abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 485 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    31.3.2008 14:47 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jo, upload je asi obecně největší slabina, která výrazně hýbá s cenou připojení.
    Heron avatar 31.3.2008 14:50 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Což je pochopitelné u ADSL (z hlediska technologie), ale nerozumím tomu, proč upload omezují i non-adsl ISP.
    Ondrej avatar 31.3.2008 14:57 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Protoze nemaj duvod to nedelat. Resp. omezej upload a potom pripadne nabizej odstraneni omezeni aka navyseni uploadu.
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    Heron avatar 31.3.2008 15:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Protoze nemaj duvod to nedelat.

    To je hodně zvláštní argument. Většinou se hledají argumenty proč něco dělat (v tomto případě uměle zavádět asymetrickou linku), než důvody proč něco nedělat.

    Luk avatar 31.3.2008 15:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Spíš vidím jiné důvody - omezením uploadu jednak nepřímo omezují i download (čekání na potvrzovací pakety u TCP - projeví se to hlavně tehdy, když je těch spojů otevřených hodně), ale hlavně je to vcelku účinný způsob, jak eliminovat bittorrentové stahovače.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.3.2008 15:21 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    ale hlavně je to vcelku účinný způsob, jak eliminovat bittorrentové stahovače
    Coz je vazne skvele vzhledem k tomu ze drtiva vetsina downloadu je dnes k dispozici pouze pres bittorent.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    31.3.2008 16:55 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Skvělé to je pro UPC, protože notoričtí stahovači poskytovali opravdu k ničemu dobrému nejsou. Při pohledu na to, kolik jsou někteří z nich schopni stáhnout měsíčně dat, člověka napadá už jen to, že jsou opravdu zralí na ústavní léčbu.

    Samozřejmě, že s nimi ostrouhá i velmi úzká skupina lidí stahující linuxové obrazy disků apod., ale tak už to na tom Božím světě chodí...
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.3.2008 17:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No, pro ISP je dobrý jen uživatel, který linku nepoužívá.

    Jinak by mě zajímalo, od kolika doporučuješ ústavní léčbu :-) Oni ty seriály a filmy můžou nadělat hodně a člověk ani nemusí být extra cvok.
    Heron avatar 31.3.2008 19:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    "Doporučení na ústavní léčbu" se neřídí ani tak objemem dat, ale spíš obsahem. Človek s 400GB přenosem, který stahuje a odesílá katalog všech známých objektů ve vesmíru pro vědeckou práci využívá Internet dle mého gusta a jsem schopen s ním behěm servisu pokecat několik hodin a nabídnout mu lepší služby za nižší cenu (protože je na síti unikátem). Zatímco idiot co stahuje 100GB softu/filmů/a já nevímcoještě je taktně upozorněn na existenci BSA a je mu ten servis naúčtován a bez debaty.
    31.3.2008 17:06 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No ja nevim jak moc velmi je to uzka skupina, ale posledni rok jsem krome serveru sourceforge a mirroru linuxovych dister nenarazil na nic co by se dalo stahnout pres http nebo ftp (nepocitam soubory mensi nez 100MB). Resp. obcas to slo, ale ten server byl tak brutalne pretizeny, ze jsem si radsi pockal az se mi to sosne pres torrent.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Heron avatar 31.3.2008 18:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Při pohledu na to, kolik jsou někteří z nich schopni stáhnout měsíčně dat, člověka napadá už jen to, že jsou opravdu zralí na ústavní léčbu.

    Jakožto správce sítě u ISP bych mohl vyprávět. Nejen stáhnout, ale i zaplatit. Někteří jedinci jsou schopni si koupit několik linek (aby měli několik IP) všechny tyto linky vykazují 100% vytížení. Jednou jsem u něj řešil nějaký problém, a on si dokonce platil ještě 8Mbit ADSL. Pokoj: postel, PC, okno zalepené černou lepenkou. Kam se nevešly DVD, tam se válely disky. Ten člověk platil celkově přeš 10tis měsíčně jen proto, aby si zaplnil pokoj médii.

    Dalším případem byl cca 12 letý kluk, který moc chtěl rychlejší Internet pouze z toho důvodu, že z klukama ve škole soutěží, kdo stáhne více dat.

    O lidech, kteří stahují jen proto, že "v obchodech je to drahé a za takovou sračku přece nebudu platit," jsem tu už psal.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.3.2008 19:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jakožto správce sítě u ISP bych mohl vyprávět. Nejen stáhnout, ale i zaplatit. Někteří jedinci jsou schopni si koupit několik linek (aby měli několik IP) všechny tyto linky vykazují 100% vytížení. Jednou jsem u něj řešil nějaký problém, a on si dokonce platil ještě 8Mbit ADSL. Pokoj: postel, PC, okno zalepené černou lepenkou. Kam se nevešly DVD, tam se válely disky. Ten člověk platil celkově přeš 10tis měsíčně jen proto, aby si zaplnil pokoj médii.
    Myslel jsem, že je tohle jen v komixech :-)
    Heron avatar 31.3.2008 19:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    :-)

    To by jeden nevěřil, jakou hrůzu při správcování zažije. A to ještě není to nejhorší.
    Jendа avatar 31.3.2008 19:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Fotit! Fotit! :-D
    Dent avatar 31.3.2008 20:20 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A to ještě není to nejhorší.
    Co takhle zápisek do blogu? Myslím, že si o tom spousta lidí ráda přečte (já tedy určitě).

    btw. měsíční přenos u mě je kolem 12GB celkem, takže nic hrozného :))
    Heron avatar 31.3.2008 20:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Zauvažuji o tom, ale zatím mě nenapadá o čem bych měl psát. Pikantnosti se najdou při každé práci s lidmi. To, že většina lidí chce zázraky a nejlépe zadarmo už je taky všem jasné. Tak třeba ze sebe pár řádek dostanu.
    1.4.2008 09:07 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A nejhorší jsou trpaslíci...
    http://bandzone.cz/_90972
    1.4.2008 11:25 ivdo | skóre: 6 | blog: ivdo | Ostrava 49° 50' 52" N, 18° 17' 01" E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    S anténkama, ti maji připojení vlastní :-))
    Heron avatar 31.3.2008 18:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Tak v tomto směru je celý telekomunikační trh značně pokroucený. To co jsi uvedl pro asymetrii v podstatě souhlasí i pro FUP. Snaha omezit DOWN pomocí UPu je celkem úsměvná, zvláště v případech, kdy je UP omezený natolik, že jej zcela zahltí potvrzování pro DOWN. No jenže, taková linka je v podstatě použitelná právě jen pro to stahování. Protože to funguje. Jakákoliv jiná činnost vyžadující DOWN a UP je v podstatě nemožná.
    31.3.2008 20:40 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    O tom jim rozhodne nejde. Moc dobre vedi, ze drtiva vetsina uzivatelu to ma na stahovani. Spis je to marketingove vyhodnejsi, jak uz tu nekdo zminil. Je to proste politika vsech majoritnich ISP a s nicim jinym nez s prachama to nema co delat. Nebudme prosim uz jednou konecne naivni. :)
    31.3.2008 15:40 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Kabelové modemy jsou taktéž nesymetrické. Maximum, čeho se dá běžně dosáhnout se stávájícím vybavením a konfigurací UPC je cca 30 MiB/s download a 4 MiB/s upload.
    Rezza avatar 1.4.2008 07:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    To je podle mne hlavni duvod... Ono zni krasne nabizet desetimegabitove pripojeni v letaccich, i kdyz je upload 256 kbit :)
    31.3.2008 21:07 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet

    Důvod, proč i non-adsl ISP omezují upload, je velmi pragmatický a jmenuje se - počítačové viry a jiná podobná havěť.

    Praxe ukazuje, že od určitého počtu zákazníků (řekněme 1000+) se vám v síti vytváří jakýsi přirozený agregační poměr, ten je cca 1:10. To znamená, že můžete rozprodat 1000 x 10Mb a přitom páteřní linky dimenzovat na desetinu, tedy ne na 10 Gb, ale na 1 Gb. NIKDY se vám nestane, že by všichni vaši zákazníci začali najednou stahovat a ten gigabit vytížili byť jen na 80 %. (A to jenom ve špičkách a to skutečně jenom někdy. Podle počasí* to bude spíš 55-60 %.) To je statistické chování a je naprosto plně funkční. (A neovlivní to ani "notoričtí stahovači", ať už je to co je to. I je pohltí statistika davu.)

    Problém nastává u uploadu, kdy ve chvíli masového výskytu nějakého port-scanning nebo jiného vhodného vira či červa či čeho začne najednou 60 % počítačů vašich zákazníků generovat plný upload v port-scanning nebo jiném útočném provozu. To vám značně nekoresponduje s agregačním poměrem, na nějž jste síť (oprávněně!) dimenzoval.

    Takže, zákazníci vám nikdy nepřetíží síť v downloadu, zato vám ji velmi snadno přetíží v uploadu - aniž by to chtěli, aniž by si toho byli vědomi. Každý nedostatečně zabezpečený počítač se po pár minutách připojení k Internetu stane open proxy, open mail-relay, účastníkem nějakého DDoS nebo něčeho podobného. To je prostě fakt. A těch nedostatečně zabezpečených počítačů je většina. To je další fakt.

    A právě PROTO omezují ISP upload - protože v důsledku zákazníkem nevyvolaných provozů jim upload ruší "jejich kruhy", tedy přirozený agregační poměr, se kterým síť budujete, plánujete a financujete...

     

    *) Vhodné počasí není metafora - přenosové statistiky větší sítě dobře korelují mimo jiné i s počasím. Čím je hnusněji, tím je provoz větší. Čím je pěkněji, tím jsou lidi víc venku a provoz je menší...

    1.4.2008 15:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Škoda že u vás není možnost si připlatit za symetrickou linku (jsem na optice) nějakou rozumnou částku. Za 4800 měsíčně mi 10/10 nestojí (ani nepotřebuju 100% garanci). Ale kdyby se dalo nějak připlatit (do 1500kč/m) za symetrickou linku tak bych si ji vzal. Když se dívám na ty grafy kolik volného uploadu tam máte tak se mi chce plakat pokaždé když uploaduju nějak více dat na buildící server. :-)
    1.4.2008 18:57 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet

    To není na veřejnou debatu :-)

    Dalibor Smolík avatar 31.3.2008 15:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Ano, stačí, když něco stahuji z Rapidsharu a nikdo v domácí síti si neškrtne :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.3.2008 15:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A to je spojeno s uploadem jak? (Kromě těch malých odpovědí...)
    Dalibor Smolík avatar 31.3.2008 17:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Njn, samozřejmě jsem chtěl napsat ne "když stahuji", ale "když ukládám" .- upload 100 MB trvá dost dlouho a kdo chce něco stahovat, má smůlu
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 31.3.2008 15:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Kdyby někdo znal připojení s rozumným downloadem (přes 10Mbit) a použitelným uploadem (ideálně 5Mbit, ale od 2Mbit to začíná být použitelné), dejte mi vědět (P.S. Netbox nemá o Královo pole zájem a to ani kdybych se jim upsal na 5 let).
    Sloane Park? Master Internet? To jsou jen návrhy, konkrétní situaci neznám - ale třeba Sloane je k dispozici i v našem vidlákově.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.3.2008 15:22 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Ty jejich weby nevypadaji na to, ze by poskytovali pripojeni i pro soukrome osoby, ale dik za tip.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    31.3.2008 18:27 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    U Sloane i Masteru zapomeň, že by připojili jednoho člověka ... obě se profilují jako "velko", pod deset megabit se nehodlají vůbec obtěžovat a vzhledem k symetrii a stoprocentnosti (tedy sla) si to nechají sakra zaplatit. Nemluvě o pronájmu poslední míle. Mám takový pocit, že sloane nepřipojí ani běžnou firmu, pokud se netváří jako ISP.
    31.3.2008 18:29 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    a zapoměl jsem ... v našem vidlákově (doslova, byť 20 tisíc lidí to jaksi neevokuje) zvaném Kutná Hora sice Sloane je (fyzicky ČDT, ale to je fuk), ale na nádraží vlastně za městem. A v malé budově, takže i rádiové spoje tam jsou problém.
    31.3.2008 18:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Kdo by kupoval méně než 10Mbit? :-)
    31.3.2008 19:08 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    každý, kdo sedí doma na ...píp... mám na stole 16, běžně mi to běhá 14. Co s tím mám dělat? Fakt nevím ... a nic na tom nemění ani tohle, nevěděl jsem to ani předtím ...
    31.3.2008 19:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Tu linku využiju k tomu, abych měl aktuálně synchronizované své zrcadla oproti kterým pak sestavuju třeba balíčky.
    31.3.2008 19:16 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Tos neřekl, že patříš mezi několik z těch, co to asi potřebují. Ale mezi námi ... kolik toho synchronizuješ, abys potřeboval 10M? Pokud neudržuješ zrovna mirror sourceforge, tak podle mě jsi moc zhýčkaný.

    Něco jiného je třeba IPTV. Tam není problém 8M na kanál (prozeta, markýza, mpeg2), ovšem v takové podobě to asi doma používá málokdo.
    31.3.2008 19:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Ne mám mirror openSUSE Factory, který se mění docela často.
    31.3.2008 19:22 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A starám se o nějakých 1300 balíčků (teda snažím se starat :-), teď je toho moc ) v Buildservice.
    Heron avatar 31.3.2008 19:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Snažíš se vypadat, že se snažís starat o 1300 balíčků.
    31.3.2008 19:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    :-p tady ;-)
    Heron avatar 31.3.2008 19:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Tos neřekl, že patříš mezi několik z těch, co to asi potřebují. Ale mezi námi ... kolik toho synchronizuješ, abys potřeboval 10M? Pokud neudržuješ zrovna mirror sourceforge, tak podle mě jsi moc zhýčkaný.

    Pardon, ale to že má 10Mbit neznamená, že to musí být permanentně vytížené na 10. Já mám rychlost omezenou v podstatě tím co si nastavím (do jistého maxima) a když mrknu na MRTG, tak by mi postačoval modem. To nic nemění na faktu, že bych také optiku využil.

    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 17:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No to bych byl nasr... když si představim, že by mi 384 skrouhli na 256, vypadávaj mi hrůzou chlupy na genitáliích, dovedu si představit rozčarování člověka se 2Mb, kterej přijde o čtvrtinu uploadu :-(
    31.3.2008 17:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    :-)
    AsciiWolf avatar 31.3.2008 17:29 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No,však (jestli to dobře chápu) se to zpomalení netýká tarifu Starter , Easy a Light ,nebo se pletu? :-)

    Docela by mě to také zajímalo protože si net od UPC (Tarif Light + Dvojnásobný upload - 6 144kb/1024kb) kvůli vyššímu uploadu,než u O2 (upload 384kb) chci pořídit...

    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 17:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No to nevim, ale s jídlem roste chuť, takže se začínám bát, že šáhnou na upload i nám, jdu pro lopatku a smetáček, musím zamést ty chomáče na zemi... ;-)
    Heron avatar 31.3.2008 19:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    vypadávaj mi hrůzou chlupy na genitáliích

    Alespoň ušetříš na žiletkách. Nebo používáš vosk?

    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 19:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    ...no tak jsem se lek, že teď už nepořebuju nic :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 19:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    ...tywoe, voskem na vejce, óóóóóóóúúúúúú, to musí bejt stršnýýýýýý !!!!!
    Max avatar 31.3.2008 19:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No, tak myslím, že to se nedělá. Voskem v podpaží, nohy, ruce, části obličeje, ale u genitálií se používá vosk jen na tenké proužky postranách, tj. Celé přirození voskem v žádném případě. Aspoň tak nějak mi to bylo vysvětleno od spolubydlící,, která mne chtěla naverbovat na depilaci voskem k ní do školy, aby to nemusela podstupovat sama před dvaceti 19letýma holkama. Prý, že já bych roztáhl nohy a už by mne ty holky neviděly a ona by s nima byla pořád atd. Mno, po týdnu hučení jsem byl už rozhodnut tam jít a .... to be continue :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 20:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jednou (asi 15 let spátky) jsem si při schovávání po ch*aní nějak vytrh 1 chlup s koule, upozorňuju že V ŽIVOŤĚ!!! nezapomenu na tu bolest, natržená slezina je proti tomu nic!!! :-D :-D :-D vosk? ne!
    Heron avatar 31.3.2008 20:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Kdybych věděl jaká traumata z dětství vyplavou na povrch, tak bych ten komentář neposílal.

    Schovávání po chcaní .. to jste hráli na schovku na toaletách?
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 20:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No, já ho po potřebě vždycky schovávám. ;-)
    Heron avatar 31.3.2008 20:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A jo takhléééééé. :-D
    Max avatar 31.3.2008 20:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Mno, pro vosk by taky měly mít určitou délku. Moc krátké chloupky vosk nezachytí a delší sice zachytí, ale více to bolí. V tom je asi to kouzlo vosku, v optimální délce chloupků ... :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 21:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    musim to někdy skusit...
    Max avatar 31.3.2008 21:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jak jsem řekl, také jsem to chtěl zkusit. Jenomže člověk začne slýchat, jak na praxi spolužačce strhla i trochu kůžičky apod. a to už potom zas taková prdel nejni :). Jinak se říká, že tak týden až max. dva je optimální délka pro vosk. Myslím, že tak nějak kolem 2-3mm. Ale to už nevím jistě, to bych kecal :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.3.2008 20:03 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Na tahle místa jedině depilační krém. Ale alibisti výrobci na každou krabičku píší, že to není vhodné (nebo jak to je, už jsem to dlouho nečetl).
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Heron avatar 31.3.2008 20:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Na tahle místa jedině depilační krém.

    Tak na to bych neměl odvahu. Na tahle místa jedině břity.

    Luk avatar 31.3.2008 20:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Na tahle místa jedině břity.
    Břitem (a ještě lépe břitvou ;-)) si ale můžeš způsobit opravdu ošklivé zranění :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.3.2008 20:41 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No. A ještě to vydrží sotva pár dnů. Kdepak, nebrat :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 21:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    jj, pinzetka vede! :-D :-D :-D :-D :-D
    31.3.2008 18:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    A dnes dopoledne UPC nejelo vubec, zrovna kdyz jsem si vzal praci z domova :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    31.3.2008 20:43 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Normalka. To bylo jen FUP u UPC ;)
    Dalibor Smolík avatar 31.3.2008 20:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    No, tak u mě taky nejelo ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.6.2009 22:08 upc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet

    To je zakon schvalnosti, UPC Internet jede jak das jenom kdyz to nejmi potrebujete :-)

    Josef Kufner avatar 31.3.2008 22:11 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jojo, bylo to nějaké mrtvolné... cca 7:14 - 12:39... :-(
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 22:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    mně to jelo v pohodě ;-) (upc.pl)
    Luk avatar 31.3.2008 23:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Jen se nenaparuj - až to nepojede tobě, čeští uživatelé služeb UPC se ti také budou smát :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2008 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    :-D ...sakra, zaplatil jsem za ten březen? :-D
    Luk avatar 1.4.2008 00:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    :-D:-D:-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.4.2008 09:26 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Mohl by někdo zralý praxe u poskytovatelů připojení ohodnotit tuto moji domněnku?

    ISP omezují upload, protože volné kapacity na upload můžou výhodně prodat firmám, které provozují web a jiné servery. Když má někdo server, tak potřebuje velký upload a stačí menší download.
    1.4.2008 09:31 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    IMHO blbost, protoze od toho mame hostingy a housingy.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Heron avatar 1.4.2008 10:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Na síti se symetrickými linkami je upload minimální. Letmý pohled do statistik ukazuje, že UP je tak 1/4 až 1/3 DOWN. Tedy volné kapacity na Upload je i se symetrickými zákaznickými linkami třikrát více než downloadu.

    Navíc server (hosting) zase tak moc velký upload nepotřebuje. Jedná-li se o klasický web (tedy hlavně text a pár několika kB obrázky), je vytížení sítě minimální. Nechce se abclinuxu (tedy relativně hodně zatížený web) pochlubit svým trafikem?
    1.4.2008 12:32 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Na síti, kde mají skutečně všichni uživatelé symetrické linky, převažuje upload nad downloadem, viz např. zde.
    1.4.2008 13:23 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Ehm, no, vzhledem k tomu, ze primo na NIXu sedi drtiva vetsina ceskych serveru, je to docela logicke. Zbytek je transportni trafic, ktery je IMHO zcela symetricky.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    1.4.2008 14:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Meleš hlouposti...
    1.4.2008 15:01 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: UPC zpomaluje internet
    Sypu si popel na hlavu, ten graf in/out je myšlen opačně. Nicméně poměr in/out je výrazně jiný než u např. UPC, které má výhradně asymetrické linky.
    18.2.2011 12:11 Slimák
    Rozbalit Rozbalit vše Varování
    VAROVÁNÍ - varuji všechny budoucí uživatele UPC, nenechávejte platby přes SIPO, budete se divit, co všechno vám naúčtují v rámci smlouvy a hlavně v rámci jejich ceníku!!! Pouze trvalý příkaz k platbě, o kterém rozhodujete vy!!!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.