abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    Švýcarská AI centra EPFL, ETH Zurich a CSCS představila otevřený vícejazyčný velký jazykový model (LLM) s názvem Apertus. Vyzkoušet lze na stránce Public AI Inference Utility.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.9. 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    3.9. 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    3.9. 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    3.9. 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 130
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 16:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    28.2.2008 14:13 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Např. k Lenovu lze dokoupit dock (tuším, že ve třech verzích), pokud se kupuje s notebookem je občas akce. Není to příliš drahé a obsahuje kromě LPT i další rozšíření.
    Max avatar 28.2.2008 21:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    IBM tomu říká replikátor. HP tomu říká DockStation.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    29.2.2008 13:25 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    V mém konkrétním případě se to jmenuje ThinkPlus TP Port Advanced Mini Dock-EU power. Ale jinak je to úplně jedno. Hlavně, že to funguje ;-)
    29.2.2008 19:33 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Teď jsem si všimnul, že v TP doku mám kromě paralelního a sériového portu ještě další čtyři USB porty, takže celkem sedm. :-) Tak tomu říkám "luxus".
    Luk avatar 28.2.2008 14:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    ThinkPad R51 ho má, ale to není zrovna nový notebook.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.2.2008 14:20 richie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    IBM x31
    Ilfirin avatar 28.2.2008 14:52 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tak z toho jsem byl nadšen, dokud jsem nevšiml stáří.
    28.2.2008 14:23 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Já jsem řešil totéž, ale vzdal jsem to. Kdyby někdo věděl, jak připojit laserovou HP tiskárnu s paralelním portem k notebooku, který má jen USB - a to pokud možno cenově co nejvýhodněji, tak bych skákal radostí do stropu a byl bych moc vděčný.
    Limoto avatar 28.2.2008 14:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Zkus tohle.
    28.2.2008 14:33 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Nějaká USB-LPT redukce by to měla řešit, kdysi jsem nějakou koupil asi za 300 Kč a funguje bez problémů.
    xkucf03 avatar 28.2.2008 22:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Na to je ale potřeba dát pozor: redukce USB-LPT totiž funguje jinak než USB-COM, redukce na sériový port emuluje přímo ten port a člověk si k němu může připojit, co chce. A je dost velká šance, že to bude fungovat. Ale redukce pro LPT neemulují ten port, ale přímo tiskárnu, prostě nějaké hento, co se mi v Linuxu vůbec nepodařilo identifikovat a ve Windows k tomu šla připojit jen tiskárna (ale nový LPT port se v systému neobjevil). Takhle jsem si pěkně naběhl, když jsem chtěl tuhle redukci použít pro připojení HW klíče. Naštěstí v Alze z toho nědělali vědu a vrátili mi peníze.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    vencour avatar 28.2.2008 14:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?

    Sériák seženeš, v mém okolí jsme aspoň tři s čipsetem pl2303, prolific, u usb<->rs232, driver je v kernelu. Paralel na R61 taky je ... redukci paralel<->něco jsem ještě shánět nemusel.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Ilfirin avatar 28.2.2008 14:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tak jsem koukal na R61 a paralel nevidím.
    vencour avatar 28.2.2008 20:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?

    Joj, máte pravdu ... neni tam ... je to tuten kus, takže v nouzi by to možná řešila dockina. Omlouvam se za zmatení ... celou dobu jsem byl v domnění, že tam jeee. Čili těžko se mi jednou bude hledat náhrada za r51e ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Ilfirin avatar 28.2.2008 14:38 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Děkuji moc za pohotové reakce. Problém s převodníkem je, že do toho půjde hw klíč na OrCAD a tam už není kompatibilita s převodníkem jistá. Osobně mám A6KM, který jej má, ale ten už se nesežene.
    Limoto avatar 28.2.2008 14:41 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tak potom už asi jenom expresscard->paralelní.
    DjAARA avatar 28.2.2008 15:08 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    A doufat, že ten převodník nebude připojen přes USB (součástí expresscard konektoru je totiž i USB).
    28.2.2008 15:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Máme hardlock na paralelní port pro Allplan a je to opruz jako prase - běžně se přestane hlásit a nepomůže než vypnout a zapnout komp (někdy snad i vyndat a zandat). Zapátrejte, jestli ti týpci, od nichž ten CAD máte neumožňují výměnu hardlocku za USB variantu, nebo nejlépe softwarovou cestu - Allplan zdá se od hardlocků ustupúuje a nabízí cosi jako aktivaci.

    2. Samozřejmě že tahat NB s šmejdem přihákovaným vzadu na portu bude dost nepraktické. A paralelní port je zase riskantní odpojovat za běhu (šoková elektro"terapie" desky. V případě tiskáren dokáže zničit, tady nevím, když to samo není pod proudem). Nehledě na to, že by se vám stejně nemusel inicializovat, když ho za běhu připojíte.
    28.2.2008 14:55 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Pro thinkpady se dá sehnat výměnný adaptér se sériovým a paralelním portem do ultrabay slotu (místo optické mechaniky). Zkušenosti s tím nemám.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    28.2.2008 15:49 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    projdi si fujitsu-siemens
    29.2.2008 09:02 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    > projdi si fujitsu-siemens
    Tak. Paralelný port vidím napr. na Celsius H240 co leží u kolegu na stole. H250 to má napísané tu
    Ilfirin avatar 29.2.2008 11:18 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    To je přesně ono! Děkuji velice.
    29.2.2008 12:07 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    prosim :-)
    Ilfirin avatar 5.3.2008 09:16 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tak to prošlo všema schvalovacíma ... a přesný model si nevybavím (už se mě to netýkalo), ale vyhrálo to něco z E řady. Hned po dodání (má být dneska) se bude dělat downgrade na XP. A jinak u kolegy panovala velká spokojenost, že tam bude mít i sériový port.

    Takže ještě jednou díky, na ten Fujitsu Siemens bych nepřišel (respektive, nevzpomněl bych si, že také dělají notebooky).
    5.3.2008 09:21 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Hned po dodání (má být dneska) se bude dělat downgrade na XP.
    ... klasika :-D
    Ilfirin avatar 5.3.2008 10:16 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Jj, je.
    O Visty čék nepřijde (v budoucnu je možnost se k nim vrátit) a náš firemní software je důkladně prověřen právě na XP (a je pro ně i určen).
    Takže to není o tom, že by to pod Vistama nefungovalo, jen to nikoho nebaví zkoušet ;-).
    5.3.2008 10:39 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    U nás jsme na tom stejně s tím rozdílem, že navíc některý klíčový sw (AutoCAD) ve Vistách nechodí. Pár lidí si koupilo "na vlastní pěst" nové notebooky a pak zjistili, že jim jejich oblíbené aplikace nechodí. Tak také honem downgradovali.
    Horší to bude, až výrobci aplikací udělají nové verze, které už neboudou chodit v XP a všichni budou horečně upgradovat na Visty.
    Na to se tedy opravdu netěším (a doufám, že to bude za co nejdelší dobu.. :-()
    28.2.2008 16:28 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Jak uz tady nekdo radil, ve firme resime to stejne se seriovym portem - reseni jsou nasledujici - USB prevodnik - neni stoprocentne funkcni, port ma pak vsechny neduhy USB - komunikace v paketech, atd. - docking station - k nekterym notebookum se da poridit hardwarova docking station, ktera by mela porty obsahovat, stejne tak napr. DVI konektor (pro pripojeni LCD s vetsi uhloprickou nutnost)

    - naopak nektere firmy zacaly sve HW klice dodavat na USB rozhrani, zkusit se zeptat, zda by to v pripade Orcadu bylo take mozne.

    Jinak pouzivame notebooky HP, nc6230 seriovy port jeste obsahoval, takze reseni se odlozilo, ale v dohledne dobe bude zase aktualni...
    28.2.2008 16:31 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Napr. tato dokovaci stanice - http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/12075_na/12075_na.HTML by pak pripadala v uvahu, pokud neni hlavni pozadavek, aby HW klic byl prenosny...
    28.2.2008 16:58 Martin Viteznik | skóre: 19 | blog: Drahtenzentrum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    sežeň si třeba T42 a pamět do toho, paralelní port to má, >1GHz procesor taky.
    A HANGFELVÉTELT A TÖRVÉNY VÉDI !!!
    28.2.2008 23:10 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Nevím, co přesně má být nový, ale těm parametrům odpovídá HP Compaq nc6120.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    29.2.2008 03:15 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Myslim ze uz se nedodava, pokud ho sezenes, tak doporucuju, mam ho jako pracovni notebook 3 roky a zatim spokojenost.
    e.lisak avatar 29.2.2008 13:09 e.lisak | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Pokud by nevadila nutnost pouziti dokovaci stanice, tak Lenovo (IBM) ma oboji i v novych radach (6x)
    Nebo tady uz byla zminena moznost adapteru do UltraBay (misto CDROM). Ale u toho jsem kdesi zahledl, ze to udajne je jen pro Tcka.
    Ilfirin avatar 29.2.2008 13:45 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Ona ta možnost vadí, protože i v těch dockovacích stanicích bývají převodníky, nebývají to opravdové porty.
    e.lisak avatar 29.2.2008 13:56 e.lisak | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    To se mi trochu nezda, obycejny prevodnik nebude v BIOSu nabizet nastaveni Base port, IRQ a DMA (u paralelu) a port a IRQ u seriaku
    Tohle se aspon nabizi jak u meho HPcka (omnibook 510 tady na Wiki), tak u (Lenovo) R60 a T60 co jsem mel moznost zkusit.

    A u minimalne u toho HPcka se paralel i seriak hlasi trvale, jen bez doku nemaji konektory.

    Ilfirin avatar 29.2.2008 13:59 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Aha! Tak to je jiná :-).
    e.lisak avatar 29.2.2008 14:04 e.lisak | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Sam prez to chci provozovat i2c a SPI, a to by asi s prevodnikem neslo...
    nebo _mozna_ slo, ale strasne pomalu
    29.2.2008 14:30 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Chce to vyzkoušet. Já jsem se zatím nestkal s problémem, na docku (pro IBM ThninkPad) provozujeme i HW klíče a vše je v pořádku.
    29.2.2008 13:28 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Pak je ještě možnost koupit malý printservřík. Například tohle má jak USB tak LPT porty a "údajně" to má v sobě linux.
    Ale pro práci více uživatelů najednou s většími tisky bych to osobně moc nedoporučoval.
    Mám je v práci a obsluhu více PC (kanceláře) to bez problémů moc nezvládá.
    Pro jedno PC by to mohlo fungovat.
    Ilfirin avatar 29.2.2008 13:46 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Jedná se o hw klíče na OrCAD a Keil C51.
    xkucf03 avatar 29.2.2008 16:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Cracknout to nejde? Sice to není ta nejčistější varianta, ale pokud to máš zaplacené, tak co. Chtěl jsem provozovat ArchiCAD pod Linuxem a zkrachovalo to právě na tom HW klíči.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Ilfirin avatar 29.2.2008 16:29 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Nejedná se o mě a jedná se o firemní zařízení. Crackování nepřichází tudíž v úvahu (v licenci je zákaz obcházení ochran).

    Jinak odpovídající notebook už byl nalezen, takže vyřešeno hardwarově.
    1.3.2008 19:11 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Není ten zákaz čirou náhodou podle českých zákonů neplatný? Nebo spíš – nevztahuje se na to možnost použít zpětné inženýrství pro zajištění funkčnosti?

    Jen mě to zajímá, kdyžtak si mého teoretizování nevšímejte, příslušný zákon jsem vlastně ani nečetl, takže nevím, jestli platí pro tento případ.
    Ilfirin avatar 1.3.2008 19:16 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Také jsem příslušné zákony nečetl. Jisté je, že dokud nebude úplně nejhůře, po tomto řešení se nesáhne.
    1.3.2008 19:53 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Hlavně je to úžasná ukázka toho, jak jsou ty všelijaké ochrany uživatelům "užitečné". Piráti si ten SW zprovozní tak jako tak, jediný účinek je ten, že mobilní uživatel, který si ten SW zaplatil, si nemůže koupit notebook, který nemá paralelní port.
    Ilfirin avatar 1.3.2008 19:58 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    A to je princip ochran :-)
    3.3.2008 08:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Naprostý souhlas, obdobně „postižené“ jsou i ochrany datových nosičů. Případně podle mě kontroverzní kampaň „nepokradeš“, kterou nejprve museli vytrpět (platící) návštěvníci kin a nyní snad dokonce i ti, kteří si zakoupili nějaké originální DVD…
    3.3.2008 22:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Ano, do jisté doby tomu tak bylo a možná tomu tak stále je. Leč po posledním patchi v zákoně straší paragraf zakazaující obcházet ochrany výkonu autorského majetkového práva.

    Tak si vyberte, kterou část zákona upřednostníte :D
    4.3.2008 21:09 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tahle pasáž se očividně problématické oblasti nijak netýká...
    4.3.2008 21:13 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Áaa, sakra, jsem mimo. Bůhví proč jsem si myslel, že to je ta diskuse o tom, jestli člověk smí nebo nesmí upravit themeui knihovnu v nejmenovaném OS, pokud chce přizpůsobit některé změny vzhledu. Tam samozřejmě platí to, co říkám já, a tady s tím donglem platí to, co říká petr_p. :-)
    29.2.2008 19:45 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Aha. No my jsme to řešili (jak jsem psal výš) nákupem doku k Lenovu. Běží na něm nějaký speciální stavení aplikace, které právě také potřebují HW klíče (pro LPT) a funguje to v našem případě dobře.
    Ilfirin avatar 1.3.2008 07:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Tak to rád slyším. Jak už padlo v článku, byl zvolen Fujitsu Siemens, ale poté co jsem byl vámi a Mandarinkou ujištěn o funkčnosti docku, příště to budu brát jako vážnou alternativu.
    1.3.2008 15:59 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Oj, chápete mě špatně, u nás to pořádně nefunguje ani na opravdickém portu! (Ale problém je možná hlavně v tm, že program hardlock nepustí, když sapdne, a nová instance ho pak nemůže zinicializovat). Chce to dohodnout se na vyzoušení.
    5.3.2008 09:24 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Má to ještě jednu úžasnou výhodu. Placka je na stole a vedou do ní všechny dráty (externí LCD, myš, klávesnice, tiskárny... a vše co se dá dát do USB ;-)).
    Člověk jen zmačkne tlačítko a noťas si odnese. Žádné odpojování a připojování. Doma ho zase jen zaklapne do doku.
    Velmi praktické! :-)
    5.3.2008 13:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Znáte nějaký nový notebook s paralelním portem?
    Já zase právě zjistil, že dok k Xku má podezřele dobrý repráčky. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.