Byla vydána verze 6.0 webového aplikačního frameworku napsaného v Pythonu Django (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Po více než 7 měsících vývoje od vydání verze 6.8 byla vydána nová verze 6.9 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové jméno Gene bylo vybráno na počest amerického jazzového klavíristy Gene Harrise (Ray Brown Trio - Summertime).
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za listopad (YouTube).
Google Chrome 143 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 143.0.7499.40 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 13 bezpečnostních chyb.
Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,2 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,42 %. Procesor AMD používá 66,72 % hráčů na Linuxu.
Canonical oznámil (YouTube), že nově nabízí svou podporu Ubuntu Pro také pro instance Ubuntu na WSL (Windows Subsystem for Linux).
Samsung představil svůj nejnovější chytrý telefon Galaxy Z TriFold (YouTube). Skládačka se nerozkládá jednou, ale hned dvakrát, a nabízí displej s úhlopříčkou 10 palců. V České republice nebude tento model dostupný.
Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 25.11.1. Přehled novinek v Changelogu.
Byla vydána nová verze 15.0 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 24.04 1.1 a 20.04 OTA-11. Vedle oprav chyb a drobných vylepšení je řešen také středně závažný bezpečnostní problém.
).
Potom v prváku na výšce jsem nedal 3 předměty právě protože jsem neuměl dělat pravidelně a tak jsem se na ně vybodl. Ve druháku jsem to ale už tolik nepodcenil a i když byl IMO 4. semestr nejnáročnější na čas, tak jsem druhák udělal bez problémů v pravidelném termínu.
. Ale vsechny zkousky jsem dal na poprve. Ted v druhaku uvidime.
Kdybys byl můj syn, udělala bych v té škole revoluci. Zrovna Ty jsi zde z těch mladých jeden z mála, který umí psát bez hrubek. Také si nemyslím, že bys byl "dys". Tvůj neklid se možná dal řešit jinak než hloupými poznámkami od učitelek. Faktem je, že naše základní školství individuality zcela nepokrytě nesnáší, neumí s nimi pracovat a likviduje je.
Moji rodiče by také klidně revoltovali, nicméně tím by moji situaci ještě zhoršili. Podle učitelky prostě zlobím -- a je jedno, jestli mám nějakou poruchu, nebo ne...
Zjistil jsem, že v době, kdy budu do školy chodit já, se asi nic nezmění. Jen by byla škoda, kdyby se nic nezměnilo do doby, kdy do školy budou chodit moje děti. A na tom je třeba začít pracovat už teď.
Máš to dobře
Víš co, chápu tvé rodiče, ale dokud se rodiče takto nespravedlivě "onálepkovaných" dětí neozvou, nic se k lepšímu nezmění. Prostě dítě, které se vymyká normálu označkují jako "dys", LMD, LMO a nic se neřeší. Jen se do budoucna dítě označí a to se s ním táhne dále. Dříve, v době normalizace, tyto nálepky opravňovaly dokonce k tomu, že takové dítě často šoupli do Zvláštní školy, pokud se rodiče dostatečně nebránili a nebo dítě, ač nadané, nedostalo doporučení ke studiu SŠ 
Ve třídě na ZŠ jsme měli podobného, nesmírně nadaného kluka, který však zlobil více než bylo obvyklé. Pokud vím, skončil dost blbě právě kvůli tomu, že doporučení ke studiu na SŠ nedostal.
To značkování dětí se jmenuje "labeling", tuším. A ve školství představuje dost zásadní problém.
Prostě dítě, které se vymyká normálu označkují jako "dys", LMD, LMO a nic se neřeší.
... nebo jako BFU. 
Tedy: Tak 99.9% rodičů má naprosto geniální děti. Z těch všech géniů je tak 80% nevychovaných, rozmazlených, ale extrémně sebevědomých sp.. ééé zm... ééé... No, dá se na to nějaké ta nálepka, jako hyperaktivní, dysgrafický, autistický... Už mi to tak leze krkem, že na otázku, byl-li jsem já dyšgrafik a jautissta odpovídám: "nikoliv, vobyčejně blbej ty woe!"
To jen aby tady byl širší názorový proud.
) a pevné nervy. Druhou věcí jsou například učitelé jazyků. Ti jsou jednoduše přetahování do firem atd., v tom mají výhodu oproti ostatním oborům.
ad školství) Zahraniční školství nejsem schopen posoudit, nebyl jsem tam a nezajímal jsem se o to.
).
Pak jsem dostal poznámku, že jsem v geometrii gumoval v sešitě cvičkou -- učitelka vůbec neohodnotila mou genialitu, že už ve 3. třídě jsem si všiml podobných vlastností podrážek u jarmilek a gumovací gumy...
A ortel jsem si podepsal, když jakožto pilný žák klavíru na ZUŠ jsem ve 3. třídě na rozdíl od paní učitelky rozeznal legato od ligatury a upozornil ji, že to říká blbě...
a jak to dopadlo? psany projev na urovni zaka druhe tridy nikdo po me nic neprecte do dnes da mi strasnou namahu se soustredit abych vubec neco napsal jeste ze jsem mel zlatou pani ucitelku Cizkovou ktera mi davala
pisemky do predu
aspon jsem prolez zakladkou.To se psal rok 1976.
. Tečky a čárky neexistují a mně a mě je stejnak všechno "me", že...
Tiskni
Sdílej: