abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (42%)
    Celkem 462 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.

    8.6.2006 13:26 | Přečteno: 1407× | all

    Tak jsem pekne nastvanej. Proc? Protoze IBM prodala sve kompy Lenovy. Uz nemam co nabidnout zakaznikum.

    Ted naposledy jsem asi koupil dalsi IBM desktopy. Hned vysvetlim proc. Koupil jsem 5 desktopu s monitory. Dostal jsem desktopy, ktere na maji napisy IBM, ale kdyz bootuji maji uz Lenovo. Monitory byly s napisem Lenovo. Kazdy pes, jina ves. Kdo ma zakaznikum vysvetlovat, co je to Lenovo?

    Popravde Lenovo nechci, i kdyz je to to same zelezo. Z napisu Lenovo je mi spatne.

    Nejhorsi na tom je, ze nemuzu nabidnout kompletni reseni. Koupim server od IBM a co k nemu? Vyber si!

    Ma vubec cenu jim to dat vedet? Myslim IBM. Asi ne. Nic se nezmeni.

    Fakt skoda. Vzdy jsem IBM preferoval a byl jsem jejich zakaznik, ale Lenovo nechci. Takze premyslim o HP. Uz jsem mel moznost pracovat s nekolika servery od HP a myslim, ze jsou dost dobre.

    IBM at jde do hajzlu, kdyz se takhle vykaslaly na zakazniky.

           

    Hodnocení: 38 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Mikos avatar 8.6.2006 13:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Já na tom že IBM oprodalo svou PC divizi firmě Lenovo nespatřuju vubec nic špatného :-P Zaprvé nemam nic proti Lenovo (a nevidím důvod proč preferovat oproti němu IBM... jen to jméno... no a?) a za druhé osobně doufám, že IBM se teď bude hooodně soustředit na Cell architekturu a x86 pujde časem do háje ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    8.6.2006 13:49 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    ale jak psal autor blogpostu, zakaznik zna IBM a HP, lenovo nezna... takze pokud budete dal verny IBM a budete nabizet Lenovo a zakaznik chce "znacku" pujde jinam
    never use rm after eight
    8.6.2006 14:17 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Znacka hraje v byznysu zasadni roli. Ze v tom neni rozdil z technickeho hlediska v obchode nic neznamena. Souhlasim s autorem blogpostu a doufam, ze s tim IBM rychle neco udela.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    8.6.2006 14:29 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.

    Dekuji za podporu. Asi sam vite o cem hovorim. Ano, znacka hraje velkou roli, i kdyz si hodne lidi mysli, ze ne.

    I pro me je to velke dilema. Vse mam IBM. Ted abych se orientoval na neco jineho. Nemyslim, ze IBM s tim neco udela.

    Take bych dal priklad kolegum co psali vyse. Kdyz mate vse jine, tak se hure spravuje a take se hure obchoduje s dodavatelem. Vzdy mate lepsi pozici u dodavatele jedne znacky,kdyz odebirate vice. Take podpora produtku, ktera se ted rozstepi na IBM a Lenovo. U HP mate jeden HW, pak take jedny aplickace na testy HW, update HW a vse je synchronizovane. O tom to je.

    8.6.2006 14:33 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Ono to je i o Vasi prestizi. Kdyz zakaznikovi nyni nabidnete Hewlett Packard, pravdepodobne nic neztratite. Kdyz mu nabidnete Lenovo, tak je to mozna jeste horsi nez k nemu prijit s AutoContem (u nas samozrejme). A pritom vite, ze zakaznik za znacku zaplati. Takze Vam doporucuji navazat kontakt s HP. Asi ucinim to stejne.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Mikos avatar 8.6.2006 14:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Co by s tím jako IBM měla dělat? Vždyť tu divizi prostě prodali, tím to hasne :-)

    Já osobně (jak už jsem psal výše) doufám, že se x86 PC architektury zbavili nadobro (jako svého přestárlého dítěte ;-)) a teď se budou už jen naplno věnovat Cellu.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    8.6.2006 15:55 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Co by s tím jako IBM měla dělat?
    naplno se věnovat Cellu :-) a nabidnout novou generaci PC.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Mikos avatar 8.6.2006 15:59 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Jestli myslíš novou generaci PC postavených na Cellu, tak s tím souhlasím ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    8.6.2006 16:21 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Ano, to presne myslim :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    8.6.2006 16:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Já bych doporučil soustředit na se něco smysluplného a počítače nechat prodávat železářství :-)
    Copak toho není dost?
    8.6.2006 16:31 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Víš jaký je rozdíl mezi vývojem a výrobou?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    8.6.2006 18:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    J'sstě. V tom prvém se mi nezdá, že by to v dnešní době s PC stálo za to a to druhé už vůbec ne :-)
    Copak toho není dost?
    9.6.2006 09:07 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Pozor, je rozdil mezi PC (IBM PC kompatibilni) a PC (osobni pocitac). To prvni vyvinulo IBM v roce 1981, to druhe je obecne oznaceni a zkratka z anglickeho Personal Computer. Vsimni si, ze i stroje od Apple se jmenovali PowerPC. Proto muj blogpost spekuluje nad CellPC. Tak jako tak, pokud neveris v budoucnost pocitacu jako zarizeni pro osobni/domaci potrebu, pak tvuj nazor respektuji, ale nesdilim jej.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.6.2006 09:08 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    s/jmenovali/jmenovaly/
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.6.2006 16:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Věřím, že všichni budou moc šťastní se svými perfektními jednoúčelovými hračkami na jedno použití, které nebudou nic umět pořádně, ale budou se skvěle vyjímat v tématicky zaměřených magazínech, bude se o nich dobře psát a hlavně, budou se ještě lépe masově vyrábět a masově prodávat (vyráběné někde v číně). To výrobci chtějí a to zdání, že to chtějí vnutí i svým zákazníkům. ,,Kraviny`` jako PC pak budete skutečně chodit kupovat do železářství, jako všechno ostatní co ještě možná bude mít nějakou hodnotu.
    Copak toho není dost?
    8.6.2006 23:46 Dworkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Co treba tato teorie..IBM uz nema zajem na noteboocich a stanicich kde vyvoj + vyroba tak tak pokryje naklady. Lepe je se soustredit na sluzby a hw+sw pro servery a storage ze ktereho jsou nepodtsatne vetsi penize nez z malych noteboku ci workstations.

    Ono zamyslete se co je pro velkou firmu lepsi..mit stanice IBM ci mit IBM za zady v oblasti integrace at uz infrastruktury nebo aplikaci?
    9.6.2006 01:01 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Aha...takže já jako samoživnostník jsem příkladem člověka, pro kterého by bylo optimální mít od IBM podložku pod myš... :-D ;-)
    9.6.2006 09:12 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Jenze do firem se dostanes zezdola, ne zeshora. MS pronikl do datacenter z kancelari s DOSem, ne prostrednictvim vyroby dodavky OS pro mainframe. A navic, stale plati, sejde z oci, sejde z mysli. Takze sice chapu teorii ve vasem prispevku, ale myslim si, ze PC v pripade IBM bylo a je potreba chapat jako _podporu prodeje_ dalsich sluzeb.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    8.6.2006 13:58 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    tak si postav vlastní kompl. :-)
    8.6.2006 14:29 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.

    Ty jsi dneska nejakej chytrej :-)

    8.6.2006 15:59 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    Obávám se že nezbývá než se přeorientovat na jiného dodavatele/výrobce. My jsme prešli na destopy + servery Dell , switche a ostatni sítařina Cisco.
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    8.6.2006 16:32 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IBM me pekne stve. Uz nema co nabidnout.
    A spokojenost?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.