abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 147.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Firefox nově podporuje Freedesktop.org XDG Base Directory Specification. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 147 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Humor

    Asociace repair.org udělila anticeny těm nejhorším produktům představeným na veletrhu CES 2026. Oceněnými jsou například šmírující kamery Amazon Ring AI, chytrý běžecký pás od společnosti Merach, která otevřeně přiznává, že nedokáže zabezpečit osobní data uživatelů, případně jednorázové lízátko, které rozvibrovává čelisti uživatele a tak přehrává hudbu. Absolutním vítězem je lednička od Samsungu, která zobrazuje reklamy a kterou lze otevřít pouze hlasovým příkazem přes cloudovou službu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 12:00 | IT novinky

    Íránští protirežimní aktivisté si všímají 30% až 80% ztráty packetů při komunikaci se satelity služby Starlink. Mohlo by se jednat o vedlejší důsledek rušení GPS, kterou pozemní přijímače Starlinku používají k výpočtu polohy satelitů a kterou se režim rovněž snaží blokovat, podle bezpečnostního experta a iranisty Amira Rashidiho je ale pravděpodobnější příčinou terestrické rušení přímo satelitní komunikace Starlinku podobnou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 00:55 | IT novinky

    Evropská komise (EK) zvažuje, že zařadí komunikační službu WhatsApp americké společnosti Meta mezi velké internetové platformy, které podléhají přísnější regulaci podle unijního nařízení o digitálních službách (DSA). Firmy s více než 45 miliony uživatelů jsou podle DSA považovány za velmi velké on-line platformy (Very Large Online Platforms; VLOP) a podléhají přísnějším pravidlům EU pro internetový obsah. Pravidla po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    dnes 00:44 | IT novinky

    Tržní hodnota technologické společnosti Alphabet poprvé v historii přesáhla čtyři biliony dolarů (83 bilionů Kč). Stalo se tak poté, co Apple oznámil, že bude na poli umělé inteligence (AI) spolupracovat s dceřinou firmou Alphabetu, společností Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:11 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 161 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Nová verze

    Po delší době vývoje vyšla nativní linuxová verze virtuálního bubeníka MT-PowerDrumKit 2 ve formátu VST3. Mezi testovanými hosty jsou Reaper, Ardour, Bitwig a Carla.

    balda | Komentářů: 1
    11.1. 21:33 | Nová verze

    Desktopové prostředí Budgie bylo vydáno ve verzi 10.10. Dokončena byla migrace z X11 na Wayland. Budgie 10 vstupuje do režimu údržby. Vývoj se přesouvá k Budgie 11. Dlouho se řešilo, v čem bude nové Budgie napsáno. Budgie 10 je postaveno nad GTK 3. Přemýšlelo se také nad přepsáním z GTK do EFL. Budgie 11 bude nakonec postaveno nad Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.1. 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    11.1. 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (49%)
    Celkem 390 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 15:18
    Rozcestník

    Výběr LCD Monitoru

    4.12.2007 13:17 | obrázky

    Máte zkušnosti s monitorem SyncMaster 2232BW?
    Odkaz

    Pokud máte lepší tip, tak sem s ním (značky LG a Acer po zkušnostech s LCD monitory ne).

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Cohen avatar 4.12.2007 13:31 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru

    Zápisek „Konečně ideální monitor?“ v mém blogu.

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    4.12.2007 13:47 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    V práci teď mám Samsung SyncMaster 204B a po zkušenostech s ním už nikdy žádný Samsung nechci. Kromě příšených změn barev i při malé změně pozorovacího úhlu (TN, ale tak hrozně se nechová ani Neovo koupené před pár lety) a chybějící aretace nebo aspoň doraz pivotu (takže je problém mít monitor vodorovně, pořád se hýbe na obě strany) ještě blbě implementovali EDID do DVI, takže pokud se karta chová podle toho co jí monitor řekne, tak monitor nestíhá a pěkně to náhodně bliká (asi 700KB velké příšerné video z mobilu).
    4.12.2007 14:17 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Mám tentýž a jsem s ním velice spokojen…
    4.12.2007 15:34 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Nevím, možná v Japonsku pod stejným názvem prodávají něco jiného než v Evropě :-).
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:37 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Taťka má v práci Samsunga, už dlouho a obraz vypadá pořád stejně - proto raději preferuji Samsung než Acer a LG - se kterými jsem měl tu čest pracovat.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.12.2007 20:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Mam asi rok 205BW a spokojenost...
    4.12.2007 13:54 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    EIZO s PVA displayem
    pools avatar 4.12.2007 14:59 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Pán je vtipálek ;-)

    Kamarád si předminulý týden kupoval tohle HP a vypadá velmi zajímavě.
    Vivre libre ou mourir!
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:08 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    O tomhle taky uvažuju
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:16 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    i když je to trochu nad limit.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    pools avatar 4.12.2007 16:25 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Má lesklý display, super barvy, celkem dobře polohovatelný stojan který umí i pivota, a když napíšeš do czc, tak ti ho tam i predvedou a pusti ti na nem nejaky ty testy(to asi u všech monitorů ;-)) Hlavně se nerozhoduj podle parametrů uváděných výrobcem a spíše si čti recenze na zahraničních serverech. Ono je někdy ůsměvné když má monitor za 4kkc 2ms "odezvu" a jiný za deset ji má 15ms...
    Vivre libre ou mourir!
    4.12.2007 17:40 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Jiste, ze se snazim byt obcas vtipny. Ale v tomto pripade rozhodne ne. EIZO s PVA displayem. Jako letity uzivatel produktu EIZO (i pro domaci pouziti) mam trosku predstavu, o cem mluvim.
    pools avatar 4.12.2007 17:42 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Ja spise narazel na cenu nez na znacku...
    Vivre libre ou mourir!
    4.12.2007 21:29 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Zalezi na velikosti panelu, ale do 19" neni v cene oproti pouzitelnejsim TN displayum od ostatnich vyrobcu az tak zasadni rozdil. Autor rikal, ze Acer nechce ;-)
    koulinek avatar 4.12.2007 17:28 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Mohu tez z vlastni zkusenosti doporucit EIZO, a to jsem shlednul hodne ruznych monitoru v praci nez sem se rozhodl pro S-PVA 19" 4:3 EIZO FlexScan S1931 SE-BK.
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    koulinek avatar 4.12.2007 17:56 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Ehm..., samozřejmě že je při 1280x1024 v poměru stran 5:4
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    4.12.2007 14:17 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    NEC 2470WNX, luxusní S-PVA displej. Kvalita obrazu srovnatelná s EIZO (rozuměj kvalita nesrovnatelná s čímkoliv jiným) za polovinu ceny stejně velikého EIZA. Pripojit se k tomu dá všechno možné.

    Teď to právě řeším a bojuju s lakotou, jestli mi bude stačit jen kvalitní obraz (NEC) nebo chci i další funkce, které má právě (a jen) to EIZO.

    PS: hlavně nevybírej podle "papírových parametrů," kdo někdy viděl pár monitorů vedle sebe tak ví, že papírově ty lepší značky "prohrávají", ale když se podíváš na obraz, tak máš okamžitě jasno.
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:07 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Ještě jsem uvažoval o tomto monitoru
    odkaz
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.12.2007 23:21 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Má moc velké body, viděl jsem to v praxi, není to tak pěkné...
    4.12.2007 17:25 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Podla testov na pctunning.cz (snad si to pamatam dobre) je EIZO nedostizne v rovnomernosti podsvietenia, takze sa obavam, ze asi vykrvacam na EIZu.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Shony avatar 4.12.2007 14:32 Shony | skóre: 2 | blog: Shonyho | Milovice n/Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    OK mám asi měsíc a úplná spokojenost, obraz skvělý Měl sem před sebou najednou zapojených asi 10 monitoru různych výrobců, Fakt nejlepší volba za tu cenu DOPORUČUJU
    Ľudia majte sa radi !!!
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 14:58 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Já jsem se na ně byl mrknout v electroworldu v Brně a z těch vystavených mi přišel obraz v pohodě.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.12.2007 15:07 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    V praci mam SyncMaster 931BW uz asi pol roka. Asi to bude to iste len mensia uhlopriecka. Monitor je v pohode. Zda sa mi kvalitnejsi nez ten co mam doma (Imax) aj ked sirokouhle monitory neznasam ;)
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:09 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Jo, širokoúhlý jsou dost k ničemu, bohužel za tu cenu bych koupil 4:3 tak 20 (a 22 už výjde plošně větší). Navíc u 4:3 už nění takovej výběr :(
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.12.2007 16:36 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    ja by som bral radsej 4:3 a 20''
    ta uhlopriecka pri sirokouhlych moze klamat; s tym co mam v praci (19'' sirokouhly) sa mi robi horsie a zda sa mi mensi ako ten co mam doma (19'' 4:3); na vysku ma inak naozaj mensie rozlisenie
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.12.2007 15:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    To vypada na nejakeho nastupce 226BW, ne? ...ten mam doma a jsem spokojen. V praci mam 225BW a tam uz je docela silny backlight bleeding.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:17 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Jako že zastarává?
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.12.2007 15:29 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Ne, mam ho tu chvili, je to proste jeho feature :-) ...jako kazdeho levneho LCDcka :-) (ne, ze by 226BW byl nejaka extra trida, ale ten bleeding je tam uz znatelne mensi)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Jan Drábek avatar 4.12.2007 15:32 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    hmm :D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.12.2007 15:45 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    máš na mysli "light leakage" ? :)) prostě fleky po okrajích na černém patternu? Tohle mi na lcd monitorech dost vadí, co se týče obrazu, tak se dívám jenom na dva parametry - pozorovací úhly a tohle.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.12.2007 15:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    máš na mysli "light leakage" ? :))
    Kazdej tomu rika jinak ;-)
    Tohle mi na lcd monitorech dost vadí, co se týče obrazu, tak se dívám jenom na dva parametry - pozorovací úhly a tohle.
    Tak nejak. Jeste dulezitym faktorem (krome takovych samozrejmosti, jako je dost vysoke rozliseni) je pro me to, jak moc muzu ten displej natacet a zvedat ...ale to jsem bohuzel zjistil az po koupi te 226ky :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.12.2007 17:41 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    hm, vysoké rozlišení naštěstí moje oči s nízkým rozlišením nepotřebují :)) Ještě ohledně toho bleedingu, byl jsem naprosto šokován při koupi lcd LG1750SQ, co si vůbec někdo dovolí prodávat. Já dělám v továrně na lcd TV a tam se tahle vada i v téměř nepatrném rozsahu považuje za zmetek, u TV je tohle oprávněný důvod na reklamaci.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.12.2007 17:48 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    hm, vysoké rozlišení naštěstí moje oči s nízkým rozlišením nepotřebují :))
    Pro me je vysoke rozliseni zasadni...muzu si pak hezky rozplacnout Eclipse se vsemi views, ktere potrebuju k praci a porad jeste vidim kod, ktery pisu ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Ondřej Kuda avatar 4.12.2007 20:48 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Ja mam Asus 22", hlavne, ze je 16:10 :-)
    4.12.2007 20:52 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Do tejto cenovej kategorii by som urcite skor doporucil LG 226 a ak nezalezi na peniazoch tak LG-L245WP-BN
    5.12.2007 01:08 František
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Jo tak po LG-L245WP-BN taky pošilhávám. Má s ním někdo praktické zkušenosti (úprava fotek, video, ..)?
    5.12.2007 23:14 H o n z a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Výběr LCD Monitoru
    Zrovna uprava fotek (a grafiky) je na asi na všech "levnych" LCD-ckach trochu problem. Za dobre LCD pro grafiku je potreba stale jeste hodne priplatit :-(, nebo treba zneuzit rodinnou plazmovou TV. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.