abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Pozvánky

    Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.

    Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.8. 15:44 | Nová verze

    PixiEditor byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní univerzální all-in-one 2D grafický editor. Zvládne rastrovou i vektorovou grafiku, pixel art, k tomu animace a efekty pomocí uzlového grafu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU LGPL 3.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.8. 13:22 | Nová verze

    Byly představeny novinky v Raspberry Pi Connect for Organisations. Vylepšen byl protokol auditu pro lepší zabezpečení. Raspberry Pi Connect je oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče. Verze pro organizace je placená. Cena je 0,50 dolaru za zařízení za měsíc.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.8. 01:33 | Zajímavý software

    CISA (Cybersecurity and Infrastructure Security Agency) oznámila veřejnou dostupnost škálovatelné a distribuované platformy Thorium pro automatizovanou analýzu malwaru. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 17:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.7. 16:11 | Zajímavý software

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia Proton Authenticator. S otevřeným zdrojovým kódem a k dispozici na všech zařízeních. Snadno a bezpečně synchronizujte a zálohujte své 2FA kódy. K používání nepotřebujete Proton Account.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.7. 16:22 | Zajímavý článek

    Argentinec, který byl náhodně zachycen Google Street View kamerou, jak se zcela nahý prochází po svém dvorku, vysoudil od internetového giganta odškodné. Soud uznal, že jeho soukromí bylo opravdu porušeno – Google mu má vyplatit v přepočtu asi 12 500 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    30.7. 13:55 | IT novinky

    Eben Upton, CEO Raspberry Pi Holdings, informuje o RP2350 A4, RP2354 a nové hackerské výzvě. Nový mikrokontrolér RP2350 A4 řeší chyby, i bezpečnostní, předchozího RP2350 A2. RP2354 je varianta RP2350 s 2 MB paměti. Vyhlášena byla nová hackerská výzva. Vyhrát lze 20 000 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (30%)
     (28%)
     (5%)
     (7%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 200 hlasů
     Komentářů: 21, poslední 30.7. 22:56
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    16.6.2005 22:52 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Me se to ...libilo :)
    Mno nevim, ja na tom byl pred tydnem a dost se mi to libilo... videl jsem teda jen prvni pulku, v druhe pulce mi zavolal chlapek ze servisu a ja musel jit pro auto :(( Sice se knizky vubec nedrzeli,ale jinak dobra sranda...takova volovina pro pobaveni. Me se to libilo, ale nemuzu celkove posodit, kdyz jsem nevidel druhou pulku filmu
    Kuk :-)
    16.6.2005 23:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše smutný příběh
    Spisovatel napíše knížku, ta se lidem líbí, tak napíše ještě několik dalších. Ty se také líbí, dokonce natolik, že se vytvoří celá komunita nadšených zbožňovatelů. A tato komunita si pak zakládá právo rozhodovat, co ten spisovatel smí nebo nesmí udělat, aby nepošpinil vznešený odkaz sebe sama. S trochou cynismu by se dalo říct, že každý, kdo se něčím proslavil, by udělal nejlépe, kdyby hned umřel, aby ho masy mohly nadšeně uctívat bez rizika, že udělá nějakou nepředloženost…
    16.6.2005 23:55 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smutný příběh
    Adams už je po smrti.
    17.6.2005 00:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smutný příběh
    Předpokládám ovšem, že svůj souhlas s projektem vydal ještě zaživa. :-) Stejně jsem to myslel trochu obecněji, Douglas Adams není jediný, kdo je obviňován z hanobení vlastního díla…
    17.6.2005 00:48 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smutný příběh
    O tom žádná, mně jenom věta by udělal nejlépe, kdyby hned umřel přišla v tomhle případě jako (nechtěný) špatný vtip, protože zemřel celkem nedávno a bylo mu devětačtyřicet.
    17.6.2005 09:38 Milos Prchlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smutný příběh
    Ale pro nektere "fanousky" nestihnl umrit dost rychle a napachal spoustu nepredlozenosti... Stejne jako spousta dalsich obdivovanych.
    17.6.2005 08:49 Hombre | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smutný příběh
    Úloha osobnosti v dejinách spočíva ve schopnosti zemřít, nebo nechat se zabít dřív nežli stačila odvolat. K.Kryl

    Pôjdem sa pozrieť, aj keď dávno viem, že taký zážitok aký si vytváram v hlave pri čítaní knihy mi film nikdy nevytvorí.
    Mikos avatar 16.6.2005 23:48 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Ten film je dobrej...
    Jsem fanouškem Douglase Adamse, Stopaře sem komplet četl a miluju ho (a pravidelně nosím na ručníkový den ručník... i když přiznávám že letos sem na to zapomněl ;-)), nicméně ten film mi opravdu nepřijde špatný. Právě naopak, čekal sem že to bude horší, mile mě to překvapilo ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    17.6.2005 01:07 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Presne tak. Cekal jsem ze to bude horsi, ale prekvapilo me to. Z drivejsich zpackanosti (Lord of The Rings, I robot, atp) je prece jasne, ze se film nevyrovna knize a HGTG jen dokazal, ze to proste nejde, ani kdyz scenar pise sam autor. Text je proste uplne jiny medium.
    Mac OS X je taky unix
    17.6.2005 08:29 tucan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Jak muze nekdo tvrdit, ze LOTR je zpackanost to nechapu. Clovece, co je na tom zpackaneho? Jak by si to udelal ty? LOTR je spickove udelanej, sqelej film a jeste lepsi knizka. Nechapu co resis - takovyhle chytraky miluju
    17.6.2005 09:52 d.f.h
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    hmmm, a cetl jsi ty knizky vubec? pokud jo, tak ti zrejme nevadi, ze se konec filmu (a tim padem i jeho celkovy vyzneni) lisi od literarni predlohy az diametralne a nekolik pomerne zasadnich postav a scen pro jistotu neni pritomno vubec. no, zavidim, jsi celkem stastnej clovek.

    na druhou stranu nekdo, kdo se odvazuje tvrdit, ze filmovy zpracovani neceho od tolkiena je lepsi nez knizka, si spis zaslouzi uplne jiny oznaceni.
    17.6.2005 12:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Možná jste to nezaregistroval, ale už takhle se jedná o tři filmy v celkové délce 11 hodin (beru DVD verzi, v kinech byl každý díl o půl hodiny kratší). Představoval byste si těch čtyřhodinových filmů šest? Protože to je tak velmi mírný dolní odhad toho, co by bylo potřeba, abyste mohl být spokojen, že nic důležitého nechybí.

    na druhou stranu nekdo, kdo se odvazuje tvrdit, ze filmovy zpracovani neceho od tolkiena je lepsi nez knizka, si spis zaslouzi uplne jiny oznaceni.

    A našel se tu snad někdo takový? Pokud máte na mysli větu "sqelej film a jeste lepsi knizka", pak asi jeden z nás nerozumí moc dobře česky.

    17.6.2005 13:19 d.f.h
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Představoval byste si těch čtyřhodinových filmů šest? Protože to je tak velmi mírný dolní odhad toho, co by bylo potřeba, abyste mohl být spokojen, že nic důležitého nechybí.

    a proc ne? osobne mi nedela problem dat si cas od casu vsechny tri prodlouzeny verze doma pres sobotu a nedeli (to je znamka toho, ze se mi ten filmovej kolos libi, i kdyz k nemu mam vyhrady). bejt jich sest, nespal bych a zvladnul bych to taky :-)

    A našel se tu snad někdo takový? Pokud máte na mysli větu "sqelej film a jeste lepsi knizka", pak asi jeden z nás nerozumí moc dobře česky.

    tak to se musim omluvit, asi me zmatlo to "q", nejsem na tyhle veci moc zvyklej a vzdycky me to strasne rozhodi. :-/ nicmene abych to uzavrel: nenapada me jedina filmova adaptace, ktera by se vyrovnala knizni predloze. uznavam, ze to skoro nikdy ani nebyl zamer tvurcu a klidne se necham poucit, kde se jim to podle vas povedlo, ale faktem je, ze kazdej mame jiny meritka.

    nektery veci proste zfilmovat nejdou.
    17.6.2005 13:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Film je prostě jiné médium než kniha. Srovnávat to dost dobře nejde, když se naopak napíše kniha podle filmu, taky to obvykle není ono. Zcela zásadně ale musím nesouhlasit s tvrzením, které vlastně celou tuto větev odstartovalo, že filmová trilogie Pána prstenů je zpackanost. Ale podle vašeho příspěvku si to nemyslíte ani vy, takže tady nevidím rozpor…
    20.6.2005 12:56 Pet Ar Kay | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...

    nenapada me jedina filmova adaptace, ktera by se vyrovnala knizni predloze

    A cetl jste Forest Gumpa? Dle mého názoru knížka dost pokulhava za filmem. Ale to je asi vyjimka potvrzující pravidlo ;-)

    Nejhůř se hledá chyba tam, kde žádná není.
    26.9.2005 11:14 tucan | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    napada me jeste jeden film:

    Blade Runner, pro me jeden z kultovnich filmu.

    Nedavno jsem cetl knihu, ale musim rict, ze pod dojmem filmu me kniha trochu zklamala. Tim nechci rict, ze by byla spatna, to vubec ne ....

    Ale je proste takova nejaka jina

    tucan
    Marián Kyral avatar 17.6.2005 12:31 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    >>sqelej film a jeste lepsi knizka
    >na druhou stranu nekdo, kdo se odvazuje tvrdit, ze filmovy zpracovani neceho od tolkiena je lepsi nez knizka, si spis zaslouzi uplne jiny oznaceni.
    No kdyby tam bylo než, tak možná ;-) Takhle to má trochu jiný význam.
    17.6.2005 14:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    hochu ty seš ale vůl ... (slušnější doufám prominou, neb jistě uznají, že diplomatické vyjádření "pane, o korektnosti Vaší argumentace by se dalo s úspěchem pochybovat" jaksi nevyzní :-))

    cituji z původního příspěvku:
    Z drivejsich zpackanosti (Lord of The Rings, I robot, atp) je prece jasne, ze se film nevyrovna knize a HGTG jen dokazal, ze to proste nejde, ani kdyz scenar pise sam autor.
    - tučně vyznačenou část si vykládám tak, že kniha je lepší než film

    a nabroušená reakce znevažující výše citovaný názor:
    LOTR je spickove udelanej, sqelej film a jeste lepsi knizka.
    - tučně vyznačenou část si vykládám opět tak, že kniha je lepší než film

    takže oba tvrdíte totéž, ale ty svému předchůdci nadáváš do chytráků (jistě, je to slovo zcela slušné, ale v tomto kontextu naprosto stejně hanlivé, jako mnou užitý "vůl") a ještě přitom zvládneš stavět na odiv svoji nechápavost, neboť to, že je daný film zpackaný plyne zcela jasně z toho, že kniha je lepší - kdyby film zpackaný nebyl, byl by přinejmenším stejně dobrý jako kniha
    26.9.2005 11:06 tucan | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ten film je dobrej...
    Hochu, prejdu impertinence z tvoji strany. Takze k tomu co jsi napsal:

    To, ze je kniha lepsi (i podle meho nazoru) jeste neznamena, ze film je zpackanost.

    Jestlize je neco zpackane, chapu to jako ze je to spatne.

    A zde NAPROSTO nesouhlasim. Film neni spatny, natoz zpackany. Je upraveny tak, aby se dal vmestnat do stopaze kterou PJ dokazal prosadit u producentu. Muzeme se zde bavit, zda by byl film lepsi nebo horsi, kdyby se pridaly nektere veci z knizky (treba me osobne velmi chybi tom bombadil, ale uznavam, ze dej jako takovy vystrizenim postavy prilis netrpi).

    Nabrousenou reakci opravdu neskryvam. Jsem Tolkienovec a LOTRovec telem i dusi ( a pro jednoho tazatele o neco vys - ano, cetl a to dokonce nekolikrat, vcetne anglickeho originalu) a nenecham si na moji oblibenou knihu a film sahat. To mi, doufam, nebudete mit za zle.

    Respektuji nazor cloveka, na jehoz prispevek sem reagoval, ale sam jsem si dovolil prezentovat svuj nazor. A stojim si za tim, co jsem rekl. Ti co nekonstruktivne kritizuji LOTRa a jeste slovy zpackanost - cili naprosto formalne, obecne a smahem jsou CHYTRACI, kteri nevedi o cem mluvi/pisi.

    tucan
    lankvil avatar 17.6.2005 00:38 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše taky sem to dneska(vcera) videl
    a neprislo mi to tak zly. proste takova skladanka na motivy Stoparova pruvodce. Pravda, knize se sice nevyrovna, ale to vlastne skoro zadnej z filmu, kery mely nakou knizni predlohu, takze neni duvod proc byt sklaman.

    akorat prvnich nekolik minut(scena s bagrem) jim v kine nesel zvuk, a ani se neobtezovali pretocit to na zacatek:(
    Já mám taky blog
    Jiří Svoboda avatar 17.6.2005 09:07 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Jen na ten film klidne bezte
    Zopakuji jiz jinymi vyse recene. Sel jsem na ten film se strachem, ale nakonec me nejvic nastvalo asi 15 minut reklam pred filmem. (Do kina moc nechodim, je to normalni? Proc se tedy vubec plati takove silene vstupne?)

    Logicky ve filmu chybi spousta veci, ktere jsou v knize. Naopak jsou tam zase veci navic. Sice mi to bylo trosku proto srsti, ale zapadly tam. A pote, co jsem zjistil, ze jsou z pera Douglase Adamse, jsem je akceptoval.

    Film byva dost casto neco jineho nez kniha. Zde take vznikl trosku jiny, ale presto stale pekny, pribeh. Myslim, ze lepe to asi natocit neslo.

    Jediny pripad, kdy se mi zda, ze filmove (serialove) zpracovani odpovida originalu, je Saturnin. Vizner rulez! :-)))
    17.6.2005 09:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen na ten film klidne bezte
    Bohužel to dnes už asi normální je. Před Epizodou III to bylo asi 20 minut. Hlavně mne ale překvapilo, že to nebyly jen upoutávky na další filmy (to bylo i dřív), ale klasická reklama na spotřební zboží. Ale aspoň byla jen před filmem, zatím ještě nikoho nenapadlo vkládat ji do filmu nebo jí nahradit závěrečné titulky.
    17.6.2005 10:54 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jen na ten film klidne bezte
    To me taky vytaci. Ale uz jsem to vyresil - naposled jsem sel do salu ctvrt hodiny po inzerovanem zacatku a akorat zacinal film:-) A kecu at si maji kolik chteji, platim jim dost za ten listek, tak nevim, co mi jeste maji co nutit ty reklamni blaboly.

    RT.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.