abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:00 | Humor

    OpenChaos.dev je 'samovolně se vyvíjející open source projekt' s nedefinovaným cílem. Každý týden mohou lidé hlasovat o návrzích (pull requestech), přičemž vítězný návrh se integruje do kódu projektu (repozitář na GitHubu). Hlasováním je možné změnit téměř vše, včetně tohoto pravidla. Hlasování končí vždy v neděli v 9:00 UTC.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    8.1. 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (50%)
    Celkem 357 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 23:18
    Rozcestník

    .

    29.3.2006 13:14 | poslední úprava: 6.1.2007 14:45

    .        

    Hodnocení: 47 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Stáli byste o možnost vědět, kdo vás blokuje?
     (51 %)
     (49 %)
    Celkem 111 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.3.2006 13:20 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Pokud jde o diskusni fora na internetu, vyrostla jsem na starem Cyberspace. Uzivatele tam na sebe vedeli uplne vsechno: kdo koho ignoruje, kdo cetl kde ktere prispevky... a me to nebylo vubec prijemne, atmosferu to navic rozhodne nezlepsovalo.

    Nevim, ale myslim, ze by to neprineslo nic moc dobreho.
    ^D
    Vykook avatar 29.3.2006 13:32 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    ale to na soucasnym cyberu neni
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    29.3.2006 14:34 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    diky Tuxovi za to ;o)

    Kazdopadne je to blbost. Z nastroje pro eliminovani flamewars se razem stane dalsi pricina flamewars.
    ^D
    29.3.2006 13:30 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Já bych si přál, aby nikdo nevěděl, koho si chci blokovat. Je to moje soukromá věc a nikomu po tom nic není.
    29.3.2006 13:34 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Proč neříct tomu, koho blokuješ, že to děláš? Připadá mi to férové.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    29.3.2006 13:38 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Proč neříct tomu, koho blokuješ, že to děláš? Připadá mi to férové.
    Rict to prece muzes, nikdo ti nezakazuje to napsat. Udelej si seznam a napis: Blokuju tyhle lidi :P Jestli to dela nekdo skutecne, poznas z toho, ze se s tebou nebude bavit - tim padem omezi flamewar. Uz vidim, jak se tu deset magoru zase dohaduje o tom, kdo koho blokuje a kdo komu rozslapal babovicku... :P
    29.3.2006 14:39 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Já sice nikoho neblokuji, ale o jaké férovosti se tady mluví? To je jako každý hostinský dostane seznam hospod, do kterých nechodím. A každý supermarket seznam lidí, kteří chodí do jiného krámu? A manželka bude hlásit každou menstruaci všem výrobcům vložek?

    Důvod proč někdo někoho blokuje může být různý. Buď ho ten druhý prostě štve, nebo prostě jen píše o jiném oboru, který je mimo mě. A nebo cokoli jiného.

    První do čeho to sklouzne bude, že budu nucen vysvětlovat, proč někoho blokuju. Lidi se začnou ptám co proti komu máte, když ho blokujete.

    Prostě blokování lidí se stane nesvobodnou věcí, když se budete všem zobrazovat.
    29.3.2006 13:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Nikoho neblokuji, přesto s tebou souhlasím. Nikomu do toho nic není.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.3.2006 13:43 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Tak to by to šlo udělat třeba volitelné - dalo by se tam zaškrtávátko. Každý by se mohl rozhodnout, zda mi tuto informaci poskytnout chce nebo ne. Minimálně by se mi mohl ukazovat počet lidí, co mě blokuje. To by snad nikomu vadit nemuselo.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    29.3.2006 13:44 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Případně ještě možnost připsat důvod, proč blokuje.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    29.3.2006 13:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Napiš do bugzilly, naprogramuj si to sám (+ přesvědč Leoše, že to má cenu) ... možností je hromada ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.3.2006 13:35 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    To je jednoduchy: ten kdo se s tebou nebavi, te bud blokuje nebo se s tebou bavit nechce. To je presne ucel tohoto zarizeni, nikoliv nejake rozdmychavani osobnich sporu. Nevim co chces vic... dalsi zdroj flamewaru?
    David Watzke avatar 29.3.2006 14:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Tak třeba já tě neblokuju.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.3.2006 15:09 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    já tě třeba neblokuju. mám z tebe totiž strašnou srandu. a to je potřeba. CO TI JE VUBEC PO TOM, KDO SI TĚ BLOKUJE. komy srdcem i "mozkem". A klidně si mě zablokuj ;-)
    29.3.2006 16:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Přesně to je i můj důvod, proč tě neblokuju.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    29.3.2006 23:20 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    je to tvá demokratická volba ;-)
    eXces avatar 29.3.2006 15:24 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje

    Tak třeba já tě blokuju, i když souhlasím s koffrem. Jen mě překvapilo, že se mi zjevil tvůj blog:-( Asi to funguje jen na příspěvky v diskuzi.

    Nevím, k čemu by bylo dobré to vědět. Ale na druhou stranu, já se do intelektuálních debat na abc nezapojuji. Právě kvůli takovým jako jsi ty. Tak proto tě blokuji. Snadné, transparentní...

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    29.3.2006 16:07 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Právě kvůli takovým jako jsi ty.
    Mohl bys to prosím trochu rozvést?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    30.3.2006 13:34 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Zrejme koli blokovaniu nevidi tvoj prispevok ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    30.3.2006 14:08 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    No já to považuji za velice neslušné. Pokud dám záměrně nějakou neúplnou informaci, na kterou jistojistě bude následovat další otázka a už na ni neodpovím, je to nezdvořilé. Vím, že každému se zavděčit nemohu, ale rozhodně bych byl nerad, abych zde byl vnímán negativně. Proto se snažím zjistit, co jiným lidem na mě vadí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    30.3.2006 17:50 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Ja ho také bloguji a také mě překvapilo, že se mi zobrazil jeho blog...
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    29.3.2006 15:28 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Ono by možná pomohlo, kdyby se přihlášenému uživateli nezobrazovaly ani blogspoty od blokovaných uživatelů.

    Takhle je to těžký - třeba konkrétně, nějaký čas jsem blokoval JXP. Ale když otevřu jeho blogspot a není to žádný román, přečtu si to. A pak si přečtu i diskusi a vlastně mě nakonec blokování začalo otravovat, protože jsem všechny jeho příspěvky stejně rozbalil a přečetl. Potom už mi ani nepřišel tak kontroverzní, jako dřív. Sice občas blábolí, ale ne tolik, abych ho blokoval.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    29.3.2006 15:47 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje
    Pokud to s tím požadavkem myslíš vážně, zapiš to spíš do Bugzilly. Tady to zapadne...
    masožravá palma avatar 29.3.2006 22:29 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje - občerstveno
    Já tě blokuji od té doby, co jsi si na chvilku dal přezdívku Yeti. Bylo to něco jako okamžitý vzdor. Stejně tak jsem si zablokovala Honzu Bartoše, když si změnil přezdívku a já ho hned nepoznala, jenže u tebe jsem si později začala být jistá, že jsem udělala dobře. Poslední dobou mě totiž tak nějak štveš. Nevím proč. Možná je to proto, že na tebe narazím téměř v každé diskuzi, kterou čtu. Možná protože některé komentáře, které píšeš jsou laděné poněkud nepřátelsky/hořce. Poslední dobou jsi pro mě nepříjemnější než Plešinger (z toho už mám delší dobu jen legraci).

    I když já používám blokaci jen jako upozornění, když mám horší náladu, abych se zbytečně nerozčilovala. Většinou jsem stejně příliš zvědavá a navíc mám závislost na písmenkách.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2006 22:40 Davule | skóre: 11 | blog: BANANOVI_TUCNACI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje - občerstveno
    Je mi uprimne jedno, kdo mne blokuje a sleduje. Nechteli byste jeste vedet kdo jak hlasoval? (sorry - nekde mi vypadly hacky a carky, nebudu uz blbe kecat a radsi je jdu hledat)
    Dokumentace je pro blbce!! Já jsem BLBEC!!
    29.3.2006 22:42 Davule | skóre: 11 | blog: BANANOVI_TUCNACI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci vědět, kdo mě blokuje - občerstveno
    :-) Ale stejne mi to neda - proc mne vlastne blokujete? :-)
    Dokumentace je pro blbce!! Já jsem BLBEC!!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.