, ze hned po zapnuti hlasil ze Win jsou kradene (HP?, Compaq?, neco jineho? musel bych se zeptat znova).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    xvasek avatar 7.4.2006 12:58 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Tak ať se mrknou na web, co za problém jim nahlásí Genuine check. Docela by mě to i zajímalo. :-)
    7.4.2006 10:57 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Na počítači managementu se po automatickém updatu objevila ta hláška s legálností...

    Počítač, který jsem měl v tu dobu u sebe na přeinstalování se odmítal zaktivovat přes internet. BTW i po updatu neaktivovaného sýstému Vám to ukazeju u loginu hlášku o legálnosti a po přihlášené v systray upozornění na aktivaci.
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    xvasek avatar 7.4.2006 08:57 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    To je jenom hromada nesmyslů, aktivovat Windows trvá přes telefon maximálně 5 minut. Systém nabídne tuším 25 nebo 30 číslic, která uživatel přečte operátorovi, ten mu na oplátku přečte jiných 25 číslic (nebo kolik), které se vloží do systému. Pak ještě operátor počká na telefonu, jestli se aktivace podaří (když ne, tak se něco špatně opsalo) a pak se mile rozloučí a popřeje pěkný den.

    V podstatě jediné, na co se ptají, je, jestli je to jediný počítač, na kterém chcete aktivovat danou kopii Windows.

    Linka je k dispozici tuším 24 hodin denně a je bezplatná. Kdo si tady v tomto ohledu stěžuje na Microsoft, ten si nevidí do huby.
    David Ježek avatar 7.4.2006 09:33 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    a tobe i tohle z pohledu cloveka pravekoupivsiho wokna za nekolik tisic neprijde jako silena buzerace? (nechci flejmovat)
    7.4.2006 10:48 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    No aktivace je normálně na dejme tomu 10 minut, jenže v takovém případě funguje aktivace i přes internet.

    Pokud se Vám stejně jako v mém případě nechytne aktivace přes internet musíte to řešit s Microsoftem. Prostě pokud wokna chcete aktivovat v krátké době po přechozí aktivaci (kolik dní je ta perioda přesně nevím, ale vypadá to na 1 měsíc), tak se Vám to normálním způsobem nezaktivuje.
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    xvasek avatar 7.4.2006 11:53 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Pokud se nemění hardware, tak to jde (AFAIK) aktivovat klidně 20x denně a pořád přes net (nebo ne?). Jakmile někdo chce druhou (nebo další) aktivaci na různém hardware, tak si musí zavolat. Prostě OEM.
    7.4.2006 12:38 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Jeden kolega, co si hral s windows a nekolikrat je musel preinstalovat (ze by si udelal image ho nenapadlo), po nekolika malo preinstalacich za mesic musel volat k MS kvuli aktivaci a odpovidat na zvidave otazky.

    krome toho, diktovani spousty cisel tam a zpet povazuji skutecne za nechutnou buzeraci, stejne jako dalsi otravne zpusoby registrace koupeneho softwaru. nejakou registracni hruzu totiz v dnesni dobe pouziva rada firem. v nekterych pripadech je pak instalace pocitace (OS + aplikace) ne prace na jeden den, ale i nekolik dni - kdyz to nejaka firma nema technologicky zvladnute a i tzv. automaticka registrace funguje jen v pracovni dny od 8 do 16 hodin :-O o telefonicke ani nemluve (vecne obsazena linka, dostupna samozrejme jen v pracovni dobu). jine firmy zase poslou registraci za dva tydny - takze znova k zakaznikovi, nebo mu telefonicky vysvetlovat, co kam a proc vlastne zapsat...

    i to je jeden z duvodu, proc dnes uz windows odmitam spravovat - nehodlam si nicit nervy odstranovanim jejich vrtochu a otravnymi registracemi cehokoliv.
    xvasek avatar 7.4.2006 12:54 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    S tím, že je registrace buzerace, se nedá než souhlasit. Ale i tak mi ta Microsoftí přijde ještě jako celkově bezproblémová - přes Internet je to fakt na 30 sekund a pokud už se musí telefonovat, tak je to aspoň zdarma a na nic se neptají, teda mě se vždycky ptali jenom jestli danou kopii používám pouze na jednom počítači a prosté "Ano" jim plně vyhovovalo. Hlavně nechtějí žádné osobní údaje (ani jméno) a tak.

    To třeba nedávno IBM k Thinkpadům chtěli registraci poštou s plnou zpáteční adresou (OMG!) a nějakýma dalšíma informacema, třeba jestli jejich supr kůl Thinkpad vlastním přímo já, nebo jestli firma - co je jim, hergot, do toho? A registrace prodlužovala záruku o jeden rok, takže registrovat se bylo celkem záhodno. V takovémto případě fakt zlatý Microsoft a ještě zlatější Linux - teda aspoň většina distribucí.
    Rezza avatar 7.4.2006 14:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Je to buzerace...

    To me jednoho dne win odinstalovaly samy od sebe vsechen HW vcetne sitovky a po spusteni se chtely reaktivovat pres net kvuli zmene HW... Pekny deadlock ;) Holt za dobrotu (legalni win) se plati :D
    xvasek avatar 7.4.2006 14:18 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Njn. Kdyby lidi nekradli, tak je nám všem líp. Nemuseli bychom zamykat domy a byty, Windows by neměly aktivaci... (Ochranky a výrobci ochran by neměli co jíst...) :-)
    stativ avatar 7.4.2006 14:32 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Stahoval jste nekdy Solaris? To jsou teprv "husty" otazky: Od jakeho vyrobce mate pocitac? Jaka je to platforma? Kde bydlite? Telefon? Kde pracujete? Kolikrat ho chcete instalovat? atd.
    To je na bednu, zlata aktivace windows (i kdyz s ni moc nesouhlasim, je to jen buzerace).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.4.2006 15:30 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    jednou jsem ztahoval neco z Oracle, a musel jsem tam prisahat ze nejsem ze Syrie ani ze Severni Koree, ze to neposkytnu Syrii ani severni Koreji. Bylo to hodne zabavne.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    9.4.2006 20:23 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Účet pro Microsoft...
    Ty otazky jsou jen pro ucely jejich statistiky. Nemusite odpovidat, pokud nechcete.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.